Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zorro / 2019-06-18 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    O triku stosowanym przez biura podróży a polegającym na zmianie godzin wylotu i powrotu pisano już wile na forach internetowych. BP Nowa Itaka sp. z o.o. robi to od lat występując pod starą jak i pod nową nazwą, zwłaszcza dla imprez kupionych w first minute. Zgodnie z Ogólnymi Warunkami Uczestnictwa w Imprezach Turystycznych tego biura, pierwszy i ostatni dzień imprezy przeznaczony jest na transport a nie na wypoczynek. Tylko, że ten pierwszy dzień kończy się o godzinie 24.00 i do tego czasu uczestnik imprezy powinien znaleźć się w hotelu, nie pięć minut po tej godzinie ani tym bardziej nie powinien jeszcze być w samolocie do miejsca przeznaczenia albo w autobusie z lotniska do hotelu. To samo w ostatnim dniu pobytu (wylotu). Ponadto BP Nowa Itaka sp. z o.o. na swojej stronie internetowej w zakładce "FAQ" u dołu strony wyjaśnia, że ... "w przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów, a w przypadku 2-tygodniowych – 14 noclegów." - nocleg to na pewno nie jest opuszczanie hotelu w dniu wylotu o np. drugiej godzinie w nocy i wyjazd na lotnisko. Skoro tak to dodatkowo BP Nowa Itaka sp. z o.o. nie przestrzega tych zapisów, nie wspominając już o ustawie o usługach turystycznych. Zasada jest prosta, jeśli mamy do czynienie z takim traktowaniem klienta to należy napisać reklamację (tylko na piśmie listem poleconym) a w przypadku odmowy rekompensaty ponowić ją albo od razu skierować pozew do sądu. Od razu zaznaczam, że takie instytucje jak UOKiK oraz Polska izba Turystyki nie ruszą tu palcem - to z praktyki. Ja swego czasu załatwiłem to we własnym zakresie. Najlepiej aby takich skarg lub pozwów było wiele, wtedy można liczyć na opamiętanie. Niestety inne biura podróży też tak robią i nadal będą taką taktykę stosować aż do chwili gdy zaczną tracić szmal.Moja ocena punktowa nie ma tu znaczenia.
    ZaletyBrak.
    WadyJak w tekście.
  • ~Kc61 / 2019-06-18 10:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Kompletna ignorancja i totalne oszustwo. Z pobytu oferowanego (8 dniowego) dwa dni stracone przez organizację lotów.zaliczają dzień pobytu nawet jak wylot jest o godz.23.55, za to transfer powrotny o 6.50 w 8 dniu zmieniony w ostatnie chwili a na lotnisku okazało się że lot opóżniony o niemal trzy godziny. Nigdy więcej z ITAKĄ. Znowu trzeba przysolić karę finansową za takie praktyki.
    ZaletyBrak
    WadyKlient liczy się póki nie zrobi przelewu
  • ~Małgosia / 2019-06-13 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgadzam się z każdym negatywnym wpisem. Arogancja itaki brak szacunku do klienta. Zainteresowanie klientem do momentu opłacenia wczasów. Reklamacja to istny koszmar. Nie wyciagają wniosków robią z klientów półgłówków. Nie obchodzi ich że to czas kiedy człowiek chce odpocząć i nie jedzie po to by sie doszukiwać wad. 2 razy wczasy z itaką z 10 letnią przerwą i dwa razy najgorsze doświadczenie z organizatorem. Latam z rodziną co roku na 10, 14 dni w roźne miejsca z różnymi firmami. Czasami sama organizuje. Takiego olewactwa i arogancji w atosunku do klienta nigdzie nie zaznałam. Nigdy za żadne skarby nie polece z itaka i wszędzie gdzie tylko mogę bedę uprzedzać kaźdego przed tą beznadziejna firmą. Blee
    ZaletyKierunki
    WadyZa dużo...w kaźdej negatywnej opini wszystko potwierdzam
  • ~ania / 2019-06-10 21:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Podrozowalismy z biurem podróży itaka pierwszy i ostatni raz. W maju tego roku polecielismy z 10 miesięcznym dzieckiem na Zakynthos. Oferta Itaki zapewniała wiele atrakcji, udogodnień... Nikt tylko nie wspomniał że to wszystko dzieje się tylko i wyłącznie w sezonie. Fakt, moglismy się bardziej dopytać? Aleeee chyba nie my powinniśmy się tego domyślać. Sezon był martwy na tyle że nie działały windy w hotelu ani przy hotelu (zjezdzajace na pobliską plaże). Było to mega uciążliwe będąc z dzieckiem, które jeszcze jeździ w wózku. Zglosilismy respondencte, bez odzewu, założyliśmy reklamację, a w niej uwaga, cytuje "najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z awaria wind. Nadmieniamy, że sytuacja tą nie była spowodowana zła wolą naszego biura i nie moglismy jej przewidzieć w momencie zawierania umowy"... Nooo ja przepraszam, ale my również nie... Kolejne, dostaliśmy pokój z "balkonem" wielkosci... Hmm aż ciężko powiedzieć jakiej, bo ledwo ale mieściła na nim jedna osoba plus widok byl na opuszczony, zasmiecony "sad" i milion rur.. O zapachu nie wspomnę.. Na to biuro odpisuje "przykro nam że otrzymany przez państwa pokój nie spełnił oczekiwan. Z posiadanych przez nas informacji wynika że był od zgodny z zawarta umowa. Uprzejmie wskazujemy że oferta nie gwarantowana konkretnego widoku z pokoju". Ok.. Ale gwarantuje ze nikt z szanownego biura nie chciałby takiego widoku i smrodu... Dalej "przykro nam z powodu wszelkich niedogodności związanych z brakiem animacji" nooo i co dalej??? Biuro proponuje nam bon na kolejna wycieczkę z 200 zł rabatem. Nie dziękuję. Nie skorzystamy. Było jeszcze wiele innych niedogodności, które można było przy odrobinie wyrozumiałości zlikwidować. Biura nie polecam.
    ZaletyCena?? Chociaż nie wiem..
    WadyBrak wyrozumiałości, elastyczności, prawdomownosci..
  • ~Dorothy / 2019-06-09 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Mamy zarezerwowane wakacje w Tabie w hotelu Strand Taba Hights Beach.Chciałam zarezerwować wycieczki w lokalnym biurze podróży do Jerozolimy .Po skontaktowaniu się z dwoma biurami otrzymałam odpowiedź że musimy sami dojechać do granicy z Taby taksówką gdyż jest problem z odbiorem spod hotelu jak również nie otrzymamy breakfast boxu bo nie mamy wykupionej wycieczki u rezydenta .Ochrona hotelu nie wypuszcza gości z hotelu na wycieczki organizowane przez lokalne biura (potwierdzone mailami z dwóch biur podróży).A TERAZ UWAGA po skontaktowaniu się z biurem Itaka otrzymałam dwie informacje: pierwsza że jak wyjezdżamy z lokalnego biura to możemy zostać wykwaterowani z hotelu(rozmowa nagrana) pytanie moje z jakiego powodu że tak sobie to wymyślili w hotelu,potem rozmowa została skierowana do centrum obsługi klienta a tam dowiedziałam się że o niczym takim nie wiedzą nie ma zgłoszeń od rezydentów ( przecież rezydent tego nie zgłosi to woda na ich młyn( ta rozmowa także nagrana).
  • ~Greg / 2019-06-08 09:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem na wycieczce objazdowej po Izraelu na przełomie maja i czerwca 2019r. W hotelu św. Gabriela w Nazarecie, po śniadaniu wracając do pokoju zastaliśmy pana z recepcji.
    Początkowo zablokował wejście do pokoju, po chwili otworzył tłumacząc, że coś "robił" w łazience. To było na moment przed opuszczeniem hotelu św. Gabriela. Myślę, że czyszczą portfele i kiedy się klient zorientuje, jest już daleko poza hotelem. Tym razem się nie udało, ale nasza przewodniczka z Itaki(mimo to) i tak dała napiwek obsłudze hotelu.(Jak się dowiedziałem to zamarłem) Pamiętajcie Itaka, hotel w Izraelu św. Gabriela ( Świętego!!!)
    ZaletyW św. Gabrielu nie udało się recepcjoniście wyczyścić nam portfeli
  • ~hupek55 / 2019-06-07 13:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem wykupioną imprezę zwiedzanie Siri Lanki / Cejlonu = pare dni Malediwy. Jak po wybuchach chciałem imprezę odwołać to okazała się że dla Itaki nie ma obiektywnych powodów - dla nich jest bezpiecznie, śmieć kilkuset ludzi, stan wyjątkowy, zbrojni wszędzie, godzina policyjna, ostrzeżnie MSZ 3 stopień nieznaczą dla nich nic. Sciągaja kary jak za zwykłą anulację. Żadnych propozycji rozwiązania sprawy, przełożenia, zwrotu bezkosztowego, czy czegokolwiek. Arogancja wobec klienta na całego. Nie życzę nikomu, żeby musiał zdać się na ich opiekę w niestandartowej sytuacji.
    Ciekawe że oczekują też zrzeczenia sie całych kosztów ubezpieczenia przy anulacji co jest niezgodne z OWU, gdzie jest opisane, że składkę się zwraca stosownie do niewykorzystanego okresu ubezpieczenia...
    WadyArogancja, brak elastyczności,
  • ~JP / 2019-06-07 07:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety to była nasza pierwsza i ostatnia wycieczka organizowana przez biuro ITAKA. Wylot wczesnie w nocy 1:30, na lotnisku docelowym czekalismy godzinę na autokar, aby dostac się do hotelu z przyczyn do tej pory mi nie znanych. Następnie do hotelu dotarlismy o 6:00 rano a doba hotelowa zaczynała się dopiero o 14:00, nie było możliwości, zeby wcześniej dostac pokój, tak jak rezydent nam powiedział. Zmęczeni po locie+ wyczekiwaniu na autokar+podroz godzinna autokarem+ czekanie na pokój. Nie polecam. Dodatkowo mielismy miec pokój z wanną i łóżkiem małzeńskim (nasza podróż poślubna więc wymagania nie są wygórowane), na miejscu sie okazało, ze nic takiego nie było uzgodnione między Itaka i Hotelem. Sama załatwiałam zamiane pokoju, w koncu po 2 dniach dostalismy pokój z wanna a na łózko małżenskie się nie doczekaliśmy. Podobno takowymi hotel nie dysponuje. Ponadto wycieczka na Saharę, niby wszystko ok, ale przewodnika nie polecam. Kobieta jest Polką ale nie potrafiła sensownie przekazac jakichkolwiek informacji i w taki sposób, zeby człowiek nie musiał się domyslac za każdym razem.
    ZaletyBRAK
  • ~nick / 2019-06-05 11:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro podróży w swojej ofercie pisze,że wycieczka 8-dniowa,a tymczasem okazuje się, że tak naprawdę, jest to 6 dni, ponieważ spędzamy 2 dni w samolocie. Pomimo tego, że płacimy za 8. Należy uważnie czytać regulamin. Obługa klienta posprzedażowa tragiczna, pani krzycząca do telefonu, nie dająca dojść do słowa.
    Zaletynie ma
    Wady-obsługa klienta ITAKI
  • ~Sara / 2019-06-04 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Urlop w Bułgarii z Itaką był bardzo udany i przyjemny. Wszystko poszło zgodnie z planem. Ładny hotel w przepięknym miejscu. Nie jest to mój pierwszy wyjazd z Itaką i na pewno nieostatni! Jestem bardzo zadowolona z przebiegu całego urlopu. Jeżdząc z Itaką wiem, że mogę czuć się bezpiecznie.
  • ~pol / 2019-06-04 16:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Porto San Paolo Hotel San Paolo 26.o5-3.06 Po przyjeżdzie do hotelu kolacja i rozczarowanie Dla mnie i
    dla żony zabrakło wolnego stoika Byliśmy zmuszeni jeść na dworze na stoliku bez obrusa Było bardzo zimno i padał deszcz Dobrze że było zadaszenie Po przyjściu do pokoju chcieliśmy się okąpać ale niestety tylko zimna woda Załączamy telewizor i znowu niespodzianka brak programów Zresztą cały turnus ich nie było Ostatniego dnia opuszczenie pokojów do godziny 10 przed południem a wyjście z hotelu do autobusu o godzinie 2 w nocy Była możliwość wykupienia pokoju za 100 euro Niektórzy skorzystali a reszta koczowała
    ZaletyPiękne zatoczki!!! Obiady i kolacje Miły personel
    WadyPani REZYDENTKA
  • ~PeBe / 2019-06-04 13:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Z Itaką przylatujesz do hotelu zazwyczaj około 1 w nocy, po check-inie jesteś w pokoju o 3 nad ranem. Następnego dnia do obiadu człowiek jest nieprzytomny... Powroty podobnie - lot o 10 rano, czyli musisz być na lotnisku o 8, czyli wyjazd z hotelu przed 6 rano. To mają być wakacje??? Pamiętajcie, że z wakacji 8-dniowych (według katalogu) robią się wakacje 6- albo nawet 5-dniowe. Po drugie Itaka sprawia wrażenie jakby byli rozliczani z każdej zużytej kartki papieru - jak na jedną wycieczkę dali ci przewodnik (wart ze 12 zł) to na drugą już nie dadzą, bo pamiętają że wtedy dostałeś... Ogólnie taki średniak, szczególnie pod względem obsługi klienta i braku chęci "złowienia" klienta na dłużej. Po prostu jest tak "zapłaciłeś - to już nie musimy się starać".
    Zaletyfajne kierunki
    Wadybrak podejścia do klienta
  • ~pino / 2019-06-03 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!! Sztuczki z bagażem
    Wykupując pobyt z przelotem ITAKA podaje limit bagażu:
    23kg, 8 kg podręczny.
    Kilka dni przed odlotem (SPRAWDZAJCIE!!)okazuje się że w drodze powrotnej możecie zabrać- 20kg bagaż główny i 5 kg podręczny...
    Czyste naciąganie na dodatkowe opłaty
  • ~ANNA / 2019-06-02 17:09
    Ocena: 3.00 / 5
    W okresie 18-24.05.2019 skorzystałam z wycieczki "Rzymskie Wakacje". Organizację oceniam pozytywnie, podobnie jak pracę pilotki p.Kasi, a zwłaszcza przewodniczki po Rzymie-p. Iwony. Szacunek dla rozległej wiedzy i przystępnego sposobu jej przekazania.
    Skandaliczne natomiast jest zakwaterowanie naszej grupy w hotelu Aniene we Fiuggi. Biuro klasy Itaki powinno się wystrzegać takich miejsc: pokoje wyposażone wyłącznie w najbardziej podstawowe meble , w dodatku żywcem wzięte z lat 60 i 70 (bez renowacji), łazienki jeszcze gorsze (takich kafli nie ma nawet u babci, brak półek na szampon). Najbardziej skandaliczne było wyżywienie: codziennie na obiadokolację to samo tj. ziemniaki, sałata zielona polana oliwą (bez jakichkolwiek dodatków) i jakieś mięso np. schabowy (chyba nikt, kto jedzie na rzymskie wakacje nie marzy o schabowym, tylko o kuchni włoskiej). Jeden talerzyk sałaty miał wystarczyć dla 6 osób siedzących przy stoliku. W efekcie każdy dostawał po 1 liściu. Śniadania (podobno wzmocnione) składały się z 1 plasterka sera żółtego, 2 plasterków mortadeli i 1 plasterka pomidora (albo zamiennie 1 plasterka jajka na twardo)- wszystko wyliczone na osobę. Jednego z dni pobytu w ogóle nie było obiadokolacji pod pretekstem kolacji regionalnej poza hotelem. Kolacja ta jednak kosztowała 30 euro na osobę.
    Zdecydowanie biuro Itaka powinno wystrzegać się takich miejsc i rozważniej wybierać hotele. Do Włoch jeżdżę od lat, ale jeszcze nigdy hotel 3 gwiazdkowy nie był tak niskiego standardu.
    Zaletypilot, przewodnik
    Wadybardzo niski standard hotelu, poniżej liczby gwiazdek którą posiadał, skandaliczne wyżywienie (niesmaczne, nieurozmaicone, małe niewystarczające porcje)
  • ~Ada / 2019-06-02 14:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak organizacji, brak wiedzy, nie polecam!
    Pobyt 4 dniowy(tak naprawdę 2 dni,ponieważ przylot 1. dnia o 20 na kolację do hotelu, wyjazd 4.dnia o 4 nad ranem)-cena nieadekwatna, co więcej wypadałoby zorganizować śniadanie na wynos przy takiej godzinie wylotu. Brak profesjonalizmu,inne biura już opanowały takie sytuacje.
    Przed wylotem brak podanej godziny wyjazdu spod hotelu, dopiero po moim telefonie poinformowano nas o godzinie wyjazdu,ale przy wymeldowaniu gdzie stawilismy sie przed godzina wyjazdu, o ktorej nas poinformowano, Pan recepcjonista poinformował nas,że bus odjechał,że się spóźniliśmy i że możemy sobie zamówić taksówkę. Już wsiadaliśmy do taksówki gdy podbiegł do nas Pan z informacją, że zaszła pomyłka, bus na nas czeka a Pan recepcjonista nie wiedział o tym-totalny brak informacji. Dodam,że w później usłyszeliśmy od innych gości że ich nikt nie zdążył zatrzymać przed wzięciem taksówki i ponieśli dodatkowe koszty tylko i wyłącznie z braku organizacji biura Itaka.
    Dodatkowo uważam ,że to dość śmieszne,że ani pracownik w stacjonarnym biurze podróży ani na infolinii w dziale odpowiedzialnym za sprzedaż biletów czarterowych nie jest w stanie sprawdzić czy możliwy jest powrót na inne lotnisko niż w ofercie. Jedyna odpowiedź pracownika brzmiała "nie wiem, nic mi się tu takiego nie wyświetla". Dodam, że na dzień przed naszym wylotem na stronie Itaki wyświetliła się oferta biletu powrotnego do lokalizacji jaką chcieliśmy ,ale pracownik z infolinii nadal nie potrafił z tym nic zrobić. Rozumiem,że są to zbyt skomplikowane operacje dla pracownika zajmującego się obsługą sprzedaży biletów czarterowych. Co więcej w trakcie wycieczki nie przeszkadzało to biurze Itaka aby zmienić nam lotnisko przylotu z Warszawy Chopin do Warszawa Modlin, zorganizowano nam wycieczkę krajoznawczą z lotniska w Modlinie do Centrum Warszawy, chociaż tyle bo w przeciwnym wypadku moglibyśmy nie zdążyć na pociąg, na który mieliśmy wykupiony bilet.
    Reasumując nikomu nie polecam tego biura,
  • ~Aleksandra_1952 / 2019-06-01 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety już na starcie wielkie rozczarowanie. Zmiana godzin wylotu i przylotu powoduje utratę 13 godzin z wypoczynku , ale koszty wyjazdu pozostają te same. Dodatkowe koszty to konieczność wynajmu pokoju hotelowego przed wyjazdem i po powrocie. Oferta atrakcyjna od jesieni 2018 zmienia się diamewtralnie tuz przed rozpoczęciem. Może nie miałoby to znaczenia przy pobycie 2 tygodniowym, ale przy tygodnowym już tak. Zmiana godzin oczywiscie nastąpiła już po uiszczeniu w wyznaczonym terminie całej opłaty. Gdym wiedział o tym wcześniej nie robiłbym dopłaty tylko zrezygnowałbym z wycieczki. Można zmienić godziny , ale czy koniecznie o 13 godzin kosztem wypoczynku klienta. Wiecej nie skorzystam z usług "Itaki". Czyżby zamierzone cięcie koszów? Nie polecam nikomu tewgo biura podróży.!
    ZaletyPoczatkowo atrakcyjny czasokres pobytu.
    WadyDiametralnie zmienione godziny wylotu i przylotu.
  • ~Anna / 2019-05-31 18:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejne rozczarowanie z wykupionej imprezy w Itace.Rekomendowany od października ub.r hotel okazał się porażką.Wizualizacja ,która widnieje na stronie reklamująca doskonałość hotelu Amour w Korfu okazała się bardzo różna od rzeczywistości.Hotel po generalnym remoncie z wieloma niedoróbkami.Kanalizacja źle odprowadzająca ścieki w łazience,niedomykające się drzwi balkonowe,śliskie schody i posadzki co w warunkach deszczu utrudniało swobodne chodzenie/było kilka przypadków potknięć i upadków/.Niewielka stołówka /7 stolików 5-co osobowych.Jedzenie mało urozmaicone najczęściej zimne.Znikoma ilość owoców.Zamiast herbaty głównie rumianek.Kawa lura a wino poniżej jakiejkolwiek jakości.Czystość w pokojach bez zarzutu.Obsługa kelnerska bez przygotowania w zawodzie ograniczająca się do sprzątania pustych talerzy i nakrywania do stołu.Cały personel wystraszony wyglądający jakby pracował pod wielką presją właściciela.Całośc wyjazdu ratowały piękne widoki nad kanałem Amour.Ogólnie hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki.Nie poleciłabym go znajomym.
    ZaletyWłaściwie ich brak
    WadyTak jak w opisie
  • ~Klaudia / 2019-05-28 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    K/Ł. Podróż poślubna wyspa Rodos hotel Rodos Palace
    ZaletyBardzo ładny pokój
    Wady1.pokoj w bloku na samej górze gdzie nie było o tym informacji
    2.nie informują o zmianie restauracji np na czas obiadu trzeba szukać samemu
    3.brak informacji o tym że na kolacje trzeba przyjść w długich spodniach
    4.wycieczka na 8 dni a robi się z tego 7 przylecielismy około 21 na kolacje już się się zalapalismy więc musieliśmy iść głodni spać.
    5.do swojego bloku podczas przyjazdu gdy było już ciemno trzeba było trafić samemu szukaliśmy chyba z 40min chodzac pod górkę i po schodach z wszystkimi walizkami
  • ~Robert / 2019-05-27 16:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam,

    Przestrzegam przed biurem Itaka!!
    Bylismy w duzej grupie na wyjezdzie rodzinnym w Egipcie. Zarezerwowalismy hotel 5cio gwiazdkowy a zakwaterowali nas w 4ro ktory swoim standardem ledwo miescil by sie w kategorii 3 gwiazdki na warunki europejskie. Sprawa zostala natychmiastowo zgloszona do rezydenta i do biura w Polsca. Bez jakiegokolwiek rezultatu!!! W pokojach byl grzyb i karaluchy. Meble byly bardzo stare, odnawiane smierdzaca farba ktora mozna bylo czuc w calym pomieszczeniu. Ubran nie dalo sie wlozyc do szafy, tak smierdzialo. Ciagle sie cos psulo, a za naprawy trzeba bylo dawac napiwki, inaczej czekac trzeba by bylo godzinami!!
    Wszystko to zostalo ponowinie zgloszone do biura w liscie z reklamacja. W pierszej odpowiedzi biuro stwierdzilo ze nie widzi powodow reklamacji bo hotele sie poloczyly i stanowia calosc.
    MASAKRA!!!
    Nadal probujemy odzyskac stracone pieniadze i zwrocic uwage na problem. Jednak Itaka najwyrazniej nie dba o klienta bo ten precedens nadal trwa!!! 6 miesiecy po naszym wyjezdzie nadal czytamy ze Itaka wysyla nieswiadomych turystow do tego syfiastego hotelu!!!!
    UWAZAJCIE!!!

    Ps. nie czytajcie tych 2- 3 linijkowych opinii z ocena 5, ktore nie wiele wnosza a maja na celu podniesienie ogolnej opinii biura i zapewne pisane sa przez pracownikow ITAKI!!
    Zaletymozliwosc zobaczenia pieknej rafy koralowej w Egipcie
    Wadymnostwo!!!
  • ~Iras / 2019-05-27 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro podróży to totalna porażka sprzedają wycieczki do hoteli o wysokim standardzie a po przybyciu na miejsce okazuje się brak wolnych miejsc i w zamian dostaje się pokój w sąsiednim hotelu w którym standard jest około 2,5 gwiazdki max. Taka sytuacja przytrafiła się grupie około 60 osób która wykupiła wypoczynek w hotelu Palazio di Zante 4* na greckiej wyspie Zakynthos a została upchana w hotelu Zante Imperial standardy 2* zresztą oferty tego hotelu Itaka oficjalnie nawet w swej ofercie nie ma bo by nikt nie wykupił tam wczasów a o dziwo w tym kiepskim hotelu było już wszystko przygotowane dla całej naszej grupy każdy miał już przydzielony do swojego nazwiska nr pokoju więc Itaka wiedziała o tym fakcie ale milczała bo kasa musi się zgadzać...Oczywiście po wybuchu afery Itaka umywała ręce zrzucając winę na rezydenta ,który w końcu przestał odbierać telefony od rozgoryczonych turystow . Porażka ostatni raz kupiłem wycieczke w biurze podróży Itaka...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 37
Ecco Travel
Ocena: 3.04, ilość opinii: 18
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929