strona 46 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~Joanna / 2018-10-08 11:59
po tegorocznych wakacjach rozczarowanie!
wakacje na Cypr okres 4-11.10.2018r
wszyscy którzy wykupili wycieczkę w hotelu Sentido Cypria Bay zostali zrobieni w "bambuko" .
Pasażerowie z Katowic dostali już nawet opaski w/w hotelu po czym mieli je zdjęte i się okazało, że nie zostaną tam zakwaterowani.
My natomiast ( lot z Warszawy)
na lotnisku (już na Cyprze )usłyszeliśmy, że nastąpiła zmiana hotelu -mamy wsiąść do autokaru i jechać na miejsce.
Po przybyciu do hotelu Leonardo Laura Beach& Splash Resort okazało się, że oszukanych Klientów jest więc.
Pan rezydent Michał K.( nie polecam- zero pomocy! olewka totalna)
ani słowem nie wytłumaczył nam co się stało?dlaczego miała miejsce taka sytuacja?
i jak to w ogóle jest możliwe, że ok 20 osób wykupiło wycieczkę, której nie ma?
Zostaliśmy poinformowani, że mamy zakwaterować się w tym hotelu, bo innego nie będzie.
Następnie rezydent poinformował nas o spotkaniu organizacyjnym dnia następnego tj 5.10.2018r.
Każdy z nas złożył jemu reklamację, którą Pan potwierdził i zrobił nam ksero.
Największy minus " nowego hotelu " :
brak plaży hotelowej na, który nam najbardziej zależało.
Na piątkowym spotkaniu Pan przekazał nam informację co warto zwiedzić, jak się poruszać po Patos itp.
jednakże odnoszę wrażenie, że Pana głównym zadaniem było sprzedanie nam wycieczek fakultatywnych organizowanych przez Itake.
dodam:
Pan Michał poinformował nas, że otrzymaliśmy
" opaski " , które są Gold i będziemy mogli korzystać ze wszystkich możliwych atrakcji hotelowych oraz barowych jak Premium w ramach" rekompensaty".
( jedna Pani z Katowic wspominała o totalnym braku plaży Pan Michał odpowiedział jej, że może nadrobić w barze bo mamy "full wypas" Premium bransoletki- po czym Pani mu odpowiedziała, że jej zależy na plaży, bo takie wykupowała wczasy, a nie alkohol).
W tym samym utwierdził nam jeden z barmanów, który sam nam powiedział, że w ramach naszych opasek możemy zamawiać co tylko chcemy.
Niestety mieliśmy nieprzyjemną sytuację jeszcze tego samego dnia.
Jedni kelnerzy super -elegancko, miło nas obsługiwali i obowiązywały nas każde trunki, a później zaczął się problem- nie obowiązują już nas.
Pan zadzwonił po menadżera natomiast ja poprosiłam o pomoc Pana Michała.
Między czasie Menadżer kazał kelnerowi pochować wszytkie trunki do szafy i po temacie.
Pan Michał powiedział, tylko że Menadżer tak mówi i nie będzie się z nim kłócić.
Gdy chciałam z nim porozmawiać powiedział, że "dziękuję i do widzenia"- obrócił się na pięcie i poszedł.....
rezydent roku :)!
cóż to tak "po krótce " naszych nie miłych doświadczeń z biurem Itaki dodam tylko, że jesteśmy wieloletnim Klientami Itaki i wcześniej zawsze byliśmy bardzo zadowoleni.
pozdrawiam! -
-
~goga / 2018-10-02 21:08
Biuro podróży Itaka powinno się wstydzić,że oferuje ludziom wakacje marzeń, które w rzeczywistości są obozem przetrwania. Opinia ta dotyczy Grecji-Hotel Roda Garden Village. Hotel jak z czasów PRL, brud, jedzenie bardzo średniej jakości, kawa fatalna, przekąski przy barze to raczej ,,odgrzewane kotlety''wszelkie napoje podawane są w kubkach plastikowych. Polscy rezydenci zamiast służyć pomocą nie robią absolutnie nic, aby pomóc klientom biura Itaka. Zdecydowanie nie polecam tego biura podróży, które świadomie wprowadza swoich klientów w błąd -
~Czesława / 2018-09-28 20:49
Opinia dot. wycieczki "Na bałkańskim szlaku" ocena bardzo dobra. Jedyne zastrzeżenie to hotel i wyżywienie w Skopje. Hotel brudny a mięso na kolację surowe. Przewodnik Pan Irek i kierowca Pan Adam bardzo profesjonalni. Wiedza Pana Irka ogromna. -
~Leszek / 2018-09-21 21:05
Kupiłem wycieczkę 8 dniową na Kretę (hotel Elpidosw miejscowości Istron) z wylotem 16 września późnym wieczorem 2018. Przewidywany powrót był ustalony na 24 września - ale to się zmieniło już po zakupie biletu.
Pani na inforlinii poinformowała że wszystko jest ok - bo przecież wylecielismy 16.09 a wrócimy do Warszawy 24.09 rno - znaczy 8 dób. W praktyce pobyt w hotelu zaczął się o godzinie 1;30 rano 17.09 a ma skończyć 23.09 o godź 3.30!!! To jest 6 dób i 2 godziny -nie mówiąc o tym, że brak snu itp. Generalnie - Itaka zachowuje się po "złodziejsku" i to jest moja ostatnia z nimi wycieczka.Zaletyw hotelu mili ludzieWadyGodziny przylotu i odotu - cłkowicie bez sensu. Jedzenie na miejscu - damatyczna jakosć (szczególnie dla wegetarian), ale za to dużo. Jakość hotelu - wyceniona na firme ITAKA na 4 gwiazdki - to jest "sabe 3". No i to oszukańskie podejście do klientow - to też denerwuje -
~Ewa / 2018-09-20 21:31
Hotel Bodrum Imperial 5*. W ub. roku, wrzesień. Transfer i podróż zgodnie z umową. Hotel fajny, plaża też. jedzenie super. Rezydentki słabiutkie. Na dodatek aroganckie i pewne siebie, mimo ewidentnej wpadki organizacyjnej (wycieczka na Kos). Obsługa klienta na trójke ( w Turcji) -
~Turysta / 2018-09-20 09:32
Standardowo podczas kupowania wycieczki atrakcyjne godziny wylotów, zmienione na beznadziejne przed samym wyjazdem. W praktyce płacisz conajmniej za 1 dzień wczasów więcej, niż korzystasz. O zwrocie pieniędzy oczywiście nie ma co marzyć, bo przybywając do hotelu o 3 w nocy, zamiast o 15 zmieściłeś się w dobie hotelowej, która trwa do 11 następnego dnia...
Rezydent pojawia się tylko, gdy chce sprzedać wycieczki.
Podsumowując: ostatni raz z tym biurem. -
~KP / 2018-09-15 19:47
Zakupiliśmy drogą wycieczkę (za 6000 tys. zł). Zostaliśmy zmuszeni do zmiany terminu wycieczki z nieplanowanych przez nas sytuacji rodzinnych, osobistych. Po skontaktowaniu się z Biurem oraz Centralą usłyszeliśmy, że niestety nie wyrażają zgody. Wycieczka i pieniądze przepadły.
Firma dba tylko o swoje dobra materialne, a nie o klienta i jego dobro.
Nie polecam z całego serca tej firmy.ZaletybrakWadydrogo, nie dbają o klienta -
~kris / 2018-09-14 19:37
Biuro Itaka- przeciętne, więcej nie skorzystam, beznadziejne godziny odlotów, opóźnienia 2- godzinne odlotów, nie wiem co robią rezydenci , gdyż ich nie widać. Wadybrak zainteresowania rezydentów -
-
~dany / 2018-09-11 11:44
Szkoda, że nie ma oceny 0 bo 1 to zdecydowanie za dużo. Rezerwacja wczasów w wybranym hotelu (Fuerteventura) dokonana na początku czerwca czyli na ponad 2 miesiące przed planowanym terminem. Linie lotnicze Travel Service, z którymi współpracuje Itaka po prostu dno. W jedną stronę 5 godzin opóźnienia, w drugą 2.5. Brak informacji o planowanej godzinie wylotu. Po przylocie na Fuerteventura pani z Itaki informuje nas, że zmieniono nam hotel i że ona to nic nie może zrobić. Na wszystkie pytania odpowiada: "oni to albo oni tamto". Oni czyli jacyś mistyczni decydenci z Itaki a ona to w moim odczuciu nie utożsamiała się z reprezentowaną przez siebie firmą. Po pierwsze gdyby nie zależało nam na tym konkretnym miejscu po prostu zwrócilibyśmy się do Itaki o wyznaczenie nam miejsca na wczasy. Po drugie gdyby informacja o zmianie hotelu dotarła do mnie przed wylotem zapewne nigdzie bym nie poleciał i zażądałbym zwrotu kosztów. Zakładam, że informację to ukryto z premedytacją. Na pytanie, co jeśli się nie zgodzę na zamianę i żądanie transportu do kraju paniusia powiedziała, że ona nie może i jak mi nie pasuje to mogę sobie zostać na lotnisku (z dziećmi). Szkoda wakacji, szkoda niepotrzebnego stresu i szkoda pieniędzy. Tej pseudofirmie życzę bolesnego upadku a pracownikom wszystkiego najgorszego.
-
~Jolila / 2018-09-10 00:44
Po przeczytaniu tylu niegatywnych opinii na temat itaki bylam lekko przerazona.Lecielismy do Turcji
Wszystko w porzadku wylot na czas fakt ze noc zarwana ale przynajmniej rano juz bylismy na miejscu Na pokoj czekalismy do 14 ale to chyba normalne.nam to nie przeszkadzalo . Na wejsciu po zameldowaniu dostalismy opaski i moglismy zjesc sniadanie.Pracy rezydentki nie oceniam bo nie byla nam potrzebna.Na zebraniu opowiedziala ogolnie o hotelu i oczywiscie o wycieczkach w/g mnie nie bylo to nachalne.Kazdy ma wybor my kupilismy wycieczki w miejscowym biurze o polowe tansze.W drodze powrotnej rezydentki nie bylo z nami.nie byla tez obecna przy zameldowaniu w hotelu mimo to dalismy rade☺Niestety samolot byl opozniony 2.5 godziny .ale dostalismy jedzenie i napoje.
Hotel taki jak w opisie wykwaterowanie o 12 wyjazd z hotelu przed 14 moglismy do tej godziny korzystac z posilkow nie zdjeli nam opasek
Nie mam zastrzezen do itaki.Fakt chyba 3 razy zmieniali czas wylotu i powrotu ale ten na ktorym stanelo bardzo nam odpowiadal.ZaletyWdzystko zgodnie z opisem.WadyBrak rezydentki przy kwaterunku i drodze na lotnisko -
~Wojtek / 2018-09-09 15:09
Turcja Bodrum Hotel imperial 5*,Zacznę od tego ze faktycznie pobyt trwał 6 dni ,Wylot mieliśmy o 20,40 30.08.na miejscu w hotelu byliśmy o 2 w nocy na czas turecki,a wylot 06.09 o 7: 15 rano,wyjazd z hotelu o 3 rano ,masakra z dwójką dzieci,choć w ofercie mieliśmy wylot dopiero o 23: 45 wieczorem wiec byliśmy stratni cały dzień ,godzinę wylotu zmieniono nam tydzień przed wyjazdem,Więc droga Itako u was wczasy trwają 6 dni ,piszcie prawdę,Jeżeli chodzi o hotel to obsługa 5 z plusem,jedzonko super ,wszystko bylo naprawdę świetne ,oprócz opisu Itaki w ofercie bar na plaży który nie istniał,a i pokoje zasługują na góra 3 gwiazdki,reszta bajka ,animatorzy świetni,jeżeli chodzi o panią rezydent,widzieliśmy ja tylko raz na pierwszym spotkaniu,nie korzystaliśmy z wycieczek Itaki ponieważ były raz droższe ,znaleźliśmy polskie biuro w Bodrum które wszystko świetnie nam zorganizowało za polowe mniej kasy ,Były to nasze drugie wakacje z Itaka i raczej ostatnie,i naprawdę nie jestesmy wymagającymi klientami,radze temu biurowo podróży poczytać co ludzie piszą i myślą no jeszcze parę lat i koniec Itaki . -
~rozczarowana / 2018-09-06 21:43
Z Itaką byliśmy po raz pierwszy i na pewno ostatni. W wykupionej ofercie mieliśmy dostać apartament 3 osobowy (pokój dzienny z aneksem kuchennym i sypialnię). To co otrzymaliśmy nie miało z ofertą nic wspólnego. Pobyt miał trwać od 8 do 16 sierpnia. W ofercie zapisane 8 dni. Wylot był 8 sierpnia o 23.00 a nasz pobyt w hotelu rozpoczął się o 5 rano 9 sierpnia. Natomiast wykwaterowanie było 15 sierpnia do godziny 10.00 niestety bez możliwości dopłaty do przedłużenia doby. Dodam, że wyjazd z hotelu był o 22.00 a wylot o 1 w nocy. Itaka wprowadza klientów pisząc że pobyt trwa 8 dni zamiast napisać ile dób spędza się w hotelu. Nocne godziny lotów to celowe posunięcie aby oberwać klientom doby hotelowe. Rezydentka zupełnie nie pomocna choć prosiliśmy ją o interwencję. Jak zwykle ich zadanie polega głównie na handlu wycieczkami fakultatywnymi. Jak zwykle polski operator dostaje gorsze pokoje a polski turysta jest traktowany jak obywatel gorszego sortu, choć zaznaczę, że nasza oferta pomimo wczesnej rezerwacji wcale nie była tania. Przestrzegam przed ITAKĄ ZaletyBRAK -
~Ania / 2018-09-03 13:10
Greckie przepowiednie to swietna wycieczka- bardzo dobry program- ciekawe miejsca, krotkie przejazdy , swietny Polski lider, pan Marcin- imponujaca wiedza, energia i entuzjazm i zyczliwosc. ZaletyMiejsca i obiekty oraz swietny lider- rezydentWadyOgraniczone menu- prawdopodobnie oferta grecka -
~Rafał / 2018-09-02 09:55
Jest to ocena wakacji na Korfu z firmą Itaka.
Opis hotelu:
Postaram ocenić hotel jak najbardziej racjonalnie : 1) recepcja oraz lobby ładne odnowione + miła uśmiechnięta obsługa 2) pokój całkiem niezły jednak widać że "odnawiany" dość niechlujnie, nadrabia klimatyzacją która niestety mocno cieknie na balkonie, w tv jeden polski program :] 3) prysznic bardzo mały (podobno standard w Grecji) + ich problemy z kanalizacją 4) jadalnia ładna i schludna z mega miłą obsługą - jedzenie niestety bardzo ubogie 2 tygodnie praktycznie to samo 5) basen czysty, woda świeża + leżaki z parasolami - barman bardzo miły Hotel nie zrobił na nas mega wrażenia, jednak jesteśmy typem turystów którzy mając łóżko i prysznic więcej nie potrzebują, więc dla kogoś nie przykłada wielkiej wagi do tych tematów i stołuje się nie tylko w hotelu będzie ok. Aha co do ilości gwiazdek to proszę poprawić gdyż hotel ma 2 a nie 3 *
Opis ogólny:
Oceniając firmę Itaka na wakacjach nie będę już taki miły i sympatyczny. Wybierając wakacje zawsze korzystaliśmy w usług Itaki i staraliśmy się ich bronić przed wszystkimi "królewnami" i "królewiczami" którzy zawsze byli ze wszystkiego niezadowoleni, niestety sami w tym roku czujemy się potraktowani w fatalny sposób. Mianowicie po przyjeździe do hotelu przywitała nas Pani Aleksandra (bardzo uprzejma i pomocna), przedstawiła całą oferta itp (standardowa procedura, regułki na pamięć itp) zachęcając oczywiście bardzo mocno do wycieczek fakultatywnych które oczywiście jak zawsze wykupiliśmy aby zwiedzić miejsce do którego przyjechaliśmy. 1) wycieczka do aqualandu - cena bodajże 35euro/osoba - kierowca w ogóle po nas nie przyjechał stwierdzając że nas nie było pod hotelem - czekaliśmy tak 1,5h - rezydentka stwierdziła że mamy się nie martwić bo tutaj się tak zdarza 2) wycieczka na Paxos i Antipaxos - cena 40euro/osoba - czekaliśmy na jeden autokar prawie 40 min bo się spóźnił + 3h rejs statkiem + kąpiel w morzu 1,5h (my po 25min musieliśmy wychodzić przez opóźnienie !! KPINA !!) + czas wolny 2,5h oczywiście my tylko 1h 40min bo opóźnienie + marny "obiad" w cenie + przewodniczka będąca z nami za karę i mówiąca jakby była w stanie agonii, dobrze że rozumiemy angielski to przynajmniej coś się dowiedzieliśmy 3) objazd wyspy - cena 45euro/osoba - jedyna sensowna wycieczka z Itaki - PANI MALWINA MEGA PRZEWODNIK :] :] Mnóstwo informacji przekazanych turystom 4) Albania - cena 45euro/osoba - ODRADZAM TĄ WYCIECZKĘ Z ITAKĄ !! Chcą wyciągnąć od klienta wszystkie pieniądze a tak naprawdę jedyną atrakcją jest Butrinti - 45euro + 20euro za wycieczkę + 10euro opłaty portowej + 3euro za punkt widokowy !! = 78euro/osobę !!! 5) Miasto Korfu - cena 30euro/osoba - dla kogoś kto nie boi się zwiedzać samemu to polecam wycieczkę bez Itaki - bilet z Dassi do Korfu 1,7euro i można zwiedzać wszystko samemu Itaka opuszcza bardzo dużo miejsc tłumacząc to trudnym dostępem dla autokaru, dziwne gdyż inne firmy normalnie tam jeżdżą oraz autobusy miejskie więc nie wiem w czym problem. Oczywiście nie mam żadnych pretensji do Pani Aleksandry i Pani Malwiny które są w pracy i wykonują polecenia przełożonych, jednak sama firma jako firma nie pokazała się z dobrej strony. DRODZY PAŃSTWO NIE BÓJCIE SIĘ BRAĆ WYCIECZEK NA MIEŚCIE TEŻ SĄ Z POLSKIMI PRZEWODNIKAMI A KOSZTUJĄ CZASAMI DUŻO MNIEJ !! -
~Ania / 2018-09-01 13:07
Jak zwykle czekaliśmy na fajną ofertę last minute i nam się udało :D Wakacje z Itaką są dla nas zawsze udane, z chłopakiem w pełni zaufaliśmy temu biurowi podróży. Oferty są zgodne z opisem a pracownicy biura bardzo mili. -
~Marek / 2018-08-26 00:11
Całkowity brak pomocy rezydenckiej. Wykupiłeś wycieczkę to sobie radź -
-
~Nick / 2018-08-23 17:08
[JAK ITAKA KRADNIE PIENIĄDZE] Rezerwacja na początku lipca. Zapłacone 1500 zł zaliczki bonem. Pod koniec sierpnia wycieczkę odwołano! I otrzymałem informację, że 1500 zł z bonu mi NIE oddadzą! Zmarnowany urlop, zmarnowane wakacje !! Piszę skargę do UOKiK i ECK itp. JAK NAJDALEJ OD ITAKA !!!!! Może jakiś prawnik ? ZaletyBrakWadyNastawienie na kasę i oszustwa -
~Wkręcona przez Itakę / 2018-08-22 17:32
NIE POLECAM.
Itaka ma swoich klientów w głębokim poważaniu. Jak już zapłacisz za wakacje jesteś osłem i workiem do bicia.
i UWAGA!!!!!! Itaka !!!!! NIE ODPOWIADA !!!!! na reklamacje. Możecie pisać w nieskończoność. Monity też ignorują. Mimo iż brak odpowiedzi na reklamację oznacza iż została ona uznana co z tego. Aby wyegzekwować to o czym się pisało w Reklamacji trzeba iść do sądu. A oni o tym doskonale wiedzą.
Możecie pisać do Rzecznika Praw Konsumenta, Wojewody i kogo tam jeszcze chcecie. Itaka wszystkich ignoruje!!!!! Zostaje sąd. Pójdziecie (wszystkie rozprawy w Opolu, a będzie ich min. 4)???
Itaka o tym wie, dlatego za WIELKIE pieniądze wciska ludziom beznadziejnie MAŁE wakacje.
NIE POLECAM.ZaletyBrakWadyWszystko! Biuro bez zasad, pracownicy nastawieni na zysk (swój oczywiście), podejście do klienta - mniej niż zero. -
~Dagmara / 2018-08-22 16:04
Muszę Państwa przestrzec przed ITAKĄ. Przez całe wakacje obiecywałam sobie, że już nigdy nie dam się namówić na wczasy z tym biurem podróży, pomimo, że sam kierunek jaki obrałam był przepiękny (Cefalu, Sycylia).
Przez cały pobyt czułam się jak bydło w stadzie. Wylot o godzinie 5 rano (Pani w biurze naciskała, że trzeba być co najmniej 2h wcześniej na lotnisku). Dopiero po godzinie ktoś przyszedł do obsługi odprawy.
Jak dolecieliśmy na miejsce o 9 rano wycieńczeni po nieprzespanej nocy na spotkanie z rezydentką w recepcji to jedyne co ją interesowało to kto chce podwyższyć standard pokoju płacąc 10 euro za dzień od osoby...
Jak już udało jej się uzbierać dodatkowe pieniądze dla biura to oznajmiła, że POKOJE BĘDĄ GOTOWE DOPIERO NA 14:00...
Zostaliśmy potraktowani bestialsko. Od 9 - 14 ludzie spali po kanapach i krzakach w hotelu. Było to co najmniej żenujące. Samolot był charterowany przez ITAKE więc specjalnie zamówili w nocy żeby opłaty lotniskowe były jak najmniejsze nie zważając (kompletnie) na ludzi. Przy wyjeździe musieliśmy zdać pokoje o 10:30. Niektórzy czekali na samolot do 17.... jedyne co interesuje rezydentów to wyłudzanie dodatkowych pieniędzy jak wycieczki fakultatywne (na wycieczkach z kolei na kolejne atrakcje czarterowane przez itake), w hotelu na podwyższenie standardu pokoju etc
Wyżywienie było bardzo dobre chociaż do kolacji nie dostaliśmy nic do picia - nawet wody. To w jaki sposób traktują ludzi na stołówce było okropne. Ludzie wg pokoju mają przypisane stoliki. Weszliśmy do pięknej stołówki z pieknymi stolikami na tarasie z widokiem na Cefalu a co się okazało narzucono nam stolik w środku, w rogu koło kelnera ze stolikiem z resztkami z talerzy. Okropność.
Nie podwyższaliśmy standardu pokoju bo uważaliśmy, że 3,5* to hotel, który nie ma brzydkich pokoi. Dostaliśmy pokój z widokiem na ścianę na dziedzińcu do samego nieba. Nie wiedzieliśmy nawet jaka jest pogoda bo widać było tylko skrawek nieba na czubku budynku. Jest to hotel z pięknymi tarasami z widokiem na morze. Pokój czysty ale bardzo wadliwy. Drzwi do łazienki nie zamykały się w ogóle, drzwi do prysznica zepsute. Wszystko było stare i zniszczone.
W drodze na lotnisko powiedziano nam, że pracownik ITAKI stoi przy wejściu na lotnisko i tłumaczy gdzie trzeba iść. Na miejscu było nikogo i przez 30 min biedne polaczki biegały po wielkim lotnisku w PALERMO (w kraju gdzie nikt nie mówi po angielsku...)
Lata temu byłam na bardzo fajnej wycieczce z ITAKI na której nie miałam na co narzekać.
Całkowicie inne doświadczenie. Wszystkie aktualne opinie na temat ITAKI są prawdziwe, pomimo, że sama nie byłam w stanie uwierzyć, że jest aż tak źle. To co przeżyłam nie było relaksujące tylko stresujące.
-
~Paulina91 / 2018-08-22 13:41
Nie polecam biura podróży Itaka.
Taka duża firma a podejście do klienta fatalne. Zaplanowany urlop, wszystko dopięte na ostatni guzik. Odliczanie do wymarzonych wakacji. Niedziela godzina 17 dzwoni Pani z biura obsługi informując mnie, że z powodu nie wystarczającej ilości osób naszą rezerwacja zostaje anulowana.... Nie zaproponowali nic innego, Taki nam nowe 4 terminy do wyboru ż możliwością zmiany hotelu itd. Hotele, które były dostępne w terminach zaproponowanych od Itaka były beznadziejne. Pół roku wcześniej zamówiony hotel z wysokim standardem i dobra ceba. Teraz jak chcemy zmienić musimy dopłacać za wakacje jeśli chcemy taki sam standard jak wczesniej....dramat. zrezygnowaliśmy z ich usług. Nigdy nie skorzystam z ich ogert.WadyBrak kompetencji
strona 46 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »