strona 45 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~ala / 2018-11-30 11:46
Bardzo fajne ceny, mają często akcje na wycieczki. Podróżując z nimi czuje się bezpiecznie i pewnie. Mają fajne lokalizacje i można polecieć Z nimi w piękne miejsca na całym świecie. -
-
~paulinka / 2018-11-25 11:13
Jak dla mnie najlepsze biuro podróży, nigdy jeszcze nie zawiodłam się na nich. oferta zawsze zgodna z opisem, rezydenci pomocni. A ceny są naprawdę fajne. -
~grzegorz / 2018-11-24 08:26
Biuro Podróży ITAKA zorganizował w tym roku wakacje w Hotelu Stefania w Grecji, hotel polecam.
MINUS
W naszym przypadku mieliśmy wyjazd z hotelu o 24.00 a zostaliśmy wykwaterowani o 10.00
Rozumiem 4-5 godzin a nie 14 godzin, koczowania na walizkach w holu hotelowym to jest upokarzające i mało wizerunkowe dla hotelu,
Brak zapewnionej ostatniej kolacji, zwłaszcza przy opcji all inclusive to chamstwo, oczywiście nie jest problemem dokupienia wyżywienia i napojów w barze, najgorzej że głodni Janusze kombinują i powstający goście wynoszą i m jedzenie, a to podchodzi pod kradzież, w jakim świetle stawia to gości z Itaki?
Zgodnie w wyjaśnieniami Biura brak wyżywienia do końca przedostatniego dnia hotelowego i 14 godzinne koczowanie na walizkach w holu hotelowym, wynika z zapisów w „Informacji Praktycznych” w punkcie „Doba hotelowa”. Jednak nie uwzględnił on zapis: „Goście kwaterowani są po przybyciu do hotelu – co oznacza, że doba hotelowa liczona jest od godz. 14.00-15.00 dnia podanego na dokumencie podróży w pozycji „TERMIN”” co oznacza to, że mając wyjazd z hotelu po godz. 15.00 automatycznie jestem gościem hotelowym, do czasu wyjazdu.
Dlatego ma mam otwarte pytanie, jeśli wyjazd miałby być o godzinie 9.00 to całą noc miałbym spędzić w holu hotelowym?ZaletyZalety, bo tych było sporo ale kilka wymienię to:
-obsługa zasługuje na 5-gwiazdek, ręczniki oraz sprzątanie pokoi codziennie,
-jedzenie bardzo smaczne, regionalne, zróżnicowane, kierownik sali się naprawdę stara,
-basen czysty, leżaków w bród, spokojny - brak animacji ;-) ale dzieciaki i tak wariują,
-wieczorki tematyczne, Grecki, latynoski był też Polski z dico-polo,
-położenie w spokojnej okolicy, morze w miarę czyste i spokojne.WadyBiuro przyjmuje 14 godzin koczowania na walizkach w holu hotelowym za standard obsługi klienta -
~Ada / 2018-11-20 21:24
Panama wyjazd zdecydowanie za krótki 7-8 dni -mało Dlaczego nie ma opcji 10 dni? Za to macie rewelacyjna rezydentke pania Magdę Augustyniak Dziewczyna przemiła , uśmiechnięta i z niesamowita wiedza ! Właściwy człowiek na właściwym miejscu !! Zakochana w Panamie -to widać i słychać ! Dziewczyna o wysokiej kulturze osobistej Przed wyjazdem juz mnie doszły słuchy ze Itaka ma na miejscu taka perelke???? Potwierdzam ! Potrafi zaczarować opowieściami o tym cudownym kraju ! Mam nadzieje ze kolejni turyści Itaki którzy wybiorą się do Pany będą mieliby przyjemność spotkać inposluchac pani Magdy ! ZaletyRezydentka!!!! Hotel! Lot -LufthansaWadyOpcja tygodniowa ! Brak 10 dniówek -
~zbyszek1968 / 2018-11-17 16:48
1. Dwukrotna zmiana opcji wyjazdu. Zmiana miejsca wylotu, zmiana miejsca przylotu, zmiana transportu i czasu przejazdu z lotniska do hotelu.
Z lotniska w Ochrydzie do miejscowości Święty Stefan jedzie się 15 – 20 minut.
Z lotniska w Tiranie jechaliśmy cztery godziny.
2. Organizator nie poinformował Klientów o konieczności wykupienia dodatkowego ubezpieczenia kosztów leczenia, pomimo, iż wie, że Macedonia nie należy do UE i nasze Europejskie Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego nie mają tam zastosowania. Natomiast sumy ubezpieczenia KL w ramach umowy turystycznej są niewystarczające do pokrycia rzeczywistych kosztów leczenia i/lub ratownictwa.
3. Wylot w dniu 07.08.2018 o godzinie 03.25 z Katowic.
W dniu 04.08.2018 o godzinie 20.30 otrzymaliśmy SMS z numeru opisanego
jako Itaka o treści : „ Witamy. Uprzejmie informujemy, ze podczas pobytu w Macedonii beda Panstwo objeci telefoniczna opieka rezydenta, ktory stacjonuje
w Albanii. Do jego zadan nalezy pomoc przy przylocie i wylocie na lotnisku
w Tiranie. Ze wzgledu na mobilny dyzur rezydenta, na miejscu nie zostanie zaprezentowana oferta wycieczek fakultatywnych. Pozdrawiamy ”
Pisownia oryginalna.
A co w razie sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia ?
Z Tirany do Ohrydu jest około 3 – 5 godzin jazdy bez przerwy samochodem osobowym zależnie od ruchu ciężarówek i pory dnia plus podwójna odprawa
na granicy.
Nikt z turystów nie ma obowiązku biegłej znajomości języka angielskiego i / lub macedońskiego.
Koszt minuty połączenia telefonicznego to 4,96 zł taryfikowane co pełną minutę,
koszt wiadomości sms to 1,50 zł.
Wycieczki fakultatywne wykupiliśmy w lokalnej agencji turystycznej dzięki uprzejmości i pomocy Państwa Rezydentów z konkurencji za 60 % ceny
oferowanej przez Itakę.
4. W ofercie Itaki brak jakiejkolwiek informacji o problemach z rezydentem
na miejscu. Od Polaków obecnych na miejscu dowiedzieliśmy się, że rezydent był, ale się spakował i po prostu uciekł w dniu naszego przyjazdu, czyli 07.08.2018.
5. Po przylocie do Tirany kilkanaście minut chodziliśmy z bagażami po hali przylotów i szukaliśmy stanowiska BT Itaka. Na terenie lotniska w Tiranie
nie było żadnej Informacji gdzie znajduje się stanowisko tej firmy.
Okazało się, że jest zlokalizowane około 50 metrów poza budynkiem lotniska.
Jakoś inne biura podróży mają swoje stanowiska na terenie hali przylotów,
tylko nie Itaka. Nie było żadnej kartki, ani informacji głosowej na terenie lotniska.
Przy stanowisku Itaki, gdzie były trzy osoby rezydentów, otrzymaliśmy od jakiegoś Pana w mundurku Itaki, bez identyfikatora kopertę i informację
„Proszę iść do tego białego busa. Ja tam za chwilę przyjdę.”
To był nasz jedyny kontakt z „rezydentem” Itaki. Już się nie pojawił. Odjechaliśmy do Macedonii bez spotkania z rezydentem, za opiekę którego przecież zapłaciliśmy !!!
6. Bus ,którym jechaliśmy okazał się być bez klimatyzacji, przy trasie w pełnym słońcu i zewnętrznej temperaturze około 30 stopni Celsjusza, a do tego mocno wysłużony, co odczuliśmy dobitnie ze względu na jakość tamtejszych dróg.
Kierowca na szczęście znał język angielski w stopniu podstawowym.
To jednak nie podniosło komfortu ani standardu podróży.
7. Również nasz powrót, wyjazd z hotelu okazał się być bardzo problematyczny.
Z numeru +355699788181 w dniu 19.08.2018 o godzinie 22.59 otrzymaliśmy wiadomość „Dzien dobry. Informujemy o godzinie wyjazdu z hotelu na wylot
do Katowic ( wylot z Tirany 23:50 21.08.2018). Wyjazd z hotelu Holiday M
21.08 godz. 17:50 (taxi).Do zobaczenia na lotnisku. Agnieszka Wirkowska
bp Itaka”
Faktycznie podjechał jakiś prywatny samochód o godzinie 18.15 i Pan zapytał
po angielsku czy jedziemy do Tirany. Nie miał ani identyfikatora, ani żadnego dokumentu z Itaki, a samochód wyglądał na prywatny, gdyż nie miał żadnych oznaczeń.
Równie dobrze mógłby to być porywacz lub terrorysta.
Był to granatowy osobowy Mercedes sedan na max. 5 osób.
Następnie podjechaliśmy 200 metrów dalej do hotelu Tino, gdzie czekały kolejne dwie osoby z bagażami. Tu powstał problem, gdyż po prostu zabrakło miejsca żeby zabrać wszystkich i bagaże. W konsekwencji musieliśmy opuścić ten samochód i razem z drugą parą podróżnych czekaliśmy blisko godzinę na zmianą samochodu na większy. W sumie wyjazd z hotelu opóźnił się ponad półtorej godziny.
Na lotnisko w Tiranie dojechaliśmy około godziny 22.10.
Ani przed budynkiem lotniska, ani w hali odlotów nie było nikogo z Itaki.
Sami dotarliśmy do stanowiska odprawy już w trakcie gdy trwała.
Okazało się, że wylot został przesunięty na 23,25. Na szczęście nastąpiło opóźnienie i wylecieliśmy z Tirany o godzinie 0.30.
8. Rezydent Pani Magdalena K. w Albanii na nasze zapytanie sms
o spotkanie odpowiedziała, że nie będzie żadnego spotkania. Nie zainteresowała się również czy turyści w Macedonii bezpiecznie dojechali do hoteli, czy mają jakieś problemy.
Hotel "holiday m" w miejscowości Svety Stefan koło Ochrydy okazał się być hostelem, a jedzenie to tragediaZaletyjedyny plus tego hostelu to lokalizacja z własną plażą i widok z pokojów zlokalizowanych od strony jeziora.WadyBiuro turystyczne itaka, tym razem to tragedia. Nigdy więcej.
"hotel" brudny, jedzenie to kpina, musieliśmy sami sobie kupować produkty na śniadanie, żadnych standardów sprzątania. Omijać z daleka zarówno ten hostel jak firemkę itaka -
~mack / 2018-11-15 20:53
oferta okazała się nie zgodna z rzeczywistością. Ponieważ gram z synem amatorsko w squasha wybraliśmy hotel, który oferował odpowiednie boisko. Okazało się, że zlikwidowano go ponad rok wcześniej. Mimo pełnej dokumentacji reklamacyjnej i sprawy sądowej, firma nie poczuła się do winy, przeprosin itp. Na szczęście otrzymałem częściową rekompensatę. Niestety nie była adekwatna do zaniedbania, arogancji Itaki. Firma liczy, ze mała część zawiedzionych klientów złoży reklamację, jeszcze mniejsza złoży pozew do sądu. Czują się bezkarni. Była to już druga sytuacja, kiedy oferta mocno różni się od realu. I już ostatnia, więcej nie skorzystam z ich oferty. Zaletybrak, arogancja i brak rzetelności.Wadyfirma niegodna poświęcenia urlopu. -
~Janusz K. / 2018-11-15 16:08
Brałem udział w wycieczce do LONDYNU nr.rezerwacji 1223892 i z wycieczki jako turystycznej wraz z żoną jesteśmy zadowoleni.Ale pokój w QUEENS HOTEL na 4 piętrze na poddaszu było wielką tragedią!Pokój wyglądał jak dla pracowników technicznych hotelu!!! Żeby okno otworzyć trzeba było wchodzić na krzesło ponieważ znajdowała się klamka na wysokości 2,5 metra od podłogi!!! Przez cały czas mogliśmy oglądać tylko niebo!!!Zamiast stołu był blat przykręcony do ściany na wysokości 160 cm.Tak było kiedyś na dworcach kolejowych!!!Nikt nie uprzedził nas żeby mieć z sobą adaptery do ładowania komórek.Jak nam powiedziała pilotka Beata można je było wypożyczyć w recepcji co okazało się błędem!Pomimo załączonej dokumentacji fotograficznej reklamacja została załatwiona odmownie!!!Tłumacząc się, że cyt:LEŻAŁO TO JEDYNIE W GESTII HOTELARZA:Pytam się z kim zawierałem umowę???-z HOTELARZEM!!!Pod względem turystycznym było bardzo dobrze!!!w BIURZE Obsługi poinformowano mnie że przy następnym wyjeżdzie dostaniemy upust co okazało sie BZDURĄ!!!W związku z takim potraktowaniem NAS rezygnujemy z wyjazdów z tym BIUREM ITAKA!!!Nie polecam tego biura ponieważ po faktcie potraktowano NAS jak intruzów i ,,JELENI" których udało się naciągnąć!!! ZaletyPILOTKA I PRZEWODNICZKA POSIADAŁY BARDZO DUŻO WIADOMOŚCI!!!WadyJuż wymieniłem wyżej!!! -
~Jagoda / 2018-11-14 10:01
Wróciłam z mężem z wycieczki z Tajlandii miała to być Uczta dla ducha a była uczta finansowa dla biura. Podróżuje dużo i nigdy jeszcze nie spotkałam takiej pilotki z biura ITAKA, całkowity brak asertywności. Ponadto chciałam państwa uprzedzi jeśli ktoś z was będzie kupował lokalne wycieczki to tylko przez biura lokalne. Nasza przewodnicza pani Małgorzata kupie wycieczki dwukrotnie droższe o takim samym programie " tak dba o dobro klientów Itaki". Jednocześnie chce uprzedzić państwa o tym ,ze na miejscu musieliśmy zapłać 50 dolarów dodatkowo na tak zwane napiwki dla obsługi hotelowej. Miło to "głęboki sens " ponieważ jednemu z naszych towarzyszy podróży nie zapakowano walizek z hotelu do autokaru za transport walizki podróżnik musiał zapłacić 90 dolarów. Wycieczka przebiegała w rytmie czasu jaki dyktował pan przewodnik z Tajlandii. Długo będę zastanawiał się czy kupić wycieczkę z ITAKI. ZaletyDobre hoteleWadyBrak dobrej opieki ze strony organizatora -
-
~Itaka oszuści!!!!!!!!!!!!!!! / 2018-11-13 23:24
Itaka to istni oszuści, oferowany był hotel czterogwiazdkowy na Krecie w trakcie pisania umowy,bo przybyciu na miejsce masakra, w pokojach karaluchy, łóżka pozarywane nie mówiąc o komforcie spania w łazienkach brud i syf, sedes poklejony silikonem bo woda lała z każdej strony totalna pomyłka ten wyjazd.
Teraz przy reklamacji mówią że hotel spełniał standardy, totalnie olewają klienta jak już zapłaci za wycieczkę. ZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chętnie bym zorganizował zebranie kilku osób oszukanych i sprawę oddać zbiorowo do sądu za oszustwa.ZaletyZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyZŁODZIEJE I OSZUŚCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~ROXY / 2018-11-02 00:26
Jestem bardzo rozczarowana postawą rezydenta i całej obsługi Itaka na miejscu pobytu. W segregatorze Itaki informacja, o której transfer hotelu na lotnisko. Niestety nikt się po nas nie zjawił, nie zadzwonił. Gdyby nie inny autokar jadący na lotnisko nas nie zabrał zostalibysmy pod hotelem oddalonym o 60km od lotniska. Na lotnisku proszeni rezydenta o wyjaśnienie powiedział, że nie ma czasu na rozmowę mimo, że przez godzinę później stał w tym samym miejscu!!!! -
~Daga / 2018-10-31 15:32
Nie mogę do niczego się przyczepić, obsługa hotelowa lekko nie miła, ale to nie wina biura podróży, ludzi się nie uświadczy ;). Ogólnie wakacje udane, w fajnej cenie i spoko standardzie Zaletycena, miejsce, czasowośćWadyobsługa -
~Gość2018 / 2018-10-29 18:18
Zanim wyjedziesz z BP Itaka warto przeczytać później możesz tylko płakać, że miałeś zmarnowany urlop. Itaka za nic nie odpowiada, transfer do hotelu 4 godziny zamiast 2, niejadalne pakiety w czasie wycieczek fakultatywnych sprzedawanych przez ITAKE, nie ich sprawa, rezydent ma tylko sprzedać wycieczki, reszta nie ich sprawa, oto oficjalne stanowisko BP na złożoną przez mnie reklamację:
"Ustosunkowując się do poruszonej kwestii wyżywienia w trakcie realizacji wycieczki
fakultatywnej informujemy, że hotel nie ma obowiązku przygotowywania suchego prowiantu dla
uczestników wycieczek a zgodnie z informacją umieszczoną zarówno w naszym katalogu jak i na
stronie www.itaka.pl (Informacje praktyczne) cyt: „Klienci uczestniczący w wycieczkach
fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki.
(...)”. Niemniej jednak przepraszamy, jeśli zaistniała sytuacja spowodowała Państwa dyskomfort.
W odniesieniu do wycieczki fakultatywnej bardzo nam przykro, że realizacja zakupionej na
miejscu wycieczki fakultatywnej wzbudziła negatywne uwagi i w imieniu jej organizatora
najmocniej przepraszamy za opisane niedogodności.
W katalogu z ofertą oraz na naszej stronie www.itaka.pl, zakładka Zanim zarezerwujesz
wyraźnie informujemy o możliwości zakupu wycieczek na miejscu oraz ich organizacji przez
lokalne agencje turystyczne (cyt: WYCIECZKI LOKALNE Turyści mają możliwość wzięcia
udziału w fakultatywnych wycieczkach lokalnych, płatnych na miejscu. Wycieczki do
interesujących miejsc turystycznych, często niedalekich od miejsca pobytu są przyjemnym urozmaiceniem
wczasów. Klienci uczestniczący w wycieczkach fakultatywnych nie otrzymują zwrotu za
niewykorzystany w tym czasie pokój hotelowy i posiłki. Wycieczki lokalne organizowane są przez
lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość
niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych).
Obecny na miejscu rezydent pomaga Klientom w zakupie wycieczek" dwa razy droższych od tych oferowanych przez lokalne biura.ZaletyŁadny hotel, wyżywienie na 3+WadyBrak rezydenta, daleko od lotniska, drogie wycieczki fakultatywne, -
~Zuzanna / 2018-10-24 11:55
Daję Itace 1 punkt za dwa doświadczenia które mam za sobą.
Pierwsze to zamiana hotelu podczas wyjazduu na Madere na położony 30 km od miejsca na którym nam zależało. Hotel położony w odosobnionym miejscu. Oczywiście żadne reklamacje ani rekompensaty za zepsute wakacje czy konieczność wynajmowania samochodu nie zostały przez Itakę uwzględnione.
Drugie to manipulowanie przy opiniach wystawianych na ich stronie po odbyciu wycieczki. Nie publikują komentarza jeżeli im nie pasuje i sami zawyzaja ocenę główną. W przypadku naszej opinii przyznali sobie 6 na 6 chociaż nie wynika to z ocen cząstkowych !
-
~Asia / 2018-10-20 14:52
Będąc z Itaką na wakacjach czułam się bezpiecznie. Dotarliśmy w ustalonym terminie, bez żadnych opóźnień. Na miejscu zastaliśmy piękny hotel, dokładnie taki jak został przedstawiony na stronie internetowej. To był moje czwartek wakacje z Itaką i na pewno nie ostatnie. -
~ajgor / 2018-10-19 22:01
Jeżeli ktoś myśli ( podobnie jak ja ) że lepiej jechać z biurem Itaka niż indywidualnie bo w pierwszym przypadku ma się opiekę biura i rezydentów a w drugim liczy się tylko na siebie, to bardzo ale to bardzo się myli. Nie będę opisywał całej historii ale zacytuję fragment odpowiedzi biura Itaka na nasze zażalenie (Wyjaśniamy, że do jego zadań (rezydenta/ki )należy pomoc przy przylocie, wylocie, podczas pobytu i przyjmowanie zapisów na wycieczki lokalne, co zostało wskazane w Informacjach praktycznych znajdujących się w katalogu oraz na stronie internetowej z ofertą (jakoś nie znalazłem )Nie poleciłbym Itaki nawet wrogowi. WadyBrak opieki rezydentów -
~Adi / 2018-10-18 19:43
Kupiona wycieczka do Portugali okazała się totalną klapą organizatora
Itaki!!!
Za wygôrowaną cenę warunki jak
w motelu
Formuła All Inclusive żenada
Jak chcesz mieć zmarnowane wakacje
wybierz sie na nie z Itaką!ZaletyPogoda,kraj????WadyHotel,obsługa,jedzenie -ogólnie tragedia.Reklamacja Oczywiście odrzucona.! -
-
~Magdalena / 2018-10-16 11:16
Nie polecam. Nie dajcie się Państwo oszukiwać BP Itaka bierze pieniądze za wczasy w wybranym hotelu i nie dotrzymuje umowy. Zmieniono nam miejsce wybranych przeze mnie wakacji na miejsce oddalone o 40 km. wybrałam wczasy z BP ITAKA ostatni raz. Jestem bardzo niezadowolona. Napisałam reklamację. Złożyłam reklamację do rezydenta na miejscu. oraz drugą po powrocie. Moje 2 tygodnie wczasów to nie był czas relaksu w wymarzonym przeze mnie miejscu. BP ITAKA nie bierze na siebie odpowiedzialności za zepsute wakacje klientów! Zamienia Hotel na zastępczy, nie informując klientów. Nie wypłaca odszkodowania. Nie macie Państwo Żadnej gwarancji kupując wczasy, że dojedziecie do wybranego przez siebie miejsca. Zastępczy hotel, zastępcze miejsce to nie jest rozwiązanie dla klienta, który kupił wczasy miesiąc przed wylotem. Potwierdzałam dzień przed wylotem, czy coś w rezerwacji się nie zmieniło i otrzymałam informację,że wyjazd będzie bez zmian. Spokojnie podróżowałam do moment przybycia na lotnisko docelowe, gdzie okazało się, że dla mnie i dla córki nie ma Hotelu. Nie POlecam!!!!! ZaletyGrecjaWadyStres oraz Brak odpowiedzialności organizatora za zmiany w rezerwacji bez wiedzy klienta!!! Szok!!! -
~Bogusława / 2018-10-14 12:35
Dalmacki horyzont z Itaką we wrześniu 2018 byłby przygodą gdyby nie wiele niedociągnięć ze strony organizacyjnej biura. Hotele na trasie rozmieszczone bez przemyślenia co powodowało nadrabianie niepotrzebnych kilometrów i przedewszystkim stratę czasu. Hotel Zagrzeb pawilon Pinia to nieporozumienie niedomykające się drzwi ,woda wyciekająca na pokój z łazienki ,brak nawet jednego krzesła itd. , standard pozostałych hoteli jak i jedzenie zgodne z oczekiwaniami . Dzień 4 Jajce ,Bihać (godzina przerwy na obiad dla pilota i kierowcy to skandal) przejazd 450km na Jeziora Plitwickie i 2 godz na zwiedzanie tak urokliwego miejsca jak jeziora to jakieś nieporozumienie. Trudno się dziwić , że część uczestników wycieczki się zgubiła bo w takim tempie trudno było coś zobaczyć a pilot pan Lech nie był zainteresowany zupełnie grupą. Osoba pilota pozostawiała wiele do życzenia na każdym kroku ignorancja ,zdawkowa encyklopedyczna wiedza to trochę za mało droga Itako na wycieczkę objazdową .Gdyby nie wiedza ,doświadczenie lokalnych przewodników ( wielkie dzięki za to składam dla wszystkich) to niewiele byśmy wiedzieli o zwiedzanych miejscach, bo to że słońce zachodzi a księżyc wschodzi to wiemy wszyscy i nie musimy jechać do Dalmacji żeby to usłyszeć ( zresztą było jeszcze dużo więcej takich „ ciekawych „ informacji)
Cała Dalmacja jest piękna każde miejsce warte zobaczenia .Pozostały miłe wspomnienia mimo różnych niedogodności. Grupa zorganizowana ,punktualna, z poczuciem humoru – pozdrawiam wszystkich.
Droga Itako może warto byłoby wyciągnąć wnioski na przyszłość i brać pod uwagę sugestie uczestników imprez. -
~Karolina / 2018-10-13 10:57
Jestem bardzo rozczarowana lekceważącym podejściem do klienta oraz dramatyczną jakością wykonania usług. W ramach oferty ALL INCLUSIVE- codziennie to samo, czasem urozmaicenie w postaci makaronu z pieprzem na obiad albo pokrojoną parówką w pomidorach na kolację. (chętnie podzielę się zdjęciami ale tutaj nie mogłam dodać) W efekcie wszyscy musieliśmy żywić się na mieście, bo tego nie dało się zjeść.
Po złożeniu reklamacji (oczywiście po dodatkowych prośbach o odpowiedź) po prawie dwóch miesiącach otrzymałam odpowiedź, że "przesłane zdjęcia nie potwierdzają nienależytego wykonania umówionych świadczeń, ani nie przedstawiają żadnych wad w wykonaniu umowy". Nigdy więcej nie skorzystam z tego biura podróży i szczerze nikomu nie polecam.
Poniżej treść mojej reklamacji z dokładnym opisem:
Reklamacja dotyczy
WYŻYWIENIA W HOTELU - bardzo ubogie i w ogóle niezróżnicowane jedzenie jak na ofertę all inclusive.
Śniadania - codziennie były podawane jajka na 5 sposobów (jajecznica, jajecznica z szynka, jajko sadzone, jajko na twardo i tost z jajkiem), do tego mleko, platki i pomidor.
Obiady i obiadokolacje to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie - kalafior, brokuły, poidor, ogórek, sałata - i to jako osobne dania w osobnych bemarach. Do tego frytki podawane na zimno i raz na jakiś czas danie mięsne, np. pokrojone w plasterki parówki zalane sosem pomidorowym.
Jak na lunch były gotowane brokuły i kalafior, to na kolację można było się spodziewać tego samego tylko zapieczonego w piekarniku. Raz nawet zdarzył się makaron posypany pieprzem - jako danie. W efekcie zmuszeni byliśmy do żywienia się samodzielnie na mieście - jedzenie podawane w restauracji było nie do zaakceptowania. Załączam zdjęcia 'obiadu'.
Przekąski przy barze: jedna miska z jabłkami i kilkoma winogronami (wystarczało tego dla pierwszych kilku osób, a czasem były w takim stanie że nikt nie chciał ich ruszyć), tosty, tzn chleb posmarowany masłem i z plasterkiem jakiegoś sera i krakersy. Raz się zdarzyły naleśniki - na sucho, samo ciasto.
Drinki przy barze - alkohole niewiadomego pochodzenia przelewane do butelek po markowych alkoholoach - np Jim Beam - butelka ok, ale zawartość nigdy obok Jim Beama nie stała. Soki - przelewane do dyspozytora z 5 litrowych baniaków, które miały tylko kolor soków a smak nie wiem do czego podobny. Jak się chciało cokolwiek normalnej jakości (sok, cola, alkohol itp.) to trzeba było za niego dodatkowo zaplacić.
Prowiant na wycieczki - planowaliśmy kolejnego dnia wycieczkę z samego rana, dlatego na dzień przed poprosiliśmy recepcję o przygotowanie śniadania na wynos. Oczywiście Pani powiedziała, że bez problemu i będzie gotowe rano o 7:00. Rano zaskoczenie, bo osoba która była na recepcji o niczym nie wiedziała, śniadanie nie zostało dla nas przygotowane i osoba ta goniła po kuchni żeby nam coś przygotować na szybko (musieliśmy czekać dobre 15 minut ryzykując spóźnienie sie na wycieczkę). W efekcie otrzymaliśmy wodę mineralną, kromkę chleba z plasterkiem sera i wrzucone w to nieświeże winogrona. W efekcie musieliśmy sobie kupić sami śniadanie, bo z tego co nam spakowaliśmy do spożycia nadawała się tylko woda.
Wspomnę, że problem z wyżywieniem w hotelu był zgłaszany na spotkaniu z rezydentką (przez nas i inne osoby). Mimo interwencji nie zauważyliśmy żadnych zmian. Nie jest to nasz pierwszy wyjazd z tego typu ofertą, ale pierwszy raz byliśmy zmuszeni żywić się poza hotelem. -
~Anip / 2018-10-12 22:16
Hotel super,w ofercie opisaty tak jak w rzeczywistosci. Problem polegal na tym ze kupilismy wycieczke 8 dni a mielismy 6. Itaka zastrzega sobie zmiane godzin wylotu. Takze na wakacje dotarlismy w niedziele o 3 w nocy a mielismy o 15-tej. A powrot mialbyc o 19-tej, a byl o 4 rano. Rezydentak niepomocna. Byla tylko po to żeby sprzedać wycieczki fakultatywne ZaletyFajny hotelWadySkrocenie terminu wycieczki
strona 45 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »