strona 37 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Sonia / 2019-11-21 17:57
Ogólnie nie mam żadnych negatywnych do opisania wydarzeń, jedynie same pozytywne. Standardowo, podróż przebiegła bez żadnych niemiłych niespodzianek. Było w porządku. Rezydentka też fajna. Hotel tak, jak w ofercie. Czysto i przyjemnie. Całą wycieczka wypadła bardzo dobrze. Było interesująco i pięknie. -
-
~K / 2019-11-20 01:35
Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje. ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~Marta / 2019-11-18 20:47
Nie polecam biura Itaka !!! Dwa dni przed wylotem na podróż poślubną na Malediwy otrzymaliśmy informację,że nie lecimy ponieważ nie ma miejsca w hotelu. Całą kwotę za wycieczkę wpłaciliśmy 6 listopada w biurze podroży w Arkadii ( Warszawa) przez 12 dni nie mieliśmy żadnej informacji,że coś może być nie tak. Płacąc kwotę 17 tyś miałam nadzieje,że biuro podejdzie do sprawy profesjonalnie i spędzimy wspaniałą podróż poślubna w miejscu ,które spodobało się nam najbardziej. Z całego serca nie polecam bo dzień radości,że za dwa dni wymarzony wyjazd zmienił się w dzień pełen nerwów czego konsekwencją jest odwołany wyjazd. -
~Gosia / 2019-11-17 17:14
Jestem bardzo zadowolona z urlopu. Szczególnie polecam wycieczki krajobrazowe na Lanzarote z panem Andrzejem który fantastycznie opowiada. Polecam!!! -
~MoniSz. / 2019-11-16 21:29
Jestem mega zadowolona z oferty BP Itaka, pierwszy raz byłam z tym biurem na wczasach i wróciłam wypoczęta, zrelaksowana i zadowolona, opieka rezydenta na wysokim poziomie, fajne wycieczki fakultatywne. Pracownicy Itaki są pomocni, mili i zawsze chętni do pomocy w wyborze lub zmianie wakacji, polecam z całego serca i teraz wakacje tylko z Itaką. ZaletyOferta,jakość, pracownicy, opieka na miejscuWadyBrak. -
~Joanna / 2019-11-16 19:05
Hotel w Tabie Strand ok, jednak nie 5*, jedzenie ok, urozmaicone, pokoje duże, obsługa super. Wycieczki fakultatywne do Izraela-Jerozolima to nieporozumienie. 180 dolarów za 24 godzinną wycieczkę przeważnie w autokarze lub kolejkach, przewodnik Milena ma bardzo małą wiedzę, wszędzie biegnie a najszybciej do sklepu z pamiątkami gdzie bierze prowizję od zakupów. Brdzo niewiele nam pokazała, kazała stać tylko w kolejkach w kosciołach. Poza tym bardzo niemiła. ZaletyHotel super połozonyWadyprzewodnik Milena, która zepsuła nam wycieczkę do Jerozolimy -
~Art / 2019-11-12 11:32
Witam! Kilka refleksji z pobytu w El Wekkala Taba Heights .Hotel jak to hotel w Egipcie...kto był w Egipcie ten wie...standard adekwatny do ceny, okolica Taba Heights robi nieco przygnębiające wrażenie (strefa zmilitaryzowana - granica z Izraelem,Jordanią…) takie luksusowe więzienie...nie ma co liczyc na wypady na własną rękę - pozostają drogie fakultety...okolica po której można spacerować razi sztucznością ...plaża-bida, rafa-bida..no chyba że rejs snurkowy za 100$ ...ale 30 stopni w listopadzie warte tej ceny...generalnie nie ma się do czego przyczepić...nadchodzi ostatni dzień urlopu i tu zdziwko!- zbiórka na transfer na lotnisko 17.30 ,wymeldowanie z hotelu najpierw 11.00 póżniej 12.00 ,wymeldowanie łaczy się z utratą all incl. czyli za lunch płacisz ok 10$,przedłużenie doby do 17.00 -25$-wybór należy do ciebie...(nieźle bo w Mosaic -100$),oczywiście z rezydentką brak kontaktu, zbiórka w lobby 17.30,planowy wylot z Taby o 21.30, o 19.00 pakujemy się do autokaru i jedziemy po resztę grupy do hotelu Mosaic, bałagan się powiększa, wkurw rosnie… zero informacji..od 19.00 06.11 do ok 4.00 07.11 koczowanie w hotelu Mosaic, nadal brak jakiejkolwiek informacji...ludzie(ok20%) próbują dodzwonić się do rezydentki-zero, konsula polskiego w Egipcie- ogólniki,czekać na info,linii lotniczych (Smartwings)-zero konkretów..reszta śpi w autokarach(3 szt) albo zalega w lobby, albo włóczy się jak zombie .w końcu o 4.00 wyruszamy na lotnisko-HURRA!!!, na lotnisku w miarę szybka odprawa ( kupiłem sobie darbukę ,taki bębenek kielichowy(mieszczący się w podręcznym) i po odprawie podchodzi do mnie jakiś Janusz z obsługi lotniska i zaczyna mi grzebać w podręcznym przy bębenku, próbuje wcisnąć kit że muszę go nadac jako rejestrowany(oczywista za opłatą) robi się zamieszanie, przychodzi jeden mundurowy, po chwili drugi mundurowy i zaczyna się debata, mówię typom że w razie zniszczenia zażądam gigantycznego odszkodowania i oprotestuje ich praktyki w Egipskim ministerstwie lotnictwa, typy odpuszczają... i koczujemy dalej...wylot z Taby 8.30...w Katowicach ladujemy o 11.00 07.11 czyli 12 godzin po planowanej godz przylotu...info od Smartwings -przyczyna opóźnienia-problemy techniczne....taka historia...
PS. Oczywiście wnosimy do linii lotniczych wniosek o odszkodowanieZaletyklimatWadyrezydentka Itaki -
~milka / 2019-11-10 15:58
tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny. -
-
~Ania / 2019-11-04 19:24
Nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu o dwukrotnie niższym standardzie niż prezentowany na zdjęciach. Reklamacja zgłoszona I nieuznana tłumaczenie pracownika biura" pokoje na stronie są poglądowe klienci mogą zostać zakwaterowani do innych pokoju niż te prezentowane w ofercie" biuro zostało zgłoszone do uokik. -
~LUKASZ / 2019-10-30 20:33
Itaka ma w nosie klienta, kupiliśmy wycieczkę osmiodniowa do Taby i ok wszysko się zgadza osiem dni było tylko szkoda że siedem dni w hotelu, resztę czasu spędziliśmy na walizkach czekając na samolot -
~gringo / 2019-10-30 13:06
Dotyczy wycieczki na Fuerteventurę- lipiec 2019r- zgłosiliśmy reklamacje dotyczącą daty wylotu z Fuertenventury i zatem czasu trwania wycieczki. W momencie rezerwacji dnia 21-go lutego 2019r w ofercie był powrót 30.07.2019r, a nie jak biuro Itaka podała nam w swojej odpowiedzi na reklamację -29.07.2019r ( tego dnia musieliśmy opuścić hotel już o 10:00). Zatem skrócili nam czas pobytu o przynajmniej całą dobę. Podkreślę, że zmieniali tą ofertę kilka razy od lutego (kiedy opłata już poszła) i tak wchodząc w link -"pobierz rezerwację"- widniała tam za każdym razem inna data powrotu- początkowo- 30.07.2019r, następnie - 29/30 a w końcu 29.07.2019r. Decydując się na tą ofertę ufaliśmy, że dotyczy ona pobytu 12 dniowego, a okazał się niespełna 11-dniowy i nie jest to zgodne z zawarta umową, czyli termin 18.07.2019-30.07.2019.Mam na to dowody, bo zaraz po opłaceniu zadatku wysłali mi maila z potwierdzeniem terminu. W odpowiedzi nas reklamację napisali,że że nie dopatrzyli się
okoliczności, które uzasadniałyby przyznanie rekompensaty.Uważam, że długość oferty została skrócona i czujemy się skrzywdzeni, dlatego nie zostawiamy tego i idziemy z tym instancję wyżej.Zaletysama wyspa dostarczyła atrakcji i fajny hotelWadywszystko co związane z Itaką, począwszy od podejścia do sprawy rezydenta jak i innego rezydenta,który oprowadzał po wyspie- niesympatyczny i niekompetentny -
~wojciech / 2019-10-29 09:28
zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki. Zaletyżadnych zaletWadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie. -
~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
Miejsce: Rodos Faliraki
Czas: październik 2019
Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive
Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertąWadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie. -
~Łukasz / 2019-10-22 16:01
Oferty przekoloryzowane, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Zdecydowałem się na jedną, gdyż miała bardzo wysoką opinię. Okazała się dnem. Po powrocie napisałem negatywną opinię dot. hotelu i opisałem całe wakacje. Minęły 3 miesiące a opinii dalej nie ma. Wpływają tylko te pozytywne, a negatywne nie są publikowane, stąd takie wysokie oceny. ZaletyBrakWadyOferty mocno przekoloryzowane
Zawyżone oceny lokalizacji, gdyż negatywne nie są publikowane.
Rezydenci nie zawsze są zainteresowani grupami. -
~Daria / 2019-10-21 19:39
Oferta rzeczywiście byłą zgodna z programem wycieczki i innymi kwestiami. Za to szacunek. Bardzo ładny hotel do dyspozycji w dobrej lokalizacji. Rezydent miły i wygadany. Wycieczka do Turcji bardzo udana. Polecam serdecznie. -
~Klient / 2019-10-19 07:09
Ostrzegam wszystkich przed tym biurem!!! Byliśmy z nimi tylko na jednym wyjeździe i nigdy więcej!!! Warunki, w jakich spędziliśmy urlop, to tragedia. Na wakacje od wielu lat jeździmy z różnymi biurami podróży, ale z takim chamstwem, bezczelnością i niewywiązywaniem się z umowy, nie spotkaliśmy się jeszcze nigdy. Zdewastowany pokój, koszmarna obsługa, brak restauracji, posiłki na obiadokolacje dowożone z zewnątrz w podejrzanych warunkach i rezydentka, która nie była zainteresowana, żeby nam pomóc. Złożyliśmy reklamację - zgodnie z warunkami umowy, tabelą frankfurcką itp. Biuro zaproponowało 500 zł voucher! Nie pozostaje nam nic innego, jak wkroczyć na drogę sądową. -
-
~kasia / 2019-10-13 02:40
standardy duzo nizsze niz opisane w umowie. niezgodnosc oferty z opisem. beznadziezjny rezydent bez checi pomocy. oferta ultra all inclusive za niemale pieniadze i prozba jednego z gosci o poinformowanie ubslugi hotelu o powaznej alergii pokarmowej zostala zignorowana i skwitowana slowami no przeciez chyba pani wie co pani moze jesc.... dramatyczna obsluga klienta, nigdy wiecej nie skorzystam. nie polecam. Zaletynie ma zadnych zaletWadystandardy hotelu niezgodne z opisem, beznadziejny rezydent i obsluga klienta. -
~Zenpar / 2019-10-10 23:08
Wrzesień 2019, pobyt 7 dni w hotelu Strand w Tabie. Naprawdę to pełne 6 dni, przynajmniej dla nas lecących z Warszawy.... Ale zapłacone za 7!
Hotel ok, cudownie położony, piękne zadbane otoczenie, miła obsługa, dobre jedzenie...
Wycieczki fakultatywne ok, niestety czasem przewodnik może wiele zepsuć. Wycieczka do Izraela, warto było. ale p. Milena przewodniczka musi trochę popracować nad swoim warsztatem, no i brak tej wiedzy...ZaletyŚwietny hotel i cała oprawa na 5.WadyOkrojony pobyt i mało profesjonalna przewodniczka p. Milena. -
~Zbigniew / 2019-10-10 22:36
Pani Magdalena A. - rezydentka i przewodniczka na Zakynthos to rewelacyjna osoba. Kompetentna, uprzejma, zawsze pomocna. Wycieczka po Zakynthos pod jej przewodnictwem była czystą przyjemnością. Brawo ITAKA. ZaletySwietna wycieczka po Zakynthos dzięki rewelacyjnej pracy przewodniczki pani Magdaleny. -
~Nie zadowolona / 2019-10-08 21:16
Itaka - szczerze nie polecam. Zapłaciłam spora sumę za coś czego później nie było ( widok na basen), w hotelu masakra mianowicie zepsute drzwi od łazienki i nie działające drzwi balkonowe( strach w nocy gdzyz nie dało się ich zamknąć). W reklamacji usłyszałam tylko ze basen „gdzies w oddali było widać”- tak następnym razem będę wiedzieć ze trzeba zabrać lornetkę aby widzieć basen..... masakra byłam pierwszy i ostatni raz z ta firma na wakacjach. Szczerze nie polecam gdzyz dla firmy liczy się tylko kasa a nie warunki i dobro klientów ....szkoda ze tak duża i renomowana firma ma takie podejście do klientów
strona 37 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »