WadyOferta niezgodna z prawdą!
strona 28 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~Karo / 2021-07-17 22:29
Oferta na stronie hotelu niezgodna z rzeczywistością, mimo że przed wyjazdem upewniałam się telefonicznie czy wszystko jest aktualne( czas pandemii) Nie było all-inclusive, a nawet bufetu, opisanych atrakcji. Wszystkie negatywne opinie o hotelu są przez firmę na stronie ukrywane. Na reklamację zareagowali po miesiącu czasu że nie należy się, tłumacząc się Covidem!!! Fatalna obsługa i komunikacja! -
-
~Monika / 2021-07-17 11:41
Byłam w czerwcu na Zanzibarze i wszystko byłoby super, gdyby nie opóźniony lot z Katowic o 13 godzin. Ze strony Itaki nie było żadnych informacji, nikt nie przyszedł i nie powiedział co się dzieje i ile to potrwa. Byliśmy zdani sami na siebie. Nikt z nas nie wiedział ile czasu spędzimy jeszcze na lotnisku. Dzwoniliśmy na infolinię Itaki, pisaliśmy wiadomości - i nic. Dopiero przez Facebook udało się uzyskać informację, że coś się stało z samolotem. Po przylocie do Polski chcę skontaktować się z Itaką żeby zrekompensowali mój krótszy pobyt o 13 godzin - i nic. Dzwonię na infolinię, zostawiam informację w formularzu kontaktowym na stronie Itaki i do tej pory nikt się nie zainteresował. Odpowiedzialność Itaki DO POPRAWY. Same wakacje na Zanzibarze były cudne - hotel, obsługa na najwyższym poziomie, ale opieka i odpowiedzialność powinna być na każdym etapie podróży! ZaletyHotel, wyżywienie, obsługa hoteluWadyBrak zainteresowania podróżnymi w razie kłopotów -
~Marek / 2021-07-16 11:15
To jest coś zupełnie niewyobrażalnego. Lot został ustalony na 3 rano dnia następnego po wykwaterowaniu z hotelu ! Itaka zmusza do 15 godzin oczekiwania na lot w lobby hotelowym!! To ma być serwis dla klientów??? Nigdy więcej Itaki. -
~Tomek / 2021-07-15 16:48
Myślałem że po roku poduchy firma postara się o klienta A tu ...strona nie aktualna,oferta mija się z prawdą, zanizone gwiazdki w ofercie wszystko nastawione na zapłać i daj spokój!!! ZaletyBrakWadySame 2 raz jadę i ostatni wybiorę inne biuro które stara się również po zakupie wycieczki -
~Adam / 2021-07-15 10:43
WspaniałY hotel
Cudowna obsługa
Cudowne jedzenie
NA PEWNO POWRÓCIMY
POLECAMYZaletyKompleksowa obsługa. Cudowne jedzenie, wspaniały hotelWadyBrak -
~ANDRZEJ / 2021-07-14 20:40
Jeżeli ktoś myśli o wymarzonym urlopie, radzę unikać tą firmą. Nic ona nie ma wspólnego z Itaką z przed paru lat. Brak opieki nad klientem, brak kontaktu z biurem, arogancja osoby odpowiedzialnej za obsługę klienta Małgorzaty Cicheckiej w odpowiedzi na prośbę o kontakt powala. Firma stoczyła się na dno. ZaletybrakWadyarogancja -
~ILONA / 2021-07-11 16:42
Biuro tragiczne, nie wywiązuje się z rezerwacji, anulują je kiedy chcą, pobierają bony turystyczne po czym ich nie zwracają. Mieliśmy wyjazd, który nam odwołali, ale w zamian zaproponowali pobyt w uwaga - bloku..... tragedia,. Dodtakowo Ubezpieczyciel pobiera opłatę za nie wykorzystany okres karencji.... Oczywiście nie interesuje ich kodeks cywilny.... TRAGEDIA TRAGEDIA TRAGEDIA -
~Grzegorz / 2021-07-09 13:25
Rezerwacja dokonana 07.07.2021, biuro podróży rzemkomo nie zaksięgowało wpłaty w związku z czym anulowali rezerwację. Nadmienię, iż przelew został dokonany tuż po rezerwacji!
Nikt nie zainteresował się czy rezerwacja z mojej strony jest aktualna - telefony i maile istnieją.
Zwrot wpłaconej kwoty podobno ma nastąpić w terminie 14 dni.
NIGDY WIĘCEJ BIURA PODRÓŻY ITAKA!ZaletyBRAKWadyObsługa pozoistawia WIELE do życzenia! Klienta mają za totalne "0" ale to oni są dla mnie czy ja dla nich? -
-
~Paula / 2021-07-08 13:40
Pierwszy i ostatni raz leciałam z biurem podróży...
Wybierając ofertę, kierowaliśmy się tym, by lot był w miarę w odpowiednich godzinach ze względu na małe dzieci. Lot miał być po godzinie 14 na miejscu mieliśmy być o 19. Dla nas z dziećmi super. Więc bierzemy.
Trzy dni po wpłaceniu całej kwoty dostaliśmy informacje, że lot zostaje przesunięty na godzinę 21.30. - Gdybym chciala leciec tak późno to wybralabym lot z Rzeszowa, a nie z Krakowa... Lotnisko- pakują nas w autobus, po czym zawracają spowrotem, bo okazało się, że biuro podróży nie podpisało umowy na tankowanie samolotu z przewoźnikiem lini włoskich (!) Przez co czekaliśmy kolejne 2h
W efekcie, na miejscu w Turcji byliśmy o 6 rano następnego dnia ! Cała noc z dziećmi na rękach tak nam dała popalić, że pierwszy dzień był totalnie stracony.
Zero opieki ze strony biura.. Rezydentci innych biur byli obecni zarówno przy przyjeździe, jak i odjeździe gości. Tutaj zero zainteresowania klientem...
Wiele więcej mankamentów, by się znalazło.
Nigdy więcej biur podróży.
-
~A.J / 2021-07-08 12:09
Kilkakrotnie korzystałam z ofert biura podróży Itaka. Raczej jestem zadowolona. Oferty są zgodne z opisem. Podróżowałam również z innymi biurami ale w efekcie i tak wracałam do Itaki. ZaletyObiekty zgodne z opisem. Szeroki wybór ofert. Dobrze zorganizowany transport i opieka rezydenta.WadyOferowane wycieczki fakultatywne już podczas pobytu w hotelu. Ceny są zawyżone. Przewodnicy niekiedy z przypadku. Często w programie jest obowiązkowa wizyta w wybranym przez Itakę sklepie :( Urlopowicz zamiast zwiedzać spędza pół wycieczki w sklepie z perfumami (Egipt) skórzanymi wyrobami lub u jubilera (Turcja) itd.
Chociaż zdarzają się niekiedy świetni przewodnicy oraz dobrze dobrany program w moim przypadku była to „Kreta nieznana i Chania” -
~Ewa / 2021-07-07 17:28
Biuro które nie proponuje nic (np.vochera lub pobytu w Polsce) przy rezygnacji z wczasów z powodu pandemii.Z 1000 tys złotych zaliczki zabrali 700 zł.Obsuga fatalna. Zero zaangażowania by zachęcić klienta do innej oferty. ZaletyBrakWadyDuze -
~Hotels / 2021-07-06 19:29
Inna oferta na stronie a inna w rzeczywistości. Umowa blednie skonstruowana, nie chcą oddać kosztów. Nie polecam nikomu. Nie odpowiadają i nie odbieraja telefonow. ZaletyŻadnaWady-inny Hotel
- inna miejscowość
- inna cena -
~Teresa / 2021-07-05 17:19
Aż się boję lecieć z tym biurem. Z mężen ustaliłam, ze ostatni raz pakujeny się z biurem podróży, od przyszłego roku podróżujemy na własną rękę. Ale od początku... Wrzesień 2019 wykupiona Albania all inclusive, z własnego miasta wylot. Ze względu covida odwołano lot z miasta i przeniesiono do innego, potem odwołano wakacje, co zrozumiałe. W tym roku, zaszczepieni juz mamy mozliwość lotu, chcemy z naszego miasta. W korespondencji mailowej przepychanka: najpierw ze nie da się, potem, ze przeciez sami zgodziliśmy się na zmianę miejsca wylotu, ostatecznie, ze za 3 osoby musimy dopłacić po 502 zł, to zmienią nam, bo jak twierdzi osoba ze mną korespondująca, lecimy rejsowym z Krakowa. Szkoda gadać! Zostajemy z tym Krakowem, dojedziemy. Zapłacimy parking. Nie jestem cebulą, ale podejście centrali jest żenujące. Zwłaszcza, ze nie zrezygnowałam rok temu z wylotu, nie prosiłam o zwrot pieniędzy. Moze jednak trzeba było.... Tak więc drodzy państwo z itaki nie macie co liczyć na nasze wakacje u was kupione w przyszłości.podziękuję. ZaletyJeśli chodzi o biuro to brakWadyNigdy więcej z biurem -
~Mirek / 2021-07-04 15:42
Podobnie jak większość wakacje 2020 wysadziło,miała być Turcja ale covid itp,po wpłacie zaliczki wybrałem talon na przyszły rok aby nie dobijać Itaki ,na wiosnę 2021 zdecydowaliśmy się wykorzystać talon i w końcu wyjechać...wybraliśmy Egipt i miejsce w którym byliśmy już czyli sprawdzone A polecone przez przemiłą Panią że Złotych Tarasów w Warszawie...i chyba mieliśmy szczęście czytając komentarze z tego roku...polecam dalej Prima Live w Hurgadzie gdzie praktycznie nie odczuliśmy negatywnych skutków sytuacji w turystyce...wszystko na 5 i widać było że właściciel robi co może aby było ok...fakt jednak że coś się z biurem dzieje bo też przed wyjazdem poczuliśmy lekkie lekceważenie i np. wiadomość o odchodzących długoletnich pracowników (????) Następny urlop sierpień,ale po wpisach chyba będę obserwował sytuację... ZaletyWyjazd i obsługa okWadyNie odczułem -
~Mietek / 2021-06-28 00:54
Wykupiłem wczasy rodzinne na Teneryfie. Hotel Blu sea palace. 10 dni przed wylotem zmienili mi hotel na Interpalace. Hotel żenada. To dom starców. 1 drink bar od 11 do 23 00 basen muzykę wyłączają o 18.00Jak ludzie się bawili po 18 wezwali policję. UNIKAJCIE ITAKI I TEGO HOTELU W biurze ITAKI spędziłem 2 godz. żeby wygendfowacrodzinny kodQr poczym na lotnisku dowiedziałem się że rodzinny nie działa i dla 5 osób musiałem generować od nowa. Takie informacje przekazuje itaka. To są moje ostatnie wczasy z itaka. WadyW biurze ITAKI obsługa niekompetentna -
~Marzena / 2021-06-26 14:34
Opinia dotyczy wycieczki do Turcji Club Tarhan Beach
Na wstępie pragnę podziękować wspaniałym ludziom, którzy zajmowali się obsługą na miejscu. Młodzi PRZE pracowici ludzie, zawsze uśmiechnięci, otwarci. Pełen podziw!
Co do samego wyjazdu nie mam zastrzeżeń. Ładne pokoje, spokojne miejsce, piękne kwiaty, palmy, dobre jedzenie.
Jedynym mankamentem w mojej ocenie jest nie dość precyzyjne przedstawianie ofert wycieczek na miejscu. Wycieczka Pamukkale dojazd w jedną stronę miał trwać 3 godziny trwał 5! Powodem było jeżdżenie i zbieranie ludzi po innych hotelach! Stracony cenny czas! Gdybysmy wiedzieli na pewno dwa razy byłoby to przemyślane. Druga sprawa to zanim dotarliśmy do miejsca docelowego przystankami były miejsca gdzie można było nabyć pamiątki i tu dwa razy lub nawet więcej niż na pobliskim bazarze. W miejscu docelowym 2 godziny czasu na samodzielne poruszanie się- stanowczo za mało.
Nie mniej jednak czułam się bezpiecznie, w drodze powrotnej na lotnisku z wizytą przyszedł rezydent co mogło być pomocne dla starszych osób.ZaletyMili ludzie, dobre jedzenieWadyNieprawdziwe przedstawianie ofert wycieczek, a może bardziej niekompletne -
-
~Izabela / 2021-06-26 10:24
Właśnie zostałam byłą klientką Itaki. Najpierw nie mogłam się przez 2 dni dodzwonić, na maila nikt nie odpowiedział, potem zrobiłam rezerwację wycieczki, od razu całą kwotę a dziś po paru dniach od rezerwacji dostaję telefon że nie ma już miejsc, bo moja wpłata "nie została odnotowana" i przyszła za późno. Nie było jak kiedyś telefonu, maila, itp że coś jest nie tak. Cóż, ceny 200%, klienci są więc można olać jednego. Życzę was aby kolejna fala pandemii zmiotła was z rynku na zawsze a jeśli przeżyjecie abyście tak jak kiedyś żebrali o klienta promocjami, telefonami i mailami. Ja się z wami żegnam na zawsze.
-
~Pati / 2021-06-24 19:49
Nie polecam podróży z Itaką. Będąc na innym kontynencie, człowiek powinien czuć się bezpiecznie, mieć rezydenta który się zainteresuje, zadba o spokój klientów i ich bezpieczeństwo, niestety Itaka tego nie praktykuje. Czułam się źle podróżując z tym biurem podróży ZaletyŻadneWadyBrak odpowiedzialności i opieki nad klientem. Czułam się źle podróżującą z tym biurem. -
~Kasiunialipunia / 2021-06-24 16:14
Byliśmy z Itaka na Lanzarote. Wszystko naprawdę elegancko i super. Pojechaliśmy na 1 dzień na fuerte i to był strzał w dziesiątkę. Pani która ta wycieczkę prowadziła jest najlepszym przewodnikiem jaki zdarzył nam się do tej pory. Kobieta z sercem na dłoni, olbrzymim poczuciem humoru i jeszcze większa wiedzą.
Co do wycieczki zastrzeżeń brak. -
~ewa / 2021-06-24 14:49
Jeśli masz się wybrać na wczasy akurat z tym biurem polecam wyłącznie biura stacjonarne Itaki. Na infolinię nie można się dodzwonić, a jak już to miła pani po drugiej stronie nie potrafi odpowiedzieć na pytanie!!! Próbowałam więc na Facebooku, również nie odpowiedziano mi na pytania. Jedyna osoba, która odpowiadała na maile to był pan Kamil z biura w Warszawie na pl Konstytucji 1. Nawet podczas pobytu w Turcji zwróciłam się mailowo do niego z problemem i pomógł!
strona 28 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »