strona 1 z 61
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »
-
~Ania / 2025-10-16 15:43Ocena: 1.00 / 5
Jestem w tej sieci, ponieważ polecił mi ich znajomy, mało tego pomógł wypełnić mi formularz przeniesienia do nich numeru mojego i syna.
Ile rabatu za to dostał? - ZERO
Ponoć mnie nie polecił - tylko mi się śniło????
Firma uczciwa inaczej.
Widocznie trzeba się jakoś odkuć po zapłaceniu ponad 8mln zł kary od UOKiKu za oszustwa -
-
~Kuba / 2025-10-16 15:42Ocena: 1.00 / 5
tragedia - pakiety się nie włączają, pieniądze w pre-praid znikają, reklamacje stoją w miejscu.
Pachnie mi to jakimś oszustwem, pewnie niedługo ogłoszą upadłość. -
~Andrzej / 2025-10-16 15:42Ocena: 1.00 / 5
Telestrada została ukarana przez UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów) karą w wysokości ponad 8 milionów złotych za nieuczciwe praktyki rynkowe i wprowadzanie konsumentów w błąd. Spółka podszywała się pod innych operatorów telefonicznych, aby pozyskiwać klientów, a także nie wydawała klientom umów i załączników. Szczególnie dotknięci nieuczciwymi praktykami byli seniorzy. -
~Bartek / 2025-10-16 15:41Ocena: 1.33 / 5
Banda przygłupów na infolinii. A sama firma to takie cwaniaczki, oszuści nie rozliczający się ze swoich zobowiązań -
~Arni / 2025-10-16 15:39Ocena: 1.00 / 5
"Telestrada S.A. – przykład jak w 2025 roku wciąż próbuje się naciągać klientów.
Oferta: 10 zł/mies. przez 3 miesiące.
Rzeczywistość: pierwsza faktura na 52 zł (!).
Usługa: niewykonalna – brak zasięgu (Plus).
Reklamowana możliwość zmiany na Orange? Odmówiona.
Rezygnacja złożona 8 lipca, ale uznali dopiero 7 sierpnia (!), choć od początku NIC nie działało.
Teraz grożą windykacją za usługę, z której nigdy nie skorzystałem.
???? Sprawa zgłoszona do UOKiK i UKE jako przykład nieuczciwych praktyk rynkowych.
❗ Ostrzegam innych: trzymajcie się z daleka od takich „promocji”.**
#Telestrada #UOKiK #UKE #prawakonsumenta #naciąganie" -
~Aga / 2025-10-16 15:38Ocena: 1.00 / 5
Sąd drugiej instancji podtrzymał grzywnę nałożoną przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na spółkę Telestrada. Firmę ukarano za to, że sprzedając swoje usługi, podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.
Zarówno SOKiK, jak i Sąd Apelacyjny, w pełni podzielili ustalenia Prezesa Urzędu i utrzymały nałożoną karę w wysokości 8 mln zł. Decyzja jest prawomocna.
Do tej pory nie są uczciwi. Zgłaszałem im kiedyś problem z moją znajomą (seniorką), która jest bardzo schorowana a ma u nich sporą nadpłatę, ale tego z racji choroby nie rozumie. W nosie mają, ważne, że u nich się kasa zgadza. Cały czas wystawiają jej faktury i nie są w stanie odliczyć nadpłaty od wystawianych faktur. Żenujące. Ale, czego się spodziewać. Jak ktoś był już karany za nieuczciwość to raczej nie jest się w stanie zmienić.ZaletySłucham? Jakie zalety?WadySame wady -
~Ernest / 2025-10-16 09:38Ocena: 5.00 / 5
W lait mobile jestem 5 lat. Nie mam problemu z zasięgiem internetu dużo i wystarczająco na infolinię zawsze się dodzwonię chociaż nie ma po co ponieważ płaci się tylko abonament i to wszystko bez zbędnych formalności a przede wszystkim nikt nie dzwoni do mnie co miesiąc jak w innych sieciach słyszę i namawia na lepsze warunki chociaż są gorsze także Lait Mobile polecam z całego serca ZaletyBezproblemowa firma same plusyWadyNie ma żadnych wad -
~T / 2025-10-08 17:52Ocena: 3.33 / 5
Jestem użytkownikiem tej sieci od 4 miesięcy i nie polecam. Nie wiem jeszcze jak długo, ale to był błąd. Ani razu od zawarcia umowy nie przyszedł rachunek zgodny z umową, tylko zawsze wyższy. Co miesiąc nerwy i wyjaśniania. Operator zawsze ma jakieś uzasadnienie. Proces reklamacyjny jest żmudny, a operator robi wszytko by go jak najszybciej zakończyć, oczywiście niekorzystnie dla klienta. Nie podaje wszystkich informacji o możliwości odwołania, trzeba samemu studiować regulamin i umowę. Współpraca jest ciężka. Rachunki są nieprzejrzyste, a konia z rzędem temu kto się od razu zorientuje się jak oni to wszystko liczą. Składowa opłaty za rachunek zawiera b.dużo elementów, mocno nieprzejrzysta. Trzeba o wszytko pytać, a w odpowiedzi piszą, że jak jest zawarte na fakturze...itd. Odradzam, szkoda nerwów. Zaletytylko to, że działa, ale to chyba jest standard i żadne wowWadybrak aplikacji na telefon, mało przejrzyste rozliczenia, zniechęcający proces reklamacyjny, brak wyjścia naprzeciw oczekiwaniom klienta, skąpstwo operatora -
-
~Janka / 2025-10-08 10:11Ocena: 5.00 / 5
Czy moge polecic lajt mobile? Po pierwszych miesiacach uzykowania jak najbardziej tak! Bardzooo dobra oferta (no moza poza oplata katywacyjną). Ale ogolnie uwazam ze lajt mobile to bardzo dobry wybór. -
~michuu / 2025-10-08 10:06Ocena: 5.00 / 5
Wszystko działa sprawnie. Jeest po prostu ok. Polecam -
~Bartolomeo / 2025-10-08 10:05Ocena: 5.00 / 5
Bardzo się cieszę, że to polska sieć. Czuć, że klient nie jest traktowany taśmowo, tylko indywidualnie. Polecam. Zaletyobsługa -
~Aga / 2025-09-17 19:08Ocena: 1.33 / 5
Sąd drugiej instancji podtrzymał grzywnę nałożoną przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na spółkę Telestrada. Firmę ukarano za to, że sprzedając swoje usługi, podszywała się pod innych operatorów telekomunikacyjnych.
Zarówno SOKiK, jak i Sąd Apelacyjny, w pełni podzielili ustalenia Prezesa Urzędu i utrzymały nałożoną karę w wysokości 8 mln zł. Decyzja jest prawomocna.
Do tej pory nie są uczciwi. Zgłaszałem im kiedyś problem z moją znajomą (seniorką), która jest bardzo schorowana a ma u nich sporą nadpłatę, ale tego z racji choroby nie rozumie. W nosie mają, ważne, że u nich się kasa zgadza. Cały czas wystawiają jej faktury i nie są w stanie odliczyć nadpłaty od wystawianych faktur. Żenujące. Ale, czego się spodziewać. Jak ktoś był już karany za nieuczciwość to raczej nie jest się w stanie zmienić.ZaletyBrak -
~Arni / 2025-09-08 14:16Ocena: 1.00 / 5
"Telestrada S.A. – przykład jak w 2025 roku wciąż próbuje się naciągać klientów.
Oferta: 10 zł/mies. przez 3 miesiące.
Rzeczywistość: pierwsza faktura na 52 zł (!).
Usługa: niewykonalna – brak zasięgu (Plus).
Reklamowana możliwość zmiany na Orange? Odmówiona.
Rezygnacja złożona 8 lipca, ale uznali dopiero 7 sierpnia (!), choć od początku NIC nie działało.
Teraz grożą windykacją za usługę, z której nigdy nie skorzystałem.
???? Sprawa zgłoszona do UOKiK i UKE jako przykład nieuczciwych praktyk rynkowych.
❗ Ostrzegam innych: trzymajcie się z daleka od takich „promocji”.**
#Telestrada #UOKiK #UKE #prawakonsumenta #naciąganie" -
~Andi / 2025-09-05 10:55Ocena: 5.00 / 5
Trafiłem na Lajt przypadkiem, ale nie wyobrażam sobie teraz wracać do starego operatora. Rachunki są o połowę niższe. Zaletytanio -
~KubaKupa / 2025-08-25 22:05Ocena: 1.00 / 5
Firma nie spełniła moich oczekiwań, jestem zawiedziony, nie polecam, przechodzę do innej firmy. Zalety- brakWady- wszystko -
~Kuba / 2025-08-21 10:26Ocena: 1.00 / 5
tragedia - pakiety się nie włączają, pieniądze w pre-praid znikają, reklamacje stoją w miejscu.
Pachnie mi to jakimś oszustwem, pewnie niedługo ogłoszą upadłość.
-
~Paulina Białous / 2025-08-14 11:20Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny Internet. Nie działa Internet 5G. Prędkości żenująco niskie. Nie polecam tej sieci. Chyba, że ktoś chce mieć cały czas kłopoty z usługami. -
~Andrzej / 2025-08-14 11:17Ocena: 1.00 / 5
Telestrada została ukarana przez UOKiK (Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów) karą w wysokości ponad 8 milionów złotych za nieuczciwe praktyki rynkowe i wprowadzanie konsumentów w błąd. Spółka podszywała się pod innych operatorów telefonicznych, aby pozyskiwać klientów, a także nie wydawała klientom umów i załączników. Szczególnie dotknięci nieuczciwymi praktykami byli seniorzy. -
~Kate / 2025-08-14 11:16Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów okradających starszych ludzi. Nie bez powodu UOKiK dowalił tym złodziejom 8.4mln kary. Teraz trzeba jakoś odrobić kolejnymi szwindlami nadal oszukując ludzi -
~Kate / 2025-08-08 07:47Ocena: 5.00 / 5
Lajt Mobile to operator, który naprawdę dba o swoich klientów. Zawsze mogę liczyć na szybką pomoc, a oferta jest przejrzysta i uczciwa. Zasięg mam wszędzie, a brak długoterminowej umowy daje mi pełną kontrolę nad usługą.
strona 1 z 61
- « poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- nastepna »