Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Max / 2022-02-18 11:16
    Ocena: 3.00 / 5
    No horror z tymi konsultantami. Z jednym rozmawiasz normalnie ktroy chce pomóc, z drugim już słyszysz tylko "rozkazy" że mam sam zrobić to o tamto. Pobieranie opłat za smsy które rzekomo mi wysyłają, nigdy żadnej takiej usługi nie włączałem
    ZaletyCoraz mniej
    WadyCoraz droższa oferta
  • ~Miro / 2020-03-30 13:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam.
    Obsługa w Mbanku to KATASTROFA !!!
    Przypadek,tak, przypadek sprawił,że po ok 8 godzinach, słownie osiem godzin na
    telefonicznej infolinii na mój koszt?!, udało się w partyzancki sposób umożliwić mi połączenie telefonu z moim kontem.
    od 13.48 pierwsze połączenie do ok 22.15 !
    Rozmawiałem z kilkunastoma konsultantami, niektórzy-
    -tak się przedstawiali, aby nie zrozumieć nazwiska
    -przełączali do innych konsultantów,bo nie mieli wiedzy
    -zawieszali rozmowy, licząc,że się rozłączę
    -przerywali rozmowy
    -nie chcieli przyjąć reklamacji
    -próbowali ze mnie zrobić idiotę.
  • ~Mrok / 2024-04-02 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Starszy interfejs był o niebo lepszy, ale to drobiazg. Od strony oprogramowania problemów nie ma, strona oraz apka są w miarę przejrzyste. Obsługa klienta na wysokim poziomie. Problem jest w zasadzie jeden. Gromadząc gotówkę klientów bank ma z tego wysokie realne korzyści (średnio 30-krotne przebicie), klient z tego nie ma praktycznie nic. Tzw. oferta bankowa to zwykła lichwa wręcz do porzygania. Płaci się w zasadzie za wszystko.
    ZaletyDość dobre oprogramowanie oraz obsługa klienta.
    WadyOpłaty oraz tzw. produkty bankowe to TRUDNA DO WYOBRAŻENIA LICHWA.
  • ~Nitop / 2022-03-31 19:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Wiadomość mailem z mBanku:

    Dzień dobry,
    to jak do Ciebie piszemy, ma dla nas znaczenie.

    .......

    Ta wiadomość czeka na Ciebie także w serwisie transakcyjnym i w aplikacji.

    "
    Może jest to nowoczesna forma zwracania się do klienta, ale Bruderschaft przecież nie piliśmy!

    Wadydrogie uslugi
  • ~pc2001 / 2014-03-08 09:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Chyba najczęściej zmieniające się taryfy opłat w europie. Ani się człowiek obejrzy musi płacić za zmianę pinu na karcie, karcie która była darmowa nagle staje się najdroższym na rynku środkiem płatniczym, zachwalane przy otwieraniu darmowe konto nagle okazuje się po miesiącu płatne. Otwarcie chwila... zamknięcie... 20 minut czekania na telefonie oraz... 30 dni oczekiwania obwarowane opłatami. Bilans!
    Zero zysków, same straty.
    ZaletyPo prostu bank
    WadyBank to jak klient w supermarkecie. Gdy nie ma kamer i nikt nie patrzy... ginie towar z półek, ale przecież można czytać regulaminy... czyli wychodzący co miesiąc bełkot urzedniczy :/
  • ~Pit / 2019-06-03 23:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie ok. Ale to co zrobili ostatnio z przerwą techniczną to przegięcie. Zero informacji na emailu że zamierzają wyłączyć wszystkie serwisy razem z kartami na 4-5 godzin w nocy w sobotę. Przez nich nie zapłaciłem w klubie za drinka. Chodzi o to że przy takiej awaryjnej sytuacji - całkowity brak dostępu powinni wysłać smsa z alertem jak to robią w innych bankach. Jescze jakby chociaż serwis mobilny działał czyli blik rozumiem że nie jest to krytyczna sytuacja. A oni wyłączają wszytko i nie poinformuje Cię przed tak duża przerwą. W koło mnie ludzie też narzekali a widzę ludzi na stacjach paliw czy zagranicą jak byli poirytowani. Tak wyslali komunikat w ich wewnętrznym systemie 2 dni wcześniej. Ale tylko wewnątrz jak ktoś tam nie zagląda to miał duży problem. Tak że jak na tak duzy ebank to strasznie u mnie podupadli przez tą decyzję. Mam wylaczony marketing u nich czyżby zrobili to specjalnie ?
    ZaletyOgólnie ok.
  • ~PolkaRajfurka / 2022-09-28 11:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety ostatnio mBank dryfuje w stronę zostania ukrainoBankiem. Guzik wyboru języka ukraińskiego pojawia się na polskiej stronie, a po jego kliknięciu i wejściu na stronę ukraińską, nadal mamy guzik ukraiński czyli nigdzie nie ma polskiej flagi i guzika! Poza tym "pomoc Ukrainie" wisi na pulpicie od lutego, a wszelkie cele jakie były dotąd wspierane polskie np. WOŚP wisiały zaledwie kilka-klikanaście dni.
    Wadybardzo niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu środków z konta walutowego na polskie, tudziez przy płąceniu kartą mBanku za granicą
  • ~Przemysław / 2023-11-07 12:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o funkcjonowanie mBanku i jego usług na terenie Polski to jest dobrze (ponad 10 lat temu było gorzej), jestem z mBankiem od 2002roku od kiedy miałem 18 lat, jest to drugi Bank w którym otworzyłem konto (po PEKAO które było znacznie gorsze i w tych czasach nie dawało internetowego dostępu do historii rachunku), jednak przez 2-3 miesiące w roku bywam poza Polską głównie w innych państwach Unii Europejskiej, posiadam rachunki walutowe i korzystam z płatności kartami mBanku w tym kartą dedykowaną EUR, karty często za granicą Polski się wieszają (szczególnie w Portugalii) lub są blokowane czasowo przez mBank z "powodów bezpieczeństwa" i musiałem wiele razy dzwonić na mLinię żeby odblokować, Pani na mLinii przyznała że wina leży po stronie mBanku i ich niedoskonałego systemu... Funkcjonowanie usług mBanku za granicą Polski ocenię na dopuszczające, często musiałem używać gotówki i kart do konta inteligo w którym na wypadek awarii mBanku mam także konto, choć gdy mi jej brakowało możliwe zawsze było jej wypłacenie z bankomatu: naliczano małą opłatę surcharge około 2,50euro
    ZaletyChyba najtańsze usługi o tym wachlarzu...
    WadyCzasami problemy za granicą Polski...
  • ~Rafał / 2022-06-11 19:18
    Ocena: 3.00 / 5
    W całym Poznaniu są tylko dwie placówki, które mają obsługę kasową.
    Dzisiaj odwiedziłem jedną z nich w CH Posnania. Zastałem trzech panów rozbawionych wzajemną konwersacją. Kiedy zapytałem czy mogę wpłacić pieniądze usłyszałem od Pana, że ze względu na małą obsadę kadrowa dzisiaj nie ma obsługi kasowej bo jest tylko sam. Kiedy zauważyłem, że przecież nie ma Klientów, to w czym problem, aby przyjął ode mnie pieniądze, odparł, że to decyzja dyrektora oddziału i mogę się z nim kontaktować w tej sprawie.
    Przecież to jest kpina z klientów!!!
  • ~sara / 2009-05-11 18:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Wczoraj rano wysłałam przelew jest już 18 dnia następnego a przelewu jak nie było tak nie ma. Obsługa czatu mBanku do niczego przekierowują od jednej osoby do drugiej i dalej nic nie wiem. Nie polecam ja rezygnuję z konta.
    1 rok
  • ~Tomek / 2021-01-17 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam konto w mBanku od zawsze. Pewnie jakieś 20 lat. Ale jest coraz gorzej... przerwy techniczne które planowane są w nocy niestety przenoszą się na dzień (np. Przerwa techniczna z nocy 16/17 stycznia 2021, ale system nie działa o godzinie 12:46 w dzień na komputerze). Intuicyjności systemu przeszła do historii poprzez nieprzemyślane zmiany. Mi się to już nie podoba... szukam gdzie indziej
    ZaletyJuż nic czego nie ma konkurencja
    WadyCoraz więcej
  • ~Wiecie_kto_to_nie_tajemnica / 2022-05-26 23:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Strasznie łupią na kursie euro, dosłownie niemal jak lichwa.

    Zapłaciłem za hotel przez ekonto w euro, niestety po tygodniu musiałem anulować transakcje.

    Wyobraźcie sobie że płaciłem około 950 zł a zwrot otrzymałem jakieś 820 zł (kwoty orientacyjne).

    Po tygodniu na samej różnicy kursów mbank oraz prowizji 130 zł mniej. (Hotel zwrócił dokładnie te samą kwotę).

    Na domiar złego mbank odmówił mi kredytu na 10.000 zł (nieduży) . Mimo że rok temu udzielał mi kredyty na kwotę 40.000 bez problemu, a w tym roku nie miałem żadnych opóźnień w spłacie i mam nawet trochę większe zarobki jak rok temu, oraz oczywiście czysty bik.

    Te dwie kwestie, szczególnie ta druga zmusiła mnie do odejścia z mbanku po chyba 15 latach.

    Dodam że co miesiąc przez ponad rok mbank zarabiał mniej więcej 250zł ekstra na mnie na samym niekorzystnym przeliczeniu wypłaty z euro na pl. Machałem na to ręką mówię a konta walutowe itp. Nie dość że na mnie zarabiali takie kokosy za nic to na końcu odmówili śmiesznego kredtu na 10.000 zł. Totalny strzał w stopę i totalne olanie stałego wieloletniego klienta.
    Zaletyfajna aplikacja, łatwość obsługi.
    WadyBrak elementarnego szacunku do stałego klienta który dawał im zarobić.
  • ~Zbigniew / 2020-03-10 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zleciłem zerwanie lokaty o wartości 7 tys. przez mLinię. Wchodzę na swoje konto przez serwis transakcyjny i jakie jest moje zdziwienie, że nie tylko jest zerwana lokata na 7 tys., ale i inna (o wiele większa!). Składam reklamację, czekam 30 dni i dostaję dzisiaj odpowiedź, że sam musiałem zerwać tę większą lokatę, a przecież od kilku miesięcy nie można samemu zerwać lokaty przez serwis transakcyjny. Dzwonię znowu do Mbanku, z prośbą żeby mi wskazano, jak samodzielnie mogę zerwać lokatę? Konsternacja konsultanta i odpowiedź, że moje pretensje są uzasadnione i informuje mnie, że wznawia moją reklamację. Na decyzję muszę czekać kolejne 30 dni! To jest jakaś kpina :(
  • ~zbigniew33 / 2012-07-12 09:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Z MBankiem jestem praktycznie od początku jego istnienia. Zniosłem dużo- wprowadzenie opłat za papierowe listy haseł jednorazowych, kartę z chipem, opłatę 2 złote za kartę debetową, comiesięczne zmiany tabeli opłat i prowizji. Lecz nie zniosłem ostatniej podwyżki (sprzed miesiąca ). Założyłem konto w AliorSync i stopniowo tam przenoszę tam aktywa. Jeżeli się sprawdzi, założę tam także konto żonie, którą do MBanku ściągnąłem z PKO SA (ten od żubra).
    Zaletydobrze opracowany internetowy interfejs obsługi konta, bezpłatny EMakler.
    Wadyopłaty za cudze bankomaty, opłata za kartę debetową, częste zmiany regulaminu i wiele innych.
    wiele lat, miał być bezpłatny, lecz stopniowo stał sie płatny.
  • ~Zbyszek / 2024-04-12 11:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem z m-Bankiem od początku, ale od 3.04.2024 mnie na nich nie stać,nie będę płacił za coś co u konkurencji jest za 0zł lub zdecydowanie taniej.
    ZaletyKiedyś były zalety i bardzo fajne konto
    WadyBardzo nieatrakcyjne opłaty za konto , kartę i bankomaty
  • ~Adam / 2022-08-24 14:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia porażka .Nie sposób cokolwiek załatwić na infolinii. Dziadostwo -mBank kiedyś był ok.
  • ~Agnieszka / 2022-03-11 10:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Zastanawiam się skąd mbank bierze takie duże pieniądze na wsparcie WOŚP ? Prezesi banku płacą ze swoich własnych ?! Nie jestem przeciwnikiem samej fundacji, ale od kilku lat taka duża kasa z mbanku idzie na fundację a w zamian klientom ciągle podnoszą koszty !!! No halo !!!!
    Zaletyżadne, coraz bardziej rozczarowana
    Wady...
  • ~Aknibas / 2020-09-26 01:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Konta walutowe traktowane są po macoszemu. Mają znacznie mniej możliwości niż konta złotówkowe. To skandal! Jestem tak samo klientem banku jak inni w Polsce, jednak obracając Euro w mBanku nie może prowadzić konta na pełnych prawach.
    Przelewy tylko w dni powszednie w dzień (nawet na inne konto w tym banku nie przeleję pieniędzy wieczorem ano w weekend), do książki odbiorców można dodać tylko jedno nazwisko, nie można wpłacać pieniędzy mTransferem.
    To naprawdę żenujące.
  • ~analop / 2024-01-19 20:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Założyłam 2 konta, firmowe i osobiste w mKiosku w Askanie Gorzów. Po załatwieniu wszelkich formalności pani miała mi pomóc się zalogować. Nie dała rady, mimo szczerych chęci i 2 godz prób). W końcu kazała mi jechać do domu i próbować ponownie w mlinii lub innym oddziale. poprosiłam by zamknęła więc konto i pójdę gdzie indziej - NIE DA SIĘ. Po 6 godzinach prób, mam 2 konta i zero możliwości dostępu do nich. Pani z mlinii (enty telefon) obiecała mi, że bedzie to już ostatni wykonany. Po kilku minutach rozmowy uznała, ze jednak mi nie pomoże i mam dzwonić jutro, bo dziś się już nie da (godz 16). Obsługa miła, sympatyczna, ale na X rozmów nikt nie umiał mi pomóc, a sprawa przecież dziecinnie prosta - założyłam konto i chcę mieć dostęp! czy to tak wiele?
    Zaletyżadnych
    Wadymeeega ciężko uzyskać dostęp do konta
  • ~Andrzej / 2019-05-25 10:23
    Ocena: 2.67 / 5
    @~Częstochowa z 2019-05-21 18:40 - Potwierdzam. Po przejściu na uwierzytelnianie aplikacją mobilną (używana przez kilka tygodni), nagle - przy próbie potwierdzenia przelewu - została zablokowana... lista kodów (do tego skandaliczna cena: 19PLN za 49+1 numerów!). I ani aktywować uwierzytelniania przez sms się nie da (brak kodu do potwierdzenia), ani uwierzytelnić aplikacją... (brak opcji w menu; nb. aplikacja ponoć w ogóle powinna nie działać przy kodach, ale mimo to blik działał). A na infolinii też się nie dało otworzyć jakiegoś kanału uwierzytelniania operacji.

    Używam banku od ponad 10 lat. Wady i zalety niżej.

    Zalety- w zasadzie bez awarii w dostępie
    - wiele sposobów płatności (visa online, paypal, blik, przelewy natychmiastowe itd.)
    Wady- oprocentowania właściwie brak (0,5%)
    - konieczność używania karty dla uniknięcia opłaty za kartę,
    - brak kontaktu e-mail,
    - zbyt długie oczekiwanie na konsultanta na czacie,
    - reklama "świętej fundacji" (która odmówiła sądowi wyjaśnień finansowych - i nadal jest nietykalna!)
    - chyba najbardziej atakowany bank przez złodziei
    - dawna strona www OK, nowa jest znacznie gorsza,
    - nie można korzystać z wielu opcji bez kodów sms
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960