Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 616 opinii

3.41 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.97
  • Dostawa
    3.52
  • Poziom cen
    3.46
  • Łatwość zamawiania
    3.70
  • Asortyment
    3.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-12-09 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Dnia 02.12.2021 zakupiłem Xboxa series x jako prezent świąteczny po zawyżonej cenie 2899zł. Dostałem informację zwrotną, że produkt będzie dostępny do odbioru w salonie Siedleckim, który jako jedyny był dostępny na stronie komputornik w miejscu mojego zamieszkania. Po zatelefonowaniu sklepu w Siedlcach otrzymałęm powiadomienie, że otrzymali zamówienie i przesyłka będzie zrealizowana w przeciągu trzech dni roboczych. Po upływie zagwarantowanego czasu dostawy postanowiłęm pofatygoać się osobiście i odwiedzić salon dostawy. Otrzymałem jedynie wiadomość, że nie dostali jeszcze żadnych informacji od matki sklepy czy wysyłka jest w drodze i najlepiej będzie jak zadzwonię na infolinie komputronik. Pani która odebrała telefon nie miała bladego pojęcia czy salon dostawy, któy wybrałem istnieje i nie wiedziała czy, i kiedy paczka zostanie wysłana. W dniu 09.12.2021 otrzymałem emaila już bezpośrednio z salonu w Siedlcach, że zamówienie zostało anulowane... Gorąco nie polecam tego sklepu, zero komunikacji, działa niczym chciwy scalper wywindujących cenę sugerowaną o ponad 500 zł więcej...Zdecydowanie ostatnie zakupy nigdy więcej.
    ZaletyBrak zalet
    WadyZero kontaktu, Zawyżone ceny, Niekompetencja, Scalper
  • ~Aven / 2021-11-25 23:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Komputronik zwleka ze zwrotem pieniędzy. Zakupiłem komputer za ok. 2600 zł. przez internet. Komputer otrzymałem po dwóch dniach, po następnych dwóch odesłałem go. Przesyłka dotarła do firmy Komputronik 10.11.21 Pieniędzy do dnia dzisiejszego tj. 25.11.21 czyli po 15 dniach nie ma mimo korekty faktury. PS. Np. RTV AGD i OleOle w podobnej sprawie od razu zwróciły mi pieniądze tj. po kilku dniach.
  • ~dzik25 / 2021-09-18 13:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie Polecam firmy komputronik, byłem stałym klientem ale najwyraźniej mają to gdzieś, nie znają prawa konsumenta, zasłaniają się regulaminem który jest niezgodny z Polskim prawem, zero chęci załatwienia sprawy, tylko działanie żeby klient się zniechęcił i odstąpił od roszczeń , nie polecam
    Wadyhepl desk dno, dział reklamacji dno , obsługa dno
  • ~Andrzej / 2021-09-15 11:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Kompletne ignorowanie klienta.Brak kontaktu.Zamowilem klimatyzator Clatronic na raty 0% Po wypełnieniu wniosku ratalnego kontakt się urwał.Na wszelki wypadek zmieniłem hasła do mojego banku.Na.moje.monity kompletna cisza.Jeszcze się nie spotkałem z tak lekceważeniem!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu.Lekcewazenie klienta
  • ~Rafał / 2021-09-03 11:48
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam
    Zakupiłem laptopa w firmie Komuptronik w Tarnowie firmy Acer w którym po ok pół roku uległ uszkodzeniu jeden z zawiasów - prosta sprawa biorąc po uwagę iż właśnie uszkodzony zawias działał z dużym oporem w stosunki do sprawnego Sprawa gwarancyjna ale nie dla sprzedawcy - uszkodzenie mechaniczne użytkownika naprawa odpłatna koszt ok 500 zł
    stwierdzenie sprzedaPozdrawiamwcy - wysłany laptop do Acer center naprawa gwarancyjna bez kosztów
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Magda / 2021-08-30 01:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie z Komputronika w pierwszej polowie 2020 okazalo sie dla mnie porazka. Towar okazal sie wadliwy, czego trudno bylo nie zauwazyc, a co ustalilam w dzien otrzymania produktu, ale ze kupiony na jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, to nie moglam nic z tym zrobic. Komputronik na fakturce malym druczkiem umiescil informacje:
    Z uwagi na art. 558 KC strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady towaru.

    Pracownicy nieugieci. Obrzydliwa praktyka. Brak elastycznosci. Jak dla mnie firma, ktora ukrywa wady i nazywajac rzeczy po imieniu po prostu oszukuje. Polska firma i piekny przyklad tego, ze PL z obsluga klienta jest jeszcze czesto na bakier, z uczciwoscia rowniez.
    WadyNieuczciwe praktyki, zatajanie wad
  • ~rikkk / 2021-07-22 10:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Otrzymałem uszkodzoną pamięć RAM. Oczywiście odmowa gwarancji. Jak widzę po innych sklep w ogóle robi sobi ez klientów jaja.
    ZaletyŻadnych
  • ~Joanna / 2021-07-10 10:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Sklep w ogóle nie przejmuje się klientami, którzy już dokonali zakupu. Przesyłka nie została dostarczona przez kuriera w obiecanym dniu, a sklep jako sprzedawca umył od wszystkiego ręce, pomimo tego że ma obowiązek dopilnować dostawy. Zostało mi powiedziane wprost, że sama mam się wszystkim zająć. Przed tym faktem, obsługa kłamała, że skontaktowała się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia zaginięcia przesyłki. Polityka sklep0u to kłamstwa i manipulacje. Nie polecam pracy z oszustami. Całość sprawy skierowałam do rzecznika, może ten wytłumaczy im że funkcjonują dzieki klientom, których nie szanują;)
  • ~Anna / 2021-06-11 08:58
    Ocena: 2.40 / 5
    Bałagan w firmie kurierskiej, która była narzucona w momencie zamawiania produktu. Nie dostarczyli przesyłki na czas w umówionym terminie. Na stronie podczas składania zamówienia nie było wyboru innej formy dostawy niż kurier. Jak klikałam na inpost lub odbiór własny w sklepie, to wyskakiwała informacja na czerwono, że w tej chwili nie ma takiej możliwości. Pan na infolinii twierdzi jednak, że taki wybór był i że powinnam zadzwonić wtedy gdy zamawiałam.
  • ~Niezadowolona / 2021-06-04 07:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeśli trafisz na dobry sprzęt, który nie będzie się psuł to mogę polecić. Jeśli pojawi się usterka i trzeba będzie reklamować - tragedia. Przy zakupie sprzedawca milutki "do rany przyłóż". Po tygodniu zakupionego laptopa oddałam do reklamacji. Sprzęt na gwarancji producenta powinien być naprawiony do max. tygodnia. Cały czas wprowadzano mnie w błąd co do statusu. po 1,5 tygodnia od mojego zgłoszenia Komputronik zgłosił sprawę w serwisie producenta a mi wmawiano, że już jest w naprawie i oczekują na informację. Po skontaktowaniu z DELL uzyskałam wszelkich informacji i wszystkie kłamstwa komputronika wyszły na jaw. Na szczęście po 2 tyg. go odzyskałam, ale to w jaki sposób byłam wprowadzana w błąd i chamstwo kiedy chciałam uzyskać informacji zawyżyło na mojej negatywnej ocenie.
    Zaletyjeśli sprzęt będzie sprawny to godny polecenia
    Wadywprowadzanie klienta w błąd, przetrzymywanie sprzętu, chamstwo po złożeniu reklamacji
  • ~Zrozpaczona klientka / 2021-05-28 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczyli mi na serwisie telefon. Najpierw kłamali , że taki telefon poobijany dostali. Potem , że to salon zrobił. Bez rzecznika nie da się nic załatwić. Infolinia tragedia. odrzucają rękojmie bez podania przyczyny.
    Zaletynic
    Wadyzrzucają odpowiedzialność za swoje czyny na inne osoby
  • ~Niezadowolony klient / 2021-04-13 09:39
    Ocena: 1.20 / 5
    Ten sklep to jest DRAMAT . Nie dośc , że na stronie umieszzcaja informację o promocji której nie mają to jeszcze towar któ®y sprzedają też nie do końca zawsze jest na stanie i czas oczekiwania takie jakby dopiero go wytwarzali .
    Nikomu nie polecam tego sklepu !!!! Poziom obsługi klienta też dramat .
    Oszuści !!! Bardzo marny sklep !
  • ~ofiara komputronika / 2021-03-26 11:14
    Ocena: 1.40 / 5
    mają problem z przyjęciem reklamacji oraz nie sprawdzają zamówienia przed wysłaniem
    Zaletyszybka dostawa
    Wadynie przyjmują zwrotów, nie przyjmują od klienta reklamacji, nie stosują się do ustawy oraz wiele więcej
  • ~XYZ / 2021-02-24 14:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłam towar, przez około 5 dni nie było żadnej informacji co się dzieje z moim zamówieniem. Gdy wysłałam zapytanie, na następny dzień zadzwonił do mnie Pan z obsługi mówiąc że towar jest gotowy. Później się okazało że chciał mi wcisnąć tańszy komputer używany za taką samą cenę jak nowy. Gdy ogarnął że nie jestem chętna na używany komputer, przestał odbierać telefony. Po paru dniach gdy w końcu udało się do niego dodzwonić poinformował że jutro przyjdzie klient po tego laptopa co zamawiałam i że spróbuje tak zrobić by kupił on tego używanego a mi wyśle tego nowego. Oczywiście klient kupił nowego laptopa a do mnie zadzwoniono z informacją(również po paru dniach) że nie są w stanie wywiązać się z zamówienia i muszą go anulować. Cała ta przygoda z nimi trwała 2 tygodnie. Nie polecam, szkoda nerwów, lepiej zamawiać z innych stron.
  • ~Phi / 2021-02-10 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamacje to dno! Wydane pieniadze na nic. Uwaga bo nie uznaja reklamacji aplikacji ktira steruje robotem! Wiec jest bezuzyteczny! Jak to mozliwe!!?? Jak mam uzywac taki robot skoro nie dziala!!?? To oszustwo! Tak sie to nie skonczy!
  • ~Wojtek / 2021-01-29 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa to totalne dno na towar czekam już tydzień pomimo zapewnienia że to góra dwa dni. Ten sklep to porażka i beznadzieja. Omijajcie to coś z daleka
    ZaletyZero
  • ~Wojtek / 2021-01-29 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep ma w dupie klienta na zamówienie czekam ponad tydzień mimo zapewnień że to góra dwa dni
    ZaletyZero
  • ~Łukasz / 2020-12-28 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! TRZYMAĆ SIĘ OD TEGO SKLEPU Z DALEKA! Zakupiłem płytę główną, która po niecałym miesiącu przestała wyświetlać obraz z dwóch sprawnych kart graficznych. Oczywiście płyta oddana na gwarancję, trzymana miesiąc. Przyszła z reklamacji i co? Dalej brak obrazu! Co więcej, jak przed reklamacją płyta wyświetlała obraz z karty zintegrowanej to po reklamacji nawet tego nie było! Już nie wspomnę o osobach odpowiedzialnych za kontakt mailowy z serwisu z klientem. Porażka totalna. Już nic więcej z tego sklepu nie zakupię.
  • ~Buyer / 2020-12-16 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie dostarczyła kodu odbioru do paczkomatu. Paczka wróciła na magazyn i od razu bez mojej zgody zamówienie zostało anulowane. Odmówiono mi ponownej wysyłki przedmiotu a w międzyczasie podniesiono cenę produktu z 400zł do 600zł. Poziom obsługi też pozostawia wiele do życzenia.
  • ~rofpungis / 2020-12-07 22:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie realizują zamówienia po uruchomieniu kredytu na raty. Zostawiają człowieka samego z bankiem i nie odpowiadają na wiadomości przez wiele dni. Komunotronik to kompletne dno.
    W innym sklepie załatwiłem wszystko w kilka godzin razem z ratami i paczka była następnego dnia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901