Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izabela / 2021-06-26 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie zostałam byłą klientką Itaki. Najpierw nie mogłam się przez 2 dni dodzwonić, na maila nikt nie odpowiedział, potem zrobiłam rezerwację wycieczki, od razu całą kwotę a dziś po paru dniach od rezerwacji dostaję telefon że nie ma już miejsc, bo moja wpłata "nie została odnotowana" i przyszła za późno. Nie było jak kiedyś telefonu, maila, itp że coś jest nie tak. Cóż, ceny 200%, klienci są więc można olać jednego. Życzę was aby kolejna fala pandemii zmiotła was z rynku na zawsze a jeśli przeżyjecie abyście tak jak kiedyś żebrali o klienta promocjami, telefonami i mailami. Ja się z wami żegnam na zawsze.
  • ~Pati / 2021-06-24 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam podróży z Itaką. Będąc na innym kontynencie, człowiek powinien czuć się bezpiecznie, mieć rezydenta który się zainteresuje, zadba o spokój klientów i ich bezpieczeństwo, niestety Itaka tego nie praktykuje. Czułam się źle podróżując z tym biurem podróży
    ZaletyŻadne
    WadyBrak odpowiedzialności i opieki nad klientem. Czułam się źle podróżującą z tym biurem.
  • ~Kasiunialipunia / 2021-06-24 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy z Itaka na Lanzarote. Wszystko naprawdę elegancko i super. Pojechaliśmy na 1 dzień na fuerte i to był strzał w dziesiątkę. Pani która ta wycieczkę prowadziła jest najlepszym przewodnikiem jaki zdarzył nam się do tej pory. Kobieta z sercem na dłoni, olbrzymim poczuciem humoru i jeszcze większa wiedzą.
    Co do wycieczki zastrzeżeń brak.
  • ~ewa / 2021-06-24 14:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Jeśli masz się wybrać na wczasy akurat z tym biurem polecam wyłącznie biura stacjonarne Itaki. Na infolinię nie można się dodzwonić, a jak już to miła pani po drugiej stronie nie potrafi odpowiedzieć na pytanie!!! Próbowałam więc na Facebooku, również nie odpowiedziano mi na pytania. Jedyna osoba, która odpowiadała na maile to był pan Kamil z biura w Warszawie na pl Konstytucji 1. Nawet podczas pobytu w Turcji zwróciłam się mailowo do niego z problemem i pomógł!
  • ~niezadowolony Klient / 2021-06-23 13:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeszcze nie wyjechałem a już żałuję wyboru tego biura. DRAMAT! Kontakt telefoniczny z infolinią nie istnieje bez względu na porę dnia czy dzień tygodnia. Można sobie wybierać wewnętrzne jakie się chce.. po 10min oczekiwania rozłącza. Stacjonarne biura mówią wprost. Kupiłeś przez stronę to na infolinię proszę dzwonić bo my prowizji nie mamy.

    Problemy do rozwiązania są drobne ale obsługa Klienta, który już opłacił wycieczkę pozostawia wiele do życzenia. Ciekawe co będzie na miejscu.

    Z mojej strony to pierwsza i ostatnia wycieczka z tym biurem.
    Zaletyjeszcze nie zauważyłem
    Wadyobsługa Klienta, brak kontaktu, olewanie w biurach (chociaż po części się nie dziwię tym ludziom)
  • ~Mario / 2021-06-21 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ITAKA SRAKA tragedia weźcie się do roboty na tej infolinii A nie puszczenie te beznadziejne melodyjki i nabijacie ludzi na kase.Brak kontaktu TRAGEDIA
    ZaletyBarak zalet
    WadyWiele
  • ~Bardzo zawiedziony / 2021-06-20 12:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Pozdrowionka dla klientów Itaki wylatujacych na wakacje do Albani wymeldowanie z pokoju do godz 11.00 wyjazd na lotnisko z hotelu 23.05 kompletny brak zainteresowania przez rezydenta i obsługę hotel osobami wyjeżdżajacymi z HOTELS & RESORTS SPA FA FA
  • ~Monika / 2021-06-20 12:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobre biuro podróży. Wróciłam z Turcji i jedno co bym zmieniła to panią rezydent w hotelu miejscowość Ozdere. Za to pani przewodnik Agnieszka super osoba z wielką wiedzą. Pozdrawiam
  • ~Klaudia i Łukasz / 2021-06-20 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka do Wloch wykupiona na stronie itaka.pl . Wszystko poza kontaktem z infolinia szlo okej do tyg przed wylotem bo wtedy zaczal sie ten caly cyrk. Dokupilismy testy na covid jak kazala pani na samym poczatku. Voucher mial sie pojawic na 3 dni przed wylotem, nie pokazal sie nawet na dzien przed. Niejasno byla opisana sytuacja z bagazem bo niby tylko mala torebka ale do 10kg... nie mieliśmy ochoty doplacac na lotnisku za bagaz,a infolinia nie odbierala przed kilka dni tel.
    WKONCU! Na 3 dni przed wylotem dostalismy maila.. (tak maila nie telefon) ze wycieczka sie nie odbywa w ogóle i mozemy jechac w terminie za 2 tyg lub doplacic i jechac do Grecji. Zadna opcja nie wchodziła w gre ze wzgledu na urlopy i pieniadze bo wycieczka do Włoch juz kosztowala nas bardzo duzo. Łaskawie dodzwoniliamy sie na infolinię po wielu probach. Pani kazala wyslac maila (na ktorego jeszcze nie ma odpowiedzi) z prosba o zwrot kasy bo jak sama przyznala jest to ich wina . Polecila tez zglosic sie do ubezpieczalni bo wycieczka byla ubezpieczona. Poczekamy na ewnetualny kontakt lub zwrot pieniedzy, jeśli to nie nastapi wkraczamy na drogę sądową bo jest to kwota 4tys polskich PLN.
    P.S. dodam też ze w momencie wykupienia czegos na stronie www biuro stacjonarne nie jest w stanie nic pomoc bo sami maja problem z kontaktem.
    ZaletyŁadne zdjecia mozna na stronie sobie poogladac.
    WadyBrak kontaktu z klientem, ogolnie caly opis to jedna wielka wada.
  • ~JK / 2021-06-16 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wykupywanie od Itaka.pl usług typu parking czy testy na covid. Po wpłacie zero odzewu, pieniądze skradzione.Usługi niezrealizowane.
    WadyKradną i wyłudzają kasę przez stronę.
  • ~Zona / 2021-06-16 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez Itakę wymarzona podróż poślubna stała się koszmarem...
    wycieczka została nam skrócona o 7 dni i nie zostaliśmy o tym poinformowani przed wylotem, chociaż Itaka doskonale wiedziała, że całość naszej wycieczki się nie odbędzie. Świadczy o tym chociażby to, że przed naszym wylotem na stronie Itaki była dostępna oferta do tego samego hotelu w terminie 12-19.01.2021. Osoby podróżujące na wycieczkę objazdową 14 dniową wiedziały o tym że wycieczka jest skrócona do 7 dni.

    Co więcej, po przylocie na Kubę , rezydent przekazał nam dwie informację:

    państwa wycieczka zostaje skrócona do 19.01, ponieważ Kuba się zamyka (Hotel przyjmował nowych turystów z Kanady nawet w dniu naszego wyjazdu. Wszyscy z obsługi hotelowej informowali nas, że się nie zamykają. Przedstawione informacje od rezydenta okazały się kłamstwem)
    zapraszam do autokaru nr 3.
    Royalton Cayo Santa Maria, przez Itakę przedstawiony jako 5 gwiazdkowy hotel z opcją All inclusive 24 Ultra - po tygodniowym koszmarze, wróciliśmy głodni. Skromne jedzenie jakie było oferowanie nie odzwierciedlało oferty jaką nam Państwo przedstawili. Ziemniaki w proszku, Ryba słodkowodna - nieprzyjemnie pachnąca. Dodatkowo, chleb i masło, którymi przez większość czasu się żywiliśmy. Na cały hotel jedna buteleczka z oliwą z oliwek i octem balsamicznym. Soki z owoców były dostępne dwa, a i tak rozcieńczone wodą. Pani, która rzekomo miała podawać na talerz to, co jej się wskaże, nakładała po plasterku lub po 2 wyłożonych owoców, a jak się poprosiło o więcej, to kręciła głową. Sytuacje wprawiały nas w zakłopotanie bo wyglądało, że człowiek za dużo wymaga.

    zero owoców morza
    zero sałatek
    zero warzyw
    zero przypraw.

    Raz udało nam się zamówić spaghetti, dostaliśmy zagrzany makaron z keczupem i plasterkiem żółtego sera.
    Frytki zawsze zwęglone - nie do zjedzenia. Po tacos, które było dostępne od 11.30 ustawiały się kolejki. Kto pierwszy ten lepszy, nigdy nie starczyło dla wszystkich.
    Jeśli ktoś chciał zjeść sobie trochę krewetek lub langustę, to musiał zapłacić 10 USD "na boku" /szt. do obsługi którzy pokątnie przynosili jedzenie z zaplecza i przygotowywali.
    Sytuacje, które miały miejsce w hotelu nie powinny się zdarzyć.

    3. w hotelu nie było żadnych atrakcji, nie było żadnych animacji, żadnych dyskotek (hotel 18plus).
    4. brak bezpieczeństwa i zarozumiała obsługa - dochodziło do kradzieży z sejfów! 2 pary z naszej wycieczki zostały okradzione. Kierownictwo hotelu nie chciało wezwać policji i kłamali w żywe oczy. Nie chcieli udostępniać zapisu wejść i wyjść z pokoju. W związku z tym, codziennie zabieraliśmy wszystkie rzeczy ( laptopy, telefony, wizy, paszporty, karty płatnicze i gotówkę) ze sobą wszędzie.
    5. Robactwo w pokoju.
    6. Ciągłe awarie z WC
    7. Brudna plaża - pozostałości paliwa ze statku na brzegu i piasku. Wiele osób, w tym również my, zostało ubrudzonych tą tłustą i kleistą substancją. Plaża, mimo naszych zgłoszeń, nie została wyczyszczona ani zamknięta.

    Zgłaszając reklamację, pracownicy Itaki stwierdzili, że przesadzamy i przyznali voucher tylko za niewykorzystane 6 noclegów co w przełożeniu do całości kosztów wydaje się śmieszką kwotą.

    NIGDY NIGDZIE NIE POLECĘ Z ITAKĄ I NIKOMU JEJ NIE POLECAM.
    Zaletyzero
    Wadycałe mnóstwo, opis powyżej
  • ~Kamil / 2021-06-15 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięli zaliczkę 920 złotych, anulowali wylot z Katowic, tłumacząc się że było mało chętnych,
    nie odbierają telefonów, mieli zwrócić zaliczkę do dwóch tygodni, a dwa tygodnie już minęło. Złodzieje, powinni siedzieć w więzieniu. Przywłaszczyli czyjeś pieniądze, pewnie mają kryzys po pandemii i mszczą się na klientach
    ZaletyPowinni ich zamknąć w więzieniu
    WadyKradną pieniądze
  • ~urszula / 2021-06-14 12:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Z przykrością informuję o złym doświadczeniu z firmą Itaka. Zarezerwowałam wycieczkę do Prowansji , termin wyjazdu 20.06 2021, wpłaciłam zaliczkę a potem z powodu problemu zdrowotnego musialam zrezygnować . W cenie wycieczki było ubezpieczenie na zwrot 100% wpłaconych pieniedzy na wypadek rezygnacji . Efekt- pani prowadząca sprawę poinformowała mnie , że koszty manipulacyjne z tytułu rezygnacji wyniosły tyle co niemal cała kwotę zaliczki a na pytanie dlaczego nie ma zastosowanie ochrona ubezpieczeniowa odesłała mnie do ubiegania sie o zwrot do ubezpieczyciela , poprzez wypełnienie wnioseku i dołaczenie szeregu dokumentów w tym formularzw określonym formacie do wypełnienia przez lekarza.
    W sumie oceniam współpracę za fatalną i nie zamierzam w przyszłości korzystać z usług Itaki , jak rownież bede to odradzać znajomym
    Zaletyjuz nie widzę
    Wadyw mojej ocenie fatalna komunikacja(brak pełnej informacji o możliwych niekorzystnych aspektach) i nieuczciwe załatwienie sprawy rezygnacji. Nieuczciwe w znaczeniu braku pełnejinformacji.
  • ~szymekokular / 2021-06-13 17:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Rodzice wybrali się na Cypr. Brak informacji, brak wsparcia rezydenta, brak oferty dodatkowej - zero wycieczek, brak kontaktu z rezydentem.
  • ~Beata / 2021-06-10 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka. Z Itaką wyjeżdżałam wielokrotnie - co teraz się dzieje? Infolinia nie odbiera, wyjazd 22.06.2021 godz. 23:55 ( wcześniej 18:50- a przy rezerwacji jeszcze wcześniejsza) Wg Regulaminu Itaki dot. wyjazdu na transport jest 2 dni a w naszym przypadku wyjdzie 3. Na pewno nie obejdzie bez reklamacji lub przekazania sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta. Niestety nie polecam Biura Itaka.
    ZaletyBrak
    Wadyj/w
  • ~nigdyWięcejItaki / 2021-06-08 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdejmują wycieczkę ze strony nie informując tych, którzy ją wykupili. Na infolinię nie ma szans się dodzwonić. Kiedy już łaskawie ktoś odbierze, to czy to kobieta czy mężczyzna zawsze rozmawia z kientem jakby za karę tam pracował. Opryskliwi, ciężko się dowiedzieć o jakieś konkrety
  • ~Zawiedziony klient / 2021-06-07 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują rezerwację "z powodu zbyt małej liczby chętnych" i podając alternatywę, nie udzielają podstawowych informacji (cena, godziny wylotu itp.). Nie odbierają telefonów, dwa dni po kilka godzin prób i nic. Nie odpisują na maile. To nie dawna Itaka, tylko biuro Krzak Spółka Bez Odpowiedzialności. OSTRZEGAM WSZYSTKICH: WPŁACONA ZALICZKA TO SPALONE PIENIĄDZE. BYŁEM WIELOLETNIM KLIENTEM. TERAZ - NIGDY WIĘCEJ!!!
    WadyBRAK KONTAKTU.
  • ~zawiedzionawczasowiczka / 2021-06-07 09:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro widmo - brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu. Infolinia niby pracuje, ale wisząc na telefonie non stop przez cztery dni - nie udało się ani razu uzyskać połączenia. Tak Itaka dba o wysoką jakość świadczonych usług :( W biurze w punkcie sprzedaży - pracownicy nie mają możliwości wglądu w rezerwację - bez komentarza.
    NIE POLECAMY, rezygnujemy z wyjazdu, trudno przepadnie zaliczka.
    Wadybrak kontaktu
  • ~Alex / 2021-06-07 08:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Polecają 5* hotel w Zakyntos w dobrej cenie. Może i hotel dostał lub kupił sobie taką kategorię, jednak maksymalna klasyfikacja tego hotel to 3*. Według mnie biuro podróży powinno zaniżyć klasyfikację jak robią to inne seryjne biura podróży.
    ZaletyCzystość, obsługa
    WadyKlasyfikacja maksymalna 3*
  • ~Andrzej / 2021-06-06 20:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma która celowo oszukuje i wprowadza w błąd. Następnie podaje przyczynę i nie chce wypłacić odszkodowania. Po długich negocjacjach zaniża kolosalnie sumę odszkodowania i proponuje bon wakacyjny. Tragedia- proszę bardzo uważać na firmę, rezydenci na miejscu gwarantują reklamację po powrocie sytuacje ulega diametralnej zmianie. Dodatkowo zastanawiam się nad pozwem sądowym.
    Wadyobsługa zdalna reklamacji i kontakt
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.71, ilość opinii: 54
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4650
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4479
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3945
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3003