Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2021-09-22 11:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Mbank zdecydowanie z obsługi klientów poszedł w stronę sprzedaży produktów

    Kontakt z kontakt z doradcami jest utrudniony plus wysokie opłaty za niektóry wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami.

    Zalety- w miarę przejrzysty interfejs
    - szybkość przelewów
    - monitoring transakcji kartą
    Wadyobsługa klienta:
    - brak przypisanego doradcy
    - telefony z ofertami niepraktycznych produktów
    - opłaty na wewnętrzne przelewy miedzy rachunkami (9zł)
  • ~Marcin / 2025-03-04 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzisiaj jest wtorek. W południe złożyłem dyspozycję wypłaty euro. Kiedy odbiór? Już w poniedziałek po południu! Po prawie tygodniu mogę dostać moje własne pieniądze (którymi bank obraca bez żadnego oprocentowania)! Rzeczywiście: "ikona mobilności" i "lider technologii" :/ Jestem klientem od 23 lat i pewnie zostanę bo oferta zaspokaja moje potrzeby ale bank usilnie pracuje na miano "złodziejskiej" instytucji i skutecznie konkuruje z podobnymi w charakterze ubezpieczycielami i operatorami telekomunikacyjnymi.
  • ~Marcin J / 2012-11-19 20:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem zrobić przelew walutowy euro z konta MBank na inne konto w Polsce a w tym przypadku na konto walutomatu by sprzedać po lepszym kursie. Wiadomo. Chodzi o pieniądze. Okazało się, że MBank chętnie przyjmuje obce waluty, ale później je mrozi i tylko można ją zamienić na złotówki w MBanku po niekorzystnym kursie. O przelewie na inne konto obcej waluty w Polsce mowy być nie może. Już nigdy nie wyślę Euro do MBanku. To jest nieuczciwa praktyka banku blokując możliwość przelania waluty na inne konto. Nie polecam MBanku to transakcji walutowych.
  • ~Marek / 2022-08-11 17:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejny raz w oddziale m-bank w GH Posnania czekam 30min na obsługę. Obsługuje jeden człowiek, dwóch panów w garniturach stoi bezczynnie podchodząc jedynie do Klientów aby ustalić po co przyszli do oddziału… Bezsensowny pomysł! Zamiast tych dwóch nieefektywnych etatów wystarczyło dodać jeden do obsługi klientów…
  • ~marian / 2018-12-10 13:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Wniosek o wspólne konto eKonto Plus.
    Kurier zadzwonił tylko raz, ale nie pasowały mu godziny i miał oddzwonić jak coś więcej ustali.
    Po kilku godzinach doszedł sms z inPostu, że kurier się niby nie mógł dodzwonić.
    Inpost stwierdził że dokumenty wracają do Mbanku z ich inicjatywy.
    Kontakt z Mbankiem dwa razy i nic w sprawie się nie wyjaśniło. Umywają ręce że oni nic nie mogą a to oni zamawiają kuriera. Żenada !!! Da się wyczuć że przeczekują czyjeś opowieści i mają to gdzieś.
    Zero zaangażowania w problem. NIE POLECAM !!!
    WadyOlewają klienta
  • ~Michal / 2014-12-11 16:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Mowy mBank - świetny przykład jak eksperci od marketingu potrafią wysadzić user experience. Błyszczy to, skacze to, ale używać się nie da.
    WadyInterfejs!
    10
  • ~Michal / 2019-12-13 10:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozwiazanie umowy z mBankiem wyglada tak:
    1. Skladam wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta. Otrzymuje zwrotna informacje ze zeby wniosek zostal rozpatrzony musze zlozyc osobna dyspozycje o zamkniecie karty kredytowej.
    2. Wniosek o zamkniecie karty kredytowej nie moze byc zlozony online. Trzeba napisac go recznie i osobiscie zlozyc jak petent w placowce, badz wyslac listem poleconym.
    3. Na rozpatrzenie wniosku o zamkniecie karty maja 30 dni. Po 30 dniach dostaje informacje ze wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta zostal odrzucony, bo jeszcze nie rozpatrzyli wniosku o zamkniecie karty.
    4. Po tym jak rozpatrza wniosek o zamkniecie karty, moge znow zlozyc wniosek o zamkniecie konta i czekac kolejne 30 dni.
    WadyTraktuja klientow jak petentow, ktorzy musza prosic ich urzednika o laske.
  • ~Midori / 2022-12-03 06:27
    Ocena: 2.67 / 5
    Zmniejszył się poziom wiedzy konsultantów
    Przełączają w kółko
    Mnie pobrali kwotę minimalną od 10 tys a zadłużenie miałam 7tys
    Nikt z konsultantów nie miał wiedzy żeby to wyjaśnić. Straciłam kilka godzin ze złożeniem reklamacji
    Poza tym pobierają odsetki od karty kredytowej co miesiąc ale
    ZA 56 dni tak więc za 288dni w roku odsetki od karty pobierają podwójnie
    W rzeczywistości karta jest oprocentowana nie na 22% ale prawie na 40%
    Zbieram się ciągle napisać do Komisji Nadzoru Finansowego
    Na razie staram się pozbyć kredytu z karty i wszystkich kredytów jak najszybciej
    ZaletyDobry serwis transakcyjny
    WadyObecny poziom wiedzy konsultantów
    Wadliwy system liczenia odsetek i kwot minimalnych, możliwe, że zaprojektowany tak celowo
  • ~miron / 2018-06-18 13:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Od czasu połączenia mBank i Multibank czekałem na informację o możliwości połączenia obu kont (czy też obecnie profili) tj. firmowego i prywatnego. Mimo wielokrotnego zgłaszania w zakładce Ocen nas nie otrzymałem żadnej informacji. Dopiero niedawno, od strony trzeciej (twórca aplikacji mBank) dowiedziałem się że muszę złożyć wniosek o połączenie tych dwóch kont/profili pod jednym numerem identyfikacyjnym klienta. Kiedy to zrobiłem okazało się, że jest to NIEMOŻLIWE PONIEWAŻ NA JEDNYM Z KONT MAM KARTĘ KREDYTOWĄ!!! Nie mogłem uwierzyć ze tak duży i doświadczony bank ma problem z ogarnięciem dwóch kont i jednej karty kredytowej???!!!
    ZaletyNic, czego by nie miały inne banki
    WadyNiekorzystne kursy wymiany walut, słaba obsługa klienta (brak reakcji na zgłaszane problemy)
  • ~Mokasyn / 2013-02-07 10:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam w tym banku konto osobiste i wszystko przebiegało bez problemów, do czasu kiedy chciałem założyć konto firmowe (przed czym mnie ostrzegano), ale pomyślałem że wszystko póki co odbywało się bez zastrzeżeń więc będzie ok. No cóż nie będę się rozpisywał, ale wynik jest taki, że założyli konta, potem skasowali, kazali przyjść do placówki, gdzie dowiedziałem się że papiery są u kuriera, na infolinii nic nie mogą zrobić etc. Dramat ponury, jednym słowem przytaczając cytat ze znanej komedii nie ubiłbym z tym bankiem nawet muchy w kiblu. Odradzam, jeśli oczekuje się czegoś więcej niż darmowego bankomatu.
    ZaletyObsługa przez neta, ale to też niedługo bo mają wprowadzić nowy interfejs.
    WadyWłaściwie cała reszta, infolinia porażka na całej linii - ogólnie nic nie mogą.
    3
  • ~Niezadowolony / 2021-06-30 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktualny serwis transakcyjny (2021) jest BEZNADZIEJNY! Wszystkie ekrany dostosowane do komórki, totalnie nieergonomiczne przy pracy na zwykłym monitorze / laptopie.
  • ~OP1 / 2022-04-02 11:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Zostało założone konto dla syna 13 lat. Do dzisiaj są problemy z wydaniem karty do konta, pomimo tego, że Pani Magdalena Tomaszewska z oddziału w Opolu powiedziała, że możemy załatwić poprzez konto sami. Mija miesiąc i pomimo, że w umowie jest karta dołączona do dzisiaj jej nie ma. Złożyliśmy wniosek poprzez sieć z własnym wizerunkiem i pierwsza opcja została odrzucona, bo rozdzielczość. Ponowne złożenie tego samego zdjęcia zostało już odrzucone, bo nie jest zgodne z wizerunkiem "banku". Ponowne złożenie karty odrzucone, bo nie zgodne z wizerunkiem banku. Po raz piąty złożony wniosek poprzez sieć już z wizerunkiem proponowanym przez i znowu nie można wydać karty, bo nie można jej wydać pomimo, że w umowie jest przydzielona karta!!!!Rozmowa telefoniczna z konsultantem zero efektu, bo musimy przyjść do oddziału i co gorsza ja jako ojciec nie mogę nic załatwić, bo nie jestem właścicielem konta. W/w Pani powiedziała w oddziale, że można WSZYSTKO załatwić poprzez sieć. Po rozmowie z nią telefonicznie jednak muszę przyjść ponownie do oddziału, pomimo jej zapewnienia, że...Nie rozumiem polityki tego banku czy mają personel jakiś niedoświadczony? Nie rozumiem zakładanie konta w oddziale i zapewnienie w/w Pani nadal stwarza problemy!!!!!
    ZaletyDarmowe konto dla dziecka
    WadyWad jest mnóstwo logistycznych, personel nie przeszkolony pozostawia klienta samemu sobie, który nie potrafi załatwić sprawy jednorazowo w oddziale, pomoc online bezskuteczna. Teraz przyjdę już trzeci raz do oddziału i może coś w końcu będzie efekt. Sytuacja trwa już miesiąc.
  • ~Opole / 2022-04-06 17:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo byłem zaskoczony, gdy Pani w oddziale na Kościuszki,udostępniła mi komputer (bankowy), do załatwienia swoich spraw. Pytanie podłączając urządzenie (swoje), do komputera bankowego i masz taką możliwość, to jak można zadbać o bezpieczeństwo ochrony danych? Nigdy nie spotkałem się z takim czymś,podłączenie obcego urządzenia do komputera w banku czy innej instytucji?A w MBank na Kościuszki można!!!!!
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~pap / 2021-08-02 14:30
    Ocena: 2.67 / 5
    Naciąganie klienta Lipne przelewy i arogancja obsługi
  • ~Petiya / 2024-03-20 20:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo dobrzy w dojeniu...
    Oprocentowanie podnoszą sprytnie oraz opłaty a jak WIBOR w dół to się nie spieszą..
  • ~Piotr / 2024-02-08 09:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeden z najgorszych banków, opłaty pobierane za wszystko nawet za przelewy pomiędzy własnymi kątami. Brak oferty współpracy z innymi firmami(brak rabatów w sklepach), błędne informacje dotyczące możliwości otrzymania pożyczki. Brak reakcji na skargi dotyczące wpłat i wypłat z bankomatów. Wysyłanie automatycznych wiadomości nie związanych ze skargami lub brak odpowiedzi na zgłaszany problem.
    ZaletyBrak
    WadySystematyczne pobieranie pieniędzy z twojego kąta nie oferując nic w zamian
  • ~Prada / 2016-09-27 13:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne.
    ZaletyeKonto plus
    Wadykantor internetowy
  • ~Qubas / 2024-04-03 01:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Konto mam otwarte od jakiś 15 lat, byłem zadowolony z dotychczasowej współpracy, ale teraz jestem zawiedziony, pochodzę z małej miejscowości, gdzie nie mam dużego wyboru wypłaty kasy,bankomaty mają limity, 800 zł w euro necie, serio?Np Potrzebuje 5 tys podchodzę 6 razy wkładam kartę i place 30 zł? Tak to ma wyglądać to dziękuję bardzo. Najbliższy bankomat mBank mam ponad 50 km, bank 80 km!! Obracam kasą w dwojaki sposób,zmiany są słabe, tak jak tłumaczenie banku, jedyne co mnie powstrzymuje przed rezygnacja to kantor walutowy w aplikacji
    ZaletyKantor walutowy, aplikacja
    WadyZmiany które nastąpiły od dzisiaj,bardzo mała liczba bankomatów i punktów obsługi klienta, nie wszystko da się załatwić on-line
  • ~Robert / 2019-07-18 20:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam w dniu dzisiejszym chciałem załozyć sobie konto w Mbanku i przelać aktywa z mojego obecnego banku. Niestety jestem rozczarowany ponieważ wybierając placówkę w CH 3 Stawy w Katowicach ze względu na bliskie miejsce zamieszkania nie doczekałem się obsługi na stoisku. Jak się okazało po jakimś czasie pan w jasnym garniturze z Mbanku w momencie nieobecności na stoisku przebywał na terenie innego stoiska na tzw bajerce płci przeciwnej.Zorientowałem sie ponieważ wracając z zakupów z Auchan widziałem tego pana juz na swoim miejscu. Jednak wybiorę inna placówkę w Katowicach.
    ZaletyKorzystna oferta dla klientów indywidualnych
    WadySłaba obsługa na stoisku
  • ~Seiuri / 2022-01-19 19:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam ustawione powiadomienia o płatności kartą, niestety, ale zawodne. Straciłam kartę i gdyby powiadomienie zadziałało, to nie byłabym stratna prawie 300 zł. Powiadomienia raz przychodzą, innym nie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3097