strona 33 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »
-
~Irma / 2020-08-19 10:05
Wieczne i słoneczne Włochy 4-13.08.2020 Wyjazd z Polski bez sprawnej klimatyzacji.Temperatura w Italii 37 a w autokarze piekarnik.Hotele nie 3 ale 1 gwiazdkowe ,klimat gierkowski , bez lodówek.Wyżywienie -porcje dla dzieci,hotel Victory w m.Cesenatico. Trzeba było dokupować jedzenie.Jeżeli chodzi o pozytywy, to nasza pilotka P.Ela profesjonalna i bardzo pomocna oraz przweodnicy ,no i program wycieczki w skali 10/10 -
-
~Obserwator / 2020-08-19 07:06
Po dotarciu do hotelu w Atenach przewodniczka zażądala po 300EUro dopłaty od osoby.Wyżywienie dziadowskie.Pierwszy dzień bez obiadu,pœżniej też oszustwo takie było że zaprowadziła grupe ok.30osób na obiad. do restauracji,ale każdy miał płacić ze swoich kieszonkowych,był wieczór zapoznawczy z suchym chlebem i. kawałkiem sera,jakis gulasz z odpadków ZaletyZwiedzanie Akropolu,muzeum,parku z roślinami egzotycznymiWadybiletó nie było tylko na czarno,hamstwo kelnerów -
~Stefan / 2020-08-10 12:46
Zdecydowanie odradzam dokonywanie rezerwacji w Itaka! Umowy absolutnie nieprzyjazne dla klientów. Kupiliśmy rodzinne wakacje na 6 osób w listopadzie 2019 r., wyjazd w lipcu 2020. Dwa tygodnie przed wyjazdem Itaka potwierdziła, że wyjazd na Cypr będzie realizowany i poprosiła o zapłacenie pozostałej kwoty. Tydzień później Itaka odwołała wyjazd i zwróci nam pieniądze dopiero za 6 miesięcy. Itaka nie wykonała jeszcze ani jednej usługi, ale mamy pożyczyć im nasze pieniądze. Tak myśli Itaka o obsłudze klienta i uczciwości… To szczyt bezczelności! Nigdy więcej z Itaką! -
~Gang Albanii / 2020-08-05 09:54
Wczasy w Albanii Kpina i tyle w temacie. Zmienili nam hotel na inny, ponieważ nasz, miał się nie otworzyć w tym roku (hotel czynny tętni życiem). W zamian zaproponowano nam lepszy 5 gwiazdkowy.......z placem budowy za oknem, oraz bardzo nie ciekawą lokalizacją. Kolejnym krokiem Itaki, była zmiana linii lotniczych, co skutkowało zmiana godzin wylotu, oczywiście na naszą niekorzyść, bo dzięki temu zabrali nam dwa dni pobytu. Biura nie polecam, więcej nie skorzystam! -
~Kingakinga / 2020-07-25 01:40
Tragicznie oszukują....wyłudzają dopłaty do pełnej wpłaty za wyjazdy które dobrze wiedzą, że się nie odbędą. Kręcą i okłamują ...brak mi słów. Uważajcie!!! 194 dni na zwrot - o ile nie splajtują. Od tygodnia wiedzieli, że wakacje się nie odbędą a dopiero dziś nas oficjalnie poinformowali bez możliwości zmiany terminu za tą samą kwotę na przyszły rok. WadyOszukiwanie i wprowadzanie w błąd klientów -
~Ewa / 2020-07-16 14:03
Nie polecam jakichkolwiek wyjazdów z tym biurem.Też miałam lecieć na Sycylię. Przed zapłaceniem ostatecznek kwoty pytałam czy wyjazd dojdzie do skutku. Dostałam pozytywną odpowiedź. Po zapłaceniu natychmiast okazało się że hotel w tym roku nie będzie otwarty. W zamian zaproponowano mi hotele o 30-40 procent tańsze i 100 procent gorsze. O zwrocie nadpłaty nie ma mowy. Zwrot kasy w przypadku rezygnacji za pół roku. Nie jestem jedyną oszukaną osobą. Czytałam opinie. Podobnych sytuacji jest mnóstwo. Zwyczajni oszuści i złodzieje -
~Benia / 2020-07-16 13:05
Bandyci i złodzieje oszukują ludzi jak tylko mogą ja też wykupiłam wycieczkę i po wpłacie przedpłaty została ona anulowana ale nawet nikt mi o tym nie poinformował nawet nie wiem co z moimi pieniędzmi omijajcie ich z daleka znależli sposób na życie. -
~Alus / 2020-07-16 08:58
Tak potwierdzam ITAKA znalazła sposób na dofinansowanie własnej działalności . 14/07/2020 wykupiłem wczasy do Egiptu a 15/07/2020 dostałem mail iż impreza zostaje odwołana a pieniądze zablokowane na 194 dni. Dzień wcześniej obsługa kłamała w żywe oczy ile to miejsc jest w samolocie tylko , wzięli pieniądze i teraz jest pod górkę . Takim działaniem to się nie dofinansują raczej splajtują, a i nie wierzcie iż ie można wykupić ubezpieczenia od wszelkich kosztów rezygnacji co twierdzą pracownicy ITAKI, można wykupić ale nie u nich ,pieniądze są wtedy z powrotem w ciągu tygodnia. Koszt 180 zł. Zaletybrak -
-
~kasikkkkkkkk / 2020-07-14 14:07
Ku przestrodze!!!
Pani Izabelo, my również wykupiliśmy w połowie stycznia 2020r. super wczasy - wyjazd do Norwegii, wpłaciliśmy zaliczkę na wyjazd (2500 zł) który ma się odbyć w pierwszych dniach sierpnia 2020r.
Od początku lipca biuro Itaka nas zwodziło, aby poczekać, wstrzymać się z dokonaniem reszty płatności. W dniu 07.07.20r. Itaka nas poinformowała, że musimy zapłacić resztę bo wyjazd się odbędzie, a jeśli nie to zaliczka przepadnie. Za pośrednictwem pracowników biura stacjonarnego e-mailem zwróciliśmy się do ITAKI z prośbą o zmianę terminu wyjazdu (rezerwacji) na przyszłoroczny (voucher) lub zwrot gotówki z uwagi na trwające zagrożenie koronawirusem SARS-CoV-2.
Napisaliśmy w e-mailu uzasadnienie:
"(..) Zdaję sobie sprawę, iż branża turystyczna coraz mocniej zaczyna odczuwać skutki (finansowe) pojawienia się koronawirusa, jednak wymaganie od uczestnika dokonywania płatności za wyjazd który jest niemożliwy do zrealizowania lub zagrażający zdrowiu pozostawia niesmak oraz wywołuje zniechęcającą refleksję na przyszłość, a domniemywam, iż jest ona dla firmy być lub nie być. Wszyscy jesteśmy świadkami nowej, trudnej rzeczywistości, z którą przychodzi nam się zmierzyć - związanej z trwającą epidemią, jednakże zdrowie, bezpieczeństwo oraz komfort wyjazdu wakacyjnego powinien być dla ITAKI - organizatora priorytetem. W obliczu tych nadzwyczajnych okoliczności (o charakterze siły wyższej) powinniśmy jednak kierować się rozsądkiem i odpowiedzialnością, a nie jedynie korzyściami finansowymi.
W związku z panującym zagrożeniem oraz obawą o zdrowie własne jak również i otoczenia proszę o przychylenie się do mojej prośby. Z.P.(wieloletni klient BPI)."
W dniu dzisiejszym 14.07.20r. (po wielokrotnych rozmowach telefonicznych z biurem stacjonarnym oraz wizycie w nim, gdzie poinformowałam, że odpuszczę sobie i stracę zaliczkę, ale nikt nie będzie mnie zmuszał (narażał mojego zdrowia) do wyjazdu w czasie epidemii. Pani w biurze sprawiała wrażenie że przesadzam z tymi obawami. No tak ale nie ona jest zmuszana do wycieczki objazdowej przez MORZE, a przecież wszyscy pamiętamy historie, co się działo z ludźmi uwięzionymi na promach gdzie stwierdzono SARS-CoV-2, a przecież nikt nie da mi gwarancji że wyjada będzie super, a uczestnik wróci zdrowy i zadowolony. Wprost poinformowałam, że oszustwa i naciągactwa nie będę tolerować (bo przecież w styczniu nie kupowałam wczasów z zarazą na karku lub jak kto woli z SARS-CoV-2 w bonusie!!!) nie mieści się to w głowie, aby tak z buta traktować klientów, którzy ich utrzymują.
Jednak chyba refleksyjność zadziałała (zapewne przeważył bilans zysków i strat: mieć 2500zł a nie mieć w sumie 8300 zł), bo Właśnie otrzymaliśmy informację telefoniczną, iż Itaka przychyla się do możliwości zmiany terminu (o oddaniu kasy nie mam mowy) na przyszłoroczny. W obecnej sytuacji dobre i to, ale nie ukrywam, iż jestem bardzo rozgoryczona całą tą sytuacją + nerwami, którymi mnie to kosztowało. Podsumowując jeśli biuro przetrwa, (co w obliczu ilości niezadowolonych klientów i pazerności biura oraz przyczajonego koronawirusa) wskazuje, że upadek jest bardzo prawdopodobny. Zakładam więc, iż to była moja ostatnia podróż z tym biurem. Póki co mam zamrożone 8300 zł ( i wspieram sobie finansowo Polskie Biuro Turystyczne :) lub jak kto woli wystrzelone w kosmos, bo co będzie za rok, to tego nie wie nikt.
Pani Joanno trzymam kciuki za Pani sprawę (oraz innych uwięzionych w ofercie biura), mam nadzieję, że się Pani uda coś załatwić lub zdrowo i szczęśliwe przeżyć ten pandemiczny urlop, a pozostałym (przyszłym klientom) i obecnym piszę ku przestrodze, bo przecież (jeszcze) każdy ma w tej materii wybór. Pozdrawiam.ZaletyniewieleWadywiele -
~Izabela / 2020-07-14 10:29
Witam
W miesiącu styczniu br. przed wybuchem epidemi COVID19 wpłaciliśmy zaliczkę na wycieczkę zagraniczną do Albanii. W związku z obecną sytuacją na świecie i wielką niewiadomą o Albanii ( o pandemii w tamtym regionie, o ich służbie zdrowia itd.) chcieliśmy wycofać naszą zaliczkę lub zmienić ją na voucher do wykorzystania w naszym kraju - bo tu wiemy jak wygląda sprawa z epidemią. Oczywiśicie próba kontaktu i przedłożenie prośby o taką zmianę u naszego operatora wycieczki spełzła na niczym. Loty do Albani zaczynają startować dopiero od jutra. Wczasy mamy od 04.08.2020. To miały być nasze pierwsze takie wakacje z dziećmi od 5 lat a są koszmarem zanim się rozpoczęły.
Lot miał być bezpośrednio z Wrocławia do Tirany tymczasem od soboty mamy informację że lot się wydłuży i będzie z międzylądowaniem w Poznaniu. Z małymi dziećmi nie uśmiecha nam się dłuższa podróż i dodatkowe lotnisko co już nas bardzo zniechęca do tego wyjazdu. Poza tym wykupiliśmy dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji ale w styczniu nie było epidemii i nic złego sie nie działo więc pandemia nie została ujęta w ubezpieczeniu i pomimo dodatkowego ubezpieczenia pozostaliśmy jak zwykle z niczym. Dzisiaj udało mi sie porozmaciaż z biurem Itaka i niestety nie ma żadnej możliwości zwrotu zaliczki ani uzyskania za nią vouchera. Generalnie na 15 dni przed wylotem mamy wpłacić całą kwotę bo jeżeli tego nie uczynimy stracimy zaliczkę. O zwrot po 180 dniach całej kwty za wycieczkę też będzie niezwykle trudno więc nie mamy co zrobić. W obecnej sytuacji epidemii nie ukrywam że boimy się jechać gdzieś za granicę. Jestem zaskoczona że nie można otrzymać vouchera bo o ile wiem że branża turystyczna przechodzi trudny okres to nie bylo naszą intencją wycofywanie pieniędzy tylko zmiana na inny wariant wycieczki w kraju. Na co też nie ma zgody ITAKI. Uzyskałam informację , że jest za mało czasu na takie ruchy - choć uzmysłowiłam Panu z którym rozmawiałam, że loty do Albanii ruszają dopiero od jutra. To też nie jest argument.
Być może nasze wymarzone wczasy będą naszym najgorszym wspomnieniem i nic nie uda się zrobić ale taki opór biura po prostu jest nie wporządku w stosunku do klienta. W tej chwili biuro nie proponuje ze swojej strony nic żeby rozwiązać problem , Nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany a przecież nie może być tak że jesteśmy zmuszeni do wylotu gdzieś gdzie nie jest bezpiecznie z punktu widzenia epidemii a tak się czujemy niestety. Najgorzej boję się o dzieci bo są małe i w maseczce moja 3 - latka nie będzie chciała siedzieć kilka godzin na trzech lotniskach i w dwóch samolotach. I co ja zrobię jak okaże się że ktokolwiek na pokładzie ma wirusa? Na swój koszt będę musiała poddać się kwarantanie w kraju którego nie znam.
Nigdy nie wykupię wczasów u tego operatora. NIGDY PRZENIGDY.
Uważajcie z tym biurem bo klijent jest na spalonej pozycji. -
~Lilia34 / 2020-06-29 11:08
W tamtym roku byłam z całą rodziną w Chorwacji z biurem Itaka. Było wspaniale. Jak tylko dowiedziałam się, że w lipcu Itaka znowu startuje z ofertą. Od razu kupiłam wycieczkę. Tym razem wybieramy się do Grecji :) ZaletyDbałość o potrzeby klienta -
~Roman / 2020-06-26 14:40
UWAGA na firmę Itaka. Mają nową metodę na pozyskanie twoich pieniędzy! Płacisz zaliczkę potem Itaka likwiduje tą wycieczkę co najlepsze ze nie przez covid i piszą do Ciebie ze za 180dni dostaniesz zwrot! I to wszystko zgodnie z ustawą. Ale o tym porozmawiamy w sądzie! ZaletyNie maWadyUWAGA na firmę Itaka. Mają nową metodę na pozyskanie twoich pieniędzy! Płacisz zaliczkę potem Itaka likwiduje tą wycieczkę co najlepsze ze nie przez covid i piszą do Ciebie ze za 180dni dostaniesz zwrot! I to wszystko zgodnie z ustawą. Ale o tym porozmawiamy w sądzie! -
~pik-pik / 2020-06-09 08:42
Złodziejska firma nie zwraca pieniędzy z rezygnacji z wycieczki z powodu Covid-19.Życzę im żeby szybko firma upadła. ZaletyżadneWadynie sposób wszystkich wymienić -
~pierwszy i ostatni raz z Itaka / 2020-05-14 16:57
UWAGA OSZUŚCI - zamawiałem bony Itaka na kwotę 2000zł, a dostałem na kwotę 1000zł. Oczywiście załączony dokument potwierdzający zakup opiewa na kwotę 2000zł. Zapłacone zostało też 2000zł, bo inaczej by nie wysłali. Teraz w nagrodę mam dzwonić pod nr tel obsługujący bony który cały czas jest zajęty. Może takich osób jak ja jest więcej? Nic tylko pogratulować. Przestrzegam wszystkich, bo teraz ja muszę się martwić, dzwonić aby dostać to za co zapłaciłem. NIGDY biura ITAKA - NIGDY! Nie uwierzę w bajki typu, ktoś się pomylił, nie zauważył, bo to ściema. Bylo do spakowania 10 bonów, na każdym jest kwota 100zł zamiast 200zł, różnica zdecydowana. Dodatkowo dokument zakupu bonów. Ciężko jest aż tak się pomylić. WadyOszuści -
~Katarzyna / 2020-05-08 14:01
Tragedia! Oszukują klientów. Sami anulowali wycieczkę jeszcze przed epidemią, a teraz nie chcą oddać pieniędzy. Najpierw zaproponowali bon na dwa lata, a teraz stwierdzili, że tylko informowali mnie, że mają takie w ofercie, a ja co najwyżej mogę liczyć na bon do lipca tego roku. Oszuści. Nie polecam! ZaletyBRAKWadyOszuści -
~Janusz / 2020-04-29 17:18
Prezes Zarządu Mariusz Jańczuk.
W kwietniowym numerze miesięcznika Forbes ze zdziwieniem przeczytałem pana wywiad w którym stwierdza, że "jako touroperator chciałbym, żeby do naszej dyspozycji pozostawić pieniądze, które przez ostanie trzy lata zbieraliśmy w funduszu gwarancyjnym." W dalszej części wywiaduj twierdzi Pan, że "to są nasze pieniądze."
Tymczasem prawda wygląda inaczej, to nie są pieniądze turoperatoprów, to są pieniądza, które wpłacają do funduszu za pośrednictwem biur podróży klienci. To są pieniądze klientów.
W wycenie oferty jest to oddzielna pozycja za którą płaci kupujący wycieczkę.
Pisanie nieprawdy może mniej zaznajomionych z tematyką czytelników wprowadzać w błąd.
Rozumiem trudną sytuację biur podróży jak też i wielu przedsiębiorców w innych branżach, bo sam jestem przedsiębiorcą. Uważam, że firmą należy się wsparcie w tych trudnych czasach. Ale to nie powód aby wyciągać ręce po nie swoje pieniądze i jeszcze wprowadzając opinię publiczną w błąd. Na pewno w wyniku kryzysu spowodowanego epidemią zbankrutuje część biur podróży. Jeżeli pieniądze z funduszu zostaną wydane to jak będą chronieni klienci? W poprzednich latach kiedy nie było jeszcze funduszu byliśmy świadkami wielu upadłości biur podróży i pozostawieniu klientów bez wsparcia. Czy o tym Pan nie wie czy nie chce wiedzieć? Uważa Pan, że klienci powinni być pozbawieni ochrony kosztem biur podróży bo wasze dobro jest ważniejsze niż klientów?
Jako wielokrotny klient Itaki jestem zbulwersowany takim stanowiskiem prezesa zarządu jednego z największy biur podróży i całkowitego nieliczenia się z dobrem klientów.
Janusz
-
-
~Pablo / 2020-04-22 22:16
Nawet nie pofatygowali się nas powiadomić ze nie zamierzają zwrócić środków. Zero profesjonalizmu. ZaletyZeroWadyNie znam -
~Marcin / 2020-04-02 14:24
Oszusci!!! Odstapiłem od umowy zgodnie z prawem i zgodnie z umowa mieli mi zwrocic zaliczke w ciagu 14 dni potracajac koszty manipulacyjne!! Pieniedzy nie chca zwrocic nie majac zadnej podstawy prawnej do tego!!! Uwazaja ze wystapienie premiera na konferencji daje im prawo do nie zwracania zaliczki!!! PRAWO NIE DZIALA WSTECZ!!
NIDGY wiecej z itaka!!! -
~Kamila / 2020-04-01 20:49
Nasza wycieczka na Maderę była zaskakująco udana :) Oferta fajna no i wszystko było tak, jak miało być, więc jesteśmy zadowoleni. Choć mogłaby być ciut tańsza ;) Przegapiliśmy oferty last minute. -
~Anton / 2020-04-01 19:44
Firma która w ustawowym terminie nie zwraca pieniędzy za odwołany wyjazd!! Powołuje się na względy formalno-prawne i oczekiwanie na przyszłe(!!) ustawy. Wnioski nasuwają się same - nigdy więcej z ITAKA!!! Zalety-------------------Wadyrzetelność równa 0
strona 33 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- nastepna »