Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ines / 2019-07-23 00:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Wycieczka objazdowa, Portugalia, "Azulejos i molikeiros". W momencie wczesnej rezerwacji brak terminów lotów z Warszawy. Miesiąc przed realizacją pojawiają się bardzo niedogodne terminy lotów, co skutkuje dwoma nieprzespanymi nocami na 6 dni, oraz brakiem spożycia pełnego śniadania i obadokolacji ujętych w cenie (zamiast pakiety z dwóch skromnych kanapek, napoju i owoca). Program zawarty w cenie obejmuje podstawowe punkty turystyczne, pozostawia zbyt dużo wolnego czasu w miastach bez opieki pilota. Dla mnie z uwagi na brak znajomości języka i słabą orientację - czas stracony. Liczyłam na ofertę zorganizowaną przez firmę, która zapewni opiekę w każdej chwili. Dodatkowe i najciekawsze atrakcje płatne w dosyć wysokich cenach, ale ratujące przed błąkaniem się po ulicach. W Lizbonie i Porto bardzo słabe hotele. Brak restauracji, baru, zaplecza rekreacyjnego. W Porto konieczność przeniesienia bagaży 500 m od zatrzymania autokaru z poowdu na przebudowę ulicy. Podczas meldowania w kolejnych hotelach zwyczaj pozostawiania dokumentów na recepcji do nastepnego dnia, bo obsługuje jeden człowiek, który nie jest w stanie przepisać danych około 30 osób w rozsąnym tempie. Jak się ma do tego Ustawa o Ochronie Danych Osobowych? Program jest ubogi w czas przewidziany na pobyty w miejscach o walorach przyrodniczo - krajobrazowych. W lepszej sytuacji są klienci kupujący oferty na last minute - oprócz niższej ceny, mają podane godziny lotów. Konsultant podczas rozmowy telefonicznej stara się uświadomić mnie, że żadne biuro nie podaje terminów lotów z wyprzedzeniem o około 6 mieś., a rezygnacja z wykupienia oferty promocyjnej na kolejny wyjazd zaskutkuje brakiem przesłania takich ofert na moje konto. Odpowiadam, że Necerman i Tui na dzisiejszy stan mojej wiedzy, podają terminy lotów z dużym wyprzedzeniem, a promocja Itaki może zakończyć się dużym dyskomfortem i skróconym czasem wypoczynku.
    ZaletyPilotka z bardzo dużym zasobem wiedzy o tym kraju, przekazująca" piękna polszczyzną", posługująca się również dobrze dobranymi filmami. Wygodny autokar, sympatyczny kierowca.
    WadyTerminy lotów, brak części wyżywienia pierwszego i ostatniego dnia, zbyt wysokie dopłaty za dodatkowe atrakcje np. wycieczka po wybrzeżu Algarve - 60 E - 100 - 150 km, brak opłat za wstępy? Za mało czasu na legunie w pobliżu Aveiro, Cabo da Roca, Portimao. Zbyt długie przerwy w miastach bez opieki pilota. Słabe hotele w Lizbonie i Porto.
  • ~Robert / 2019-07-20 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia w tym miejscu dotyczyć będzie szanownej firmy Itaka. Na opinię o hotelu pozwolę sobie w dalszych punktach.
    Firma Itaka sprzedaje wczasy niezgodne z ofertą. Wczasy 8- dniowe niestety kończą się w 7-ym dniu pobytu o 8:00 rano. Cena to osobna kwestia... na przykład 7700 zł za dwie osoby na 7 nocy do Grecji w czterogwiazdkowym hotelu, to zwykle zdzierstwo. No ale cóż, chcesz mieć zapewnione podstawowe minimum? Płać! Płacisz i nadal nie wiesz co kupiłeś, co najwyżej kota w worku. Wczasowicz dowiaduje się od recepcji czy też Pani sprzątającej pokoje, że jego wczasy kończą się. Cóż pozostaje, zapłacić i wynająć pokój (o ile jest dostępny) a wszystko po to, gdyż wylot jest następnego dnia, czyli ósmego (i to zgadzałoby się z ofertą). Jednym słowem dramat, kłamstwo, oszustwo! Dzwonisz do szanownej Itaki i dowiadujesz się od Pani z Call Center, że ona wie o tym, że wczasy są ośmiodniowe, ale niestety check-out w hotelu ma większą moc. Na zadane pytanie, co i gdzie mam robić przez ósmy dzień, za który zapłaciłem, Pani milczy. Nie pozostaje nic innego, tylko rozłączyć się, gdyż nie ma z kim rozmawiać.
    Rezydent(ka).... wyżej s.a niż d...ę ma (przepraszam za słowa), zarozumiała, gdy tylko ma coś zrobić co do jej obowiązków należy, wydaje się jakby jej korona z głowy spadała. No i ostatni ważny temat - wycieczki sprzedawane przez szanowną firmę Itaka... Droga Itako! Proszę nie sprzedawać tak durnych wycieczek jak na przykład na Paxos & Antipaxos w Grecji. Zanim Państwo sprzedadzą cokolwiek, proszę się zorientować jak fatalna firma to organizuje (Joy Cruises). Chaos totalny za jedyne 40€ za osobę, brak organizacji, brak miejsc na statku! Osoba wytypowana do kontaktu z Polakami również nie wykazała się inteligencją. Zachowywała się jak właścicielka całego tego zamieszania, pełniła rolę DJ-ki pokładowej, jakby osoby do towarzystwa dla obsługi statku.
    Jedyna osoba, którą można pochwalić to dziewczyna w roli przewodnika podczas wycieczki np do Albanii. I tutaj doga Itako pomyśl, aby właśnie takich ludzi zatrudniać, ludzi z pasją, otwartych i szczerych a przede wszystkim szanujących klientów, ludzi.
    Rada dla kolejnych oszukanych: lepiej i taniej można zorganizować wczasy samemu, wyszukując hotele i czartery lub loty rejsowe we własnym zakresie. Zaś lokalne wycieczki można kupić za conajmniej pół ceny w każdym bardziej obleganym przez turystów miejscu.To samo tyczy się również wynajmu chociażby samochodu.
    To moje ostatnie wczasy z szanowną firmą Itaka. Liczę na to, że ktoś z Zarządu zajmie się tym co sprzedaje i wprowadzi takie rozwiązania, które uniemożliwią sprzedawanie nieistniejących usług a przede wszystkim niezgodnych z ofertą.
    ZaletyW zaistniałej sytuacji brak zalet
    WadyOpisane powyżej
  • ~kamil / 2019-07-20 09:07
    Ocena: 4.00 / 5
    wczoraj wróciliśmy z wakacji lot 7005 burgas wawa z takim skandalem się jeszcze nie spotkałem w umowie z itaką miałem do wyboru bagaż 23 kg na osobę albo jedna 32 kg wybraliśmy z żoną jedną walizkę z wawy było ok natomiast z burgas kazali nam płacić 35 euro za kilogram skanalll więcej z itaką na urlop nie polecę.Linie którymi lecieliśmy to Smart wings
  • ~Darek / 2019-07-18 22:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciłem z wakacji w Bułgarii. Uczciwie muszę napisać, że Itaka wykonała swoje zadanie wzorowo. Ustalone godziny lotów nie zmieniły się, transport z lotniska do hotelu ( a także w stronę powrotną) na czas i bez uwag. Oferta hotelu (Aqua Paradise) w 100% zgodna z opisem. Pokój, tak jak cały hotel, czysty, bardzo nowoczesny.
    Animacje w klubiku Itaki - to temat na osobną, świetną opinię. Zajęcia w klubiku były dwa razy dziennie, o 10.15 i 14.15. Spodziewałem się, że będzie to taki wypełniacz czasu dla dzieci, gdzie w razie niepogodny dzieci mogłyby się zająć czymkolwiek. Tymczasem moje dzieci cały plan dnia układały pod klubik. Idziemy na basen, ale po klubiku, idziemy na plażę, ale jak zdążymy do klubiku Itaki. Panie animatorki z klubiku Itaki robiły świetną robotę. Dzieci były zadowolone z pobytu w hotelu, a kiedy dzieci są zadowolone to wiem że wydałem dobrze pieniądze.
  • ~Aga / 2019-07-18 07:47
    Ocena: 4.33 / 5
    Sprawna organizacja, szeroki wybór oferty. Hotel zgodny z opisem w ofercie. Cena adekwatna do jakości.
  • ~Samira / 2019-07-14 21:25
    Ocena: 2.67 / 5
    Mieliśmy okazję ostatnio przebywać w hotelu Long beach resort w Hurghadzie, gdzie z przykrością muszę stwierdzić iż bardzo zawiodło nas zachowanie towarzyszącej nam Pani rezydentki podczas przejazdu do Hotelu i przebywania w nim. Pani była niestety bardzo niemiła, można wręcz powiedzieć, iż z wielką łaską odpowiadała na pytania bądź wszelkie spostrzeżenia gości, bardzo arogancka oraz nieprofesjonalna osoba, na pytanie dlaczego autobus zabierający nas na lotnisko przyjeżdża pod hotel o godzinie 19, podczas gdy lot mieliśmy o godzinie 22:40, usłyszeliśmy, że "Jeżeli nam się nie podoba to możemy zamówić taksówkę". Podobnie było w przypadku jedzenia, które niestety pozostawiało wiele do życzenia, głównie poprzez serwowanie w bufecie dań typowo arabskich, co było sprzeczne z tym co było napisane w ofercie, iż jest to bufet z kuchnią międzynarodową. Dostaliśmy mimo to odpowiedź, że "Powinniśmy się tego spodziewać, skoro wybraliśmy wakacje w Egipcie"
    Był to pierwszy przypadek kiedy natknęliśmy się na tak nieprzyjemną osobę, uważam, iż ktoś taki nie powinien pracować w taki zawodzie.
  • ~agak / 2019-07-13 00:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Objazdowo do Włoch super, wysoka klasa załogi autokaru, wiedza, kultura i umiejętności, śniadania kontynentalne, obiadokolacje włoskie, dużo zwiedzania, czas wolny, super mimo iż niektórzy uczestnicy narzekali uważam że było super!!!
    ZaletyAtrakcje, trasa wycieczki
    WadyMało warzyw w czasie posiłków
  • ~Majka / 2019-07-10 22:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaproszenie do Toskanii!!! Fatalna organizacja podróży biorąc pod uwagę lokalizacje hoteli do miejsc zwiedzanych. Fatalne hotele, problemy z klimatyzacją. Brak 6 pokoi a w związku z tym konieczność przekwaterowania do innego, ale posiłki w innym z resztą grupy!!!!! Niekompetentne i aroganckie zachowanie pilotki
    Niezrealizowany punkt wycieczki na Elbę, do domu Napoleona Według katalogu na trasie miało być 5 hoteli a było tylko 3 i w związku z tym kilkakrotne powroty i przedłużanie przejazdów autokarem o ca 800 km.
    Czas spędzany w autokarze skracał czas zwiedzania i powodował narzucone przez pilotkę tempo zwiedzania.
    Cała wycieczka była fatalna wszyscy byli oburzeni organizacja i postawą pilotki
    ZaletyPiękne obiekty do zwiedzania
    WadyBrak czasu na podziwianie i odpoczynek wyjazd z hotelu 7.30 powrót ca 21.oo
  • ~Nigdy wiecej / 2019-07-08 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarne biuro podróży, które kompletnie nie interesuje się klientem i liczy tylko pieniądze. Najgorsze samoloty, transfery w nocy i czekanie kilka dobrych godzin na meldunek, tracenie cennego urlopu na ich chorą politykę. Nigdy więcej!!!!! Najgorsze wakacje w życiu.
    ZaletyBrak
    WadyZachłanność
  • ~waran63 / 2019-07-08 22:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem dwa razy z Itaki, Korfu i Sycylia, było zajefajnie
  • ~Anna / 2019-07-08 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne biuro mogę im dać 0. Po raz ostatni z nimi polecieliśmy. Pobrali 2 razy pieniądze za wizę na Sal i nie chcą oddać . Bedą mieć sprawę w Sadzie . Nie odpuścimy - dla zasady. Do tego czarterują najgorsze linie lotnicze Blue Panorama . Ich samoloty to stare graty które mają nawet 9,5 godz opóżnienia , jak w naszym przypadku. Ostrzegam .i odradzam biuro ITAKA.
  • ~Odzukana / 2019-07-08 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro z jakim miałam do czynienia. Daje im 1 bo nie da się dać 0. Bo są totalnym zerem. Szkoda,że wcześniej nie przeczytałam opinii o nich. Ostrzegam innych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~TiTo / 2019-07-08 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze odradzam, szkoda słów na uzasadnianie, kto ich zna i wie co się dzieje, nie będzie miał wątpliwości. Czas na zmiany. Itaka idzie w zapomnienie.
    Zaletybrak
    WadyZ szacunku do czytelników ........
  • ~Emilia / 2019-07-05 19:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu na Krete. Opieka biura, rezydenta i przewodników wycieczek doskonała. Wszystko punktualnie. Hotel i pokoje zgodne z opisem a nawet lepsze. Jedzenie absolutnie przepyszne, różnorodne z ogromnym wyborem. Obsługa hotelowa na najwyższym poziomie. Super interesujące wycieczki
    ZaletyHotel, miejsce, wycieczki
    Wadybrak
  • ~Andy / 2019-07-04 14:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczasy na Krecie zgodne z opisem, hotel o wysokim standardzie, czystość i obsługa bez zarzutu. Lokalizacja (Kakkos Bay) bardzo malownicza, plaża blisko hotelu, leżaków i parasoli pod dostatkiem, może jak kryształ. Posiłki i napoje - rewelacja!
    WadyBrak wylotu z Rzeszowa.
  • ~anka / 2019-07-04 14:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje ulubione biuro podróży. Za każdym razem byłam zadowolona z wykupionej wycieczki, która była w pełni zgodna z opisem. Bardzo dobra organizacja.
  • ~Adam / 2019-07-02 20:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    Udałem się z Itaka na wakacje do Zanzibaru hotel i ofertę podpisaliśmy w grudniu .Bardzo cieszył nas ten wyjazd ale trzy dni przed wylotem dostaliśmy informacje iż nasza rezerwacja została anulowana i oferują inny hotel ( bez prawa wyboru )
    Nie mieliśmy wyjścia i polecieliśmy.A Itaka popisala się po raz drugi i wyslla do mnie maila o opinię podróży i wakacji na których jeszcze bylem -mistrzostwo
    Nie polecam Itaki
    ZaletyPracują w niej swietni ludzie ale korporacja Itaki psuje ich ciężką pracę
    WadyBrak jakiegokolwiek zainteresowania korporacji Itaki
  • ~Ela i Marek / 2019-07-01 18:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Czerwiec 2019
    Wczasy z Itaką w Goves na Krecie w hotelu Gouves See. Organizację ze strony Itaki oceniam bardzo dobrze: podróż i transfery z lotniska i na lotnisko punktualnie i w bardzo dobrych warunkach. Opieka biura na Krecie i rezydenta w hotelu również bez zarzutu. Hotel Gouves See w miejscowości Goves koło Heraklionu: stan zgodny z opisem w ofercie, szczególnie godne podkreślenia to obsługa życzliwa,serdeczna, pomocna i bardzo profesjonalna oraz wyżywienie (opcja all inclusive) różnorodne i bardzo smaczne, duża ilość pysznych owoców, warzyw,smaczne dania kuchni greckiej, pyszne desery- dla każdego coś dobrego. Położenie w zadbanym ogrodzie, do dyspozycji baseny i zjeżdżalnie dla dzieci, snack bar blisko plaży, plaża piaszczysta, może czyste, płytkie daleko od brzegu.I świetna atrakcja organizowana przez hotel co piątek: wieczór z folklorem greckim - świetny zespół muzyczny i grupa tancerzy. Bardzo polecam zarówno Itakę jak i Hotel Gouves See.
    ZaletyObsługa, wyżywienie, położenie.
  • ~L.S. / 2019-06-30 18:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Koszmar... tak jednym słowem można opisać tą wycieczkę. I nie chodzi tu o południe Francji, lazurowe wybrzeże prezentuje się bardzo dobrze, widoki w Cannes,Nicei, Monako czy Marsylii zapadają w pamięć. Natomiast biuro podróży Itaka od początku miało klienta w głębokim poważaniu. Na lotnisku w Polsce nie było zadnego przedstawiciela biura, punkt Itaki był zamknięty, nie można było uzyskać od nikogo informacji na temat lotu, a łatwo było się pomylić (do Barcelony były dwa loty). Na miejscu okazało się, że rezydenci nie są zorientowani, jakim autobusem turyści mają udać się do hotelu. Następnie pilot, który wielokrotnie podkreślał był tylko pilotem, nie przewodnikiem, więc na temat zwiedzanych miejsc nie wiedział nic i nic nie mówił. Praca pilota również przerastała jego możliwości, nie było jasnych ustaleń, co do miejsca zbiórki itd. panował ogólny chaos i niezrozumienie. Autokar klimatyzowany, ale bez toalety, o częste przystanki na stacjach musieliśmy prosić. Kierowca nie kwapił się do pomocy przy bagażu, musieliśmy sami wkładać walizki do luku. Hotele we Francji o bardzo niskim poziomie, zaniedbane, niektóre nie klimatyzowane przy 35-45 C upale, niektóre bez windy przy III piętrach, małe - przy rozłożonych walizkach nie było gdzie przejść, wątpliwej czystości. W niektórych hotelach niektórzy goście nie dostali śniadania bo... "za dużo jedzą, nie ma już produktów, a sklep jest jeszcze zamknięty". Obsługa hotelowa i w restauracjach często niemiła dla gości. Wycieczka nie należała do najtańszych, dlatego tym bardziej rozczarowywał bardzo niski poziom organizacji. Nigdy więcej biura podróży Itaka.
    ZaletyProgram
    WadyOrganizacja
    Pilot
    Hotele
    Kierowca
  • ~Katarzyna / 2019-06-29 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz z Itaką i ostatni.Nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego biura!Itaka nie wie co to znaczy all inclusive.Ostatni dzień porażka!Zazwyczaj z all korzystało się do samego końca czyli do wyjazdu z hotelu.Ale nie w Itace.Nie można było skorzystać z kolacji albowiem jak przyjechaliśmy do hotelu do Bułgarii(Topola Skies)o 1 w nocy dostaliśmy prowiant(banan,seven days...)i wg Itaki zaczęliśmy kolacją i w dniu wyjazdu nie mogliśmy już skorzystać z kolacji,bo już się nam nie należała!Jak i pokój hotelowy.Wyjezdzalismy z hotelu o 0:15 w sobotę w nocy a pokój trzeba było opuścić w piątek do godz.12:00.Porazka!Zeby normalnie funkcjonować z małym dzieckiem trzeba było sobie zapłacić za pokój.Oszustwo w biały dzień i nigdy więcej!Przestrzegam wszystkich przed tym biurem!
    ZaletyHotel,obsługa hotelowa,czystość jak najbardziej w porządku
    WadyOrganizacja ostatniego dnia przez biuro-porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976