Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-10-08 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    To było kiedyś bardzo porządne biuro turystyczne. Dziś nie polecę nikomu. Lepiej wykupić lot przez fly, hotel przez booking.com i taksówkę. Nie wiem czy wyjdzie taniej ale na pewno będzie wszystko tak jak sobie zamówicie. W Itace kupuje się coś czego i tak nie ma kiedy potrzeba.
    Zaletybrak
    Wadyoferta niezgodna z tym co zastałem na miejscu
  • ~BONA / 2021-10-04 19:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Szanowni Państwo, przestrzegam przez korzystaniem z usług Biura Itaka a zarazem wylotu na Zanzibar. Turyści koczują na lotnisku, nie ma kontaktu z rezydentem. Jakoś zalecicie ale powrót to masakra. Przekładanie lotu co kilka godzin 04.10.2021 godzina 01:15 następnie 17:15 następnie 22:00 a tak naprawdę nie wiadomo o której wylecimy. Przestrzegam wszystkich i pozdrawiam. Wytrwałości
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Leszek / 2021-10-02 18:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta obejmowała luksusowy hotel "Majestic" na Santorini i wspaniały pokój. Cena wysoka więc myślałem, że będzie ok. Tymczasem pokój nie spełnia standardu nawet 3 gwiazdek. Jest mały, ciemny i bezsensownie wyposażony. Meble typu Ikea ale znacznie gorsze, są stare i poobijane, farma ścian obdrapana. Łazienka zniszczona, uszczelki kabiny ociekają rdzą i brudem, podobnie umywalka.
    WadyPołożenie nie najlepsze. brak dowozu do miasta - 2 km.
  • ~Stanislaw / 2021-10-02 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    wykupiliśmy 8 DNIOWA wycieczkę w terminie 26.09-04.10 po przyjeździe do hotelu w niedziele 26.09 o godziny 12 30 koczowaliśmy na korytarzu do godziny 15 bez możliwości zjedzenia posiłku samolot przyleciał z opóźnieniem, nikt z obsługi hotelu ani biura Itaka, nie kontaktował się z nami przez cały pobyt, wysiedliśmy z autobusu i pozostaliśmy sami sobie. Jedyny pracownik Itaki, z którym mieliśmy styczność to Pani która wskazała numer autobusu do którego mieliśmy wsiąść. Wylatujemy w PONIEDZIAŁEK o godzinie 4 nad ranem. Miły Pan na recepcji na pytanie do kiedy mamy się wymeldować oznajmił nam, że najlepiej będzie jak wymeldujemy się w NIEDZIELE DO GODZINY 11. Przez 18 godzin pozostajemy bez dachu nad głowa, możliwości skorzystania z prysznica, posiłku czy przespania się. To nie są 8 dniowe wczasy tylko. 6,5 doby. pozostałe 1,5 dnia to koczowanie na korytarzu w pseudo hotelu. Uważamy to za nieludzkie i sprzeczne z tym za co zapłaciliśmy. jak mamy odpocząć czy się zrelaksować, skoro karzecie nam koczować przez w sumie 20 godzin, brudni i głodni. Czujemy się oszukani
  • ~Marek / 2021-09-30 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli sam jesteś w stanie ogarnąć kiedy co robić, kiedy są wycieczki fakultatywne oraz co warto na nich wiedzieć to ok. Ale rezydenci ITAKI nie istnieją. Oburzają się na problemy gości, nic nie rozwiązują i są dla picu. Wydając 10k zł na wycieczkę spodziewałem się chociaż pozorów, a dostałem przeświadczenie, że równie dobrze mogłem pojechać bez biura. W końcu i tak o wszystko musiałem zadbać sam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, rezydenci, biuro stacjonarne
  • ~RONO / 2021-09-29 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta znacznie przeklamana. Inny opis inaczej już na miejscu. Obsluga w biurze bardzo okey (biuro itaka w Gdyni) ale pozniej gdy wystąpił problem umywają ręce.
    Podcza powrotu został zniszczony doszczetnie bagaż przez linie lotnicze Nouvelair biuro w zaden sposób NIE pomaga w odszkodowaniu mimo ze wszystkie elementy wycieczki w tym ubezpieczenie zostaly kupione u nich. Korzystalem wczesniej z TUI tam była pelna obsluga nawet po wycieczce. Chcecie sie denerwować wybierzcie ITAKE
    ZaletyObsuga przed sprzedażowa.
    Duza liczba ofert.
    WadyBrak wsparcia po wycieczce.
    Ceny wysokie - oferty przeklamane wizerunkowo.
  • ~Adrian / 2021-09-25 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z ofert Nowa Itaka Sp. z o.o. , lawiracja w opisach oferty, zerowe zainteresowanie rezydenta, dzicy lokatorzy w postaci karaluchów, rozwalajacy się pokój i ucieczka od odpowiedzialności, to główne zalety Itaka
    ZaletyBrak
    WadyRobactwo, brud, zniszczony pokoj, brudna plaza hotelowa, brak zainteresowania rezydenta, lawiracja w opisie ofertyy
  • ~Ania / 2021-09-17 22:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetny wyjazd na Zanzibar , biuro ITAKA , rezydent o imieniu Szymon , przecudowna i profesjonalna osoba na odpowiednim miejscu . Dodatkowe wycieczki i możliwość zobaczenia miejsc , które zostaną w pamięci . Hotel , wyżywienie , zakwaterowanie 5 + , panie Szymonie dziękujemy za cudowne dni , wszystkim polecam :-)
    ZaletySuper zorganizowane wycieczki
    Wady——-
  • ~Aleks / 2021-09-16 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Albanian star, zdjęcia hotelu nie są zgodne z stanem faktycznym na miejscu.Pokoje ok jak się trafi na wyremontowany,ale łazienka do kapitalnego remontu!!!Gorsze traktowanie klientów z All(tylko Polska), wszystko podawane w plastikach,do obiadu i kolacji tylko woda z baniaka.Brak kubków, szklanek, talerze poobijane w 4-5 miejscach na każdym!!!porażka w 4 * hotelu.Jedzenie zimne nawet na otwarcie stołówki!!!Kolejki na obiad i kolację.Za dużo osób w hotelu!Brak dezynfekcji stolików,okruszki były zamiatane ręką lub serwetką (tylko jeden kelner miał raz szmatkę) Jedzenie przesolne lub niedoprawione!!!Nie można przynosić jedzenia z poza hotelu,jest za to kara,nie można używać lodówki!!!
    ZaletyBlisko plaży,
    WadyZarządzanie hotelem, stołówka,bary , łazienki-zuzyte
  • ~Paulina / 2021-09-13 17:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje na Gran Canarii w Hotel Corallium Dunamar by Lopesan bardzo nam się podobały :) Zazwyczaj organizuję wycieczki samodzielnie, ale stwierdziłam, że tym razem wybiorę biuro i jestem zadowolona z tego wyboru. Oferta bardzo zadowalająca, jedzenie smaczne, a wszystkie restrykcje są przestrzegane i zachowane standardy higieny. Oferta w rzeczywistości nie różniła się od tego co na stronie.
  • ~Zdzich / 2021-09-13 13:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Wróciliśmy z wycieczki Batumi Herbatumi w dniu 12-09-2021. Pierwszą rzeczą o której napiszę to pilot Pan Bartek, człowiek orkiestra Kompetentny i miły człowiek który jest fachowcem na sto procent. Jego partnerka w pracy jest przewodnik Pani Kasia, w dwójkę tworzą atmosferę w czasie całej imprezy. Sama wycieczka tak jak w ofercie. Polecam.
    ZaletyPrzewodnicy i Hotele.
    Wadyopóznione loty Wizzar.
  • ~Tomasz / 2021-09-12 14:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo
    ostrzegam przed praktykami jakie stosuje biuro podróży Nowa Itaka (nowa Italka to nie to samo co byłe biuro Itaka, co nie pozostaje bez znaczenia).
    W tym biurze podróży nie istnieje coś takiego jak rezygnacja samego biura z imprezy dokonana to przez biuro.
    W naszym wypadku zaraz po wpłaceniu pełnej kwoty otrzymaliśmy maila z informacją o tym, że ze względu na małą ilość rezerwacji w samolicie na La Palme impreza zostaje anulowana. Co istotne na aplikacji cały czas widniała aktualna rezerwacja z odliczającą się datą wylotu. Gdybyśmy nie odczytali maila co mogło przecież sie zdarzyć pewnie wylądowalibyśmy na lotnisku gotowi do podróży. Nikt nie powiadomił nas o anulowaniu wylotu telefonicznie co naszym zdaniem powinno być normalne w takim wypadku.
    Po telefonicznej konsultacji i wysłaniu ,,ofert zastępczych,, daleko odbiegających od zamówionej wcześniej wycieczki (oczywiście ceny zmieniły sie znacząco nie wspominając lokalizacji) biuro stwierdziło, że to my rezygnujemy i z tego poowdu wpłacone koszty rezygnacji wylotu sa po naszej stronie.
    W Itace to nie biuro rezygnuje a zawsze Klient nawet jak to biuro anuluje wylot. Koszty poszły z naszego ubezpieczenia a nie z ubezpieczenia biura które powinno samo ubezpieczyć sie na tego rodzaju wypadki a nie udawać, że problem jest po stronie swojego Klienta. Nie chodzi oczywiście o kilkaset złotych, ale potraktowanie Klienta. Taki przypadek najczęściej kończy sie utratą swoich Klientów i tak tez będzie w tym wypadku.
    Alulowanie wylotu oczywiście może sie zdarzyć jednak biuro wysyłając mało atrakcyjne oferty w zasadzie zmusza Klientów do ich wybrania bo tracą ubzepieczenie a na dodatek zwrot pieniędzy nastęuje dopiero po 14 dniach co dla wielu osób zapewne koończy sie brakiem środków na wyjazd z innego biura podróży.
    Nie polecam tego biuera chociaż miałem wczesniej okazje z niego korzystać. To był oststni raz.
    ZaletyBral
    WadyFatalne traktowanie swoich Klientów
  • ~Iwona / 2021-09-11 08:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot bez najmniejszych problemów. Na lotnisku czekał transfer, Pan z karteczka Itaki zawiózł Nas pod sam hotel. Na miejscu kawka i wręczenie karty do pokoju.
    Hotel super. Pierwszego dnia zameldowano Nas w raczej nie luksusach, ale po kontakcie z rezydentka zmieniono Nam pokój z widokiem na morze, obszerną łazienką, klimatyzacja, lodówka, tv, także 5+ za czujność rezydenta oraz zachowanie personelu. Pokój sprzątany codziennie, ręczniki wymieniane a dano Nam ich chyba z 5 xD, papier toaletowy, chusteczki higieniczne, suszarka do włosów, kabina prysznicowa, szafeczki przy łóżkach, biurko ala tabletka, obszerna szafa z wieszakami, żaluzje antywłamaniowe, na balkonie stolik i dwa krzesła
    Obsługa mega pomocna, życzliwa, jedzonko przepyszne, obiadokolacja nie do przejedzenia. Okolica spokojna ze względu na położenie. 20 metrów dalej gwar włoskich sklepikarzy oraz restauracyjnych rozmów. Z hotelu stosunkowo wszędzie blisko, na plażę z lezakami, na tę darmową gdzie można się rozłożyć na własnym reczniku, do kiosku, poczty, sklepów, restauracji. Połączenie autobusowe - wszędzie można dojechać , do San Marino z jedną przesiadką. Świetne miejsce!
    Plaże czyste piaszczyste, pelno muszelek, zadnych kamiennych stromych zjeść. Kosze na smieci, plaze czyszczone systematycznie. Alkoholizacji, glosnikow bezprzewodowych i parawanow nie widziałam. Na plaży mnóstwo rozrywek. Place zabaw dla dzieci, dmuchane zamki, boiska do piłki nożnej/siatkówki, stoły do ping-ponga, prysznice, toalety, restauracje, absolutnie wszystko. Na plaży można kupić lody czy latawce. Można popływać na bananie albo rowerem wodnym. Ludzie mili i przyjaźni, żadne slumsy
    Cenowo? Magnes, woda za euro. Obiad (pizza, makaron, owoce morza, piwko, hamburgery) od 8-12 euro. Bilety na autobus około 2 euro. Napiwki wliczone w cenę obiadu. Można wypożyczyć rower i zwiedzać okolicę, bardzo dużo ścieżek rowerowych. Po przejechaniu autostrady, piekne wioseczki z polami drzewek oliwnych oraz plantacjami winogron.
    Obsługa hotel, miejsce, absolutnie polecam wycieczkę i rezydenta tym niezdecydowanym oraz tym ktorzy chca naprawde odpocząć, czy to byczac się na plaży czy zwiedzić klimatyczne uliczki San Giuliano w centrum Rimini czy urokliwe Riccione. My robiliśmy sobie wycieczki piesze wzdłuż morza z przerwą na obiad w nadmorskich restauracjach A po południu wracalysmy autobusem.
    Oczekiwania więcej niż spełnione:)
  • ~maciek / 2021-09-10 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biurom podróży z jakim miałem do czynienia - byłem na wycisczce w Albanii , szkoda opisywać , rezydenci okropni , wszystko fatalne, niesamowity bród i smród w hotelu, zero zainteresowania ze strony biura - nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Ania / 2021-09-04 23:54
    Ocena: 3.33 / 5
    Dzisiaj tzn 04.09.2021 wróciliśmy z wycieczki "Klasyczne Włochy". Grupa ze Szczecina liczyła 15 osób. Przed wyjazdem pracownica biura w Szczecinie na Turzynie nie umiała powiedzieć nic odnośnie organizacji przejazdu. Chodziło o trasę,przerwy,wzięcie prowiantu,godziny odjazdów,przesiadek zarówno tam jak i o drogę powrotną.Bałagan,dezinformacja,lekceważenie klienta,zostawienie nas w Poznaniu przez 1.5 godziny bez podstawionego busa do Szczecina. Kierowca nas po prostu zostawił.Zerowa reakcja biura.
    ZaletyPilotka Pani Beatą to osoba która zachwyciła wszystkich. Opinię ratował kierowca który przewoził nas z Poznania do Opola 28.08 oraz ukochana Pani Beatą J.
    WadyBezpośrednia obsługa i doinformowanie klienta. Punkty obsługi w miastach,transport i infolinia.
  • ~Jola / 2021-09-04 15:06
    Ocena: 4.00 / 5
    Właśnie zostaliśmy usunięci z pokoju choć wylot mamy o 1 15 .W ofercie jest pobyt od 28.08 do 5.09.2021,a w umowie Itaka wpisała do 04.09.Jak można tak postąpić z ludźmi,żeby czekali 14godzin do wylotu bez dostępu do pokoju.Kilka razy byliśmy z Itaką ale widzę że pora zakończyć nasze stosunki.Dobrze, że nie mamy małych dzieci ani starszej osoby ze sobą.Jestem bardzo,bardzo zawiedziona tym ostatnim dniem.Itaka ma taki minus, że chyba na drugi rok wakacje zorganizujemy sobie sami.
  • ~Marta / 2021-09-03 20:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz pierwszy byłam w tym roku z Itaka na Majorce i jest to mój ostatni wyjazd z tym biurem. Wyjazd pod koniec sierpnia, all inclusive, dla 3 osób ( 2 dorosłych i 13 latka) za ponad 11.000. Hotel 3,5 * wciśnięty w wąska uliczkę, gdzie nie jest w stanie podjechać autokar. Transfer z lotniska bez rezydenta. Pan kierowca zostawił nas na głównej ulicy o 2 nad ranem i w języku migowym wytłumaczył gdzie szuka hotelu. Wi -Fi jest wyłącznie za opłata. Pan rezydent stwierdził że przecież mamy komórki i pakiety w ramach romingu które powinny nam wystarczyć. Jedzenie na granicy fastfoodu, soki wyłącznie z koncentratu, bar z przekąskami to resztki że śniadania plus zimne frytki i lodówka z lodami. Drinki w ramach all inclusive tylko te z najniższej półki, podawane w plastikowych kubkach wielorazowego użytku, wiecznie usmarowanych jakimś preparatem do czyszczenia. Jednakże czarę goryczy przelała kwestia organizacji ostatniego dnia- wykwaterowanie o godzinie 12, transfer na lotnisko 23.55, wylot 2.20. Nigdzie nie ma informacji o tym że przez 12 godzin przed nocnym lotem nie ma dostępu do pokoju. Nie uprzedza o tym również rezydent. Na moje wyraźne pytanie w tym temacie, pan rezydent zmieszany stwierdził że jest to normalne i mogę negocjować z managerem hotelu przedłużenie doby ale to jest poza zakresem jego działania. Większość osób zauważyła ten mały detal ostatniego dnia i pozostało im błąkanie się pomiędzy recepcją a basenem. Mnie udało się przedłużyć dobę ale kosztowało to trzy rozmowy z managerem w kolejne trzy dni i 60 euro. Finalnie okazało się że lot był opóźniony, a na lotnisku czekaliśmy ponad 1,5 godziny na wydanie bagażu. Gdybyśmy nie przeżyli tej doby hotelowej bylibyśmy przez ponad 24 h bez dostępu do pokoju, łazienki. Uważam to za skandal szczególnie w pandemii. Moja znajoma w tym samym czasie była na Korfu z Itaka i doświadczyła dokładnie takich samych wrażen.
  • ~l / 2021-08-31 15:58
    Ocena: 1.33 / 5
    biuro w TG zaoferowało podobno piękne wakacje a była totalna katastrofa to co było zaoferowane mija sie z żeczywistością a rezydentka w Marsa Alam jedna z rezydentek bo tam są dwie po prostu żenada pani P.
    Zaletybrak
    Wady100%
  • ~Zdzisław / 2021-08-31 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem kto zarządza tą firmą. Chyba sami niekompetentni ludzie. Za niewykorzystane dni wczasów czekałem na zwrot pieniędzy, prawie rok. Niedouczona pracownica itaki napisała mnie, że decyzją jaką wydali o niewypłacaniu pieniędzy tylko zamianą ich na bon wakacyjny, jest decyzją ostateczną. A kim wy jesteście, że jakiekolwiek tego typu decyzje macie prawo wydawać?. Poszedłem bezpośrednio do sądu i w ciągu miesiąca, zaległe wraz z odsetkami pieniądze miałem na koncie. Potencjalnie oszukani przez tą firmę, nie bójcie się iść do sądu.
    Zaletyzero
    Wady100%
  • ~Kalafior / 2021-08-30 21:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Wycieczka objazdowa nad Jezioro Garda.Przyjazd do hotelu o godzinie 15. Mimo tego,że doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15 pokoje dostaliśmy o godzinie 19-brak reakcji pani przewodnik.Ogolnie totalny brak organizacji podczas zwiedzania okolic przepięknego Jeziora Garda. Brak czasu wolnego.Zamist delektować się urokami włoskich kawiarni,biegaliśmy dosłownie za Panią przewodnik bo na nic nie było czasu ,nawet na chwilę relaksu we włoskim stylu
    ZaletyPiękne widoki
    Wadykalafiorek29@gmail.com
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 36
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3886
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929