Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2021-05-14 20:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Szanowni Państwo firma Itaka odmówiła nam realizację bonu na wyjazd do Polski. Domagała się wykupu wycieczki zagranicznej.Oddaliśmy sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i okazało się że Itaka nie ma prawa tego robić.Rzecznik nakazał zwrot pieniędzy z bonu lub rezerwację z bonu wyjazdu nad Polskie morze.Jeśli macie Państwo taki problem zgłaszającej to.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Małgorzata / 2021-05-12 19:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie mogę się od wielu dni z nikim skontaktować w sprawie zwrotu pieniędzy za moją zeszłoroczna rezerwację. Nie otrzymuję odpowiedzi na maile. Na infolinii Pani obiecała mnie przełączyć do koleżanki, po czym zrzuciła mnie do głównego menu. 40 min czekania i nic!
  • ~Luke Z / 2021-05-07 07:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestesmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w Turcji. Biuro Itaka spisalo sie na medal. Hotel rewelacja! Pierwszy raz z Itaka, wczesniej zawsze z TUI. Moge szczerze uznac wyjazd z Itaka o niebo lepiej zorganizowany.
  • ~Elda / 2021-05-06 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna obsługa,w biurze Itaki w Krakowie salon w Bonarce, odradzam!
  • ~Marzena / 2021-05-03 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka na Kubę w styczniu 2021 była jedną wielką porażką.Po przylocie poinformowano nas o skróceniu pobytu o tydzień.Po powrocie proponowano bon wręcz się upierali przy swoim,moje argumenty że to z ich winy nie przyniosły skutku.Sprawę oddałam do adwokata.Po dwóch miesiącach zwrócili pieniądze. To biuro już dla mnie nie istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~anka / 2021-04-28 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Hotel be live collection okazał się ogromną porażką pod każdym względem!!! pokój z widokiem na ocean z dopłatą 3660 zł to jakieś nieporozumienie!!!! hotel wymaga naprawdę i remontu i czystości!!!
    drzwi wejściowe z przeświatami 3cm na klatkę schodową - jak i kałuże po deszczach, szarpanie się z oknami - tak stare, all inclusive - to jakaś pomyłka! bary otwarte od 10-18 a na stronie (biuro) itaka opisane że 24 h, restauracje dośc ze brudne zaczynąjąc od szklanek po stoliki, jedzenie w skali od 1-5 dałabym 3 !!! baseny brudne, w weekendy było bardzo dużo przyjezdnych dominikańczyków, to co w tygodniu było zamknięte - dla nich otwierali wszystko! doprosić się o sejf - który ktoś zablokował trwało 3 dni !!! Naprawdę nie polecam - bo wycieczka nie należy do najtańszych ( nie to żeby się czepiać -bo do takich ludzi naprawde nie należę!) Każdy z kim się rozmawiało miał podobną opinię!!! i jeszcze dodam o przlocie firmą LOT - SZOK!!! 10 h lotu dali 0,5 butelki wody, "obiad" gdzie ledwo zaczeli rozdawić - kończył się wybór ! no i kolacja zdechła bułka-kanapka, której nie dało się zjeść !!! (tak 2 posiłki) każdy sok, wino, co kiedyś było standardem - za wszystko trzeba płacić , jeżeli chodzi o panią rezydent - kiedy powiedzieliśmy,że to jaki mamy pokój i jesteśmy w szoku- stwierdziła, że i tak wszystkie są takie same (inni mieli wilgoć )
  • ~Aneka / 2021-04-25 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biuro! Wykupiliśmy wczasy w tamtym roku, oczywiście pieniędzy oddać nie chcieli i zaproponowali bon turystyczny który podkreślali można wykorzystać wszędzie w tym w Polsce. Teraz okazuje się za na Polskę zrealizowany być nie może. Porażka. Nigdy tam nie wrócę i nie polecam. W tych czasach powinni wspierać polska turystykę a nie dawać zarabiać innym.
    ZaletyBrak zalet, oszuści i w biurze i tam wyżej
    WadySame wady, oszuści jakich mało
  • ~Edi / 2021-04-23 11:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Przekazuje info dla lecących do hotelu royal island na Malediwy. Oferta all inclusive soft itaki to full bord w hotelu.czyli jeden napój do posiłku na osobę i tyle..przez niezrozumiałe kombinowanie przez itake stwarza się ogrom nieporozumień na miejscu w hotelu,nie rozumiem czemu ma to służyć, dlaczego ofertą itaki nie jest zgodna z ofertą hotelu. Hotelowy all inclusive soft mają Niemcy i Rosjanie, pija w całym hotelu cały dzień co chcą bez twardych alkoholi, dla nas nawet woda gazowane poza posiłkami kosztuje fortunę.. Itaka współpracuje z siecią villa hotels, sieć ta ma najdroższe napoje ze wszystkich hoteli, byłem w wieluhotelach...ceny w royal mnie rzuciły na kolana. Wydałem w dwa dni 400$ dodatkowo...lepiej dołożyć i lecieć z innego biura z prawdziwym all inclusive soft albo liczyć się z mega kosztami, aha muzyka dwa razy na tydzień a nie codziennie, 99% opisów na forum o tym hotelu to bzdura!!! Jedyne co to ladna rafa dotyczy domków 211- 226. Na grillu codziennie tuńczyk..kosztuje tu 4 pln/ kg..sok wyciskamy 8.36$
    ZaletyRafa
    WadyDrożyzna
  • ~Jan / 2021-04-21 13:35
    Ocena: 2.67 / 5
    brak rzetelnej informacji o rzeczywistych kosztach anulacji (ubezpieczenie COVID)
    fatalna obsługa klienta na etapie rozpatrywania reklamacji
    rozpatrywanie trwało "wieki" a odpowiedź nie na temat
    BETON - przypomina filmy o PRL Barei

    Nigdy więcej! Żałujemy, że nie wybraliśmy TUI jak poprzednim razem
    Wadybtak rzetelnej informacji o ofercie/ kosztach zwrotu
    FATALNA obsługa klienta na poziomie reklamacji
    reklamacja rozpatrzona negatywnie - przysłowiowa walka z wiatrakami
  • ~Royal tulip / 2021-04-19 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    ITAKA = OSZUŚCI
    Pojechaliśmy z tego biura w październiku do Egiptu , feralny lot z 6 października , niespełna 150 osób z fałszywie dodatnim testem. Zostaliśmy zmuszeni do odbycia kwarantannę w brudnym hotelu dla " covidowców " . Z all inclusive zrobiło się koszmarne więzienie. Przeżyliśmy traumę , Strach, totalny chaos . Pani rezyden na miejscu kompletnie nas olała , nie odbierała wogóle telefonów , nie przyszła do nas ani razu , choćby spytać się jak się czujemy, totalna znieczulica . Po powrocie do kraju , za sfałszowane testy Itaka obiecała rekompensaty w postaci ponownego skorzystania z hotelu , do końca maja ( opłacić musieli tylko przelot i oplaty lotniskowe). Chcąc w lutym skorzystać z tej rekompensaty , Itaka zmieniła zdanie i twierdzi że nie ma nas na liście " dodatnich " i nic się nam nie należy. No po prostu SZOK !!! Banda oszustów.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co możliwe
  • ~BYŁY KLIENT / 2021-04-14 20:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Jakaś masakra z tymi bonami. Oszukali klientów i na dodatek przejdzie im to płazem. Kończę z tym biurem podróży, przeszli samego siebie.
    ZaletyPo roku nadal nic nie wiedzą co z wycieczkami.
    WadyOszukali klientów na bony i ujdzie im to na sucho.
  • ~m.a / 2021-04-09 09:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Wraz z mężem wykupiliśmy wczasy w 2020r do Włoch , oczywiście nie doszły do skutku, wzieliśmy bon zamiast zwrotu gotówki, oczywiście nikt nas nie informował z Itaki, że można go wykorzystać tylko na zagraniczny wyjazd samolotem , chcieliśmy w tym 2021r skorzystać z oferty w Polsce, ale nam odmówiono, tylko za granica, z biurem Itaka jeżdzimy już ładnych kilka lat i niestety biuro nas , stałych klientow bardzo zawiodło , czyli będziemy zmuszeni poszukać innego biura w przyszłości ,kiedy się unormuje sytuacja i tak się traci klientów / ale widocznie im nie zależy/ .
    Wadybrak poszanowania dla klienów / wyciąganie kasy/
  • ~Miron / 2021-04-07 13:53
    Ocena: 4.33 / 5
    Trzeba się tysiąc razy zastanowić nad wyborem i rezerwacją imprezy, bo odwrotu bezkosztowego nie ma. Nawet jesli sie ubezpieczysz od rezygnacji to i tak stracisz kasę.
    ZaletyMnóstwo różnorodnych ofert
    WadyDrożyzna. Cena imprezy początkowo wydaje się do przyjęcia. Po zapoznaniu sie z dodatkowymi kosztami m.in. na wstępy, wieczorki itd to głowa zaczyna być bardzo duża....
  • ~Marcin / 2021-04-06 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem tak samo jak poprzednicy oszukany przez itake. Bonu za poprzedni odwołany wyjazd nie mogę wykorzystać na wakacje w Polsce. Nikt mnie o tym fakcie nie informował przy wyborze bon czy zwrot gotówki. Chcąc pomoc firmie wybrałem bon i teraz mają mnie gdzieś.
    WadyOszustwo, celowe wprowadzanie w błąd.
  • ~Grażyna Jolanta / 2021-04-05 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam przed wyjazdem z tym organizatorem w realiach pandemii.
    Tygodniowy wypoczynek all inclusive 20-27.03. Pierwszego dnia po przyjeździe wykonano nam test na COVID (bardzo wątpliwej jakości) który dał wynik pozytywny. Odseparowano mnie od innych gości hotelowych w oddalonym, odosobnionym pokoju bez możliwości jego opuszczania. Kwarantannę nałożono do niedzieli, do godziny 24. Oferta all inclusive dla osoby w moim położeniu ograniczona została do 3 posiłków dziennie i wody do picia. Żadnych soków, kawy ani alkoholu nie uświadczyłam. Zainteresowanie rezydentki moją sytuacją było zerowe. Sama musiałam dodzwonić się do lobby hotelowego, stamtąd uzyskałam kontakt do rezydentki, która nawet nie wiedziała, że jacykolwiek jej podopieczni zostali odizolowani. Jej rola ograniczała się do powtarzania, że 'będzie dobrze'. Zapewniała, że jeżeli nie zrobię drugiego testu po 72h będę mogła samolotem w sobotę po 20 wracać wraz z pozostałymi uczestnikami wyjazdu. Poza mną odseparowana została jeszcze część rodziny (ojciec wraz z dziećmi - matka nie) którzy znaleźli się w takiej samej sytuacji. Lekarz, który nas później odwiedził nie stwierdził żadnych objawów i wyraził też zgodę, abyśmy mogli korzystać z kawałka plaży oddalonego od pozostałej części kurortu - pod warunkiem, że ośrodek wygrodzi ten fragment choćby taśmą, która będzie jasno określała granice. Administracja ośrodka jednak nie wyraziła na to zgody. Zamknięta w odizolowanym pokoju zostałam do czwartku, kiedy to poinformowano mnie, że pomimo zapewnień rezydentki - bez wykonania drugiego testu, który oczywiście musi być negatywny - nie będę mogła opuścić ośrodka - a co za tym idzie - Egiptu w zaplanowanym wcześniej terminie. Istotne jest zrozumienie sytuacji w której się znalazłam. Wg opisu wycieczki - internet miał być dostępny w lobby (co okazało się nieprawdą). W moim pokoju nie było żadnego zasięgu wi-fi. Gdyby inny uczestnik wycieczki nie kupił mi karty z internetem na 3 dni za blisko 30 euro - pozostałabym praktycznie bez możliwości kontaktu, w obcym kraju, odizolowana w zamkniętym pokoju podczas kiedy mój turnus wróciłby już do Polski. Pomimo zapewnień rezydentki o możliwości powrotu do kraju bez dodatkowych testów - ten został jednak na mnie praktycznie wymuszony - albo zostaję do niedzieli, do 24 (podczas gdy 'mój samolot' odlatuje w sobotę) albo robię dodatkowy test za około 50 dolarów. Testu wykonywać nie chciałam głównie dlatego, że pomimo braku objawów traktowałam wynik pierwszego testu jako bardzo pechowy, no ale może prawdziwy - niektórzy przecież przechodzą to diabelstwo bezobjawowo. Bałam się więc, że drugi test również okaże się pozytywny i będę zmuszona pozostać w pokoju hotelowym kolejny tydzień. Jak wtedy miałby wyglądać mój powrót do kraju i kto finansowałby ten przedłużony pobyt? Zbyt wiele niewiadomych budziło realny strach. Finalnie drugi test wykonałam w czwartek o 10:30. Wynik otrzymałam w piątek o 20 - negatywny. I dopiero wtedy mogłam opuścić odizolowany pokój i 'cieszyć się wakacjami' - całe kilka godzin soboty przed wyjazdem.
    Wiarygodności testu nie mam jak podważyć w tej chwili toteż żadne realne prawa reklamacyjne mi nie przysługują. Trudno nie odnieść wrażenia że zostałam zwyczajnie 'przekręcona'. Przeciwciał na dzień dzisiejszy nie mam - toteż trudno wierzyć że covida ledwo ponad tydzień temu przechodziłam - zgodnie z wynikiem pierwszego testu. Pomimo wykupienia all inclusive nie mogłam z niej korzystać i byłam dużo 'tańszym' gościem podczas swojego pobytu.
    Największy mam jednak żal do organizatora i rezydentki. Sytuacja była dla mnie trudna, częściowo nie wiedziałam co się dzieje i gdzie jestem przenoszona - a zainteresowanie rezydentki było zerowe. Sama musiałam ją prosić, żeby choćby zapytała czy się dobrze czuję, czy wszystko w porządku i czy czegoś mi nie trzeba. Informacje, które mi przekazała odnośnie możliwości powrotu też okazały się nieprawdziwe.

    Wiem, że sytuacje, w które wmiesza się pozytywny wynik tego feralnego testu nie są łatwe - jednak organizator powinien być na nie przygotowany i mieć jakikolwiek plan działania czy informowania podróżnych.
    Jakiekolwiek procedury czy zalecenia dla rezydenta też powinny być standardem.

    Ja niczego takiego nie uświadczyłam - dużo chaosu, niezrozumienia, olewatorstwa i ignorancji.
    A to wszystko zakupione pod fałszywym frazesem 'Wymarzonych wakacji'.

    W aktualnej sytuacji i formie - zdecydowanie odradzam każdemu i przestrzegam przed wyborem tego biura podróży.
  • ~Grzegorz / 2021-03-22 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    U mnie to samo, wziąłem bon, żeby pomóc Itace a nie mogę go użyć na wakacje w Polsce. Biuro podróży powiedziało mi, że mogę go użyć na dowolne wakacje. A teraz twierdzą, że tylko za granicą i to samolotem lub autokarem nie mogę nawet z własnym dojazdem. Powołują sią na jakąś ustawę. O której nie było mowy w regulaminie bonu czy regulaminie Itaki.

    Czy ktoś zgłaszał do UOKiK? Albo tak jak ktoś wcześniej pisał pozew zbiorowy?
    Zaletybrak
    Wadyoszuści
  • ~Ja85 / 2021-03-12 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wiele osób poniżej rowniez zdecydowaliśmy się na bon. Ponoć można go wykorzystać na dowolne wakacje. A tu boom bo jak chcemy jechać w Polskę to Itaka nie chce tego bonu zrealizować. Jednym słowem oszuści.
    WadyOszuści
  • ~Karol / 2021-03-09 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści wybraliśmy z żoną bon za namową biura podróży i teraz mamy problem z jego realizacja.
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Onio / 2021-03-05 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W 2020 roku ratując budżet Itaki zgodziłem się na bon turystyczny zamiast zwrotu pieniędzy. Miałem informacje ze mogę go wykorzystać na wszystkie wczasy nawet te w Polsce. Teraz okazuje się że wczasy w Polsce oferowane też przez biura Itaki nie mogą być zakupione tym bonem bo jest dojazd własny. Na zagraniczne obecne nie jestem w stanie pojechać i chciałem wyjechać na wczasy w Polsce. Niestety nie mogę wg Itaki. Ale itaka sprzedaje obecnie bony wakacyjne i tam wczasy w Polsce z dojazdem własnym mogą być realizowane. To rozbój w biały dzień. Oszukują klientów.
    WadyOszukują klientow
  • ~EEE / 2021-03-05 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam od wielu lat klientką Itaki i byłam zadowolona do momentu COvid.
    W kwietniu 2020 zgodziłam się na bon w zamian za wpłaconą zaliczkę z wyjazdu, który nie mógł się odbyć w lipcu, przeczytałam wszystko co mi wtedy przedstawiono zanim podpisałam oświadczenie i otrzymałam bon.
    Wydawało się że wszystko jest ok do momentu chęci wykorzystania bonu na wakacje w lipcu 2021 w Polsce.
    Odmówiono mi realizacji bonu na wyjazd z dojazdem własnym w Polsce gdzie miał być opłacony hotel + wyżywienie na dwa tygodnie, przedstawiając jakieś wyciągi z regulaminu, którego na oczy nie wdziałam. Argumenty że zostałam wprowadzona w błąd zostały zignorowane.
    Na oświadczeniu ani na bonie takich informacji nie było, bo inaczej wybralibyśmy gotówkę. Jak poprosiłam Centrum obsługi Klienta o interwencję to ogólnie przy każdym odparciu ich założeń otrzymałam tylko podtrzymanie decyzji odmownej i żadnych argumentów. Rozbój w biały dzień, trzymają moją kasę od roku i nie chcą zrealizować bonu pomimo że w funduszu gwarancyjnym do bonów nie ma żadnego zapisu odrzucającego możliwość realizacji bonem takich wyjazdów. Szkoda tak traci się klientów. Mam nadzieję że to odczują.
    WadyWprowadzają klientów w błąd
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 36
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929