Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~I taka podróż okropna / 2020-11-27 02:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Skrócony urlop, odwołany lot, zastępczy z dwoma przesiadkami zapewniający ponad 20 godzin na lotniskach w samolocie busie. Zły kontakt z obsługą, zero pomocy z ich strony, nikt za nic nie odpowiada. Żadnego posiłku czy wody na całą dobę podróżowania...
  • ~Krzysztof / 2020-11-23 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Że względu na epodemie wycieczka nie odbyła się. Wystąpiłem o zwrot zaliczki wpłaconej w salonie itaka w dniu 27.09.2019. Natomiast dokument podróży otrzymałem w dniu następnym. Wniosek o zwrot zaliczki wpłaconej wysyawilem z data otrzymania umowy a itaka wystawiła z dniem przyjęcia zaliczki. Fundusz zaufany odrzucił wniosek że względu rozbieżności dat o przekazał że Itaka ma je skorygować . Itaka uważa że ma to zrobić fundusz a ja nie mogę odzyskać od roku swoich pieniędzy. Oszustwo
    ZaletySzybkie pobranie zaliczki
    WadyNie możność odzyskania zaliczki. Nie miłe panie w infolini
  • ~Daniel / 2020-11-20 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka USA.
    Zaliczka styczeń 2020. Rezygnacja w marcu 2020 wg umowy bez podania przyczyny.
    Przeciągnięcie przez Itaka do kwietnia i :
    180 dni na zwrot, minęło 01.10.2020.
    Następnie odesłanie do UFG.
    Ale UFG tylko po przyjęciu wniosków biura i klienta.
    30 dni na weryfikacje i 14 na wypłatę .
    Wszystko minęło kilka dni temu.
    Dziś UFG z infolinia informuje , że Itaka źle wypełniła wniosek i nie wiadomo kiedy dojdzie do zwrotu.
    Zostaje sąd, ale wyrok w obecnej sytuacji Itaki ????‍♂️.
    ZaletyNieznane
    WadyNiewypłacalność
  • ~Niezadowolony / 2020-11-01 14:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Czytaj do końca.
    Byłem partnerką na wycieczce z ITAKI. Marzec 2020. Tajlandia ,Kambodża,zwiedzanie i wypoczynek. Jeżeli chodzi o samą wycieczkę to ok,ale nie z tym biurem i takim pilotem wycieczki.
    Od początku. Przewodnik wycieczki czytał w samolocie przewodnik o kraju, o którym miał opowiadać, żenada. Po wylądowaniu na lotnisku w Bangkoku brak organizacji,co spowodowało, że zgubił dwie osoby. Wycieczka przebiegała bez dalszego braku organizacji.
    A teraz do celu. Po tygodniu zwiedzania przyjechaliśmy do Pattayi na zasłużony tygodniowy odpoczynek, to był Poniedziałek. Po południu chodziły już pogłoski,że wracamy w Środę, gdzie mieliśmy wracać w Sobotę. Dodam tylko, że część grupy miał wracać w Środę. Plotka stała się faktem. We Wtorek po śniadaniu a'la pilot poinformował, że rząd RP zamknął granice dla ruchu powietrznego i wyjeżdżamy w Środę po śniadaniu. Kolejny potwierdzony charakter był w Piątek, ale biuro się wypięło i żeby nie robić sobie problemu smakowało wszystkich w ten sam charakter. Od tej pory zaczęły się mailowe pytania do biura. Bez odpowiedzi.
    Środa po śniadaniu na lotnisko w Bangkoku. Po odprawie, na którą czekaliśmy ok.2 godzin i kontroli, udaliśmy się pod bramkę wylotową. Mieliśmy startować o 17stej. Samolot marzeń z LOTu przyleciał wcześniej. Czekaliśmy ponad 2 godziny na jakąkolwiek informację, po tym czasie wyszedł Kapitan i oznajmił,że nie ma je zgody na lot powrotny nad Indiami, nie wiadomo ile to potrwa i musimy zostać w terminalu.
    Po powrocie do domu zaczęła się szarpanina z ITAKĄ. Pisma o zwrot kosztów za nie wykonanie usługi zgodnie z umową, za obsługę koszmarnego przewodnika i powrót do Polski w nie komfortowych warunkach. 11 godzin lotu o butelce wody i suchej a'la kanapce,gdzie mieliśmy zapewniony powrót Emirates największym Air Busem A 370 z miłą obsługą i pełnym catringiem,przesiadka w Dubaju. W odp. biura art.50 o organizowaniu imprez turystycznych,bez podstawy. Cała sprawa oparła się o Rzecznika Praw Konsumentów. Trwało to od Kwietnia do początku Października. Rzecznik jest po naszej stronie, ale to i argumenty jak i fakty do zaistniałej sytuacji nie są wystarczające żeby ubiegać się o co kolwiek od ITAKI. Nie pozostaje Nam nic innego jak ubiegać się o swoje w sądzie. I tak się kończą wymarzone wakacje. Zastanów się zanim podejmiesz decyzję.
    ZaletyWarto zobaczyć Tajlandię i Kambodżę
    WadyNie z ITAKĄ
  • ~lolo / 2020-10-29 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    wpłaciłem zaliczke na wycieczke do Gruzji.ze wzgledu na COVID wycieczka sie nie odbyła .kasy niema ITAKA odsyła do TFG aby wypisac wniosek o zwrot,ale zalogowanie sie jest niemzliwe bo BLAD PRZECIAŻONY SERWEJ ZPRÓBUJ PÓZNIEJ.i tak od 3 tygodni.ITAKA umywa rece,a kasiorki niema.
    dlamnie ta firma to dno i oszust.zostałem okradziny z moich pieniędzy.
    Omjajcie to biuro podróży jak najdalej.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~Robert / 2020-10-25 14:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Witajcie. Byliśmy z Itaka 1 rok temu. Wycieczka po Włoszech. Piękna wycieczka z lekkim krętem. Składka po 100 euro na przewodników i bilety wstępu. Przewodnicy byli ale wejście wszędzie tam gdzie byliśmy bylob bezpłatne. Wjazdy do Rzymu i Wenecji płatny ale biorac ilość osób w Autokarze to lekki kręt. Hotel w Rimini to skandal. Jedzenie koszmar. Chleb z podlogi. Reklamacja odrzucona. Kierowcy z autobusu sprzedawali polskie piwo z lodówki autokarowej zamiast udostępnić na napoje uczestników wycieczki. Zawsze jezdzilismy z Itaka, teraz Nigdy więcej. Zamiast zwiedzać dłużej podrozowalismy po 150 km do hotelu i z powrotem do kolejnego miasta. Piękne biuro... było, teraz lewacka mentalność.
    ZaletyPiękna trasa kilka miast wartych zobaczenia.
    WadyHotel typu internat, ochydne jedzenie, niezrozliczenie się z pobrania 100 euro na bilety (dlatego pobierali poza Polską).
  • ~Edyta / 2020-10-22 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej wakacji z tego biura podróży - nie chcą mi oddać moich pieniędzy, ponieważ Pani na infolinii nie ma uprawnień do wstawienia tzw. "kropki" na o - to jest skandal i zwkłe złodziejstwo - Całe szczęście Pani na infolinii z TFU wszystko mi wyjaśniła - jak ITAKA może tak traktować swoich wieloletnich klientów??

  • ~xevgnov / 2020-10-16 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    2 razy wyjazd anulowany, ponad 4 miesiąca czekania na zwrot którego nadal nie ma
  • ~Betthy / 2020-10-08 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowanie wyjazdu na dzień przed rozpoczęciem wyjazdu. Porponowanie 7.10.2020 czterech innych ofesrt zastepych trwajacych 21 dni, a moja wycieczka miala trawc od 8 do 16.10 czyki 8 dni!!!! Tlumaczenie się więc sytuacją epidemiologiczną i anulowanie przez to 8 dniowej wycieczki a proponowanie 3 tygodniowej jest conajmniej absurdem. Jeszcze hitem jest zaginanie czaso-przestrzeni... 7.10 email o anulowaniu wyjazdu w ktkrym sa przedstawione oferty, mozliwosc rezygnavji oraz informacja określ się co robisz do uwaga: 4.10.2020 czyli troche wczesniej niz 7.10... na dobe przed wylotem ciężko jest zorganizować 2 tygodnie dodatkowego urlopu, przepakować walizke i dokupić jeszcze dodatkowe dolary!!! Ludzie nie sa do wyłacznej dyspozycji biura podróży! maja swoie plany, prace, choroby i w tym leki na olreślona ilośc dni czy wizyte u lekarza. Urlop nie jest z gumy, a informowanie na dobe przed wykotem o ew mozliwości wyloru ale jeszcze 2 tygodnie dłuzszej jest totalnym absurdem i w tym wszystkim zasłanianie się covidem... To turys
    ści na 3 tygodniach są bez obciążenia epidemiologicznego, a taki z 8 dniowej jest narażony... Robienie z ludzi wariatów to wasza specjalność. Dziękuję za zepsucie tego 8 dniowego urlopu... All in clusive w domu a na swoje pieniadze pewnie bede czekać pół roku bo przecież Covid.
    ZaletyBrak! wycieczka się nie odbyła!!!!
    WadyBrak szacunku do klientów. Zbyt późne informowanie o zmianach!!!
  • ~Stanley / 2020-10-08 12:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Szanowni internauci, może ktoś mi pomoże jak od tych osz........ odzyskać pieniądze, które wpłaciłem na wyjazd a on się nie odbył ze względu na pandemię. Itaka nabiera wody w usta. Czekam już 9 miesiąc na zwrot środków. W biurze w którym wykupiłem wycieczkę odsyłają mnie do centrali i tak w koło wojtek
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko co zło
  • ~Nick / 2020-10-02 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kradną pieniądze, nie zwracają zaliczek albo zwracaja w bonie. Chcesz zmarnować sobie wakacje? TYLKO ITAKA!
    ZaletyAbsolutnie brak
    WadyNiekompetencja
  • ~Kasia / 2020-09-22 09:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Organizacja wakacji tragedia, pierw dopiero na lotnisku się dowiedzieliśmy że nagle zmieniamy hotel i jedziemy w odludzie, a w hotelu obsługa zana kultura, każą nam czekać na swoje pokoje po 7 godzin musimy spać w holu... Cyrk nigdy więcej
    ZaletyZadne
    WadyNierozganizowanie
  • ~igacz3 / 2020-08-22 19:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak jak moi poprzednicy, ITAKA OSZUKAŁA!!!! Zamówiłam wyjazd do Tunezji, bo 13 sierpnia otwierają granice i jak najbardziej się odbędzie. Granice otworzyli, a Itaka przysłał mi maila, że anulowano wycieczkę. Wciskali mi voucher, zmianę terminu i zmianę kierunku. Nic mi nie pasowało, zwłaszcza, że wcześniej przeglądałam oferty do Grecji i po anulacji Tunezji, zmieniło biuro ceny na wyższe, bądź nie zmieniając ceny zmienili dojazd na własny!!! W głowie się nie mieści!!! Nigdy więcej nie wejdę na stronę biura ITAKI!!!! Bezczelność! I też napisali mi, ze oddadzą pieniądze po 180 dniach od momentu rozpatrzenia mojej rezygnacji!!! Jakiej rezygnacji??? Sami anulowali ofertę a mi kazali wybierać inną?! Jakim prawem!? Powinniśmy wszyscy się zebrać i podać biuro do rzecznika praw konsumenta i do sądu jak trzeba. Będą obracać moimi pieniędzmi złodzieje.
    Zaletyżadnych
    WadyOszuści i wyzyskiwacze
  • ~Barbara / 2020-08-19 20:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Piszę ku przestrodze dla innych kl biura podróży ITAKA. Jak co roku postnowiłam wyjechać na wycieczkę objazdową po Chorwacji. Z decyzją o kupnie wycieczki czekałam długo ze względu na sytuację epidemiologiczną, kiedy wszystko się troszkę uspokoiło sprawdziłam co oferuje ITAKA, znalazłam interesującą mnie wycieczkę objazdową "SŁOŃCE I LAWENDA", która miała sie odbyć od 01.09.2020 do 10.09.2020, nadmienię, że w momencie kupna wycieczka widniała na stronie biura jako "potwierdzona" Jakież było moje zaskoczenie kiedy 14.08.2020 odebrałam telefon z ITAKI z informacją, żw moja wycieczka nie dojdzie do skutku. Zaproponowano mi parę opcji 1.to bon turystyczny (nie akceptowalne, ja miałam plany na ten rok, a nie na następny) 2.zmiana terminu (nie akceptowalne - plan urlopowy w pracy rozpisywany jest z niemalże rocznym wyprzedzeniem) 3.zamiana na inną wycieczkę w tym samym terminie i z tej obcji slorzystałam, wycieczka miała się nazywać "CHORWACKI STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ". W poniedziałek 17.08.2020 otrzymałam telefon od pracownika ITAKI z informacją, że wycieczka jest potwierdzona z prośbą o uzupełnienie danych z dowodu osobistego oraz link do rejestracji mojego wjazdu do Chorwacji. A teraz najważniejsza informacja, dziś 19.08.2020 odbieram telefon z ITAKI z informacją, że moja wycieczka"CHORWACKI STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ" nie dojdzie do skutku. Dostałam na @ pismo z ITAKI z tymi samymi obcjami zamiany jak w przypadku pierwszej anulacji i informacją, że w przypadku gdybym chciała odebrać pieniądze to w myśl nowych przepisów o pandemii, mogę liczyć na zwrot za 194 dni. Nadmienię, że granica Chorwacka nie jest zamknięta i turystów przyjmuje z otwartymi ramionami.Pytam się dlaczego ITAKA przywłaszcza sobie moje pieniądze ( 4.300,00 zł ) i niszczy moje plany urlopowe, czy ja swoimi pieniędzmi ciężko zarobionymi mam finansować straty biura. DRODZY CZYTELNICY PRZESTRZEGAM WAS PRZED ZŁODZIEJSKIMI PRAKTYKAMI BIURA PODRÓŻY "ITAKA"
    ZaletyADNYCH ZALET, TRAKTOWANIE KL JAK POŻYCZKODAWCĘ
    WadyOSZUKUJĄ SWOICH KLIENTÓW
  • ~Irma / 2020-08-19 10:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Wieczne i słoneczne Włochy 4-13.08.2020 Wyjazd z Polski bez sprawnej klimatyzacji.Temperatura w Italii 37 a w autokarze piekarnik.Hotele nie 3 ale 1 gwiazdkowe ,klimat gierkowski , bez lodówek.Wyżywienie -porcje dla dzieci,hotel Victory w m.Cesenatico. Trzeba było dokupować jedzenie.Jeżeli chodzi o pozytywy, to nasza pilotka P.Ela profesjonalna i bardzo pomocna oraz przweodnicy ,no i program wycieczki w skali 10/10
  • ~Obserwator / 2020-08-19 07:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Po dotarciu do hotelu w Atenach przewodniczka zażądala po 300EUro dopłaty od osoby.Wyżywienie dziadowskie.Pierwszy dzień bez obiadu,pœżniej też oszustwo takie było że zaprowadziła grupe ok.30osób na obiad. do restauracji,ale każdy miał płacić ze swoich kieszonkowych,był wieczór zapoznawczy z suchym chlebem i. kawałkiem sera,jakis gulasz z odpadków
    ZaletyZwiedzanie Akropolu,muzeum,parku z roślinami egzotycznymi
    Wadybiletó nie było tylko na czarno,hamstwo kelnerów
  • ~Stefan / 2020-08-10 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam dokonywanie rezerwacji w Itaka! Umowy absolutnie nieprzyjazne dla klientów. Kupiliśmy rodzinne wakacje na 6 osób w listopadzie 2019 r., wyjazd w lipcu 2020. Dwa tygodnie przed wyjazdem Itaka potwierdziła, że wyjazd na Cypr będzie realizowany i poprosiła o zapłacenie pozostałej kwoty. Tydzień później Itaka odwołała wyjazd i zwróci nam pieniądze dopiero za 6 miesięcy. Itaka nie wykonała jeszcze ani jednej usługi, ale mamy pożyczyć im nasze pieniądze. Tak myśli Itaka o obsłudze klienta i uczciwości… To szczyt bezczelności! Nigdy więcej z Itaką!
  • ~Gang Albanii / 2020-08-05 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczasy w Albanii Kpina i tyle w temacie. Zmienili nam hotel na inny, ponieważ nasz, miał się nie otworzyć w tym roku (hotel czynny tętni życiem). W zamian zaproponowano nam lepszy 5 gwiazdkowy.......z placem budowy za oknem, oraz bardzo nie ciekawą lokalizacją. Kolejnym krokiem Itaki, była zmiana linii lotniczych, co skutkowało zmiana godzin wylotu, oczywiście na naszą niekorzyść, bo dzięki temu zabrali nam dwa dni pobytu. Biura nie polecam, więcej nie skorzystam!
  • ~Kingakinga / 2020-07-25 01:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragicznie oszukują....wyłudzają dopłaty do pełnej wpłaty za wyjazdy które dobrze wiedzą, że się nie odbędą. Kręcą i okłamują ...brak mi słów. Uważajcie!!! 194 dni na zwrot - o ile nie splajtują. Od tygodnia wiedzieli, że wakacje się nie odbędą a dopiero dziś nas oficjalnie poinformowali bez możliwości zmiany terminu za tą samą kwotę na przyszły rok.
    WadyOszukiwanie i wprowadzanie w błąd klientów
  • ~Ewa / 2020-07-16 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jakichkolwiek wyjazdów z tym biurem.Też miałam lecieć na Sycylię. Przed zapłaceniem ostatecznek kwoty pytałam czy wyjazd dojdzie do skutku. Dostałam pozytywną odpowiedź. Po zapłaceniu natychmiast okazało się że hotel w tym roku nie będzie otwarty. W zamian zaproponowano mi hotele o 30-40 procent tańsze i 100 procent gorsze. O zwrocie nadpłaty nie ma mowy. Zwrot kasy w przypadku rezygnacji za pół roku. Nie jestem jedyną oszukaną osobą. Czytałam opinie. Podobnych sytuacji jest mnóstwo. Zwyczajni oszuści i złodzieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 37
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929