strona 28 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~ILONA / 2021-07-11 16:42
Biuro tragiczne, nie wywiązuje się z rezerwacji, anulują je kiedy chcą, pobierają bony turystyczne po czym ich nie zwracają. Mieliśmy wyjazd, który nam odwołali, ale w zamian zaproponowali pobyt w uwaga - bloku..... tragedia,. Dodtakowo Ubezpieczyciel pobiera opłatę za nie wykorzystany okres karencji.... Oczywiście nie interesuje ich kodeks cywilny.... TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA -
-
~Grzegorz / 2021-07-09 13:25
Rezerwacja dokonana 07.07.2021, biuro podróży rzemkomo nie zaksięgowało wpłaty w związku z czym anulowali rezerwację. Nadmienię, iż przelew został dokonany tuż po rezerwacji!
Nikt nie zainteresował się czy rezerwacja z mojej strony jest aktualna - telefony i maile istnieją.
Zwrot wpłaconej kwoty podobno ma nastąpić w terminie 14 dni.
NIGDY WIĘCEJ BIURA PODRÓŻY ITAKA!ZaletyBRAKWadyObsługa pozoistawia WIELE do życzenia! Klienta mają za totalne "0" ale to oni są dla mnie czy ja dla nich? -
~Paula / 2021-07-08 13:40
Pierwszy i ostatni raz leciałam z biurem podróży...
Wybierając ofertę, kierowaliśmy się tym, by lot był w miarę w odpowiednich godzinach ze względu na małe dzieci. Lot miał być po godzinie 14 na miejscu mieliśmy być o 19. Dla nas z dziećmi super. Więc bierzemy.
Trzy dni po wpłaceniu całej kwoty dostaliśmy informacje, że lot zostaje przesunięty na godzinę 21.30. - Gdybym chciala leciec tak późno to wybralabym lot z Rzeszowa, a nie z Krakowa... Lotnisko- pakują nas w autobus, po czym zawracają spowrotem, bo okazało się, że biuro podróży nie podpisało umowy na tankowanie samolotu z przewoźnikiem lini włoskich (!) Przez co czekaliśmy kolejne 2h
W efekcie, na miejscu w Turcji byliśmy o 6 rano następnego dnia ! Cała noc z dziećmi na rękach tak nam dała popalić, że pierwszy dzień był totalnie stracony.
Zero opieki ze strony biura.. Rezydentci innych biur byli obecni zarówno przy przyjeździe, jak i odjeździe gości. Tutaj zero zainteresowania klientem...
Wiele więcej mankamentów, by się znalazło.
Nigdy więcej biur podróży.
-
~A.J / 2021-07-08 12:09
Kilkakrotnie korzystałam z ofert biura podróży Itaka. Raczej jestem zadowolona. Oferty są zgodne z opisem. Podróżowałam również z innymi biurami ale w efekcie i tak wracałam do Itaki. ZaletyObiekty zgodne z opisem. Szeroki wybór ofert. Dobrze zorganizowany transport i opieka rezydenta.WadyOferowane wycieczki fakultatywne już podczas pobytu w hotelu. Ceny są zawyżone. Przewodnicy niekiedy z przypadku. Często w programie jest obowiązkowa wizyta w wybranym przez Itakę sklepie :( Urlopowicz zamiast zwiedzać spędza pół wycieczki w sklepie z perfumami (Egipt) skórzanymi wyrobami lub u jubilera (Turcja) itd.
Chociaż zdarzają się niekiedy świetni przewodnicy oraz dobrze dobrany program w moim przypadku była to „Kreta nieznana i Chania” -
~Ewa / 2021-07-07 17:28
Biuro które nie proponuje nic (np.vochera lub pobytu w Polsce) przy rezygnacji z wczasów z powodu pandemii.Z 1000 tys złotych zaliczki zabrali 700 zł.Obsuga fatalna. Zero zaangażowania by zachęcić klienta do innej oferty. ZaletyBrakWadyDuze -
~Hotels / 2021-07-06 19:29
Inna oferta na stronie a inna w rzeczywistości. Umowa blednie skonstruowana, nie chcą oddać kosztów. Nie polecam nikomu. Nie odpowiadają i nie odbieraja telefonow. ZaletyŻadnaWady-inny Hotel
- inna miejscowość
- inna cena -
~Teresa / 2021-07-05 17:19
Aż się boję lecieć z tym biurem. Z mężen ustaliłam, ze ostatni raz pakujeny się z biurem podróży, od przyszłego roku podróżujemy na własną rękę. Ale od początku... Wrzesień 2019 wykupiona Albania all inclusive, z własnego miasta wylot. Ze względu covida odwołano lot z miasta i przeniesiono do innego, potem odwołano wakacje, co zrozumiałe. W tym roku, zaszczepieni juz mamy mozliwość lotu, chcemy z naszego miasta. W korespondencji mailowej przepychanka: najpierw ze nie da się, potem, ze przeciez sami zgodziliśmy się na zmianę miejsca wylotu, ostatecznie, ze za 3 osoby musimy dopłacić po 502 zł, to zmienią nam, bo jak twierdzi osoba ze mną korespondująca, lecimy rejsowym z Krakowa. Szkoda gadać! Zostajemy z tym Krakowem, dojedziemy. Zapłacimy parking. Nie jestem cebulą, ale podejście centrali jest żenujące. Zwłaszcza, ze nie zrezygnowałam rok temu z wylotu, nie prosiłam o zwrot pieniędzy. Moze jednak trzeba było.... Tak więc drodzy państwo z itaki nie macie co liczyć na nasze wakacje u was kupione w przyszłości.podziękuję. ZaletyJeśli chodzi o biuro to brakWadyNigdy więcej z biurem -
~Mirek / 2021-07-04 15:42
Podobnie jak większość wakacje 2020 wysadziło,miała być Turcja ale covid itp,po wpłacie zaliczki wybrałem talon na przyszły rok aby nie dobijać Itaki ,na wiosnę 2021 zdecydowaliśmy się wykorzystać talon i w końcu wyjechać...wybraliśmy Egipt i miejsce w którym byliśmy już czyli sprawdzone A polecone przez przemiłą Panią że Złotych Tarasów w Warszawie...i chyba mieliśmy szczęście czytając komentarze z tego roku...polecam dalej Prima Live w Hurgadzie gdzie praktycznie nie odczuliśmy negatywnych skutków sytuacji w turystyce...wszystko na 5 i widać było że właściciel robi co może aby było ok...fakt jednak że coś się z biurem dzieje bo też przed wyjazdem poczuliśmy lekkie lekceważenie i np. wiadomość o odchodzących długoletnich pracowników (????) Następny urlop sierpień,ale po wpisach chyba będę obserwował sytuację... ZaletyWyjazd i obsługa okWadyNie odczułem -
-
~Mietek / 2021-06-28 00:54
Wykupiłem wczasy rodzinne na Teneryfie. Hotel Blu sea palace. 10 dni przed wylotem zmienili mi hotel na Interpalace. Hotel żenada. To dom starców. 1 drink bar od 11 do 23 00 basen muzykę wyłączają o 18.00Jak ludzie się bawili po 18 wezwali policję. UNIKAJCIE ITAKI I TEGO HOTELU W biurze ITAKI spędziłem 2 godz. żeby wygendfowacrodzinny kodQr poczym na lotnisku dowiedziałem się że rodzinny nie działa i dla 5 osób musiałem generować od nowa. Takie informacje przekazuje itaka. To są moje ostatnie wczasy z itaka. WadyW biurze ITAKI obsługa niekompetentna -
~Marzena / 2021-06-26 14:34
Opinia dotyczy wycieczki do Turcji Club Tarhan Beach
Na wstępie pragnę podziękować wspaniałym ludziom, którzy zajmowali się obsługą na miejscu. Młodzi PRZE pracowici ludzie, zawsze uśmiechnięci, otwarci. Pełen podziw!
Co do samego wyjazdu nie mam zastrzeżeń. Ładne pokoje, spokojne miejsce, piękne kwiaty, palmy, dobre jedzenie.
Jedynym mankamentem w mojej ocenie jest nie dość precyzyjne przedstawianie ofert wycieczek na miejscu. Wycieczka Pamukkale dojazd w jedną stronę miał trwać 3 godziny trwał 5! Powodem było jeżdżenie i zbieranie ludzi po innych hotelach! Stracony cenny czas! Gdybysmy wiedzieli na pewno dwa razy byłoby to przemyślane. Druga sprawa to zanim dotarliśmy do miejsca docelowego przystankami były miejsca gdzie można było nabyć pamiątki i tu dwa razy lub nawet więcej niż na pobliskim bazarze. W miejscu docelowym 2 godziny czasu na samodzielne poruszanie się- stanowczo za mało.
Nie mniej jednak czułam się bezpiecznie, w drodze powrotnej na lotnisku z wizytą przyszedł rezydent co mogło być pomocne dla starszych osób.ZaletyMili ludzie, dobre jedzenieWadyNieprawdziwe przedstawianie ofert wycieczek, a może bardziej niekompletne -
~Izabela / 2021-06-26 10:24
Właśnie zostałam byłą klientką Itaki. Najpierw nie mogłam się przez 2 dni dodzwonić, na maila nikt nie odpowiedział, potem zrobiłam rezerwację wycieczki, od razu całą kwotę a dziś po paru dniach od rezerwacji dostaję telefon że nie ma już miejsc, bo moja wpłata "nie została odnotowana" i przyszła za późno. Nie było jak kiedyś telefonu, maila, itp że coś jest nie tak. Cóż, ceny 200%, klienci są więc można olać jednego. Życzę was aby kolejna fala pandemii zmiotła was z rynku na zawsze a jeśli przeżyjecie abyście tak jak kiedyś żebrali o klienta promocjami, telefonami i mailami. Ja się z wami żegnam na zawsze.
-
~Pati / 2021-06-24 19:49
Nie polecam podróży z Itaką. Będąc na innym kontynencie, człowiek powinien czuć się bezpiecznie, mieć rezydenta który się zainteresuje, zadba o spokój klientów i ich bezpieczeństwo, niestety Itaka tego nie praktykuje. Czułam się źle podróżując z tym biurem podróży ZaletyŻadneWadyBrak odpowiedzialności i opieki nad klientem. Czułam się źle podróżującą z tym biurem. -
~Kasiunialipunia / 2021-06-24 16:14
Byliśmy z Itaka na Lanzarote. Wszystko naprawdę elegancko i super. Pojechaliśmy na 1 dzień na fuerte i to był strzał w dziesiątkę. Pani która ta wycieczkę prowadziła jest najlepszym przewodnikiem jaki zdarzył nam się do tej pory. Kobieta z sercem na dłoni, olbrzymim poczuciem humoru i jeszcze większa wiedzą.
Co do wycieczki zastrzeżeń brak. -
~ewa / 2021-06-24 14:49
Jeśli masz się wybrać na wczasy akurat z tym biurem polecam wyłącznie biura stacjonarne Itaki. Na infolinię nie można się dodzwonić, a jak już to miła pani po drugiej stronie nie potrafi odpowiedzieć na pytanie!!! Próbowałam więc na Facebooku, również nie odpowiedziano mi na pytania. Jedyna osoba, która odpowiadała na maile to był pan Kamil z biura w Warszawie na pl Konstytucji 1. Nawet podczas pobytu w Turcji zwróciłam się mailowo do niego z problemem i pomógł! -
~niezadowolony Klient / 2021-06-23 13:08
Jeszcze nie wyjechałem a już żałuję wyboru tego biura. DRAMAT! Kontakt telefoniczny z infolinią nie istnieje bez względu na porę dnia czy dzień tygodnia. Można sobie wybierać wewnętrzne jakie się chce.. po 10min oczekiwania rozłącza. Stacjonarne biura mówią wprost. Kupiłeś przez stronę to na infolinię proszę dzwonić bo my prowizji nie mamy.
Problemy do rozwiązania są drobne ale obsługa Klienta, który już opłacił wycieczkę pozostawia wiele do życzenia. Ciekawe co będzie na miejscu.
Z mojej strony to pierwsza i ostatnia wycieczka z tym biurem.Zaletyjeszcze nie zauważyłemWadyobsługa Klienta, brak kontaktu, olewanie w biurach (chociaż po części się nie dziwię tym ludziom) -
~Mario / 2021-06-21 23:11
ITAKA SRAKA tragedia weźcie się do roboty na tej infolinii A nie puszczenie te beznadziejne melodyjki i nabijacie ludzi na kase.Brak kontaktu TRAGEDIA ZaletyBarak zaletWadyWiele -
-
~Bardzo zawiedziony / 2021-06-20 12:44
Pozdrowionka dla klientów Itaki wylatujacych na wakacje do Albani wymeldowanie z pokoju do godz 11.00 wyjazd na lotnisko z hotelu 23.05 kompletny brak zainteresowania przez rezydenta i obsługę hotel osobami wyjeżdżajacymi z HOTELS & RESORTS SPA FA FA -
~Monika / 2021-06-20 12:36
Bardzo dobre biuro podróży. Wróciłam z Turcji i jedno co bym zmieniła to panią rezydent w hotelu miejscowość Ozdere. Za to pani przewodnik Agnieszka super osoba z wielką wiedzą. Pozdrawiam -
~Klaudia i Łukasz / 2021-06-20 10:41
Wycieczka do Wloch wykupiona na stronie itaka.pl . Wszystko poza kontaktem z infolinia szlo okej do tyg przed wylotem bo wtedy zaczal sie ten caly cyrk. Dokupilismy testy na covid jak kazala pani na samym poczatku. Voucher mial sie pojawic na 3 dni przed wylotem, nie pokazal sie nawet na dzien przed. Niejasno byla opisana sytuacja z bagazem bo niby tylko mala torebka ale do 10kg... nie mieliśmy ochoty doplacac na lotnisku za bagaz,a infolinia nie odbierala przed kilka dni tel.
WKONCU! Na 3 dni przed wylotem dostalismy maila.. (tak maila nie telefon) ze wycieczka sie nie odbywa w ogóle i mozemy jechac w terminie za 2 tyg lub doplacic i jechac do Grecji. Zadna opcja nie wchodziła w gre ze wzgledu na urlopy i pieniadze bo wycieczka do Włoch juz kosztowala nas bardzo duzo. Łaskawie dodzwoniliamy sie na infolinię po wielu probach. Pani kazala wyslac maila (na ktorego jeszcze nie ma odpowiedzi) z prosba o zwrot kasy bo jak sama przyznala jest to ich wina . Polecila tez zglosic sie do ubezpieczalni bo wycieczka byla ubezpieczona. Poczekamy na ewnetualny kontakt lub zwrot pieniedzy, jeśli to nie nastapi wkraczamy na drogę sądową bo jest to kwota 4tys polskich PLN.
P.S. dodam też ze w momencie wykupienia czegos na stronie www biuro stacjonarne nie jest w stanie nic pomoc bo sami maja problem z kontaktem.ZaletyŁadne zdjecia mozna na stronie sobie poogladac.WadyBrak kontaktu z klientem, ogolnie caly opis to jedna wielka wada. -
~JK / 2021-06-16 18:44
Odradzam wykupywanie od Itaka.pl usług typu parking czy testy na covid. Po wpłacie zero odzewu, pieniądze skradzione.Usługi niezrealizowane. WadyKradną i wyłudzają kasę przez stronę.
strona 28 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »