oszuści którzy nie chcą oddać pieniędzy... specjalnie wprowadzają w błąd, by przedłużyć czas... zaliczka była wpłacona półtora roku temu, miała być zwrócona w listopadzie, teraz walka z funduszem... brak wsparcia i ciągłe kłamstwa, nie polecam!
Zaletybrak
Wadyoszuści
~Rafał / 2020-12-30 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Wybrałem itakę ponieważ długo jest na rynku. Z powodu COVIDA wakacje odwołano. I zaczeły sie problemy. Zaliczkę zapłaciłem bonem turystycznym. Oficjalnie biuro w Zabrzu potwierdziło mailowo zwrot gotówki na konto za 180 + 14 dni od momentu mojego zgłoszenia. Nastepnie kilka dni przed kończacym sie terminem zwrotu zaliczki na konto dostaje informacje o tym że musze złożyć wniosek do UFG. To jeszcze wytrzymałem. Ale to co zrobili na koniec to jakaś kpina. Napisałem maila do itaki czemu moj wniske nadal czeka wpłatę od operatora turystycznego. Szanowna Pani kierownik po kilku dniach poinformował mnie iż nie dostanę zwrotu gotówki ( a wydałem gotówkę na wakacje w Polsce liczac na zwrot z itaki) Czyli po ponad 200 dniach oczekiwania na gotówkę dostaje informację że mam 7 dni na wybranie wakacji i zaplanowanie urlopów w pracy itp.zaproponowali bon wakacyjny.To grzecznie odpisałem że to jakieś nieporozumienie i że nie zdążę wybrać oferty i załatwić urlopu na przyszły rok. Odpisali mi po 10 dniach jak według nich bon już był przeterminowany. Zapytałem sie co teraz nie mam pieniędzy i wakacji przez niedopatrzenie ich kierownika biura. Od miesiąca nie otrzymałem odpowiedzi. Żarty sobie robią z ludzi
WadyNIEKOMPETENCJA
~Greg32ruda / 2020-12-25 00:42
Ocena: 1.00 / 5
W kwietniu miałem wykupione klasyczne Włochy tzn wpłaciłem zaliczkę. Do dzisiaj nie mogę doprosić się o zwrot zaliczki.
ZaletyBrak
WadyOlewają klienta. Nie chcą zwrócić zaliczki choć prawnie się malezy
~Jarek / 2020-12-22 22:48
Ocena: 2.33 / 5
waga na biuro ITAKA - oszusci. Celowo wprowadzaja Klientow w blad obiecujac przez wykupieniem wycieczki ze w przypadku obowiazki kwarantanny na powrocie do kraju bedzie mozna zmienic termin wyjazdu lub zwroca pieniadze. Gdy pojawilo sie rozporzadzenie wprowadzajace obowiazek kwarantanny biuro za zmiane terminu zawolalo dodatkowo 70% ceny wyjazdu !!!! Malo tego zdjeli ze strony internetowej informacje o tym ze zwroca pieniadze lub zagwarantuja zmiane terminu.
Potraktowali nas jak dziadow tym samym zbijaja majatek na krzywdzie Klientow. Gratulacje dla Zarzadu !!!
Mam nadzieje ze uda sie komus przeczytac opinie przed wykupem wycieczki w biurze ITAKA
~Andrzej / 2020-12-20 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory nie zwrócili 1500 zaliczki za odwołaną Grecję w maju . odradzam tych oszustów
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~NM / 2020-12-18 13:53
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam biura podróży. Spędziliśmy tam z mężem dwa tygodnie, z czego 10 dni byliśmy zamknięci na kwarantannie. Oczywiście jechaliśmy na własną odpowiedzialność więc za kwarantannę nie mamy pretensji jedynie o warunki jakie nam zapewnili. Dostaliśmy brudny pokój, cały zakurzony. Na korytarzu było widać ślady butów od brudu. Fotele były całe w plamach. Itaka całkowicie umyła ręce, nie odpisała nam nawet na maila w którym pisaliśmy, że potrzebujemy pomocy, a z rezydentem nie mamy kontaktu. Dziś dostaliśmy odpowiedź na reklamację, że wywiązali się z warunków umowy więc nie ma podstaw do zażaleń. Hotel pięciogwiazdkowy ale o chore osoby nie zadbali w ogóle. W gorączce z covidem spędziliśmy 10 dni w niesprzątanym pokoju, brudnym pozostawieni sami sobie. Nie spodziewałam się, takiego zachowania po tak renomowanym biurze podróży jakim jest Itaka.
~Israka / 2020-12-15 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłem wczasy Egipt na luty 2021. Zmiana daty ferii. Próbuję się dodzwonić do itaki i spróbować rozwiązać temat. Oczywiście wpłata została uiszczona. Brak kontaktu. Odradzam oszuści i tyle. To koniec tego biura !!!
Zaletybrak
Wadysame wady
~Adam / 2020-12-10 22:35
Ocena: 1.33 / 5
wyjazd do egiptu w listopadzie 2020
hotel fajny plaża piękna rafa takzę no i tyle. Miał być podgrzewany basen nie było, miał być pokój z widokiem na morze a nie było. Po przylocie napisałem skarge i nie wierze co czytam. Okazuje sie ze basen jest podgrzewany w sezonie zimowym (sezon zimowy trwa od listopada do marca) i Itaka twierdzi (mimo zapisu w swojej OWU) że basen w listopadzie to sezon letni :):):). Pokój który miał być z widokiem na morze ba który został nam sprzedany nie istniał w ofercie :):):) Więc odwołałem się i mam czekać teraz nie 30 dni ale 90 dni hahaha. Ostatni raz polecieliśmy z nimi. Omijać szerokim łukiem
Zaletyplaża, hotel, obsługa, rafa
WadyITAKA
~hawek / 2020-12-10 12:44
Ocena: 2.33 / 5
Byłem wieloletnim klientem Itaki,ale to co oni wyprawiają to zwykłe metody zbójeckie.
Wycieczka wisi na tablicy. Wszyscy komplet, ludzie wpłacają pieniązki i w tm momencie kiedy jest full, nagle wycieczka anulowana. Ci co wpłacili teraz będę się szargać o zwrot. Omijajcie szerokim łukiem! Jeśli chcecie nie nabawić się poważnej nerwicy!
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko
~pbu / 2020-11-28 09:24
Ocena: 1.33 / 5
Nigdy więcej wyjazdów z Itaką, nawet gdyby dopłacali. W ramach oszczędności biuro skróciło nasz pobyt, tłumacząc oczywiście epidemią zamiast zorganizować kolejny lot albo chociaż zaproponować powrót komercyjnymi liniami. Zwrot kosztów obejmuje absolutne gorsze, a i tak na odpowiedź w sprawie reklamacji trzeba czekać 30 dni. Propozycja biura, to zwrot różnicy w postaci bonu na kolejne wyjazdy z nimi, co jest chyba zwykłą kpiną. Oczywiście odmowa takiego rozwiązania to oczekiwanie kolejnych 30 dni. Więc jak chodzi o biuro podróży to nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, najlepiej omijać szerokim łukiem i nawet nie myśleć o wybieraniu ich oferty.
Zaletybrak
Wadyskrócenie urlopu tylko ze względu na oszczędności firmy, obsługa klienta właściwie nie istnieje, rozpatrywanie reklamacji to koszmar.
~I taka podróż okropna / 2020-11-27 02:06
Ocena: 2.00 / 5
Skrócony urlop, odwołany lot, zastępczy z dwoma przesiadkami zapewniający ponad 20 godzin na lotniskach w samolocie busie. Zły kontakt z obsługą, zero pomocy z ich strony, nikt za nic nie odpowiada. Żadnego posiłku czy wody na całą dobę podróżowania...
~Krzysztof / 2020-11-23 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Że względu na epodemie wycieczka nie odbyła się. Wystąpiłem o zwrot zaliczki wpłaconej w salonie itaka w dniu 27.09.2019. Natomiast dokument podróży otrzymałem w dniu następnym. Wniosek o zwrot zaliczki wpłaconej wysyawilem z data otrzymania umowy a itaka wystawiła z dniem przyjęcia zaliczki. Fundusz zaufany odrzucił wniosek że względu rozbieżności dat o przekazał że Itaka ma je skorygować . Itaka uważa że ma to zrobić fundusz a ja nie mogę odzyskać od roku swoich pieniędzy. Oszustwo
ZaletySzybkie pobranie zaliczki
WadyNie możność odzyskania zaliczki. Nie miłe panie w infolini
~Daniel / 2020-11-20 22:40
Ocena: 1.00 / 5
Wycieczka USA.
Zaliczka styczeń 2020. Rezygnacja w marcu 2020 wg umowy bez podania przyczyny.
Przeciągnięcie przez Itaka do kwietnia i :
180 dni na zwrot, minęło 01.10.2020.
Następnie odesłanie do UFG.
Ale UFG tylko po przyjęciu wniosków biura i klienta.
30 dni na weryfikacje i 14 na wypłatę .
Wszystko minęło kilka dni temu.
Dziś UFG z infolinia informuje , że Itaka źle wypełniła wniosek i nie wiadomo kiedy dojdzie do zwrotu.
Zostaje sąd, ale wyrok w obecnej sytuacji Itaki ????♂️.
ZaletyNieznane
WadyNiewypłacalność
~Niezadowolony / 2020-11-01 14:01
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Czytaj do końca.
Byłem partnerką na wycieczce z ITAKI. Marzec 2020. Tajlandia ,Kambodża,zwiedzanie i wypoczynek. Jeżeli chodzi o samą wycieczkę to ok,ale nie z tym biurem i takim pilotem wycieczki.
Od początku. Przewodnik wycieczki czytał w samolocie przewodnik o kraju, o którym miał opowiadać, żenada. Po wylądowaniu na lotnisku w Bangkoku brak organizacji,co spowodowało, że zgubił dwie osoby. Wycieczka przebiegała bez dalszego braku organizacji.
A teraz do celu. Po tygodniu zwiedzania przyjechaliśmy do Pattayi na zasłużony tygodniowy odpoczynek, to był Poniedziałek. Po południu chodziły już pogłoski,że wracamy w Środę, gdzie mieliśmy wracać w Sobotę. Dodam tylko, że część grupy miał wracać w Środę. Plotka stała się faktem. We Wtorek po śniadaniu a'la pilot poinformował, że rząd RP zamknął granice dla ruchu powietrznego i wyjeżdżamy w Środę po śniadaniu. Kolejny potwierdzony charakter był w Piątek, ale biuro się wypięło i żeby nie robić sobie problemu smakowało wszystkich w ten sam charakter. Od tej pory zaczęły się mailowe pytania do biura. Bez odpowiedzi.
Środa po śniadaniu na lotnisko w Bangkoku. Po odprawie, na którą czekaliśmy ok.2 godzin i kontroli, udaliśmy się pod bramkę wylotową. Mieliśmy startować o 17stej. Samolot marzeń z LOTu przyleciał wcześniej. Czekaliśmy ponad 2 godziny na jakąkolwiek informację, po tym czasie wyszedł Kapitan i oznajmił,że nie ma je zgody na lot powrotny nad Indiami, nie wiadomo ile to potrwa i musimy zostać w terminalu.
Po powrocie do domu zaczęła się szarpanina z ITAKĄ. Pisma o zwrot kosztów za nie wykonanie usługi zgodnie z umową, za obsługę koszmarnego przewodnika i powrót do Polski w nie komfortowych warunkach. 11 godzin lotu o butelce wody i suchej a'la kanapce,gdzie mieliśmy zapewniony powrót Emirates największym Air Busem A 370 z miłą obsługą i pełnym catringiem,przesiadka w Dubaju. W odp. biura art.50 o organizowaniu imprez turystycznych,bez podstawy. Cała sprawa oparła się o Rzecznika Praw Konsumentów. Trwało to od Kwietnia do początku Października. Rzecznik jest po naszej stronie, ale to i argumenty jak i fakty do zaistniałej sytuacji nie są wystarczające żeby ubiegać się o co kolwiek od ITAKI. Nie pozostaje Nam nic innego jak ubiegać się o swoje w sądzie. I tak się kończą wymarzone wakacje. Zastanów się zanim podejmiesz decyzję.
ZaletyWarto zobaczyć Tajlandię i Kambodżę
WadyNie z ITAKĄ
~lolo / 2020-10-29 21:44
Ocena: 1.00 / 5
wpłaciłem zaliczke na wycieczke do Gruzji.ze wzgledu na COVID wycieczka sie nie odbyła .kasy niema ITAKA odsyła do TFG aby wypisac wniosek o zwrot,ale zalogowanie sie jest niemzliwe bo BLAD PRZECIAŻONY SERWEJ ZPRÓBUJ PÓZNIEJ.i tak od 3 tygodni.ITAKA umywa rece,a kasiorki niema.
dlamnie ta firma to dno i oszust.zostałem okradziny z moich pieniędzy.
Omjajcie to biuro podróży jak najdalej.
Zaletybrak
Wadyoszuści
~Robert / 2020-10-25 14:08
Ocena: 2.00 / 5
Witajcie. Byliśmy z Itaka 1 rok temu. Wycieczka po Włoszech. Piękna wycieczka z lekkim krętem. Składka po 100 euro na przewodników i bilety wstępu. Przewodnicy byli ale wejście wszędzie tam gdzie byliśmy bylob bezpłatne. Wjazdy do Rzymu i Wenecji płatny ale biorac ilość osób w Autokarze to lekki kręt. Hotel w Rimini to skandal. Jedzenie koszmar. Chleb z podlogi. Reklamacja odrzucona. Kierowcy z autobusu sprzedawali polskie piwo z lodówki autokarowej zamiast udostępnić na napoje uczestników wycieczki. Zawsze jezdzilismy z Itaka, teraz Nigdy więcej. Zamiast zwiedzać dłużej podrozowalismy po 150 km do hotelu i z powrotem do kolejnego miasta. Piękne biuro... było, teraz lewacka mentalność.
ZaletyPiękna trasa kilka miast wartych zobaczenia.
WadyHotel typu internat, ochydne jedzenie, niezrozliczenie się z pobrania 100 euro na bilety (dlatego pobierali poza Polską).
~Edyta / 2020-10-22 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej wakacji z tego biura podróży - nie chcą mi oddać moich pieniędzy, ponieważ Pani na infolinii nie ma uprawnień do wstawienia tzw. "kropki" na o - to jest skandal i zwkłe złodziejstwo - Całe szczęście Pani na infolinii z TFU wszystko mi wyjaśniła - jak ITAKA może tak traktować swoich wieloletnich klientów??
~xevgnov / 2020-10-16 22:04
Ocena: 1.00 / 5
2 razy wyjazd anulowany, ponad 4 miesiąca czekania na zwrot którego nadal nie ma
~Betthy / 2020-10-08 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Anulowanie wyjazdu na dzień przed rozpoczęciem wyjazdu. Porponowanie 7.10.2020 czterech innych ofesrt zastepych trwajacych 21 dni, a moja wycieczka miala trawc od 8 do 16.10 czyki 8 dni!!!! Tlumaczenie się więc sytuacją epidemiologiczną i anulowanie przez to 8 dniowej wycieczki a proponowanie 3 tygodniowej jest conajmniej absurdem. Jeszcze hitem jest zaginanie czaso-przestrzeni... 7.10 email o anulowaniu wyjazdu w ktkrym sa przedstawione oferty, mozliwosc rezygnavji oraz informacja określ się co robisz do uwaga: 4.10.2020 czyli troche wczesniej niz 7.10... na dobe przed wylotem ciężko jest zorganizować 2 tygodnie dodatkowego urlopu, przepakować walizke i dokupić jeszcze dodatkowe dolary!!! Ludzie nie sa do wyłacznej dyspozycji biura podróży! maja swoie plany, prace, choroby i w tym leki na olreślona ilośc dni czy wizyte u lekarza. Urlop nie jest z gumy, a informowanie na dobe przed wykotem o ew mozliwości wyloru ale jeszcze 2 tygodnie dłuzszej jest totalnym absurdem i w tym wszystkim zasłanianie się covidem... To turys
ści na 3 tygodniach są bez obciążenia epidemiologicznego, a taki z 8 dniowej jest narażony... Robienie z ludzi wariatów to wasza specjalność. Dziękuję za zepsucie tego 8 dniowego urlopu... All in clusive w domu a na swoje pieniadze pewnie bede czekać pół roku bo przecież Covid.
ZaletyBrak! wycieczka się nie odbyła!!!!
WadyBrak szacunku do klientów. Zbyt późne informowanie o zmianach!!!
~Stanley / 2020-10-08 12:50
Ocena: 2.33 / 5
Szanowni internauci, może ktoś mi pomoże jak od tych osz........ odzyskać pieniądze, które wpłaciłem na wyjazd a on się nie odbył ze względu na pandemię. Itaka nabiera wody w usta. Czekam już 9 miesiąc na zwrot środków. W biurze w którym wykupiłem wycieczkę odsyłają mnie do centrali i tak w koło wojtek