Sztuczna inteligencja o imieniu Marek(?)nie rozumie prostych poleceń.
Nie jestem klientem od 6 lat, a bank nadal wysyła mi jakiekolwiek informacje i dokumenty związane z moim byłym kontem, traktując jakby nadal było aktywne! (Na adres mailowy & nr tell)
Pracownicy nie znają przepisów prawa dotyczących jakichkolwiek procedur bankowych.
Po kontakcie z 3 osobami żadne z nich nie miało uprawnień do tego żeby mnie zweryfikować i rozwiązać sprawę z jaką wykonałam telefon.
Więc po co jest ta Infolinia mBanku ? Za co Ci ludzie pobierają wypłaty skoro obsługa infolinii polega na obsłudze, a i tak człowiek nie zostaje obsłużony tylko przerzucany z lini od kolegi do koleżanki?
Mój poziom frustracji rósł z minuty na minutę oczekując łącznie 45min na załatwienie sprawy która nie została ostatecznie załatwiona (ale formułkę rodo co do joty znam na pamięć)ZaletyBrak
WadyBrak kompetentnych pracowników infolinii, stacjonarnie w oddziale - zależy,
Długi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem,
Chat BOT - Marek: nie rozumie prostych poleceń,