Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2019-07-02 20:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    Udałem się z Itaka na wakacje do Zanzibaru hotel i ofertę podpisaliśmy w grudniu .Bardzo cieszył nas ten wyjazd ale trzy dni przed wylotem dostaliśmy informacje iż nasza rezerwacja została anulowana i oferują inny hotel ( bez prawa wyboru )
    Nie mieliśmy wyjścia i polecieliśmy.A Itaka popisala się po raz drugi i wyslla do mnie maila o opinię podróży i wakacji na których jeszcze bylem -mistrzostwo
    Nie polecam Itaki
    ZaletyPracują w niej swietni ludzie ale korporacja Itaki psuje ich ciężką pracę
    WadyBrak jakiegokolwiek zainteresowania korporacji Itaki
  • ~Ela i Marek / 2019-07-01 18:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Czerwiec 2019
    Wczasy z Itaką w Goves na Krecie w hotelu Gouves See. Organizację ze strony Itaki oceniam bardzo dobrze: podróż i transfery z lotniska i na lotnisko punktualnie i w bardzo dobrych warunkach. Opieka biura na Krecie i rezydenta w hotelu również bez zarzutu. Hotel Gouves See w miejscowości Goves koło Heraklionu: stan zgodny z opisem w ofercie, szczególnie godne podkreślenia to obsługa życzliwa,serdeczna, pomocna i bardzo profesjonalna oraz wyżywienie (opcja all inclusive) różnorodne i bardzo smaczne, duża ilość pysznych owoców, warzyw,smaczne dania kuchni greckiej, pyszne desery- dla każdego coś dobrego. Położenie w zadbanym ogrodzie, do dyspozycji baseny i zjeżdżalnie dla dzieci, snack bar blisko plaży, plaża piaszczysta, może czyste, płytkie daleko od brzegu.I świetna atrakcja organizowana przez hotel co piątek: wieczór z folklorem greckim - świetny zespół muzyczny i grupa tancerzy. Bardzo polecam zarówno Itakę jak i Hotel Gouves See.
    ZaletyObsługa, wyżywienie, położenie.
  • ~L.S. / 2019-06-30 18:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Koszmar... tak jednym słowem można opisać tą wycieczkę. I nie chodzi tu o południe Francji, lazurowe wybrzeże prezentuje się bardzo dobrze, widoki w Cannes,Nicei, Monako czy Marsylii zapadają w pamięć. Natomiast biuro podróży Itaka od początku miało klienta w głębokim poważaniu. Na lotnisku w Polsce nie było zadnego przedstawiciela biura, punkt Itaki był zamknięty, nie można było uzyskać od nikogo informacji na temat lotu, a łatwo było się pomylić (do Barcelony były dwa loty). Na miejscu okazało się, że rezydenci nie są zorientowani, jakim autobusem turyści mają udać się do hotelu. Następnie pilot, który wielokrotnie podkreślał był tylko pilotem, nie przewodnikiem, więc na temat zwiedzanych miejsc nie wiedział nic i nic nie mówił. Praca pilota również przerastała jego możliwości, nie było jasnych ustaleń, co do miejsca zbiórki itd. panował ogólny chaos i niezrozumienie. Autokar klimatyzowany, ale bez toalety, o częste przystanki na stacjach musieliśmy prosić. Kierowca nie kwapił się do pomocy przy bagażu, musieliśmy sami wkładać walizki do luku. Hotele we Francji o bardzo niskim poziomie, zaniedbane, niektóre nie klimatyzowane przy 35-45 C upale, niektóre bez windy przy III piętrach, małe - przy rozłożonych walizkach nie było gdzie przejść, wątpliwej czystości. W niektórych hotelach niektórzy goście nie dostali śniadania bo... "za dużo jedzą, nie ma już produktów, a sklep jest jeszcze zamknięty". Obsługa hotelowa i w restauracjach często niemiła dla gości. Wycieczka nie należała do najtańszych, dlatego tym bardziej rozczarowywał bardzo niski poziom organizacji. Nigdy więcej biura podróży Itaka.
    ZaletyProgram
    WadyOrganizacja
    Pilot
    Hotele
    Kierowca
  • ~Katarzyna / 2019-06-29 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz z Itaką i ostatni.Nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego biura!Itaka nie wie co to znaczy all inclusive.Ostatni dzień porażka!Zazwyczaj z all korzystało się do samego końca czyli do wyjazdu z hotelu.Ale nie w Itace.Nie można było skorzystać z kolacji albowiem jak przyjechaliśmy do hotelu do Bułgarii(Topola Skies)o 1 w nocy dostaliśmy prowiant(banan,seven days...)i wg Itaki zaczęliśmy kolacją i w dniu wyjazdu nie mogliśmy już skorzystać z kolacji,bo już się nam nie należała!Jak i pokój hotelowy.Wyjezdzalismy z hotelu o 0:15 w sobotę w nocy a pokój trzeba było opuścić w piątek do godz.12:00.Porazka!Zeby normalnie funkcjonować z małym dzieckiem trzeba było sobie zapłacić za pokój.Oszustwo w biały dzień i nigdy więcej!Przestrzegam wszystkich przed tym biurem!
    ZaletyHotel,obsługa hotelowa,czystość jak najbardziej w porządku
    WadyOrganizacja ostatniego dnia przez biuro-porażka
  • ~Joanna / 2019-06-26 20:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla tych co szukają silnych wrażeń powiązanych ze zwiedzaniem pięknych Włoch polecam biuro turystyczne Itaka. Niezapomniane chwile spędzone w autokarze średniej klasy, nie do końca wysprzątanym. Prawdopodobnie wypożyczonym naprędce z innej firmy wraz ze zmęczonymi kierowcami. Brak telewizora i radia (sprzęty były ale nieczynne) zastępowały nam trzy płyty odtwarzane na okrągło. Kierowcy zapewniali codzienne atrakcje gubiąc się na krętych drogach włoskich, kilka razy dochodziło do sytuacji mrożących krew w żyłach. Myślę że warto również wspomnieć o estetyce kierowców. Gdy kierowcy z pozostałych autobusów wyglądali elegancko w swoich białych koszulach, kierowcy naszego autokaru widocznie nie dostali koszul od firmy. . Zapłaciłam taką samą cenę za wycieczkę jak pozostali uczestnicy, więc nie powinno nikogo dziwić, że oczekiwałam takich samych standardów.
    O hotelach w jakich będziemy spać dowiedzieliśmy się dzień przed wyjazdem, jednak przesłana nam lista nie miała odbicia w rzeczywistości, ponieważ noce spędzaliśmy w innych miejscach.
    Dziękuje bardzo Pani Małgosi, pilotce naszej niezapomnianej wycieczki. Tylko dzięki jej opanowaniu, wiedzy i przemiłym stosunku do uczestników zrealizowaliśmy ,choć w pośpiechu, plan wycieczki. Przewodnicy w poszczególnych miastach byli merytorycznie i praktycznie przygotowani. Z wyjątkiem Pani przewodnik w Wenecji, która pozostanie na pewno w naszej pamięci. Przepiękne miasto zwiedziliśmy biegiem przez 55 minut. Bazylikę św. Marka mieliśmy „zaszczyt” obejrzeć przez 8 minut. Po czym Pani skasowała pieniądze i pobiegła do następnej wycieczki.
    Najbardziej z tych wakacji ucieszył mnie fakt, że wróciłam z mężem bezpiecznie do domu, choć w warunkach niekomfortowych, ponieważ w drodze powrotnej podstawiono zbyt mały bus w stosunku do ilości pasażerów. Mi z mężem na szczęście udało się spędzić tę podróż na siedzeniach a nie na podłodze busa.

    Itaka– nie polecam– tu liczy się ilość nie jakość.

  • ~bożena / 2019-06-25 19:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Amaronda resort spa to świetny hotel-eviaNowy ,pięknie położony,super hotel
    Zaletynowy hotel bezpłatne leżaki na plaży,super jedzenie
    Wadyanimacje po francusku
  • ~AAAAAAA / 2019-06-20 19:00
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM TEGO BIURA PODROZY!
    Po przyjeździe na Zanzibar do hotelu Kiwengwa Beach Hotel wcześnie rano, gdy ok. 2 h czekaliśmy na odebranie pokoi, zostaliśmy okradzeni. Zostawiałam swój telefon Iphone X dosłownie na 2-3 minuty, a po powrocie już go nie było. Hotel nie zrobił dosłownie nic, sztucznie udawał, że chce nam pomóc, ale monitoringu najpiew wcale nie było, póżniej "nie łapał" akurat tego miejsca, nie wiadomo było która sprzątaczka miała akurat dyżur. Dwie osoby z Polski widziało w tym miejscu sprzątaczkę, ale i tak wmawiano nam, że o tej porze nikt tam nie sprząta. Policji nie chciano wezwać, twierdząc, że w Afryce wzywa się Policje dopiero jak złapie się złodzieja. Telefon był włączony przez 3 dni, czyli ktoś nawet nie potrafił go wyłączyć. Panie z Itaki na ogólnym spotkaniu po moich prośbach o ogłoszeniu kradzieży, czy może ktoś czegoś nie widział (nikogo za rękę nie złapałam, podejrzewamy sprzątaczkę, ale równie dobrze to ktoś z Polski?) powiedziały tylko wszystkim podróżującym apelując aby pilnować i nie zostawiać swoich rzeczy.. ZOSTAWIĆ to ja mogę napiwek, który ktoś może wziąć, a nie mój prywatny telefon. Nie polecam tego hotelu, bo zamiast się relaksować pilnowaliśmy wszyscy na wzajem swoich rzeczy. To miał być nasz wyjazd poślubny, a już na samym początku najedliśmy się stresu. Zero pomocy ze strony biura!!
    Zaletybrak
  • ~Daniel / 2019-06-20 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz z itaką to co jest opisane poniżej to prawda zmiany godzin odlotu opuznienia arogancja i obojętność rezydentów . Wylot miałem opuźniony o 2godz.45 min. doleciałem z żoną i dziećmi o godzinie 1 w nocy Korfu z tamtąd mieliśmy płynąć do Albanii lecz w nocy promy nie kursują o godz.3 w nocy dotarliśmy do hotelu zastępczego na Korfu a o 7 30 rano mieliśmy busy do portu na prom w porcie zostawieni bez opieki rezydentów około 30 osób, to tylko kawałek wakacji z itaką . Nigdy więcej z tą firmą!!!
  • ~Monika / 2019-06-18 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiliśmy wakacje na Korfu w hotelu Porto Demo Boutique. Przed wyjazdem pracownica biura podróży Itaka zadzwoniła z informacją, że ten hotel nie zostanie wybudowany przed naszym przyjazdem. Zaproponowała inny - Amour (tylko jeden, bez wyboru). Zgodziliśmy się. Na lotnisku na Korfu rezydenci poinformowali nas, że hotel, w którym mieliśmy zostać zakwaterowani nie został jeszcze ukończony, więc zostaniemy przeniesieni do innego hotelu. Na nic zdały się nasze protesty i chęć natychmiastowego powrotu do kraju.
    Po przewiezieniu nas do hotelu okazało się, że zamieszkamy w domkach kempingowych w górach. Jestem osobą mającą problemy z poruszaniem się (po przebytej ciężkiej chorobie), więc ten "hotel" był dla mnie więzieniem. Trzykrotnie zmienialiśmy pokoje na kolejne, za każdym razem troszkę niżej w górach. Ale wciąż w górach! Dodatkowe atrakcje to brak ciepłej wody lub brak wody w ogóle, niedziałająca klimatyzacja, kiepska opcja all inclusive (za wodę trzeba było dodatkowo płacić!), cuchnąca kanalizacja...
    Po wniesieniu zbiorowej reklamacji do rezydentki, w połowie naszych wakacji zostaliśmy przeniesieni do hotelu Amour. Radość trwała tak długo, jak nasza podróż z jednego hotelu do drugiego. Hotel Amour okazał się hotelem niedokończonym. Brakowało wyposażenia, jak np. klamek, znów nie działał klimatyzacja, nie działała lodówka, a przede wszystkim bardzo śmierdziało farbą.
    Wystosowaliśmy 2 reklamacje do Itaki. Jedną zbiorową, jeszcze podczas naszego pobytu na Korfu, drugą indywidualną, po powrocie do domu. Pierwsza została odrzucona. W odpowiedzi na drugą zaproponowano nam śmiesznie nieadekwatną do sytuacji rekompensatę, z której nie skorzystamy.
    Jeździliśmy z Itaką na wakacje od lat. Było różnie, ale tym razem Itaka przeszła wszelkie normy przyzwoitości. Nigdy więcej.
  • ~Piotr / 2019-06-18 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Hotel Roda Garden Village opis Itaki 3,5 czeka na 4 Klamstwo !!! Hotel bardzo slabe 3 czeka na 2.5!Lazienki brudne zardzewiale smierdzace smieci dookola hotelu nie wywozone!Jedzenie bardzo skromne klimatyzacja nie wlaczana w stolowce,podejscie do klijenta straszne!
    ZaletyTylko 6 dni bylo napisane 8 w tym wypadku to zaleta Itaki!
    WadyPodejscie do klijenta wykupiona wycieczka w jedna strone odbior z hotelu z powrotem zostalismy wyrzuceni 2 km przed hotelem!
    Apel do Itaki tak ciezko wypracowac renome firmy a tak latwo ja stracic!
  • ~zorro / 2019-06-18 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    O triku stosowanym przez biura podróży a polegającym na zmianie godzin wylotu i powrotu pisano już wile na forach internetowych. BP Nowa Itaka sp. z o.o. robi to od lat występując pod starą jak i pod nową nazwą, zwłaszcza dla imprez kupionych w first minute. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych tego biura, pierwszy i ostatni dzień imprezy przeznaczony jest na transport a nie na wypoczynek. Tylko, że ten pierwszy dzień kończy się o godzinie 24.00 i do tego czasu uczestnik imprezy powinien znaleźć się w hotelu, nie pięć minut po tej godzinie ani tym bardziej nie powinien jeszcze być w samolocie do miejsca przeznaczenia albo w autobusie z lotniska do hotelu. To samo w ostatnim dniu pobytu (wylotu). Ponadto BP Nowa Itaka sp. z o.o. na swojej stronie internetowej w zakładce "FAQ" u dołu strony wyjaśnia, że ... "w przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów, a w przypadku 2-tygodniowych – 14 noclegów." - nocleg to na pewno nie jest opuszczanie hotelu w dniu wylotu o np. drugiej godzinie w nocy i wyjazd na lotnisko. Skoro tak to dodatkowo BP Nowa Itaka sp. z o.o. nie przestrzega tych zapisów, nie wspominając już o ustawie o usługach turystycznych. Zasada jest prosta, jeśli mamy do czynienie z takim traktowaniem klienta to należy napisać reklamację (tylko na piśmie listem poleconym) a w przypadku odmowy rekompensaty ponowić ją albo od razu skierować pozew do sądu. Od razu zaznaczam, że takie instytucje jak UOKiK oraz Polska izba Turystyki nie ruszą tu palcem - to z praktyki. Ja swego czasu załatwiłem to we własnym zakresie. Najlepiej aby takich skarg lub pozwów było wiele, wtedy można liczyć na opamiętanie. Niestety inne biura podróży też tak robią i nadal będą taką taktykę stosować aż do chwili gdy zaczną tracić szmal.Moja ocena punktowa nie ma tu znaczenia.
    ZaletyBrak.
    WadyJak w tekście.
  • ~Kc61 / 2019-06-18 10:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Kompletna ignorancja i totalne oszustwo. Z pobytu oferowanego (8 dniowego) dwa dni stracone przez organizację lotów.zaliczają dzień pobytu nawet jak wylot jest o godz.23.55, za to transfer powrotny o 6.50 w 8 dniu zmieniony w ostatnie chwili a na lotnisku okazało się że lot opóżniony o niemal trzy godziny. Nigdy więcej z ITAKĄ. Znowu trzeba przysolić karę finansową za takie praktyki.
    ZaletyBrak
    WadyKlient liczy się póki nie zrobi przelewu
  • ~Małgosia / 2019-06-13 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgadzam się z każdym negatywnym wpisem. Arogancja itaki brak szacunku do klienta. Zainteresowanie klientem do momentu opłacenia wczasów. Reklamacja to istny koszmar. Nie wyciagają wniosków robią z klientów półgłówków. Nie obchodzi ich że to czas kiedy człowiek chce odpocząć i nie jedzie po to by sie doszukiwać wad. 2 razy wczasy z itaką z 10 letnią przerwą i dwa razy najgorsze doświadczenie z organizatorem. Latam z rodziną co roku na 10, 14 dni w roźne miejsca z różnymi firmami. Czasami sama organizuje. Takiego olewactwa i arogancji w atosunku do klienta nigdzie nie zaznałam. Nigdy za żadne skarby nie polece z itaka i wszędzie gdzie tylko mogę bedę uprzedzać kaźdego przed tą beznadziejna firmą. Blee
    ZaletyKierunki
    WadyZa dużo...w kaźdej negatywnej opini wszystko potwierdzam
  • ~ania / 2019-06-10 21:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Podrozowalismy z biurem podróży itaka pierwszy i ostatni raz. W maju tego roku polecielismy z 10 miesięcznym dzieckiem na Zakynthos. Oferta Itaki zapewniała wiele atrakcji, udogodnień... Nikt tylko nie wspomniał że to wszystko dzieje się tylko i wyłącznie w sezonie. Fakt, moglismy się bardziej dopytać? Aleeee chyba nie my powinniśmy się tego domyślać. Sezon był martwy na tyle że nie działały windy w hotelu ani przy hotelu (zjezdzajace na pobliską plaże). Było to mega uciążliwe będąc z dzieckiem, które jeszcze jeździ w wózku. Zglosilismy respondencte, bez odzewu, założyliśmy reklamację, a w niej uwaga, cytuje "najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z awaria wind. Nadmieniamy, że sytuacja tą nie była spowodowana zła wolą naszego biura i nie moglismy jej przewidzieć w momencie zawierania umowy"... Nooo ja przepraszam, ale my również nie... Kolejne, dostaliśmy pokój z "balkonem" wielkosci... Hmm aż ciężko powiedzieć jakiej, bo ledwo ale mieściła na nim jedna osoba plus widok byl na opuszczony, zasmiecony "sad" i milion rur.. O zapachu nie wspomnę.. Na to biuro odpisuje "przykro nam że otrzymany przez państwa pokój nie spełnił oczekiwan. Z posiadanych przez nas informacji wynika że był od zgodny z zawarta umowa. Uprzejmie wskazujemy że oferta nie gwarantowana konkretnego widoku z pokoju". Ok.. Ale gwarantuje ze nikt z szanownego biura nie chciałby takiego widoku i smrodu... Dalej "przykro nam z powodu wszelkich niedogodności związanych z brakiem animacji" nooo i co dalej??? Biuro proponuje nam bon na kolejna wycieczkę z 200 zł rabatem. Nie dziękuję. Nie skorzystamy. Było jeszcze wiele innych niedogodności, które można było przy odrobinie wyrozumiałości zlikwidować. Biura nie polecam.
    ZaletyCena?? Chociaż nie wiem..
    WadyBrak wyrozumiałości, elastyczności, prawdomownosci..
  • ~Dorothy / 2019-06-09 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Mamy zarezerwowane wakacje w Tabie w hotelu Strand Taba Hights Beach.Chciałam zarezerwować wycieczki w lokalnym biurze podróży do Jerozolimy .Po skontaktowaniu się z dwoma biurami otrzymałam odpowiedź że musimy sami dojechać do granicy z Taby taksówką gdyż jest problem z odbiorem spod hotelu jak również nie otrzymamy breakfast boxu bo nie mamy wykupionej wycieczki u rezydenta .Ochrona hotelu nie wypuszcza gości z hotelu na wycieczki organizowane przez lokalne biura (potwierdzone mailami z dwóch biur podróży).A TERAZ UWAGA po skontaktowaniu się z biurem Itaka otrzymałam dwie informacje: pierwsza że jak wyjezdżamy z lokalnego biura to możemy zostać wykwaterowani z hotelu(rozmowa nagrana) pytanie moje z jakiego powodu że tak sobie to wymyślili w hotelu,potem rozmowa została skierowana do centrum obsługi klienta a tam dowiedziałam się że o niczym takim nie wiedzą nie ma zgłoszeń od rezydentów ( przecież rezydent tego nie zgłosi to woda na ich młyn( ta rozmowa także nagrana).
  • ~Greg / 2019-06-08 09:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem na wycieczce objazdowej po Izraelu na przełomie maja i czerwca 2019r. W hotelu św. Gabriela w Nazarecie, po śniadaniu wracając do pokoju zastaliśmy pana z recepcji.
    Początkowo zablokował wejście do pokoju, po chwili otworzył tłumacząc, że coś "robił" w łazience. To było na moment przed opuszczeniem hotelu św. Gabriela. Myślę, że czyszczą portfele i kiedy się klient zorientuje, jest już daleko poza hotelem. Tym razem się nie udało, ale nasza przewodniczka z Itaki(mimo to) i tak dała napiwek obsłudze hotelu.(Jak się dowiedziałem to zamarłem) Pamiętajcie Itaka, hotel w Izraelu św. Gabriela ( Świętego!!!)
    ZaletyW św. Gabrielu nie udało się recepcjoniście wyczyścić nam portfeli
  • ~hupek55 / 2019-06-07 13:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem wykupioną imprezę zwiedzanie Siri Lanki / Cejlonu = pare dni Malediwy. Jak po wybuchach chciałem imprezę odwołać to okazała się że dla Itaki nie ma obiektywnych powodów - dla nich jest bezpiecznie, śmieć kilkuset ludzi, stan wyjątkowy, zbrojni wszędzie, godzina policyjna, ostrzeżnie MSZ 3 stopień nieznaczą dla nich nic. Sciągaja kary jak za zwykłą anulację. Żadnych propozycji rozwiązania sprawy, przełożenia, zwrotu bezkosztowego, czy czegokolwiek. Arogancja wobec klienta na całego. Nie życzę nikomu, żeby musiał zdać się na ich opiekę w niestandartowej sytuacji.
    Ciekawe że oczekują też zrzeczenia sie całych kosztów ubezpieczenia przy anulacji co jest niezgodne z OWU, gdzie jest opisane, że składkę się zwraca stosownie do niewykorzystanego okresu ubezpieczenia...
    WadyArogancja, brak elastyczności,
  • ~JP / 2019-06-07 07:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety to była nasza pierwsza i ostatnia wycieczka organizowana przez biuro ITAKA. Wylot wczesnie w nocy 1:30, na lotnisku docelowym czekalismy godzinę na autokar, aby dostac się do hotelu z przyczyn do tej pory mi nie znanych. Następnie do hotelu dotarlismy o 6:00 rano a doba hotelowa zaczynała się dopiero o 14:00, nie było możliwości, zeby wcześniej dostac pokój, tak jak rezydent nam powiedział. Zmęczeni po locie+ wyczekiwaniu na autokar+podroz godzinna autokarem+ czekanie na pokój. Nie polecam. Dodatkowo mielismy miec pokój z wanną i łóżkiem małzeńskim (nasza podróż poślubna więc wymagania nie są wygórowane), na miejscu sie okazało, ze nic takiego nie było uzgodnione między Itaka i Hotelem. Sama załatwiałam zamiane pokoju, w koncu po 2 dniach dostalismy pokój z wanna a na łózko małżenskie się nie doczekaliśmy. Podobno takowymi hotel nie dysponuje. Ponadto wycieczka na Saharę, niby wszystko ok, ale przewodnika nie polecam. Kobieta jest Polką ale nie potrafiła sensownie przekazac jakichkolwiek informacji i w taki sposób, zeby człowiek nie musiał się domyslac za każdym razem.
    ZaletyBRAK
  • ~nick / 2019-06-05 11:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro podróży w swojej ofercie pisze,że wycieczka 8-dniowa,a tymczasem okazuje się, że tak naprawdę, jest to 6 dni, ponieważ spędzamy 2 dni w samolocie. Pomimo tego, że płacimy za 8. Należy uważnie czytać regulamin. Obługa klienta posprzedażowa tragiczna, pani krzycząca do telefonu, nie dająca dojść do słowa.
    Zaletynie ma
    Wady-obsługa klienta ITAKI
  • ~Sara / 2019-06-04 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Urlop w Bułgarii z Itaką był bardzo udany i przyjemny. Wszystko poszło zgodnie z planem. Ładny hotel w przepięknym miejscu. Nie jest to mój pierwszy wyjazd z Itaką i na pewno nieostatni! Jestem bardzo zadowolona z przebiegu całego urlopu. Jeżdząc z Itaką wiem, że mogę czuć się bezpiecznie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.73, ilość opinii: 56
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004