Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joasia / 2021-08-29 21:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Napiszę opinię trochę ogólną, ale trudno zmieścić wszystko w takiej opinii. Chciałabym serdecznie polecić wycieczki objazdowe Itaki, zawsze jak w takiej uczestniczyłam to byłam bardzo zadowolona. Programy są tak skontruowane, że jest fajne zwiedzanie i czas na odpoczynek. Dodatkowo naprawdę potrafi zaspokoić ciekawość.
  • ~Maria / 2021-08-29 13:46
    Ocena: 4.33 / 5
    Właśnie wróciłam z wycieczki " Tam gdzie dojrzewa sliwowica". Świetny program, bardzo kompetentna Pani pilot Pani Beata. Ma dużą wiedzę, potrafi ciekawie ja przekazać. Taki Pilot, dbający o każdy aspekt wycieczki sprawia, że urlop jest udany A wyjazd godny polecenia. Bardzo dobrzy kierowcy, bezpieczne i sprawne przejazdy komfortowym autokarem. Tylko hotele nie najlepsze. Pokoje mogą być ale hotele bez windy w obecnych czasach to wstyd dla Itaki. Myślę, że należałoby pomyśleć o tym , co w ofercie odstrasza klienta. Im wyższa dopłata do pokoju, tym większa wspinaczka z walizką. Jeżdżę z Itaka od kilkunastu lat i nigdy tak nie było. Mam nadzieję, że Biuro wróci do dawnego poziomu.
    ZaletyCiekawy program, świetna Pilot i Kierowcy
    WadyHotele poniżej poziomu
  • ~Nigdy więcej / 2021-08-28 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz jadę gdziekolwiek z tym biurem. Organizacja wyjazdu na 0. Rezydentka pracuje za karę. Wyjazd bardzo udany, ale tylko że względu na piękno Korfu i bardzo pomocnej obsługi w hotelu. Większość informacji w ofercie Itaki jest kompletną bzdurą. Godziny i częstotliwość posiłków zupełnie się nie zgadzała. Miały być przekąski przy barze, których nigdy nie było. Byliśmy zmuszeni do opuszczenia pokoju o 11 a wylot nastąpił dopiero o 5 rano następnego dnia! Po przyjeździe poruszyliśmy ten problem z rezydentką, która powiedziała że przecież nie musimy siedzieć od 11:00 do 1:30(o tej godzinie został podstawiony autobus na lotnisko) w recepcji tylko "na pewno zorganizuje sobie pan ten czas". Szczyt bezczelności. Brak pokoju i brak prysznica w takim przedziale czasowym to absolutny skandal. Niestety hotel nie pozwolił na przedłużenie doby hotelowej za pieniądze, gdyż mają pełne obłożenie.Do tego rezydentka wprowadza w błąd mówiąc że po zdaniu kluczy nadal będzie obowiązywało all inclusive (mimo że sama Itaka pisze że tak nie jest). Ogólnie przestrzegam i nie polecam nikomu. Szkoda że pandemia was nie skończyła droga Itako. Jak już zgarnięcie pieniądze to wypinacię się na klienta
    ZaletyBrak
    WadyWymieniłem w opisie.
  • ~Michał / 2021-08-28 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    To biuro podróży jest beznadziejne, zdecydowanie nie polecam
    ZaletyŻadnych
  • ~Klaudela / 2021-08-28 10:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Kupiliśmy wycieczkę do Grecji w biurze stacjonarnym w Gdańsku przy Forum. Zacznę od obsługi w biurze, która była przesympatyczna, niestety imienia nie pamiętam (jak zawsze), ale Pani, która nas obsługiwała była przemiła. Wszystko wytłumaczyła i pomogła wybrać najlepsze wakacje. No i naprawdę spędziślimy wspaniałe wakacje w Hotelu White Dreams Resort na wyspie Rodos. WAKACJE BAJKA. Hotel piękny, zadbany i czysty. Nigdy nie było problemów z rezydentem.
  • ~Aneta / 2021-08-24 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wykupiliśmy wycieczkę do Chorwacji z dojazdem własnym. 21.08 mieliśmy być na miejscu a 20.08 w godzinach popołudniowych dostałam email. Z tematem pilna że zmienia na podstawie Art 46 ustawy... Wprawdzie zaproponowali inny obiekt w zupełnie innym miejscu. Ciężko porównać oferty na pewno w tamtej obiekt posiadał więcej atrakcji dla dzieci.... No i ten stres... Praktycznie mieliśmy już wyjeżdżać....
  • ~Kasia / 2021-08-22 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Aktualnie na wyjeździe w Grecji zakhyntos
    Hotel ionis art superowy, osoby tam
    Pracujące- personel i animacje też i to by było na tyle.
    Wycieczki fakultatywne organizowane prze zostaje to zwykle wyciąganie pieniędzy
    Popłynęliśmy na zatokę wraku w piątek-mimo że od środy - od dnia rezerwacji- było wiadomo że nie da się tam dostać bo pogoda na to nie pozwala, więc dopłynęliśmy i zakrecilismy. Nikt mi nie powie że rezydentka o tym nie wiedziała bo wiedzieli o tym wszyscy lokalni !!
    To samo z wycieczka po kefalonii 300 zł a zupełnie nic nie było warte tych pieniędzy - jeszcze gdyby w cenę już wlioczone było wejście do grot i o id to Ok, a tak to zwykle nieporozumienie
    W dodatku zabrali nas na najbrzydsza i najbrudniejsza plaże - bo oczywiście na te piękne, warte zwiedzania nie da się dostać autokarem
    Generalnie absolutnie nie polecam wycieczek fakultatywnych z itaki
    ZaletyBrak
    WadyWszystko to jedna wielka wada
  • ~Jacek / 2021-08-21 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ITAKA sprzedaje ofertę wakacyjną następnie tuż przed wyjazdem informuje że zmienia na podstawie Art 46 ustawy hotel na inny który się im nie sprzedaje i zalega pozostawia klienta pod ścianą bo wasze pieniądze ma ITAKA a jak nie bierzesz tego co dają to pieniążki po wakacjach. A jeszcze oferują kup sobie coś innego po aktualnych cenach nieważne że kupowałem wcześniej. NIE POLECM.
    ZaletyBrak
    WadyZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA
  • ~Iwo / 2021-08-21 07:51
    Ocena: 4.33 / 5
    18 sierpnia wróciłam z wakacji w Turcji w hotelu Fun & Sun Club Di Finica . Hotel piękny, obsługa hotelowa wspaniała. Niestety pan REZYDENT ITAKI , a właściwie PAN KASJER ITAKI to wielkie nieporozumienie. W hotelu przebywał sporadycznie, tylko wtedy gdy sprzedawał bilety na wycieczki, a w sytuacjach trudnych nawet nie odbierał telefonu.
    NIESTETY PREZENTUJE BIURO PODRÓŻY BARDZO NIEKORZYSTTNIE. Pozostawiał wczasowiczów bez pomocy, bez odzewu.
  • ~Krzysztof / 2021-08-20 14:43
    Ocena: 1.67 / 5
    hotel djerba el muradi menzel tragedia hotel do remontu jadalnia tragedia brudno brak higieny i brak kultury przy jedzeniu gosci hotelowych 80 PROCENT TUNEZYJCZYKOW
    ZaletyMILI KELNERZY
    WadyPRAWIE BRAK EUROPEJCZYKOW
  • ~Tomek / 2021-08-19 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapewniano nas jaki to świetny hotel El Mouradi Djerba Menzel totalny syf gorszego wyjazdu nie miałem w pierwszy dzień przyjazdu zmieniany pokój był 3 raz
    Zjeżdżalnie nadające się do rozbiórki
    Hotel powinien mieć max 2gwiazdki
    ZaletyŻadnych
    WadyZa mało miejsca żeby wymieniać
    1.hotel wogole niczego
    2.sam hotel totalnie do remontu
    3.pokoje grzyb odpadający tynk
    4.basen odpadające płytki i każda w innym kolorze a jak już odpada to cemencie i naprawione
    5.stolowka to istny chlew nawet nie wiem czy w Polsce świnie nie mają czysciej
    Dużo by pisać napewno z tą pselda foremka nigdy nie pojade
  • ~Mag / 2021-08-17 14:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Hotel na Sycylii/Cefalu który Itaka sprzedaje jako 4* to TRAGEDIA!!! zarówno w zakresie hotelu jako takiego, jego standardu (jakieś 1 - 1,5 gwiazdki wbrew temu co pisze ITAKA) jak i jedzenia (pfu) i kultury obsługi (niemiła, niegrzeczna, arogancka). Wiedzieliśmy że hotel jest marny, ale żeby aż tak (sic!). Itaka w osobie p. rezydent dokonywała wyboru pokoi dla swoich gości: bez klimy, z widokiem na 3 ściany i nad smrodem z kuchni. Tak Itaka traktuje swoich klientów. Wstyd!!!!!!! Nieeeee, to nie jest tak, że to hotel sam przydziela pokoje. Sprawdziliśmy ???? Co za wstyd dla biura. Śniadania; w zasadzie hotel nie uznaje, że mieszkają inne nacje niż włoskie. Biura turystyczne angielskie, domagałyby się np. "english breakfast" dla swoich klientów a tu nie, po co? Polak zje jajecznicę z proszku i zagryzie croissant'em najlepiej z czekoladą. Wszak co to biuro obchodzi. Oni tego nie jedzą. Nie będą sią myli w zasyfionych kabinach prysznicowych. Albo łazili cały tydzień po piasku w pokoju.
    Że też takie "atrakcje" nie spotykają niemców albo angoli. Wiecie czemu? Bo tam biura turystyczne interesują się tym gdzie wysyłają klienta.
    Hotel nazywał się Santa Lucia e Le Sabbie D'oro i wg włochów ma 4 gwiazdki (sic!). A i owszem, tyle to ma elewacja jednego z 3-ch budynków. Reszta i 1 do 1,5 gwiazdki. I Itaka o tym doskonale zdaje sobie sprawę, ale sprzedaje jako 4 gwiazdki.
    Zaletybliskość Cefalu
    Wadyhotel, czystość, jedzenie, obsługa.
  • ~DG / 2021-08-16 07:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Grecja wyspa Thassos hotel ZOE all inclusive.
    Przy zameldowaniu dowiadujemy się o dodatkowych kosztach 22€ od pokoju opłata klimatyczną ( mieliśmy 2 pokoje), kolejna niespodzianka kolację są w innym hotelu ☹ oferta all inclusive to bar do 21.00 A w nim rozwodnione do granic możliwości piwo i wino białe lub czerwone barman opryskliwy i nieprzyjemny drinki płatne 7€. Najbliższe miasteczko 3 km. Potrzebowaliśmy do apteki to rezydentka powiedziała żeby zamówić taxi.
    Wycieczki raczej drogie o których biuro podróży nie informuje i tak rejs statkiem 45€ za osobę u nas osoby, Beach safari wyprawa Suzuki Jeemy na plażę 40€ za osobę.
    ZaletyPokoje sprzątane na bieżąco obsługa przy posiłkach przyjemna
    WadyUkryte koszty bardzo słaby all inclusive przez tydzień to samo na śniadania i kolacje
  • ~Mateusz / 2021-08-14 09:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Dodzwonić się na infolinię ITAKI GRANICZY Z CUDEM I MIJA SIĘ Z CELEM . Zamknijcie infolinię , bo nie jest wam potrzebna jeśli nie odbieracie żadnego numeru . Moja rada : dzwonić na konkretny numer do biura w jakimś centrum handlowym tam Panie na pewno udzielą informacji ( piszę to z własnego doświadczenia )
  • ~Magdalena / 2021-08-12 20:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Właśnie wróciliśmy z Egiptu-Marsa Alam, hotel ROYAL BRAYKA RESORT Spędziliśmy tam dwa tygodnie.Oprócz pogody fajnego zakwaterowania i super zabawy w fajnym gronie ludzi nie mamy dobrych wspomnień.
    Zaczeło sie już na lotnisku w Egipcie.Zostały zniszczone dwie walizki!!! Zostalismy potraktowani Jak POLACZKI -TAK NAS NAZWALI ponieważ prosiliśmy tylko o spisanie protokołu szkody Człowiek który reprezentował ITAKĘ tylko nam nawymyslał zezłościł się i powiedział ,że z polaczkami zawsze problemy.
    Dotarliśmy do hotelu t tam mieliśmy zgłosić szkodę przez internet. Trawło to trzy dni.
    Ktoś taki jak Pani REZYDENTKA ITAKI to jakiś NIEUŻYTEK (JUSTYNA CETERA) ta pani albo pracuje tam za darmo albo za kare!!!!! Nie wyobrażam sobie sytuacji gdyby ktoś naprawdę potrzebował pomocy.!!!! Człowiek jest tam skazany sam na siebie.
    Hotel ładny. Tyle że w basenach odpadają płytki i wielokrotnie ktoś był pokaleczony.Do mnie przyszedł Pan Medyk z jodyną i papierem toaletowym opatrzeć pokaleczoną nogę....SZOKKK.
    Jedzenie ???? to jakaś pasza dla osłów to co nie zjedliśmy na śniadanie przetworzone doprawione i podane na obiad a później na kolację i tak w koło dwa tygodnie,
    Przykro bo wycieczka kosztuje dużą kasę.

  • ~Henryk / 2021-08-12 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem z tym i z innymi biurami podróży na imprezach turystycznych. Jedna zasada, która na teraz i na kolejne lata powinna obowiązywać każdego korzystającego z usług biur podróży – zawsze i na wszelki wypadek powinno się cały proces zakupu usługi turystycznej. Korespondencję internetową zapisywać, rozmowy telefoniczne rejestrować a zakupy w punkcie sprzedaży biura – nagrywać (przy czym nie informujemy o tym sprzedawcy, co jest zgodne z polskim prawem). To samo możemy robić będąc już w miejscu wypoczynku ale nie popadajmy w paranoje w końcu najważniejszy jest wypoczynek. Odwrotnie, jest niezgodne z prawem nagrywanie nas bez uprzedniego poinformowania i wyrażenia zgody przez nas. Pytać możemy i pytamy o wszystko, najlepiej po przeczytaniu kilku opinii, zwłaszcza tych zamieszczonych w internecie poza ofertami biur podróży. Zignorować można kilku-zdaniowe opinie wstawiane także na tej stronie – w większości są to opinie pracowników biura podróży pisane na szybko zawsze z oceną 5.0 w celu podniesienia średniej opinii biura podróży i niewiele mogą mieć wspólnego z rzeczywistością. Biura podróży wykupują w hotelach konkretne pokoje i z góry wiedzą gdzie będziemy zakwaterowani i w jakich warunkach – przecież nikt nie da nam tak od siebie super apartamentu za setki dolarów jeśli biuro podróży zapłaciło za niego na przykład pięćdziesiąt baksów. Należy przeczytać umowę na miejscu i ogólne warunki uczestnictwa w imprezach turystycznych jeszcze przed wizytą w biurze i w razie uwag, pytać i domagać się odpowiedzi. Na miejscu, to znaczy w hotelu powinniśmy zameldować się pierwszego dnia pobytu (pierwszy i ostatni dzień przeznaczony jest na transport) i to także znaczy, że musi się to odbyć do godziny 24.00 tego pierwszego dnia. Późniejszy termin oznacza, że biuro nie wypełniło warunków umowy. Definicja „dnia” i „doby hotelowej” to zupełnie inne pojęcia a biura podróży mydlą nimi oczy, łącząc je ze sobą. Na umowie, zgodnie z ustawą powinny się znaleźć godzina i miejsce wylotu i powrotu. Zmiana tych godzin także jest uwarunkowana określonymi przepisami a nie tylko korzyściami materialnymi biura podróży. Na miejscu wypoczynku, jeśli coś odbiega drastycznie od warunków umowy i tego co nam przedstawiano w folderach reklamowych – wszystko rejestrujemy a jeśli dobrze znamy język i zadajemy pytania obsłudze hotelu i zarządzającym to nagrywajmy rozmowy i prośmy o potwierdzenie na piśmie. Takie dowody nie zostaną zignorowane przez sąd. W przypadku uwag w trakcie wypoczynku i odczucia zmarnowanych wakacji lub ich części zwracamy się z reklamacją do biura podróży (obowiązkowo listem poleconym), nie prosząc a żądając zwrotu części kosztów wakacji w związku z zastrzeżeniami i jeśli to nie następuje albo minął ustawowy czas na udzielenie odpowiedzi to składamy pozew do sądu uwzględniając swoje roszczenia z podaniem konkretnej kwoty, odsetek za zwłokę oraz ewentualnej kwoty zadośćuczynienia. Termin przedawnienia roszczeń z tytułu umowy o świadczenie usług turystycznych wynosi 10 lat. Inna sprawa to opóźnienie lotu. Myślę, że biuro podróży w ramach umowy powinno odpowiadać także za problemy i roszczenia odszkodowawcze w stosunku do przewoźnika bo jeśli miałoby być inaczej to klient powinien obowiązkowo otrzymywać przy zakupie imprezy turystycznej indywidualny bilet na przelot a nie lecieć z jakiejś listy czarterowej. A na koniec to właśnie w sądzie przydadzą się te wszystkie zebrane przez nas twarde dowody. Pamiętajmy, że nikt za nas tego nie zrobi. Ze swoich praw należy korzystać tak jak biura podróży z nich korzystają powołując się między innymi na pandemię i na zapisy w umowach i warunkach. Moim zdanie w czasie pandemii lepiej nie wyjeżdżać do miejsc wakacyjnych poza granice kraju z których nie można w każdej chwili wrócić własnym środkiem lokomocji, po co te rozczarowania – wielu się już o tym przekonało.
    ZaletyJak wyżej.
    WadyJak wyżej.
  • ~Małgorzata / 2021-08-11 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Itaka nie dba o bezpieczeństwo swoich klientów w dobie koronawirusa. Braliśmy udział w wycieczce objazdowej po Egipcie. Podczas podróży powrotnej z Kairu do Hurghady pilot o imieniu Mina nie pytając nikogo z grupy o zgodę zabrał do autokaru na 6 godzinną podróż dodatkowych troje pasażerów. NIE WIEDZOELIŚMY CZY SĄ przetestowani pod kątem covid, czy są zaszczepieni,Dodatkowo chociaż opis oferty zawierał 7 noclegów pozbawiono nas ostatniego noclegu oraz kolacji i śniadania następnego dnia. Dlaczego? Prawdopodobnie biuro nie miało wystarczająco dużo chętnych na osobny lot z Poznania i z Wrocławia,więc zmieniło nam wylot i jeden samolot obsłużył lot i do Poznania i do Wrocławia
    Dy
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku wobec Klientów Podróżujemy dużo ale nigdy więcej z Itaką
  • ~Anna / 2021-08-10 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po przyjeździe do Chorwacji okazało się, że hotel nie ma naszej rezerwacji. Mimo opłaconych wakacji w czerwcu i okazania naszej rezerwacji hotel powiedział nam, że nasza rezerwacja nie została potwierdzona. Po 10 godzin. Podróży z dzieckiem nie mieliśmy się gdzie podziać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z infolinii z nami
  • ~Mirko / 2021-08-06 09:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Był to nasz pierwszy wyjazd organizowany przez biuro podróży byliśmy bardzo ciekawi jak to będzie jeśli ktoś nam zorganizuje No i jesteśmy rozczarowani ogólnie mówiąc rozczarowani organizacją biura podróży Itaka Chociażby ze względu na wycieczki które organizowały biuro w czasie pobytu w hotelu wycieczki były dosyć drogie kosztowne można jej było oczywiście taniej kupić poza biurem podróży ale najbardziej uciążliwe na tych wycieczkach były przymusowe wizyty w sklepach ze skórą ze słodyczami i tym podobnie wszyscy mieli dość temperatura była wysoka nikt nikt nie kupował żadnej skór żadnego złota żadnych innych rzeczy poza tym te rzeczy na przykład słodkie słodkości były tańsze na w Bodrum na na ulicy w sklepikach więc jest to jeden duży wielki przekręt biura podróży i zastanawiam się czy to jest kwestia przewodników opiekunów czy to jest kwestia po prostu takiej organizacji i takich że sobie dorabiają w taki sposób powinni się czym prędzej z czegoś takiego wycofać
    ZaletyZaletą niewątpliwie jest fakt że nie trzeba się martwić o transport to jest wygodnie czy bardziej nigdzie wydzwaniać zabierają z hotelu dowożą do punktu objaśniają może nie zbyt obszernie ale mówię troszkę o atrakcjach No i zabiera ją z powrotem więc tutaj mógłbym powiedzieć że jest to zaleta
    WadyDo wady można również dodać terminy wylotów i przylotów do Polski my mieliśmy wylot o 3:00 w nocy czyli po prostu ta noc to jest do tragiczna później trzeba to wszystko odsypiać tak samo było z powrotem w wstawanie o 4:00 godzinie o 3:30 żeby być na na lotnisku rano więc no to jest totalny dyskomfort
  • ~Asiula2448 / 2021-08-03 10:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiona u rezydentki wycieczka fakultatywna to jedno wielkie oszustwo i brak szacunku do klientów, którzy przyjechali na wakacje z ich biurem podróży. Miał być rejs na 10 osób, małą szybka łodzią. Jak się okazało płynęliśmy największa łodzią na morzu, nigdzie nie podpłynęliśmy, nie byliśmy pierwsi na miejscu jak nam obiecywano. Nigdy więcej!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 36
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929