Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Angelika / 2023-05-11 12:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Konsultanci bardzo mili , ale ten cholerny Bot...
    WadyBOT
  • ~Ania / 2019-11-04 09:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko było by fajnie gdyby mozna bylo w tym banku konsolidować kredyty włącznie z kredytami w tym banku. A tak to kicha totalna,bo jestem klientką od 2006 roku i mam tu dwa kredyty i 2 w innych bankach i nie moge w mbanku konsolidować zeby miec jedną ratę. Totalna porażka.
  • ~Anna / 2022-11-16 10:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo lekceważąca obsługa na infolinii, jeszcze nie spotkałam się z taką do tej pory, na szczęście mam inne konto a to używam tylko do płatności online
  • ~artur / 2019-09-02 14:58
    Ocena: 2.67 / 5
    coraz gorzej z tym bankiem co innego mowili co innego wyszlo z czasem
    Zaletyzadnych
    Wadyza wszystko trzeba placic
  • ~bbbccc / 2020-02-20 13:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Beznadziejny interfejs bankowość elektronicznej. Nie potrafię zrobić przelewu podatkowego, wpisuję wszystko ręcznie - nie ma zakładki "przelew podatkowy" (albo jest skutecznie schowana).
    Za to wyświetla się mnóstwo śmieci - powiadomienia, których nie chcę, oferty, z których nie skorzystam.
    ZaletySympatyczna obsługa w oddziale.
    WadyBardzo słaby strona bankowości elektronicznej. Chaos.
    Wprowadzili opłaty za prowadzenie konta firmowego.
  • ~Bozka / 2015-09-29 14:39
    Ocena: 2.67 / 5
    mogłabym rzecze z miesiąca na miesiąc jest gorzej.Posiadam linie debetowa raz w roku potrącana jest prowizja od udzielenia kredytu.od początku wrzesnia w zakładce potracenia oczekujące pojawiła sie kwota ,która powinnam zostawic na koncie by bank mogł na koniec miesiąca stracic prowizje. I tak tez zrobiłam ,tyle ze bank potracił o 300 zł więcej,więc dzwonię o co chodzi?
    usłyszałam ,ze bank dobrze strącił 2,5 proc.(wczesniej było 1,8 zmiana nastąpiła w maju)tylko ,że system nie zaktualizował zmian ,ja jestem 300 zł na minusie ale bank nie czuje sie winny...paranoja
    Zaletybrak
    Wadynierzetelnosc
  • ~ed / 2013-04-21 23:10
    Ocena: 2.67 / 5
    oj coś się ostatnio zrobili pazerni, zrobiłem przelew do Chorwacji na 100 euro, zabrali ponad 10% prowizji. Jakieś jaja.
  • ~Jacek / 2015-01-27 20:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowa wersja strony internetowej to jakaś kpina. Po co było zmieniać starą, jak była dobra? Dlaczego nie zostawiono wyboru - jak ktoś nie chce nowej, niech ma starą.
    Dlaczego muszę zmieniać hasło, bo nowa strona niektórych znaków nie dopuszcza?
    Poza tym nowa strona jest nieczytelna i coś, co było w starej do odnalezienia w sekundę tutaj trzeba szukać długo i zastanawiać się "co autor miał na myśli".
    ZaletyPopularny bank, szybkie przelewy
    WadyTragiczna nowa strona internetowa (interfejs użytkownika)
    10 lat
  • ~Janusz / 2023-01-11 12:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie ciekawy bank. 1godzinęi 40minut połączeniaz bankiem i sprawa odblokowania dostępu do konta nie ruszyła z miejsca. Telefony do banku trwały przez tydzień, awynik do niczego. Ostatni raz mamdo czynienia z tym bankiem.
    Zaletyżadnych
  • ~Janusz / 2024-05-05 12:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Utraciłem dostęp do systemu trazakcyjnego przez internet dwa błędy logowania przez Caps lock. Prze dwie godziny próbowałem z kilkoma konsultnntami dostęp odzyskać- trzkrotnie prawidłowo byłem weryfikowany i nie mam tego dostępu - spiano reklamację i mam czekać 15 lub 30 dni - skandal i zostałem na lodzie
    ZaletyKiedyś tak mam konto od 20 lat
    WadyOpisałem wyżej
  • ~JD / 2020-02-04 21:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Od kilku lat jestem klientem banku, byłam zadowolona z aplikacji oraz usług aż do felernego dnia. Kilka dni temu chciałam wypłacić gotówkę z bankomatu na kwotę 2500 zł. Bankomat odrzucił mi transakcje że względu na brak wystarczających banknotów w bankomacie. Jeszcze bym zrozumiała,że odrzuca transakcje ale pobrali mi z konta cała kwotę. Saldo na koncie - 2500 zł!!! Niezwłocznie zadzwoniłam do obsługi klienta aby zwrócili mi pieniądze co na to konsultant że muszę poczekać 48h roboczych!! - wyplacalam w czwartek wieczorem a płatności musiałam uregulować w piątek...
    Zadzwoniłam ponownie w poniedziałek, kolejny konsultant poinformował mnie ze musze poczekać tydzień, roboczy!! Kpina!! Przedzwonilam ponownie we wtorek popołudniu i otrzymałam informację że od dnia złożenia reklamacji tj wtorek muszę odczekać do 15 dni!!!!
    Dwóch pierwszych konsultantów nawet nie raczyło zgłosić mojej reklamacji, ZENADA!!! Obecnie zostałam z niczym... Brakiem środków do życia.
    Dziękuję za brak zrozumienia i kompetencji.
  • ~Jedrek / 2020-10-02 02:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam zajete konto w mBanku. 28.09 wplynelo mi 2400 wyplaty. Bank przelal wszystko co do grosza na konto komornika. Nie zostawil mi nic na zycie. Powinni mi zostawic 1950 na koncie a nie ma nic!
    WadyRobią co chcą
  • ~jolanta / 2009-06-16 17:59
    Ocena: 2.67 / 5
    W ciągu dwu miesięcy załatwiałam w mBanku 3 sprawy, z których dwie zostały załatwione wręcz skandalicznie! Opinia o moim rachunku została wysłana do zupełnie obcego człowieka!
    Druga sprawa: potwierdzony wydruk z konta obiecano wysłać w ciągu trzech dni. Kilka razy tłumaczyłam, że od tego bardzo dużo zależy i poniosę znaczną stratę w przypadku opóźnienia. Po 10 (!) dniach przyszedł wydruk.... z konta mojego pracownika, którego jestem pełnomocnikiem !!!! Żądałam, by smarkula, która zawaliła sprawę przywiozła mi dokument do domu, ale na infolinii bezczelnie zaproponowano mi, bym... zapłaciła za kuriera !!! to przywiozą mi dobry wydruk do domu! Kurier jechał od piątku do wtorku (dzisiaj) i kazał zapłacić 25 zł! Dla nich klient, który ma 80 000 obrotu miesięcznie to śmieć! Tylko bardzo ciężka choroba i brak sił spowodował, że jeszcze nie zlikwidowałam tam konta, wiąże się to bowiem z likwidacją kont kilku osób. Zrobię to gdy tylko stanę na nogi - a byłam przecież klientką tego banku niemal od początku jego istnienia. Był dobry do drobnych spraw, ale teraz jego poziom sięgnął dna.
    Zaletywygoda i łatwość obsługi - jak każde konto internetowe
    Wadypomiatanie klientami
  • ~kendo / 2022-07-04 09:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem klientem z długim stażem
    Nie wiem, co się stało z tym bankiem. Założona karta virtualna usd/pl do bezpiecznych transakcji internetowych. Przed zakupem uzupełnienie środków na karcie virtulnej do kwoty 1500zł. Zakup na aliexpress za kwotę 1200 nie dość ze porali mi o wszystko z konta virtualnego to jeszcze z głównego na kolejne 3 takie same transakcje. 4 razy tą samą kwotę za tą samą transakcję. Oficjalnie 1 kwota i 3 zablokowane. Ale ja się pytam jak przecież sklep powinien dostać odmownie brak wystarczających środków. Jakim prawem kolejne te same transakcje pobrało z głównego konta aliexpres ani żeden sklep nie miał tego konta. Pani z czata oznajmia spokojnie, że jeszcze nie można złożyć reklamacji bo pieniądze nie poszły.Może nie poszły, ale środki na ten cel zablokowali i to z głównego konta. Jakim prawem to ja potwierdzam kwotę hasłem a nie sklep błędnie czy nie sobie blokuje moje środki i to nie z tego numeru konta/ karty.
    Zaletycoraz mniej
    Wadybrak bezpieczeństwa
  • ~Manek / 2022-02-01 23:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Kto zewolul wpis na konto osobiste wpisy na przelew na WOŚP bez zgody powinien być poew zbiorowy.zevt fundację wbraly na kontach
  • ~Marcin / 2021-09-22 11:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Mbank zdecydowanie z obsługi klientów poszedł w stronę sprzedaży produktów

    Kontakt z kontakt z doradcami jest utrudniony plus wysokie opłaty za niektóry wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami.

    Zalety- w miarę przejrzysty interfejs
    - szybkość przelewów
    - monitoring transakcji kartą
    Wadyobsługa klienta:
    - brak przypisanego doradcy
    - telefony z ofertami niepraktycznych produktów
    - opłaty na wewnętrzne przelewy miedzy rachunkami (9zł)
  • ~Marcin / 2025-03-04 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzisiaj jest wtorek. W południe złożyłem dyspozycję wypłaty euro. Kiedy odbiór? Już w poniedziałek po południu! Po prawie tygodniu mogę dostać moje własne pieniądze (którymi bank obraca bez żadnego oprocentowania)! Rzeczywiście: "ikona mobilności" i "lider technologii" :/ Jestem klientem od 23 lat i pewnie zostanę bo oferta zaspokaja moje potrzeby ale bank usilnie pracuje na miano "złodziejskiej" instytucji i skutecznie konkuruje z podobnymi w charakterze ubezpieczycielami i operatorami telekomunikacyjnymi.
  • ~Marcin J / 2012-11-19 20:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Chciałem zrobić przelew walutowy euro z konta MBank na inne konto w Polsce a w tym przypadku na konto walutomatu by sprzedać po lepszym kursie. Wiadomo. Chodzi o pieniądze. Okazało się, że MBank chętnie przyjmuje obce waluty, ale później je mrozi i tylko można ją zamienić na złotówki w MBanku po niekorzystnym kursie. O przelewie na inne konto obcej waluty w Polsce mowy być nie może. Już nigdy nie wyślę Euro do MBanku. To jest nieuczciwa praktyka banku blokując możliwość przelania waluty na inne konto. Nie polecam MBanku to transakcji walutowych.
  • ~Marek / 2022-08-11 17:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejny raz w oddziale m-bank w GH Posnania czekam 30min na obsługę. Obsługuje jeden człowiek, dwóch panów w garniturach stoi bezczynnie podchodząc jedynie do Klientów aby ustalić po co przyszli do oddziału… Bezsensowny pomysł! Zamiast tych dwóch nieefektywnych etatów wystarczyło dodać jeden do obsługi klientów…
  • ~marian / 2018-12-10 13:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Wniosek o wspólne konto eKonto Plus.
    Kurier zadzwonił tylko raz, ale nie pasowały mu godziny i miał oddzwonić jak coś więcej ustali.
    Po kilku godzinach doszedł sms z inPostu, że kurier się niby nie mógł dodzwonić.
    Inpost stwierdził że dokumenty wracają do Mbanku z ich inicjatywy.
    Kontakt z Mbankiem dwa razy i nic w sprawie się nie wyjaśniło. Umywają ręce że oni nic nie mogą a to oni zamawiają kuriera. Żenada !!! Da się wyczuć że przeczekują czyjeś opowieści i mają to gdzieś.
    Zero zaangażowania w problem. NIE POLECAM !!!
    WadyOlewają klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960