strona 23 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Bartek / 2022-04-27 09:20
Od lat wyjeżdżam tylko z tym biurem. Nigdy nie zawodzą i nawet podczas najbardziej skomplikowanej sytuacji potrafią pomóc swoim klientom, którzy widać, że są dla nich priorytetem. -
-
~Anita / 2022-04-27 08:58
Właśnie wróciłam z Hiszpanii i jestem zachwycona wycieczką. Od początku wszystko przebiegało sprawnie i tak jak zapowiedziano. Hotel całkowicie spełniał nasze oczekiwania i wyglądał jak na zdjęciach. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno następnym razem skorzystamy z usług Itaki. -
~Sisi / 2022-04-26 09:45
Wykupiłam wycieczkę 7-14 mają .Wczoraj dopatrzyłam się że wylot z Grecji mam 15 maj . Dzwonię do biura i pytam co się dzieje że moja wycieczka trwa do 14 a oni no będzie pani sobie musiała jedną dobę opłacić w hotelu na miejscu .Masakra jakaś ja mam dopłacać a oni nawet nie raczyli poinformować o takiej sytuacji .dziś tam jadę ZaletyMasakraWadyCała gama -
~Marek / 2022-04-21 12:11
Zwróćcie uwagę jak obecnie ITAKA kombinuje wyjazdy do Turcji już nie pseudo 8 dni a 7 dni. Więc po tylu latach pa pa Itako!!! -
~Jaroslaw / 2022-04-18 19:06
Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
Szanowni Państwo,
W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
Obsługa Itaki okrada gości wymuszając na nich wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwaZaletyŻadnych zaletWadyCała masa wad -
~Krzysztof / 2022-04-15 15:35
Proszę uważać przy płatnościach.
Zarezerwalalem bilety za które zapłaciłem 1750zl, po 3 dniach od rezerwacji otrzymałem telefon że nie ma biletów na ten termin i tyle, pomijając fakt że kupiłem bilety w innym biurze za podwójna cenę to jeszce problemy ze zwrotem środków na konto. Brak kompetentnych osób w obsłudze i ciągła komplikacja prostej sprawy. -
~Damian / 2022-04-14 18:59
Dno i wodorosty, miesiąc przed wylotem odwołują i nie oddają całością pieniędzy, kpina ZaletyBrakWadyŻenada nie firma -
~Marek / 2022-04-14 12:25
Pobyt w Tabie z Itaką, porażka hotel pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na cztery, rezydent fatalny tylko zbierał kasę na wycieczki, monopolistą wycieczek fakultatywnych z Taby, ceny wycieczek kosmos, nie pozwalają lokalnym biurom w kg azdu na hotel po klientów, dla przykładu cena jednodniowej wycieczki do Petry to 310 dolarów natomiast w innych sprawdzonych lokalnych biur podróży to kwota 204 do 220 dolarów, inne wycjeczki jak gura Mojżesza i kościół św Katarzyny to 50 procent taniej oczywiście za taki sam program a niekiedy lepszy.biora itaka to mafia o złodziejskich monopolisty Zych zapędach, będziemy większą gropa składać pozew do sądu o niezgodność oferty z sytuacja zastaną na miejscu, drodzy turyści omijajcie to buro szerokim łukiem a szczególnie Tabe z Itaką gdyż będziecie mieć popsute wakacje. -
-
~Pawela / 2022-04-01 12:17
Itaka to kiedyś było biuro z prawdziwego zdarzenia, wielokrotnie z nimi podróżowałam.
Niestety ostatnio jedzie tylko na swojej wyrobionej opinii a klientów traktuje nieprofesjonalnie. Zaniża tez bardzo jakość swojej oferty, hotele nieadekwatne do ilości gwiazdek.
Z reklamacji nic sobie nie robią. Nie polecam.Zaletybrak -
~Mike / 2022-03-28 21:15
Uwaga Itaka naciąga turystów na kase. Oferuje te same wycieczki w różnych cenach. Drożej np wyloty bardziej korzystne. Zarezerwowaliśmy wycieczkę dla 4 osób za 760zl więcej tylko po to aby mieć korzystniejsze loty. Itaka zaraz po zapłacie całości poinformowała ze loty są zmienione na opcje która tez była tylko taniej ! Oszuści !! ZaletySzerokość ofertyWadyOszukują -
~Emiliano / 2022-03-21 19:30
Niestety była to druga wycieczka z Itaka. I nie polecam brak szacunku rezydentki. Do hotelu i obsługi hotelowej nie mam zastrzeżeń. Rewelacja. Ale itaka dramat. Teras po złożeniu reklamacji nawet przepraszam nie usłyszałem. Szukajcie gdzie kolwiek ale nie Itaka -
~wd / 2022-03-11 15:01
Kupiłem test na powrót (Covid)przez biuro Itaka. Jeszcze przed wylotem zgłosiłem problem z rejestracja. Pani z Itaki obiecała pomoc. W trakcie pobytu na wakacjach dostałem mail ze wszystko jest ok. Po przylocie oczywiście nie było. Sam musiałem zapłacić kolejny raz za test. Nie mogę doprosić się zwrotu za usługę którą zapłaciłem. Nie polecam Itaki. Nigdy z nimi już nie polecę. Nie chodzi o ten gowniany test i jego cenę a o zasadę i traktowanie klienta jak już zapłacił. -
~ble / 2022-03-11 12:46
Odwołali nas wyjazd, wycofali hotel z oferty, wrzucili go ponownie jako "now oferta" (od lat w ofercie 1000+ pozytywnych opinii) i podnieśli ceny o 30%. Czyli krótko przędą i ryzykują oskarżenia o oszustwa finansowe. Konsultant który miał się zająć naszą sprawą i znalezienieniem "zastępstwa" nie odbiera telefonu. ZaletyKurs euro i ceny paliwa mogą ich dobić - potencjalny bankrut, lepiej z nim nie wyjeżdżać. -
~Witold / 2022-03-09 19:53
Byliśmy z Itaką na urlopie w Dominikanie. Jesteśmy mega zadowoleni z realizacji programu. Pani Milena (nasz opiekun) to profesjonalistka. ZaletyW pełni i na najwyższym poziomie zrealizowany program.WadyNaprawdę nie było się czego czepiać -
~Paula / 2022-03-07 03:16
Ja swoją przygodę z Itaką zaczęłam kilka, ładnych lat temu. Swoje pierwsze wycieczki za granicą zawdzięczam właśnie im. Byłam w Paryżu i organizacja wycieczki była doskonała - dużo się działo, wycieczka aktywna, zwiedziałam główne punkty miasta. Od kilku miesięcy aktywnie używam ich aplikacji: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.itaka.itaka i znowu chętnie skorzystam z ich oferty. Dawno tak łatwo i szybko nie przeglądałam różnych ofert i katalogów, jestem absolutnie zakochana w tej funkcjonalności i w kierunku, który obrało biuro. Oby tak dalej! Zaletyaplikacja mobilna z dużą funkcjonalnością i łatwą obsługą; pomoc i wsparcie w trakcie pandemii; atrakcyjne kierunki -
~Jarek / 2022-03-06 12:56
Ogólnie to biuro iTaka oceniłbym bardzo dobrze gdyby nie sytuacja z rezerwacją miejsc w samolocie. Podróżowałem razem z żoną i dwójką dzieci w wieku 3 i 4 lata. Z uwagi no to, że są to małe dzieci to chciałem mieć pewność że będą one siedziały w samolocie obok mnie, gdyż prawo lotnicze stanowi iż dziecko które skończyło 2 lata może siedzieć z dala od rodzica. Zadzwoniłem w tej kwestii na obsługę klienta, żeby upewnić się że pociechy będą obok mnie. Pan z iTaki powiedział mi, że nie gwarantuje mi tego że dzieci będą siedziały obok mnie, ale za 700zł może dać mi możliwość wyboru takich miejsc. Uważam to za dziadostwo w polskiej postaci, gdyż po telefonie do linii Emirates zostałem poinformowany, że linie te z automatu dobierają miejsca obok siebie w przypadku kiedy rodzice podróżują z dziećmi , a jeśli nie ma możliwości by cała czwórka siedziała w jednym rzędzie to przynajmniej jeden z rodziców siedzi obok dzieci. Jak już wspomniałem jest to tandeta ze strony biura jeśli praktykuje takie sposoby "dorabiania". Nie oszukujmy się, ale przy wykupie wycieczki za 16.000 zł biuro iTaka mogłoby darować sobie takich zagrywek lub przynajmniej poinformować, że przynajmniej jeden rodzic będzie siedział przy dzieciach. -
-
~Daniel / 2022-03-04 09:11
Witam byłem z itaka 10 lat współpraca układała się bardzo dobrze do ostatniego wyjazdu w 2020 r przez nie kompetencje pracowników mało że straciłem wyjazd i to zgłaszając reklamację pisząc dzwoniąc nie ma z kim kompetentnym rozmawiać przeciąganie liny trwało dobre 3 m-ce i tak itaka się wybieliła a ja zostałem beż zwrotu chociażby 30 % ceny wycieczki w ten sposób odcielem się od tego biura podróży i brzeszrdlem do rainbow teraz liczy się tylko kasa szybko szybko 8 następny klient szkoda że spadają na tzw psy strasznie obniżyli loty pozdrawiam D .S -
~Cayenne83 / 2022-03-02 18:31
Nie chodzi o cenę i obsługę bo nie było źle, tragedia jest dla mnie hotel Diamond mapenzi resort na Zanzibarze, jedzenie tragedia, ludzie zapłacili za pokoje które na miejscu musieli dokupić raz jeszcze, szeroko pojętej all inclusive nie obejmuje większości markowych alkoholi gdzie byliśmy o tym zapewniani przed wylotem, jedzenie to jakaś tragedia, ciągle spalone na wiór kurczaki, to jest jakaś masakra, gość na transferze mało ludzi nie pozabijał. Omijać itake i Zanzibar, jedynie ładne słońce i ciepła woda. ZaletySłońce i wodaWadyBraknie miejsca by wszystko wymienić -
~Andrzej / 2022-02-28 13:40
Właśnie wróciliśmy z lotniska w KRK 28.02.2022 gdzie miał być nasz wylot do Dubaju za pośrednictwem biura ITAKA. Wg zaleceń biura zrobiliśmy testy pcr 72h przed wylotem a przy odprawie personel lotniska nie wpuścił nas do samolotu ponieważ przepisy się zmieniły w ciągu ostatnich 24h i test ma być ważny 48h przed wylotem o czym nikt nas nie poinformował . ZERO POMOCY ZE STRONY ITAKI które podtrzymuje stanowisko że 72h test jest ważny. Itaka z przewoźnikiem nie może się dogadać a my straciliśmy 15tys zł, nerwow co nie miara i na dodatek stres dla malutkiego dziecka. Sprawa zapewne zakończy się w sądzie. PZESTRZEGAM -
~Krystian / 2022-02-27 10:35
Jak można nie poinformować klienta o tym, że dany kraj w tym przypadku Zanzibar, wymaga paszportu, który musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski... 14 tysięcy dzisiaj powiedziało baj baj... Brak słów, ostatni raz.
ODRADZAM, inne biura informują o tak istotnych kwestiach.
strona 23 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »