Najgorsze biuro na rynku. Kłamcy i oszuści. Nigdy więcej!!! Nikomu nie polecam.
ZaletyNie ma zalet
WadyCałe biuro to jedna wada
~andzik / 2021-11-10 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Biura Podróży Itaka Żenująca postawa biura względem klienta nie oddają pieniędzy kwoty manipulacyjnej mimo dwukrotnego wniosku o zwrot umywają ręce,wspomnę tylko że wycieczka nie odbyła się z powdu owołania lotów w całej Polsce przez Covid. Bezczelnie przysyłają kolejne oferty super wycieczek których nikomu NIE POLECAM NA PEWNO NIE ZTYM BIUREM PODRÓŻY LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyDUŻO BY O TYM PISAĆ
~andzik / 2021-11-10 16:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Biura Podróży Itaka Żenująca postawa biura względem klienta nie oddają pieniędzy kwoty manipulacyjnej mimo dwukrotnego wniosku o zwrot umywają ręce,wspomnę tylko że wycieczka nie odbyła się z powdu owołania lotów w całej Polsce przez Covid. Bezczelnie przysyłają kolejne oferty super wycieczek których nikomu NIE POLECAM NA PEWNO NIE ZTYM BIUREM PODRÓŻY LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyDUŻO BY O TYM PISAĆ
~Pablo / 2021-11-09 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Oszusci dzien przed wylotem zmieniono nam godzine wylotu bez przyczyny pani powiedziala ze oni maja takie prawo pobyt skrucil nam sie o jeden dzien
~Amelia / 2021-10-28 08:54
Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie Itaka to lider na rynku. Wiele lat już z nimi wyjeżdżałam i za każdym razem wracam bardzo zadowolona, zarówno z przebiegu samej podróży, jak i z hotelu oraz kontaktu z obsługą.
~Mateusz / 2021-10-25 22:39
Ocena: 2.00 / 5
Byłem z ITAKĄ na "Rejsie po Nilu" w Egipcie.
TRANSPORT:
Samolot - lot do Marsa Alam bez zarzutu, ale lot powrotny zmieniono Nam z północy najpierw na 4 rano, finalnie boarding był przed 6 rano, także całą noc spędziliśmy na lotnisku.
Transport autobusowy bez zarzutu w obie strony.
HOTEL:
Tak jak piszą poprzednicy, kotele oznaczane przez Itakę jako 5-gwiazdkowe, w rzeczywistości są maksymalnie 3-gwiazdkowe ze słabym jedzeniem.
Pomimo tego, że lot powrotny mieliśmy o północy, z pokoju wymeldować musieliśmy się do 12 w południe, zabrano Nam opaski all-inclusive (przypominam, że jesteśmy w Egipcie, gdzie poza terenem hotelu jest pustynia i nie można nic kupić).
Statek którym odbywaliśmy rejs - rodem z lat 70-tych, aż żal było patrzeć jakimi statkami pływali turyści z innych krajów.
ZWIEDZANIE:
Nie zrealizowaliśmy całego programu wycieczki, przewodnik opuścił kilka punktów programu bez konsultacji z uczestnikami, na rzecz worzenia Nas po sklepach swoich znajomych (perfumeria, papirus, alabaster) wmawiając że to muzea i tylko tu kupimy oryginalne produkty - zwykłe wyciąganie kasy od turystów.
Przewodnik Itaki po Egipcie - Egipcjanin umiarkowanie mówiący po polsku, przekazujący tylko bardzo podstawowe informacje, szowinista i seksista (piszę to jako facet, ale jego żarty o kobietach - muzułmankach były poniżej wszelkiej krytyki).
Generalnie, wszystko przeliczone tak, żeby klient nie dostał.
Pierwszy i ostatni raz z Itaką.
~Kristin / 2021-10-22 20:18
Ocena: 4.67 / 5
Dobiegła końca nasza październikową wyprawa W poszukiwaniu zaginionej Arki.To trudna długa, ale ciekawa podróż. Jednak była interesująca, przyjemna i bezpieczna. To podróż do xródeł naszej cywilizacji. Szczególnie, chciałabym podziękować pilotowi Halilowi za pełen profesjonalizm, świetną organizaję zwiedzania, ogromną wiedzę merytoryczną, doskonały język polski, a także za stworzenie miłej rodzinnej atmosfery.Muszę podziękować także kierowcy Leventowi za bezpieczną jazdę i umilanie podróży muzyką i piosenką turecką.
ZaletyBogaty program
WadyBrak
~Iza / 2021-10-22 17:21
Ocena: 1.67 / 5
No niestety nie warto w Itace kupować wakacji z wyprzedzeniem na dalekie, długie podróże. Kupiliśmy wakacje na Zanzibarze w kwietniowej ofercie z wylotem na marzec 2022 r. o decyzji naszej zdecydowało to że Itaka sprzedawała wakacje z przelotem drimlinerem w przeciwieństwie do TUI, które oferowało Zanzibar w lepszej cenie lecz małym samolotem ze śródlądowaniem w Hurgadzie. Niestety ze strony Itaki było to oszustwo i naciąganie swoich klientów, gdyż teraz na 5 miesięcy przed wylotem zmienili duży, wygodny samolot na dokładnie ten sam, który od początku uczciwie oferowało TUI. Nadmieniam, że zmiana samolotu na kompletnie inny bez spełniających warunki godnego i wygodnego lotu- nie podlega możliwości rezygnacji. Czujemy się oszukani. Więcej nie skorzystamy z oferty tego biura.
Zaletybrak
~Karolina / 2021-10-20 09:37
Ocena: 5.00 / 5
Byliśmy z Itaką w Turcji i wyjazd uważam za bardzo udany. Na pewno ogromnym plusem jest ubezpieczenie Itaka Complex i Prestige, które poszerza ochronę na wypadek pandemii, co teraz jest dla mnie czymś niezbędnym.
~Leszko58 / 2021-10-09 10:25
Ocena: 2.33 / 5
Właśnie wróciliśmy z żoną z wakacji w Turcji.Itaka markuje hotel ,który faktycznie jest w innych ofertach ,jako 3 gwiazdkowy - w biurze Itaka urósł do rangi 5-iu gwiazdek .Oczywiście po powrocie , dostaje wiadomość proszącą o wystawienie opinii , która jak się domyślacie , była beznadziejna.
Samo miejsce cudownie ( Ozdere ) , ale jak jesteś przygotowany że wykupiłeś 5* , a na miejscu zastajesz , 2,5* w porywach 3* , no to wielkie rozczarowanie. Opis oferty upiększony na Maxa ,wyglądało na to że nikt z Itaki ,który dokonuje takich opisów , nie widział tego miejsca i hotelu nigdy na własne oczy......Podsumowując - była to ostatnia moja wyprawa z Itaką.....
Zaletypiękne miejsce , hotel bezpośrednio przy plaży
Wadybrak by było miejsca na ich wymienianie. Największa wada , oferta wprowadzała w błąd i skłąniała nas z góry do wysokich oczekiwań.
~Piotr / 2021-10-08 00:16
Ocena: 2.00 / 5
To było kiedyś bardzo porządne biuro turystyczne. Dziś nie polecę nikomu. Lepiej wykupić lot przez fly, hotel przez booking.com i taksówkę. Nie wiem czy wyjdzie taniej ale na pewno będzie wszystko tak jak sobie zamówicie. W Itace kupuje się coś czego i tak nie ma kiedy potrzeba.
Zaletybrak
Wadyoferta niezgodna z tym co zastałem na miejscu
~BONA / 2021-10-04 19:45
Ocena: 2.33 / 5
Szanowni Państwo, przestrzegam przez korzystaniem z usług Biura Itaka a zarazem wylotu na Zanzibar. Turyści koczują na lotnisku, nie ma kontaktu z rezydentem. Jakoś zalecicie ale powrót to masakra. Przekładanie lotu co kilka godzin 04.10.2021 godzina 01:15 następnie 17:15 następnie 22:00 a tak naprawdę nie wiadomo o której wylecimy. Przestrzegam wszystkich i pozdrawiam. Wytrwałości
WadyLekceważenie klienta
~Leszek / 2021-10-02 18:31
Ocena: 2.33 / 5
Oferta obejmowała luksusowy hotel "Majestic" na Santorini i wspaniały pokój. Cena wysoka więc myślałem, że będzie ok. Tymczasem pokój nie spełnia standardu nawet 3 gwiazdek. Jest mały, ciemny i bezsensownie wyposażony. Meble typu Ikea ale znacznie gorsze, są stare i poobijane, farma ścian obdrapana. Łazienka zniszczona, uszczelki kabiny ociekają rdzą i brudem, podobnie umywalka.
WadyPołożenie nie najlepsze. brak dowozu do miasta - 2 km.
~Stanislaw / 2021-10-02 15:08
Ocena: 1.00 / 5
wykupiliśmy 8 DNIOWA wycieczkę w terminie 26.09-04.10 po przyjeździe do hotelu w niedziele 26.09 o godziny 12 30 koczowaliśmy na korytarzu do godziny 15 bez możliwości zjedzenia posiłku samolot przyleciał z opóźnieniem, nikt z obsługi hotelu ani biura Itaka, nie kontaktował się z nami przez cały pobyt, wysiedliśmy z autobusu i pozostaliśmy sami sobie. Jedyny pracownik Itaki, z którym mieliśmy styczność to Pani która wskazała numer autobusu do którego mieliśmy wsiąść. Wylatujemy w PONIEDZIAŁEK o godzinie 4 nad ranem. Miły Pan na recepcji na pytanie do kiedy mamy się wymeldować oznajmił nam, że najlepiej będzie jak wymeldujemy się w NIEDZIELE DO GODZINY 11. Przez 18 godzin pozostajemy bez dachu nad głowa, możliwości skorzystania z prysznica, posiłku czy przespania się. To nie są 8 dniowe wczasy tylko. 6,5 doby. pozostałe 1,5 dnia to koczowanie na korytarzu w pseudo hotelu. Uważamy to za nieludzkie i sprzeczne z tym za co zapłaciliśmy. jak mamy odpocząć czy się zrelaksować, skoro karzecie nam koczować przez w sumie 20 godzin, brudni i głodni. Czujemy się oszukani
~Marek / 2021-09-30 12:02
Ocena: 2.33 / 5
Jeżeli sam jesteś w stanie ogarnąć kiedy co robić, kiedy są wycieczki fakultatywne oraz co warto na nich wiedzieć to ok. Ale rezydenci ITAKI nie istnieją. Oburzają się na problemy gości, nic nie rozwiązują i są dla picu. Wydając 10k zł na wycieczkę spodziewałem się chociaż pozorów, a dostałem przeświadczenie, że równie dobrze mogłem pojechać bez biura. W końcu i tak o wszystko musiałem zadbać sam.
ZaletyBrak
WadyObsługa, rezydenci, biuro stacjonarne
~RONO / 2021-09-29 11:04
Ocena: 2.33 / 5
Oferta znacznie przeklamana. Inny opis inaczej już na miejscu. Obsluga w biurze bardzo okey (biuro itaka w Gdyni) ale pozniej gdy wystąpił problem umywają ręce.
Podcza powrotu został zniszczony doszczetnie bagaż przez linie lotnicze Nouvelair biuro w zaden sposób NIE pomaga w odszkodowaniu mimo ze wszystkie elementy wycieczki w tym ubezpieczenie zostaly kupione u nich. Korzystalem wczesniej z TUI tam była pelna obsluga nawet po wycieczce. Chcecie sie denerwować wybierzcie ITAKE
ZaletyObsuga przed sprzedażowa.
Duza liczba ofert.
WadyBrak wsparcia po wycieczce.
Ceny wysokie - oferty przeklamane wizerunkowo.
~Adrian / 2021-09-25 08:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam korzystania z ofert Nowa Itaka Sp. z o.o. , lawiracja w opisach oferty, zerowe zainteresowanie rezydenta, dzicy lokatorzy w postaci karaluchów, rozwalajacy się pokój i ucieczka od odpowiedzialności, to główne zalety Itaka
ZaletyBrak
WadyRobactwo, brud, zniszczony pokoj, brudna plaza hotelowa, brak zainteresowania rezydenta, lawiracja w opisie ofertyy
~Ania / 2021-09-17 22:07
Ocena: 5.00 / 5
Świetny wyjazd na Zanzibar , biuro ITAKA , rezydent o imieniu Szymon , przecudowna i profesjonalna osoba na odpowiednim miejscu . Dodatkowe wycieczki i możliwość zobaczenia miejsc , które zostaną w pamięci . Hotel , wyżywienie , zakwaterowanie 5 + , panie Szymonie dziękujemy za cudowne dni , wszystkim polecam :-)
ZaletySuper zorganizowane wycieczki
Wady——-
~Aleks / 2021-09-16 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Byliśmy w Albanian star, zdjęcia hotelu nie są zgodne z stanem faktycznym na miejscu.Pokoje ok jak się trafi na wyremontowany,ale łazienka do kapitalnego remontu!!!Gorsze traktowanie klientów z All(tylko Polska), wszystko podawane w plastikach,do obiadu i kolacji tylko woda z baniaka.Brak kubków, szklanek, talerze poobijane w 4-5 miejscach na każdym!!!porażka w 4 * hotelu.Jedzenie zimne nawet na otwarcie stołówki!!!Kolejki na obiad i kolację.Za dużo osób w hotelu!Brak dezynfekcji stolików,okruszki były zamiatane ręką lub serwetką (tylko jeden kelner miał raz szmatkę) Jedzenie przesolne lub niedoprawione!!!Nie można przynosić jedzenia z poza hotelu,jest za to kara,nie można używać lodówki!!!
Wakacje na Gran Canarii w Hotel Corallium Dunamar by Lopesan bardzo nam się podobały :) Zazwyczaj organizuję wycieczki samodzielnie, ale stwierdziłam, że tym razem wybiorę biuro i jestem zadowolona z tego wyboru. Oferta bardzo zadowalająca, jedzenie smaczne, a wszystkie restrykcje są przestrzegane i zachowane standardy higieny. Oferta w rzeczywistości nie różniła się od tego co na stronie.