-
~bardzo niezadowolony klient / 2011-03-21 17:48
nieprofesjonalna obsługa i wprowadzanie w błąd a klient za to płaci stratą czasu i kasyZaletynie ma
Wadyco jest tanie to jest drogie
dwa lata
-
-
~Czarna / 2017-03-14 16:16
Pożyczki dla firm,bez Bik-u.To jedna wielka ściema.Szkoda waszego czasu,nie dzwońcie.Będą Was sprawdzali jak przestępce.Nigdy więcej....... Zaletyżadnych tylko problem
WadyNic nie załatwicie
-
~Dorota / 2014-06-28 20:07
mBank ma obecnie w ofercie eKonto mobilne z oprocentowaniem 4%,ale... dla kwot nie większych niż 3000zł.
W ofercie jest także lokata na nowe środki z oprocentowaniem 3% w skali roku, ale... po założeniu konta w mBanku przekonałam się, że założenie tej lokaty jest niemożliwe - i nie pomagają reklamacje: przepraszają, zapewniają, że wszystko już działa, a w systemie nadal "*** i kamieni kupa".
Sprawdzę ING :)ZaletySerwis atrakcyjny wizualnie
WadyNiemożność skorzystania z oferty
-
~Ewelina / 2016-11-06 16:30
Byłam klientką tego pożal sie banku. Dla mnie nieprzejrzyste konto, brak prostego zobaczenia co jest zablokowane w przyszłości do obciążeń, potem zdziwienie, gdy obciążają konto. Byłam klientką od kilkunastu lat ale to co mnie spotkało przy likwidacji konta porażka! Pani w biurze zamykała konto z kwaśną miną i zapewniała, ze wszystko jest na zero. Wchodze dzisiaj bo mam jeszcze dwa tygodnie wypowiedzenia a tam piękna sumka na minus!!!!! Gdybym nie weszła, miałabym za jakiś czas pewnie komornika. Pani , pomimo, że specjalnie pofatygowałam sie do banku zeby zastrzec kartę debetową nawet nie raczyła zastrzec mojej karty, choc mi mówiła ze to własnie robi....potem raz przecięła nożyczkami i ZOSTAWIŁA U SIEBIE NA BIURKU!! Dzisiaj sama zastrzegłam bo jeszcze moge wejsc na swoje konto. Jutro pożałują ze tak mnie oszukano. Teraz zapłace pewnie jeszcze odsetki.
Nieuczciwe postępowanie, napisze na nich skargę gdzie trzeba.Zaletybrak
Wadysame wady
kilkanaście lat
-
~frida / 2016-03-03 17:22
Nigdy nie można się do końca doliczyć ile jest na koncie. Dostępne środki jakie pokazuje bank nijak się mają do faktów - obciążenia przychodzą poxniej na in minus . To jakaś paranoja!Wadyrobią przekręty
-
~Grażyna / 2014-06-10 17:57
Nie polecam korzystania z usług mBanku.Wpłacałam pieniądze do wpłatomatu nastąpiła awaria modułu gotówkowego.Po tygodniu dowiedziałam się,że jest to skomplikowana sytuacja i nie wiadomo kiedy odzyskam pieniądze.Nie potrafię zrozumieć co jest w tym skomplikowanego skoro pieniądze są przeliczane przy opróżnianiu wpłatomatów.
-
~hanka / 2012-11-07 14:14
dla mnie super z 9% zyskiem. konto porównałam na http://www.obliczapieniadza.za.pl/blog/porownywarka-kont-osobistych/konto-osobis te-dla/ i wybrałam bez dwóch zdań. ciekawe ile uda mi sie zaoszzedzic
-
~honorynka / 2014-10-24 22:06
nowa wersja beznadziejna; chętnie przejdę do innego bankuZaletyżadne
Wadysame wady, nieczytelność strony, niejasność, zawiłóść
parę lat
-
-
~Iwona / 2018-01-01 15:51
Jestem ogromnie zadowolna z uslug , obslugi I strony mbank. Szczegolnie obsluga klienta w placowce Carrefour Wilenska Panie Yulia i Ola jest na bardzo wysokim poziomie. Sama pracuje jako manager dla jednego z zagranicznych oddzialow I bylam bardzo millo zaskoczona wysokim profesjonalizmem obu Pan ZaletyRozumieja moje potrzeby bankowe. Latwa strona
WadyZadne
-
~jarojarz / 2016-08-10 11:55
Tragiczna forma zleceń przelewów walutowych. Przed złożeniem nie można ocenić kosztów transakcji (kursu) a po zatwierdzeniu przelewu co prawda widać kurs, ale nie można już odwołać transakcji oczekującej na realizację. SMS potwierdzający anulowanie przychodzi po zaksięgowaniu wpłaty.
Niestety ta wiedza kosztowała mnie kilkaset zł.Zaletydarmowe konto, przelewy i karty (jak się wie jak używać).
Wadybrak możliwości oceny kosztów transakcji walutowych przed ich wykonaniem).
Brak mozliwości anulowania takich transakcji (SMS przychodzi o po ich realizacji).
wiele lat
-
~Joanna / 2016-08-05 09:51
Reklamacje w mbanku to jakaś kpina. Czekam już 2,5 tygodnia na rozwiązanie reklamacji z wpłatomatu. Wcześniej zapewniano mnie,że zajmuje to do 7 dni po 1,5 tyg otrzymałam informację, że muszę czekać 30. Dzwoniłam,już na infolinię 4 razy za każdym razem mówią, że mogą dodać notatkę po czym informują,że i tak to nic nie zmieni. Czekać na własne pieniądze tyle czasu,to jakiś żart a nie obsługa. Jak zalogujesz się do portalu i przeglądasz karty kredytowe to odrazu do Ciebie dzwonią ale żeby zająć się reklamacją to nic nie robią. Czekam tylko na rozwiązanie spray i zamykam wszystkie konta, konkurencja na rynku jest duża powinni lepiej dbać o klienta.
-
~Kaja / 2014-01-24 16:15
może kiedyś bank był dobry jak ktoś ma kredyt lub kartę kredytową to przekona się jaki ten bank jest naprawdę bierze pieniądze na spłacenie karty czy kredytu z tym że bierze więcej a w historii nie ma nic... niby mieli wziąć 60 zł a z konta zniknęło 100 zł przestrzegam każdego lepiej np kartę kredytową wziąć w dużym sklepie niż w tym banku to już provident przynajmniej ustala kwotę i raty do spłaty i bierze tyle ile musi a ten bank bierze tyle ile chce!!!!
-
~klient / 2010-02-07 18:24
od 4 tygodni nie moga mi przysłać karty kredytowej. Sami zapropomowali ofertę . Odesłałem dokumenty na poczcie gdzie maja skrytkę (wiec na pewno w drodze nie zginęły). Minęły trzy tygodnie i zero odzewu. Zgłaszam reklamacje (koszty telefonu dodatkowe) , oni ją przyjmuja i obiecuja wkrótce odpisać. Mija tydzień i nic. Żadnego maila.A dziś na info czacie banku gość znów każe mi dzwonić na infolinię (znów koszty) i mówi, ze na rozpatrzenie reklamacji to mają 30 dni. (tyle ze wtedy to już oferta będzie nieważna). Jakieś głaby tam pracują. Mam tam konto od kilku lat, pierwszy raz coś chcę a tu okazujee się, że są niekompetentni. Spadam tam gdzie klienta szanują.Zaletydarmowe konto (ale nie firmowe)
Wadyniekompetencja
-
~klient / 2016-10-25 18:16
Uwaga dla posiadaczy kont w tym banku!
Zanim wypowiesz umowę o prowadzenie rachunku bankowego w mBanku wypłać ze swojego konta wszystkie swoje środki pieniężne. Złośliwy pracownik mBanku może zablokować twe konto i karty pod pretekstem niepoprawnej weryfikacji danych osobowych.
-
~Krzysiek / 2014-11-28 20:41
Nowa strona internetowa jest do niczego jeżeli wyłączą starą to rezygnuję z mBanku nie potrafię w niej pracować.Powinniśmy mieć wybór z której chcemy korzystać. Dla mnie przesądzi o pozostaniu w mBanku.ZaletyBrak
WadyNieczytelna, nieintuicyjna pełna reklam.
-
~leon / 2012-02-02 08:07
mBank chyba szykuje większy szwidel ze znikaniem pieniudzy z konta.Dlatego tak mocno zniera klientów. Mnie oszukali 2 razy jak znikało z konta po 400 zł. Program komputerowu nie zawsze pokazjue włąsciwue salda - czyli totalny bałagan.
-
-
~Lucyna / 2016-11-21 18:46
Niech ta wiadomość będzie przestrogą dla tych co wykonują płatny szybki przelew środków na koncie w MBANKU!!! zrobiliśmy przelew płatny z konta firmowego na konto osobiste w kwocie 5 tysięcy złotych .Zapłaciliśmy za przelew 10 zł , niestety nie trafiły pieniądze na konto odbiorcy!!!Pieniądze przeznaczone na zakup towaru a przedstawiciele Mbanku proszą o pisanie reklamacji , która może potrwać ok 14 dni!!!PARANOJA! nikt nie potrafi wytłumaczyć co się stało z pieniędzmi,kilku konsultantów spławia nas ,że może to nasza wina ,że podaliśmy zły numer konta itp ODRADZAM I OSTRZEGAM INNYCH UŻYTKOWNIKÓW TEGO TZW BANKU!ŻENADA ŻENADA I JESZCZE RAZ ŻENADA ZERO PROFESJONALIZMU!!! Jeszcze uzyskaliśmy wiadomość że jeżeli to nasza wina to dostaniemy karę w wysokości 100 zł - ręce opadają...
-
~malgolakiwic / 2014-03-26 22:20
Tydzien temu bankomat z ing nie wyplacil mi kasy kazano mi zlozyc reklamacje( jedna pani na telefoniadzie) druga kazala czekac tydzien i nic kasy jak nie ma tak chyba nie bedzie.Ja nie mam z czego zrobic oplat a ich to nie interesuje,przeciez to nimoja wina tylko mowia trzeba bylo zaoszczedzic.Przeciez to sa moje pieniadze ale chyba ktos sie za nie dobrze zyje.Inne banki w takich sytuacjach pomagaja ale nie m-bank.Uciekajcie z niego jak najszybciej!!!!!!!!!!!!!ZaletyBRAK!!!!!!!!!
WadyOGROM!!!!!!!!
-
~Marcy / 2016-04-04 21:25
Ten bank to totalna porażka, obsługa poprzez infolinie to jak kopanie się z koniem. Nowy serwis transakcyjny to jeden wielki baner reklamowy łatwiej tam kupić nieświadomie jakiś podejrzany instrument finansowy niż zrobić zwykły przelew.
Ogólnie bank od kilku lat stacza się po równi pochyłej w dół. DNO I KUPA MUŁU !WadyDNO I KUPA MUŁU !
-
~marek / 2016-02-23 00:25
przez 5 godzin próbowałem aktywować nowy nr telefonu dla potwierdzeń przelewów sms i ...się nie udało straciłem czas i pieniądze , konsultanci czy eksperci do zwolnienia niekompetentni , mbank pozwę do sadu za moje straty ja też rejestrowałem rozmowy.Zaletybrak
Wadysame wady
za długo