Z żalem pożegnałem wczoraj Wyspy Kanaryjskie, ale z ulgą opuściłem Ocean Majesty Itaki, bo ten statek już nie powinien być użytkowany. Sądząc po wyglądzie kabin mogę wyobrazić sobie stan techniczny urządzeń mających wpływ na bezpieczeństwo i skóra cierpnie. Fatalne łóżka i ogólna ciasnota, to nie jest standard za te pieniądze (3000 zł/osoba + 150 euro za opłaty portowe). Bardzo dokuczliwy jest wyjący nawiew powietrza do kabiny, bez którego po chwili brakuje w kabinie powietrza, bo okno jest zanitowane.Jako gwóźdź do tej trumny wspomnę o telewizorze wielkości laptopa i programy wybrane chyba przez filipińskiego szefa kuchni, bo 3 z nich to programy informacyjne po angielsku, TV Rydzyk i kanał filmowy nadający w wybranych godzinach 3 te same filmy przez cały tydzień. Pomijam już filipińsko - ukraińską obsługę, zamiast obiecanej polskojęzycznej załogi, ale o wyżywieniu nie mogę milczeć. Wino w ramach pakietu "all inklusiv soft" to produkt winopodobny dostarczany w kartonach, za to marki nalewanego z kega piwa nie można odgadnąć, bo smak ma nijaki. Można pić tylko wodę, ale nie jeść nie można. I tu zaczyna się kłopot - wybór oraz jakość wykładanych i podawanych potraw była dla mnie nie do przyjęcia, a nie jestem wybredny. W szczegóły nie będę się zagłębiał, bo nie chcę ożywiać nieprzyjemnych wspomnień. Ogólnie przestrzegam przed tym statkiem, zwłaszcza że do wyboru jest kilka innych ofert zwiedzenia przepięknych Kanarów w przyzwoitych warunkach za podobne pieniądze.
Zaletymiła obsługa, zarówno filipińska jak i ukraińska.
Wadyzbyt wiele - patrz wyżej
~Ola / 2019-12-05 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Gorąco nie polecam Itaki! Oferta która została nam sprzedana nawet w jednym procencie nie pokrywała się na miejscu z opisem!
Zjeżdżalnia czynna dwa razy dziennie po kilka minut, alkohole „importowane” ale chyba ze sklepu obok marki HOLIDAY, pokoje z zagrzybiałymi łazienkami i klimatyzacja, toaleta z uszkodzona spłuczką nabierająca 24h wodę, słuchawka prysznica połamana z zerowym ciśnieniem, leżaki połamane, sauna i łaźnia płatna chociaż w ofercie napisali inaczej, szklanki w restauracji ostatni raz porządne mycie widziały na etapie produkcji deski w łóżkach połamane... i wiele wiele innych!!
Po złożonej reklamacji odpowiedz Itaki była taka
„W nawiązaniu do Państwa zastrzeżeń względem standardu ogólnego hotelu PGS Kiris Resort uprzejmie sygnalizujemy, że zgodnie z informacją zamieszczoną w ofercie (zarówno na stronie internetowej www.itaka.pl jak również w zawartym kontrakcie) hotel (zarówno infrastruktura jak i pokoje gościnne) jest hotelem lokalnej kategorii 5*. Kategoria ta przyznana została obiektowi przez upoważnione do tego z mocy prawa instytucje.
Jednocześnie wskazujemy, że w opisie oferty zawarta została informacja, że hotel został zbudowany w 1994 r., zatem można było spodziewać się, że obiekt nie będzie nowoczesny a pewne elementy infrastruktury mogą nosić pewne ślady zużycia.”
Idąc tokiem myślenia Itaki powinnismy się spodziewać grzyba i połamanych desek w łóżku jak i leżaków i ogólnego SYFU ponieważ hotel był budowany w 94r.
Oczywiście żeby dalej brnąc niewiadoma dokąd bo fakty są faktami Itaka na bezczelnego zaproponowała bon o wartości 400 zł do wykorzystania tylko i wyłącznie na ich oferty przez jedne rok.. sama nie wiem jak to skomentować bo oczywistym jest że łaskę która okazali to żadna rekompensata ponieważ tym bonem ograniczają już i tak niezadowolonego Klienta do wyboru wakacji tylko u nich i w konsekwencji kolejnego zarobku dla nich! Dramat!
Bardzo albę to bardzo nie polecam Itaki. Na pewno znajdzie się gro ludzi którym udało się trafić na fajna ofertę i miła obsługę pracowników Itaki, ale spokojnie do czasu pierwszego problemu i pierwszej konfrontacji ich stosunek do Klienta zmienia się o 180 stopni! Bezczelni nierzetelni i zakłamani! Przeciągają odpowiedz na maile kolejny miesiąc korzystając z luki prawnej która pozwala takim złodzieja jak Itaka zarabiać. Piszą tak pięknie o merytorycznych rozmowach z niezadowolonym Klientem poczym „spuszczają go na drzewo” licząc ze w końcu odpuści bo nie będzie mu się chcaialo miesiącami przepychać mailami.
Trafiłam na stronę „nigdy więcej Itaka” zachęcam do poczytania w jaki sposób Itaka okrada ludzi i jak ich traktuje, jakie warunki sprzedaje za duże pieniądze i w razie problemu umywa ręce!
We wcześniejszych postach można zobaczyć zdjęcie pokoju w 5* hotelu PGS w Turcji który Itaka pięknie opisała w swojej ofercie ale z rzeczywistością już nie chce się zmierzyć i notorycznie usuwa moje posty i zdjęcia!
ZaletyZero
WadyMnóstwo!
~Fiona / 2019-12-02 22:59
Ocena: 2.00 / 5
dziękuje za info
Muszę się pochylić nad innym biurem podróży
~Witos / 2019-12-01 14:10
Ocena: 5.00 / 5
Moje ulubione biuro podróży. Spoko ceny, w szczególności ofert last minute. Wycieczki fajnie zorganizowane i zadowalające.
~Sonia / 2019-11-21 17:57
Ocena: 5.00 / 5
Ogólnie nie mam żadnych negatywnych do opisania wydarzeń, jedynie same pozytywne. Standardowo, podróż przebiegła bez żadnych niemiłych niespodzianek. Było w porządku. Rezydentka też fajna. Hotel tak, jak w ofercie. Czysto i przyjemnie. Całą wycieczka wypadła bardzo dobrze. Było interesująco i pięknie.
~K / 2019-11-20 01:35
Ocena: 1.00 / 5
Kłamliwa, żałosna obsługa klienta. Standard hotelu niezgodny z oferta. Wszystko czego można się po nich spodziewać to zrujnowane wakacje.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Marta / 2019-11-18 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam biura Itaka !!! Dwa dni przed wylotem na podróż poślubną na Malediwy otrzymaliśmy informację,że nie lecimy ponieważ nie ma miejsca w hotelu. Całą kwotę za wycieczkę wpłaciliśmy 6 listopada w biurze podroży w Arkadii ( Warszawa) przez 12 dni nie mieliśmy żadnej informacji,że coś może być nie tak. Płacąc kwotę 17 tyś miałam nadzieje,że biuro podejdzie do sprawy profesjonalnie i spędzimy wspaniałą podróż poślubna w miejscu ,które spodobało się nam najbardziej. Z całego serca nie polecam bo dzień radości,że za dwa dni wymarzony wyjazd zmienił się w dzień pełen nerwów czego konsekwencją jest odwołany wyjazd.
~Gosia / 2019-11-17 17:14
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z urlopu. Szczególnie polecam wycieczki krajobrazowe na Lanzarote z panem Andrzejem który fantastycznie opowiada. Polecam!!!
~MoniSz. / 2019-11-16 21:29
Ocena: 5.00 / 5
Jestem mega zadowolona z oferty BP Itaka, pierwszy raz byłam z tym biurem na wczasach i wróciłam wypoczęta, zrelaksowana i zadowolona, opieka rezydenta na wysokim poziomie, fajne wycieczki fakultatywne. Pracownicy Itaki są pomocni, mili i zawsze chętni do pomocy w wyborze lub zmianie wakacji, polecam z całego serca i teraz wakacje tylko z Itaką.
ZaletyOferta,jakość, pracownicy, opieka na miejscu
WadyBrak.
~Joanna / 2019-11-16 19:05
Ocena: 3.33 / 5
Hotel w Tabie Strand ok, jednak nie 5*, jedzenie ok, urozmaicone, pokoje duże, obsługa super. Wycieczki fakultatywne do Izraela-Jerozolima to nieporozumienie. 180 dolarów za 24 godzinną wycieczkę przeważnie w autokarze lub kolejkach, przewodnik Milena ma bardzo małą wiedzę, wszędzie biegnie a najszybciej do sklepu z pamiątkami gdzie bierze prowizję od zakupów. Brdzo niewiele nam pokazała, kazała stać tylko w kolejkach w kosciołach. Poza tym bardzo niemiła.
ZaletyHotel super połozony
Wadyprzewodnik Milena, która zepsuła nam wycieczkę do Jerozolimy
~Art / 2019-11-12 11:32
Ocena: 2.67 / 5
Witam! Kilka refleksji z pobytu w El Wekkala Taba Heights .Hotel jak to hotel w Egipcie...kto był w Egipcie ten wie...standard adekwatny do ceny, okolica Taba Heights robi nieco przygnębiające wrażenie (strefa zmilitaryzowana - granica z Izraelem,Jordanią…) takie luksusowe więzienie...nie ma co liczyc na wypady na własną rękę - pozostają drogie fakultety...okolica po której można spacerować razi sztucznością ...plaża-bida, rafa-bida..no chyba że rejs snurkowy za 100$ ...ale 30 stopni w listopadzie warte tej ceny...generalnie nie ma się do czego przyczepić...nadchodzi ostatni dzień urlopu i tu zdziwko!- zbiórka na transfer na lotnisko 17.30 ,wymeldowanie z hotelu najpierw 11.00 póżniej 12.00 ,wymeldowanie łaczy się z utratą all incl. czyli za lunch płacisz ok 10$,przedłużenie doby do 17.00 -25$-wybór należy do ciebie...(nieźle bo w Mosaic -100$),oczywiście z rezydentką brak kontaktu, zbiórka w lobby 17.30,planowy wylot z Taby o 21.30, o 19.00 pakujemy się do autokaru i jedziemy po resztę grupy do hotelu Mosaic, bałagan się powiększa, wkurw rosnie… zero informacji..od 19.00 06.11 do ok 4.00 07.11 koczowanie w hotelu Mosaic, nadal brak jakiejkolwiek informacji...ludzie(ok20%) próbują dodzwonić się do rezydentki-zero, konsula polskiego w Egipcie- ogólniki,czekać na info,linii lotniczych (Smartwings)-zero konkretów..reszta śpi w autokarach(3 szt) albo zalega w lobby, albo włóczy się jak zombie .w końcu o 4.00 wyruszamy na lotnisko-HURRA!!!, na lotnisku w miarę szybka odprawa ( kupiłem sobie darbukę ,taki bębenek kielichowy(mieszczący się w podręcznym) i po odprawie podchodzi do mnie jakiś Janusz z obsługi lotniska i zaczyna mi grzebać w podręcznym przy bębenku, próbuje wcisnąć kit że muszę go nadac jako rejestrowany(oczywista za opłatą) robi się zamieszanie, przychodzi jeden mundurowy, po chwili drugi mundurowy i zaczyna się debata, mówię typom że w razie zniszczenia zażądam gigantycznego odszkodowania i oprotestuje ich praktyki w Egipskim ministerstwie lotnictwa, typy odpuszczają... i koczujemy dalej...wylot z Taby 8.30...w Katowicach ladujemy o 11.00 07.11 czyli 12 godzin po planowanej godz przylotu...info od Smartwings -przyczyna opóźnienia-problemy techniczne....taka historia...
PS. Oczywiście wnosimy do linii lotniczych wniosek o odszkodowanie
Zaletyklimat
Wadyrezydentka Itaki
~milka / 2019-11-10 15:58
Ocena: 2.67 / 5
tak jak pisałam poprzednio - Itaka steruje opiniami, nagrody otrzymują tylko osoby"znajomy króliczka" - oczywiście moja opinia nie pojawiła się na stronach Itaki choć minęło 30 dni od oceny.
~Ania / 2019-11-04 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu o dwukrotnie niższym standardzie niż prezentowany na zdjęciach. Reklamacja zgłoszona I nieuznana tłumaczenie pracownika biura" pokoje na stronie są poglądowe klienci mogą zostać zakwaterowani do innych pokoju niż te prezentowane w ofercie" biuro zostało zgłoszone do uokik.
~LUKASZ / 2019-10-30 20:33
Ocena: 2.00 / 5
Itaka ma w nosie klienta, kupiliśmy wycieczkę osmiodniowa do Taby i ok wszysko się zgadza osiem dni było tylko szkoda że siedem dni w hotelu, resztę czasu spędziliśmy na walizkach czekając na samolot
~gringo / 2019-10-30 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy wycieczki na Fuerteventurę- lipiec 2019r- zgłosiliśmy reklamacje dotyczącą daty wylotu z Fuertenventury i zatem czasu trwania wycieczki. W momencie rezerwacji dnia 21-go lutego 2019r w ofercie był powrót 30.07.2019r, a nie jak biuro Itaka podała nam w swojej odpowiedzi na reklamację -29.07.2019r ( tego dnia musieliśmy opuścić hotel już o 10:00). Zatem skrócili nam czas pobytu o przynajmniej całą dobę. Podkreślę, że zmieniali tą ofertę kilka razy od lutego (kiedy opłata już poszła) i tak wchodząc w link -"pobierz rezerwację"- widniała tam za każdym razem inna data powrotu- początkowo- 30.07.2019r, następnie - 29/30 a w końcu 29.07.2019r. Decydując się na tą ofertę ufaliśmy, że dotyczy ona pobytu 12 dniowego, a okazał się niespełna 11-dniowy i nie jest to zgodne z zawarta umową, czyli termin 18.07.2019-30.07.2019.Mam na to dowody, bo zaraz po opłaceniu zadatku wysłali mi maila z potwierdzeniem terminu. W odpowiedzi nas reklamację napisali,że że nie dopatrzyli się
okoliczności, które uzasadniałyby przyznanie rekompensaty.Uważam, że długość oferty została skrócona i czujemy się skrzywdzeni, dlatego nie zostawiamy tego i idziemy z tym instancję wyżej.
Zaletysama wyspa dostarczyła atrakcji i fajny hotel
Wadywszystko co związane z Itaką, począwszy od podejścia do sprawy rezydenta jak i innego rezydenta,który oprowadzał po wyspie- niesympatyczny i niekompetentny
~wojciech / 2019-10-29 09:28
Ocena: 1.33 / 5
zdecydowanie nie polecam. oferta itaki w portugalii calkowicie niezgodna z warunkami w hotelu. pokój, który dostaliśmy w żaden sposób nie był pokojem rodzinnym, jak było napisane w umowie. miały być dwa pokoje, był pokój i kuchnia. dzieci spały w kuchni. wszystkie sprzęty stare, poniszczone. sprzątanie raz na parę dni, tak samo wymiana ręczników. hotel to w zasadzie motel na godziny lub pojedyncze dni. żadnej pomocy ze strony rezydenta. unikajcie hotelu golden cabana clube w portugalii z wyjazdem z itaki.
Zaletyżadnych zalet
Wadysame wady- brud, poniszczone, stare meble, brak sprzątania, kiepskie jedzenie.
~Iwona B. / 2019-10-23 19:36
Ocena: 3.00 / 5
Miejsce: Rodos Faliraki
Czas: październik 2019
Typ: hotel 4 gwiazdki, all inclusive
Opinia: oferta lekko przekoloryzowana. Zarówno agent jak i rezydent mocno niezorientowani w lokalnych atrakcjach i dostępności usług.
ZaletyHotel blisko plaży, zgodnie z ofertą
WadyBrak wifi (miało być), niska jakość jedzenia i napojów. Pokoje nie były sprzątane codziennie.
~Łukasz / 2019-10-22 16:01
Ocena: 2.33 / 5
Oferty przekoloryzowane, nie odzwierciedlające rzeczywistości. Zdecydowałem się na jedną, gdyż miała bardzo wysoką opinię. Okazała się dnem. Po powrocie napisałem negatywną opinię dot. hotelu i opisałem całe wakacje. Minęły 3 miesiące a opinii dalej nie ma. Wpływają tylko te pozytywne, a negatywne nie są publikowane, stąd takie wysokie oceny.
ZaletyBrak
WadyOferty mocno przekoloryzowane
Zawyżone oceny lokalizacji, gdyż negatywne nie są publikowane.
Rezydenci nie zawsze są zainteresowani grupami.
~Daria / 2019-10-21 19:39
Ocena: 5.00 / 5
Oferta rzeczywiście byłą zgodna z programem wycieczki i innymi kwestiami. Za to szacunek. Bardzo ładny hotel do dyspozycji w dobrej lokalizacji. Rezydent miły i wygadany. Wycieczka do Turcji bardzo udana. Polecam serdecznie.
~Klient / 2019-10-19 07:09
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym biurem!!! Byliśmy z nimi tylko na jednym wyjeździe i nigdy więcej!!! Warunki, w jakich spędziliśmy urlop, to tragedia. Na wakacje od wielu lat jeździmy z różnymi biurami podróży, ale z takim chamstwem, bezczelnością i niewywiązywaniem się z umowy, nie spotkaliśmy się jeszcze nigdy. Zdewastowany pokój, koszmarna obsługa, brak restauracji, posiłki na obiadokolacje dowożone z zewnątrz w podejrzanych warunkach i rezydentka, która nie była zainteresowana, żeby nam pomóc. Złożyliśmy reklamację - zgodnie z warunkami umowy, tabelą frankfurcką itp. Biuro zaproponowało 500 zł voucher! Nie pozostaje nam nic innego, jak wkroczyć na drogę sądową.