Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1054 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zawiedzionawczasowiczka / 2021-06-07 09:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro widmo - brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu. Infolinia niby pracuje, ale wisząc na telefonie non stop przez cztery dni - nie udało się ani razu uzyskać połączenia. Tak Itaka dba o wysoką jakość świadczonych usług :( W biurze w punkcie sprzedaży - pracownicy nie mają możliwości wglądu w rezerwację - bez komentarza.
    NIE POLECAMY, rezygnujemy z wyjazdu, trudno przepadnie zaliczka.
    Wadybrak kontaktu
  • ~Alex / 2021-06-07 08:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Polecają 5* hotel w Zakyntos w dobrej cenie. Może i hotel dostał lub kupił sobie taką kategorię, jednak maksymalna klasyfikacja tego hotel to 3*. Według mnie biuro podróży powinno zaniżyć klasyfikację jak robią to inne seryjne biura podróży.
    ZaletyCzystość, obsługa
    WadyKlasyfikacja maksymalna 3*
  • ~Andrzej / 2021-06-06 20:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma która celowo oszukuje i wprowadza w błąd. Następnie podaje przyczynę i nie chce wypłacić odszkodowania. Po długich negocjacjach zaniża kolosalnie sumę odszkodowania i proponuje bon wakacyjny. Tragedia- proszę bardzo uważać na firmę, rezydenci na miejscu gwarantują reklamację po powrocie sytuacje ulega diametralnej zmianie. Dodatkowo zastanawiam się nad pozwem sądowym.
    Wadyobsługa zdalna reklamacji i kontakt
  • ~WJ / 2021-06-04 17:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Na poziomie prezentacji i sprzedaży oferty sielanka. Rzeczowo, dokładnie. Nawet oczekiwanie na połączenie z konsultantem jest szybsze i dłużej dostępne.
    Po zapłaceniu całości Itaka anuluje rezerwację, proponując dwa hotele w innej lokalizacji lub bony turystyczne, żadnej opcji zwrotu pieniędzy. Ponieważ lokalizacja uległa zmianie jedna z par chciała zrezygnować. Żal mi branży, która bardzo ucierpiała na pandemii i zapronowaliśmy zmianę na inne osoby. Z 2 dorosłych na jednego dorosłego i dwoje małych dzieci. Itaką w tym momencie policzyła za dziecko (poniżej 10 roku życia) policzyła o 30% więcej niż za dorosłego. Natomiast dziecku nie przysługiwała limit bagażu.Potem dostałam informację, że mam jeszcze raz zapłacić i było to 3 dni po zaksięgowaniu wpłaty Efekt jest taki, że mam nadpłatę, której nie mogę odzyskać. I jeszcze skrócono nam pobyt o cały dzień. Z premedytacją, Itaką wiedziała, że wrócimy czarterem Smartwings, który przywiózł klientów z Polski.
    WadySłaba komunikacja, trudności z połączenie, informacja o anulowaniu oferty nie wiązała się ani za zwrotem zapłaty ani dodatkowego ubezpieczenie. Kazano się zwrócić do ubezpieczyciela mimo, że umowa była z Itaką i to Itaką anulowała rezerwacje.
  • ~Anna / 2021-06-02 15:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeszcze nie wylecieliśmy a już zonk. Pobyt był wykupiony do 05.09.2021 a doba hotelowa do 04.09.2021 przy wylocie o godzinie 03.35. Można oczywiście przedłużyć dobę hotelową na miejscu w recepcji. Liczyłam się z faktem powrotu o takiej godzinie, jednak nie spodziewałam się, że doba hotelowa skończy się 12 - 13 godzin przed wylotem do Polski.
  • ~Karolina / 2021-05-31 00:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Firma Itaka pisze w ofercie 8 dni lecz z Wrocławia wylot godz 14.40 o 21 byliśmy na miejscu a później sobota 11.40, czyli odchodzą nam 2 dni pobytu. Wykupiliśmy fajny hotel i 2 wycieczki z których jesteśmy bardzo zadowoleni, jednak co do rezydenta mamy pewne ALE sam wspomniał, żeby napisać do niego na messengerze i abyśmy mieli stały kontakt i tak tez uczyniliśmy i nadszedł dzień wylotu i firma Itaka wolała nie zabrać wszystkich pasażerów spod hotelu i jechać na lotnisko bez nas, gdzie na każda z wycieczek ilość ludzi była liczona za każdym razem tak na wylot nie. Musieliśmy zapłacić dodatkowo 100$ za transport na lotnisko oczywiście rezydent wysłał swojego człowieka i poinformował, ze taksówka z hotelu będzie kosztować dużo więcej a wcale nie bo zapytałam Pani w recepcji i kosztowała mniej bo Pan zabierający nas nawet nie miał jak wydać 10$ nie jestem zlotówą ale nie byliśmy zwykłymi kowalskimi biorący najtańszy hotel i zero wycieczek a napiwek dajemy zawsze jeśli obsługa nam się podoba tak w tym wypadku nie uważałam abym miała dać temu Panu napiwek. Jestem oburzona postawa Pana rezydenta jak zawsze jeździłam z Itaka tak aktualnie zaryzykuje w sierpniu lecieć z innym biurem podróży.
  • ~Robert / 2021-05-27 16:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Po prostu żenada.
    Aby kupić wycieczkę później martw się sam. Pół dnia trwały przepychanki między wakacje pl a itaka kto ma nam wygenerować kody do testów covid. Wreszcie kupiliśmy sami testy covid a po pięciu minut od zakupu dostaliśmy email z itaka z kodami. Żal pl po prostu. Pozdrawiam Robert
    ZaletyFajne oferty
    WadyWady jak w opinii
  • ~beemka / 2021-05-27 13:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem klientka Itaki od dłuższego czasu, ale to jest jedyne biuro podrózy, które jawnie skraca wakacje, piszac w ofercie 8 dni podczas gdy turysci sa tylko 6, Dlaczego?bo z reguły loty z Wrocławia sa wieczorem (na miejscu w nocy) a wylot ostatniego dnia rano. Powinni szczerze napisac 6 dni na miejscu. Dodatkowo w czasie pandemii ciezko sie skontaktowac z infolinia.
  • ~Anna / 2021-05-26 15:49
    Ocena: 3.33 / 5
    Z wycieczki do Turcji jesteśmy zadowoleni, ale już Itaki nie. To były moje pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem. Nie poinformowali nas o odwołaniu lotu, na ostatnią chwilę musieliśmy szukać innej oferty. Ale kasę wzięli już po posiadaniu informacji, że wycieczka się nie odbędzie. Pewnie celowo, żeby klient nie uciekł. W wyniku zmiany rezerwacji Itaka ma oddać nam pieniądze. Mają na to dwa tygodnie, czekamy już miesiąc. Dodzwonić się do nich praktycznie niemożliwe.
    W tych czasach powinno szanować się każdego klienta. Dla mnie biuro do odstrzału. W ten sposób traci się potencjalnych klientów.
    Gratuluję takiego podejścia i obsługi.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność, brak profesjonalizmu, olewanie klienta
  • ~Rysi@k / 2021-05-24 21:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem pobyt w Grecji wszystko szło dobrze do chwili gdy 22 maja 2021 r otrzymałem dokumenty z godzinami wylotu. Drobnym drukiem napisano abym wypełnił formularz PLF na stronie https://travel.gov.gr/. po zalogowaniu postępowałem zgodnie ze wskazaniami wbiłem adres mailowy a po wbiciu hasła strona się nie otworzyła. Poczyniłem kolejne podejścia lecz bez skutku, postanowiłem się skontaktować z biurem Itaka.pl i Wakacje .pl aby otrzymać informację co dalej robić. Okazuje się ,że telefony nie są odbierane tak podaje system zgłoszeniowy biura z uwagi na duże obciążenie pracą. Następny dzień to 23 maja niedziela biura nie pracują. W dniu 24 maja poniedziałek wylot o gadzinie 06.35 pojechałem z żoną na lotnisko okazuje się , że bez dokumentu PLF nie zostaniemy odprawieni. Jesteśmy w kraju napisałem maila na klient@wakacje.pl bo telefonicznie nie ma możliwości porozmawiania z obsługą. Zobaczymy jak długo będziemy czekać na odpowiedź.
    Zaletymoże mają i zalety
    Wadyale w stresie nie są wstanie zapanować nad sytuacją
  • ~Adam / 2021-05-20 06:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli złodzieje, naciągacze, chamscy z klientem, dorabiają się na swoich błędach i nie czują swej pomyłki. Omijajcie to żenujące biuro z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~anonim / 2021-05-19 21:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Many zeszłoroczny bon wakacyjny którego nie można zrealizować.
    ITAKA - infolinia nie potrafią udzielić informacji odsyłają do biura gdzie zero kompetencji ze strony obsługi. Koszmar, brak konkretnej odpowiedzi a czas leci, obracają kasą z bonów i klienta mają w d..ie.
    Czekam na odpowiedź mailową ale jak widzę co ludzie piszą to nie spodziewam się pozytywnej reakcji ze strony ITAKI.
  • ~klient z Marsa Alam / 2021-05-14 20:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo jestem rozczarowana. Itaka nastawiona na kasę. Ważne, żeby zrobić przelew. Hotel jest niefajny, jedzenie nijakie. Wydaje mi się, że Itaka nawet te hotele nie sprawdza. Druga sprawa jest taka, że kupując wycieczkę w takiej znanej firmie zakładam, że firma pomysłi o mojej wygodzie i zgłosi wczesniej, jeśli muszę podjąć dodatkowe kroki. Kupiliśmy wycieczkę od sobotę (doba hotelowa od 12:00), przyjechaliśmy do hotelu w niedzielę o 3:00. Wyjazd z hotelu w następną sobotę o godzinie 21:15. Ale mamy wymeldować się w sobotę o 12:00 i jak powiedziała Pani rezydent: "tak jest na całym świecie. Musi Pani dopłacić, jeśli chce Pani przysłużyć dobe". Ok, Fajnie by było wiedzieć o takich rzeczach na "dzień dobry", kiedy kupuję wycieczkę, przed zrobieniem przelewu. Natomiast firma działa na zasadzie "zapłac, a potem się dostosuj". Może oni gdzies wspierali super małym druczkiem o tej dopłacie, ale nie chce mi się nawet tego analizować. To tak zwany ukryte koszty. Nie polecam tego biura podróży. Chyba że ktoś lubi być zaskoczonym różnymi sytuacjami.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOlewają klienta
  • ~Ania / 2021-05-14 20:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Szanowni Państwo firma Itaka odmówiła nam realizację bonu na wyjazd do Polski. Domagała się wykupu wycieczki zagranicznej.Oddaliśmy sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że Itaka nie ma prawa tego robić.Rzecznik nakazał zwrot pieniędzy z bonu lub rezerwację z bonu wyjazdu nad Polskie morze.Jeśli macie Państwo taki problem zgłaszającej to.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Małgorzata / 2021-05-12 19:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie mogę się od wielu dni z nikim skontaktować w sprawie zwrotu pieniędzy za moją zeszłoroczna rezerwację. Nie otrzymuję odpowiedzi na maile. Na infolinii Pani obiecała mnie przełączyć do koleżanki, po czym zrzuciła mnie do głównego menu. 40 min czekania i nic!
  • ~Luke Z / 2021-05-07 07:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestesmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w Turcji. Biuro Itaka spisalo sie na medal. Hotel rewelacja! Pierwszy raz z Itaka, wczesniej zawsze z TUI. Moge szczerze uznac wyjazd z Itaka o niebo lepiej zorganizowany.
  • ~Elda / 2021-05-06 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna obsługa,w biurze Itaki w Krakowie salon w Bonarce, odradzam!
  • ~Marzena / 2021-05-03 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka na Kubę w styczniu 2021 była jedną wielką porażką.Po przylocie poinformowano nas o skróceniu pobytu o tydzień.Po powrocie proponowano bon wręcz się upierali przy swoim,moje argumenty że to z ich winy nie przyniosły skutku.Sprawę oddałam do adwokata.Po dwóch miesiącach zwrócili pieniądze. To biuro już dla mnie nie istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~anka / 2021-04-28 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel be live collection okazał się ogromną porażką pod każdym względem!!! pokój z widokiem na ocean z dopłatą 3660 zł to jakieś nieporozumienie!!!! hotel wymaga naprawdę i remontu i czystości!!!
    drzwi wejściowe z przeświatami 3cm na klatkę schodową - jak i kałuże po deszczach, szarpanie się z oknami - tak stare, all inclusive - to jakaś pomyłka! bary otwarte od 10-18 a na stronie (biuro) itaka opisane że 24 h, restauracje dośc ze brudne zaczynąjąc od szklanek po stoliki, jedzenie w skali od 1-5 dałabym 3 !!! baseny brudne, w weekendy było bardzo dużo przyjezdnych dominikańczyków, to co w tygodniu było zamknięte - dla nich otwierali wszystko! doprosić się o sejf - który ktoś zablokował trwało 3 dni !!! Naprawdę nie polecam - bo wycieczka nie należy do najtańszych ( nie to żeby się czepiać -bo do takich ludzi naprawde nie należę!) Każdy z kim się rozmawiało miał podobną opinię!!! i jeszcze dodam o przlocie firmą LOT - SZOK!!! 10 h lotu dali 0,5 butelki wody, "obiad" gdzie ledwo zaczeli rozdawić - kończył się wybór ! no i kolacja zdechła bułka-kanapka, której nie dało się zjeść !!! (tak 2 posiłki) każdy sok, wino, co kiedyś było standardem - za wszystko trzeba płacić , jeżeli chodzi o panią rezydent - kiedy powiedzieliśmy,że to jaki mamy pokój i jesteśmy w szoku- stwierdziła, że i tak wszystkie są takie same (inni mieli wilgoć )
  • ~Aneka / 2021-04-25 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro! Wykupiliśmy wczasy w tamtym roku, oczywiście pieniędzy oddać nie chcieli i zaproponowali bon turystyczny który podkreślali można wykorzystać wszędzie w tym w Polsce. Teraz okazuje się za na Polskę zrealizowany być nie może. Porażka. Nigdy tam nie wrócę i nie polecam. W tych czasach powinni wspierać polska turystykę a nie dawać zarabiać innym.
    ZaletyBrak zalet, oszuści i w biurze i tam wyżej
    WadySame wady, oszuści jakich mało
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1054
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 945
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 207
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.77, ilość opinii: 57
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062