Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2019-08-21 22:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa biura Itaki porażka, na wakacjach byliśmy pozostawieni sami sobie.
    Zero zaintresowania ze strony rezydenta.
    W czasie odlotu z wakacji do domu brak zainteresowania ze strony biura wszystko musieliśmy załatwić sobie sami na lotnisku .
    Nie polecam tego biura
  • ~komer / 2019-08-20 12:39
    Ocena: 5.00 / 5
    wspaniałe wakacje, cudowny wypoczynek :) pierwszy raz z Itaką i już wiem że na pewno nie ostatni! zupełnie niczym nie musieliśmy się przejmować, tylko wypoczywaliśmy i korzystaliśmy z uroków hotelu :) już nie mogę doczekać się kolejnego urlopu!!

  • ~Igusia555 / 2019-08-18 20:01
    Ocena: 1.67 / 5
    pierwsze wakacje i feralny lot 16.08.2019 Warna- Modlin. Przede wszystkim oferta z super hotelem i opiniami klientów - ściema! brak plaży - a złote piaski to zwykły żwir i wybetonowane wybrzeże. raj dla starszych par, którym zależy na paleniu papierosów i wygrzewaniu tyłków - chyba oni pisali opinie o hotelu. Brud wokół ośrodka! jedyny plus to jedzenie super. pokój na parterze - fetor z kanalizacji, mrówki i jeden karaluch! na szczęście pokój został nam zmieniony po awanturze. zero atrakcji dla dzieci i maleńki basenik. a przecież na miejscu jest rezydent, natomiast w biurze panie z Itaki twierdzą że bazują na opiniach klientów a od rezydentów informacji nie mają? No i lot do domu - koszmar. 16.08.2019 piątek lot o 17:30 odwołany z powodu awarii samolotu o czym przedstawiciel Itaki informuje nas o północy w obstawie policji na lotnisku po 9 godzinach koczowania i kompletnej dezinformacji co się dzieje. o awarii dowiadujemy się sami dzwoniąc co i rusz do Modlina. Potem pomysł o lokowaniu w hotelach które rezerwowane są przypadkowo i wszystko trwa kolejne godziny. o 3 w nocy jesteśmy w hotelu. o 7 trzeba wstać bo o 8 w sobotę kolejny wyjazd na lotnisko. Umordowani dorośli, płaczące i wymiotujące dzieci - to wszystko co mam w pamięci. Samolot leci po nas z Katowic, my mamy wracać nim o 13. Niestety kolejne opóźnienie, ale już nikt do nas nie przychodzi, nic nie mówi, po co.... śledzimy lot na internecie i czekamy... o 14:20 wsiadamy wreszcie na pokład - wracamy do domu. uff. Linie lotnicze Blue Panorama - nie polecam!!! aaa przepraszam - dawali wodę za darmo w czasie lotu powrotnego - no co za klasa!! :) Tyle moich wrażeń. Teraz zaczynam boje o odszkodowanie. Było nas prawie 200 osób. NIE ODPUŚCIMY TAKIEGO POTRAKTOWANIA !!!
  • ~Karolina / 2019-08-17 11:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam wszystko, co napisała Pani Milena. Od 11.00 koczowaliśmy na lotnisku w Modlinie, lot , który miał się odbyć o 13.10, co godzinę był przekładany o kolejną godzinę. Tak zwodzono nas do wieczora, kiedy to koło 19.00-20.00 lot został odwołany. Pani z Itaki zapewniła, że najpóźniej następnego dnia polecimy, a teraz zawiozą nas do hotelu. Powiedziała też (i powiedziano tak też na infolinii Itaki) , że dostaniemy smsy z nowymi danymi lotu, a osoby które blisko mieszkają, mogą pojechać do domu.
    My zdecydowaliśmy się pojechać do domu, bo Itaka nie wiedziała ile to wszystko potrwa zanim zakwaterują ludzi w hotelach.
    Już w domu, na spokojnie, kupiliśmy sobie za 600 zł (total dla rodziny 2+2 -LOT ma akurat promocję do Warny :) ) bilety na własną rękę, bo nie chcieliśmy ryzykować kolejnego koczowania. Całe szczęście, bo SMS z danymi nowego lotu nigdy do nas nie dotarł, a o transferze do Katowic dowiedzieliśmy się z tablicy odlotów online Modlina. Do tej pory Itaka nie zainteresowała się, co się z nami dzieje, gdzie jesteśmy i dlaczego nie wsiedliśmy do autokaru. My sami zadzwoniliśmy do biura, aby nie skasowali nam.przypadkiem hotelu.
    Bardzo współczuję ludziom, z którymi spędziłam cały dzień na lotnisku, a którzy musieli spędzić na nim również noc, tylko że w innym mieście i jeszcze jechać z małymi dziećmi, nocą, kilka godzin autokarem. Powinny posypać się pozwy o odszkodowania i mam nadzieję że tak będzie, ale żadne pieniądze nie zwrócą nam straconego dnia, nerwów, zmęczenia, głodu i fatalnego początku urlopu :(
  • ~Milena / 2019-08-17 05:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny 13:10(planowany wylot z lotniska w modlinie) do godziny 22.30 czekaliśmy na opóźniony lot który został odwołany, zostaliśmy przewiezieni do lotniska w Katowicach z którego o 2.45 mieliśmy zacząć odprawę. Po przybyciu okazało się Ze lot jest przełożony na 9. A do hotelu nie opłaca nam się jechać :) jest godzina 5.10 a 180 osób w dużej liczbie maluchów czeka na cud :) pani w itace rozkłada ręce:)
  • ~Ada / 2019-08-16 19:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalnie opóźniony lot prawie 7 godz. Wszyscy koczują od 15 na lotniskuw Warnie
    Nigdy więcej z Itaka. Odstawiaja na lotnisko i bujaj się dalej. Wylot z 17. 30 przesunięty już klika razy, ostatnio na 23.50
    Lot o 20.00 leci na czas.
    ZaletyŻadnych
  • ~Arek / 2019-08-13 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Zostaliśmy oszukani na wszystkim. Loty w obie strony opóźnione po 10 gdz. Hotel trzygwiazdkowy okazał się rozlatującą rujną. Obsługa bardzo nie miła, jedzenie obrzydliwe. W nocy zostaliśmy pogryzieni przez karaluchy wielkości myszy. Karaluchy miały gniazda za meblami wychodziły podczas snu. Musieliśmy uciekać z pokoju.
    Ale co najważniejsze: zrobiliśmy zdjęcia,filmy i po przyjeździe przesłaliśmy prawie 1 Gb materiałów prosto do Itaki z reklamacją.
    W odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że w tym klimacie (Bułgaria) mają prawo być w pokoju karaluchy i nas atakować, że to jest normalne. Dobrze, że nie było w pobliżu krokodylów.
    Itaka sięgnęła dna. Po wyciągnięciu zapłaty klientów traktują jak śmieci. Nie dajcie się oszukać.
  • ~anka / 2019-08-12 18:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam. Czytam opinie o Itace i wierzyc mi sie nie chce. Chyba mam z rodzinką dużo szczęścia. W lipcu po raz 11 byliśmy na wakacjach z Itaka i tak naprawdę nigdy nie bylo żadnych problemów. Niekiedy niekompetentny rezydent np. lipiec 2018 hotel jaz aquaviva - spotkanie z rezydentem wygladalo tak ze nic nie wiedział...tłumaczył ze dopiero przyjechał...Zawsze bardzo dokladnie sprawdzamy hotele do których latamy i to nie na stronie Itaki tylko na różnych portalach. Czytamy opinie turystów z różnych krajów. Do tej pory zawsze wracamy zadowoleni. Za rok pewnie znowu wakacje z Itaka ale po przeczytaniu opinii na tej stronie aż sie boje. Myślę ze mimo wszystko zaryzykujemy????
    ZaletyUdany bezstresowy wypoczynek
    WadyBrak????
  • ~Aniela / 2019-08-08 11:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Wykupiliśmy właśnie kolejną wycieczkę z Itaki po pozytywnych doświadczeniach z poprzednich wyjazdów, wszystko jest zawsze bardzo profesjonalnie zaplanowane, oferta katalogowa jest zbieżna ze stanem faktycznym, a na rezydenta zawsze można liczyć :) Lubimy też wycieczki fakultatywne i każdemu kto się na wyjazd wybiera polecam wybrać się na chociaż jedną bo zawsze są bardzo pozytywnym zaskoczeniem
  • ~andzia / 2019-08-07 21:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tego biura turystycznego nikomu. Koczowanie na płazy przez 12 godzin powinno wystarczająco zniechęcić do zakupienia wczasów z Itaki.
  • ~Marta / 2019-08-03 20:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka na Maderę.
    Rezydentka w hotelu Santa Cruz Village Pani Magdalena jest raczej na wczasach niż w pracy. Zapomina o poinformowaniu klientów o godzinach transferu jak również o spotkaniach z nią. Miła jest tylko przy sprzedawaniu wycieczek fakultatywnych.
  • ~Aniii92 / 2019-08-02 17:32
    Ocena: 1.67 / 5
    W dnach od 28.06.2019 do dnia 05.07.2019 przebywaliśmy na wakacjach na wyspie Rodos.
    Ostatniego dnia musieliśmy się wymeldować z pokoju o godzinie 12:00, który nie był również pokojem zadbanym (kwestia czystości) natomiast lot był o godzinie 3:35. Nie chodzi o sam fakt opuszczenia pokoju, ale o brak opieki nad bagażami lub przechowania ich w bezpiecznym miejscu.
    Do północy musieliśmy pilnować swoich bagaży. Zapytaliśmy oczywiście w recepcji czy możemy je gdzieś przechować do momentu przyjazdu autokaru - ale recepcjonista stwierdził, że (tu) wskazując recepcję. Mogliśmy skorzystać z prysznica w piwnicach natomiast jego stan wnosił wiele do życzenia (ewidentnie nie był sprzątany od tygodni).
    Tym samym nasza podróż poślubna ostatniego dnia była spędzona na pilnowaniu bagaży.


    Rezydentka zapewniała nas, że będzie odrębny pokój na bagaże - jednak go nie było.
    W związku z zaistniałą sytuacją straciliśmy cały dzień, który mogliśmy spędzić w fakultatywny sposób.
    Wspomnę również o ukrytych kosztach przez rezydentkę przy prezentacji wycieczek, które były organizowane przez Państwa biuro.
  • ~Do niedawna stały kliny Itaki / 2019-08-02 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to obecnie dramat.Nie szanują klienta, naruszają prawo w umowach z klientami i naruszają zbiorowe prawa konsumenta.
    Nie jest możliwe złożenie skargi w Itace - skutecznie to zablokowali rażąco naruszając prawo.
    Sprawa Itaki toczy się już przed organami państwowymi, w tym przed UOKiK.

    Odsyłam do filmiku na you tube:
    "Jak biuro podróży Itaka narusza prawa klientów"
    https://youtu.be/rQQdR9sPt3k

    Przekażcie osobom jako ostrzeżenie czego należy pilnować podpisujac umowę z Itaką!!!

    Mój wyjazd z nimi to Objazdowa Indonezja 14 dni w maju 2019. To był ostatni z nimi wyjazd!!!
    WadyOszukiwanie klientów, uniemożliwianie złożenia skargi, przypadkowy pilot wycieczki o cechach charakteru takich jak złośliwość i mściwość - dodatkowo nie zainteresowany wycieczka lecz własnym blogiem
  • ~Aga / 2019-08-01 21:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja opinia. Biuro podróży do bani. Chciałam zapłacić za wycieczkę miesiąc i 5 dni wcześniej niestety nie mogę!!! Zapłacić trzeba równo miesiąc przed wylotem. Pani poinformowała mnie że mogę sobie zrobić przelew nawet dwa miesiące przed ale bezpośrednio do Itaki nie mogę. To ich wewnętrzna polityka. Żadne biuro podróży nie ma takiej...polityki. W Tui czy Rainbow mogę sobie zapłacić kiedy chcę.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Paulina / 2019-08-01 16:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka objazdowa po Włoszech-wieczne i sloneczne-rewelacyjna. Polecam wszystkim lubiącym intensywnie zwiedzac, ale rowniez dobrze odpoczać ( dwa dni na plazy wolne ) Pilotka Maria posiada duza wiedze nt Włoch, z kolei nasi kierowcy-Maciej i Krzysztof to zawodowcy. Kierowca Krzysztof to najprzystojniejszy gosc, jaki do tej pory obwozil mi cztery litery:)
  • ~Alicja / 2019-08-01 11:36
    Ocena: 3.67 / 5
    Wycieczka super, hotel cudowny, jedzenie rewelacyjne, Hotel Fafa Premium godny polecenia. Obsługa bardzo pomocna :)

    Natomiast rezydenci, mało profesjonalni w tym co robią a raczej nie robili. Mi osobiście nie pomogli w niczym, a chyba po to tam są. Bardzo to przykre !
  • ~Grzegorz / 2019-07-31 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna na stronie ma stare zdjęcia hotelu, co gorsze wiem. że dostaje informacje zwrotne od uczestników o fatalnym stanie hotelu i nic z tym nie robi. Wszędzie prowizorka, czego efektem był pożar instalacji elektrycznej, który wybuchł w nocy w tym hotelu. Rezydent nic nie może - po pożarze nawet się nie pojawił na miejscu i konieczne było ściganie go telefonami, aby cokolwiek się dowiedzieć. Nie był w stanie nic załatwić jedyna odpowiedź jaka była to że jest w kontakcie z menadżerem hotelu. W serwisie Itaki można dodać opinie o hotelu w którym się mieszkało - niestety opinie negatywne nie są publikowane. Zdecydowanie nie polecam.
    Wadynieaktualne zdjęcia w serwisie, słaba pomoc rezydenta, itd.
  • ~grzegorz / 2019-07-31 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o program wycieczki to niedograne godziny / przyjazd/ każdego dnia o zbyt późnej porze. Niekompetentny pilot wycieczki. Z wielką trudnością załatwiał nasze prośby/ mówiła , że mamy podać konkretne argumenty do zmiany pokoju/ Racje żywnościowe zbyt ubogie, nawet niewystarczające jak dla dziecka, niesmaczne, jeżeli ktoś uważa ,że dla dorosłej osoby wystarczy porcja: plasterek szynki konserwowej, sera i suchary na śniadanie to się bardzo myli. A pani pilot uważała, że jak na Itakę to i tak są dobre standardy. Hotele obskurne, śmierdzące, bez odpływu w prysznicu. Klimatyzacja od godziny 21 do 23/ automatycznie włączana i wyłączana/.
    ZaletyZadne
    Wadyjak wyżej
  • ~Ewe2906 / 2019-07-31 08:35
    Ocena: 5.00 / 5
    W lipcu odwiedziliśmy z Itaka Hiszpanię,a dokładnie Salou Costa Dorada.Lot bez zarzutu,przewoźnik SmartWings.Rezydentka p.Dorota bardzo zorganizowana, konkretna i pomocna.Wycieczka fakultatywne do Barcelony z Itaką świetna ( bardzo komfortowy autobus i wspaniała pani przewodnik - p. Ewa.). Hotel Piramide Salou w centrum; 4- gwiazdkowy,chociaż w moje ocenie takie 3.5- ale w porządku. Z Itaka byliśmy drugi raz na wakacjach ( rok temu Teneryfa) i zawsze gorąco polecamy.
  • ~Wojtek / 2019-07-27 11:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Itaka recenzuje opinie klientów. Wybierają tylko to, co im pasuje. Każda krytyka firmy, czy też rezydentów ląduje w koszu. Nigdy więcej z nimi nie polecimy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004