strona 14 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Adam / 2022-08-24 14:50
Infolinia porażka .Nie sposób cokolwiek załatwić na infolinii. Dziadostwo -mBank kiedyś był ok. -
-
~Agnieszka / 2022-03-11 10:17
Zastanawiam się skąd mbank bierze takie duże pieniądze na wsparcie WOŚP ? Prezesi banku płacą ze swoich własnych ?! Nie jestem przeciwnikiem samej fundacji, ale od kilku lat taka duża kasa z mbanku idzie na fundację a w zamian klientom ciągle podnoszą koszty !!! No halo !!!! Zaletyżadne, coraz bardziej rozczarowanaWady... -
~Aknibas / 2020-09-26 01:55
Konta walutowe traktowane są po macoszemu. Mają znacznie mniej możliwości niż konta złotówkowe. To skandal! Jestem tak samo klientem banku jak inni w Polsce, jednak obracając Euro w mBanku nie może prowadzić konta na pełnych prawach.
Przelewy tylko w dni powszednie w dzień (nawet na inne konto w tym banku nie przeleję pieniędzy wieczorem ano w weekend), do książki odbiorców można dodać tylko jedno nazwisko, nie można wpłacać pieniędzy mTransferem.
To naprawdę żenujące. -
~analop / 2024-01-19 20:17
Założyłam 2 konta, firmowe i osobiste w mKiosku w Askanie Gorzów. Po załatwieniu wszelkich formalności pani miała mi pomóc się zalogować. Nie dała rady, mimo szczerych chęci i 2 godz prób). W końcu kazała mi jechać do domu i próbować ponownie w mlinii lub innym oddziale. poprosiłam by zamknęła więc konto i pójdę gdzie indziej - NIE DA SIĘ. Po 6 godzinach prób, mam 2 konta i zero możliwości dostępu do nich. Pani z mlinii (enty telefon) obiecała mi, że bedzie to już ostatni wykonany. Po kilku minutach rozmowy uznała, ze jednak mi nie pomoże i mam dzwonić jutro, bo dziś się już nie da (godz 16). Obsługa miła, sympatyczna, ale na X rozmów nikt nie umiał mi pomóc, a sprawa przecież dziecinnie prosta - założyłam konto i chcę mieć dostęp! czy to tak wiele? ZaletyżadnychWadymeeega ciężko uzyskać dostęp do konta -
~Andrzej / 2019-05-25 10:23
@~Częstochowa z 2019-05-21 18:40 - Potwierdzam. Po przejściu na uwierzytelnianie aplikacją mobilną (używana przez kilka tygodni), nagle - przy próbie potwierdzenia przelewu - została zablokowana... lista kodów (do tego skandaliczna cena: 19PLN za 49+1 numerów!). I ani aktywować uwierzytelniania przez sms się nie da (brak kodu do potwierdzenia), ani uwierzytelnić aplikacją... (brak opcji w menu; nb. aplikacja ponoć w ogóle powinna nie działać przy kodach, ale mimo to blik działał). A na infolinii też się nie dało otworzyć jakiegoś kanału uwierzytelniania operacji.
Używam banku od ponad 10 lat. Wady i zalety niżej.
Zalety- w zasadzie bez awarii w dostępie
- wiele sposobów płatności (visa online, paypal, blik, przelewy natychmiastowe itd.)Wady- oprocentowania właściwie brak (0,5%)
- konieczność używania karty dla uniknięcia opłaty za kartę,
- brak kontaktu e-mail,
- zbyt długie oczekiwanie na konsultanta na czacie,
- reklama "świętej fundacji" (która odmówiła sądowi wyjaśnień finansowych - i nadal jest nietykalna!)
- chyba najbardziej atakowany bank przez złodziei
- dawna strona www OK, nowa jest znacznie gorsza,
- nie można korzystać z wielu opcji bez kodów sms -
~Angelika / 2023-05-11 12:19
Konsultanci bardzo mili , ale ten cholerny Bot... WadyBOT -
~Ania / 2019-11-04 09:10
Wszystko było by fajnie gdyby mozna bylo w tym banku konsolidować kredyty włącznie z kredytami w tym banku. A tak to kicha totalna,bo jestem klientką od 2006 roku i mam tu dwa kredyty i 2 w innych bankach i nie moge w mbanku konsolidować zeby miec jedną ratę. Totalna porażka. -
~Anna / 2022-11-16 10:41
Bardzo lekceważąca obsługa na infolinii, jeszcze nie spotkałam się z taką do tej pory, na szczęście mam inne konto a to używam tylko do płatności online -
-
~artur / 2019-09-02 14:58
coraz gorzej z tym bankiem co innego mowili co innego wyszlo z czasem ZaletyzadnychWadyza wszystko trzeba placic -
~bbbccc / 2020-02-20 13:42
Beznadziejny interfejs bankowość elektronicznej. Nie potrafię zrobić przelewu podatkowego, wpisuję wszystko ręcznie - nie ma zakładki "przelew podatkowy" (albo jest skutecznie schowana).
Za to wyświetla się mnóstwo śmieci - powiadomienia, których nie chcę, oferty, z których nie skorzystam.ZaletySympatyczna obsługa w oddziale.WadyBardzo słaby strona bankowości elektronicznej. Chaos.
Wprowadzili opłaty za prowadzenie konta firmowego. -
~Bozka / 2015-09-29 14:39
mogłabym rzecze z miesiąca na miesiąc jest gorzej.Posiadam linie debetowa raz w roku potrącana jest prowizja od udzielenia kredytu.od początku wrzesnia w zakładce potracenia oczekujące pojawiła sie kwota ,która powinnam zostawic na koncie by bank mogł na koniec miesiąca stracic prowizje. I tak tez zrobiłam ,tyle ze bank potracił o 300 zł więcej,więc dzwonię o co chodzi?
usłyszałam ,ze bank dobrze strącił 2,5 proc.(wczesniej było 1,8 zmiana nastąpiła w maju)tylko ,że system nie zaktualizował zmian ,ja jestem 300 zł na minusie ale bank nie czuje sie winny...paranojaZaletybrakWadynierzetelnosc -
~ed / 2013-04-21 23:10
oj coś się ostatnio zrobili pazerni, zrobiłem przelew do Chorwacji na 100 euro, zabrali ponad 10% prowizji. Jakieś jaja. -
~Jacek / 2015-01-27 20:28
Nowa wersja strony internetowej to jakaś kpina. Po co było zmieniać starą, jak była dobra? Dlaczego nie zostawiono wyboru - jak ktoś nie chce nowej, niech ma starą.
Dlaczego muszę zmieniać hasło, bo nowa strona niektórych znaków nie dopuszcza?
Poza tym nowa strona jest nieczytelna i coś, co było w starej do odnalezienia w sekundę tutaj trzeba szukać długo i zastanawiać się "co autor miał na myśli".ZaletyPopularny bank, szybkie przelewyWadyTragiczna nowa strona internetowa (interfejs użytkownika)10 lat -
~Janusz / 2023-01-11 12:58
Nie ciekawy bank. 1godzinęi 40minut połączeniaz bankiem i sprawa odblokowania dostępu do konta nie ruszyła z miejsca. Telefony do banku trwały przez tydzień, awynik do niczego. Ostatni raz mamdo czynienia z tym bankiem. Zaletyżadnych -
~Janusz / 2024-05-05 12:06
Utraciłem dostęp do systemu trazakcyjnego przez internet dwa błędy logowania przez Caps lock. Prze dwie godziny próbowałem z kilkoma konsultnntami dostęp odzyskać- trzkrotnie prawidłowo byłem weryfikowany i nie mam tego dostępu - spiano reklamację i mam czekać 15 lub 30 dni - skandal i zostałem na lodzie ZaletyKiedyś tak mam konto od 20 latWadyOpisałem wyżej -
~JD / 2020-02-04 21:49
Od kilku lat jestem klientem banku, byłam zadowolona z aplikacji oraz usług aż do felernego dnia. Kilka dni temu chciałam wypłacić gotówkę z bankomatu na kwotę 2500 zł. Bankomat odrzucił mi transakcje że względu na brak wystarczających banknotów w bankomacie. Jeszcze bym zrozumiała,że odrzuca transakcje ale pobrali mi z konta cała kwotę. Saldo na koncie - 2500 zł!!! Niezwłocznie zadzwoniłam do obsługi klienta aby zwrócili mi pieniądze co na to konsultant że muszę poczekać 48h roboczych!! - wyplacalam w czwartek wieczorem a płatności musiałam uregulować w piątek...
Zadzwoniłam ponownie w poniedziałek, kolejny konsultant poinformował mnie ze musze poczekać tydzień, roboczy!! Kpina!! Przedzwonilam ponownie we wtorek popołudniu i otrzymałam informację że od dnia złożenia reklamacji tj wtorek muszę odczekać do 15 dni!!!!
Dwóch pierwszych konsultantów nawet nie raczyło zgłosić mojej reklamacji, ZENADA!!! Obecnie zostałam z niczym... Brakiem środków do życia.
Dziękuję za brak zrozumienia i kompetencji. -
-
~Jedrek / 2020-10-02 02:44
Mam zajete konto w mBanku. 28.09 wplynelo mi 2400 wyplaty. Bank przelal wszystko co do grosza na konto komornika. Nie zostawil mi nic na zycie. Powinni mi zostawic 1950 na koncie a nie ma nic! WadyRobią co chcą -
~jolanta / 2009-06-16 17:59
W ciągu dwu miesięcy załatwiałam w mBanku 3 sprawy, z których dwie zostały załatwione wręcz skandalicznie! Opinia o moim rachunku została wysłana do zupełnie obcego człowieka!
Druga sprawa: potwierdzony wydruk z konta obiecano wysłać w ciągu trzech dni. Kilka razy tłumaczyłam, że od tego bardzo dużo zależy i poniosę znaczną stratę w przypadku opóźnienia. Po 10 (!) dniach przyszedł wydruk.... z konta mojego pracownika, którego jestem pełnomocnikiem !!!! Żądałam, by smarkula, która zawaliła sprawę przywiozła mi dokument do domu, ale na infolinii bezczelnie zaproponowano mi, bym... zapłaciła za kuriera !!! to przywiozą mi dobry wydruk do domu! Kurier jechał od piątku do wtorku (dzisiaj) i kazał zapłacić 25 zł! Dla nich klient, który ma 80 000 obrotu miesięcznie to śmieć! Tylko bardzo ciężka choroba i brak sił spowodował, że jeszcze nie zlikwidowałam tam konta, wiąże się to bowiem z likwidacją kont kilku osób. Zrobię to gdy tylko stanę na nogi - a byłam przecież klientką tego banku niemal od początku jego istnienia. Był dobry do drobnych spraw, ale teraz jego poziom sięgnął dna.Zaletywygoda i łatwość obsługi - jak każde konto internetoweWadypomiatanie klientami -
~kendo / 2022-07-04 09:43
Jestem klientem z długim stażem
Nie wiem, co się stało z tym bankiem. Założona karta virtualna usd/pl do bezpiecznych transakcji internetowych. Przed zakupem uzupełnienie środków na karcie virtulnej do kwoty 1500zł. Zakup na aliexpress za kwotę 1200 nie dość ze porali mi o wszystko z konta virtualnego to jeszcze z głównego na kolejne 3 takie same transakcje. 4 razy tą samą kwotę za tą samą transakcję. Oficjalnie 1 kwota i 3 zablokowane. Ale ja się pytam jak przecież sklep powinien dostać odmownie brak wystarczających środków. Jakim prawem kolejne te same transakcje pobrało z głównego konta aliexpres ani żeden sklep nie miał tego konta. Pani z czata oznajmia spokojnie, że jeszcze nie można złożyć reklamacji bo pieniądze nie poszły.Może nie poszły, ale środki na ten cel zablokowali i to z głównego konta. Jakim prawem to ja potwierdzam kwotę hasłem a nie sklep błędnie czy nie sobie blokuje moje środki i to nie z tego numeru konta/ karty.Zaletycoraz mniejWadybrak bezpieczeństwa -
~Manek / 2022-02-01 23:23
Kto zewolul wpis na konto osobiste wpisy na przelew na WOŚP bez zgody powinien być poew zbiorowy.zevt fundację wbraly na kontach
strona 14 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »