Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ada / 2019-06-02 14:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak organizacji, brak wiedzy, nie polecam!
    Pobyt 4 dniowy(tak naprawdę 2 dni,ponieważ przylot 1. dnia o 20 na kolację do hotelu, wyjazd 4.dnia o 4 nad ranem)-cena nieadekwatna, co więcej wypadałoby zorganizować śniadanie na wynos przy takiej godzinie wylotu. Brak profesjonalizmu,inne biura już opanowały takie sytuacje.
    Przed wylotem brak podanej godziny wyjazdu spod hotelu, dopiero po moim telefonie poinformowano nas o godzinie wyjazdu,ale przy wymeldowaniu gdzie stawilismy sie przed godzina wyjazdu, o ktorej nas poinformowano, Pan recepcjonista poinformował nas,że bus odjechał,że się spóźniliśmy i że możemy sobie zamówić taksówkę. Już wsiadaliśmy do taksówki gdy podbiegł do nas Pan z informacją, że zaszła pomyłka, bus na nas czeka a Pan recepcjonista nie wiedział o tym-totalny brak informacji. Dodam,że w później usłyszeliśmy od innych gości że ich nikt nie zdążył zatrzymać przed wzięciem taksówki i ponieśli dodatkowe koszty tylko i wyłącznie z braku organizacji biura Itaka.
    Dodatkowo uważam ,że to dość śmieszne,że ani pracownik w stacjonarnym biurze podróży ani na infolinii w dziale odpowiedzialnym za sprzedaż biletów czarterowych nie jest w stanie sprawdzić czy możliwy jest powrót na inne lotnisko niż w ofercie. Jedyna odpowiedź pracownika brzmiała "nie wiem, nic mi się tu takiego nie wyświetla". Dodam, że na dzień przed naszym wylotem na stronie Itaki wyświetliła się oferta biletu powrotnego do lokalizacji jaką chcieliśmy ,ale pracownik z infolinii nadal nie potrafił z tym nic zrobić. Rozumiem,że są to zbyt skomplikowane operacje dla pracownika zajmującego się obsługą sprzedaży biletów czarterowych. Co więcej w trakcie wycieczki nie przeszkadzało to biurze Itaka aby zmienić nam lotnisko przylotu z Warszawy Chopin do Warszawa Modlin, zorganizowano nam wycieczkę krajoznawczą z lotniska w Modlinie do Centrum Warszawy, chociaż tyle bo w przeciwnym wypadku moglibyśmy nie zdążyć na pociąg, na który mieliśmy wykupiony bilet.
    Reasumując nikomu nie polecam tego biura,
  • ~Aleksandra_1952 / 2019-06-01 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety już na starcie wielkie rozczarowanie. Zmiana godzin wylotu i przylotu powoduje utratę 13 godzin z wypoczynku , ale koszty wyjazdu pozostają te same. Dodatkowe koszty to konieczność wynajmu pokoju hotelowego przed wyjazdem i po powrocie. Oferta atrakcyjna od jesieni 2018 zmienia się diamewtralnie tuz przed rozpoczęciem. Może nie miałoby to znaczenia przy pobycie 2 tygodniowym, ale przy tygodnowym już tak. Zmiana godzin oczywiscie nastąpiła już po uiszczeniu w wyznaczonym terminie całej opłaty. Gdym wiedział o tym wcześniej nie robiłbym dopłaty tylko zrezygnowałbym z wycieczki. Można zmienić godziny , ale czy koniecznie o 13 godzin kosztem wypoczynku klienta. Wiecej nie skorzystam z usług "Itaki". Czyżby zamierzone cięcie koszów? Nie polecam nikomu tewgo biura podróży.!
    ZaletyPoczatkowo atrakcyjny czasokres pobytu.
    WadyDiametralnie zmienione godziny wylotu i przylotu.
  • ~Anna / 2019-05-31 18:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejne rozczarowanie z wykupionej imprezy w Itace.Rekomendowany od października ub.r hotel okazał się porażką.Wizualizacja ,która widnieje na stronie reklamująca doskonałość hotelu Amour w Korfu okazała się bardzo różna od rzeczywistości.Hotel po generalnym remoncie z wieloma niedoróbkami.Kanalizacja źle odprowadzająca ścieki w łazience,niedomykające się drzwi balkonowe,śliskie schody i posadzki co w warunkach deszczu utrudniało swobodne chodzenie/było kilka przypadków potknięć i upadków/.Niewielka stołówka /7 stolików 5-co osobowych.Jedzenie mało urozmaicone najczęściej zimne.Znikoma ilość owoców.Zamiast herbaty głównie rumianek.Kawa lura a wino poniżej jakiejkolwiek jakości.Czystość w pokojach bez zarzutu.Obsługa kelnerska bez przygotowania w zawodzie ograniczająca się do sprzątania pustych talerzy i nakrywania do stołu.Cały personel wystraszony wyglądający jakby pracował pod wielką presją właściciela.Całośc wyjazdu ratowały piękne widoki nad kanałem Amour.Ogólnie hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki.Nie poleciłabym go znajomym.
    ZaletyWłaściwie ich brak
    WadyTak jak w opisie
  • ~Klaudia / 2019-05-28 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    K/Ł. Podróż poślubna wyspa Rodos hotel Rodos Palace
    ZaletyBardzo ładny pokój
    Wady1.pokoj w bloku na samej górze gdzie nie było o tym informacji
    2.nie informują o zmianie restauracji np na czas obiadu trzeba szukać samemu
    3.brak informacji o tym że na kolacje trzeba przyjść w długich spodniach
    4.wycieczka na 8 dni a robi się z tego 7 przylecielismy około 21 na kolacje już się się zalapalismy więc musieliśmy iść głodni spać.
    5.do swojego bloku podczas przyjazdu gdy było już ciemno trzeba było trafić samemu szukaliśmy chyba z 40min chodzac pod górkę i po schodach z wszystkimi walizkami
  • ~Robert / 2019-05-27 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam,

    Przestrzegam przed biurem Itaka!!
    Bylismy w duzej grupie na wyjezdzie rodzinnym w Egipcie. Zarezerwowalismy hotel 5cio gwiazdkowy a zakwaterowali nas w 4ro ktory swoim standardem ledwo miescil by sie w kategorii 3 gwiazdki na warunki europejskie. Sprawa zostala natychmiastowo zgloszona do rezydenta i do biura w Polsca. Bez jakiegokolwiek rezultatu!!! W pokojach byl grzyb i karaluchy. Meble byly bardzo stare, odnawiane smierdzaca farba ktora mozna bylo czuc w calym pomieszczeniu. Ubran nie dalo sie wlozyc do szafy, tak smierdzialo. Ciagle sie cos psulo, a za naprawy trzeba bylo dawac napiwki, inaczej czekac trzeba by bylo godzinami!!
    Wszystko to zostalo ponowinie zgloszone do biura w liscie z reklamacja. W pierszej odpowiedzi biuro stwierdzilo ze nie widzi powodow reklamacji bo hotele sie poloczyly i stanowia calosc.
    MASAKRA!!!
    Nadal probujemy odzyskac stracone pieniadze i zwrocic uwage na problem. Jednak Itaka najwyrazniej nie dba o klienta bo ten precedens nadal trwa!!! 6 miesiecy po naszym wyjezdzie nadal czytamy ze Itaka wysyla nieswiadomych turystow do tego syfiastego hotelu!!!!
    UWAZAJCIE!!!

    Ps. nie czytajcie tych 2- 3 linijkowych opinii z ocena 5, ktore nie wiele wnosza a maja na celu podniesienie ogolnej opinii biura i zapewne pisane sa przez pracownikow ITAKI!!
    Zaletymozliwosc zobaczenia pieknej rafy koralowej w Egipcie
    Wadymnostwo!!!
  • ~Iras / 2019-05-27 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro podróży to totalna porażka sprzedają wycieczki do hoteli o wysokim standardzie a po przybyciu na miejsce okazuje się brak wolnych miejsc i w zamian dostaje się pokój w sąsiednim hotelu w którym standard jest około 2,5 gwiazdki max. Taka sytuacja przytrafiła się grupie około 60 osób która wykupiła wypoczynek w hotelu Palazio di Zante 4* na greckiej wyspie Zakynthos a została upchana w hotelu Zante Imperial standardy 2* zresztą oferty tego hotelu Itaka oficjalnie nawet w swej ofercie nie ma bo by nikt nie wykupił tam wczasów a o dziwo w tym kiepskim hotelu było już wszystko przygotowane dla całej naszej grupy każdy miał już przydzielony do swojego nazwiska nr pokoju więc Itaka wiedziała o tym fakcie ale milczała bo kasa musi się zgadzać...Oczywiście po wybuchu afery Itaka umywała ręce zrzucając winę na rezydenta ,który w końcu przestał odbierać telefony od rozgoryczonych turystow . Porażka ostatni raz kupiłem wycieczke w biurze podróży Itaka...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Mirosława / 2019-05-25 20:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Itake. Biuro zna się na rzeczy. Hotele, w których spałam nigdy nie były złe. Zawsze jakość była taka jakiej się spodziewałam, a do tego ceny wycieczek sa w zupełności w porzadku. Polecam biuro Itaka.
    Zaletycena, jakość hoteli, super widoki
    Wadynie ma
  • ~Olga / 2019-05-25 16:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Wraz z mężem co roku wyjeżdżamy na wakacje. Zdarzyło się nam korzystać z wielu biur podróży w naszym życiu. Od pewnego czasu jeździmy z Itaką i jak do tej pory się nie zawiedliśmy. Duży wybór ofert, nie tylko wakacyjnych, co nas bardzo cieszy. Dodatkowo ceny lastminute bardzo korzystne. Gdyby się ktoś chciał wybrać na wakację zachęcam do zapoznania się z ofertą Itaki
    Zaletyniskie ceny
  • ~Bożena / 2019-05-24 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś wróciłam z Grecii. Itaka wstyd i żenada, na żadnym etapie podróży rezydent nieprzydatny, Nic Nie Wie, Nic Nie Może. REZYDENT W Itaka To Nieporozumienie. miejsce wylotu zmienione 2 dni przed wyjazdem, miejsce powrotu zmienione 1 dzień przed powrotem, kwaterowanie w pokojach 40% tańszych od opłaconych po grubej zadymie z rezydentką szybie zmiany, brak transferu na lotnisko, po godzinie dulczenia w holu info. od recepcji że mamy sobie brać taryfy a po powrocie upominać się o zwrot kasy, rezydentka nie odbiera telefonu, infolinia reaguje, organizują transfer a kierowca naruszając wszelkie przepisy ruchu drogowego dowozi nas na samolot za 30 minut odlot, niemota bo trudno powiedzieć rezydentką twierdzi że godzina zbiórki była inna a 9 osób ma fotografie na której widać tę godzinę zbiórki rezydentka zielenieje, chyba by dostała w twarz ale nie było czasu bo odprawiali już tylko nas. Po wylądowaniu podstawiony złom bo nie autokar z którego wycieka płyn, wsida jakiś ktoś w marynarce z napisem Itaka i się błąka coś z listy spisuje, pytam kim jest i jak się nazywa i czy nie powinien przeprosić w imieniu firmy za dwukrotną zmianę transferu? Nie wie o co chodzi, doradza pisać zażalenie, ruszamy kierowca non stop odbiera telefony i gada w czasie jazdy po czym wysadza nas z torbami na trawniku, mieliśmy wołać Picję ale podjechała jakąś jego koleżanka innym złomem i kto się zmieścił to na hura wsiadł i dojechaliśmy do miejsca docelowego, parę osób zostało na przystanku bo się nie zmieścił. Na wszystko mam zdjęcia i materiały składam skargę.
    ZaletyBrak
    WadyRezydenci
  • ~Barbara / 2019-05-16 12:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Wróciliśmy z mężem z malowniczej wyspy Zakynthos. Choć pogoda był przeciętna, to nie nudziliśmy się wcale. Trudno się dziwić - maj to jeszcze nie sezon. Grekom wiadomo- nigdy się nie spieszy i na ich reakcje na prośby trzeba było trochę czekać. Jedzenie w hotelu Azuro w Tsilivi jednak polecamy. Także sprawnie działający internet. Cały czas wspaniale opiekowała się nami polska rezydentka z Itaki pani Małgosia, pomogła w paru kwestiach na lotnisku i w hotelu, poprowadziła też niezapomnianą wycieczkę po wyspie. Jesteśmy starszymi osobami i serce rosnie gdy się widzi tak kulturalną i mądrą młodzież. Myśleliśmy z mężem, że spotkamy ją na wylocie, ale nie było jej tam więc tą drogą serdecznie chcieliśmy jej podziękować! Pozdrawiamy też biuro, które nigdy nas nie zawiodło:)
  • ~Jurek / 2019-05-11 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczkę do Pragi w dniach od 1.05do 4'05.2019r.oceniam fatalnie i źle zorganizowana!.po pierwsze autokar nie przystosowany do tak długiej jazdy, wąskie przejścia,wysokie stopnie oraz brak poręczy przy wsiadaniu do autokaru.Po drugie pilot a zarazem opiekun wycieczki p.Wojciech z Wrocławia
    który mnie i moją żonę ignorował,celowo przyspieszał i gubił nas a potem specjalnie wmawiał że na nas czeka.Po trzecie w ostatnim dniu wycieczki zabrał nas do dzielnicy żydowskiej do synagogi ale zapomniał że w sobotę jest szabas i synagoga jest nieczynna.Pan Wojciech jest też nieuczciwy bo nierozliczyl się z pobranych pieniędzy,nas pominął celowo z zwiedzania zamku twierdząc że moja żona nie da rady wejść po schodach do zamku, kazał nam jeździć tramwajem i czekać na siebie półtora godziny.Wyzywienie było fatalnie śniadania codziennie takie same.W drodze powrotnej pilot wycieczki pił wraz z uczestnikami wycieczki alkohol i używał wulgarnych słów pod adresem mojej żony.Moglbym jeszcze więcej napisać ale szkoda moich i żony nerwów.Nie polecam wycieczki z tego biura a szczególnie tego pilota.
  • ~Aga / 2019-05-10 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Rezerwacja dokonana w listopadzie 2018 Sentido Iixian Grand na Rodos od 3 maja. Na 21 dni (ustawa zabrania zmian na 20 dni przed wycieczką) po dokonaniu całej wpłaty informacja z Itaki,że hotel później zaczyna sezon.więc ,albo od dadza pieniądze,lub zapewnią inny hotel o podobnym standardzie (hotel okazał się na szczęście w porządku)...ale kupiliśmy coś czego to biuro nie miało spotkaliśmy gości z Katowic oni również odwiedzili zarezerwowany Iixian Grand i tam natomiast powiedzieli im,że Itaka nie zaplacila hotelowi....sprzedają kota w worku oczywiście odwiedziłam Iixian przepiękny i był pełen turystów więc kłamstwo ,że zaczyna później sezon mam na papierze....tylko co z tego.....
    ZaletyNa szczęście zamiana na dobry hotel
    WadyKupowanie kota w worku
  • ~Barbara / 2019-05-07 09:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam z Itaką w Egipcie w okresie 25.04-2.05.19, w hotelu 5* Pharaoh Azur w Hurghadzie. Wróciłam bardzo niezadowolona, gdyż hotelowi te 5* kompletnie się nie należą. Opisy w katalogach to jedno, rzeczywistość to drugie.Hotel stary, zużyty, pokoje średnio przyjemne, jedzenie kiepskie, obsługa niesympatyczna.Cena zbyt wysoka.Hotel dla Rosjan i Azjatów.Jedyne , co się sprawdziło, to ładne baseny i plaża. A najgorsze, z czym miałam do czynienia, to ( do tej pory byłam 8 razy w innych hotelach i było ok)ogromne chmary karaluchów, przybywające na nasz balkon ok godz.18.30.Po powrocie z kolacji nie było możliwości wyjścia na balkon.Siedziałysmy w pokoju przy klimatyzacji, żeby się nie udusić.Rano 0 6.00 zaczynało się nasze polowanie na to robactwo. Ilosci od 40 do 80 sztuk dziennie. Moja interwencja w rececji spowodowała opryski, które wykonano dzień po dniu, ale to niewiele dało. Manager hotelowy przyszedł przeprosić, tłumacząc się, że to jest właśnie ich problem, ale nie stać ich było na zaproponowanie nam zmiany pokoju, choć były wolne. Dziwne się to wydaje, ale na balkonie pod nami i obok nie było zadnego karalucha. Bardzo zawiodłam się na Itace, choć wcześnie korzystałam z jej ofert. Nie polecam tego hotelu.!!!
    ZaletyBasen, plaża
    Wadywiększośc
  • ~Daria / 2019-05-05 19:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Serenady i Romanse wycieczka świetna. W każdym ze zwiedzanych miast rewelacyjne Panie Przewodniczki .Dużo miejsc Zwiedzonych,a nie tylko obejrzanych z zewnątrz.Dużo ciekawostek i zakamarków ,gdzie normalnie nie docierają turyści.Czas wolny w każdym z miast to 2-3 godziny.Pilotka z Polski Pani Bianka też całkiem sympatyczna i umiejąca ciekawie opowiadać. Mieszkamy nad Adriatykiem.....w hotelu CENTRALE żywcem wycięty z folderów z lat 70-tych XX wieku.
    Łazienka mikroskopijna .w trakcie brania prysznica grozi zalaniem pokoju.3 osobowa rodzina może usiąść albo na łóżkach,albo na balkonie innych miejsc brak. Śniadanie na gwizdek,ubogie i w małych ilościach-choć to miał być szwedzki stół.Obiadokolacja jeszcze mizerniejsza i pozbawiona charakteru.
    ZaletyCiekawy program.Rewelacyjne pilotki
    WadyHOTEL!!!WYŻYWIENIE!!
  • ~Ofit / 2019-05-04 22:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka do Pragi 1-4 maja 2019r
    Wg programu 4 dniowa a w rzeczywistości tylko 3 dni,ponieważ w ostatnim dniu wylot nastąpił o godz. 10 rano. Pilot kompletnie pozbawiony umiejętności organizacyjnych,nic sensownego nie potrafił opowiedzieć i zniknal na kilka godzin , zostawiajsc grupe z miejscowym przewodnikiem, który traktował zwiedzanie jak maraton bez możliwości zatrzymania sie podczas 6 godzinnego zwiedzania na zrobienie zdjęć czy wypicie ciepłego napoju-było w tym dniu bardzo zimno.Ogolnie niski standard usług, w tym także hotelowych,- hotel Slavia wg Itaki ma 3 gwiazdki a tak na prawdę to kategoria turystyczna
    Reasumując do Pragi tylko nie z Itaka



  • ~Bartosz / 2019-04-29 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, przestrzegam wszystkich przed zakupem wycieczek lokalnych z biura ITAKA. Za cenę 55 euro/os (z innych biur do 30 euro za taką samą wycieczkę) otrzymaliśmy stary,zdezelowany autokar z zepsutą klimatyzacją, przy 40 stopniowym upale (autokar nie miał możliwości otwarcia okien) mimo protestów uczestników podczas 10 godzinnej wycieczki objazdowej gdzie 4 godziny spędziliśmy w autokarze nie został podstawiony inny środek transportu. W 7 dniowych wczasach, jeden dzień zmarnowany, wszyscy spoceni jak świnie, zmęczeni i zestresowani. W cenie wycieczki był tylko autokar i przewodnik, bo za wstęp wszędzie trzeba było zapłacić, a atrakcje typu degustacja win czy bimbru polegała na skosztowaniu wina czy miodu i namawianiu do kupna po cenie pięciokrotnie wyższej niż w sklepach, niczym prezentacje garnków w Polsce. biuro ITAKA oczywiście nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie zwróciła pieniędzy za wycieczkę z piekła rodem.
    Zaletybrak
    Wadynajwyższe ceny, najniższym kosztem
  • ~bapa / 2019-04-25 12:27
    Ocena: 3.67 / 5
    O wycieczce do Indii Pd. i Sri Lanki-26.03-7.04.2019 z BP Itaka.
    Zmieniłabym układ zwiedzania na wycieczce-za dużo plantacji herbaty, zamiast tego przydałoby się dłuzsze zwiedzanie Sri Lanki.
    Największym atutem tej wycieczki był pilot-p.Halina.Profesjonałna,z duzą wiedzą i opiekuńcza, nawet za bardzo (za duzo biegała za spóżniającymi się turystami).
    Obecnie będzie mało chetnych na Sri Lankę, ale p. Halina jest pilotem na wielu kierunkach. Polecam.
    Zaletypilot
    dobre hotele, dobre jedzenie
    Wadynocne przeloty, za dużo plantacji herbaty
  • ~Krystyna / 2019-04-24 15:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia jest o BOK i generalnie o ITACE. Wyjazd jeszcze się nie odbył, więc samego wyjazdu jeszcze nie opiniuję.

    Wykupiłam wycieczkę, z godziną wylotu o 6:35. Dwa i pół tygodnia przed wylotem zmieniono godzinę wylotu, oczywiście na późniejszą, by półtora tygodnia przed wylotem zmienić ją na jeszcze późniejszą.

    Na chwilę obecną wylot jest opóźniony o 8 godzin, co w praktyce oznacza, że stracimy cały jeden dzień pobytu na miejscu (według planu wycieczki mieliśmy być na miejscu o 9:55, obecnie mowa jest o 17:15). Mogę się założyć, że kilka dni przed wylotem ponownie zmienią, na jeszcze późniejszą, a ITAKA będzie miała ten fakt głęboko w poważaniu.

    Na moje pytanie, czy czują się chociażby trochę zobowiązani zrekompensować klientom utratę tych godzin, nie usłyszałam nawet cienia "jest nam przykro z tego powodu". No to droga ITAKO, mnie też, następnym razem pozostanę przy TUI.
  • ~Kir21 / 2019-04-13 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W dn. 02.02.2018r. zawarłem z Itaką umowę o świadczenie usług w ramach której zakupiłem wakacje w Hiszpanii w hotelu Sol Don Pedrow cenie 8.828zł . Była to moja czwarta rezerwacja z oferty biura Itaka. Do tej pory zawsze byłem bardzo zadowolony dlatego kolejne moje wakacje wybierałem się z Itaką. To co wydarzyło się tym razem było dla mnie totalnym szokiem. Po przybyciu na miejsce już w recepcji podczas zakwaterowania zaskoczyło mnie pytanie „Czy chce Pan ładny pokój?” A co to za pytanie? Czy moja odpowiedź miała brzmieć, że chcę brzydki pokój? Okazuje się, że ładny pokój wymaga dopłaty! Czyli rezerwując wakacje w Itace rezerwuję brzydki a więc najgorszy pokój w hotelu. Okazało się, że w tej sytuacji byli też inni klienci Itaki którzy kwaterowali się w tym samym czasie. Jako, że nie wyraziłem zainteresowania żadną dopłatą odesłano mnie do siostrzanego hotelu Sol Don Pablo. Z pokoju jaki mi zaproponowano roztaczał się widok na dach niższego budynku z częścią gospodarczą oraz parking z kontenerami na śmieci.
    Nie trudno się domyślić, że budziły nas o świcie hałasy śmieciarki, która podjeżdżała pod hotel. Pragnę zauważyć, że w opisie oferty pokoje w hotelu Sol Don Pablo mają boczny widok na morze. Takiego pokoju w tym hotelu nie otrzymałem. W umowie nie ma wzmianki, że rezerwuję pokój ekonomiczny o gorszej lokalizacji. faktem jest, że nie otrzymałem pokoju i hotelu który wybrałem i za który zapłaciłem nie małe pieniądze
  • ~K / 2019-04-13 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! W listopadzie zamówiłam hotel Sentido Iixian Grand na Rodos od 3 maja. Na 21 dni (ustawa zabrania zmian na 20 dni przed wycieczką) został nam anulowany hotel z możliwością noclegu w hotelu obok- Itaka nie widzi problemu w zamianie hotelu na niższy standard, oraz brak dopasowania oferty (zdecydowaliśmy się na hotel dla osób dorosłych, a zaproponowano nam idealny hotel dla rodzin z dziećmi!). Każdy inny wybór- inny hotel spełniający podobne kryteria (standard i brak dzieci) wiązał się z obowiązkową dopłatą. Tak samo jak wakacje do wybranego hotelu w innym terminie. Generalnie to że anulowali mi hotel to jest mój problem, a nie ich. Infolinia masakryczna, żadnej pomocy. Ciążgle "nie zajmuję się tym, już przełączam do osoby która pani pomoże", mailowo pani sypie artykułami z ustawy, żadnej normalnej rozmowy. Nawet nie napisała choćby "przepraszam za zaistniałą sytuację". Generalnie PORAŻKA, chociaż z tego co tu czytam, cieszę się, że dali znać przed wyjazdem a nie już w trakcie.
    Na prawdę życzę upadłości tej firmie.
    Zaletyładne obrazki na stronie
    Wadybrak pomocy ze strony centrum obsługi klienta
    brak kultury osobistej mailowo i telefonicznie ze strony konsultantów
    niedopełnienie przez nich warunków umowy jest moim problemem nie ich
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976