Mowy mBank - świetny przykład jak eksperci od marketingu potrafią wysadzić user experience. Błyszczy to, skacze to, ale używać się nie da.
WadyInterfejs!
10
~Michal / 2019-12-13 10:50
Ocena: 2.67 / 5
Rozwiazanie umowy z mBankiem wyglada tak:
1. Skladam wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta. Otrzymuje zwrotna informacje ze zeby wniosek zostal rozpatrzony musze zlozyc osobna dyspozycje o zamkniecie karty kredytowej.
2. Wniosek o zamkniecie karty kredytowej nie moze byc zlozony online. Trzeba napisac go recznie i osobiscie zlozyc jak petent w placowce, badz wyslac listem poleconym.
3. Na rozpatrzenie wniosku o zamkniecie karty maja 30 dni. Po 30 dniach dostaje informacje ze wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta zostal odrzucony, bo jeszcze nie rozpatrzyli wniosku o zamkniecie karty.
4. Po tym jak rozpatrza wniosek o zamkniecie karty, moge znow zlozyc wniosek o zamkniecie konta i czekac kolejne 30 dni.
WadyTraktuja klientow jak petentow, ktorzy musza prosic ich urzednika o laske.
~Midori / 2022-12-03 06:27
Ocena: 2.67 / 5
Zmniejszył się poziom wiedzy konsultantów
Przełączają w kółko
Mnie pobrali kwotę minimalną od 10 tys a zadłużenie miałam 7tys
Nikt z konsultantów nie miał wiedzy żeby to wyjaśnić. Straciłam kilka godzin ze złożeniem reklamacji
Poza tym pobierają odsetki od karty kredytowej co miesiąc ale
ZA 56 dni tak więc za 288dni w roku odsetki od karty pobierają podwójnie
W rzeczywistości karta jest oprocentowana nie na 22% ale prawie na 40%
Zbieram się ciągle napisać do Komisji Nadzoru Finansowego
Na razie staram się pozbyć kredytu z karty i wszystkich kredytów jak najszybciej
ZaletyDobry serwis transakcyjny
WadyObecny poziom wiedzy konsultantów
Wadliwy system liczenia odsetek i kwot minimalnych, możliwe, że zaprojektowany tak celowo
~miron / 2018-06-18 13:31
Ocena: 2.67 / 5
Od czasu połączenia mBank i Multibank czekałem na informację o możliwości połączenia obu kont (czy też obecnie profili) tj. firmowego i prywatnego. Mimo wielokrotnego zgłaszania w zakładce Ocen nas nie otrzymałem żadnej informacji. Dopiero niedawno, od strony trzeciej (twórca aplikacji mBank) dowiedziałem się że muszę złożyć wniosek o połączenie tych dwóch kont/profili pod jednym numerem identyfikacyjnym klienta. Kiedy to zrobiłem okazało się, że jest to NIEMOŻLIWE PONIEWAŻ NA JEDNYM Z KONT MAM KARTĘ KREDYTOWĄ!!! Nie mogłem uwierzyć ze tak duży i doświadczony bank ma problem z ogarnięciem dwóch kont i jednej karty kredytowej???!!!
ZaletyNic, czego by nie miały inne banki
WadyNiekorzystne kursy wymiany walut, słaba obsługa klienta (brak reakcji na zgłaszane problemy)
~Mokasyn / 2013-02-07 10:49
Ocena: 2.67 / 5
Mam w tym banku konto osobiste i wszystko przebiegało bez problemów, do czasu kiedy chciałem założyć konto firmowe (przed czym mnie ostrzegano), ale pomyślałem że wszystko póki co odbywało się bez zastrzeżeń więc będzie ok. No cóż nie będę się rozpisywał, ale wynik jest taki, że założyli konta, potem skasowali, kazali przyjść do placówki, gdzie dowiedziałem się że papiery są u kuriera, na infolinii nic nie mogą zrobić etc. Dramat ponury, jednym słowem przytaczając cytat ze znanej komedii nie ubiłbym z tym bankiem nawet muchy w kiblu. Odradzam, jeśli oczekuje się czegoś więcej niż darmowego bankomatu.
ZaletyObsługa przez neta, ale to też niedługo bo mają wprowadzić nowy interfejs.
WadyWłaściwie cała reszta, infolinia porażka na całej linii - ogólnie nic nie mogą.
3
~Niezadowolony / 2021-06-30 20:23
Ocena: 2.67 / 5
Aktualny serwis transakcyjny (2021) jest BEZNADZIEJNY! Wszystkie ekrany dostosowane do komórki, totalnie nieergonomiczne przy pracy na zwykłym monitorze / laptopie.
~OP1 / 2022-04-02 11:22
Ocena: 2.67 / 5
Zostało założone konto dla syna 13 lat. Do dzisiaj są problemy z wydaniem karty do konta, pomimo tego, że Pani Magdalena Tomaszewska z oddziału w Opolu powiedziała, że możemy załatwić poprzez konto sami. Mija miesiąc i pomimo, że w umowie jest karta dołączona do dzisiaj jej nie ma. Złożyliśmy wniosek poprzez sieć z własnym wizerunkiem i pierwsza opcja została odrzucona, bo rozdzielczość. Ponowne złożenie tego samego zdjęcia zostało już odrzucone, bo nie jest zgodne z wizerunkiem "banku". Ponowne złożenie karty odrzucone, bo nie zgodne z wizerunkiem banku. Po raz piąty złożony wniosek poprzez sieć już z wizerunkiem proponowanym przez i znowu nie można wydać karty, bo nie można jej wydać pomimo, że w umowie jest przydzielona karta!!!!Rozmowa telefoniczna z konsultantem zero efektu, bo musimy przyjść do oddziału i co gorsza ja jako ojciec nie mogę nic załatwić, bo nie jestem właścicielem konta. W/w Pani powiedziała w oddziale, że można WSZYSTKO załatwić poprzez sieć. Po rozmowie z nią telefonicznie jednak muszę przyjść ponownie do oddziału, pomimo jej zapewnienia, że...Nie rozumiem polityki tego banku czy mają personel jakiś niedoświadczony? Nie rozumiem zakładanie konta w oddziale i zapewnienie w/w Pani nadal stwarza problemy!!!!!
ZaletyDarmowe konto dla dziecka
WadyWad jest mnóstwo logistycznych, personel nie przeszkolony pozostawia klienta samemu sobie, który nie potrafi załatwić sprawy jednorazowo w oddziale, pomoc online bezskuteczna. Teraz przyjdę już trzeci raz do oddziału i może coś w końcu będzie efekt. Sytuacja trwa już miesiąc.
~Opole / 2022-04-06 17:15
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo byłem zaskoczony, gdy Pani w oddziale na Kościuszki,udostępniła mi komputer (bankowy), do załatwienia swoich spraw. Pytanie podłączając urządzenie (swoje), do komputera bankowego i masz taką możliwość, to jak można zadbać o bezpieczeństwo ochrony danych? Nigdy nie spotkałem się z takim czymś,podłączenie obcego urządzenia do komputera w banku czy innej instytucji?A w MBank na Kościuszki można!!!!!
Wadybrak profesjonalizmu
~pap / 2021-08-02 14:30
Ocena: 2.67 / 5
Naciąganie klienta Lipne przelewy i arogancja obsługi
~Petiya / 2024-03-20 20:47
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo dobrzy w dojeniu...
Oprocentowanie podnoszą sprytnie oraz opłaty a jak WIBOR w dół to się nie spieszą..
~Piotr / 2024-02-08 09:08
Ocena: 2.67 / 5
Jeden z najgorszych banków, opłaty pobierane za wszystko nawet za przelewy pomiędzy własnymi kątami. Brak oferty współpracy z innymi firmami(brak rabatów w sklepach), błędne informacje dotyczące możliwości otrzymania pożyczki. Brak reakcji na skargi dotyczące wpłat i wypłat z bankomatów. Wysyłanie automatycznych wiadomości nie związanych ze skargami lub brak odpowiedzi na zgłaszany problem.
ZaletyBrak
WadySystematyczne pobieranie pieniędzy z twojego kąta nie oferując nic w zamian
~Prada / 2016-09-27 13:35
Ocena: 2.67 / 5
Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne.
ZaletyeKonto plus
Wadykantor internetowy
~Qubas / 2024-04-03 01:10
Ocena: 2.67 / 5
Konto mam otwarte od jakiś 15 lat, byłem zadowolony z dotychczasowej współpracy, ale teraz jestem zawiedziony, pochodzę z małej miejscowości, gdzie nie mam dużego wyboru wypłaty kasy,bankomaty mają limity, 800 zł w euro necie, serio?Np Potrzebuje 5 tys podchodzę 6 razy wkładam kartę i place 30 zł? Tak to ma wyglądać to dziękuję bardzo. Najbliższy bankomat mBank mam ponad 50 km, bank 80 km!! Obracam kasą w dwojaki sposób,zmiany są słabe, tak jak tłumaczenie banku, jedyne co mnie powstrzymuje przed rezygnacja to kantor walutowy w aplikacji
ZaletyKantor walutowy, aplikacja
WadyZmiany które nastąpiły od dzisiaj,bardzo mała liczba bankomatów i punktów obsługi klienta, nie wszystko da się załatwić on-line
~Robert / 2019-07-18 20:03
Ocena: 2.67 / 5
Witam w dniu dzisiejszym chciałem załozyć sobie konto w Mbanku i przelać aktywa z mojego obecnego banku. Niestety jestem rozczarowany ponieważ wybierając placówkę w CH 3 Stawy w Katowicach ze względu na bliskie miejsce zamieszkania nie doczekałem się obsługi na stoisku. Jak się okazało po jakimś czasie pan w jasnym garniturze z Mbanku w momencie nieobecności na stoisku przebywał na terenie innego stoiska na tzw bajerce płci przeciwnej.Zorientowałem sie ponieważ wracając z zakupów z Auchan widziałem tego pana juz na swoim miejscu. Jednak wybiorę inna placówkę w Katowicach.
ZaletyKorzystna oferta dla klientów indywidualnych
WadySłaba obsługa na stoisku
~Seiuri / 2022-01-19 19:07
Ocena: 2.67 / 5
Mam ustawione powiadomienia o płatności kartą, niestety, ale zawodne. Straciłam kartę i gdyby powiadomienie zadziałało, to nie byłabym stratna prawie 300 zł. Powiadomienia raz przychodzą, innym nie.
~Shiroe2.0 / 2021-11-02 17:00
Ocena: 2.67 / 5
pół godziny czekam na to aż połączy mnie z kimś kto odblokuje mi łaskawie konto :)
Zaletydobre dla młodych osób
Wadyjak coś się zepsuje to szybciej nowe konto założysz i odrobisz pieniądze które tam miałeś niż je odblokujesz
~szaroludek / 2013-06-10 09:42
Ocena: 2.67 / 5
Witam! Założyli mi blokadę komornicza na 3 tysiące złotych. Natychmiast poprosiłem o wyjaśnienie. Mlinia poinformowała mnie, że muszę czekać na odpowiedź 7 dni ( pocieszyli mnie, że zwykle trwa to szybciej). Dziś mija 7 dni i dostałem mail od automatu! Nawet nie podpisany imieniem i nazwiskiem. Czyli nikt nie odpowiada za realizacje mojego zgłoszenia! Parę miesięcy temu naliczyli mi opłatę za posiadanie karty. Bo nie płaciłem nią 100zł tylko mniej. Był to pierwszy taki przypadek! Ale mbank po kasę łapę wystawił! A jak ja proszę o przedstawienie dokumentu na podstawie którego realizują zlecenie. To oni nie mogą go przedstawić. To ja pytam! Na jakiej podstawie realizują blokadę skoro przez tydzień nie mogą przedstawić papierka który wprowadzili do systemu 8-10 dni temu?!
WadyOlewanie klienta. Brak kontaktu mlinia to tylko portier który nic nie załatwi!!!
od 2004
~Tom / 2023-06-06 17:24
Ocena: 2.67 / 5
Obsługa w M-Bank to totalne nieporozumienie , na połączenie z konsultantem trzeba zarezerwować pół dnia, na reklamację czeka się cały miesiąc a reklamacja polega na i formacji ze wszyscy konsultanci byli zajęci...porażka
WadyObsluga
~Tomasz R. / 2013-01-11 15:47
Ocena: 2.67 / 5
Wszystko jest w porządku, do momentu kiedy musicie uzyskać jakieś zaświadczenie. Koszty kosmiczne - 100 zł za oświadczenie nietypowe dla banku, typowe 80 zł. Czeka się na ten świstek tydzień czasu a i tak przychodzą informacje, na których nie zależy klientowi.
ZaletyNiby tani
WadyDrogie dodatkowe usługi
10
~WW / 2018-08-28 21:02
Ocena: 2.67 / 5
Co z tego że są oferty jak nikt w banku ani na infolinii nie potrafi udzielić podstawowych informacji
Zaletyoferty
Wadyniekompetencja pracowników placówek w Koninie oraz infolinii