Zaletyaplikacja mobilna z dużą funkcjonalnością i łatwą obsługą; pomoc i wsparcie w trakcie pandemii; atrakcyjne kierunki
strona 24 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Paula / 2022-03-07 03:16
Ja swoją przygodę z Itaką zaczęłam kilka, ładnych lat temu. Swoje pierwsze wycieczki za granicą zawdzięczam właśnie im. Byłam w Paryżu i organizacja wycieczki była doskonała - dużo się działo, wycieczka aktywna, zwiedziałam główne punkty miasta. Od kilku miesięcy aktywnie używam ich aplikacji: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.itaka.itaka i znowu chętnie skorzystam z ich oferty. Dawno tak łatwo i szybko nie przeglądałam różnych ofert i katalogów, jestem absolutnie zakochana w tej funkcjonalności i w kierunku, który obrało biuro. Oby tak dalej! -
-
~Jarek / 2022-03-06 12:56
Ogólnie to biuro iTaka oceniłbym bardzo dobrze gdyby nie sytuacja z rezerwacją miejsc w samolocie. Podróżowałem razem z żoną i dwójką dzieci w wieku 3 i 4 lata. Z uwagi no to, że są to małe dzieci to chciałem mieć pewność że będą one siedziały w samolocie obok mnie, gdyż prawo lotnicze stanowi iż dziecko które skończyło 2 lata może siedzieć z dala od rodzica. Zadzwoniłem w tej kwestii na obsługę klienta, żeby upewnić się że pociechy będą obok mnie. Pan z iTaki powiedział mi, że nie gwarantuje mi tego że dzieci będą siedziały obok mnie, ale za 700zł może dać mi możliwość wyboru takich miejsc. Uważam to za dziadostwo w polskiej postaci, gdyż po telefonie do linii Emirates zostałem poinformowany, że linie te z automatu dobierają miejsca obok siebie w przypadku kiedy rodzice podróżują z dziećmi , a jeśli nie ma możliwości by cała czwórka siedziała w jednym rzędzie to przynajmniej jeden z rodziców siedzi obok dzieci. Jak już wspomniałem jest to tandeta ze strony biura jeśli praktykuje takie sposoby "dorabiania". Nie oszukujmy się, ale przy wykupie wycieczki za 16.000 zł biuro iTaka mogłoby darować sobie takich zagrywek lub przynajmniej poinformować, że przynajmniej jeden rodzic będzie siedział przy dzieciach. -
~Daniel / 2022-03-04 09:11
Witam byłem z itaka 10 lat współpraca układała się bardzo dobrze do ostatniego wyjazdu w 2020 r przez nie kompetencje pracowników mało że straciłem wyjazd i to zgłaszając reklamację pisząc dzwoniąc nie ma z kim kompetentnym rozmawiać przeciąganie liny trwało dobre 3 m-ce i tak itaka się wybieliła a ja zostałem beż zwrotu chociażby 30 % ceny wycieczki w ten sposób odcielem się od tego biura podróży i brzeszrdlem do rainbow teraz liczy się tylko kasa szybko szybko 8 następny klient szkoda że spadają na tzw psy strasznie obniżyli loty pozdrawiam D .S -
~Cayenne83 / 2022-03-02 18:31
Nie chodzi o cenę i obsługę bo nie było źle, tragedia jest dla mnie hotel Diamond mapenzi resort na Zanzibarze, jedzenie tragedia, ludzie zapłacili za pokoje które na miejscu musieli dokupić raz jeszcze, szeroko pojętej all inclusive nie obejmuje większości markowych alkoholi gdzie byliśmy o tym zapewniani przed wylotem, jedzenie to jakaś tragedia, ciągle spalone na wiór kurczaki, to jest jakaś masakra, gość na transferze mało ludzi nie pozabijał. Omijać itake i Zanzibar, jedynie ładne słońce i ciepła woda. ZaletySłońce i wodaWadyBraknie miejsca by wszystko wymienić -
~Andrzej / 2022-02-28 13:40
Właśnie wróciliśmy z lotniska w KRK 28.02.2022 gdzie miał być nasz wylot do Dubaju za pośrednictwem biura ITAKA. Wg zaleceń biura zrobiliśmy testy pcr 72h przed wylotem a przy odprawie personel lotniska nie wpuścił nas do samolotu ponieważ przepisy się zmieniły w ciągu ostatnich 24h i test ma być ważny 48h przed wylotem o czym nikt nas nie poinformował . ZERO POMOCY ZE STRONY ITAKI które podtrzymuje stanowisko że 72h test jest ważny. Itaka z przewoźnikiem nie może się dogadać a my straciliśmy 15tys zł, nerwow co nie miara i na dodatek stres dla malutkiego dziecka. Sprawa zapewne zakończy się w sądzie. PZESTRZEGAM -
~Krystian / 2022-02-27 10:35
Jak można nie poinformować klienta o tym, że dany kraj w tym przypadku Zanzibar, wymaga paszportu, który musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski... 14 tysięcy dzisiaj powiedziało baj baj... Brak słów, ostatni raz.
ODRADZAM, inne biura informują o tak istotnych kwestiach. -
~Robert / 2022-02-22 11:58
Opinia dotyczy eventu BOGOWIE I FARAONOWIE Rejs po Nilu.
Niestety nie podzielam panującej tutaj wszech obecnie pozytywnej opinii o przewodnikach. Być może wynika to z faktu, że Mohamed Kamal był na takim evencie po raz pierwszy, co sam przyznał.
Od początku. Program został odwrócony bez żadnej informacji przed, co spowodowało wywrócenie nam planu podróży i dyskomfort psychiczny od samego początku, ponieważ najcięższe dni zostały na koniec, a miały wydarzyć się jako pierwsze. Pięciogodzinna przerwa na sen miedzy jednym autokarem a kolejnym rano to jednak dla nas przegięcie, w szczególności na urlopie.
O ile do hoteli w HRG nie mam zastrzeżeń oprócz lodowatej wody w basenie, to statek miał już całkiem sporo mankamentów, o których wspomnieć należy. Absolutnie nie jest to 5 gwiazdek. Jaz CROWN PRINCE lata świetności przeżywał dekady temu. Nie otwierająca się lodówka, brak chociażby butelkowanej wody w kabinie, fatalny stan łazienek. Najbardziej irytujący jest fakt, że wszelkie napoje z wodą włącznie są dodatkowo płatne, również w trakcie posiłków. Ceny absurdalne, np. shot najtańszej szkockiej to koszt ponad 100 zł. Butelka najtańszego wina musującego ponad 200 zł.
Najsłabszy punkt programu to wspomniany Mohamed. Przede wszystkim operował bardzo prostym językiem, często wyuczonymi na pamięć frazami, nie rozumiał prostej treści pytań dodatkowych. Pozwalał sobie na prześmiewcze wobec Polaków komentarze, jak np. o tym, że islamofobia jest powszechna w naszym narodzie. Mówił polskim kobietom, że nie powinny spożywać alkoholu, bo skutkiem jest utrata panowania nad sobą. Poza tym był po prostu słabym organizatorem, nie potrafił nic załatwić. W Luksorze, kiedy wszystkie grupy jechały pod górę do doliny Królów melexami, my szliśmy na górę pieszo, ponieważ Mohamed nie potrafił załatwić opłaconego już pojazdu.
W skrócie nie polecamy tego wyjazdu. Od lat podróżowaliśmy na własną rękę i wykupienie wycieczki z biurem było błędem, który upewnił nas w przekonaniu, ze więcej tego błędu nie popełnimy. -
~Martyna / 2022-02-22 10:58
Od lat jeżdżę tylko z nimi. Są naprawdę profesjonalni, potrafią doradzić najlepszą wycieczkę i zawsze obsłużą na najwyższym poziomie. -
-
~Ewa / 2022-02-22 10:56
Za radą koleżanki, gdy planowałam wakacje to wybrałam Itakę. Miała rację, na początek bardzo miła zaskoczyła mnie obsługa klienta, która naprawdę angażowała się w to co robi, do tego znaleźli dla mnie atrakcyjną cenowo ofertę i zadbali, aby spełniała wszystkie moje oczekiwania. -
~Alicja / 2022-02-22 10:47
Podróże z biurem Itaka są o wiele łatwiejsze, bo gdybym miała sama sobie to wszystko tak szczegółowo zorganizować to nie wiem czy bym dała radę, szczególnie teraz, w czasach pandemii. -
~Małgorzata / 2022-02-22 10:44
Itaka to zdecydowanie najlepsze biuro z jakim miałam okazję wyjeżdżać. Jak dla mnie ich największą zaletą jest to, że na pierwszym miejscu stawiają komfort klientów i nie zawodzą w razie problemów, czy utrudnień, które wynikają z losowych zdarzeń. -
~Malwina / 2022-02-22 10:42
Podróżujemy dużo i to całą rodziną, więc zależy nam na tym, żeby korzystać z usług firmy, która nas nie zawiedzie i zadba o nasze bezpieczeństwo, dlatego zawsze wybieramy Itakę. Do tego już kilka razy udało nam się trafić na świetną okazję cenową. -
~Andrzej / 2022-02-22 08:06
Royal Tulip. Basen głównny wyłączony z uzytkowania. Plac budowy od 08;15 do 18 pracują młotem elektrycznym. ZaletyMożliwośc popływania w morzu.WadyRemont. Bywałem w lepszych 5-gwiazdkowych. -
~Dawid / 2022-02-18 21:11
Nigdy więcej z Itaka...to pseudo biorę powinno się zamknąć. Chcesz popsuć sobie wakacje to Itaka jest w tym najlepsza... ZaletyDon Corleone -
~Czeremcha / 2022-02-17 12:06
Wraz z partnerem wykuplilismy , za posrednictwem Itaki, drogie wczasy w Omanie , w terminie 10-18 lutego. Mając już doswiadczenia covidowe w czasie zagranicznego pobytu, wykupilismy kompletne ubezpieczenie, zakreslając wszystko, co jest możliwe, Niestety, okazało sie ,że ubezpieczenie na covid to nowy, osobny formularz, o którym nie wiedzielismy. No i wyszło tak, ze wykonany dwie doby wczesniej test okazał się u mnie pozytywny, mimo trzykrotnego zaszczepienia. I tak stracilismy prawo do jakiegokolwiek odszkodowania. Itaka twardo trzymała sie litery prawa, nie ma ubezpieczenia, nie ma zmiłuj się. Nie podpowiedziano nam żadnej opcji rozwiązania, dającego nam możliwość zwrotu jakichkolwiek srodków. Nie było zmiłuj się. Partner leci sam, ja zostałam , tracąc grubo ponad dziesięć tysięcy złotych. Nie mielismy juz czasu na szukanie kogoś , kto by odkupił nasze wczasy. Itaka nie zgodziła sie na zamiane na inny termin. Była kwestia zamiany naszego dwuosobowego apartamentu na pokój jednoosobowy, żeby zmniejszyc koszty. ale taka zamiana wymagała dodatkowej wpłaty trzech i pół tysiąca złotych. Nic nie pomogło, zero życzliwosci ze strony Itaki. Biznes to biznes, bez skrupułów. Nigdy więcej z Itaką!!!!!
ZaletybrakWadyKompletny brak zainteresowania klientem, gdy już zapłaci pieniądze. -
~Karolina / 2022-02-02 20:16
Itaka to zwykli oszuści, byliśmy na Zanzibarze z powodu złego stanu zdrowia nie mogliśmy uczestniczyć w wycieczce która kosztowała 800 zł poinformowaliśmy rezydentkę która powiedziała ze pieniędzy nie odzyskamy i żebyśmy sobie szli do llekarza hotelowego. Dramat … żadnych wycieczek z Itaki nie wykupujące sto razy lepiej od lokalnych ludzi bo kasę biorą po wycieczce a nie przed jeszcze z 5 dniowym wyprzedzeniem plus ich prowizja!!! WadySame wady -
-
~Rono_71 / 2022-02-01 10:57
Raz sprobowalem i nigdy wiecej. Jezeli ktos decyduje sie na stres nerwy a potem walke z wiatrakami to bierzcie ITAKE bylismy z nimi w Tunezi hotel swietny na zdjeciach - rzeczywistosc inna, zero onsugli przez rezydenta, wycieczki o 100% drozsze niz za rogem i problemy z bagazem-zniszczony, brak pomocy w roszczeniu z przewoznikiem mimo tego ze nie mielismy wplywu na przwoznika ...porazka nigdy wiecej ZaletyNie maWadyWszystkie opisane -
~były klient / 2022-01-21 12:52
Itaka to aktualnie jakaś porażka. Dwukrotnie w ciągu ostatniego roku anulowali nam (przez podobno niewystarczającą ilość chętnych) wybrane, zarezerwowane i zaliczkowane wycieczki (w zamian oferując nieciekawe wycieczki zastępcze), a za przełożenie (z ich winy odwołanej) wycieczki na inny termin latem 2022 zażądali dopłaty ponad 5.500 zł. Nie skorzystaliśmy... Całe szczęście że chociaż zwrócili kwotę zaliczki. W sumie zero rekompensaty za to wszystko Zaletychociaż zwrócona zaliczkaWadystracony czas i oczekiwania -
~Michał / 2022-01-14 16:59
Po przylocie zakwaterowano nas w innym hotelu niż rezerwowaliśmy. Standard hotelu dużo gorszy. Brak reakcji rezydenta na skargę. Negatywna odpowiedz na reklamacje. Sprawa trafia do UOKiK i ewentualnie kancelarii adwokackiej. WadyPo przylocie zakwaterowano nas w innym hotelu niż rezerwowaliśmy. Standard hotelu dużo gorszy. -
~Zły / 2021-12-14 10:18
Witam, ja również Pragnę przestrzec klientów przed tym biurem , które jako agent sprzedaje zarabiając na „tzw ubezpieczenie „TU Ergo natomiast nie ponosi żadnej odpowiedzialności za odwołaną imprezę z ich winy , ani też nie pośredniczy w kontaktach z ubezpieczycielem , pobierając składkę ubezpieczenia przedstawiając warianty chroniące klienta przed ryzykami. ZaletyBrakWadyWiele
strona 24 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »