Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Komputronik.pl opinie

Ocena na podstawie 624 opinii

3.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.95
  • Dostawa
    3.50
  • Poziom cen
    3.44
  • Łatwość zamawiania
    3.69
  • Asortyment
    3.74

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~skandal / 2022-01-18 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie szerokim łukiem. Firma Komputronik nie dość, że nie wywiązała się z umowy gwarancyjnej to dodatkowo uszkodziła moje mienie - klawiaturę mechaniczną i nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje nieprofesjonalne działania.
    Klawiatura została przyjęta w centrali Komputronik 01.12.2021. Naprawa bardzo się przedłużała i urządzenie otrzymałem z powrotem dopiero 30.12.2021. Od razu zaniepokoił mnie fakt, że zaraz po odbiorze od kuriera przy poruszaniu opakowaniem słychać było luźne elementy w środku. Całość była zapakowana w pudełko firmy Komputronik, w środku którego znajdowało się oryginalne opakowanie, w którym wysłałem klawiaturę do serwisu. W trakcie wypakowywania zauważyłem przede wszystkim, że oryginalne opakowanie, w którym była zapakowana klawiatura przeze mnie jest strasznie zmasakrowane co mogłoby wskazywać na jakieś problemy w trakcie transportu. Jak już wspominałem wyżej, pudełko było oklejone taśmą, która w niektórych miejscach była uszkodzona razem z fragmentem kartonowego pudełka. Opakowanie firmy Komputronik nie wykazywało żadnych uszkodzeń, więc mój pierwszy wniosek, który się nasunął był taki, że coś się stało z klawiaturą w trakcie transportu ode mnie do centrali Komputronik lub w trakcie samej naprawy serwisowej lub wysyłki klawiatury z serwisu Fixit do Komputronik.

    W pudełku znajdowała się klawiatura, w której brakowało klawisza ESC oraz klawisza numerycznego 1. Klawisze te leżały luźno w pudełku i to były właśnie te elementy, które było słychać przy poruszaniu paczką. Klawisz ESC udało mi się zamontować z powrotem jednak nic to nie dało ponieważ klawisz był bardzo luźny, co było czuć palcem w trakcie wciskania. Dodatkowo klawisz ten wypadał swobodnie jak tylko klawiaturę odwróciło się do góry nogami. Klawisz numeryczny 1 został uszkodzony mechanicznie ponieważ pękł zaczep (załącznik klawisz_num1.jpg) i nie dało się go już poprawnie zamontować ponieważ od razu wypadał.
    W pudełku znajdowała się także korespondencja pracownika firmy Komputronik Pana Sebastiana Jaworskiego z serwisem Fixit, z której można wyczytać, że fakt uszkodzenia klawiszy został zgłoszony przez firmę Komputronik zaraz po powrocie mojej klawiatury z serwisu Fixit (załącznik 1, punkt 1). Dodatkowo jest tam także informacje, że Komputronik, w momencie przyjęcia paczki ode mnie nie stwierdził żadnych uszkodzeń mechanicznych i nie stwierdził problemów z oryginalnym opakowaniem, w którym wysłałem urządzenie. Serwis Fixit odpowiedział, że u nich nie stwierdzono zgłaszanego uszkodzenia i zapytał o stan opakowania, w którym Fixit odesłał moją klawiaturę po naprawie do Komputronika. Komputronik nie stwierdził nic podejrzanego. Jeżeli to prawda, to dlaczego oryginalne opakowanie było ewidentnie poturbowane? Na drugi dzień, czyli 16.12.2021 serwis Fixit poprosił Komputronik o ponowne wysłanie klawiatury w celu naprawy uszkodzonych elementów (załącznik zal2, punkt 2b). Zakładam, że serwis Fixit nie przyłożył się do naprawy tylko niechlujnie zamontował uszkodzone klawisze i odesłał klawiaturę z powrotem do Komputronik. Niestety ani Fixit ani Komputronik nie sprawdzili dokładnie urządzenia a wystarczyło jedynie odwrócić klawiaturę do góry nogami i klawisze wypadłyby same.

    Klawiatura w takim stanie została wysłana do mnie i tak jak wspominałem wyżej odebrałem ją 30.12.2021. Stan klawiatury został zgłoszony firmie Komputronik jeszcze tego samego dnia. Powołując się na rękojmię wysłałem odpowiedni formularz oraz zdjęcia do firmy Komputronik i zlecenie zostało odebrane przez Panią Annę Jarmuż 31.12.2021 i zarejestrowane pod numerem RMA 0974901. Klawiatura została wysłana przeze mnie w tym samym opakowaniu, w którym została odesłana do mnie po pierwszej naprawie RMA 0970817. Nowe zlecenie RMA o numerze 0974901 zostało zarejestrowane 10.01.2022 jednak odmówiono mi naprawy gwarancyjnej stwierdzając, że klawiatura jest uszkodzona mechanicznie przeze mnie i urządzenie zostało odesłane 12.01.2022 z tą samą usterką. Komputronik twierdzi, że uszkodzone klawisze zostały naprawione, co podobno potwierdzają nagrania z serwisu oraz z centrali firmy Komputronik jednak uważam, że jest to nieprawda i serwis tylko „zamontował” uszkodzone przyciski, nie sprawdzając stanu mocowania. Tak jak wspominałem wyżej, wystarczyło klawiaturę odwrócić, żeby sprawdzić czy faktycznie naprawa została poprawnie zrealizowana.

    Na ten moment, po ponownym kontakcie z serwisem Komputronik proponuje mi ponowne wysłanie klawiatury w celu ponownego zbadania sprawy przez kierownika serwisu. Uważam jednak, że jest to skandaliczna decyzja. Od prawie 2 miesięcy nie mogę korzystać z mojej własności ponieważ została uszkodzona i ani serwis ani firma Komputronik nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje niechlujstwo i brak profesjonalizmu. Przez prawie 10 lat pracowałem w serwisie firmy Dell i przyjmowałem zlecenia od firmy Komputronik. Zawsze uważałem ich za rzetelną firmę, godną zaufania jednak rzeczywistość okazała się bardzo brutalna.
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta, obsługa reklamacji, zwalanie winy na klienta. beznadziejny serwis Fixit
  • ~Jan / 2022-01-13 19:00
    Ocena: 2.40 / 5
    Problem z odzyskaniem pełnej kwoty za zwrócony towar. Smarfon został zakupiony w internetowym sklepie Komputronik, po czym zwrócony w stanie idealnym. Po odpowiednim spakowaniu i zabezpieczeniu telefonu odesłałem go na wskazany adres. Po tygodniu dostałem info telefonicznie że kwota zwrotu będzie pomniejszona ponieważ telefon posiada rysy. Poprosiłem o zdjęcia, jednak okazało się że telefon na zdjęciach nie jest tym który miałem (nie zgadza się model oraz nr seryjny urządzenia). Centrum obsł. klienta zachowuje się strasznie, żadnych konkretnych odpowiedzi tylko jakieś paragrafy które nie rozwiązują sprawy. Jeśli jest więcej osób oszukanych w ten sposób to proszę o kontakt. Ja będę składał pozew do Sądu. mjb_18@o2.pl
  • ~WiktorJan1 / 2022-01-03 20:05
    Ocena: 4.80 / 5
    Salon Komputronik w Bielsku-Białej.
    Obsługa na najwyższym poziomie Pan Kamil profesjonalista w każdym calu.
    Dziękujemy za idealną obsługę zamówienia w trudnym okresie przedświątecznym.
    Wszystko poszło sprawnie i terminowo.
    Pozdrawiamy obsługę salonu Panów Kamila i Dawida.
  • ~Kacper / 2021-12-21 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zakupy od tej firmy. Kupiłem laptop za 4000zł, a otrzymałem innej firmy za 2000zł.
    Potem dochodzenie skąd ta pomyłka i niepewność czy nie stwierdzą, że to ja podmieniłem.
    Wymiana na właściwy po kilku dniach, bo przecież najpierw muszą odebrać ten zły, który mi wysłali, żeby mogli wysłać ten co kupiłem.
    ZaletyBrak
    WadyRealizacja zamówień, błędy w wysyłkach, naciąganie klienta, czas dostarczenia produktu
  • ~Marcin / 2021-12-15 20:44
    Ocena: 2.80 / 5
    Masakra. Minal tydzień od zamownia i brak odzewu. Na helpdesku nie potrafią pomóc. Dobrze ze towar nie był oplacacony.
  • ~Stefan / 2021-12-10 17:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Brak jakiekolwiek współpracy na linii Komputronik - DHL (ich obecny operator) - DLH nie dostarcza paczki do punktu i NIKOGO o tym nie informuje, więc jeśli spotka Cię taka sytuacja (w tym przypadku, paczka była za duża - monitor 27 cali, co też jest dziwne) to nie otrzymasz zadnej informacji. Ja czekałem równo tydzień i sprawa ruszyła się dopiero po interwencji i moim pytani co z paczka. Co ciekawsze, sam komputronik nie miał pojęcia, bo umowa między nimi,a DHL nie przewiduje tego, ze DHL kogokolwiek informuje. Parodia. Oczywiście ze strony komputronika,żadnej refleksji, ze towar zakupiony i opłacony kurwier jedzie 8 dni z jednego miejsca w Warszawie do drugiego.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak ogarnięcia na linii Komputronik-DHL
  • ~Jacek / 2021-12-09 16:26
    Ocena: 1.60 / 5
    Dramat.Pseudo promocje .Oszukują.zamówiłem towar z potwierdzonymi ratami 0% po czym w sklepie pan łaskawca oznajmia ,że raty będą oprocentowane na jakieś 30 %.Kupiłem za gotówkę i tej firmy nie chcę znać.Zawsze mieli problem z dotrzymywaniem umowy .Z reklamacjami to samo..Po zakupie jesteś intruzem.Przestrzegam
    ZaletyBrak
    WadyOkropna jakość obsługi rodem z PRL.Nie dotrzymują umowy z klientem.
  • ~Andrzej Olsztyn / 2021-12-09 14:53
    Ocena: 2.20 / 5
    W dniu 24 listopada zamówiłem akumulator do laptopa. Dostępny był w jakimś sklepie w innej miejscowości jak moja. Na infolinii podali, że dostarczą w ciągu 3 dni. Minęło 15 dni i w dalszym ciągu go nie ma. Dzwonię do salonu w Olsztynie i od kilku dni mówią, że jest w centralnym magazynie i w dniu następnym będzie. I tak przez kilka dni. Dziś też powiedzieli, że jutro będzie. A ja już 3 tydzień jestem bez komputera. Żenada, nigdy więcej Komputronika. Firma do zaorania. Nie potrafią świadczyć usług za które się wzięli. Odradzam wszystkim zakupy u tych nieudaczników.
    ZaletyBRAK
    WadyNie potrafią dostarczyć towaru, który zobowiązali się dostarczyć.
  • ~Piotr / 2021-12-09 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Dnia 02.12.2021 zakupiłem Xboxa series x jako prezent świąteczny po zawyżonej cenie 2899zł. Dostałem informację zwrotną, że produkt będzie dostępny do odbioru w salonie Siedleckim, który jako jedyny był dostępny na stronie komputornik w miejscu mojego zamieszkania. Po zatelefonowaniu sklepu w Siedlcach otrzymałęm powiadomienie, że otrzymali zamówienie i przesyłka będzie zrealizowana w przeciągu trzech dni roboczych. Po upływie zagwarantowanego czasu dostawy postanowiłęm pofatygoać się osobiście i odwiedzić salon dostawy. Otrzymałem jedynie wiadomość, że nie dostali jeszcze żadnych informacji od matki sklepy czy wysyłka jest w drodze i najlepiej będzie jak zadzwonię na infolinie komputronik. Pani która odebrała telefon nie miała bladego pojęcia czy salon dostawy, któy wybrałem istnieje i nie wiedziała czy, i kiedy paczka zostanie wysłana. W dniu 09.12.2021 otrzymałem emaila już bezpośrednio z salonu w Siedlcach, że zamówienie zostało anulowane... Gorąco nie polecam tego sklepu, zero komunikacji, działa niczym chciwy scalper wywindujących cenę sugerowaną o ponad 500 zł więcej...Zdecydowanie ostatnie zakupy nigdy więcej.
    ZaletyBrak zalet
    WadyZero kontaktu, Zawyżone ceny, Niekompetencja, Scalper
  • ~Aven / 2021-11-25 23:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Komputronik zwleka ze zwrotem pieniędzy. Zakupiłem komputer za ok. 2600 zł. przez internet. Komputer otrzymałem po dwóch dniach, po następnych dwóch odesłałem go. Przesyłka dotarła do firmy Komputronik 10.11.21 Pieniędzy do dnia dzisiejszego tj. 25.11.21 czyli po 15 dniach nie ma mimo korekty faktury. PS. Np. RTV AGD i OleOle w podobnej sprawie od razu zwróciły mi pieniądze tj. po kilku dniach.
  • ~dzik25 / 2021-09-18 13:50
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie Polecam firmy komputronik, byłem stałym klientem ale najwyraźniej mają to gdzieś, nie znają prawa konsumenta, zasłaniają się regulaminem który jest niezgodny z Polskim prawem, zero chęci załatwienia sprawy, tylko działanie żeby klient się zniechęcił i odstąpił od roszczeń , nie polecam
    Wadyhepl desk dno, dział reklamacji dno , obsługa dno
  • ~Andrzej / 2021-09-15 11:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Kompletne ignorowanie klienta.Brak kontaktu.Zamowilem klimatyzator Clatronic na raty 0% Po wypełnieniu wniosku ratalnego kontakt się urwał.Na wszelki wypadek zmieniłem hasła do mojego banku.Na.moje.monity kompletna cisza.Jeszcze się nie spotkałem z tak lekceważeniem!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu.Lekcewazenie klienta
  • ~Rafał / 2021-09-03 11:48
    Ocena: 3.40 / 5
    Witam
    Zakupiłem laptopa w firmie Komuptronik w Tarnowie firmy Acer w którym po ok pół roku uległ uszkodzeniu jeden z zawiasów - prosta sprawa biorąc po uwagę iż właśnie uszkodzony zawias działał z dużym oporem w stosunki do sprawnego Sprawa gwarancyjna ale nie dla sprzedawcy - uszkodzenie mechaniczne użytkownika naprawa odpłatna koszt ok 500 zł
    stwierdzenie sprzedaPozdrawiamwcy - wysłany laptop do Acer center naprawa gwarancyjna bez kosztów
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Magda / 2021-08-30 01:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie z Komputronika w pierwszej polowie 2020 okazalo sie dla mnie porazka. Towar okazal sie wadliwy, czego trudno bylo nie zauwazyc, a co ustalilam w dzien otrzymania produktu, ale ze kupiony na jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza, to nie moglam nic z tym zrobic. Komputronik na fakturce malym druczkiem umiescil informacje:
    Z uwagi na art. 558 KC strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady towaru.

    Pracownicy nieugieci. Obrzydliwa praktyka. Brak elastycznosci. Jak dla mnie firma, ktora ukrywa wady i nazywajac rzeczy po imieniu po prostu oszukuje. Polska firma i piekny przyklad tego, ze PL z obsluga klienta jest jeszcze czesto na bakier, z uczciwoscia rowniez.
    WadyNieuczciwe praktyki, zatajanie wad
  • ~rikkk / 2021-07-22 10:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Otrzymałem uszkodzoną pamięć RAM. Oczywiście odmowa gwarancji. Jak widzę po innych sklep w ogóle robi sobi ez klientów jaja.
    ZaletyŻadnych
  • ~Joanna / 2021-07-10 10:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Sklep w ogóle nie przejmuje się klientami, którzy już dokonali zakupu. Przesyłka nie została dostarczona przez kuriera w obiecanym dniu, a sklep jako sprzedawca umył od wszystkiego ręce, pomimo tego że ma obowiązek dopilnować dostawy. Zostało mi powiedziane wprost, że sama mam się wszystkim zająć. Przed tym faktem, obsługa kłamała, że skontaktowała się z firmą kurierską w celu wyjaśnienia zaginięcia przesyłki. Polityka sklep0u to kłamstwa i manipulacje. Nie polecam pracy z oszustami. Całość sprawy skierowałam do rzecznika, może ten wytłumaczy im że funkcjonują dzieki klientom, których nie szanują;)
  • ~Anna / 2021-06-11 08:58
    Ocena: 2.40 / 5
    Bałagan w firmie kurierskiej, która była narzucona w momencie zamawiania produktu. Nie dostarczyli przesyłki na czas w umówionym terminie. Na stronie podczas składania zamówienia nie było wyboru innej formy dostawy niż kurier. Jak klikałam na inpost lub odbiór własny w sklepie, to wyskakiwała informacja na czerwono, że w tej chwili nie ma takiej możliwości. Pan na infolinii twierdzi jednak, że taki wybór był i że powinnam zadzwonić wtedy gdy zamawiałam.
  • ~Niezadowolona / 2021-06-04 07:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeśli trafisz na dobry sprzęt, który nie będzie się psuł to mogę polecić. Jeśli pojawi się usterka i trzeba będzie reklamować - tragedia. Przy zakupie sprzedawca milutki "do rany przyłóż". Po tygodniu zakupionego laptopa oddałam do reklamacji. Sprzęt na gwarancji producenta powinien być naprawiony do max. tygodnia. Cały czas wprowadzano mnie w błąd co do statusu. po 1,5 tygodnia od mojego zgłoszenia Komputronik zgłosił sprawę w serwisie producenta a mi wmawiano, że już jest w naprawie i oczekują na informację. Po skontaktowaniu z DELL uzyskałam wszelkich informacji i wszystkie kłamstwa komputronika wyszły na jaw. Na szczęście po 2 tyg. go odzyskałam, ale to w jaki sposób byłam wprowadzana w błąd i chamstwo kiedy chciałam uzyskać informacji zawyżyło na mojej negatywnej ocenie.
    Zaletyjeśli sprzęt będzie sprawny to godny polecenia
    Wadywprowadzanie klienta w błąd, przetrzymywanie sprzętu, chamstwo po złożeniu reklamacji
  • ~Zrozpaczona klientka / 2021-05-28 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczyli mi na serwisie telefon. Najpierw kłamali , że taki telefon poobijany dostali. Potem , że to salon zrobił. Bez rzecznika nie da się nic załatwić. Infolinia tragedia. odrzucają rękojmie bez podania przyczyny.
    Zaletynic
    Wadyzrzucają odpowiedzialność za swoje czyny na inne osoby
  • ~Niezadowolony klient / 2021-04-13 09:39
    Ocena: 1.20 / 5
    Ten sklep to jest DRAMAT . Nie dośc , że na stronie umieszzcaja informację o promocji której nie mają to jeszcze towar któ®y sprzedają też nie do końca zawsze jest na stanie i czas oczekiwania takie jakby dopiero go wytwarzali .
    Nikomu nie polecam tego sklepu !!!! Poziom obsługi klienta też dramat .
    Oszuści !!! Bardzo marny sklep !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 989
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4754
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086