Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1047 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.22
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Amelia / 2021-10-28 08:54
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie Itaka to lider na rynku. Wiele lat już z nimi wyjeżdżałam i za każdym razem wracam bardzo zadowolona, zarówno z przebiegu samej podróży, jak i z hotelu oraz kontaktu z obsługą.
  • ~Mateusz / 2021-10-25 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem z ITAKĄ na "Rejsie po Nilu" w Egipcie.
    TRANSPORT:
    Samolot - lot do Marsa Alam bez zarzutu, ale lot powrotny zmieniono Nam z północy najpierw na 4 rano, finalnie boarding był przed 6 rano, także całą noc spędziliśmy na lotnisku.
    Transport autobusowy bez zarzutu w obie strony.
    HOTEL:
    Tak jak piszą poprzednicy, kotele oznaczane przez Itakę jako 5-gwiazdkowe, w rzeczywistości są maksymalnie 3-gwiazdkowe ze słabym jedzeniem.
    Pomimo tego, że lot powrotny mieliśmy o północy, z pokoju wymeldować musieliśmy się do 12 w południe, zabrano Nam opaski all-inclusive (przypominam, że jesteśmy w Egipcie, gdzie poza terenem hotelu jest pustynia i nie można nic kupić).
    Statek którym odbywaliśmy rejs - rodem z lat 70-tych, aż żal było patrzeć jakimi statkami pływali turyści z innych krajów.
    ZWIEDZANIE:
    Nie zrealizowaliśmy całego programu wycieczki, przewodnik opuścił kilka punktów programu bez konsultacji z uczestnikami, na rzecz worzenia Nas po sklepach swoich znajomych (perfumeria, papirus, alabaster) wmawiając że to muzea i tylko tu kupimy oryginalne produkty - zwykłe wyciąganie kasy od turystów.
    Przewodnik Itaki po Egipcie - Egipcjanin umiarkowanie mówiący po polsku, przekazujący tylko bardzo podstawowe informacje, szowinista i seksista (piszę to jako facet, ale jego żarty o kobietach - muzułmankach były poniżej wszelkiej krytyki).

    Generalnie, wszystko przeliczone tak, żeby klient nie dostał.
    Pierwszy i ostatni raz z Itaką.
  • ~Kristin / 2021-10-22 20:18
    Ocena: 4.67 / 5
    Dobiegła końca nasza październikową wyprawa W poszukiwaniu zaginionej Arki.To trudna długa, ale ciekawa podróż. Jednak była interesująca, przyjemna i bezpieczna. To podróż do xródeł naszej cywilizacji. Szczególnie, chciałabym podziękować pilotowi Halilowi za pełen profesjonalizm, świetną organizaję zwiedzania, ogromną wiedzę merytoryczną, doskonały język polski, a także za stworzenie miłej rodzinnej atmosfery.Muszę podziękować także kierowcy Leventowi za bezpieczną jazdę i umilanie podróży muzyką i piosenką turecką.
    ZaletyBogaty program
    WadyBrak
  • ~Iza / 2021-10-22 17:21
    Ocena: 1.67 / 5
    No niestety nie warto w Itace kupować wakacji z wyprzedzeniem na dalekie, długie podróże. Kupiliśmy wakacje na Zanzibarze w kwietniowej ofercie z wylotem na marzec 2022 r. o decyzji naszej zdecydowało to że Itaka sprzedawała wakacje z przelotem drimlinerem w przeciwieństwie do TUI, które oferowało Zanzibar w lepszej cenie lecz małym samolotem ze śródlądowaniem w Hurgadzie. Niestety ze strony Itaki było to oszustwo i naciąganie swoich klientów, gdyż teraz na 5 miesięcy przed wylotem zmienili duży, wygodny samolot na dokładnie ten sam, który od początku uczciwie oferowało TUI. Nadmieniam, że zmiana samolotu na kompletnie inny bez spełniających warunki godnego i wygodnego lotu- nie podlega możliwości rezygnacji. Czujemy się oszukani. Więcej nie skorzystamy z oferty tego biura.
    Zaletybrak
  • ~Karolina / 2021-10-20 09:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Byliśmy z Itaką w Turcji i wyjazd uważam za bardzo udany. Na pewno ogromnym plusem jest ubezpieczenie Itaka Complex i Prestige, które poszerza ochronę na wypadek pandemii, co teraz jest dla mnie czymś niezbędnym.
  • ~Leszko58 / 2021-10-09 10:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie wróciliśmy z żoną z wakacji w Turcji.Itaka markuje hotel ,który faktycznie jest w innych ofertach ,jako 3 gwiazdkowy - w biurze Itaka urósł do rangi 5-iu gwiazdek .Oczywiście po powrocie , dostaje wiadomość proszącą o wystawienie opinii , która jak się domyślacie , była beznadziejna.
    Samo miejsce cudownie ( Ozdere ) , ale jak jesteś przygotowany że wykupiłeś 5* , a na miejscu zastajesz , 2,5* w porywach 3* , no to wielkie rozczarowanie. Opis oferty upiększony na Maxa ,wyglądało na to że nikt z Itaki ,który dokonuje takich opisów , nie widział tego miejsca i hotelu nigdy na własne oczy......Podsumowując - była to ostatnia moja wyprawa z Itaką.....
    Zaletypiękne miejsce , hotel bezpośrednio przy plaży
    Wadybrak by było miejsca na ich wymienianie. Największa wada , oferta wprowadzała w błąd i skłąniała nas z góry do wysokich oczekiwań.
  • ~Piotr / 2021-10-08 00:16
    Ocena: 2.00 / 5
    To było kiedyś bardzo porządne biuro turystyczne. Dziś nie polecę nikomu. Lepiej wykupić lot przez fly, hotel przez booking.com i taksówkę. Nie wiem czy wyjdzie taniej ale na pewno będzie wszystko tak jak sobie zamówicie. W Itace kupuje się coś czego i tak nie ma kiedy potrzeba.
    Zaletybrak
    Wadyoferta niezgodna z tym co zastałem na miejscu
  • ~BONA / 2021-10-04 19:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Szanowni Państwo, przestrzegam przez korzystaniem z usług Biura Itaka a zarazem wylotu na Zanzibar. Turyści koczują na lotnisku, nie ma kontaktu z rezydentem. Jakoś zalecicie ale powrót to masakra. Przekładanie lotu co kilka godzin 04.10.2021 godzina 01:15 następnie 17:15 następnie 22:00 a tak naprawdę nie wiadomo o której wylecimy. Przestrzegam wszystkich i pozdrawiam. Wytrwałości
    WadyLekceważenie klienta
  • ~Leszek / 2021-10-02 18:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta obejmowała luksusowy hotel "Majestic" na Santorini i wspaniały pokój. Cena wysoka więc myślałem, że będzie ok. Tymczasem pokój nie spełnia standardu nawet 3 gwiazdek. Jest mały, ciemny i bezsensownie wyposażony. Meble typu Ikea ale znacznie gorsze, są stare i poobijane, farma ścian obdrapana. Łazienka zniszczona, uszczelki kabiny ociekają rdzą i brudem, podobnie umywalka.
    WadyPołożenie nie najlepsze. brak dowozu do miasta - 2 km.
  • ~Stanislaw / 2021-10-02 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    wykupiliśmy 8 DNIOWA wycieczkę w terminie 26.09-04.10 po przyjeździe do hotelu w niedziele 26.09 o godziny 12 30 koczowaliśmy na korytarzu do godziny 15 bez możliwości zjedzenia posiłku samolot przyleciał z opóźnieniem, nikt z obsługi hotelu ani biura Itaka, nie kontaktował się z nami przez cały pobyt, wysiedliśmy z autobusu i pozostaliśmy sami sobie. Jedyny pracownik Itaki, z którym mieliśmy styczność to Pani która wskazała numer autobusu do którego mieliśmy wsiąść. Wylatujemy w PONIEDZIAŁEK o godzinie 4 nad ranem. Miły Pan na recepcji na pytanie do kiedy mamy się wymeldować oznajmił nam, że najlepiej będzie jak wymeldujemy się w NIEDZIELE DO GODZINY 11. Przez 18 godzin pozostajemy bez dachu nad głowa, możliwości skorzystania z prysznica, posiłku czy przespania się. To nie są 8 dniowe wczasy tylko. 6,5 doby. pozostałe 1,5 dnia to koczowanie na korytarzu w pseudo hotelu. Uważamy to za nieludzkie i sprzeczne z tym za co zapłaciliśmy. jak mamy odpocząć czy się zrelaksować, skoro karzecie nam koczować przez w sumie 20 godzin, brudni i głodni. Czujemy się oszukani
  • ~Marek / 2021-09-30 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli sam jesteś w stanie ogarnąć kiedy co robić, kiedy są wycieczki fakultatywne oraz co warto na nich wiedzieć to ok. Ale rezydenci ITAKI nie istnieją. Oburzają się na problemy gości, nic nie rozwiązują i są dla picu. Wydając 10k zł na wycieczkę spodziewałem się chociaż pozorów, a dostałem przeświadczenie, że równie dobrze mogłem pojechać bez biura. W końcu i tak o wszystko musiałem zadbać sam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, rezydenci, biuro stacjonarne
  • ~RONO / 2021-09-29 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta znacznie przeklamana. Inny opis inaczej już na miejscu. Obsluga w biurze bardzo okey (biuro itaka w Gdyni) ale pozniej gdy wystąpił problem umywają ręce.
    Podcza powrotu został zniszczony doszczetnie bagaż przez linie lotnicze Nouvelair biuro w zaden sposób NIE pomaga w odszkodowaniu mimo ze wszystkie elementy wycieczki w tym ubezpieczenie zostaly kupione u nich. Korzystalem wczesniej z TUI tam była pelna obsluga nawet po wycieczce. Chcecie sie denerwować wybierzcie ITAKE
    ZaletyObsuga przed sprzedażowa.
    Duza liczba ofert.
    WadyBrak wsparcia po wycieczce.
    Ceny wysokie - oferty przeklamane wizerunkowo.
  • ~Adrian / 2021-09-25 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z ofert Nowa Itaka Sp. z o.o. , lawiracja w opisach oferty, zerowe zainteresowanie rezydenta, dzicy lokatorzy w postaci karaluchów, rozwalajacy się pokój i ucieczka od odpowiedzialności, to główne zalety Itaka
    ZaletyBrak
    WadyRobactwo, brud, zniszczony pokoj, brudna plaza hotelowa, brak zainteresowania rezydenta, lawiracja w opisie ofertyy
  • ~Ania / 2021-09-17 22:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Świetny wyjazd na Zanzibar , biuro ITAKA , rezydent o imieniu Szymon , przecudowna i profesjonalna osoba na odpowiednim miejscu . Dodatkowe wycieczki i możliwość zobaczenia miejsc , które zostaną w pamięci . Hotel , wyżywienie , zakwaterowanie 5 + , panie Szymonie dziękujemy za cudowne dni , wszystkim polecam :-)
    ZaletySuper zorganizowane wycieczki
    Wady——-
  • ~Aleks / 2021-09-16 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byliśmy w Albanian star, zdjęcia hotelu nie są zgodne z stanem faktycznym na miejscu.Pokoje ok jak się trafi na wyremontowany,ale łazienka do kapitalnego remontu!!!Gorsze traktowanie klientów z All(tylko Polska), wszystko podawane w plastikach,do obiadu i kolacji tylko woda z baniaka.Brak kubków, szklanek, talerze poobijane w 4-5 miejscach na każdym!!!porażka w 4 * hotelu.Jedzenie zimne nawet na otwarcie stołówki!!!Kolejki na obiad i kolację.Za dużo osób w hotelu!Brak dezynfekcji stolików,okruszki były zamiatane ręką lub serwetką (tylko jeden kelner miał raz szmatkę) Jedzenie przesolne lub niedoprawione!!!Nie można przynosić jedzenia z poza hotelu,jest za to kara,nie można używać lodówki!!!
    ZaletyBlisko plaży,
    WadyZarządzanie hotelem, stołówka,bary , łazienki-zuzyte
  • ~Paulina / 2021-09-13 17:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wakacje na Gran Canarii w Hotel Corallium Dunamar by Lopesan bardzo nam się podobały :) Zazwyczaj organizuję wycieczki samodzielnie, ale stwierdziłam, że tym razem wybiorę biuro i jestem zadowolona z tego wyboru. Oferta bardzo zadowalająca, jedzenie smaczne, a wszystkie restrykcje są przestrzegane i zachowane standardy higieny. Oferta w rzeczywistości nie różniła się od tego co na stronie.
  • ~Zdzich / 2021-09-13 13:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Wróciliśmy z wycieczki Batumi Herbatumi w dniu 12-09-2021. Pierwszą rzeczą o której napiszę to pilot Pan Bartek, człowiek orkiestra Kompetentny i miły człowiek który jest fachowcem na sto procent. Jego partnerka w pracy jest przewodnik Pani Kasia, w dwójkę tworzą atmosferę w czasie całej imprezy. Sama wycieczka tak jak w ofercie. Polecam.
    ZaletyPrzewodnicy i Hotele.
    Wadyopóznione loty Wizzar.
  • ~Tomasz / 2021-09-12 14:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Szanowni Państwo
    ostrzegam przed praktykami jakie stosuje biuro podróży Nowa Itaka (nowa Italka to nie to samo co byłe biuro Itaka, co nie pozostaje bez znaczenia).
    W tym biurze podróży nie istnieje coś takiego jak rezygnacja samego biura z imprezy dokonana to przez biuro.
    W naszym wypadku zaraz po wpłaceniu pełnej kwoty otrzymaliśmy maila z informacją o tym, że ze względu na małą ilość rezerwacji w samolicie na La Palme impreza zostaje anulowana. Co istotne na aplikacji cały czas widniała aktualna rezerwacja z odliczającą się datą wylotu. Gdybyśmy nie odczytali maila co mogło przecież sie zdarzyć pewnie wylądowalibyśmy na lotnisku gotowi do podróży. Nikt nie powiadomił nas o anulowaniu wylotu telefonicznie co naszym zdaniem powinno być normalne w takim wypadku.
    Po telefonicznej konsultacji i wysłaniu ,,ofert zastępczych,, daleko odbiegających od zamówionej wcześniej wycieczki (oczywiście ceny zmieniły sie znacząco nie wspominając lokalizacji) biuro stwierdziło, że to my rezygnujemy i z tego poowdu wpłacone koszty rezygnacji wylotu sa po naszej stronie.
    W Itace to nie biuro rezygnuje a zawsze Klient nawet jak to biuro anuluje wylot. Koszty poszły z naszego ubezpieczenia a nie z ubezpieczenia biura które powinno samo ubezpieczyć sie na tego rodzaju wypadki a nie udawać, że problem jest po stronie swojego Klienta. Nie chodzi oczywiście o kilkaset złotych, ale potraktowanie Klienta. Taki przypadek najczęściej kończy sie utratą swoich Klientów i tak tez będzie w tym wypadku.
    Alulowanie wylotu oczywiście może sie zdarzyć jednak biuro wysyłając mało atrakcyjne oferty w zasadzie zmusza Klientów do ich wybrania bo tracą ubzepieczenie a na dodatek zwrot pieniędzy nastęuje dopiero po 14 dniach co dla wielu osób zapewne koończy sie brakiem środków na wyjazd z innego biura podróży.
    Nie polecam tego biuera chociaż miałem wczesniej okazje z niego korzystać. To był oststni raz.
    ZaletyBral
    WadyFatalne traktowanie swoich Klientów
  • ~Iwona / 2021-09-11 08:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot bez najmniejszych problemów. Na lotnisku czekał transfer, Pan z karteczka Itaki zawiózł Nas pod sam hotel. Na miejscu kawka i wręczenie karty do pokoju.
    Hotel super. Pierwszego dnia zameldowano Nas w raczej nie luksusach, ale po kontakcie z rezydentka zmieniono Nam pokój z widokiem na morze, obszerną łazienką, klimatyzacja, lodówka, tv, także 5+ za czujność rezydenta oraz zachowanie personelu. Pokój sprzątany codziennie, ręczniki wymieniane a dano Nam ich chyba z 5 xD, papier toaletowy, chusteczki higieniczne, suszarka do włosów, kabina prysznicowa, szafeczki przy łóżkach, biurko ala tabletka, obszerna szafa z wieszakami, żaluzje antywłamaniowe, na balkonie stolik i dwa krzesła
    Obsługa mega pomocna, życzliwa, jedzonko przepyszne, obiadokolacja nie do przejedzenia. Okolica spokojna ze względu na położenie. 20 metrów dalej gwar włoskich sklepikarzy oraz restauracyjnych rozmów. Z hotelu stosunkowo wszędzie blisko, na plażę z lezakami, na tę darmową gdzie można się rozłożyć na własnym reczniku, do kiosku, poczty, sklepów, restauracji. Połączenie autobusowe - wszędzie można dojechać , do San Marino z jedną przesiadką. Świetne miejsce!
    Plaże czyste piaszczyste, pelno muszelek, zadnych kamiennych stromych zjeść. Kosze na smieci, plaze czyszczone systematycznie. Alkoholizacji, glosnikow bezprzewodowych i parawanow nie widziałam. Na plaży mnóstwo rozrywek. Place zabaw dla dzieci, dmuchane zamki, boiska do piłki nożnej/siatkówki, stoły do ping-ponga, prysznice, toalety, restauracje, absolutnie wszystko. Na plaży można kupić lody czy latawce. Można popływać na bananie albo rowerem wodnym. Ludzie mili i przyjaźni, żadne slumsy
    Cenowo? Magnes, woda za euro. Obiad (pizza, makaron, owoce morza, piwko, hamburgery) od 8-12 euro. Bilety na autobus około 2 euro. Napiwki wliczone w cenę obiadu. Można wypożyczyć rower i zwiedzać okolicę, bardzo dużo ścieżek rowerowych. Po przejechaniu autostrady, piekne wioseczki z polami drzewek oliwnych oraz plantacjami winogron.
    Obsługa hotel, miejsce, absolutnie polecam wycieczkę i rezydenta tym niezdecydowanym oraz tym ktorzy chca naprawde odpocząć, czy to byczac się na plaży czy zwiedzić klimatyczne uliczki San Giuliano w centrum Rimini czy urokliwe Riccione. My robiliśmy sobie wycieczki piesze wzdłuż morza z przerwą na obiad w nadmorskich restauracjach A po południu wracalysmy autobusem.
    Oczekiwania więcej niż spełnione:)
  • ~maciek / 2021-09-10 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze biurom podróży z jakim miałem do czynienia - byłem na wycisczce w Albanii , szkoda opisywać , rezydenci okropni , wszystko fatalne, niesamowity bród i smród w hotelu, zero zainteresowania ze strony biura - nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.19, ilość opinii: 202
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976