Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JR / 2018-07-30 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Coloseum w Bułgari,szczerze nie polecam. Nie smaczne i słabej jakości produkty. Pokój z widokiem na ogromny pordzewiały dach kasyna. Obiecali zmienić pokój i niestety nie dotrzymali słowa. Do tego wszystkiego pada deszcz 3 razy dziennie. Itaka w ofercie obiecuje cuda wianki,a tu zmarnowane pieniądze i wakacje.
  • ~Mor / 2018-07-27 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!! Oszuści. Sprzedają oferty, które nie zostają przydzielane Polakom. Traktują nas jak gorszy sort. Inna sytuacja taka, że okazuje się brak miejsc w hotelu. Kilku godzinne oczekiwanie na wolny pokój. Brak kontaktu z rezydentem i biurem. Dobry kontakt do czasu opłacenia wycieczki. Potem każdy Cię olewa!!! Oszuści oszuści oszuści!!!!
    ZaletyBrak!!!!!!!
    WadyWszystko!!!
  • ~Sylwia / 2018-07-26 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Droga Itako,jestem bardzo rozczarowana waszym podejściem do klienta a raczej jego brakiem. Wiele do życzenia pozostawiają kompetencje i profesjonalizm (w sumie jego brak!) państwa pracowników. Myślałam, że mają oni pomagać i dbać o klienta. Niestety w ostatnim czasie przekonałam się, że pomagają-owszem ale z wyborem wycieczki i przy wpłacaniu pieniędzy. Później? Umywają ręce. Przecież wycieczka zapłacona to po co się starać i pomagać. Przejdę do sedna. 2 tygodnie przed planowanym wylotem został przełożony nam lot na godzinę 21.00, co oznacza, że na miejscu będziemy około 2/3 w nocy (a jest to już druga doba hotelowa). Również powrotny lot został nam skrócony prawie o 3 h. Jeśli dobrze pamiętam była to wycieczka 8 dniowa, a z tego teraz wynika, że jednak tak nie jest. Oszustwo w biały dzień. Nie polecam.
  • ~Mirosław / 2018-07-25 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Zmiana godzin a nawet terminu wylotów powodująca skrócenie wycieczki.Skandaliczne zachowanie rezydentki w Marsa Alam.Brak poczucia odpowiedzialności za błędy podwykonawców.
  • ~mp / 2018-07-25 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    1. Mój bagaż rejestrowany został zagubiony przez przewoźnika (small planet), 3 dni po powrocie w dalszym ciągu nie potrafią ustalić, gdzie plecak się znajduje - była w nim m.in. obrączka mojego męża. Obsługa klienta przewoźnika jest na Litwie, porozumiewają się łamanym polskim... Najtańszy i najgorszy czarter dostępny w Polsce .

    Opóźnienia w locie w 1 i drugą stronę, o którym dowiadujemy się oczywiście dopiero na lotnisku, samolot najstarszy, jakim miałam okazję w życiu lecieć.

    2. Zamiast widoku na "las piniowy" dostaliśmy widok na śmietnik oraz huk śmieciarki wywożącej śmieci o 6. rano.

    3. Uprzedziliśmy przy zakupie wakacji, że to będzie nasza podróż poślubna, ale Itaka ugościła nas na 2-óch osobnych łóżkach (wcześniej zostaliśmy poproszeni o wzięcie ze sobą kopii aktu zawarcia małżeństwa, co nie było problemem). Po zgłoszeniu zażalenia Hotel Bahamas ulokował nas w pokoju na ostatnim piętrze, gdzie mimo "działającej w 100% klimatyzacji z lat 60tych" temperatura w dzięń i w nocy nie spadała poniżej 37*C...

    4. Pani Ewelina - rezydentka w El Arenal na Majorce - wprowadza swoich podopiecznych w błąd udzielając nieprawdziwych informacji np. o komunikacji autobusowej i przestrzegając przed rzekomo niebezpiecznym ruchem samochodowym. Bardzo zależy jej przede wszystkim na sprzedaniu autokarowych wycieczek objazdowych ..

    5. Spożywanie posiłków w tej dopchanej ludźmi do granic pojemności stołówce powodowało stres odejmuj wszelki apetyt. Tego typu przyjemność co rozłożenie się z kolacją w przejściu podziemnym przy metrze w Warszawie lub na dworcu centralnym. Hotel (mimo tych 3,5 gwizdek) w stylu: WYSPAĆ SIĘ I UCIEKAĆ.
    WadyBiuro nie bierze odpowiedzialności za zagubiony przez ich czarter bagaże oraz warunki hotelowe niezgodne z opisem w ofercie, którą sprzedają.
  • ~Leszek / 2018-07-24 08:29
    Ocena: 4.33 / 5
    Byłem w Turcji na objazdówce "Orient Express". Wyglądało to tak, że w Polsce płaciło się w zł za wycieczkę a na miejscu rezydent zbierał obowiązkową kwotę na bilety wstępu do planowanych obiektów w Euro (plus na wycieczki dodatkowe jak kto chciał). Bilety te pilot nabywał za liry tureckie. Z uwagi na to , że lira poleciała na pysk zapłaciliśmy dużo za dużo, na pokrycie kosztów biletów wystarczyłaby połowa kwoty w Euro . Pilot (bardzo miły i kompetentny Turek) nie chciał tego wyjaśnić, kręcił, podawał opłaty za punkty programu wymienione w ofercie Itaki jako "w cenie"- czyli już zapłacone złotówkami. Potem była wersja, że to wpłaty na fundację finansującą meczety (co mnie obchodzą meczety?). Żeby było jasne - wycieczka była wspaniała, choć niektóre łazienki w pokojach hotelowych były "przed remontem" ale do wytrzymania na jedną noc. Pozostał niesmak i poczucie, że wyłudzono ode mnie pieniądze . Nie pisałem tak ostro ale i tak Itaka mojej opinii nie opublikowała;)
    ZaletyCiekawe miejsca, piękny kraj, dobra organizacja,
    Wadyzawyżanie opłat na miejscu, brak możliwości rozliczenia pieniędzy, które pobierają na miejscu w Euro - myślą, że turysta nie potrafi policzyć ile rezydent płaci za wstępy? Nie zna kursu walut?
  • ~Agata / 2018-07-23 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne pierwsze wrazenie, najgorsze jakie mozna sobie wyobrazic. Bylismy zainteresowani jedna z ofert biura podrozy, wszystko ladnie, pieknie, cena do zaakceptowania i tu niemile zaskoczenie: opaty dodatkowe, obowiazkowe co gorsza. Rozumiemy sa takowe ale kiedy dzwonimy i chcemy sie dowiedziec za co konkretnie mamy zaplacic DRUGIE TYLE CO KOSZT WYJAZDU zaczyna sie lekcewazace traktowanie klienta. Doslownie jak przyslowiowego idiote, ktory sam sobie zarezerwowac wakacji nie potrafi, musi z biurem podrozy jezdzic. Blad. Brak jakiejkolwiek jasnej i logicznej odpowiedzi na pytania, traktowanie klienta z gory. Nie kupiles to po co sie pytasz? musisz zaplacic bo tak. Normalnie bilet wstepu kosztuje 3 euro my chcemy 30, bo tak i juz koniec tematu. Obsluga klienta pozom zerowy, ceny zawyzone do granic mozliwosci, brak jakiejkolwiek mozliwosci modyfikowania oferty. Konsultanci biura obslugi sa niegrzeczni i aroganccy, nietolerujacy klienta, ktory potrafi myslec i nie da daje sie naciaganac zadajac logiczne pytania.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko inne
  • ~IKA / 2018-07-23 10:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłam z biurem Itaka na Maderze.Niestety nie mam pozytywnej opinii na temat organizacji pobytu przez Itakę. Rezydentów na oczy nie ujrzeliśmy, oprócz 5 minut w autokarze podczas transferu z lotniska do hotelu. Spotkania z rezydentami były wyznaczane o tak absurdalnych godzinach, że cały dzień był stracony. Wobec powyższego zrezygnowałyśmy ze spotkania. Ale p. rezydent nie była nami zainteresowana, nie wykonała nawet żadnego telefonu.
    Hotel marny, plaża daleko. Dla nas nie miało to większego znaczenia ale przynajmniej oferta powinna być obiektywna a nie przesadzona.Nie polecam wyjazdów z Itaką
    ZaletyŻadnych
  • ~jolka / 2018-07-21 15:08
    Ocena: 3.67 / 5
    atrakcyjna trasa- można by zobaczyć więcej,ale pilot nieżyczliwy,zapłacone śniadanie w dzień wylotu a tu nawet prowiantu..
    Zaletydobry autokar
    Wadyza wcześnie w hotelu ,często na peryferiach
  • ~edek / 2018-07-21 12:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Nasze czwartek wakacje z Itaka były równie owocne jak te poprzednie. Świetnie spędzony czas, oferta oczywiście zgodna z opisem i w dobrej cenie :)
    Zaletydobra cena, super organizacja
    Wadybrak
  • ~Brygida / 2018-07-21 11:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Hotel polecony przez biuro Itaka Kriamos blue na Rodos wspaniały, obsługa,czystość,bardzo dobre jedzenie,wycieczki fakultatywne wspaniałe,dziękuję za miło spędzony urlop serdecznie pozdrawiam wszystkich pracujących w hotelu. Następny urlop zaplanuję również z biurem ITAKA.Dziękuję
    ZaletyCISZA SPOKÓJ PIEKNE WIDOKI
  • ~Zosia / 2018-07-18 18:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorsze pokoje nawet jak kupuje się najdrozszy,oszukiwanie z godzinami lotu, oszukiwanie z lotniskami wylotowymi- kupuję wylot z Wrocławia A muszę z Katowic. I nie dbają kompletnie o klienta. Dlatego po wielu latach przestaje z nimi jezdzic.
    ZaletyTeraz nie ma zadnych
    WadyBrak szacunku do klienta. Nieprawdziwe rozkład lotów.standart pokojów gorszy niż przedstawiają.kupijesz np.widok na morze i w pakiecie dostajesz stary pokój do remontu z grzybem
  • ~Rudyklusek / 2018-07-18 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Obecna Itaka to Nowa Itaka a jakość usług odpowiada klasie Rainbowtouru.
    Przy organizacji wycieczki objazdowej uwzględnimy jest przede wszystkim interes biura, wymagania kierowcy a na końcu klienta. Jest to żenujące ale prawdziwe- byłam z tym biurem na Islandii i nigdy więcej !!! Program imprezy zmieniony na miejscu bo biuro wykupiło tanie bilety lotnicze ( pobyt 7 dni) a zapomniało zapewnić programu na dzień wyjazdu( wylot o 2.30 czasu warszawskiego). Zwiedzanie obiektów na Islandii to Ok 1/2 godz a pózniej postój godzinny w jakiejś dziurze bo kierowca ma czas wolny. Impreza bez przewodnika - a bilety wstępu i przewodnik to 80€ które daliśmy pilotce. Rzeczywista cena biletów to Ok 30€- rozliczenia nie było. Totalna porażka
    ZaletyZadnych
    WadyBrak przewodnika i program nie dostosowany do rozkładu lotów. Kompletny brak zainteresowania klientem
  • ~Darek / 2018-07-15 18:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Ocena dotyczy biura nie hotelu. Itaka nie dotrzymuje terminów. Wg regulaminu pierwszy i ostatni dzień to czas na przyjazd/wyjazd - i to rozumiem. Ale wkurza mnie bardzo jak Itaka pierwotnie ogłasza wylot na godz. 10:00 ( przybycie do hotelu ok 15:00) a na dwa dni przed datą przesuwa wylot na 23:55 ( przybycie do hotelu 5:30 dnia następnego).Żadnego tłumaczenia się dlaczego, żadnego przepraszam - klient zapłacił więc już zarobiliśmy. Dokładnie taki sam komentarz zamieściłem na ich stronie rozpoczynając od słów: Hotel, obsługa i wyżywienie OK. "Moderator" usunął wszystko pozostawiając tylko pierwsze zdanie ( jest lepszy od cenzorów PRL). Osobiście odradzam to biuro. Hotel Shark w Gumbet pobyt pierwsza połowa czerwca 2018r.
    ZaletyHotel, obsługa, wyżywienie
    WadyTuroperator, standardowo - rezydent, brak jakiejkolwiek odpowiedzi biura na niewygodne pytania.
  • ~Anna / 2018-07-15 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W pierwszej kolejności ITAKA. ODRADZAM! Nie słyszałam w hotelu ani 1 opinii pozytywnej na jej temat.
    1.Na lotnisku nie było przewodnika. (W pl)
    2.W grecji gdy zapytałam gdzie stoją autobusy odpowiedział "wyjdzie Pani drzwiami później taksówką i samolotem dwa razy wokół wyspy"- autokary staly z tylu lotniska na parkingu! W autokarze nie jechał przewodnik i był haos- nikt nie wiedział gdzie ma wysiadac.
    3. Po dojeździe do hotelu zostajecie sami sobie. Jeżeli nie mówicie po angielsku macie problem. Na recepcji nikt po polsku nie mówi. Nikt nie pomaga się w meldowaniu. Masakra. Mój mąż służył ludziom za tłumacza bo starsze i mlode osoby nie mogły sobie poradzić!!.
    4.Ostatniego dnia pomimo poznego wylotu W CENIE JEST TYLKO ŚNIADANIE. O godzinie 12 kończy się all. Wykupić można na własną rękę- 40 euro za pokój albo 20 euro za obiad.Itaka podaje że kupiliśmy 12 dni all-BREDNIE. Oczywiście rezydent słowem o tym problemie nie wspomina i znika. Mily jest tylko jak kupuje się u niego wycieczki.
    5.Opłata klimatyczna- radzę doczytać- 33 euro przy meldunku- nie jest to wliczone w cenę- trzeba zapłacić.

    Ogólnie to jestem przekonana że każdy kto gościł w te wakacje w begetti z Itaka już więcej z nią nie poleci. ODRADZAM każdemu chetnemu. Marka się skończyła. My ani nasi znajomi czy rodziny na pewno nie będą latać z Itaka.

    Ogólnie to nie polecam ani hotelu ani ITAKI- przede wszystkim. Nie jestem wybredna ale za te pieniądze mogliśmy mieć dużo lepszy hotel nie wspominając już o organizatorze który ewidentnie się nie interesował klientami.
    Widziałam że ludzie pisali reklamację do itaki- poczytajcie o nich zanim wybierzecie.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~jelenia / 2018-07-08 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem zawiedziona na tym biurze podróży, po pierwsze po wylądowaniu na lotnisku w Barcelonie stała tylko jedna pani w ogóle nie ubrana w strój itaki. Była ona nie zorganizowana wszyscy rzucili się do przodu i mówili swoje nazwiska,a ona tylko powtarzała, że przed chwilą mieli samolot z Poznania i żebyśmy czekali. Dostaliśmy koperty z numerkami autobusów o czym wszyscy się nie dowiedzieli, a ona powiedziała drogę do autobusów i powiedziała, że zauważymy jakąś panią , która zajmowała się wcześniejszym lotem, później jak zaczęliśmy się pytać jej powiedziała żebyśmy nie siali zamętu i zaczęła na nas krzyczeć, a przecież byliśmy po podróży i chcieliśmy się jak najszybciej dostać do hotelu. Nie wszyscy zdążyli na obiadokolacje.Z powrotem było jeszcze gorzej w ogóle nie zostaliśmy powiadomieni o godzinie opuszczenia pokoju i musieliśmy dopłacić 20 euro. ta godzina była zresztą absurdalna, ponieważ wyjazd z hotelu był o 22;30, a mieliśmy opuścić hotel do 10;00 i nie mieliśmy nawet obiadokolacji, chociaż na internecie pisało, że wczasy trwają 8 dni , a to był 7 dzień. Lot z powrotem spóźnił się o 2 h o czym już wcześniej wiedziała pani rezydentka ale nie była łaskawa nas poinformować. Do niektórych hoteli autobus który miał wieść na lotnisko spóźnił się o 1,5h i ludzie martwili się czy zdążą na samolot bo im też nie powiedziano o opóźnieniu. Ogólnie brak organizacji jakiejkolwiek, 2 osoby na 5 samolotów, nie mówiąc już o niektórych wycieczkach fakultatywnych których cymy nie były w ogóle adekwatne ceny do jakości. Na dzień dzisiejszy nie zamierzam znowu jechać kolejny raz z tym biurem.
    Zaletybrak
    WadyOGROMNY BRAK ORGANIZACJI
  • ~Katarzyna / 2018-07-08 12:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta gwarantowała 8 dni w Albanii. Przybyliśmy do hotelu w środę tuż przed ciszą nocną (po całym dniu podróży i siedmiu godzinach oczekiwania na transport z Itaki), a opuścić hotelowe pokoje musieliśmy w kolejną środę o 12 co daje niepełne 6 i pół dnia. Od wspomnianej godziny do 4 nad ranem w czwartek gdy mieliśmy lot powrotny, czyli przez 16 godzin, przedstawicieli biura nie interesowało czy mamy gdzie skorzystać z toalety, położyć się, cokolwiek. Rezydentka twierdziła, że pierwszy i ostatni dzień są dniami transferowymi i dlatego pobyt w Sarandzie trwał 6 dni. W te dwa zabrane nam dni wypoczynku nikt nie sprawował nad nami opieki (nie dostaliśmy posiłku, nie mogliśmy pozostawić bagaży w siedzibie biura na lotnisku). Tłumaczenie rezydentki, że "każde biuro podróży tak działa" brzmiało jak "możemy kraść bo wszyscy kradną". Ja z ludźmi o takiej mentalności nie chce mieć więcej do czynienia. STANOWCZO ODRADZAM WAKACJE Z BIUREM PODRÓŻY ITAKA.
  • ~EFA / 2018-07-07 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, zero kontaktu, pozostawirnie na lodzie
  • ~Kinga / 2018-07-07 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem BARDZO ROZCZAROWANA wyjazdem z biurem podróży Itaka. ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Początkowo wykupiłam wycieczkę (last minute) do Bułgarii dla siebie i narzeczonego, którą opłaciłam w całości. Trzy dni przed wyjazdem otrzymałam telefon że wysprzedano zbyt dużą ilość biletów lotniczych i nie możemy wylecieć z wybranego przez nas podczas podpisywania umowy lotniska(Katowice). Zaproponowano nam wylot z innego lotniska(Wrocław) oferując BARDZO mały zwrot gotówki. Zgodziliśmy się na tą opcję ponieważ wybrany przez nas hotel bardzo nam odpowiadał. W ciągu niecałych dziesięciu minut od rozmowy odesłałam e-mail akceptujący wylot z Wrocławia ,za pół dnia dostałam kolejny telefon , iż wylot z Wrocławia już też jest nie możliwy, zapytałam więc o zwrot gotówki Pani poinformowała mnie iż mają na to 7 dni. Sytuacja nie była dla mnie komfortowa ponieważ za 2 dni zaczynał mi się urlop którego nie byłam w stanie przesunąć. Zapytałam więc czy była by możliwość wybrania innej wycieczki, następnego dnia otrzymałam odpowiedź, że jest taka możliwość udałam się więc do biura by dopłacić różnicę do innej wybranej "na szybko" wycieczki oczywiście o ewentualnej rekompensacie za zaistniałą sytuację mogliśmy tylko pomarzyć. Myślałam że to już musi byś koniec złych wrażeń z tym biurem ale to był dopiero początek... Lot do Grecji był opóźniony prawie o dobę podczas nocy spędzonej na lotnisku na plastikowych krzesełkach nikt z biura podróży się nami nie zainteresował, kobietą w ciąży i matką z małymi dziećmi nie zostały nawet przyniesione koce, nie został nam zaproponowany hotel lub jaka kolwiek inna pomoc, w ciągu nocy nie było żadnego kontaktu z Itaką. rano gdy infolinia Itaki zaczęła działać jedyną odpowiedzią jaką słyszeliśmy było to aby czekać na samolot. Po około 20 godzinach czekania i niepewności czy samolot w ogóle dotrze na lotnisko chciałam zrezygnować oferty okazało się że zerwanie umowy będzie z mojej winy i dostanę jedynie 10 % wartości wycieczki. Poinformowano mnie że nie ma limitu oczekiwania na opóźniony samolot więc realnie możemy czekać nawet tydzień na lotnisku i wylecieć na jeden dzień wakacji. Po interwencji medialnej samolot przyleciał natomiast nikt z Itaki nie pofatygował się do nas aby nas chociaż przeprosić. Na miejscu rezydent nie towarzyszył nam podczas meldowania się do hotelu co dla osoby nie znającej j.angielski mogło by to stanowić problem. Rezydent poinformował nas że przyjdzie do hotelu następnego dnia i by dopytać się w recepcji o której godzinie będzie w hotelu w którym przebywamy. W hotelu recepcja jednak nie miała żadnej informacji. Z narzeczonym sami znajdowaliśmy wycieczki na miejscu i tu kolejny minus dla Itaki ponieważ ceny u nich są znacznie zawyżone w porównaniu do tego co można znaleźć na własną rękę. Podczas powrotu na lotnisku podczas odprawy był problem z odnalezieniem narzeczonego w banie danych trwało to ponad godzinę zanim udało się wyjaśnić sytuację, rezydent pomagał jedynie tym że znał język angielski lecz również nie wiedział gdzie udać się z takim problemem i co robić . NIGDY WIĘCEJ ITAKA
  • ~Piotr W. / 2018-07-05 18:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo zawiodłem się na Itace i czuję się przez Itakę oszukany! Ja , jak i również dziesiątki rodzin , które były na miejscu. Do momentu podpisania umowy i wpłacenia pieniędzy obiecywano, że na terenie hotelu będzie aquapark. Jeszcze na 2 dni przed wylotem pracownik zapewniał, że aquapark jest czynny. Po przyjeździe na miejsce okazało się ,że owszem aquapark jest, ale w budowie. została udostępniona tylko część. Gdy było zebranie rodzin które poczuły się oszukane , rezydent zmienił oblicze i z miłej osoby zaczął być wręcz arogancki. Część infrastruktury obiektu również nie została otwarta. To Itaka jako sprzedawca usługi jest odpowiedzialny za zgodność ze stanem rzeczywistym! A Itaka obiecuje nie wiadomo co, byle tylko zwabić klienta i wyciągnąć od niego kasę! Następna rzecz . Pokój trzeba oddać do godziny 12ej, natomiast wyjazd z hotelu na lotnisko był zaplanowany na godzinę 1szą w nocy, co oznaczało 13 godzin koczowania z dziećmi w lobby. Oczywiście przez ten czas można było korzystać z udogodnień, tylko gdzie się położyć czy przebrać (mam na myśli głównie dzieci) . Pracownicy itaki przed wylotem jak i również rezydent twierdzili, że nie będzie problemu z przedłużeniem pokoju. Kolejne kłamstwo! Następna rzecz , która pokazała że itaka nie nadaje sie na organizatora to - o 1szej w nocy został podstawiony autobus żeby zabrać nas na lotnisko. Problem w tym, że został podstawiony JEDEN autobus dla dwóch wycieczek. Tak więc wszystkie miejsca siedzące były zajęte. Wszystkie dzieci i to nie tylko dwu letnie ale również 5,6,7 letnie siedziały na kolanach osób dorosłych, tym bardziej , że ze względu na porę i oczekiwanie były padnięte. Część osób po prostu stała lub siedziała na podłodze w autobusie . Nie polecam wycieczek z BIUREM TURYSTYCZNYM ITAKA. ! ITAKI czuję się oszukany!!!
    WadyOpisane wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 37
Ecco Travel
Ocena: 3.04, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929