Witam! Kilka refleksji z pobytu w El Wekkala Taba Heights .Hotel jak to hotel w Egipcie...kto był w Egipcie ten wie...standard adekwatny do ceny, okolica Taba Heights robi nieco przygnębiające wrażenie (strefa zmilitaryzowana - granica z Izraelem,Jordanią…) takie luksusowe więzienie...nie ma co liczyc na wypady na własną rękę - pozostają drogie fakultety...okolica po której można spacerować razi sztucznością ...plaża-bida, rafa-bida..no chyba że rejs snurkowy za 100$ ...ale 30 stopni w listopadzie warte tej ceny...generalnie nie ma się do czego przyczepić...nadchodzi ostatni dzień urlopu i tu zdziwko!- zbiórka na transfer na lotnisko 17.30 ,wymeldowanie z hotelu najpierw 11.00 póżniej 12.00 ,wymeldowanie łaczy się z utratą all incl. czyli za lunch płacisz ok 10$,przedłużenie doby do 17.00 -25$-wybór należy do ciebie...(nieźle bo w Mosaic -100$),oczywiście z rezydentką brak kontaktu, zbiórka w lobby 17.30,planowy wylot z Taby o 21.30, o 19.00 pakujemy się do autokaru i jedziemy po resztę grupy do hotelu Mosaic, bałagan się powiększa, wkurw rosnie… zero informacji..od 19.00 06.11 do ok 4.00 07.11 koczowanie w hotelu Mosaic, nadal brak jakiejkolwiek informacji...ludzie(ok20%) próbują dodzwonić się do rezydentki-zero, konsula polskiego w Egipcie- ogólniki,czekać na info,linii lotniczych (Smartwings)-zero konkretów..reszta śpi w autokarach(3 szt) albo zalega w lobby, albo włóczy się jak zombie .w końcu o 4.00 wyruszamy na lotnisko-HURRA!!!, na lotnisku w miarę szybka odprawa ( kupiłem sobie darbukę ,taki bębenek kielichowy(mieszczący się w podręcznym) i po odprawie podchodzi do mnie jakiś Janusz z obsługi lotniska i zaczyna mi grzebać w podręcznym przy bębenku, próbuje wcisnąć kit że muszę go nadac jako rejestrowany(oczywista za opłatą) robi się zamieszanie, przychodzi jeden mundurowy, po chwili drugi mundurowy i zaczyna się debata, mówię typom że w razie zniszczenia zażądam gigantycznego odszkodowania i oprotestuje ich praktyki w Egipskim ministerstwie lotnictwa, typy odpuszczają... i koczujemy dalej...wylot z Taby 8.30...w Katowicach ladujemy o 11.00 07.11 czyli 12 godzin po planowanej godz przylotu...info od Smartwings -przyczyna opóźnienia-problemy techniczne....taka historia...
PS. Oczywiście wnosimy do linii lotniczych wniosek o odszkodowanie
Zaletyklimat
Wadyrezydentka Itaki
~milka / 2019-11-10 15:58
Ocena: 2.67 / 5
tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny.
~Ania / 2019-11-04 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu o dwukrotnie niższym standardzie niż prezentowany na zdjęciach. Reklamacja zgłoszona I nieuznana tłumaczenie pracownika biura" pokoje na stronie są poglądowe klienci mogą zostać zakwaterowani do innych pokoju niż te prezentowane w ofercie" biuro zostało zgłoszone do uokik.
~LUKASZ / 2019-10-30 20:33
Ocena: 2.00 / 5
Itaka ma w nosie klienta, kupiliśmy wycieczkę osmiodniowa do Taby i ok wszysko się zgadza osiem dni było tylko szkoda że siedem dni w hotelu, resztę czasu spędziliśmy na walizkach czekając na samolot
~gringo / 2019-10-30 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy wycieczki na Fuerteventurę- lipiec 2019r- zgłosiliśmy reklamacje dotyczącą daty wylotu z Fuertenventury i zatem czasu trwania wycieczki. W momencie rezerwacji dnia 21-go lutego 2019r w ofercie był powrót 30.07.2019r, a nie jak biuro Itaka podała nam w swojej odpowiedzi na reklamację -29.07.2019r ( tego dnia musieliśmy opuścić hotel już o 10:00). Zatem skrócili nam czas pobytu o przynajmniej całą dobę. Podkreślę, że zmieniali tą ofertę kilka razy od lutego (kiedy opłata już poszła) i tak wchodząc w link -"pobierz rezerwację"- widniała tam za każdym razem inna data powrotu- początkowo- 30.07.2019r, następnie - 29/30 a w końcu 29.07.2019r. Decydując się na tą ofertę ufaliśmy, że dotyczy ona pobytu 12 dniowego, a okazał się niespełna 11-dniowy i nie jest to zgodne z zawarta umową, czyli termin 18.07.2019-30.07.2019.Mam na to dowody, bo zaraz po opłaceniu zadatku wysłali mi maila z potwierdzeniem terminu. W odpowiedzi nas reklamację napisali,że że nie dopatrzyli się
okoliczności, które uzasadniałyby przyznanie rekompensaty.Uważam, że długość oferty została skrócona i czujemy się skrzywdzeni, dlatego nie zostawiamy tego i idziemy z tym instancję wyżej.
Zaletysama wyspa dostarczyła atrakcji i fajny hotel
Wadywszystko co związane z Itaką, począwszy od podejścia do sprawy rezydenta jak i innego rezydenta,który oprowadzał po wyspie- niesympatyczny i niekompetentny
~wojciech / 2019-10-29 09:28
Ocena: 1.33 / 5
zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki.
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie.
~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
Ocena: 3.00 / 5
Miejsce: Rodos Faliraki
Czas: październik 2019
Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive
Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.
ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertą
WadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie.
~Łukasz / 2019-10-22 16:01
Ocena: 2.33 / 5
Oferty przekoloryzowane, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Zdecydowałem się na jedną, gdyż miała bardzo wysoką opinię. Okazała się dnem. Po powrocie napisałem negatywną opinię dot. hotelu i opisałem całe wakacje. Minęły 3 miesiące a opinii dalej nie ma. Wpływają tylko te pozytywne, a negatywne nie są publikowane, stąd takie wysokie oceny.
ZaletyBrak
WadyOferty mocno przekoloryzowane
Zawyżone oceny lokalizacji, gdyż negatywne nie są publikowane.
Rezydenci nie zawsze są zainteresowani grupami.
~Daria / 2019-10-21 19:39
Ocena: 5.00 / 5
Oferta rzeczywiście byłą zgodna z programem wycieczki i innymi kwestiami. Za to szacunek. Bardzo ładny hotel do dyspozycji w dobrej lokalizacji. Rezydent miły i wygadany. Wycieczka do Turcji bardzo udana. Polecam serdecznie.
~Klient / 2019-10-19 07:09
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym biurem!!! Byliśmy z nimi tylko na jednym wyjeździe i nigdy więcej!!! Warunki, w jakich spędziliśmy urlop, to tragedia. Na wakacje od wielu lat jeździmy z różnymi biurami podróży, ale z takim chamstwem, bezczelnością i niewywiązywaniem się z umowy, nie spotkaliśmy się jeszcze nigdy. Zdewastowany pokój, koszmarna obsługa, brak restauracji, posiłki na obiadokolacje dowożone z zewnątrz w podejrzanych warunkach i rezydentka, która nie była zainteresowana, żeby nam pomóc. Złożyliśmy reklamację - zgodnie z warunkami umowy, tabelą frankfurcką itp. Biuro zaproponowało 500 zł voucher! Nie pozostaje nam nic innego, jak wkroczyć na drogę sądową.
~kasia / 2019-10-13 02:40
Ocena: 1.00 / 5
standardy duzo nizsze niz opisane w umowie. niezgodnosc oferty z opisem. beznadziezjny rezydent bez checi pomocy. oferta ultra all inclusive za niemale pieniadze i prozba jednego z gosci o poinformowanie ubslugi hotelu o powaznej alergii pokarmowej zostala zignorowana i skwitowana slowami no przeciez chyba pani wie co pani moze jesc.... dramatyczna obsluga klienta, nigdy wiecej nie skorzystam. nie polecam.
Zaletynie ma zadnych zalet
Wadystandardy hotelu niezgodne z opisem, beznadziejny rezydent i obsluga klienta.
~Zenpar / 2019-10-10 23:08
Ocena: 4.00 / 5
Wrzesień 2019, pobyt 7 dni w hotelu Strand w Tabie. Naprawdę to pełne 6 dni, przynajmniej dla nas lecących z Warszawy.... Ale zapłacone za 7!
Hotel ok, cudownie położony, piękne zadbane otoczenie, miła obsługa, dobre jedzenie...
Wycieczki fakultatywne ok, niestety czasem przewodnik może wiele zepsuć. Wycieczka do Izraela, warto było. ale p. Milena przewodniczka musi trochę popracować nad swoim warsztatem, no i brak tej wiedzy...
ZaletyŚwietny hotel i cała oprawa na 5.
WadyOkrojony pobyt i mało profesjonalna przewodniczka p. Milena.
~Zbigniew / 2019-10-10 22:36
Ocena: 4.00 / 5
Pani Magdalena A. - rezydentka i przewodniczka na Zakynthos to rewelacyjna osoba. Kompetentna, uprzejma, zawsze pomocna. Wycieczka po Zakynthos pod jej przewodnictwem była czystą przyjemnością. Brawo ITAKA.
ZaletySwietna wycieczka po Zakynthos dzięki rewelacyjnej pracy przewodniczki pani Magdaleny.
~Nie zadowolona / 2019-10-08 21:16
Ocena: 1.00 / 5
Itaka - szczerze nie polecam. Zapłaciłam spora sumę za coś czego później nie było ( widok na basen), w hotelu masakra mianowicie zepsute drzwi od łazienki i nie działające drzwi balkonowe( strach w nocy gdzyz nie dało się ich zamknąć). W reklamacji usłyszałam tylko ze basen „gdzies w oddali było widać”- tak następnym razem będę wiedzieć ze trzeba zabrać lornetkę aby widzieć basen..... masakra byłam pierwszy i ostatni raz z ta firma na wakacjach. Szczerze nie polecam gdzyz dla firmy liczy się tylko kasa a nie warunki i dobro klientów ....szkoda ze tak duża i renomowana firma ma takie podejście do klientów
~Cris / 2019-10-08 00:02
Ocena: 3.00 / 5
Byly to moje pierwsze a zarazem ostatnie wakacje z tym biurem podróży. W Hotelu wszystko w porządku. Najwiekszy cyrk zaczął sie w dzien wyjazdu. Dostalismy informacje ze autobus odbierze nas o 21 z pod hotelu ( prosba o przybycie 10 minut wczesniej) gdy sie zjawilismy o 20:42 zauwazylismy ze nasz autobus juz jest pod hotelem szybko pobieglismy po bagaze i tu niespodzianka nr jeden autobus odjezdza i nie reaguje nawet na próbę zatrzymania go. Szybki telefon do rezydentki co sie dzieje, czemu on odjechał tak szybko dostalem info ze wyjazd z naszego hotelu byl o 20:45 i inni pasazerowie tez tak mieli kiedy zaproponowalem pani rezydent ze wyślę jej zdjecie z tablicy informacyjnej gdzie jest podana godzina 21 natychmiast rzuciła ze autobus odwiedzi dwa hotele i wroci po nas.
Gdy wrócił porozmawiałem chwile z kierowcą i o zgrozo wedlug jego planu ktory otrzymał od itaki miał byc w naszym hotelu 20:35!. Ale to nie koniec niespodzianek podróży. Gdy wylądowaliśmy w Warszawie okazało sie ze ponad 100 walizek zostało na Lanzorecie (oficjalny komunikat byl taki ze waga przekraczała mozliwosci samolotu) po rozmowie z kilkoma osobami okazało sie ze itaka chciała zaoszczedzic i postanowiła zabrac pasazerów z Tui. Gdy postanowilem sie skontaktowac z Itaka na infolini dowiedzialem sie że Itaka nie odpowiada za wycieczke, że sa tylko organizatorami nic więcej i mamy sie kontaktowac z liniami lotniczymi ( albo ja sie nie znam albo z nimi jest cos nie w porządku. Płaciłem Itace a nie Enterair).
NIE POLECAM!!!
ZaletyDobre hotele
WadySlaba obsluga klienta. Drogo
~Julka / 2019-10-06 18:33
Ocena: 2.00 / 5
W tym roku byliśmy z Itaki w Albanii w hotelu Royal G w Durres. Od lat wyjeżdżamy z biur podróży za granicę, jesteśmy w stanie przymknąć oko na wiele mniejszych lub większych niedogodności, ale tym razem miarka się przebrała. Długo by pisać o tym, co nas wszystkich spotkało na wczasach, bo byliśmy w grupie 10 znajomych (brudy i smrody kuchenne pod balkonem, otwieranie drzwi na kopnięcie nogą, monotonne i pół zimne posiłki, rezydent powtarzający wszystkim: "Musi to pani sama sobie załatwić w recepcji" itd... Najdziwniejsze jednak jest to, że po złożeniu naszego odwołania biuro nie przyjmuje w ogóle naszych argumentów, a pani "specjalista ds. turystyki" odpisuje, że jest jej po prostu przykro.
Nie dajcie się nabrać! Są lepsze biura!
~piotr / 2019-10-06 16:25
Ocena: 4.33 / 5
Piotr skoczek z VIESTE na plw.GARGANO. Bylem teraz we wrzesniu na wyjezdzie do Toscani. / Toscania na zamowienie /. Wycieczka byla piekna. Toscania bajkowa. Chcialbym podziekowac Pani pilot Sylwi Wysockiej. Jej kultura i wiedza a takze troska o uczestnikow wycieczki spowodowaly ze atmosfera byla rodzinna. Pani Sylwi Wysockiej sie chce. A juz myslalem ze takie wspaniale osoby juz wyginely jak Dinozaury. Dziekuje Pani Sylwio.
~kristof / 2019-10-05 19:16
Ocena: 2.00 / 5
wykupiłem wycieczkę do Norwegii [Uwaga Na Trole]Program podczas wycieczki został zmieniony przez panią przewodniczkę i zamiast podróż kolejką którą mieliśmy w programie popłynęliśmy dwa razy po tym samym fiordzie.Druga sprawa to posiłki.Jadąc jedną grupą jednym autobusem i nocując w tym samym hotelu jedni mogli jeść kolację a drudzy musieli szukać jedzenia w mieście.Kompletne jaja.
Zaletykierowcy i autobus był ok.
Wadymiało być ok. a było jak zawsze kompletne nie liczenie się biura ITAKA z ludżmi którzy płacą za wycieczki.
~milka / 2019-10-05 12:12
Ocena: 3.33 / 5
Biuro Itaka steruje opiniami z imprez, z zastrzeżeniem, że pojawi się w ciągu 30 dni. Przy wystawianiu opinii nie ma możliwości oceniać punktowo - dlatego ostatnio są same opinie pozytywne i oceniane na 6 pkt. W biurze poinformowano, że szybkość chodzenia będzie dostosowane do wieku uczestników, a tak nie było.
~Joanna / 2019-10-05 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Hotel nie zasługuje nawet na dwie gwiazdki.
Bardzo monotonne jedzenie, brudne naczynia, stoliki na stołówce brudne i lepkie obrusy, brak szklanek -kolejki nawet 15-20 minut. Brak możliwości zjedzenia w spokoju, ciasno cały czas ktoś szturcha.A na dodatek wydzielane jedzenie.W opcji All .. !!!!? Basen i leżaki brudne, łącznie z płytkami na basenie. Wszystko takie lepkie ze klapki z nóg spadały. Wydzielanie picia totalne nieporozumienie. Plaża brudna- odchody zwierząt. Brak basenu krytego w opcji standardowej-tylko za odpłatnością. Zdjęcia z oferty biura odbiegają od rzeczywistości !!! Smród papierosów w pokojach przeniesiony przez klimatyzację z baru. Naprawdę nie polecam jeden wielki koszmar! Tragedia !! To nie pierwsze moje wczasy ale pierwsza porażka. Zawsze czytałam opinie i patrzyłam na nie przez palce. Tym razem trzeba patrzeć na pozytywne opinie przez palce. Wystawił je chyba ktoś w zamian za coś!!!! Bo nie wierzę, że te pozytywne opinie pochodzą od osób które były w tym hotelu.