Ponad miesiąc dzwonie i chodzę po placówkach w jednej sprawie. I tak, nadal nic nie załatwiłem, nadal nic nie wiem, w dalszym ciągu nie mogę korzystać z konta, konsultanci się rozłączają. Czas zmienić bank. Pozdrawiam.
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~tata / 2023-11-15 11:25
Ocena: 1.00 / 5
zabieraja pieniadze z konta kiedy im sie podoba nie obsluga klienta na czacie potwierdza ze sa zabieranie pieniadze gdy brakuje komus do wyplaty pzdr
~666 / 2023-11-13 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta - podczas kontaktu z konsultantami klient ma wrażenie że dodzwonił się do fabryki gwoździ, sądząc po ich kompetencjach. Nie mają zielonego pojęcia o czy mówią wprowadzają w błąd grają na zwłokę by zniechęcić klienta
ZaletyBrak
WadyA-Z
~ANNA / 2023-11-10 10:03
Ocena: 1.67 / 5
Wzięliśmy kredyt hipoteczny w tym banku, do momentu podpisania umowy dało się jeszcze wytrzymać a później to już koszmar. Wypłaty w ratach dla dewelopera, każda opóźniana. Informacje o kolejnej racie wysyłane na 14 dni przed terminem, bank zgodnie z umową ma 5 dni roboczych na przesłanie raty i nigdy się nie wyrabia. Żenada!!! Opiekun kredytu nie odbiera telefonu, w sms codziennie obiecuje że rata już dziś wyjdzie i oczywiście nie wychodzi... Deweloper ponagla a bank ma to gdzieś, nie obowiązują ich żadne terminy, które sami ustalili. Pytanie czy jak ja się spóźnię z ratą kredytu to też nic się nie stanie???? Koszmar!!! Same nerwy, obsługa do niczego!!!
Zaletyżadne
Wadyterminowość
~juras / 2023-11-09 20:43
Ocena: 1.00 / 5
wykonałem przelew na internetowej stronie mBanku do urzędu skarbowego a te pieniądze wyparowały historia przelewu pusta bank razem z urzędem skarbowym twierdzi że nie wykonałem przelewu a jednak 1200 zł znikneło z mojego konta NIE POLECAM TEGO BANKU !!!!!!!!!!!
Zaletyżadne
Wadywszystkie
~xxxxxx / 2023-11-08 18:24
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno !!! odradzam głupiego potwierdzenia przelewu nie mozna wygenerować. sztuczna inteligencja mowi ze poczelam 10 min na konsultanta, po 25 min nic!! czas zmienic to dno
~EWA / 2023-11-07 13:59
Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM....PRZED ZAŁORZENIEM RACHUNKU JAK I PRZED ZAMKNIECIEM RACHUNKU W TYM BANKU TO PRAWDZIWY KOSZAR. KAŻDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO , OTRZYMANIE ZAŚWIADCZENIE O ZAMKNIĘCIU RACHUNKU TRWA 1.5 MIESIACA . O OPŁACIE ZA ZAMKNIECIE KAZDY PRACOWNIK MÓWI CO INNEGO. JEDEN ŻE DARMOWE , KOLEJNY ŻE PŁATNE.
ZaletyBRAK
WadyNIE KOMPETETNI ,
~Przemysław / 2023-11-07 12:34
Ocena: 3.00 / 5
Jeśli chodzi o funkcjonowanie mBanku i jego usług na terenie Polski to jest dobrze (ponad 10 lat temu było gorzej), jestem z mBankiem od 2002roku od kiedy miałem 18 lat, jest to drugi Bank w którym otworzyłem konto (po PEKAO które było znacznie gorsze i w tych czasach nie dawało internetowego dostępu do historii rachunku), jednak przez 2-3 miesiące w roku bywam poza Polską głównie w innych państwach Unii Europejskiej, posiadam rachunki walutowe i korzystam z płatności kartami mBanku w tym kartą dedykowaną EUR, karty często za granicą Polski się wieszają (szczególnie w Portugalii) lub są blokowane czasowo przez mBank z "powodów bezpieczeństwa" i musiałem wiele razy dzwonić na mLinię żeby odblokować, Pani na mLinii przyznała że wina leży po stronie mBanku i ich niedoskonałego systemu... Funkcjonowanie usług mBanku za granicą Polski ocenię na dopuszczające, często musiałem używać gotówki i kart do konta inteligo w którym na wypadek awarii mBanku mam także konto, choć gdy mi jej brakowało możliwe zawsze było jej wypłacenie z bankomatu: naliczano małą opłatę surcharge około 2,50euro
ZaletyChyba najtańsze usługi o tym wachlarzu...
WadyCzasami problemy za granicą Polski...
~Klienta 73 / 2023-11-06 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem jakim sposobem i z jakiego powodu został mi zablokowany dostęp do serwisu internetowego.
Łączyłam się 4 listopada z automatem który nie bardzo rozumiał o co pytam. Na moja prośbe Zaczęło sie łączenie z konsultantem gdzie musiałam poprosić o pakiet dostępu do serwisu transakcyjnego. Pakiet otrzymałam meilem z podanymi hasłami które musiałam wpisać . Z Konsultantem w celu uwierzytelnienia że ja to ja i że moje konto to moje konto robot łaczył mnie 3 razy. W sumie oczekiwanie na połączenie trwało 55 minut a skutek tego działania był taki że do dzisiaj nie mam dostępu do serwisu przez internet. Nie mogę ponownie do nich dzwonić bo mam telefon na kartę i czas przez który oczekiwałam na połączenie zjadł mi całe pieniądze. Nie moge dołądować konta telefonicznego bo mam zablokowany dostęp do banku, a do Mbanku mam daleko. Jestem starszym człowiekiem i mam problemy z poruszaniem Jest to po prostu błędne koło, chyba maja za dużo klientow i maja w nosie prawidłową obsługę. Jestem niezadowolona i rozważam rozwiązanie umowy z Mbankiem.
Zaletyżadnych
WadyOpieszałość i brak zrozumienia problemu. Rozmowa z automatem to pomyłka
~Stanisław / 2023-11-06 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Masakra to mało !!!! Wypowiedziałem prowadzenie konta i od tego momentu wszystko się zaczeło. Pomimo prawidłowego wypowiedzenia umowy bank nalicza mi pieniądze i pomimo wielokrotnych wizyt w oddziale banku nikt nie potrafił mi wytłumaczyć skąd takowa zaległość powstała , BA więcej zapewniano mnie ,że jest to pomyłka systemowa ponieważ w systemie nie widać zaległości !!!
Dziś bank sprzedał domniemane zobowiązanie firmie windykacyjnej nie informując mnie o tym i przez rok nie wytłumaczono mi skąd wziełą się zaległość. Odradzam unikajcie problemów !!!!!
ZaletyStanisław
~J23 / 2023-11-06 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Bank jak inne banki żeruje na pieniądzach klientów. Chcę ocenić kartę do konta walutowego euro Mogła by wyglądać ładnie bo w takiej szacie wizualnej jak jest teraz wygląda słabo. Zapewne jest opcja personalizacji karty ale nie poinformowano mnie i tym przy zakładaniu konta.
~Franek Kowalski / 2023-11-02 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Próbowałem zrobić przelewy jak co miesiąc opłatę rachunków ,a bank sam zdecydował że zablokują mi konto no uznali że jakiś przelew jest podejrzany ,sami decydują gdzie o tym czy ja mam wysłać przelew czy nie ,nie mogę korzystać z 3lasnych pieniędzy na koncie nie mogę z własnych pieniędzy opłacić rachunków bo oni mają jakieś wątpliwości do przelewów ,gdzie te przelewy tobie co miesiąc tragedia
~Daniel / 2023-11-02 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Babcia mi zrobiła przelew soecjalnie idac do banku o 14 i miał być od razu a dostałem go o 18 30. Dziękuję bardzo już zdążyłem pożyczyć inne pieniądze żeby zdążyć do kantoru, przez Was zostałem prawie bez pieniędzy na trasę, w której potrzebuje mieć pieniądze.
ZaletyChyba zart jakis
WadyJak wyzej
~Pawel / 2023-10-31 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Niestety skusiłem się na otwarcie konta w promocji. Od września nie otrzymałem nagrody,bo informowano mnie, że nastąpi to za miesiąc... Konto otwarte w sierpniu podczas kilku kontaktów z bankiem zapewniano mnie, że wszystkie warunki spełniłem i jestem uczestnikiem promocji. Dziś 31.10.23r dowiedziałem się,że nie otrzymam nagrody, bo nie spełniłem warunków. Wszystko jest zapisane w historii kontaktów,ale każdy pisze coś innego i każdy zwala winę na poprzednika. Sprawę zgłoszę do rzecznika finansowego.
ZaletyBrak
WadyKłamstwa i całkowity brak kompetencji pracowników, którzy notorycznie wprowadzają w błąd.
~max / 2023-10-29 20:22
Ocena: 5.00 / 5
https://tmlead.pl/redirect/724063_1498 polecam z tego liku można założyć konto i zgarnąć bonusy
Zaletyaplikacja, obsługa klienta
Wadybrak
~as / 2023-10-26 20:38
Ocena: 4.33 / 5
Rozmawiałam z konsultantem bardzo miła i pomocna pani konsultantka.
Polecam w 100% ten bank.
Jestem bardzo zadowolona mając problem zawsze pomogą.
~Bartosz / 2023-10-26 11:28
Ocena: 1.00 / 5
Około 20 lat temu założyłem działalność gospodarczą przy której wymagane było prowadzenie konta gospodarczego. Nigdy z tego konta nie skorzystałem i zawsze otrzymywałem informacje że saldo mojego konta wynosi 0. Jednak niedawno otrzymałem korespondencję z firmy windykacyjnej domagającą się ode mnie spłaty zaległości wobec mBanku 224 zł.
WadyBardzo wysokie ukryte koszty!
~Mamiela / 2023-10-24 15:36
Ocena: 3.00 / 5
Wszystko jest na sztywno zautomatyzowane i Ok. Jednak jeżeli trafi się sprawa niestandardowa to wszystko dosłownie leży. Konsultanci na pierwszej linii uprzejmie informują że nic nie mogą i trzeba pisać reklamację i 30 dni dla klienta do tylu pomimo winy narzędzi i obsługi banku
~niezadowolony / 2023-10-23 13:57
Ocena: 1.33 / 5
Na infolinii nie mozna sie niczego dowiedziec, odsyłaja do oddziału, przychodzi sie do oddziału to dostalam informacje ze zeby uzyskac potrzebny dokument, musze najpierw przedstawic oswiadczenie. Po godzinie przyszłam ponownie, nagle okazuje sie ze jest złe...cyrk. Nie mowiac juz o tym, ze dosłownie NIGDY nie mozna sie dodzwonic do doradcy kredytowego, a do oddzialu numeru nie podaja, trzeba zawsze samemu przyjsc. Niby taki nowoczensy bank, a jka przychodzi co do czego, to zawsze czlowiek konczy w oddziale, w którym i tak nie jest w stanie nic załatwić, dramat. Od przyszłego tygodnia uruchamiam proces przeniesienia kredytu do innego banku.
Zaletybrak
Wadycaly ten bank, niekompetencja, zalatwienie czegokolwiek to droga przez meke
~Xyz / 2023-10-20 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia . Baltyk , Poznan. Godzina czekania na kontakt z doradca .czekajac postanowilem zmknac konto. Wszystkie osoby przychodzace po mnie weszly przede mna. Wyglada jak audiencja u krolowej. Nie polecam .