strona 45 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Jurek / 2018-12-31 11:50
Madagaskar - hotel Royal Beach (druga połowa grudnia 2018) Wakacje generalnie udane. Jednak ten nowy kierunek póki co jest niestety nie najlepiej przygotowany. Sprawa pierwsza to lot do i z Madagaskaru. Przylot na miejsce był ok. choć ilość miejsc jaka była w samolocie była zdecydowanie zbyt duża co mocno zmniejszało komfort lotu. Jednak droga powrotna samolotem włoskiej linii lotniczej Blue Panorama to jedna wielka porażka. Przed odlotem w samolocie stewardesa przekazała informację że samolot był podobno zbyt ciężki w związku z czym paliwa wystarczy jedynie do Aten gdzie nastąpi dotankowanie. Przewidywany czas postoju w Atenach to 1-1,5 godziny. Umowa z ITAKA była podpisana na lot bezpośredni z Nosy Be do Warszawy i nie przewidywała dodatkowych międzylądowań. Ponadto w samolocie w drodze powrotnej już po 5-6 godzinach zabrakło w toaletach wody i papieru toaletowego. Niestety podczas dotankowania woda do toalet nie została uzupełniona. Lot powrotny został opóźniony o ponad 3 i pół godziny. Samoloty bardzo stare i zniszczone a toalety śmierdzące i przerdzewiałe. Kolejna sprawa to hotel i gastronomia. Pokoje duże i przestronne, czyste i odnowione, systematycznie sprzątane oraz pryskane przeciw komarom. Tereny wokół hotelu bardzo dobrze utrzymane i systematycznie pryskane przeciw komarom i insektom. Recepcja bardzo dobrze działająca. Serwis na plaży bardzo dobry i sprawnie działający chociaż napoje chłodzące z baru były wydawane w śmiesznie małych pojemniczkach plastikowych (około 80 ml), z których trzeba było wszystko od razu wypić gdyż kubeczki były tak lekkie że wiatr je zwiewał i przewracał. Wyżywienie dobre chociaż śniadania bardzo ubogie. Najważniejszym problemem była WODA. Niestety woda przelewana przez kelnerów z baniaków do szklanych butelek/karafek nie była najlepszym pomysłem. Krótko mówiąc przelewanie wody w tym klimacie i przy tak wysokich temperaturach jest po prostu pomysłem SZATANA. Kolejna sprawa to Wigilia. Manu bardzo średnie a zmiana czasu rozpoczęcia kolacji Wigilijnej na 20:00 powinna wiązać się z odpowiednią zmianą czasu dostępności do baru w ramach all inclusive a nie pozostawienie praktycznie pół godziny na zamówienie po kolacji nie tylko napoi alkoholowych ale również soft drinków (kolacja trwała praktycznie do 21:30 a bar czynny był do 22:00). Generalnie pomysł na wyjazdy Polaków na Madagaskar należy do bardzo interesujących, ciekawych i z pewnością trafionych. Jednak koniecznie trzeba znaleźć lepsze rozwiązanie z wodą do picia (zakręcane małe pojemności butelek) oraz zmienić linię lotniczą obsługującą ten kierunek. Natomiast ideałem byłoby posłanie na co najmniej rok ze dwóch szefów kuchni z Polski lub Europy aby podszkolili miejscowych kucharzy zarówno w technikach kulinarnych jak i lepszego i bardziej efektywnego serwisu bufetowego. ” -
-
~Elwira / 2018-12-26 18:01
Czy ktoś leciał z Itaka na Madere, do Tajlandii albo na Zielony Przylądek? -
~Margot 1203 / 2018-12-26 17:46
W dniach 29.11 do 10.12.2018 r pojechaliśmy z Itaka na Zanzibar. Hotel w 100 % spełnił nasze oczekiwania wycieczki fakultatywnie pozostawiaja wiele do życzenia. Wybraliśmy sie na 1 dniowe Safafi na ląd-z przelotem samolotem 12 osobowym koszt takiej imprezy 640 $ od osoby. Z hotelu wyjechaliśmy o 4 : 45 bo na lokalne lotnisko przejazd zajmuje ok 1h. Po zbiórce przelecielismy do rezerwatu gdzie rozdzieleni zostaliśmy na 2 grupy po 6 osób. Po kilkinastu minutach objazdowki samochód sie dosłownie rozkraczyl i nie mogliśmy kontynuować. Nim przysłali zastępczy minęła prawie godzina. Kiedy dotarł kolejny samochód okazało sie że dachu nie można otworzyć bo jest zepsuty więc zdjecia mogliśmy robić tylko przez małe okienka. Słońce i wysoka temperatura bardzo negatywnie odbila sie na naszym stanie fizycznym. Nikomu juz sie nawet zdjęć nie chcialo robić- ugotowalismy sie w samochodzie. Po lunchu na który składała sie kanapka i pół pomarańczy, mala butelka wody kawalek zimnego ziemniaka i kurczaka próbowaliśmy wrócić do naszego celu czyli lotniska. Okazało sie że samochód ma niesprawny akumulator i nie może odpalić. Dobrze że w zasięgu byla druga grupa i kierowaca, ktory w jakiś sposób próbował uruchomic naszego grata. Na nasze szczęście po wielu próbach niczym rakietą pedzilismy na pas startowy więc o kolejnych zdjęciach zwierzaków tylko mogliśmy pomarzyć. Za kwotę 1280$ to mogliśmy mieć kolejny tydzień wakacji. Gdybyśmy wiedzieli, ze zostanie dla nas przygotowana taka szmira nigdy nie zdecydowaliśmy sie na wyjazd z Itaka. Cena całkowicie nieadekwatna do jakosci. Piszę ten komentarz aby przestrzec ludzi przed wycieczkami fakultatywnymi zakupionymi u rezydenta ponieważ Itaka na swojej oficjalnej stronie usunęła moje uwagi pozostawiając tylko i wyłącznie oceny dotyczące hotelu. Tak jest skonstruowana ankieta aby nikt z klientow nie próbował oczerniać biura Itaka. Admjnistrator usunie wszystko co negatywnie odnosi sie do organizatora -szczyt bezczelnosci !!! ZaletyPiękne widoki i mógłby być wspaniałe zdjecia pod warunkiem ze jedziesz w komfortowych warunkach sprawnym samochodem z otwieranym dachem jak np. Goscie w wielkiej Brytanii nie polski!WadyLiczy sie zysk nie klient !!! Cena maksymalnie wygorowana ! Koszt safari z przelotem dla 12 osob to jakies 4000$ latwo przeliczyc ile biuro ma zysku biorąc pod uwagę ze od pary placilo sie 1280$ -
~Marek / 2018-12-20 05:28
Hotel Solaris Grudzień 2018 - Tragedia , jedzenie koszmar , hotel paskudny omijajcie !!! WadyJedzenie obsługa -
~Rafal / 2018-12-17 15:06
Tragedia. Polecieliśmy z dziewczyna na wycieczkę w sierpniu 2018r dk Bułgarii.
Podczas powrotu samolot spóźniał sie aż w końcu odwołano lot, przez to że ITAKA zleca transport lotniczy najtańszym, nagorszym badziewnym firmom jak wtedy SMALL PLANET (o czym nie wiedzieliśmy bo to była nasza 1 wycieczka zagraniczna).
Samolot miał wylecieć o 23.00 a do 5.00 dnia nastepnego NIKT NIE RACZYŁ NAM NAWET POWIEDZIEĆ CO SIE DZIEJE.
Lot odwołano o 8.00 i tak od 23 dnia poprzedniego koczowaliśmy na lotnisku do 19.00 dnia następnego, paranoja jakaś.
Ludzie dzwonili do ITAKA nikt nie odbieral specjalnie telefonów od nas. Masakra nigdy więcej z tym dziadowskim biurem.ZaletybrakWadyobsługa klienta -
~www / 2018-12-11 14:41
Dotyczy wycieczki „Z wizytą u lemurów” w dniach 15.11.2018 do 23.11.2018
Negatywy:
1. Bardzo słaby miejscowy przewodnik Toto: słaba znajomość języka i francuskiego i angielskiego oraz historii własnego państwa - ratowała go pani Katarzyna.
2. Po raz pierwszy na wycieczce w tropikach jeździliśmy nieklimatyzowanym busem. Ponadto ten bus nie nadawał się do jazdy w tych warunkach – brak dróg. Na tę wycieczkę powinny być samochody terenowe.
3. Brak realizacji poniższych elementów programu wycieczki przez niedbalstwo przewodników miejscowych:
a. Nie zatrzymaliśmy się w zatoce Pigeons (przejechaliśmy bez zatrzymania się, a kierowca samochodu terenowego powiedział p. Katarzynie, że tak zadecydował przewodnik Toto
b. Nie oglądaliśmy w trzecim parku narodowym jaskiń, ponoć, według informacji miejscowego przewodnika nie było odpowiedzialnego przewodnika za oprowadzenie w jaskiniach. W zamian pokazana była dziura w ziemi – nie była to zamiana adekwatna do jaskiń.
Jeszcze krytycznie.
W parkach narodowych nie było zwierząt opisywanych w państwa opisie wycieczki. Dlatego miejscowe biuro zaproponowało ostatniego dnia wycieczkę fakultatywna do parku – ZOO w celu oglądania lemurów. Koszt 40 Euro, a bilet wstępu kosztował 13 Euro.ZaletyPozytywy wycieczki to dobre hotele i wyżywienie oraz przewodniczka KatarzynaWadysłaby miejscowy przewodnik, brak realizacji niektórych programów wycieczki, brak zwierząt -
~Marta / 2018-12-10 18:33
W sobotę podpisałam umowę. W poniedziałek musiałam zrezygnować. Biuro nie zrobiło jeszcze nic. Zabrało 500 zł. Oszuści i złodzieje -
~Przemysław / 2018-12-10 16:21
W dniu, w którym wykupiłem wycieczkę obniżyli jej cenę o 350 zł od osoby. Przed wykupieniem dopytywałem Panią, czy cena się jeszcze może zmienić. Odpowiedź brzmiała raczej nie. W ten sposób zarobili o 1000 zł więcej, a ja przeglądając stronę internetową przypadkiem zobaczyłem moją ofertę tańszą. Zanim wakacje się rozpoczęły już mi je popsuli. Rozmowa z menadżerem nic nie dała.
Nastawieni tylko na zysk. Klienta mają gdzieś!
Przemek -
-
~Zbigniew / 2018-12-02 13:12
W dniach od 24.11.2018r do 01.12.2018r braliśmy wraz z żoną udział w wycieczce autokarowej p.n. "Klasyczne Włochy". musimy stwierdzić że wycieczka była wspaniała , a do tego przyczyniła się szczególnie nasza wspaniała pilotka Pani Emilia , która jest wulkanem wiadomości na temat całych Włoch , a do tego jest cierpliwa , wyrozumiała dla laików i ciągle uśmiechnięta. Potrafi doradzić w sprawach taniego jedzenia i tanich zakupów w odwiedzanych miejscowościach . Takich pilotów wycieczek życzymy każdej wycieczce organizowanej przez wasze biuro podróży . Oprócz tego bardzo mocno musimy pochwalić miejscowych przewodników , za ich kompetentność i umiejętność przekazywania wiadomości dotyczących zwiedzanych miejsc .Wszystkim polecamy wycieczki organizowane przez biuro ITAKA . -
~modliszka / 2018-11-30 22:01
Brak opieki rezydenta przy wylocie z Egiptu. W hotelu okazało się, że jedna restauracja jest tylko dla Włochów i Niemców, nie dla Polaków i reszty krajów wschodniej Europy. Rezydentka przeinaczała informacje na ten temat. Opinie na stronie tylko te, które Itaka uważa za dobre dla niej. Po 3 dniach brak opinii na stronie... Wycieczki wykupione z biura za granicą bez opieki polskiego rezydenta w naturalnie wyższej cenie. WadyDla Itaki liczy się już teraz pieniądz a nie dobro i zadowolenie klienta. Wszechobecne przekłamania. -
~ala / 2018-11-30 11:46
Bardzo fajne ceny, mają często akcje na wycieczki. Podróżując z nimi czuje się bezpiecznie i pewnie. Mają fajne lokalizacje i można polecieć Z nimi w piękne miejsca na całym świecie. -
~paulinka / 2018-11-25 11:13
Jak dla mnie najlepsze biuro podróży, nigdy jeszcze nie zawiodłam się na nich. oferta zawsze zgodna z opisem, rezydenci pomocni. A ceny są naprawdę fajne. -
~grzegorz / 2018-11-24 08:26
Biuro Podróży ITAKA zorganizował w tym roku wakacje w Hotelu Stefania w Grecji, hotel polecam.
MINUS
W naszym przypadku mieliśmy wyjazd z hotelu o 24.00 a zostaliśmy wykwaterowani o 10.00
Rozumiem 4-5 godzin a nie 14 godzin, koczowania na walizkach w holu hotelowym to jest upokarzające i mało wizerunkowe dla hotelu,
Brak zapewnionej ostatniej kolacji, zwłaszcza przy opcji all inclusive to chamstwo, oczywiście nie jest problemem dokupienia wyżywienia i napojów w barze, najgorzej że głodni Janusze kombinują i powstający goście wynoszą i m jedzenie, a to podchodzi pod kradzież, w jakim świetle stawia to gości z Itaki?
Zgodnie w wyjaśnieniami Biura brak wyżywienia do końca przedostatniego dnia hotelowego i 14 godzinne koczowanie na walizkach w holu hotelowym, wynika z zapisów w „Informacji Praktycznych” w punkcie „Doba hotelowa”. Jednak nie uwzględnił on zapis: „Goście kwaterowani są po przybyciu do hotelu – co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godz. 14.00-15.00 dnia podanego na dokumencie podróży w pozycji „TERMIN”” co oznacza to, że mając wyjazd z hotelu po godz. 15.00 automatycznie jestem gościem hotelowym, do czasu wyjazdu.
Dlatego ma mam otwarte pytanie, jeśli wyjazd miałby być o godzinie 9.00 to całą noc miałbym spędzić w holu hotelowym?ZaletyZalety, bo tych było sporo ale kilka wymienię to:
-obsługa zasługuje na 5-gwiazdek, ręczniki oraz sprzątanie pokoi codziennie,
-jedzenie bardzo smaczne, regionalne, zróżnicowane, kierownik sali się naprawdę stara,
-basen czysty, leżaków w bród, spokojny - brak animacji ;-) ale dzieciaki i tak wariują,
-wieczorki tematyczne, Grecki, latynoski był też Polski z dico-polo,
-położenie w spokojnej okolicy, morze w miarę czyste i spokojne.WadyBiuro przyjmuje 14 godzin koczowania na walizkach w holu hotelowym za standard obsługi klienta -
~Ada / 2018-11-20 21:24
Panama wyjazd zdecydowanie za krótki 7-8 dni -mało Dlaczego nie ma opcji 10 dni? Za to macie rewelacyjna rezydentke pania Magdę Augustyniak Dziewczyna przemiła , uśmiechnięta i z niesamowita wiedza ! Właściwy człowiek na właściwym miejscu !! Zakochana w Panamie -to widać i słychać ! Dziewczyna o wysokiej kulturze osobistej Przed wyjazdem juz mnie doszły słuchy ze Itaka ma na miejscu taka perelke???? Potwierdzam ! Potrafi zaczarować opowieściami o tym cudownym kraju ! Mam nadzieje ze kolejni turyści Itaki którzy wybiorą się do Pany będą mieliby przyjemność spotkać inposluchac pani Magdy ! ZaletyRezydentka!!!! Hotel! Lot -LufthansaWadyOpcja tygodniowa ! Brak 10 dniówek -
~zbyszek1968 / 2018-11-17 16:48
1. Dwukrotna zmiana opcji wyjazdu. Zmiana miejsca wylotu, zmiana miejsca przylotu, zmiana transportu i czasu przejazdu z lotniska do hotelu.
Z lotniska w Ochrydzie do miejscowości Święty Stefan jedzie się 15 – 20 minut.
Z lotniska w Tiranie jechaliśmy cztery godziny.
2. Organizator nie poinformował Klientów o konieczności wykupienia dodatkowego ubezpieczenia kosztów leczenia, pomimo, iż wie, że Macedonia nie należy do UE i nasze Europejskie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego nie mają tam zastosowania. Natomiast sumy ubezpieczenia KL w ramach umowy turystycznej są niewystarczające do pokrycia rzeczywistych kosztów leczenia i/lub ratownictwa.
3. Wylot w dniu 07.08.2018 o godzinie 03.25 z Katowic.
W dniu 04.08.2018 o godzinie 20.30 otrzymaliśmy SMS z numeru opisanego
jako Itaka o treści : „ Witamy. Uprzejmie informujemy, ze podczas pobytu w Macedonii beda Panstwo objeci telefoniczna opieka rezydenta, ktory stacjonuje
w Albanii. Do jego zadan nalezy pomoc przy przylocie i wylocie na lotnisku
w Tiranie. Ze wzgledu na mobilny dyzur rezydenta, na miejscu nie zostanie zaprezentowana oferta wycieczek fakultatywnych. Pozdrawiamy ”
Pisownia oryginalna.
A co w razie sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia ?
Z Tirany do Ohrydu jest około 3 – 5 godzin jazdy bez przerwy samochodem osobowym zależnie od ruchu ciężarówek i pory dnia plus podwójna odprawa
na granicy.
Nikt z turystów nie ma obowiązku biegłej znajomości języka angielskiego i / lub macedońskiego.
Koszt minuty połączenia telefonicznego to 4,96 zł taryfikowane co pełną minutę,
koszt wiadomości sms to 1,50 zł.
Wycieczki fakultatywne wykupiliśmy w lokalnej agencji turystycznej dzięki uprzejmości i pomocy Państwa Rezydentów z konkurencji za 60 % ceny
oferowanej przez Itakę.
4. W ofercie Itaki brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezydentem
na miejscu. Od Polaków obecnych na miejscu dowiedzieliśmy się, że rezydent był, ale się spakował i po prostu uciekł w dniu naszego przyjazdu, czyli 07.08.2018.
5. Po przylocie do Tirany kilkanaście minut chodziliśmy z bagażami po hali przylotów i szukaliśmy stanowiska BT Itaka. Na terenie lotniska w Tiranie
nie było żadnej Informacji gdzie znajduje się stanowisko tej firmy.
Okazało się, że jest zlokalizowane około 50 metrów poza budynkiem lotniska.
Jakoś inne biura podróży mają swoje stanowiska na terenie hali przylotów,
tylko nie Itaka. Nie było żadnej kartki, ani informacji głosowej na terenie lotniska.
Przy stanowisku Itaki, gdzie były trzy osoby rezydentów, otrzymaliśmy od jakiegoś Pana w mundurku Itaki, bez identyfikatora kopertę i informację
„Proszę iść do tego białego busa. Ja tam za chwilę przyjdę.”
To był nasz jedyny kontakt z „rezydentem” Itaki. Już się nie pojawił. Odjechaliśmy do Macedonii bez spotkania z rezydentem, za opiekę którego przecież zapłaciliśmy !!!
6. Bus ,którym jechaliśmy okazał się być bez klimatyzacji, przy trasie w pełnym słońcu i zewnętrznej temperaturze około 30 stopni Celsjusza, a do tego mocno wysłużony, co odczuliśmy dobitnie ze względu na jakość tamtejszych dróg.
Kierowca na szczęście znał język angielski w stopniu podstawowym.
To jednak nie podniosło komfortu ani standardu podróży.
7. Również nasz powrót, wyjazd z hotelu okazał się być bardzo problematyczny.
Z numeru +355699788181 w dniu 19.08.2018 o godzinie 22.59 otrzymaliśmy wiadomość „Dzien dobry. Informujemy o godzinie wyjazdu z hotelu na wylot
do Katowic ( wylot z Tirany 23:50 21.08.2018). Wyjazd z hotelu Holiday M
21.08 godz. 17:50 (taxi).Do zobaczenia na lotnisku. Agnieszka Wirkowska
bp Itaka”
Faktycznie podjechał jakiś prywatny samochód o godzinie 18.15 i Pan zapytał
po angielsku czy jedziemy do Tirany. Nie miał ani identyfikatora, ani żadnego dokumentu z Itaki, a samochód wyglądał na prywatny, gdyż nie miał żadnych oznaczeń.
Równie dobrze mógłby to być porywacz lub terrorysta.
Był to granatowy osobowy Mercedes sedan na max. 5 osób.
Następnie podjechaliśmy 200 metrów dalej do hotelu Tino, gdzie czekały kolejne dwie osoby z bagażami. Tu powstał problem, gdyż po prostu zabrakło miejsca żeby zabrać wszystkich i bagaże. W konsekwencji musieliśmy opuścić ten samochód i razem z drugą parą podróżnych czekaliśmy blisko godzinę na zmianą samochodu na większy. W sumie wyjazd z hotelu opóźnił się ponad półtorej godziny.
Na lotnisko w Tiranie dojechaliśmy około godziny 22.10.
Ani przed budynkiem lotniska, ani w hali odlotów nie było nikogo z Itaki.
Sami dotarliśmy do stanowiska odprawy już w trakcie gdy trwała.
Okazało się, że wylot został przesunięty na 23,25. Na szczęście nastąpiło opóźnienie i wylecieliśmy z Tirany o godzinie 0.30.
8. Rezydent Pani Magdalena K. w Albanii na nasze zapytanie sms
o spotkanie odpowiedziała, że nie będzie żadnego spotkania. Nie zainteresowała się również czy turyści w Macedonii bezpiecznie dojechali do hoteli, czy mają jakieś problemy.
Hotel "holiday m" w miejscowości Svety Stefan koło Ochrydy okazał się być hostelem, a jedzenie to tragediaZaletyjedyny plus tego hostelu to lokalizacja z własną plażą i widok z pokojów zlokalizowanych od strony jeziora.WadyBiuro turystyczne itaka, tym razem to tragedia. Nigdy więcej.
"hotel" brudny, jedzenie to kpina, musieliśmy sami sobie kupować produkty na śniadanie, żadnych standardów sprzątania. Omijać z daleka zarówno ten hostel jak firemkę itaka -
~mack / 2018-11-15 20:53
oferta okazała się nie zgodna z rzeczywistością. Ponieważ gram z synem amatorsko w squasha wybraliśmy hotel, który oferował odpowiednie boisko. Okazało się, że zlikwidowano go ponad rok wcześniej. Mimo pełnej dokumentacji reklamacyjnej i sprawy sądowej, firma nie poczuła się do winy, przeprosin itp. Na szczęście otrzymałem częściową rekompensatę. Niestety nie była adekwatna do zaniedbania, arogancji Itaki. Firma liczy, ze mała część zawiedzionych klientów złoży reklamację, jeszcze mniejsza złoży pozew do sądu. Czują się bezkarni. Była to już druga sytuacja, kiedy oferta mocno różni się od realu. I już ostatnia, więcej nie skorzystam z ich oferty. Zaletybrak, arogancja i brak rzetelności.Wadyfirma niegodna poświęcenia urlopu. -
-
~Janusz K. / 2018-11-15 16:08
Brałem udział w wycieczce do LONDYNU nr.rezerwacji 1223892 i z wycieczki jako turystycznej wraz z żoną jesteśmy zadowoleni.Ale pokój w QUEENS HOTEL na 4 piętrze na poddaszu było wielką tragedią!Pokój wyglądał jak dla pracowników technicznych hotelu!!! Żeby okno otworzyć trzeba było wchodzić na krzesło ponieważ znajdowała się klamka na wysokości 2,5 metra od podłogi!!! Przez cały czas mogliśmy oglądać tylko niebo!!!Zamiast stołu był blat przykręcony do ściany na wysokości 160 cm.Tak było kiedyś na dworcach kolejowych!!!Nikt nie uprzedził nas żeby mieć z sobą adaptery do ładowania komórek.Jak nam powiedziała pilotka Beata można je było wypożyczyć w recepcji co okazało się błędem!Pomimo załączonej dokumentacji fotograficznej reklamacja została załatwiona odmownie!!!Tłumacząc się, że cyt:LEŻAŁO TO JEDYNIE W GESTII HOTELARZA:Pytam się z kim zawierałem umowę???-z HOTELARZEM!!!Pod względem turystycznym było bardzo dobrze!!!w BIURZE Obsługi poinformowano mnie że przy następnym wyjeżdzie dostaniemy upust co okazało sie BZDURĄ!!!W związku z takim potraktowaniem NAS rezygnujemy z wyjazdów z tym BIUREM ITAKA!!!Nie polecam tego biura ponieważ po faktcie potraktowano NAS jak intruzów i ,,JELENI" których udało się naciągnąć!!! ZaletyPILOTKA I PRZEWODNICZKA POSIADAŁY BARDZO DUŻO WIADOMOŚCI!!!WadyJuż wymieniłem wyżej!!! -
~Jagoda / 2018-11-14 10:01
Wróciłam z mężem z wycieczki z Tajlandii miała to być Uczta dla ducha a była uczta finansowa dla biura. Podróżuje dużo i nigdy jeszcze nie spotkałam takiej pilotki z biura ITAKA, całkowity brak asertywności. Ponadto chciałam państwa uprzedzi jeśli ktoś z was będzie kupował lokalne wycieczki to tylko przez biura lokalne. Nasza przewodnicza pani Małgorzata kupie wycieczki dwukrotnie droższe o takim samym programie " tak dba o dobro klientów Itaki". Jednocześnie chce uprzedzić państwa o tym ,ze na miejscu musieliśmy zapłać 50 dolarów dodatkowo na tak zwane napiwki dla obsługi hotelowej. Miło to "głęboki sens " ponieważ jednemu z naszych towarzyszy podróży nie zapakowano walizek z hotelu do autokaru za transport walizki podróżnik musiał zapłacić 90 dolarów. Wycieczka przebiegała w rytmie czasu jaki dyktował pan przewodnik z Tajlandii. Długo będę zastanawiał się czy kupić wycieczkę z ITAKI. ZaletyDobre hoteleWadyBrak dobrej opieki ze strony organizatora -
~Itaka oszuści!!!!!!!!!!!!!!! / 2018-11-13 23:24
Itaka to istni oszuści, oferowany był hotel czterogwiazdkowy na Krecie w trakcie pisania umowy,bo przybyciu na miejsce masakra, w pokojach karaluchy, łóżka pozarywane nie mówiąc o komforcie spania w łazienkach brud i syf, sedes poklejony silikonem bo woda lała z każdej strony totalna pomyłka ten wyjazd.
Teraz przy reklamacji mówią że hotel spełniał standardy, totalnie olewają klienta jak już zapłaci za wycieczkę. ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chętnie bym zorganizował zebranie kilku osób oszukanych i sprawę oddać zbiorowo do sądu za oszustwa.ZaletyZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~ROXY / 2018-11-02 00:26
Jestem bardzo rozczarowana postawą rezydenta i całej obsługi Itaka na miejscu pobytu. W segregatorze Itaki informacja, o której transfer hotelu na lotnisko. Niestety nikt się po nas nie zjawił, nie zadzwonił. Gdyby nie inny autokar jadący na lotnisko nas nie zabrał zostalibysmy pod hotelem oddalonym o 60km od lotniska. Na lotnisku proszeni rezydenta o wyjaśnienie powiedział, że nie ma czasu na rozmowę mimo, że przez godzinę później stał w tym samym miejscu!!!!
strona 45 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »