Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jim / 2019-05-21 11:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Zdolnosc kredytowa przez telfon dostalem pozytywna po godzinie rozmowe z konsultantem. A jak zlozylem dokumenty, juz decyzja sie robila negatywna. Lepiej sie nie meczyc i uzupelnic wniosek o kredytu, nic z tego nie bedzie.
  • ~kamila / 2021-10-09 20:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie działa od ponad miesiąca możliwość modyfikacji i usuwania operacji zaplanowanych w kalendarzu płatności. Zgłosiłam rekamację i nic. Pani na czacie każe dzwonić na infolinię.
    Zaletywygodny w obsłudze serwis transakcyjny, wieczorna sesja przelewów przychodzących
    Wady-kalendarz płatności
    -długi czas rozpatrywania reklamacji
    - brak możliwości usuwania i modyfikowania przyszłych przelewów, czyli brak dostępu do pieniędzy
    -pierwsza sesja przelewów przychodzących prawie 12,00 - trochę późno
  • ~Mariusz / 2019-08-29 15:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Założyłem sobie konto wielowalutowe i jakie było moje rozczarowania, kiedy zapłaciłem kartą w euro a bank pobrał kasę w zł, pytam konsultanta, o co chodzi okazało się ze miejsce, w którym płaciłem zablokowało w trakcie płacenia większa kwotę od dostępnej na koncie podczas transakcji a dopiero później koryguje ja do właściwej kwoty która została zapłacona. Np. płacisz 40euro bank blokuje 130 a później koryguje tylko, jeśli kwota jest wyższa niż środki na koncie to płacisz w PLN. Plus prowizja. Bank się wykręca ze to zgodnie z regulaminem tylko nie wspomina o takich sytuacjach w regulaminie. Jak dla mnie powinna się liczyć kwota faktyczna a nie wzięta z sufitu. Ta usługa to BUBEL.
    Zaletynie wiem
    Wadyza reklamą jest bubel walutowy
  • ~Mateusz / 2021-07-28 13:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Co z tego, że darmowe prowadzenie konta, jak 10 zł wpłata w oddziale, to już na poczcie 3,50 wpłata, do 600 zł. Brak wpłatomptów, w przeciwieństwie do aliorbank, oraz pko,chyba, że masz kartę, ale nie każdy potrzebuję kartę. Tak samo, nie wpłacisz, przez opcję blik, tylko wypłaty. Większość oddziałów od 10:00 mimo,że podane jest od 9:00 na goglach i tłumaczą, że strona mbank podaje rzeczywiste godziny otwarcia, ale większość szuka oddziałów, przez gogle, więc wprowadzają ludzi w błąd.
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta
    WadyBrak wpłat, opcją blik
  • ~Mieczysław / 2022-10-11 22:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Pracownica niekompetentna .widać że mało się zna i kazała wszystko online załatwić,jak rozmawiałem z nią to trochę zaspana była.nie polecam tego banku.
    ZaletyZa wolno pracują
    WadyZa dużo pracowników siedzących
  • ~MikePHX / 2021-05-13 00:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Obsługa klienta jest na wysokim poziomie, jak i prostota (strona, appki), ale oferta? Z dobrej stała się masakrą. Właśnie dostałem wiadomość, brzmiącą jak groźbę, o tym że "od kilku miesięcy" nie wpłącam na konto 15% mojego kredytu odnawialnego. Wiadomość niby bez konsekwencji, ale oczywiście panika że wypowiedzą umowę. No i sprawdzam. Regulamin, kalkulator, wyliczam 15% i sprawdzam kwiecień? 16.5%. Marzec? 30%. Luty? 16%... Więc nasuwa się pytanie jak wygląda 15% mBanku, jeśli nie tak jak 15% matematyczne :/
  • ~mmbank / 2009-02-17 09:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta jest dobra, ale powinni popracować nad obsługą klienta. Nie do końca jest jasne z tymi darmowymi bankomatami - zdażają się takie że trzeba płacić prowizje za wypłacenie kasy.
    ZaletyOferta, koszty
    Wadyobsługa
    2 lata
  • ~musti / 2013-02-25 11:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto mam ok 8 lat (nie pamiętam dokładnie kiedy zakładałem) Na wprowadzanie kolejnych opłat nie będę narzekał. o tym informują wcześniej i można zrezygnować jeśli się nie podoba. Właściwie w każdym banku za coś trzeba płacić. W mBanku e-konto płacę teraz jedynie 2zł za kartę. Za hasła już nie płacę bo zmieniłem na hasła SMS za które nic się nie płaci.
    Zgadzam się z przedmówcami odnośnie kompetencji pracowników mbanku i mlinii. Miałem dwa razy "przyjemność" interweniowania. Raz gdy likwidowałem konto firmowe. W placówce mbanku była osoba która była praktykantką (chyba) i została pozostawiona przez pracownicę która nie ma prawa jej zostawić samej. Finał był taki że dziewczyna coś źle wypełniła we wniosku i wniosek nie został przyjęty tylko gdzieś "zawisnął" w systemie jako w trakcie realizacji ale o tym dowiedziałem się następnego dnia. Pani do mnie zadzwoniła z placówki i poprosiła o wizytę. Poinformowała mnie o zaistniałej sytuacji. Problem był jednak taki że mimo telefonów na mlinie i rozmów w placówce nie potrafiono anulować tamtego wniosku a kolejny nie mógł być przyjęty dopóki pierwszego się nie anuluje. Sprawa zakończyła się w ciągu 3 dni ale musiałem kazego dnia iść do placówki bo przez telefon nic się nie dało załatwić.
    Kolejne problemy były przy zmianie haseł jednorazowych na smsy. Ponieważ miałem inny nr kom niż podawałem podczas zakładania konta musialem w systemie go zmienić i tu znowu pojawiły się problemy techniczne. Też to trwało około 3 dni.
    Ogólnie widać że bank ma problemy z pracownikami i ich kwalifikacjami. Mimo że obsługa uprzejma to niezbyt zorientowana toteż czasem zwykła zmiana numeru komórki może okazać się sporym problemem. Poza tym jestem zadowolonym klientem choć na mogę jeszcze wspomnieć o tym że w małych miastach to wpłatomatów nie ma wcale no ale skoro we Wrocławiu ktoś się doliczył dwóch.. co chyba nie mam na co liczyć w mieście 30tys
    Zaletyprzejrzysty interfejs internetowy i łatwość poruszania się w nim
    Wadyproblemy przy załatwianiu czegokolwiek ( z czego nie mają dochodu)
    8
  • ~Norbert / 2019-04-05 18:55
    Ocena: 3.67 / 5
    30 minut czekałem na infolinii :) system weryfikacji to jakiś żart xD podaje wszystkie dane z dowodu osobistego pomyliłem się przy jednym numerze na karcie płatniczej i znowu zabawa od nowa 15 minut na konsultanta XDDD
    Wady30 minut czekałem na infolinii :)
  • ~OLI98 / 2023-02-04 14:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Ogólnie bank bardzo dobry, lecz na infolinii nikt nie odbiera telefonu, dzwonie kilka razy czekam na połączenie po 10 minut, a tu nic
    ZaletyDobry bank
    WadyNie odbierający konsultanci na infolinii
  • ~Patryk / 2021-03-07 11:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Przez telefon powiedzą Ci ze wszystko poniżej 26 roku życia jest darmowe. Później pobierają opłaty za wypłacanie pieniędzy, za prowadzenie celów itd
    ZaletyAplikacja mobilna
    WadyUkryte opłaty
  • ~Paweł / 2024-02-15 17:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta mOkazje najem aut w Rentalcars jest skandalicznie droga względem standardowej oferty tego pośrednika. Przy zwrocie 8% cena wciąż jest moooocno zawyżona. Natomiast zakres filtrów ograniczony, co utrudnia dobór oczekiwanego pojazdu.
    ZaletyJw.
    WadyJw.
  • ~Piotr / 2022-03-10 19:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Od pewnego czasu bank przy KAŻDORAZOWYM potwierdzaniu danych osobowych (np. logowanie do stron wymagających podpisu elektronicznego, lub profilu zaufanego), przekazuje wrażliwe dane klienta, łącznie z numerem PESEL, do jakiejś dziwnej spółki pośredniczącej w przekazywaniu tych danych. A co z RODO? Czy nie można tych danych przekazać bezpośrednio do podmiotu żądającego tych danych tylko w celu zalogowania, tak jak było do tej pory?
    ZaletyBrak
    WadySprzedawanie (?) danych osobowych.
  • ~Robert / 2021-11-02 17:58
    Ocena: 3.67 / 5
    Wszedzie reklamy że nie ma opłat za wypłaty z bankomatów.Właśnie mi naliczono opłate 118zł za wyplacenie 1700zl z bankomatu
    WadyOpłaty za wypłate z bankomatu
  • ~Rumcajs / 2011-07-22 12:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam, korzystam z mBanku od 2004 roku, jak podpisywałem umowę wszystko było okej, w między czasie minusy rosły i nie polecam w tej chwili tego banku nikomu!

    Minusy:

    - Wprowadzenie opłaty 2zł miesięcznie za użytkowanie karty do bankomatu, do tej pory było ZA DARMO.

    - Wprowadzenie opłat 5zł za listę haseł jednorazowych! do tej pory było ZA DARMO, co najdziwniejsze nie było żadnej informacji o wprowadzeniu tej opłaty, dowiedziałem się dopiero po ściągnięciu pieniędzy z konta.

    - Znikające sumy z karty kredytowej które nie są uwzględnione na blokadzie bądź w historii, tak tak moi drodzy, jestem zdumiony, niekiedy zniknie 20zł niekiedy 9zł i nie są to odsetki bo wszystko spłacam jak należy i w terminie, mam kartę kredytową kilka lat więc wiem jak się nią posługiwać.

    - Karta kredytowa załóżmy, że ma limit 1000zł, w takim wypadku z bankomatu można wybrać tylko POŁOWĘ!

    - Tylko kilka wpłatomatów we Wrocławiu! naliczyłem dwa... Porażka

    Plusy:

    mTransfer

    Ogólnie mBanku nie polecam, gdy spłacę kredyty zamykam konto po 7 latach korzystania z usług tego banku.
    7lat
  • ~Tutsi / 2022-08-20 20:33
    Ocena: 3.67 / 5
    Używałem konta w mbanku wiele lat. Najpierw wszystko było za free...
    Aplikacja była OK. Usługi dla amatora (tylko) przelewów internetowych OK. Możliwość autoryzacji przez bank podczas autoryzacji (wiele banków nie ma tej opcji).
    (chyba jako pierwsi dawali kartę nadającą się tylko do przelewów on-line, gdy u innych był z tym problem)
    Pierwsze zmiany - skończyło się free. Później pozwolili na istnienie u nich konta udającego Radio Maryja, a gdy się wydało nie poczuli się do winy. Gwoździem do trumny było nachalne i nagminne wciskanie wszędzie owsiakowej "pralni złotych melonów". Robią to dalej nawet po przegraniu przez niego procesów jakie wytoczył blogerowi...
    Zaletyaplikacja; autoryzacja przez bank
    Wadyspamowanie owsiakowym Złotym Melonem; opłaty za kartę i wypłaty przy nie spełnieniu warunków;
  • ~Badyl / 2021-10-04 20:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem całkowicie zgodny z oceną p.Andrzeja z 17.09. b.r. Dodam jedynie że wysłałem bankowi info o złej pracy aplikacji transakcyjnej. Bez odpowiedzi. Zgłaszałem na m-linii. Pani b.miła i nawet znała się na rzeczy, ale cóż "system". A poza tym to piszcie na Bardyczów. Zrobiło się dziadostwo i tyle. Jestem w tym banku już 13 lat, ale chyba się wypiszę z tej bandy.????
    ZaletyByły
    WadyCiągle są, coraz większe
  • ~Karola / 2019-05-20 13:59
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem klientką tego banku od kilku lat bank niby ok ciekawe promocje, premie za założenie konta, aplikacja mobilna. Niestety bank ten ma ukryte opłaty np. za egzekucję dla urzędu skarbowego pobrali mi opłatę 30zl, natomiast urząd skarbowy dla którego przesłali moje pieniądze nic nie wie o moim długu... Dodam tylko że jest to konto na które wpływają środki wolne od zajęć egzekucyjnych na to bank nie zwraca uwagi... Jeśli klient się upomni zwracają przelaną kwotę ale prowizji w wysokości 30zł już nie. Nie polecam chyba że dla młodzieży.
    ZaletyAplikacja mobilna
    Prowizje
    WadyUkryte oplaty
    Brak podejścia do klienta
    Małe zainteresowanie personelu
    Mało bankomatów
    Kioski mbank nieczynne lub niedinformowany personel
  • ~Adam / 2019-07-17 09:21
    Ocena: 3.33 / 5
    Straciłem pieniądze na produkcie poleconym przez konsultanta telefonicznego - mSever. Koszty zarządzania były wyższe niż zyski. To co zostało nie zostało mi zwrócone po tygodniu.
    Zaletyprosta obsługa, dużo opcji, szybkość działania (przeważanie)
    Wadyz założenia niektóre produkty, które okradają klienta
  • ~Albert / 2020-09-08 22:56
    Ocena: 3.33 / 5
    serwis jest okej, ale na na dyspozycje która nie daję korzyści bankowi nie ma co liczyć wydłużają w nieskończoność, i miłym głosem informuję że zostanie uznana w następnym okresie
    Zaletyłatwość w otworzeniu konta
    Wadykomuchy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960