Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

LEO Express opinie

Ocena na podstawie 106 opinii

2.73 / 5

  • Poziom cen
    2.99
  • Oferta
    2.78
  • Jakość obsługi
    2.56
  • Wygoda
    2.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2018-01-03 12:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie zgodzę się z negatywnymi opiniami. W mojej opinii to najbardziej komfortowe i profesjonalne autobusy. Jechałam z Wiednia do Katowic, byłam spóźniona 5 min, zadzwoniłam poprosiłam o poczekanie, nie było problemu. Centrala przedzwoniła do mnie, z dokładnymi instrukcjami, jak dotrzeć na busa. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak miłą i profesjonalną obsługą. Sam autobus nowoczesny, podróż bardzo wygodna, niezwykle punktualny, nie było żadnych problemów np. z zabraniem bagażu podręcznego do kabiny. Pan Piotr, steward, niezwykle życzliwy, uczynny.
  • ~Jurek / 2018-01-02 17:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałem już 4 razy na trasie Warszawa Kielce. zawsze punktualnie, rekordowo szybki przejazd w porównaniu do konkurencji, bardzo dobra cena, Polecam!
    ZaletySzybki przejazd, atrakcyjna cena.
    WadyNie zawsze była woda i to co miało być dla klasy biznes
  • ~EWELINA / 2018-01-02 13:50
    Ocena: 4.75 / 5
    Musze obalić negatywne komentarze na temat Leo Express. Jechalismy na wycieczke do Brna, autokar przyjechal na czas, wszystko jest dobrze zorganizowane. Cala podróż stewardessa byla pomocna, mila dziewczyna. Rozdaja darmowa wode i pytaja jak mija podroz. Bylam zaskoczona uprzejmoscia :). Powrot z Brna do Warszawy tez bez zarzutu. Autokar przyjecha jeszcze przed czasem. Nie ma spoznien iw widac ze kierowcy o to dbaja. POLECAM.
  • ~Krystyna / 2018-01-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    15.12.2017r. wykupiony został bilet online na 2 tygodnie przed odjazdem z Torunia do Słupska.
    W dniu odjazdu 31.12.2017r. o godz.14.40 autobus przewoźnika Leo expres relacji Kraków- Ustka, numer kursu 28736095, bez informacji do pasażera nie przyjechał do Torunia.
    Poniosłam dodatkowy koszt transportu. Takie podejście Państwa uważam za lekceważenie nas pasażerów .
  • ~Alallala / 2017-12-15 13:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Opoznienie 40 min. Po 25 minutach otrzymalam smsa, ze opoznienie wynosi 25 min (wow) I nie wiadomo ile potrwa.
  • ~Marek / 2017-12-10 11:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko było na 5* podczas trasy krakow - ustka o 10:10 :) polecam
    ZaletyWygoda podróży
    WiFi
    Pani stewardEssa
    Ciepło
    Toaleta
    WadyBrak
  • ~Andrzej i Brygida. / 2017-12-09 21:13
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystałem z przewozu Leoexpress w dn.13.11.2017. kurs Słupsk-Ciechocinek g.6.50.Podróżowałem z żoną do sanatorium. Rezerwacja miesiąc wcześniej-bilet powrotny. Skorzystaliśmy ze zniżki dla seniora. Początkowo planowaliśmy wyjazd własnym samochodem,jednak wybraliśmy Leoexspress. Wyjazd zgodnie z planem, ale warunki atmosferyczne (deszcz) ograniczały prędkość jazdy z czym należy się liczyć w miesiącach jesiennych. Nas to nie dziwiło a niektórych pasażerów tak(?).Pan obsługujący przyniósł mi,żonie i innym podróżnym wodę mineralną i pytał czy czegoś nie potrzeba, był miły i uprzejmy do końca przejazdu. Jazda panów kierowców w dobrym stylu-pełen komfort podróży. W Gdańsku opóźnienie, ale to pogoda i wzmożony ruch na drodze a nie lot samolotem. Wysiadamy w Ciechocinku z lekkim poślizgiem w czasie. Jesteśmy zadowoleni, dziękujemy panom kierowcom i obsłudze. Było komfortowo i bezpiecznie. Powracamy w dn.04.12.2017. o g.14.00(oj nie tak). Czekamy przez pół godziny a autokaru nie ma. Ludzie się denerwują, a ja nie. Dzwonię na infolinię dostaję informacje, że przyjedzie za 15 minut(brak informacji o przyczynie spóźnienia i słowa przepraszamy}.Godzina 15.00 jest zimno na przystanku w Ciechocinku, my czekamy. Przyjeżdża autobus pan tłumaczy żonie przyczynę spóźnienia(wypadek-ok.). Wewnątrz ciepło, a pan Paweł(tak się przedstawił)bardzo stara się zapewnić podróżnym ciepłe napoje i dogrzewać wnętrze pojazdu. Jego przemiła obsługa i dobra znajomość j. angielskiego, oraz starania przy każdym z pasażerów rekompensuje utrudnienia jakie nastąpiły(brawo panie Pawle, więcej takich młodych na pokładzie Leoexpress). Pani ,która wsiadła w Gdańsku lub w Gdyni narzekała na zimno i siedziała w kurtce, zaprosiliśmy panią do tyłu autobusu i było ciepło. Wniosek taki, że pani miała miejsce blisko wyjścia i wpadający chłód z zewnątrz przy wysiadaniu innych podróżnych wychładzał okolicę miejsca gdzie siedziała, a przecież mamy jesień i taki klimat. Do Słupska dojechaliśmy szczęśliwie. Szybko upłynął czas przy miłej rozmowie z panią wychłodzoną pasażerką. Ja i moja żona jesteśmy zadowoleni z podroży mimo małych niedogodności i w przyszłości planujemy przejazd do Krakowa z Leoexpress. Dziękujemy panom kierowcom za bezpieczna jazdę i miłą obsługę przy bagażu. Panu Pawłowi za uprzejmość i bardzo dobrą opiekę pasażerów. Ps. czytałem wcześniejsze komentarze i dziwi mnie tyle złych wpisów, to chyba takie przyzwyczajenie w naszym kraju na ciągłe narzekania. Pozdrawiam wszystkich, życząc więcej wzajemnej uprzejmości i Wesołych Świąt.
  • ~Agnieszka / 2017-12-02 08:20
    Ocena: 4.75 / 5
    Pierwszy raz jechałam i jestem bardzo mile zaskoczona profesjonalną obsługą wygodą i kulturą osobistą.
    ZaletyProfesjonalna i bardzo miła obsługa.Wygoda w podróżowaniu.
    WadyNie posiada
  • ~Dorota / 2017-12-01 17:31
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem zachwycona obsługą.
    Nie mogłam znaleźć autobusu na dworcu w Krakowie. Pani na infolinii cały czas nawigowała mnie przez telefon do momentu odnalezienia przeze mnie autobusu.
    Serdecznie polecam wszystkim !!!
    ZaletyKontakt z kierowcą, kontakt z infolinią, bardzo sympatyczna i życzliwa obsługa.
    WadyWysoka cena za podróż, ale obsługa jest warta tej ceny
  • ~barti / 2017-12-01 15:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Bilet autobusowy na trasie Krakow Ciechocinek kosztowal 29 pln. W " biznes klasie" juz 53 pln. Bilet byl kupiony dla 65 letniej pani a biznes klasa oferuje wiecej miejsca na nogi wiec taki padl wybor. Wedlug opisu na stronie biznes klasa oferuje ponadto 2 napoje i jeden posilek. Nic takiego nie mialo miejsca. W piatej godzinie podrozy z łaską rozdane kilka butelek wody ( po interwencji w telefonicznej obsludze klienta). Na obsludze klienta nikt nie podnosil sluchawki dopiero przy trzeciej probie po pol godziny ktos sie zlitowal. Na plus trzeba dodac ze autobus byl nowy, bylo wiecej miejsca na nogi ( za oplata w biznes klasie) i ze wyjechal z MDA Krakow punktualnie. Dochodzi tez chamstwo innej pasazerki wyklócajacej sie o nieswoje miejsce. ( Kupujac bilet poprzez intenet wybiera sie miejsce i widac ktore jest kolo okna - niektorzy jednak wiedza lepiej i wola zepsuc komus podroz ale tacy wlasnie jestesmy my Polacy) . Aha przewoznik po skardze oferuje 25% ceny biletu w jakichs leo monetach podczas gdy koszt przejazdu wyniosl nie 29pln a 53 pln)
    ZaletyW biznes klasie wiecej miejsca na nogi, punktualny wyjazd.
    WadyNiedotrzymane warunki podrozy w drozszym bilecie ( brak 2 napojow i poczestunku)
  • ~Sandra / 2017-11-07 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet na tą linię, został kupiony dzień wcześniej, na przystanku w kasie. Następnego dnia na przystanku, po tym jak minął czas odjazdu autobusu a autobusu brak, dowiedziałam síę, że autobus ma opóźnienie już 150 min.... I nie wiadomo czy nie będzie więcej.... Chciałam oddać bilet na tym samym przystanku, na którym kupiłam go poprzedniego dnia i jak się okazało u tej samej sprzedawczyni... Nie chciała oddać pieniędzy.... Musiałam wydać dodatkową kasę na bilet na inną linię... Pierwszy i ostatni raz naciągnęła mnie ta linia -Leo pseudo express, na kasę. Nie ma żadnej możliwości odzyskania pieniędzy....
    ZaletyZero
    WadyOgromne opóźnienia, brak możliwości odzyskania pieniędzy.....
    Bolet do Ostravy, 30 zł
  • ~Agnieszka / 2017-10-31 10:59
    Ocena: 4.50 / 5
    Ogólnie ceny troszkę wysokie, ale jeśli zaplanuje się podróż wystarczająco wcześnie, to można jeździć na prawdę tanio. DO tego doszły jeszcze zniżki studenckie, więc dodatkowe 15% rabatu.
    Jeśli chodzi o opóźnienia, to zawsze, gdy przy zakupie podaję numer telefonu to dostaję sms z informacją.
    Jedyny minus to mało linii.
    ZaletyKomunikacja z klientem
    Komfort
    Toaleta (czynna) w autobusach
    WadyMało linii
    Z usług korzystam już jakieś pół roku. Jak potrafi się czytać ze zrozumieniem to wszystko idzie gładko ;)
  • ~Monika / 2017-10-26 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Te linie to pomyłka. Czekając na dworcu na przyjazd autobusu okazało się że został on odwołany. Nikt wcześniej mnie o tym nie poinformował. Konsultantka do której dzwoniłam była dość niesympatyczna. W ogóle nie przejęła się ta sytuacja. Bardzo nie polecam tych linii !!!
    WadyBrak jakichkolwiek informacji na temat zmian
    Ignorancja klienta
    Sieradz
  • ~posmyke1 / 2017-10-26 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga Oszuści!!!! Odwołali kurs nie powiadamiając o tym i dziewczyna została na przystanku na lodzie, biuro obsługi klienta katastrofa!!!! Wogole nie przejeli się że dziewczyna nie może dojechać w wyznaczone miejsce!!!!! Nie polecam!!!!!!!!!
    WadyOszuści
    Gänserndorf
  • ~Gość / 2017-10-19 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM !
    Na trasie Kraków Kielce bus byl opózniony ponad 60 min.Po 2 h łaskawie napisali smsa gdzie ja byłem na miejscu. Pan powiedział ze mozna zlozyc reklamacje ale tylko czesc kosztow bedzie zwrócona i mówi ze bus przyjechał a ja na to to gdyby bus miał opóznienie 3 h to tez zwrócicie czesc kosztów??Na to on Tak.
    TO JAKIŚ ŻART Z 14 ZL ZA BIKET ODDALI MI 4 ZL A RESZTE MAJĄ W KIESZENI OSZUŚCI!
    Kielce
  • ~Sharik / 2017-10-17 18:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Kupiłem bilet przez internet z strony Gliwic do Krakowa o 10:50. Byłem na przystanku na którym pisalo wyraźnie że z tego odjeżdża do Krk, Katowic itd. Do 11 nie pojawił się żaden, zadzwoniłem na infolinię po 3 minutach odebrała jakaś Pani, która nie wiem gdzie była ale mówiła takim tonem niskim że ledwo ją rozumiałem, jakby się bała mówić(powaga). Powiedziałem jej sytuacje, ona sprawdziła że autobus na gps i do 5 min będzie na przystanku. Po 10 minutach nie było jej, to zadzwoniłem nagle okazało się że autobus czekał na mnie 5 minut, ale nikogo nie było(ciekawe). Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyNie polecam, lecą w kulki i mają w dupie klienta.
  • ~Marek K. / 2017-10-15 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Informacja dla chcących skorzystać z usług tej „firmy”. Autobus wogóle nie przyjechał na stanowisko nr 13 dnia 15.10.2017 w Częstochowie. Pani w infolini Leo Express oznajmiła z rozbrajajacym chumorem mi że autobus BYŁ, ale już pojechał.

    Czyli ja i 5 osób czekających na autobus Leo Express muszą wybrać się do okulisty.
    Zaletybrak
    Wadytotalne dno
    pierwszy raz i ostatni czekałem na autobus Leo Express
  • ~Dawid / 2017-10-03 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus wogole nie przyjechał i ciężko wogole było ten przystanek znaleźć w Zabrzu.. Brak podanej ulicy.
    ZaletyNiema
    WadySą.
  • ~Krzysztof / 2017-09-18 17:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem okazję dwa razy jechać z tymi liniami i więcej nie pojadę. Pierwszy raz na trasie Katowice - Kraków. Autobus spóźnił się „tylko” godzinę. W międzyczasie wyjechało kilka autobusów konkurencji. Autobus miał być komfortowy w rzeczywistości podjechał stary wysłużony autobus.
    Pomyślałem w tym wypadku że to wpadka jednorazowa dlatego chciałem skorzystać drugi raz. Tym razem trasa Gliwice – Kraków. Bus oczywiście spóźniony ale najgorsze dla mnie było to że był to bus z logiem Tiger nie Leo. Ponieważ od niedawna jeżdżę tego typu komunikacją po prostu nie wiedziałem że Tiger i Leo to ten sam przewoźnik. Oczywiście na zakupionym bilecie zero informacji, wszędzie logo LEO a nie Tiger… O tym że to ta sama firma dowiedziałem się po rozmowie telefonicznej z konsultantem.
    Szczerze, nie polecam.
  • ~INGA / 2017-09-17 18:47
    Ocena: 4.50 / 5
    Podróż z Krakowa do Budapesztu i z powrotem :)

    wszystko zgodne z czasem przedstawionym w ofercie, żadnych opóźnień. Polecam wszystkim, którzy nie chcą tracić dnia na przejazd. Wyjazd z Krakowa 15 minut po północy w Budapeszcie o 9.40, autobus zatrzymuje się na dworcu, gdzie od razu znajduje się stacja Metra (linia M1,)którą można dojechać do ścisłego centrum. Szczególne podziękowania kierowcom(z kursu LEB9656) Panu Piotrowi (aż dwa razy, ponieważ jechaliśmy z nim w obie strony)Panu Dawidowi za profesjonalizm i bezpieczeństwo jazdy oraz Pani Justynie, która dbała o miłą atmosferę na pokładzie :). Polecam LEO EKSPRESS i na pewno skorzystamy jeszcze nie raz.
    ZaletyW klasie biznes, faktycznie dużo miejsca na nogi. Kawa,herbata,batonik oraz zimny napój w cenie.
    WadyBrakowało jedynie kocy oraz poduszek pod szyję które również miały być na pokładzie. Linia dopiero ruszyła od sierpnia więc liczę na to że przy najbliższym kursie oferta będzie w 100% zgodna. Jednak i tak za całość wystawiam 5 :)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4949
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902