Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1054 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2020-02-07 18:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Rodzinny, 2 tygodniowy wyjazd na Kubę w okresie świąteczno-noworocznym. Samoloty opóźnione, na Kubę 24 h, powrotny 6 h. Itaka nie uznaje żadnych reklamacji za stracony dzień pobytu, decyzja odmowna... Według Itaka płacisz za 15 dni wakacji/urlopu i nie ważne, ile dni spędzisz na lotnisku, a ile w hotelu... NIGDY WIĘCEj z ITAKA, PRZESTRZEGAM!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyobsługa klienta, reklamacje - DRAMAT!
  • ~Iwona / 2020-01-29 19:19
    Ocena: 4.67 / 5
    Ja tam sobie chwalę wakacje z ITAKĄ. W zeszłym roku byłam w Portugalii i było super. Piękna pogoda, komfortowy hotel, spoko rezydent, pyszne jedzenie. Plan wycieczki ciekawy. Ogólnie polecam :)
  • ~AG / 2020-01-29 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie poleciała na wymarzoną Fuerteventura hotel R2 Pajare Beach obcej All inclusive.A już zostałem oszukana. Wylot z Warszawy w dniu 13.04.20miał być 09:00 na miejscu 13:40. Wylot zmienił się 16:20 na miejscu 20:50. To w hotelu godzina około 23:00. Przepadają 2 posiłki i pół dnia na poznanie hotelu.Na infolinii rekompensaty brak.Na moje pytanie czy o godzinie 23:00 będzie czekał posiłek? Nie bo to nie pory posiłków. W stacjonarnym biurze, trzeba się spodziewać kanapki w pokoju. Dowiedziałam się, że można lecieć z innego lotniska. Super 300-500 kilometrów po Polsce. Kto zwróci koszty? Można zrezygnować bez kosztów -urlop planowany ok pół roku z góry.Wylot się nie zmienił godzina 14:30-20:50.Pytam się na infolinii gdzie jest jedną dobę ? Bo z hotelu na lotnisko trzeba wyjechać o godzinie 11:00. Tak nadal oszukuje Itaka.
    WadyPobyt 15dniowy jest faktycznie 14 dniowym. Doby hotelowe się skraca a ceny nie.
  • ~jacek / 2020-01-29 10:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam. Odpowiedź na reklamacje wyjątkowo bezczelna i kpiąca z klienta. Nigdy więcej z tym biurem. Nic nie uzyskacie od nich z jakiejkolwiek reklamacji, nawet merytorycznej odpowiedzi. PORAŻKA !!!
    Zaletynie ma
    Wadybezczelność w odpowiedzi na zasadną reklamację
  • ~wk / 2020-01-24 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    syfa malaria, hotel w portugalii, cabanas golde club. wakacje siernień 2019.
    Zaletynie ma zalet pozq widokiem z balkonu.
    Wadysyfiaty pokój, wszystko zniszczone, stara klimatyzacja, brak miejsc do parkowania, hotel jakby na godziny dla par.
  • ~Stanisław / 2020-01-24 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Uczestniczyłem w styczniu 2020 roku w objeździe Tajska Uczta dla Ducha. Program ciekawy ale niedopracowany. Plan układany pod wygodę biura a nie turystów. Opieka i inicjatywa ze strony pilota Pana Wojtka na poziomie podstawowym, wiedza i umiejętności jeszcze niżej. Pomoc ze strony przewodnika tajskiego podobnie, zainteresowanie tematem bardzo niskie, informacje udzielane na poziomie przedszkolnym. Jeśli leci się na drugi koniec świata to oczekuje się przynajmniej podstawowego poziomu obsługi. Tajlandia piękna i atrakcyjna ale takie pokazanie może zepsuć najlepsze widoki.
    Zauważam systematyczny spadek jakości usług przewodnickich i przygotowania pilotów Itaki w miarę kolejnych wycieczek. Dla mnie przygody z Itaką skończone, są lepsze biura turystyki!!!
    ZaletyPiękna Tailandia
    WadySłaba obsługa pilota i przewodnika, organizacja nastawiona na wygodę i oszczędności dla Itaki oraz przewodnik
  • ~Andrzej / 2020-01-23 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Rejs po wyspach kanaryjskich nie polecam. Taniej i o kilka klas wyższy standard oferują doświadczoną linie np MSC. W ofercie Itaka ukrywa dodatkową opłatę 150 euro / osoba opłat portowych choć lotniskowe są w cenie. Opłatę sportową pobiera na miejscu armator nie rozumiem dlaczego nie jest to w cenie jak opłaty lotniskowe. Statek stary z krzywymi podlogami i wszechobecnymi progami wszystko stare ale też i słabo sprzątane Jako hotel to słaba 3 gwiazdki Uwaga na pokoje z oknami bo część z nich bezpośrednio za oknem ma spacernik wiec zasłony i jakby kabina wewnętrzną. Jedzenie słabe . Basen i siłownia to katastrofa. Tylko animacje ok.
    ZaletyObsługa w języku polskim . Miły personel , ale filipinczycy tacy są wszędzie.
    WadyStatek, hotel, jedzenie, oferta która ukrywa dodatkowy koszt opłaty portowej.
  • ~Lola / 2020-01-14 18:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Brak informacji dot. opoznionych lotów. Miła sprzedaż, a potem radz sobie sam i się dopytuj. Czy nocowac na lotnisku, czy nie? Moze się dodzwonisz. A może nie. Biuro dla miłośników niepewności i wyzwań.
  • ~EB / 2020-01-12 22:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel 6Milje jest totalną porażką dla biura podróży ITAKA. Według nas czyli grupy przyjaciół liczącej siedem osób, podróżujących wspólnie już od wielu lat to był najmniej przyjemny urlop. Gdyby nie uroki Albanii i pani Kasi, która zabrała nas na wspaniałe wycieczki, gdybyśmy mieli możliwość wcześniejszego powrotu lub zmiany miejsca zamieszkania ucieklibyśmy z tego hotelu już drugiego dnia.
    Pierwszym powodem jest właściciel/menadżer hotelu. Obsługa hotelu boi się przekazać uwagi zgłaszane przez gości. np. w jednym z zajmowanych przez nas pokoi od początku wypadały drzwi w kabinie prysznicowej. Do naprawy przychodziła Pani z recepcji z panią sprzątającą. oczywiście skutek naprawy żaden. W innym pokoju był zepsuty rezerwuar. Pani recepcjonistka z Panią sprzątającą pokazywały nam jak podnieś klapę od spłuczki i własnoręcznie przycisnąć spłuczkę aby woda poleciała. Fajny urlop prawda, kiedy trzeba kilka razy dziennie grzebać własną ręką w rezerwuarze. Po trzech dniach zwróciliśmy się bezpośrednio do właściciela, który drzwi prysznicowe naprawił ale w spłuczkę kazał "pstrykać" twierdząc, że tak musi być. Myśleliśmy, że takie drobiazgi nie popsują nam urlopu. Jednak bardzo się myliliśmy. Właściciel w każdym gościu widział potencjalnego "szabrownika", który w ramach oszczędności chce np. wynieść ze stołówki jedzenie. Proszę nam wierzyć nie było co wynosić, ponieważ większość potraw nie nadawała się do jedzenia. Prze 11 dni nie udało nam się zjeść ciepłego posiłku. Już drugiego dnia nie wracaliśmy z plaży na przewidziany obiad. Jadąc na wycieczkę i opuszczając posiłek również nie otrzymywaliśmy nic w zamian.
    Czystość w pokojach jest również sprawą zależną od Pań sprzątających. Jedne robią to lepiej inne ograniczały się tylko do wyrzucenia śmieci z kosza. Zajmowaliśmy trzy pokoje. Tylko w jednym pokoju wymieniono (przy pobycie jedenastodniowym) pościel w połowie pobytu. W innych zmiana została zrobiona w ostatniego dnia pobytu.
    Basen - przed wyjazdem wydawało nam się, że to fajna sprawa. Niestety większość leżaków bez materacy, zakaz przenoszenia materacy na inne wolne leżaki. Basen czynny od 9.00 do 21.00
    Kolejnym fajnym miejscem był bar dla gości hotelowych. Można było otrzymać tam tylko piwo, drinki z lokalnych alkoholi czyli koniaku albańskiego i winno czerwone i białe. Inne alkohole dostępne tylko dla gości właściciela. Brak propozycji nawet w formie odpłatnej. Ciekawostką dotyczącą baru jest również syn właściciela ( ok. 9-10 lat), który pilnował barmana żeby za dużo alkoholu nie lał lub sam obsługiwał bar. Ten młody człowiek potrafił również zwracać uwagę gościom hotelu np. Nie pijemy piwa na basenie. Dodatkową atrakcją podczas naszego pobytu były również przyjęcia dla osobistych gości właściciela. oczywiście mogliśmy tylko popatrzeć na torty, ciepłe mięsiwa itp. potrawy. Siedzieliśmy i żuliśmy swoje wysuszone i zimne mięsko i zastanawialiśmy się czy wszyscy Albańczycy są tacy sami.
    Mogliśmy jednak się przekonać, że jest inaczej. Pierwsze miejsce to plaża u Tosiego, inne to życzliwość w wielu miejscach, które odwiedzaliśmy. Przykładem jest fakt dot. godz. opuszczenia hotelu. lecieliśmy z Warszawy. Godzina lotu została przesunięta o 10 godzin. Mieliśmy wylatywać do Warszawy 10.08.2019r o godz. 17.00 a przesunięcie godz. wylotu na 11.08.2019 na godz. 5.00 rano przyczyniło się do stresu jaki zaczął nam towarzyszyć już w piątym dniu pobytu. Ponieważ przesunięcie godziny wylotu miało miejsce jeszcze przed wylotem do Albanii staraliśmy się uzyskać informację co będziemy robić przez ten czas i czy nie można jeszcze przed wylotem przedłużyć odpłatnie doby hotelowej. Otrzymaliśmy zapewnienie, że taką rezerwację bez problemu zrobimy na miejscu w hotelu. I to był nasz największy błąd, że uwierzyliśmy w to zapewnienie. Na miejscy okazało się , że takiej możliwości nie ma. Mimo kilkakrotnych rozmów z właścicielem za pośrednictwem rezydenta właściciel w sposób bardzo arogancki odmawiał takiego świadczenia chociaż chcieliśmy za to zapłacić. To co istotne w tej sytuacji to fakt, że w hotelu brak jest miejsca na tak długie oczekiwanie na transfer. Do dyspozycji gości, którzy muszą opuścić pokój o godz. 10.00 jest tylko mała recepcja z dostępem do toalety. W naszym przypadku było to 9 godzin "szwendania" się po Ksamilu i brak możliwości wzięcia prysznica i przygotowania się do podróży. Mimo tłumaczenia, że potrzebny jest nam chociaż jeden pokój z dostępem do prysznica nie przyniosło żadnego skutku. Od środy (transfer powrotny w sobotę) sami i z rezydentem biegaliśmy po Ksamilu szukając jakiejkolwiek kwatery na 9 godzin, niestety bezskutecznie. Na wysokości stanął rezydent Pan Adrian, który załatwił nam taki pokój w hotelu Mare w Ksamilu. Wtedy dopiero poznaliśmy gościnność Albańczyków. To był inny świat. W tym hotelu poczuliśmy się jak goście mile widziany czego nie doświadczyliśmy w Hotelu 6 Milje.
    Podsumowując: jeżeli kiedykolwiek zaproponują Wam hotel 6 Milje to omijajcie szerokim łukiem. Nie jest przyjemnie być traktowanym jak intruz i potencjalny złodziej.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Baśka / 2020-01-09 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od pół roku wykupioną wycieczkę do Iranu "Perskie Imperium" na 12 stycznia 2020r.
    Ze względu na realną groźbę wybuchu wojny w Iranie zwróciłam się do biura podróży Itaka o zmianę kierunku lub zwrot pieniędzy. Otrzymałam zdecydowaną odpowiedź odmowną. Pomimo ostrzeżeń Ministerstw Spraw Zagranicznych wszystkich krajów na świecie o realnym zagrożeniu, biuro podróży Itaka twierdzi, że nic nam w Iraku nie grozi. Od wielu lat Ja, moja rodzina i duże grono znajomych korzystało z usług Itaki. Teraz już wiemy: życie i zdrowie turystów nic ich nie obchodzi, możecie jechać i ginąć byle pieniądze były nasze. Zdecydowanie nie polecam tego biura.
  • ~Slawek / 2020-01-06 22:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka do Madrytu Pani Magdalena opiekun wycieczki. Wszystko dobrze zorganizowane. Pani Magdalena super bardzo pomocna i kompetentna. Aż miło. Pan Aleksander przewodnik też super. Polecam bioro Itaka.
  • ~Adam / 2020-01-05 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra jakość obsługi. Wycieczki zgodne z opisem. Hotele fajne, przytulne i przyjemne. Rezydenci też spoko. Byłem z ITAKI w Grecji, Turcji i Egipcie. Wszystkie wycieczki wspominam bardzo dobrze.
  • ~Agata / 2019-12-31 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki ITACE sylwestra najprawdopodobniej spędzę na lotnisku zamiast na KUBIE.... warto przemyśleć zmianę przewoźnika na jakiegoś z nowszą flotą.

    !!!!NIE POLECAM!!!!
    WadyStare samoloty którymi strach lecieć!
  • ~Chorazy / 2019-12-30 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA, oferty REJSOWE sa naciągane, ITAKA ukrywa prawdziwe koszta wyjazdu. Konkretnie: przy sprawdzaniu oferty wychodzi grubymi cyframi "Łączna KWOTA: 2000zł " i obok przycisk REZERWUJ i tyle chcą żeby przelać na konto.

    Ale pare stron niżej, gdzie nie każdy dojdzie piszą że trzeba jeszcze na miejscu dopłacić 150Euro, co łatwo przeoczyć i oto im chodzi. Dlaczego odrazu nie napiszą ostateczną kwote do zapłaty w Polsce... tylko celowo przesuwają te opłaty na koniec opisu pare stron dalej ? Po to żeby ich łatwo nie zobaczyć a na miejscu klient i tak nie ma wyjścia i płaci!!!
    ZaletyITAKA chowa prawdziwe koszta wycieczki
    WadyNigdy u tych cwaniaków wiecej nie kupie
  • ~ewa / 2019-12-30 15:27
    Ocena: 4.67 / 5
    jestem bardzo zadowolona z wycieczki do Egiptu. Ogolna obsluga była na poziomie, a nasz przewodnik MINA, to znakomity znawca swojego kraju i zaangażowany w stu procentach przewodnik. Wszystko było zgodne z opisem.
  • ~Dorota / 2019-12-28 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka, biuro podróży którego (moim zdaniem) nadrzędnym celem jest wyciąganie z klientów pieniędzy. Z usług biura korzystałam dwa razy i za każdym razem było "coś nie tak". Myślę, nigdzie nie jest idealnie. Tym razem chciałam mojej mamie sprawić przyjemność i zabrać ją na wycieczkę do Toskanii. Wycieczka wykupiona wraz z ubezpieczeniem bo nigdy nie wiadomo co się może przytrafić tym bardziej, że mama jest starszą osobą. No i niestety przebyła ostry zawał, w tej chwili czeka na operację. W tej sytuacji nie chcę rezygnować z wyjazdu, chcę tylko zmienić osobę i termin, i co się dzieje: mam rzucane kłody pod nogi. Okazuje się, że jeśli zostanę przy wcześniejszym terminie zmiana uczestnika będzie bez kosztowa. Natomiast przy zmianie uczestnika plus terminu muszę najpierw złożyć rezygnację gdzie zostaną mi potrącone opłaty manipulacyjne w wysokości 500 zł (250zł od osoby) i aby odzyskać te pieniądze muszę na oddzielnym formularzu i na własną rękę zwrócić się do ubezpieczyciela. Nadmienię jeszcze, że o zmianie poinformowałam ponad 40 dni przed wycieczką oraz, że nie wystarczy wypis ze szpitala ale trzeba jeszcze odrębne zaświadczenie napisane przez lekarza. Pani w biurze zasłania się tekstem umowy. Rozumiem, ale takiej sytuacji umowa nie obejmuje. Wystarczy dobra wola. Po tych "przygodach" Itakę będę omijać szerokim łukiem.
    Wadywiele
  • ~ZK / 2019-12-21 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele razy bylam przestrzegana przed fatalną a raczej brakiem organizacji w biurze podrozy Itaka. Zaryzykowałam ze wzgledu na konieczność powrotu do Polski przed Nowym Rokiem. Opóźnienie lotu 20 godzin brak samolotu zastępczego i przedłużająca się współpraca z liniami Panorama które od lat mają fatalną opinię to absurd XXI wieku.Jeśli komukolwiek z Was przyjdzie do głowy kupić wycieczkę w Itace proszę zaopatrzyć się również w leki uspokajające
    ZaletyBrak
    WadyFunkcjonowanie biura to jedna wielka żenada!!!!!!!!
  • ~Niezadowolony19283801 / 2019-12-21 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dużo podróżuje i pierwszy raz spotykam się z sytuacją kiedy muszę wraz z rodziną w okresie świątecznym "koczować" to na lotnisku to w lobby na fotelach na zmiane już 18 stą godzine. Brak samolotu zastępczego w XXI wieku to jakas żenada. Nie polecam tego biura podróży.
  • ~Iwona / 2019-12-17 16:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Moje ulubione biuro podróży. Do tej pory podróżowałam z kilku różnych biur podróży, ale ITAKA miała/ma najlepsze ofert i warunki. Tak więc kupuję wycieczki z tego biura, najczęściej z oferty last minute.
  • ~Honorata / 2019-12-12 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne zachowanie Biura podrózy!
    Braliśmy udział w wyciecze w terminie 7.10-19.10.2019 r.
    Juz na lotnisku w Warszawie pojawiły się pierwsze problemy. Przedstawicielka Itaki podała informację, że mozemy kierować się z bagażami do stanowiska check in desk i tam dostaniemy bilety. Pracownicy lotniska początkowo nie chcieli nam dać bieltów, ponieważ nie mieliśmy wiz ( był to wyjazd bezwizowy organizowany przez Itakę) ani informacji o locie, ktorym będziemy wylatywać z Szanghaju ( Itaka nie chciala udzielic nam tej informacji o numerze lotu ani liniach lotniczych). Po kilku minutach pojawiła się przedstawicielka Itaki z listą osób biorących udział w wycieczce oraz informacjami, ktore umożliwiły nam otrzymanie bieltów. Natomiast pracownicy lotniska ostrzegali, że możemy mieć problem z opuszczeniem lotniska w Szanghaju, skoro nie mamy wiz ani informacji o numerze lotu, ktorym będziemy wylatywać z Szanghaju. Na naszą prośbę , aby udostępnić nam te informacje, ktore będą nam potrzebne do opuszczenia bez wiz lotniska w Szanghaju, pracownica Itaki odmówila udzielenia tych informacji, zarzekała się, że nie będzie żadnego problemu i nie chciała podać numeru telefonu, na ktory moglibysmy dzwonic w razie problemów na lotnisku w Szanghaju.
    I tak, po kilkunastu godzinach podrózy lądujemy w Szanghaju, probujemy wydostać się z lotniska, a tam nie chcą nas wypuścic , bo nie mamy wiz ani informacji o locie ( numeru lotu i liniach lotniczych), ktorym będziemy wylatywać za 4 dni z Szanghaju. Co więcej, okazało się, ze polski pilot, ktory miał z nami lecieć, nie wsiadł do samolotu. 18 osób po wyczerpującej podrozy utknęlo na lotnisko! A Itaka, wiedząc, że pilota z nami nie ma i nie mamy ( z ich winy) informacji umożliwiających nam opuszczenie lotniska, nie skontaktowała się nawet z ani jedną osobą z grupy, zeby podac potrzebne informacje. Co więcej 1 osobie udalo się dodzwonic na infolinię Itaki, ale nie byli zbyt pomocni ani zorientowani, co do potrzebnych nam informacji. Prawie 3 h spędziliśmy na lotnisku. Gdyby nie uprzejmość i pomoc Chinśkich pracowników lotniska, ktorzy znaleźli naszego Chińskiego przewodnika czekającego na nas te 3 h przed lotniskiem i uzyskali od niego potrzebne informacje, wrócilibyśmy pewnie do Warszawy, a zwiedzanie Chin skończyłoby się wcześniej niż zaczęlo.
    Poniżej wszelkiej krytyki jest to, że niezależnie z jakich przyczyn polski pilot nie polecial z nami, to Itaka nie wykazała żadnej inicjatywy zeby pomoc nam z sytuacją, która czekała nas na lotnisku!
    Polska Pilotka, Pani Małgorzata, przyleciała ( w zastępstwie) kolejnego dnia wieczorem. Niekompetentna, bezczelna, niemiła. Nieraz grupa przyłapała ją na kłamstwie. Niezorientowana w planie wycieczki, udzielała sprzecznych informacji. Jednego dnia mówiła, że wylot z Szanghaju mamy dopiero o 21:00, więc cały ostatni dzień będziemy zwiedzac Szanghaj, następnego dnia okazało się, że wyjeżdzamy z samego rana.
    Najbardziej pozytywne wrażenie zrobil przewodnik z Chin, Mister Michael. Bardzo uprzejmy, inteligentny, kompetentny i odpowiedzialny. Wspaniały człowiek.
    Oby więcej takich ludzi!
    A Itaka niestety nie stanęła na wysokości zadania
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1054
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062