Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1051 opinii

2.47 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daniel / 2022-03-04 09:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam byłem z itaka 10 lat współpraca układała się bardzo dobrze do ostatniego wyjazdu w 2020 r przez nie kompetencje pracowników mało że straciłem wyjazd i to zgłaszając reklamację pisząc dzwoniąc nie ma z kim kompetentnym rozmawiać przeciąganie liny trwało dobre 3 m-ce i tak itaka się wybieliła a ja zostałem beż zwrotu chociażby 30 % ceny wycieczki w ten sposób odcielem się od tego biura podróży i brzeszrdlem do rainbow teraz liczy się tylko kasa szybko szybko 8 następny klient szkoda że spadają na tzw psy strasznie obniżyli loty pozdrawiam D .S
  • ~Cayenne83 / 2022-03-02 18:31
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie chodzi o cenę i obsługę bo nie było źle, tragedia jest dla mnie hotel Diamond mapenzi resort na Zanzibarze, jedzenie tragedia, ludzie zapłacili za pokoje które na miejscu musieli dokupić raz jeszcze, szeroko pojętej all inclusive nie obejmuje większości markowych alkoholi gdzie byliśmy o tym zapewniani przed wylotem, jedzenie to jakaś tragedia, ciągle spalone na wiór kurczaki, to jest jakaś masakra, gość na transferze mało ludzi nie pozabijał. Omijać itake i Zanzibar, jedynie ładne słońce i ciepła woda.
    ZaletySłońce i woda
    WadyBraknie miejsca by wszystko wymienić
  • ~Andrzej / 2022-02-28 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wróciliśmy z lotniska w KRK 28.02.2022 gdzie miał być nasz wylot do Dubaju za pośrednictwem biura ITAKA. Wg zaleceń biura zrobiliśmy testy pcr 72h przed wylotem a przy odprawie personel lotniska nie wpuścił nas do samolotu ponieważ przepisy się zmieniły w ciągu ostatnich 24h i test ma być ważny 48h przed wylotem o czym nikt nas nie poinformował . ZERO POMOCY ZE STRONY ITAKI które podtrzymuje stanowisko że 72h test jest ważny. Itaka z przewoźnikiem nie może się dogadać a my straciliśmy 15tys zł, nerwow co nie miara i na dodatek stres dla malutkiego dziecka. Sprawa zapewne zakończy się w sądzie. PZESTRZEGAM
  • ~Krystian / 2022-02-27 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak można nie poinformować klienta o tym, że dany kraj w tym przypadku Zanzibar, wymaga paszportu, który musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski... 14 tysięcy dzisiaj powiedziało baj baj... Brak słów, ostatni raz.

    ODRADZAM, inne biura informują o tak istotnych kwestiach.
  • ~Robert / 2022-02-22 11:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Opinia dotyczy eventu BOGOWIE I FARAONOWIE Rejs po Nilu.
    Niestety nie podzielam panującej tutaj wszech obecnie pozytywnej opinii o przewodnikach. Być może wynika to z faktu, że Mohamed Kamal był na takim evencie po raz pierwszy, co sam przyznał.
    Od początku. Program został odwrócony bez żadnej informacji przed, co spowodowało wywrócenie nam planu podróży i dyskomfort psychiczny od samego początku, ponieważ najcięższe dni zostały na koniec, a miały wydarzyć się jako pierwsze. Pięciogodzinna przerwa na sen miedzy jednym autokarem a kolejnym rano to jednak dla nas przegięcie, w szczególności na urlopie.
    O ile do hoteli w HRG nie mam zastrzeżeń oprócz lodowatej wody w basenie, to statek miał już całkiem sporo mankamentów, o których wspomnieć należy. Absolutnie nie jest to 5 gwiazdek. Jaz CROWN PRINCE lata świetności przeżywał dekady temu. Nie otwierająca się lodówka, brak chociażby butelkowanej wody w kabinie, fatalny stan łazienek. Najbardziej irytujący jest fakt, że wszelkie napoje z wodą włącznie są dodatkowo płatne, również w trakcie posiłków. Ceny absurdalne, np. shot najtańszej szkockiej to koszt ponad 100 zł. Butelka najtańszego wina musującego ponad 200 zł.
    Najsłabszy punkt programu to wspomniany Mohamed. Przede wszystkim operował bardzo prostym językiem, często wyuczonymi na pamięć frazami, nie rozumiał prostej treści pytań dodatkowych. Pozwalał sobie na prześmiewcze wobec Polaków komentarze, jak np. o tym, że islamofobia jest powszechna w naszym narodzie. Mówił polskim kobietom, że nie powinny spożywać alkoholu, bo skutkiem jest utrata panowania nad sobą. Poza tym był po prostu słabym organizatorem, nie potrafił nic załatwić. W Luksorze, kiedy wszystkie grupy jechały pod górę do doliny Królów melexami, my szliśmy na górę pieszo, ponieważ Mohamed nie potrafił załatwić opłaconego już pojazdu.
    W skrócie nie polecamy tego wyjazdu. Od lat podróżowaliśmy na własną rękę i wykupienie wycieczki z biurem było błędem, który upewnił nas w przekonaniu, ze więcej tego błędu nie popełnimy.
  • ~Martyna / 2022-02-22 10:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat jeżdżę tylko z nimi. Są naprawdę profesjonalni, potrafią doradzić najlepszą wycieczkę i zawsze obsłużą na najwyższym poziomie.
  • ~Ewa / 2022-02-22 10:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Za radą koleżanki, gdy planowałam wakacje to wybrałam Itakę. Miała rację, na początek bardzo miła zaskoczyła mnie obsługa klienta, która naprawdę angażowała się w to co robi, do tego znaleźli dla mnie atrakcyjną cenowo ofertę i zadbali, aby spełniała wszystkie moje oczekiwania.
  • ~Alicja / 2022-02-22 10:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróże z biurem Itaka są o wiele łatwiejsze, bo gdybym miała sama sobie to wszystko tak szczegółowo zorganizować to nie wiem czy bym dała radę, szczególnie teraz, w czasach pandemii.
  • ~Małgorzata / 2022-02-22 10:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Itaka to zdecydowanie najlepsze biuro z jakim miałam okazję wyjeżdżać. Jak dla mnie ich największą zaletą jest to, że na pierwszym miejscu stawiają komfort klientów i nie zawodzą w razie problemów, czy utrudnień, które wynikają z losowych zdarzeń.
  • ~Malwina / 2022-02-22 10:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróżujemy dużo i to całą rodziną, więc zależy nam na tym, żeby korzystać z usług firmy, która nas nie zawiedzie i zadba o nasze bezpieczeństwo, dlatego zawsze wybieramy Itakę. Do tego już kilka razy udało nam się trafić na świetną okazję cenową.
  • ~Andrzej / 2022-02-22 08:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Royal Tulip. Basen głównny wyłączony z uzytkowania. Plac budowy od 08;15 do 18 pracują młotem elektrycznym.
    ZaletyMożliwośc popływania w morzu.
    WadyRemont. Bywałem w lepszych 5-gwiazdkowych.
  • ~Dawid / 2022-02-18 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej z Itaka...to pseudo biorę powinno się zamknąć. Chcesz popsuć sobie wakacje to Itaka jest w tym najlepsza...
    ZaletyDon Corleone
  • ~Czeremcha / 2022-02-17 12:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Wraz z partnerem wykuplilismy , za posrednictwem Itaki, drogie wczasy w Omanie , w terminie 10-18 lutego. Mając już doswiadczenia covidowe w czasie zagranicznego pobytu, wykupilismy kompletne ubezpieczenie, zakreslając wszystko, co jest możliwe, Niestety, okazało sie ,że ubezpieczenie na covid to nowy, osobny formularz, o którym nie wiedzielismy. No i wyszło tak, ze wykonany dwie doby wczesniej test okazał się u mnie pozytywny, mimo trzykrotnego zaszczepienia. I tak stracilismy prawo do jakiegokolwiek odszkodowania. Itaka twardo trzymała sie litery prawa, nie ma ubezpieczenia, nie ma zmiłuj się. Nie podpowiedziano nam żadnej opcji rozwiązania, dającego nam możliwość zwrotu jakichkolwiek srodków. Nie było zmiłuj się. Partner leci sam, ja zostałam , tracąc grubo ponad dziesięć tysięcy złotych. Nie mielismy juz czasu na szukanie kogoś , kto by odkupił nasze wczasy. Itaka nie zgodziła sie na zamiane na inny termin. Była kwestia zamiany naszego dwuosobowego apartamentu na pokój jednoosobowy, żeby zmniejszyc koszty. ale taka zamiana wymagała dodatkowej wpłaty trzech i pół tysiąca złotych. Nic nie pomogło, zero życzliwosci ze strony Itaki. Biznes to biznes, bez skrupułów. Nigdy więcej z Itaką!!!!!

    Zaletybrak
    WadyKompletny brak zainteresowania klientem, gdy już zapłaci pieniądze.
  • ~Karolina / 2022-02-02 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to zwykli oszuści, byliśmy na Zanzibarze z powodu złego stanu zdrowia nie mogliśmy uczestniczyć w wycieczce która kosztowała 800 zł poinformowaliśmy rezydentkę która powiedziała ze pieniędzy nie odzyskamy i żebyśmy sobie szli do llekarza hotelowego. Dramat … żadnych wycieczek z Itaki nie wykupujące sto razy lepiej od lokalnych ludzi bo kasę biorą po wycieczce a nie przed jeszcze z 5 dniowym wyprzedzeniem plus ich prowizja!!!
    WadySame wady
  • ~Rono_71 / 2022-02-01 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Raz sprobowalem i nigdy wiecej. Jezeli ktos decyduje sie na stres nerwy a potem walke z wiatrakami to bierzcie ITAKE bylismy z nimi w Tunezi hotel swietny na zdjeciach - rzeczywistosc inna, zero onsugli przez rezydenta, wycieczki o 100% drozsze niz za rogem i problemy z bagazem-zniszczony, brak pomocy w roszczeniu z przewoznikiem mimo tego ze nie mielismy wplywu na przwoznika ...porazka nigdy wiecej
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie opisane
  • ~były klient / 2022-01-21 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to aktualnie jakaś porażka. Dwukrotnie w ciągu ostatniego roku anulowali nam (przez podobno niewystarczającą ilość chętnych) wybrane, zarezerwowane i zaliczkowane wycieczki (w zamian oferując nieciekawe wycieczki zastępcze), a za przełożenie (z ich winy odwołanej) wycieczki na inny termin latem 2022 zażądali dopłaty ponad 5.500 zł. Nie skorzystaliśmy... Całe szczęście że chociaż zwrócili kwotę zaliczki. W sumie zero rekompensaty za to wszystko
    Zaletychociaż zwrócona zaliczka
    Wadystracony czas i oczekiwania
  • ~Michał / 2022-01-14 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przylocie zakwaterowano nas w innym hotelu niż rezerwowaliśmy. Standard hotelu dużo gorszy. Brak reakcji rezydenta na skargę. Negatywna odpowiedz na reklamacje. Sprawa trafia do UOKiK i ewentualnie kancelarii adwokackiej.
    WadyPo przylocie zakwaterowano nas w innym hotelu niż rezerwowaliśmy. Standard hotelu dużo gorszy.
  • ~Zły / 2021-12-14 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ja również Pragnę przestrzec klientów przed tym biurem , które jako agent sprzedaje zarabiając na „tzw ubezpieczenie „TU Ergo natomiast nie ponosi żadnej odpowiedzialności za odwołaną imprezę z ich winy , ani też nie pośredniczy w kontaktach z ubezpieczycielem , pobierając składkę ubezpieczenia przedstawiając warianty chroniące klienta przed ryzykami.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Marta / 2021-11-30 09:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie wróciłam z wyjazdu na Zanzibar. Hotel- Kiwengwa Beach Resort- super, jedzienie całkiem smaczne, brakowało tylko dostępności do bufetu między głównymi posiłkami. Natomiast obsługa biura i opieka rezydenta to totalna porażka. Podczas transferu z lotniska zostały zgubione bagaże! Brak jakiegokolwiek kontaktu z rezydentem w celu uzyskania pomocy. Po wielu próbach kontaktu ze strony naszej i hotelu w końcu udało się skontaktować z p. Marcinem, bagaże dotarły do nas po dobrych 4-5 godzinach, około 3 w nocy, dodatkowo na całe nieszczęście, potwierdzenie rezerwacji zostało w bagażu podręcznym,. który również znalazł się w busie, który zaginął z resztą bagaży, przez co długi czas obsługa hotelu nie mogła nas zameldować do pokoju. Zlitowali się nas nami dopiero około 1 w nocy, po praktycznie całym dniu w samolocie i na lotniskach. Na jedynym podczas całej pobytu spotkaniu z rezydentem wstępnie ustaliliśmy, że w ramach rekompensaty za to zdarzenie doba hotelowa zostanie nam przedłużona do czasu wyjazdu na lotnisko. Do samego końca pobytu ponownie kontakt z p. Marcinem był nie do osiągnięcia. W końcu w dzień przed wylotem, po kontakcie z inną rezydentką, uzyskałam odpowiedź,. iż Itaka jako organizator w sumie nie widzi problemu, bo walizki przecież dotarły, a menadżer nie zgadza się na taką rekompensatę. Natomiast od pani z biura obsługi klienta otrzymałam odpowiedź, że ona dysponuje informacją, że kontakt z rezydentem nie wymaga zastrzeżeń oraz, że rezydent doprecyzował możliwości rekompensaty. Za taką cenę wycieczki takie podejście do klienta jest bardzo rozczarowujące. Z pewnością w przyszłości nie skorzystam już z usług tego biura podróży.
  • ~Nick / 2021-11-24 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Wszystkich .
    Żałuję , iż wcześniej nie zapoznałam się z opiniami o Itace .
    Pragnę przestrzec ewentualnych klientów przed tym biurem , które jako agent zarabia i sprzedaje tzw ubezpieczenie TU Ergo natomiast nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku odwołania imprezy przez biuro , ani też nie pośredniczy w kontaktach z ubezpieczycielem , mimo iż pobiera składkę ubezpieczenia i przedstawia różnorodne warianty jakoby chroniące klienta przed różnymi ryzykami. Faktycznie zaś działa nie w interesie klienta lecz tylko w interesie ubezpieczyciela .

    Zaletypozbycie się złudzeń
    Wady

    naiwność i wiara w kompleksowe załatwienie problemów wynikających z winy biura

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1051
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 939
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 205
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 169
Grecos
Ocena: 2.75, ilość opinii: 55
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004