strona 3 z 31
-
~Jaro / 2022-04-16 00:13
witam1 już nigdy nie oddam laptopa do naprawy w f-mie Komputronik.może i obsługa jest miła ,ale naprawa była niechlujna ,powiedziano mi że głośników dla mojego laptopa nie ma bo to starszy typ ( w innym punkcie wymieniono ) to na dodatek głośników które co prawda "chrypiały" nie podłączono .co chwilę miałem komunikat o wygaśnięciu licencji na win 10 ,po kolejnej naprawie ponownie zapłaconej po miesiącu taki komunikat znów się pojawia. -
-
~Adrian / 2022-04-15 10:33
UWAGA! Otrzymana obudowa okazała się posiadać wadę w postaci nie działających portów USB. Zgłoszona do reklamacji w listopadzie 2021. Wysłana do naprawy. Wróciła - NIEnaprawiona (wymieniono sprawny element na sprawny, a ten nie sprawny nie wymieniono), uszkodzona, z zagubionymi akcesoriami. Jednym słowem nie tylko nie naprawiono, ale również zniszczono przedmiot. Po kolejnej reklamacji, sklep wbrew moim roszczeniom zaoferował zwrot pieniędzy. Dodam, że obudowa została zakupiona po 1. w promocji, po 2 ma charakter kolekcjonerski, po 3 rzekomo wynikało to z braku towaru i tym samym możliwości wymiany na nowy, jednak w między czasie urządzenie pojawiło się jako dostępne w ofercie sklepu. Mija 5 miesięcy, s sprawa jest nierozwiązana. MOCNO NIE POLECAM! Jednym słowem - sklep zniszczył przedmiot mojej własności i próbuje się wymigać od odpowiedzialności. Sprawa z finałem w sądzie. -
~ja / 2022-03-31 18:22
nie polecam. Reklamacje to jakaś kpina. Zakupiony czytnik po 3 miesiacach użytkowania zawiesił się i żadne resety nie pomagały. Czasem się włączył, ale tylko wyświetlał się napis Pocketbook. Urządzenie zostało oddane do reklamacji, jednak po 2 tyg Komputronik swterdził, że reklamacji nie uznają, bo to uszkodzenie mechaniczne i że ekran jest uszkodzony. Napisane odwołanie od reklamacji ,wytłumaczenie, że jak ekran uszkodzony, skoro się włączył i wyświetlił napis itp. oraz ustawa o ochronie praw konsumenta, że jest gwarancja domniemania istnienia wady towaru w chwili zakupu, jeśli towar jest reklamowany w ciągu roku. Niestety nic to nie dało, kompletna ignorancja, facet znowu napisał, że uszkodzenie mechaniczne. Zostaje tylko rzecznik praw konsumenta, bo z tymi od reklamacji nie da się w ogóle rozmawiać. ZaletybrakWadyGwarancja i reklamacje -
~Marta / 2022-03-22 13:53
Mąż kupił tutaj niedawno komputer. Działa bardzo sprawnie, nie mamy z nim żadnych problemów. Łatwy kontakt z obsługą i fachowe doradztwo ;) -
~Bartek / 2022-03-08 17:37
Dostałem uszkodzony procesor. Oczywiście wynikły problemy ze zwrotem towaru. Polecam trzymać się z dała od tego sklepu. -
~Zbigniew / 2022-03-07 17:13
Zakupiłem amplituner na raty. Proces zakupowy i uzyskanie kredytu błyskawiczne, ale dalej zaczęły się schody. Bank przelał pieniądze na konto Kompuronika już na drugi dzień, ja swoją złotówkę również otrzymałem, ale towaru nie wysyłali. Dzwoniłem kilka razy i za każdym razem tłumaczyli, że występuje jakaś awaria na linii Bank - Komputronik i mam się uzbroić w cierpliwość. Czekałem 8 dni na wysyłkę towaru. Nigdy więcej zakupów w Komputroniku. ZaletybrakWadywszystkie -
~Aleksander / 2022-03-04 10:20
Nie kupujcie w Komputronik na raty! Sklep od tygodnia ma pieniądze za kartę (potwierdzone przez bank) i nie wysyła zamówienia. Mi potwierdzenie przez bank zajęło 15 min, a obsłudze, po mojej interwencji, zajmuje już 3 dzień. Czy tak trudno skontaktować się z bankiem telefonicznie? -
~Bartek / 2022-03-03 11:00
unikać ten sklep.
Kupiłem w ratach 0% gpu, i bank udzielił pożyczki a sklep przez ponad tydzień deklarował ,że nie było wpłaty pomimo zapewnieniu Banku o przelanych środkach do partnera handlowego.....
Unikać i kijem nie dotykać tych oszustów.
Zaletynie maWadywszystko -
-
~RAFAŁ / 2022-02-18 14:56
Zamówiłem HULAJNOGĘ Motus Scooty 10 Lite, przysłali mi niekompletne zamówienie, brak elementów na tylnej osi, brak papierów karta gwarancyjna i instrukcja obsługi, widoczne ślady użytkowania, w przypadku reklamacji towaru opieszałość i ignorowanie klienta, nie polecam zakupów w Komputronik ???? ZaletySuper hulajnogaWadySzkoda, że niekompletna ze śladami użytkowania -
~tomilyj / 2022-01-26 17:22
Nie polecam, wysyłka miała być w 1 dzień, tymczasem po 4 dniach nie wysłali nadal, na infolinii odbiera ktoś kto w ogóle nie ma pojęcia o co pytam, mówi że zamówienie zostało wysłane - podczas gdy nie zostało wysłane, status się nie zmienia, brak nr listu przewozowego, zawiodłem się na komputronik Zaletybrak -
~Sebastian / 2022-01-22 12:46
Komputronik po raz drugi olał moje zamówienie. Po otrzymaniu maila o zarejestrowaniu tzw. oferty zakupu cisza. Mineły dwa tygodnie i nikt nawet nie próbował się skontaktować. Oczywiście sprzęt który chciałem u nich zakupić już dawno jest zakupiony i używany, ale sklep Komputronik do tej pory nie silił się nawet na kontakt. Nie polecam. Dwa razy taka sama sytuacja w odstępie około pół roku WadyBrak kontaktu czyli brak profesjonalizmu. -
~Piotr Banasiak / 2022-01-22 01:17
Zamówiłem laptopa w firmie Komputronik, oddzwonił do mnie ich specjalista i powiedział, że płyty główne w laptopach (opinia na rok 20222) ulegają zniszczeniu i nie ma możliwości ich naprawy. Płyty główne ulegają awarii w przeciągu dwóch lat od kupna sprzętu, natomiast jak wykupie gwarancję na 5 lat to zepsuje się po upływie 5 lat. Nie mniej i tak nie da się naprawić, trzeba będzie kupić nowy. (mam to nagrane) ZaletySzczerość pracowników, którzy wprost uświadamiają mnie, że zakupiony towar w Komputronik zepsuje się po upływie dwóch latWadySprzedają towar, który według ich pracowników zepsuje się i nie ma na rynku części zamiennych -
~skandal / 2022-01-18 15:04
Omijajcie szerokim łukiem. Firma Komputronik nie dość, że nie wywiązała się z umowy gwarancyjnej to dodatkowo uszkodziła moje mienie - klawiaturę mechaniczną i nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje nieprofesjonalne działania.
Klawiatura została przyjęta w centrali Komputronik 01.12.2021. Naprawa bardzo się przedłużała i urządzenie otrzymałem z powrotem dopiero 30.12.2021. Od razu zaniepokoił mnie fakt, że zaraz po odbiorze od kuriera przy poruszaniu opakowaniem słychać było luźne elementy w środku. Całość była zapakowana w pudełko firmy Komputronik, w środku którego znajdowało się oryginalne opakowanie, w którym wysłałem klawiaturę do serwisu. W trakcie wypakowywania zauważyłem przede wszystkim, że oryginalne opakowanie, w którym była zapakowana klawiatura przeze mnie jest strasznie zmasakrowane co mogłoby wskazywać na jakieś problemy w trakcie transportu. Jak już wspominałem wyżej, pudełko było oklejone taśmą, która w niektórych miejscach była uszkodzona razem z fragmentem kartonowego pudełka. Opakowanie firmy Komputronik nie wykazywało żadnych uszkodzeń, więc mój pierwszy wniosek, który się nasunął był taki, że coś się stało z klawiaturą w trakcie transportu ode mnie do centrali Komputronik lub w trakcie samej naprawy serwisowej lub wysyłki klawiatury z serwisu Fixit do Komputronik.
W pudełku znajdowała się klawiatura, w której brakowało klawisza ESC oraz klawisza numerycznego 1. Klawisze te leżały luźno w pudełku i to były właśnie te elementy, które było słychać przy poruszaniu paczką. Klawisz ESC udało mi się zamontować z powrotem jednak nic to nie dało ponieważ klawisz był bardzo luźny, co było czuć palcem w trakcie wciskania. Dodatkowo klawisz ten wypadał swobodnie jak tylko klawiaturę odwróciło się do góry nogami. Klawisz numeryczny 1 został uszkodzony mechanicznie ponieważ pękł zaczep (załącznik klawisz_num1.jpg) i nie dało się go już poprawnie zamontować ponieważ od razu wypadał.
W pudełku znajdowała się także korespondencja pracownika firmy Komputronik Pana Sebastiana Jaworskiego z serwisem Fixit, z której można wyczytać, że fakt uszkodzenia klawiszy został zgłoszony przez firmę Komputronik zaraz po powrocie mojej klawiatury z serwisu Fixit (załącznik 1, punkt 1). Dodatkowo jest tam także informacje, że Komputronik, w momencie przyjęcia paczki ode mnie nie stwierdził żadnych uszkodzeń mechanicznych i nie stwierdził problemów z oryginalnym opakowaniem, w którym wysłałem urządzenie. Serwis Fixit odpowiedział, że u nich nie stwierdzono zgłaszanego uszkodzenia i zapytał o stan opakowania, w którym Fixit odesłał moją klawiaturę po naprawie do Komputronika. Komputronik nie stwierdził nic podejrzanego. Jeżeli to prawda, to dlaczego oryginalne opakowanie było ewidentnie poturbowane? Na drugi dzień, czyli 16.12.2021 serwis Fixit poprosił Komputronik o ponowne wysłanie klawiatury w celu naprawy uszkodzonych elementów (załącznik zal2, punkt 2b). Zakładam, że serwis Fixit nie przyłożył się do naprawy tylko niechlujnie zamontował uszkodzone klawisze i odesłał klawiaturę z powrotem do Komputronik. Niestety ani Fixit ani Komputronik nie sprawdzili dokładnie urządzenia a wystarczyło jedynie odwrócić klawiaturę do góry nogami i klawisze wypadłyby same.
Klawiatura w takim stanie została wysłana do mnie i tak jak wspominałem wyżej odebrałem ją 30.12.2021. Stan klawiatury został zgłoszony firmie Komputronik jeszcze tego samego dnia. Powołując się na rękojmię wysłałem odpowiedni formularz oraz zdjęcia do firmy Komputronik i zlecenie zostało odebrane przez Panią Annę Jarmuż 31.12.2021 i zarejestrowane pod numerem RMA 0974901. Klawiatura została wysłana przeze mnie w tym samym opakowaniu, w którym została odesłana do mnie po pierwszej naprawie RMA 0970817. Nowe zlecenie RMA o numerze 0974901 zostało zarejestrowane 10.01.2022 jednak odmówiono mi naprawy gwarancyjnej stwierdzając, że klawiatura jest uszkodzona mechanicznie przeze mnie i urządzenie zostało odesłane 12.01.2022 z tą samą usterką. Komputronik twierdzi, że uszkodzone klawisze zostały naprawione, co podobno potwierdzają nagrania z serwisu oraz z centrali firmy Komputronik jednak uważam, że jest to nieprawda i serwis tylko „zamontował” uszkodzone przyciski, nie sprawdzając stanu mocowania. Tak jak wspominałem wyżej, wystarczyło klawiaturę odwrócić, żeby sprawdzić czy faktycznie naprawa została poprawnie zrealizowana.
Na ten moment, po ponownym kontakcie z serwisem Komputronik proponuje mi ponowne wysłanie klawiatury w celu ponownego zbadania sprawy przez kierownika serwisu. Uważam jednak, że jest to skandaliczna decyzja. Od prawie 2 miesięcy nie mogę korzystać z mojej własności ponieważ została uszkodzona i ani serwis ani firma Komputronik nie chce wziąć odpowiedzialności za swoje niechlujstwo i brak profesjonalizmu. Przez prawie 10 lat pracowałem w serwisie firmy Dell i przyjmowałem zlecenia od firmy Komputronik. Zawsze uważałem ich za rzetelną firmę, godną zaufania jednak rzeczywistość okazała się bardzo brutalna.ZaletyżadneWadyobsługa klienta, obsługa reklamacji, zwalanie winy na klienta. beznadziejny serwis Fixit -
~Jan / 2022-01-13 19:00
Problem z odzyskaniem pełnej kwoty za zwrócony towar. Smarfon został zakupiony w internetowym sklepie Komputronik, po czym zwrócony w stanie idealnym. Po odpowiednim spakowaniu i zabezpieczeniu telefonu odesłałem go na wskazany adres. Po tygodniu dostałem info telefonicznie że kwota zwrotu będzie pomniejszona ponieważ telefon posiada rysy. Poprosiłem o zdjęcia, jednak okazało się że telefon na zdjęciach nie jest tym który miałem (nie zgadza się model oraz nr seryjny urządzenia). Centrum obsł. klienta zachowuje się strasznie, żadnych konkretnych odpowiedzi tylko jakieś paragrafy które nie rozwiązują sprawy. Jeśli jest więcej osób oszukanych w ten sposób to proszę o kontakt. Ja będę składał pozew do Sądu. mjb_18@o2.pl -
~WiktorJan1 / 2022-01-03 20:05
Salon Komputronik w Bielsku-Białej.
Obsługa na najwyższym poziomie Pan Kamil profesjonalista w każdym calu.
Dziękujemy za idealną obsługę zamówienia w trudnym okresie przedświątecznym.
Wszystko poszło sprawnie i terminowo.
Pozdrawiamy obsługę salonu Panów Kamila i Dawida. -
~Kacper / 2021-12-21 11:42
Odradzam jakiekolwiek zakupy od tej firmy. Kupiłem laptop za 4000zł, a otrzymałem innej firmy za 2000zł.
Potem dochodzenie skąd ta pomyłka i niepewność czy nie stwierdzą, że to ja podmieniłem.
Wymiana na właściwy po kilku dniach, bo przecież najpierw muszą odebrać ten zły, który mi wysłali, żeby mogli wysłać ten co kupiłem.ZaletyBrakWadyRealizacja zamówień, błędy w wysyłkach, naciąganie klienta, czas dostarczenia produktu -
-
~Marcin / 2021-12-15 20:44
Masakra. Minal tydzień od zamownia i brak odzewu. Na helpdesku nie potrafią pomóc. Dobrze ze towar nie był oplacacony. -
~Stefan / 2021-12-10 17:10
Brak jakiekolwiek współpracy na linii Komputronik - DHL (ich obecny operator) - DLH nie dostarcza paczki do punktu i NIKOGO o tym nie informuje, więc jeśli spotka Cię taka sytuacja (w tym przypadku, paczka była za duża - monitor 27 cali, co też jest dziwne) to nie otrzymasz zadnej informacji. Ja czekałem równo tydzień i sprawa ruszyła się dopiero po interwencji i moim pytani co z paczka. Co ciekawsze, sam komputronik nie miał pojęcia, bo umowa między nimi,a DHL nie przewiduje tego, ze DHL kogokolwiek informuje. Parodia. Oczywiście ze strony komputronika,żadnej refleksji, ze towar zakupiony i opłacony kurwier jedzie 8 dni z jednego miejsca w Warszawie do drugiego. ZaletyBrakWadyCałkowity brak ogarnięcia na linii Komputronik-DHL -
~Jacek / 2021-12-09 16:26
Dramat.Pseudo promocje .Oszukują.zamówiłem towar z potwierdzonymi ratami 0% po czym w sklepie pan łaskawca oznajmia ,że raty będą oprocentowane na jakieś 30 %.Kupiłem za gotówkę i tej firmy nie chcę znać.Zawsze mieli problem z dotrzymywaniem umowy .Z reklamacjami to samo..Po zakupie jesteś intruzem.Przestrzegam ZaletyBrakWadyOkropna jakość obsługi rodem z PRL.Nie dotrzymują umowy z klientem. -
~Andrzej Olsztyn / 2021-12-09 14:53
W dniu 24 listopada zamówiłem akumulator do laptopa. Dostępny był w jakimś sklepie w innej miejscowości jak moja. Na infolinii podali, że dostarczą w ciągu 3 dni. Minęło 15 dni i w dalszym ciągu go nie ma. Dzwonię do salonu w Olsztynie i od kilku dni mówią, że jest w centralnym magazynie i w dniu następnym będzie. I tak przez kilka dni. Dziś też powiedzieli, że jutro będzie. A ja już 3 tydzień jestem bez komputera. Żenada, nigdy więcej Komputronika. Firma do zaorania. Nie potrafią świadczyć usług za które się wzięli. Odradzam wszystkim zakupy u tych nieudaczników. ZaletyBRAKWadyNie potrafią dostarczyć towaru, który zobowiązali się dostarczyć.
strona 3 z 31