Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2018-07-04 22:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Od kilku lat jestem klientem Itaki. Zeszłoroczne wakacje we Włoszech i obecnie trwającą wycieczka do Chorwacji to porażka. Autokar bez WC, jest ale nie wolno z niego korzystać, TV jest ale także nie można z niego korzystać, zepsuta klimatyzacja w autokarze i na horyzoncie za dwa dni Hotel Arkada na Hvarze bez klimatyzacji, że smierdzacymi łazienkami. Po powrocie złożę skargę i jest to moja ostatnia podróż z Itaką.
    ZaletyKrajobrazy
    WadyOrganizacja, dbalosc o klienta, hotel z 4 noclegami na Hvarze Arkada bez klimatyzacji i brudny
  • ~Nata / 2018-07-03 08:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Podczas rezerwacji wycieczki firma obiecuje pobyt 8-dniowy, niestety im bliżej terminu wylotu okazuje się, że dniu wypoczynku zostają zredukowane do 6 (!!!), co wynika z irracjonalnych godziny wylotu/przylotu. Wliczane nocnego przelotu do sumy dni wycieczki wydaje się wysoce niestosowne. Jako klientka czuję się wprowadzona w błąd, ponieważ po tak prestiżowej firmie, jaką jest Itaka, spodziewałam się rzetelności i dbałości o klienta. Niestety spotkałam się z celowym działaniem, na niekorzyść klientów.
  • ~tamarad3456 / 2018-07-01 15:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Wykupiłam wycieczkę w naprawdę okazyjnej cenie do Grecji i mogłam się cieszyć tygodniowym pobytem. Hotel był bardzo ładny, wyglądał tak jak został opisany w ofercie. Panował bardzo wysoki standard. Co do biura podróży to wycieczkę wykupiłam osobiście w biurze gdzie bardzo miał pani wysłuchała mnie czego oczekuje i znalazła dla mnie odpowiednia ofertę. Biuro podróży dobrze się nami zajęło, podczas podróży jak i pobytu czuliśmy się bezpiecznie.
  • ~Klient / 2018-06-29 21:01
    Ocena: 2.67 / 5
    Opinia dotyczy wakacji na Kos w czerwcu 2018. W tym miejscu chciałbym ocenić opiekę Itaki nad jej klientami. Otóż okazuje się, że skończyła się ona wraz z pojawieniem się pierwszych kłopotów. Nasz samolot powrotny, opóźniony o ponad 3h, zamiast we Wrocławiu wylądował w Katowicach 27 czerwca 2018, ok. godz. 1:00. Tam przetrzymano nas z niemowlakami oraz starszymi ludźmi ponad 20h, karmiąc nas nieprawdziwymi informacjami o mających się pojawić autobusach, a później o samolocie, który miał nas zabrać do Wrocławia.
    Opieka miejscowej przedstawicielki Itaki, do której ludzie zwrócili się o pomoc sprowadziła się do odpowiedzi, że ona nic nie wie, a biuro nie ponosi żadnej odpowiedzialności za to zdarzenie i że ona nic w tej sprawie robić nie musi. Po czym ludzie byli wypraszani ze stoiska Itaki, a nawet parokrotnie wzywano ochronę lotniska i policję w celu pozbycia się klientów zwracających się do tej Pani o pomoc. Nic nie pomagały argumenty o marznących i płaczących dzieciach - tej pani to po prostu nie obchodziło.
    Chciałbym wierzyć, że był to problem tej jednej przedstawicielki Itaki z Katowickiego lotniska, ponieważ ludzie, którzy lecieli tym samym lotem z innych biur podróży spotkali się z nieporównywalnie lepszym przyjęciem.
    WadyOpieka biura kończy się wraz z pojawieniem się pierwszych problemów.
  • ~Joanna / 2018-06-26 16:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzień dobry,
    zwracam się z tym, nazwijmy to sprawozdaniem a zarazem z apelem do biura podróży ITAKA oraz do sób korzystających z usług wymieniongo biura.
    Jako klient powyższego biura wraz z rodziną byliśmy "uczestnikami" wczasów na Sardynii w miejscowości Cannigione od 17 czerwca tego roku.
    Jeszcze przed wyjazdem były kilka razy zmieniane godziny lotów. Wszystko można zrozumieć, wszelkie wyjaśnienia i zmiany są rzeczą normalną i często się zdarzają lecz sytuacja jak zaistniała w związku z lotem powrotnym jest nie do zaakceptowania.
    Lot powrotny został przesunięty prawie o dobę. O zaistniałej sytuacji rozmawiałam z przedstawicielem biura ITAKA telefonicznie jak też na facebooku i otrzymałam zapewnienie, że w momencie, gdy uda się przedłużyć dobę hotelową zostaną nam zwrócone koszty. Byliśmy na to przygotowani, że w momencie spotkania z rezydentem już na miejscu w hotelu otrzymamy z jego strony wszelką pomoc. Na spotkaniu przedstawiliśmy zaistniałą sytuację lecz pan Karol okazał się całkowitym ignorantem, który jako pięcioletni pracownik tego biura nie był niczym zorientowany a dodatkowo bordzo niegrzeczny.
    Po naszej dość kategorycznej interwencji obiecał, co prawda pomóc nam w przedłużeniu doby a to niestety skończyło się fiaskiem, o czym dowiedzieliśmy się w trakcie kolejnego spotkania, na którym pan Karol po naszych kolejnych proźbach " udawał" wielce zainteresowanego i wysłał nawet e-maila do biura, na którego odpowiedź, oczywiście dla nas niekorzystną otrzymał telefonicznie i chcąc być wiarygodnym miał nam pokazać tę odpowiedź na lotnisku. Oczywiście nawet nie raczył być obecny przy naszym odlocie.
    W konskwencji tej wspaniałej pomocy biura czekaliśmy jak bezdomni po wykwaterowaniu z hotelu 15 godzin na odlot samolotu bez możliwości odpoczynku, tułając się po hotelu, po mieście.
    Jakby tego było mało wściekli, zmęczeni, gdyż nie spaliśmy już od 17 godzin zostaliśmy o godz. 12.30 zawiezieni na lotnisko, które, o zgrozo było zamknięte. Lot ma być o godz. 4.30 rano a my nie mamy nawet możliwości napicia się czegokolwiek, odświeżenia, skorzystania z toalety. Zostaliśmy tam bez niczyjej pomocy. Po 2 godz. pojawia się przedstawicielka ITAKI też wspaniale grająca rolę zatroskanej i zdziwionej całą sytuacją. O tej pani dowiedzieliśmy się, że taka sytuacja związana z powrotem, czyli przesunięcie lotu o dobę będzie rzeczą "normalną" dla korzystających z usług tego biura.
    Dobrze, że lot nie był opóżniony jak w momencie przylotu i dotarliśmy do Warszawy na godz. 7.00 rano.
    Reasumując po 24 bezsennych godzinach moja rodzina dotarłam do domu ja po 29, gdyż mieszkam daleko od Warszawy.
    Życzymy wszystkim wczasowiczom wspaniałego wypoczynku z tym biurem..
    Jeśli jeszcze macie czas to nie pozwólcie "wyprowadzić się pole".
    Slogan biura: " I TAKI ŚWIAT JEST PIĘKNY" zamieniam na: "I TAKI ŚWIAT JEST KŁAMLIWY"
  • ~Krystyna / 2018-06-24 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobre biuro podróży, powiedziałabym że najlepsze jak dla mnie. Świetna obsługa klienta, a do tego ciekawe i przemyślane wycieczki. Ja najczęściej korzystam u nich z wycieczek egzotycznych w ofercie last minute. Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na ich ofercie
  • ~Tomek / 2018-06-24 06:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak dla mnie nie uczciwe biuro, Zdarzyło się że musieliśmy zrezygnować, zrobiliśmy to dłuuugo przet terminem wylotu, gdzie obiecywano nam że jeśi znajdą się chętni to zwrócą nam pieniązki, chętni się znaleźli, hotel i samolot wypełnione wszystkie miejsca, na co dostaliśmy potwierdzenie pracownika biura podróży a później bezczelnie kłamali że nie i nie zwrócą kasy, nigdy więcej nie skorzystamy, są nieuczciwi.
    Zaletybark
    Wadyjak wyżej
  • ~Janusz / 2018-06-23 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka krótka opinia o pobycie w Playa Granada Club Resort w Hiszpanii z biurem podróży Itaka.

    Hotel piękny, miejscowość piękna, jedzenie super.
    Wakacje marzenie ale....

    Opieka Pań rezydent tragedia.
    Jeżdżę kilka lat na wakacje pierwszy raz z Itaka i był to ostatni raz z tym biurem.
    Zero zainteresowania, zero opieki, zero dostępności.
    Wszystko zaczęło się od momentu wylądowania.
    Pani pokazała busika i radzcie sobie sami.
    Po przyjechaniu do hotelu okazało się się że cześć osób ma pokoje posprzątane i może się zakwaterowac, część nie.
    Była to godzina 10.00 rano.
    Myśmy tego pokoju nie mieli, a że to była podróż poślubna próbowałem się dodzwonić do P Rezydent ale bezskutecznie.
    No i to rozumiem że pokoju mogło nie być bo wczesna godzina ale braku kontaktu nie.
    Było tam starsze małżeństwo i dostali pokój od razu.
    Okazało się że z widokiem na parking i bardzo mały.
    Też próbowali się dodzwonić do P Rezydent i im się akurat udało ☺️
    Ale co to była za pomoc gdy usłyszeli od niej ze jak im nie pasuje to mogli mówić wcześniej bo samolot do Warszawy już wystartował i mogli nim spadać
    Idźmy dalej .

    Do Itaki :
    Niby biuro markowe i prestiżowe ale warto się zainteresować w jakich pokojach są kwaterowani Polacy na Playa Granada Club Resort.
    Dostają najgorsze pokoje a hote naprawdę piękny z super ogrodem i jedzeniem.


    Na następny dzień było spotkanie organizacyjne
    Kupiliśmy wycieczkę na Giblartar.
    Chcieliśmy zobaczyć to historyczne miejsce i oczywiście małpki.
    Wycieczka super.
    Przewodnik Pan Bartek młody chłopak z bardzo dużą wiedzą
    Wspomnienia będą do końca życia.
    Ale warto zaznaczyć że to była lokalna firma która organizowała wycieczki na miejscu dla Itaki

    We wtorek chcieliśmy skorzystac z dyżuru Rezydentki w hotelu i dokupić jeszcze jedna wycieczkę na Ścieżkę Królów.
    I oczywiście w miejscu gdzie miala dyżurówac ,
    spotkaliśmy zdezorientowanych Polaków, którzy również jej szukali.
    Usilne próby jej znalezienia skończyly się fiaskiem. Jak się okazało Pani Rezydent wszystkich miała w nosie i poszła oglądać mecz Polaków w barze hotelowym nie zostawiając żadnej informacji ze gdzie indziej można ją złapać.
    Ja rozumiem że można być kibicem bo sam nim jestem ale praca i obowiązki na pierwszym miejscu.
    Efekt był taki ze na tą wycieczkę pojechalo z naszego hotelu tylko 10 osób a chętnych było dwa razy więcej.
    U mnie by taka osoba już dawno nie pracowała.

    I w końcu powrót do Polski.
    Z hotelu na lotnisko jest jakieś 130 km.
    Wracalo razem z nami 20 osób.
    Podstawili nam busa.
    Takiej podróży w życiu nie przeżyliśmy.
    Bus się rozlatywal, tak trzeslo nami jakbyśmy brali udział w jakimś offroad
    Pewnie ktoś kto to czyta teraz może się śmiać ale mnie do śmiechu nie było zważywszy że moja żona jest w ciąży i bałem się czy coś jej się nie stanie.

    Na lotnisko dotarliśmy spóźnieni .
    Dobrze ze zdążyliśmy na samolot.

    Puenta oczywiście jest :
    NIGDY WIĘCEJ NIC Z ITAKA






  • ~robson / 2018-06-22 22:15
    Ocena: 2.67 / 5
    ODRADZAM!!! Hotel Porto Demo na Korfu - piękne miejsce z potencjałem ale hotel kompletnie nie dostosowany do obecnych wymagań i nie wykończony. Oferta ITAKA całkowicie odbiega od stanu rzeczywistego. Wszędzie śliskie kafle na których można się zabić i niekończące się schody więc osobom niepełnosprawnym i starszym odradzam to miejsce. We wtorek 19.06.18r. jeden z wczasowiczów po deszczu pośliznął się na schodach i złamał cztery żebra a opieka lekarska dopiero po interwencji przyjechała i podała leki przeciwbólowe i dopiero na następny dzień przyjechał lekarz który zabrał człowieka do szpitala. Hotel oddany do użytku chociaż nie wykończony, po terenie plączą się cały czas robotnicy a poza ośrodkiem pracuje sporadycznie ciężki sprzęt. Otoczenie to zabłocone dziurawe i wąskie uliczki ze stertami śmieci które od dłuższego czasu są nie wywożone z wyspy. Taka sytuacja jest na całej długości wybrzeża. Jedzenie monotonne, niezbyt smaczne i zimne (na śniadanie, obiad i kolacje to samo jedzenie w korytach), brak expresu do kawy zamiast którego jest dystrybutor z kawa zbożowa lub rozpuszczalna a w lodowce w pokoju brak wody mineralnej która należy się jak psu buda. Napoje i wino z automatu w kartonie z marketu. Brak natrysków przy basenie i brudne materace na leżakach, all inclusive ma do dyspozycji tzw 4 rodzaje drinków w barze na basenie z minimalną ilością taniego alkoholu a za resztę płacisz 5-7eur. Nie wiem jaki inspektor budowlany dopuścił ten hotel do użytku i kto im nadal te cztery i pół gwiazdki bo ja daje max trzy!. Co do siłowni która w ofercie ma się znajdować na świeżym powietrzu, to tez kolejna pozoracja bo do pomieszczenia przy stołówce wstawione są stare i zdezelowane oraz pordzewiałe urządzenia jako atrapy które stwarzają niebezpieczeństwo wypadku. Pokoje sprzątane są co drugi dzień a przez cały okres pobytu od 13-20.06 umywalka, lustra, toaleta i brodzik nie były myte a ręcznik spod prysznica po dwóch dniach zamiast być wymieniony został zabrany. Na balkonie nietoperze mają gniazda i jaskółki które srają na ręczniki i szyby a po balkonach grasują mrówki faraona. Obsługa hotelu zachowuje się jakby tam na wakacjach była. Plaża brudna, zaśmiecona i zaniedbana na której również nie ma natrysków a ścieżki z hotelu na plażę zabłocone i wieczorem wylewane są na nie szamba. Jedyny plus to przepiękne widoki (chociaż z balkonu zamiast trawę widać błoto). Za to świetne jedzenie w tawernie Delfini przy plaży. Warto się udać na wycieczkę statkiem na wyspę Paxos i wypożyczyć samochód w celu zwiedzania wyspy, miasta Korfu, Ipsos (tu jest piękna plaża i dobra rybka), Kassiopi. Pani rezydentka sympatyczna, ale wpada jedynie na pół godziny dwa razy w tygodniu i praktycznie nie ma żadnej opieki ze strony firmy ITAKA. Jeden rezydent jest na osiem hoteli a na wycieczkach nie ma nikogo z ITAKA. Z naszego turnusu prawie 10 osób złożyło reklamacje na ręce rezydentki. Jeżeli ktoś Wam wmawia że musicie dopłacić do widoku z pokoju na morze to was chce oszukać bo i tacy byli którzy po 400,- musieli dopłacić. Wszystkie pokoje są z widokiem na morze, ale są równi i równiejsi bo niemieccy turyści maja pokoje z prywatnym basenem. Animacje czyli wieczory tzw greckie które miały sie odbywać dwa razy w tygodniu odbył się jeden gdzie jakiś dziadek z wnuczkami przyszedł i tańczył przez pół godziny - masakra! I jeszcze jedno - zdezelowane samoloty ENTERair gdzie potrafią się zawieruszyć bagaże albo sa opóźnienia w wylocie , już nie wspomnę o tym że nawet wodą człowieka nie poczęstują jakby ich kilka butelek mineralnej miały zrujnować. Firma ITAKA prawdopodobnie nie robiła odbioru tego hotelu i nie wiem na jakich zasadach włączyła go do swojej oferty bo dwa tygodnie przed naszym przylotem były okna wprawiane, a w czasie pobytu prace remontowo-budowlane.
    ZaletyZalet trzeba poszukać na miejscu i nie stresowac się tym że oferta różni się od stanu rzeczywistego jaki zastaniemy
    WadyMylące informacje w ofercie i zbyt wysokie ceny w stosunku do realiów
  • ~Ela / 2018-06-20 08:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka po Gruzji "Wzdłuż rzeki Kura":bardzo słabe hotele (brudno przede wszystkim), których listy nie mogliśmy się doprosić przed wyjazdem (teraz wiemy dlaczego). Jedzenie w niektórych hotelach bardzo przyzwoite. W hotelu Sympatia w Tbilisi bardzo słabe (np.jeden pomidor i sześć oliwek na 4 osoby). Hotel Snow Plaza to w części hotel chyba robotniczy.
    ZaletyTrzymanie się programu wycieczki.
    WadyDodatkowa kwota 70 EUR na napiwki i dodatkowe wydatki- nie wiemy zupełnie jakie.
  • ~piotr / 2018-06-19 11:02
    Ocena: 3.33 / 5
    obsługa klienta nie potrafi wytłumaczyć prostej rzeczy
    Wadyniedopracowana strona internetowa
  • ~Mirek / 2018-06-13 09:53
    Ocena: 4.33 / 5
    Nie jestem zadowolony z rozwiązań logistycznych Itaki. Doba hotelowa rozpoczyna się o g.14.00 kończy o 12.00 to są godziny w których organizator powinien dostarczyć i odebrać klientów do i z hotelu. Rozumiem (+-) 2-3 godz.odchylenia od celu ale w naszym przypadku dotarliśmy "PLANOWO" o godz.21.00. Nasze wczasy powinny się zacząć o 14.00 więc odebrano nam 7 godzin.W tym czasie osoby powracające naszym samolotem a kończące dobę hotelową o 12.00 musiały dopłacić 50E żeby móc pozostać w naszym pokoju. Coś jest nie tak bo to początek sezonu (maj) tłoku na lotnisku nie było?
  • ~gość / 2018-06-10 18:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Szeroko reklamowana oferta first minute okazała się jedną wielką "ściemą" wakacje wykupione w styczniu rzekomo z super rabatem można było kupić jeszcze w lutym i marcu kto dał się nabrać że cena obowiązuje do końca stycznia musiał wpłacić 30% zaliczki na na dobrych kilka miesięcy przed wyjazdem chociaż można było zrobić to z końcem marca za tą samą cenę . I jeszcze jedna ciekawostka Itaka organizuje promocję cena dnia w takim przypadku wszelkie zapewnienia typu gwarancja najniższej ceny nie nie obowiązują i wycieczka wykupiona w czerwcu jest tańsza o tej ze stycznia . I takim sposobem first minute w Itace to tylko słowa wcześniej znaczy taniej to nie w Itace.
  • ~Była klientka ITAKI / 2018-06-08 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dajcie się oszukać. Tak jak nas oszukała ITAKA. Kupa obietnic piękne hotele, rejsy statkiem. Okazało sie wykorzystwanie przez Egipskiego przewodnika ktory byl w ukldach z miejską ludnoscią. Brał za to jawnie gróbą kase. Hotele pieciogwiastkowe okazaly się ponizej standartu dwoch gwaizdek. Organizowanie wypadow dorożkami gdzie dorożkarze bili konie by wyłudzic dodatkowe pieniadze.

    Najgorsze że program wycieczki wogole nie pokryl sie z obietnicami. Dzwonienie do Itaki interwencje oraz skargi nie przyniosly zadnego efektu.

    ITAKA lekceważy klienta. I w taki to wlasnie sposób bo traci.

    I TAKI TO JEST ŚWIAD ITAKI okraść klienta a potem mieć go głeboko gdzieś.

    Itaka powinna zaczać kontrolować jak zle organizuje własne wycieczki. U nas 70 procent z obiecanego programu się nie zgadzalo. Za co zaplaciliśmy te pieniadze? Itaka umywa rece by je zwrócić. Oszuśći.
    ZaletyTak wiedzą jak pozytywnie przedstawic ofertę, jak zachecić klienta do kupna ich produktu. Jednak niech obietnice REALIZUJĄ
    Wady- PRZEWODNICY W UKŁADACH Z MIEJSCOWA LUDNOSCIA CALY CZAS NALEGAJACY WYMUSZAJACY NAPIWKI
    - NIE PRZESYRZEGANIE WERONKOW WYCIECZKI PRZEZ ITAKE ZIANY PLANOW BEZ POWODOW
    - STANTARDOWO BARDZO KIEPSKIE HOTELE OPISYWANE PRZESADNIE JAKO PIECI GWIAZDKOWE
    - DUZO REKLAMY MALO REALIZACJI OBIETNIC.
    - BRAK KONTROLI CO SIE DZIEJE W KRAJACH ARABSKICH JAK TRAKTUJA TU MIEJSCOWI PRZEWODNICY TURYSTE.
  • ~Podatek / 2018-05-26 10:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Itaka nie podaje w ofertach wartości obowiązkowego podatku turystycznego (płaci się go w hotelu przy zameldowaniu) dla wyjazdów na Baleary. Kwoty te nie są małe gdyż dla hoteli 3* wynosi on 2,2euro za dzień pobytu za osobę powyżej 16-go roku życia. Dla hotelu 4* to 3,3euro za dzień. Wielu klientów dowiaduje się o tym fakcie dopiero na miejscu.
  • ~Ania / 2018-05-25 14:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura podrozy, wyjezdzamy w niedziele z nimi na Krete z 4letnia corka, loty mialy byc w dzien, okazuje sie ze przylatujemy na krete o 8 rano i mamy zakwaterowanie o 15stej, wylot o 4rano, wstajemy o 1.30 rano, o 15 bedziemy w pokoju, jedyne bagatela 13.5 godziny podrozy z malym dzieckiem dla Itaki nie stanowi problemu....
    jeszcze lepiej z powrotem, wylatujemy o 4 rano a o 12 konczy nam sie doba hotelowa, wiec bedziemy z dzieckiem mieszkac nad basenem do polnocy. Pani mowi ze taka oferta i tyle, trzeba bylo nie sluchac konsultanta na infolinii, ktory powiedzial ze loty sa dostosowane do doby hotelowej...
    ZaletyHotel wyglada pieknie
    WadyGodziny lotu to koszmar
  • ~Sylwia / 2018-05-23 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Egipt jedynie z czym będzie się mi kojarzył to z wykorzystywaniem zabiedzonych, poranionych, wycieńczonych koni m.in. w Luksorze i Edfu !!! O dewastacji raf koralowych i okrutnym losie psów i osiołków już nie wspomne, , ale do zamęczania koni w dorożkach jak najbardziej biura podróży przykładają ręce! Bo TYLKO turyści korzystają z dorożek !!! Dlaczego nie korzysta się z tuk-tuków jak tubylcy !? W fakultecie po Luksorze specjalnie NIE brałam udziału by nie sponsorować tego okrucieństwa. Ale w Edfu uczestnicy są zmuszeni do podjazdu dorożką, ponieważ specjalnie przeniesiono bramę wejściową do zabytków dalej, by jeszcze wydoić kasę na cierpieniu koni ! I mimo, że w obowiązkowym pakiecie powinno być wszystko opłacone, to jeszcze woźnica-okrutnik wyciąga łape po datek! Ja oczywiście NIE płaciłam – bo NIE będe sponsorować okrucieństwa wobec zwierząt ! Chciałam iść piechotą lub jechać tuk-tukiem, ale nie dano mi wyboru!

    Wiadomo, że prymitywni ludzie są okrutni wobec zwierząt i nie mamy wpływu na lokalne "tradycje", ale o poziomie cywilizacyjnym właśnie świadczy stosunek do zwierząt i jeżeli nie chcemy zniżać się do poziomu prymitywizmu NIE możemy przykładać ręki do okrucieństwa! Chyba, że sami jesteśmy prymitywnym społeczeństwem o czym świadczy los m.in. koni z Morskiego Oka, Skaryszewie, psów w Wojtyszkach !?

    W imieniu uczestników wycieczki po Egipcie - domagamy się wykluczenia z programu korzystania z dorożek i bojkotu u lokalnych władz – OKRUTNEGO TRAKTOWANIA KONI !!!

    Oraz domagamy się wykluczenia z wszelkich wycieczek w innych krajach (jak np. słonie w Indiach i Tajlandii) - okrucieństwa wobec zwierząt i dewastowania natury !!!
  • ~Jurek z Krakowa / 2018-05-18 15:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Już w trakcie nocnej jazdy na "Chorwacki strzał w 10." zacząłem podejrzewać, że strzeliłem we własną stopę, bo obudziło mnie (i nie tylko mnie) zimne powietrze intensywnie wdmuchiwane od góry bez możliwości regulacji.
    To "zasługa" stanu technicznego plus arogancji i braku empatii panów kierowców autokaru współpracującej z Itaką firmy MARTEX - zwłaszcza Zbysia.
    Wyjeżdżałem spod Opola jako człowiek zdrowy, a po 9 dniach wysiadałem mocno przeziębiony - podobnie jak połowa autokaru. Prośby o zmniejszenie intensywności nadmuchu może 2 razy zostały wysłuchane, przeważnie jednak wzbudzały irytację panów kierowców (szczególnie Zbysia), natomiast pani pilot przekonywała mnie, że musimy znaleźć kompromis między przodem i tyłem autokaru. Mogę podejrzewać, że mówiąc "przód" miała na myśli siebie i 2 kierowców, ponieważ uczestnicy wycieczki, także ci zajmujący miejsca na przodzie, marzli. Wszyscy manipulowali przy wylocie klimatyzacji nad głowami, ale nawet po jej zamknięciu wiało nadal zimnym powietrzem.
    Okazuje się, że po powrocie do Polski w busie do Krakowa była piątka z naszego autokaru MARTEX oraz dodatkowo 5 osób z drugiego, który przyjechał z Włoch - cała nasza "chorwacka" piątka kichała oraz intensywnie używała chusteczek higienicznych, podczas gdy pasażerowie "włoscy" nie przejawiali w ogóle tego typu objawów. Zatem można wyjechać i wrócić zdrowym, jednak nie z MARTEX.
    Mnie nurtuje pytanie: skoro połowa autokaru wraca po 9 dniach wycieczki przeziębiona, to (biorąc pod uwagę arogancję panów kierowców i ich niechęć do zaniechania mrożenia uczestników wycieczki) czy problemem nie jest także niekonserwowana i nieczyszczona klimatyzacja.
    Ktoś z Itaki powinien się tym zainteresować, ale mają taki przemiał, że prawdopodobnie nie mają czasu taczek załadować, jak w starym dowcipie.
    Osobny rozdział to pan z busa do Krakowa, którego grzecznie zapytałem, czy można moją walizkę umieścić z brzegu, abym mógł wysiąść po drodze w okolicach Ikei i nie tracić 40 minut na dojazd do Dworca Głównego. Pan gburowato odpowiedział: NIE MA TAKIEJ OPCJI.
    Ja już nigdy więcej z tą firmą się nie wybiorę, a czytającym i mimo to zdecydowanym pojechać radzę, aby zabrać ciepły koc i zimową czapkę, to może uda się wrócić bez kataru, kichania i kaszlu.
    Pani pilot to osoba inteligentna, elokwentna i kulturalna. Jednak nie powinna przerywać mi rozmowy z kapitalną przewodniczką Karoliną w Dubrowniku (kiedy pozwoliłem sobie skomentować drobny brak kompetencji przewodniczki ze Splitu) słowami: ON JEST CZEPIALSKI. Mało to profesjonalne i uprzejme.
    ZaletyNiska cena
  • ~viola / 2018-05-07 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Itaka czuję się oszukana. Opłaciłam wakacje na Lanzarote , planowany wylot po godzinie 11, przesunięty na 18.35, przylot 23.15 Gdy dotrę do hotelu i się zamelduję będzie 1 w nocy. Podobno doba hotelowa liczy się od 12.00 ? Zmęczona , głodna dziękuję Itako
    ZaletyOstatni RAZ Z ITAKĄ
  • ~Damian Wojdys / 2018-05-04 18:47
    Ocena: 4.67 / 5
    Właśnie wróciłem z majówki oferty i nic nie mam do zarzucenia, solidnie wykonane wczasy. Wróciłem z Portugalii, piękne miejsce, zacnie wszystko poprowadzone. POLECAM to biuro, nie chcę jakoś och i ach tego opisywać więc po prostu polecę sęk tkwi w prostocie :) Korzystać, korzystać, nic się nie obawiać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 37
Ecco Travel
Ocena: 3.04, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929