Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 622 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.96
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.45
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WiktorJan1 / 2022-01-03 20:05
    Ocena: 4.80 / 5
    Salon Komputronik w Bielsku-Białej.
    Obsługa na najwyższym poziomie Pan Kamil profesjonalista w każdym calu.
    Dziękujemy za idealną obsługę zamówienia w trudnym okresie przedświątecznym.
    Wszystko poszło sprawnie i terminowo.
    Pozdrawiamy obsługę salonu Panów Kamila i Dawida.
  • ~Kacper / 2021-12-21 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zakupy od tej firmy. Kupiłem laptop za 4000zł, a otrzymałem innej firmy za 2000zł.
    Potem dochodzenie skąd ta pomyłka i niepewność czy nie stwierdzą, że to ja podmieniłem.
    Wymiana na właściwy po kilku dniach, bo przecież najpierw muszą odebrać ten zły, który mi wysłali, żeby mogli wysłać ten co kupiłem.
    ZaletyBrak
    WadyRealizacja zamówień, błędy w wysyłkach, naciąganie klienta, czas dostarczenia produktu
  • ~Marcin / 2021-12-15 20:44
    Ocena: 2.80 / 5
    Masakra. Minal tydzień od zamownia i brak odzewu. Na helpdesku nie potrafią pomóc. Dobrze ze towar nie był oplacacony.
  • ~Stefan / 2021-12-10 17:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak jakiekolwiek współpracy na linii Komputronik - DHL (ich obecny operator) - DLH nie dostarcza paczki do punktu i NIKOGO o tym nie informuje, więc jeśli spotka Cię taka sytuacja (w tym przypadku, paczka była za duża - monitor 27 cali, co też jest dziwne) to nie otrzymasz zadnej informacji. Ja czekałem równo tydzień i sprawa ruszyła się dopiero po interwencji i moim pytani co z paczka. Co ciekawsze, sam komputronik nie miał pojęcia, bo umowa między nimi,a DHL nie przewiduje tego, ze DHL kogokolwiek informuje. Parodia. Oczywiście ze strony komputronika,żadnej refleksji, ze towar zakupiony i opłacony kurwier jedzie 8 dni z jednego miejsca w Warszawie do drugiego.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak ogarnięcia na linii Komputronik-DHL
  • ~Jacek / 2021-12-09 16:26
    Ocena: 1.60 / 5
    Dramat.Pseudo promocje .Oszukują.zamówiłem towar z potwierdzonymi ratami 0% po czym w sklepie pan łaskawca oznajmia ,że raty będą oprocentowane na jakieś 30 %.Kupiłem za gotówkę i tej firmy nie chcę znać.Zawsze mieli problem z dotrzymywaniem umowy .Z reklamacjami to samo..Po zakupie jesteś intruzem.Przestrzegam
    ZaletyBrak
    WadyOkropna jakość obsługi rodem z PRL.Nie dotrzymują umowy z klientem.
  • ~Andrzej Olsztyn / 2021-12-09 14:53
    Ocena: 2.20 / 5
    W dniu 24 listopada zamówiłem akumulator do laptopa. Dostępny był w jakimś sklepie w innej miejscowości jak moja. Na infolinii podali, że dostarczą w ciągu 3 dni. Minęło 15 dni i w dalszym ciągu go nie ma. Dzwonię do salonu w Olsztynie i od kilku dni mówią, że jest w centralnym magazynie i w dniu następnym będzie. I tak przez kilka dni. Dziś też powiedzieli, że jutro będzie. A ja już 3 tydzień jestem bez komputera. Żenada, nigdy więcej Komputronika. Firma do zaorania. Nie potrafią świadczyć usług za które się wzięli. Odradzam wszystkim zakupy u tych nieudaczników.
    ZaletyBRAK
    WadyNie potrafią dostarczyć towaru, który zobowiązali się dostarczyć.
  • ~Piotr / 2021-12-09 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Dnia 02.12.2021 zakupiłem Xboxa series x jako prezent świąteczny po zawyżonej cenie 2899zł. Dostałem informację zwrotną, że produkt będzie dostępny do odbioru w salonie Siedleckim, który jako jedyny był dostępny na stronie komputornik w miejscu mojego zamieszkania. Po zatelefonowaniu sklepu w Siedlcach otrzymałęm powiadomienie, że otrzymali zamówienie i przesyłka będzie zrealizowana w przeciągu trzech dni roboczych. Po upływie zagwarantowanego czasu dostawy postanowiłęm pofatygoać się osobiście i odwiedzić salon dostawy. Otrzymałem jedynie wiadomość, że nie dostali jeszcze żadnych informacji od matki sklepy czy wysyłka jest w drodze i najlepiej będzie jak zadzwonię na infolinie komputronik. Pani która odebrała telefon nie miała bladego pojęcia czy salon dostawy, któy wybrałem istnieje i nie wiedziała czy, i kiedy paczka zostanie wysłana. W dniu 09.12.2021 otrzymałem emaila już bezpośrednio z salonu w Siedlcach, że zamówienie zostało anulowane... Gorąco nie polecam tego sklepu, zero komunikacji, działa niczym chciwy scalper wywindujących cenę sugerowaną o ponad 500 zł więcej...Zdecydowanie ostatnie zakupy nigdy więcej.
    ZaletyBrak zalet
    WadyZero kontaktu, Zawyżone ceny, Niekompetencja, Scalper
  • ~Aven / 2021-11-25 23:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Komputronik zwleka ze zwrotem pieniędzy. Zakupiłem komputer za ok. 2600 zł. przez internet. Komputer otrzymałem po dwóch dniach, po następnych dwóch odesłałem go. Przesyłka dotarła do firmy Komputronik 10.11.21 Pieniędzy do dnia dzisiejszego tj. 25.11.21 czyli po 15 dniach nie ma mimo korekty faktury. PS. Np. RTV AGD i OleOle w podobnej sprawie od razu zwróciły mi pieniądze tj. po kilku dniach.
  • ~dzik25 / 2021-09-18 13:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie Polecam firmy komputronik, byłem stałym klientem ale najwyraźniej mają to gdzieś, nie znają prawa konsumenta, zasłaniają się regulaminem który jest niezgodny z Polskim prawem, zero chęci załatwienia sprawy, tylko działanie żeby klient się zniechęcił i odstąpił od roszczeń , nie polecam
    Wadyhepl desk dno, dział reklamacji dno , obsługa dno
  • ~Andrzej / 2021-09-15 11:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Kompletne ignorowanie klienta.Brak kontaktu.Zamowilem klimatyzator Clatronic na raty 0% Po wypełnieniu wniosku ratalnego kontakt się urwał.Na wszelki wypadek zmieniłem hasła do mojego banku.Na.moje.monity kompletna cisza.Jeszcze się nie spotkałem z tak lekceważeniem!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu.Lekcewazenie klienta
  • ~Rafał / 2021-09-03 11:48
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam
    Zakupiłem laptopa w firmie Komuptronik w Tarnowie firmy Acer w którym po ok pół roku uległ uszkodzeniu jeden z zawiasów - prosta sprawa biorąc po uwagę iż właśnie uszkodzony zawias działał z dużym oporem w stosunki do sprawnego Sprawa gwarancyjna ale nie dla sprzedawcy - uszkodzenie mechaniczne użytkownika naprawa odpłatna koszt ok 500 zł
    stwierdzenie sprzedaPozdrawiamwcy - wysłany laptop do Acer center naprawa gwarancyjna bez kosztów
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Magda / 2021-08-30 01:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie z Komputronika w pierwszej polowie 2020 okazalo sie dla mnie porazka. Towar okazal sie wadliwy, czego trudno bylo nie zauwazyc, a co ustalilam w dzien otrzymania produktu, ale ze kupiony na jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, to nie moglam nic z tym zrobic. Komputronik na fakturce malym druczkiem umiescil informacje:
    Z uwagi na art. 558 KC strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady towaru.

    Pracownicy nieugieci. Obrzydliwa praktyka. Brak elastycznosci. Jak dla mnie firma, ktora ukrywa wady i nazywajac rzeczy po imieniu po prostu oszukuje. Polska firma i piekny przyklad tego, ze PL z obsluga klienta jest jeszcze czesto na bakier, z uczciwoscia rowniez.
    WadyNieuczciwe praktyki, zatajanie wad
  • ~rikkk / 2021-07-22 10:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Otrzymałem uszkodzoną pamięć RAM. Oczywiście odmowa gwarancji. Jak widzę po innych sklep w ogóle robi sobi ez klientów jaja.
    ZaletyŻadnych
  • ~Joanna / 2021-07-10 10:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Sklep w ogóle nie przejmuje się klientami, którzy już dokonali zakupu. Przesyłka nie została dostarczona przez kuriera w obiecanym dniu, a sklep jako sprzedawca umył od wszystkiego ręce, pomimo tego że ma obowiązek dopilnować dostawy. Zostało mi powiedziane wprost, że sama mam się wszystkim zająć. Przed tym faktem, obsługa kłamała, że skontaktowała się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia zaginięcia przesyłki. Polityka sklep0u to kłamstwa i manipulacje. Nie polecam pracy z oszustami. Całość sprawy skierowałam do rzecznika, może ten wytłumaczy im że funkcjonują dzieki klientom, których nie szanują;)
  • ~Anna / 2021-06-11 08:58
    Ocena: 2.40 / 5
    Bałagan w firmie kurierskiej, która była narzucona w momencie zamawiania produktu. Nie dostarczyli przesyłki na czas w umówionym terminie. Na stronie podczas składania zamówienia nie było wyboru innej formy dostawy niż kurier. Jak klikałam na inpost lub odbiór własny w sklepie, to wyskakiwała informacja na czerwono, że w tej chwili nie ma takiej możliwości. Pan na infolinii twierdzi jednak, że taki wybór był i że powinnam zadzwonić wtedy gdy zamawiałam.
  • ~Niezadowolona / 2021-06-04 07:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeśli trafisz na dobry sprzęt, który nie będzie się psuł to mogę polecić. Jeśli pojawi się usterka i trzeba będzie reklamować - tragedia. Przy zakupie sprzedawca milutki "do rany przyłóż". Po tygodniu zakupionego laptopa oddałam do reklamacji. Sprzęt na gwarancji producenta powinien być naprawiony do max. tygodnia. Cały czas wprowadzano mnie w błąd co do statusu. po 1,5 tygodnia od mojego zgłoszenia Komputronik zgłosił sprawę w serwisie producenta a mi wmawiano, że już jest w naprawie i oczekują na informację. Po skontaktowaniu z DELL uzyskałam wszelkich informacji i wszystkie kłamstwa komputronika wyszły na jaw. Na szczęście po 2 tyg. go odzyskałam, ale to w jaki sposób byłam wprowadzana w błąd i chamstwo kiedy chciałam uzyskać informacji zawyżyło na mojej negatywnej ocenie.
    Zaletyjeśli sprzęt będzie sprawny to godny polecenia
    Wadywprowadzanie klienta w błąd, przetrzymywanie sprzętu, chamstwo po złożeniu reklamacji
  • ~Zrozpaczona klientka / 2021-05-28 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczyli mi na serwisie telefon. Najpierw kłamali , że taki telefon poobijany dostali. Potem , że to salon zrobił. Bez rzecznika nie da się nic załatwić. Infolinia tragedia. odrzucają rękojmie bez podania przyczyny.
    Zaletynic
    Wadyzrzucają odpowiedzialność za swoje czyny na inne osoby
  • ~Niezadowolony klient / 2021-04-13 09:39
    Ocena: 1.20 / 5
    Ten sklep to jest DRAMAT . Nie dośc , że na stronie umieszzcaja informację o promocji której nie mają to jeszcze towar któ®y sprzedają też nie do końca zawsze jest na stanie i czas oczekiwania takie jakby dopiero go wytwarzali .
    Nikomu nie polecam tego sklepu !!!! Poziom obsługi klienta też dramat .
    Oszuści !!! Bardzo marny sklep !
  • ~ofiara komputronika / 2021-03-26 11:14
    Ocena: 1.40 / 5
    mają problem z przyjęciem reklamacji oraz nie sprawdzają zamówienia przed wysłaniem
    Zaletyszybka dostawa
    Wadynie przyjmują zwrotów, nie przyjmują od klienta reklamacji, nie stosują się do ustawy oraz wiele więcej
  • ~XYZ / 2021-02-24 14:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłam towar, przez około 5 dni nie było żadnej informacji co się dzieje z moim zamówieniem. Gdy wysłałam zapytanie, na następny dzień zadzwonił do mnie Pan z obsługi mówiąc że towar jest gotowy. Później się okazało że chciał mi wcisnąć tańszy komputer używany za taką samą cenę jak nowy. Gdy ogarnął że nie jestem chętna na używany komputer, przestał odbierać telefony. Po paru dniach gdy w końcu udało się do niego dodzwonić poinformował że jutro przyjdzie klient po tego laptopa co zamawiałam i że spróbuje tak zrobić by kupił on tego używanego a mi wyśle tego nowego. Oczywiście klient kupił nowego laptopa a do mnie zadzwoniono z informacją(również po paru dniach) że nie są w stanie wywiązać się z zamówienia i muszą go anulować. Cała ta przygoda z nimi trwała 2 tygodnie. Nie polecam, szkoda nerwów, lepiej zamawiać z innych stron.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1696
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1678
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 695
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970