Mieliśmy lecieć do Grecji w zeszłym roku, ale z uwagi na pandemią zaproponowano nam nowe wczasy w innym terminie (w Polsce lub zagranicą), albo bon turystyczny na dowolne wczasy. Wybraliśmy bon, aby mieć większe możliwości, a teraz po roku okazuje się, że bonu nie da się wykorzystać na dowolne wczasy (a chcieliśmy pojechać gdzieś w Polsce na chwilę). Itaka zmieniła przedstawioną nam ofertę i bon można wykorzystać tylko na zagraniczne wycieczki - jakby teraz była to jakaś frajda... Jedno wielkie oszustwo. Nie polecam!
ZaletyŻadnych
WadyObsługa, zmiana oferty bez zgody klienta, zero elastyczności ze strony biura.
~Andrzej / 2021-03-02 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
od ponad miesiąca czasu nie mogę doprosić się o zwrot 300 zł za różnicę w cenie biletu czarterowego. Ostatnio przesłali mi potwierdzenie przelewu ale pieniędzy nadal nie ma więc "kwitek" jest zapewne podrobiony. To już chyba najwyższy czas aby zgłosić upadłość tego biura zanim poszkodują większą ilość ludzi.
~GS / 2021-02-27 10:21
Ocena: 2.67 / 5
Jechalem z Itaka kilka razy po Europie i Bliskim Wschodzie. Generalnie ok, póki wszystko idzie w porządku.
Teraz od 2019 roku trzymają moje pieniądze na wakacje 2020 i rżną głupków zwalając to na ufg to na klienta. Oszustwo lub totalna niekompetencja!
~Tomek / 2021-02-19 16:18
Ocena: 1.00 / 5
Unikać tego biura
Porażka
W porównaniu z innymi biurami oceniam na 0 na 10
ZaletyBrak
WadySame wady
~Opinia / 2021-02-14 06:10
Ocena: 1.00 / 5
Lot na Zanzibar - najgorszy samolot jaki jest w Europie . Bez składanych siedzien.
Idea itaka jest skasowanie kasy za wycieczkę (ponad 16 tys za tydzień za 2 osoby) - puszczając samolot najgorszego standardu. Aby uzmysłowić - standard poniżej najgorszego wizzaira.
~Karolina / 2021-02-10 13:26
Ocena: 1.00 / 5
W tamtym roku z powodu pandemii zrezygnowaliśmy z wyjazdu. Nie było to łatwe ale udało się poprosiliśmy o zwrot pieniążków. Dostaliśmy od firmy Itaka mnóstwo e-mail z prośbą aby zamienić na inny termin lub bon żeby tylko nie żądać pieniędzy żeby wspierać Polskie firmy . Zgodziliśmy się na bon który miał być wykorzystany przez rok jeśli nie będzie przedłużony. Właśnie mija rok a firma Itaka mówi albo wybierzesz wyjazd albo bon przepada (wspieramy Polskie firmy). Nie ma żadnej pewności że wyjazd się odbędzie i nie wiadomo co ze szczepieniami ale firma ma to w nosie. Jak jesteś frajer to masz problem.
ZaletyBrak
WadyOszuści
~Hubert / 2021-02-04 16:26
Ocena: 2.67 / 5
Zanzibar hotel Neptun. Pokoje normalne, na pewno nie był to standard hotelu 5 * nawet biorąc pod uwagę tamtejsze standardy (to mój 3 wyjazd na Zanzibar) .
Poraziły nas przesuwane drzwi do łazienki szt 2 o wymiarach ok 1,5 x 2 m ażurowe. Owszem po zamknięciu nic nie widać , ale czuć. To tak jak bym miał WC w pokoju obok łóżka, które skrzypiało i budziło w nocy.Zero intymności.
No i oczywiście biznes class. Może jak ktoś pierwszy raz, to było super, ale stary Boing 777 z 30 miejscami biznes, trącało myszką, niektóre fotele niesprawne, bieganina po pokładzie bo tu się nie rozkłada, tam się zacięło...... multimedia nie działające.
A miał być Super Airbus 330 Luck Air 12 miejsc biznes, rozkładane 180*kupiony z Emiratów czy Qataru, stacjonujący w Warszawie.
No i gdzie ten super samolot. Czuję się wydmuchany.
W drugim tygodniu przylecieli biznesem wkurzeni turyści, opóźniony dreemliner z fotelami premium zamiast biznes
Będą reklamacje.
Jak nie zmienicie przewoźnika to ta Blue Panorama przechrzczona na Luk Air pociągnie Was na dno.
Zaletylot bezpośredni
~M / 2021-01-21 10:29
Ocena: 1.00 / 5
Itaka skróciła pobyt o jeden dzień z przyczyn zależnych od biura podróży. W dalszym ciągu odmawiają zwrotu pieniędzy za jeden dzień, chcą oddać zdecydowanie mniejszą kwotę w formie bonu do wydania w biurze podróży. Zdecydowanie odradzam kupowanie wycieczek w tej firmie.
Zaletybrak
~Turysta byle nie z itaka / 2021-01-19 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści, nawet na pisma nie odpowiadają, przez tel. Po polsku nie rozumieją.
Turystycznemu Funduszowi nie odpowiadają, ani nie podają danych, nie spełniają swoich obowiązków prawa polskiego, itd.
WadyBrak zwrotów na wykupione wycieczki, które sami wcześniej odwołali. Ani 1 złotówki.
~ERNEST / 2021-01-12 13:43
Ocena: 1.00 / 5
ITAKA OSZUSCI
Widzę ,że nie jestem jednym z wielu oszukanych przez ITAKE.
w styczniu roku 2020 wpłaciłem zaliczkę na wycieczkę ,która się nie odbyła.
Do tej pory walka z UFG i z ITAKA o zwrot pieniędzy.
Zasłaniają się że nie uzyskali odpowiedzi z UFG.
Jak wiem że uzyskali odpowiedz z UFG.
Inne biura podróży pozwracały pieniądze za nie odbyte wycieczki oprócz OSZUSTÓW ITAKI.
PROSZĘ KLIENTÓW ZAKUPUJĄCYCH TERAZ WYCIECZKI ZEBY OMIJAC ITAKĘ Z DALEKA
Zaletyżadnych
Wadyoszuści
~Domin / 2020-12-30 15:50
Ocena: 1.00 / 5
oszuści którzy nie chcą oddać pieniędzy... specjalnie wprowadzają w błąd, by przedłużyć czas... zaliczka była wpłacona półtora roku temu, miała być zwrócona w listopadzie, teraz walka z funduszem... brak wsparcia i ciągłe kłamstwa, nie polecam!
Zaletybrak
Wadyoszuści
~Rafał / 2020-12-30 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Wybrałem itakę ponieważ długo jest na rynku. Z powodu COVIDA wakacje odwołano. I zaczeły sie problemy. Zaliczkę zapłaciłem bonem turystycznym. Oficjalnie biuro w Zabrzu potwierdziło mailowo zwrot gotówki na konto za 180 + 14 dni od momentu mojego zgłoszenia. Nastepnie kilka dni przed kończacym sie terminem zwrotu zaliczki na konto dostaje informacje o tym że musze złożyć wniosek do UFG. To jeszcze wytrzymałem. Ale to co zrobili na koniec to jakaś kpina. Napisałem maila do itaki czemu moj wniske nadal czeka wpłatę od operatora turystycznego. Szanowna Pani kierownik po kilku dniach poinformował mnie iż nie dostanę zwrotu gotówki ( a wydałem gotówkę na wakacje w Polsce liczac na zwrot z itaki) Czyli po ponad 200 dniach oczekiwania na gotówkę dostaje informację że mam 7 dni na wybranie wakacji i zaplanowanie urlopów w pracy itp.zaproponowali bon wakacyjny.To grzecznie odpisałem że to jakieś nieporozumienie i że nie zdążę wybrać oferty i załatwić urlopu na przyszły rok. Odpisali mi po 10 dniach jak według nich bon już był przeterminowany. Zapytałem sie co teraz nie mam pieniędzy i wakacji przez niedopatrzenie ich kierownika biura. Od miesiąca nie otrzymałem odpowiedzi. Żarty sobie robią z ludzi
WadyNIEKOMPETENCJA
~Greg32ruda / 2020-12-25 00:42
Ocena: 1.00 / 5
W kwietniu miałem wykupione klasyczne Włochy tzn wpłaciłem zaliczkę. Do dzisiaj nie mogę doprosić się o zwrot zaliczki.
ZaletyBrak
WadyOlewają klienta. Nie chcą zwrócić zaliczki choć prawnie się malezy
~Jarek / 2020-12-22 22:48
Ocena: 2.33 / 5
waga na biuro ITAKA - oszusci. Celowo wprowadzaja Klientow w blad obiecujac przez wykupieniem wycieczki ze w przypadku obowiazki kwarantanny na powrocie do kraju bedzie mozna zmienic termin wyjazdu lub zwroca pieniadze. Gdy pojawilo sie rozporzadzenie wprowadzajace obowiazek kwarantanny biuro za zmiane terminu zawolalo dodatkowo 70% ceny wyjazdu !!!! Malo tego zdjeli ze strony internetowej informacje o tym ze zwroca pieniadze lub zagwarantuja zmiane terminu.
Potraktowali nas jak dziadow tym samym zbijaja majatek na krzywdzie Klientow. Gratulacje dla Zarzadu !!!
Mam nadzieje ze uda sie komus przeczytac opinie przed wykupem wycieczki w biurze ITAKA
~Andrzej / 2020-12-20 15:26
Ocena: 1.00 / 5
Do tej pory nie zwrócili 1500 zaliczki za odwołaną Grecję w maju . odradzam tych oszustów
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~NM / 2020-12-18 13:53
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam biura podróży. Spędziliśmy tam z mężem dwa tygodnie, z czego 10 dni byliśmy zamknięci na kwarantannie. Oczywiście jechaliśmy na własną odpowiedzialność więc za kwarantannę nie mamy pretensji jedynie o warunki jakie nam zapewnili. Dostaliśmy brudny pokój, cały zakurzony. Na korytarzu było widać ślady butów od brudu. Fotele były całe w plamach. Itaka całkowicie umyła ręce, nie odpisała nam nawet na maila w którym pisaliśmy, że potrzebujemy pomocy, a z rezydentem nie mamy kontaktu. Dziś dostaliśmy odpowiedź na reklamację, że wywiązali się z warunków umowy więc nie ma podstaw do zażaleń. Hotel pięciogwiazdkowy ale o chore osoby nie zadbali w ogóle. W gorączce z covidem spędziliśmy 10 dni w niesprzątanym pokoju, brudnym pozostawieni sami sobie. Nie spodziewałam się, takiego zachowania po tak renomowanym biurze podróży jakim jest Itaka.
~Israka / 2020-12-15 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Wykupiłem wczasy Egipt na luty 2021. Zmiana daty ferii. Próbuję się dodzwonić do itaki i spróbować rozwiązać temat. Oczywiście wpłata została uiszczona. Brak kontaktu. Odradzam oszuści i tyle. To koniec tego biura !!!
Zaletybrak
Wadysame wady
~Adam / 2020-12-10 22:35
Ocena: 1.33 / 5
wyjazd do egiptu w listopadzie 2020
hotel fajny plaża piękna rafa takzę no i tyle. Miał być podgrzewany basen nie było, miał być pokój z widokiem na morze a nie było. Po przylocie napisałem skarge i nie wierze co czytam. Okazuje sie ze basen jest podgrzewany w sezonie zimowym (sezon zimowy trwa od listopada do marca) i Itaka twierdzi (mimo zapisu w swojej OWU) że basen w listopadzie to sezon letni :):):). Pokój który miał być z widokiem na morze ba który został nam sprzedany nie istniał w ofercie :):):) Więc odwołałem się i mam czekać teraz nie 30 dni ale 90 dni hahaha. Ostatni raz polecieliśmy z nimi. Omijać szerokim łukiem
Zaletyplaża, hotel, obsługa, rafa
WadyITAKA
~hawek / 2020-12-10 12:44
Ocena: 2.33 / 5
Byłem wieloletnim klientem Itaki,ale to co oni wyprawiają to zwykłe metody zbójeckie.
Wycieczka wisi na tablicy. Wszyscy komplet, ludzie wpłacają pieniązki i w tm momencie kiedy jest full, nagle wycieczka anulowana. Ci co wpłacili teraz będę się szargać o zwrot. Omijajcie szerokim łukiem! Jeśli chcecie nie nabawić się poważnej nerwicy!
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko
~pbu / 2020-11-28 09:24
Ocena: 1.33 / 5
Nigdy więcej wyjazdów z Itaką, nawet gdyby dopłacali. W ramach oszczędności biuro skróciło nasz pobyt, tłumacząc oczywiście epidemią zamiast zorganizować kolejny lot albo chociaż zaproponować powrót komercyjnymi liniami. Zwrot kosztów obejmuje absolutne gorsze, a i tak na odpowiedź w sprawie reklamacji trzeba czekać 30 dni. Propozycja biura, to zwrot różnicy w postaci bonu na kolejne wyjazdy z nimi, co jest chyba zwykłą kpiną. Oczywiście odmowa takiego rozwiązania to oczekiwanie kolejnych 30 dni. Więc jak chodzi o biuro podróży to nie polecam nawet najgorszemu wrogowi, najlepiej omijać szerokim łukiem i nawet nie myśleć o wybieraniu ich oferty.
Zaletybrak
Wadyskrócenie urlopu tylko ze względu na oszczędności firmy, obsługa klienta właściwie nie istnieje, rozpatrywanie reklamacji to koszmar.