strona 22 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Heniek / 2022-04-30 09:16
W „Ogólnych warunkach uczestnictwa w imprezach turystycznych i usługach turystycznych organizowanych przez biuro podróży Itaka oraz wyjazdach” jest taki rozdział: „V. ROZPOCZĘCIE IMPREZY, PRZELOT I DOBA HOTELOWA”- który mówi, że „… Pierwszy i ostatni dzień imprezy samolotowej przewidziany jest na transport, a nie na rzeczywisty wypoczynek.” Z tego zapisu korzysta biuro podróży odpowiadając odmownie na reklamacje w sprawie zmiany na niekorzystne godzin wakacyjnych wylotów i powrotów. Ostatecznie w ten sposób biuro podróży ma do tego prawo. Ale skoro tak, to wystarczy aby uczestnik imprezy samolotowej takiego biura nie dotarł do miejsca docelowego (nie tylko na lotnisko w kraju przeznaczenia) a do hotelu w którym ma być zakwaterowany – do godziny 24.00 pierwszego dnia imprezy i wtedy to klient ma prawo złożyć reklamację i żądać zadośćuczynienia z powodu niedotrzymania przez biuro podróży warunków umowy. Należy zaznaczyć, że pojęcie dzień i doba hotelowa to odrębne zagadnienia. Otóż dzień to: „czas między wschodem a zachodem Słońca” (dla uproszczenia przyjęto, że dzień trwa 24 godziny – od 00.01 do godziny 24.00 w nocy tego samego dnia) a doba hotelowa to termin od chwili zameldowania do wymeldowania gościa hotelowego. Oba te pojęcia i terminy nie są zamienne. Ponadto jeśli wykupiona impreza trwa 8 dni w tym 7 noclegów a jej uczestnik nie dociera do hotelu do godzinie 24.00 to biuro podróży nie wywiązuje się z kolejnego punktu umowy ponieważ mamy o jeden nocleg mniej. Na stronie Itaki w zakładce FAQ w temacie: „W jaki sposób liczone są dni prezentowane na stronie?” istnieje zapis: „W przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów, a w przypadku 2-tygodniowych - 14 noclegów.”. Reklamację w takim przypadku należy złożyć po powrocie z imprezy i poczekać na odpowiedź do maksymalnie ustawowych 30 dni. W reklamacji należy wskazać konkretne żądania odszkodowawcze, w tym ewentualną wysokość zadośćuczynienia finansowego. W przypadku braku odpowiedzi w ustawowym terminie najlepiej złożyć pozew do sądu. Możliwie zbierać jak najwięcej dowodów. -
-
~Gorki / 2022-04-28 21:15
zenada hotele 2 dni okazuje sie ze 20 godzin na odpowiedz itaka odpisuje pierwszy i ostatni dzien jest na transport wiec jak ktos chce kupic cokolwiek z itaki na dwa dni to niech stuknie sie w glowe -
~Natalia / 2022-04-27 17:56
Oferty są korzystne, jednak uważam że sprzedawanie wyjazdu 8dniowego to Kpina z Klienta gdy
1. Wylot godzina 21 więc godzina przylotu do kraju docelowego to 1 w nocy czyli w hotelu ok 3 a w pokojach kole 4 i to w najlepszym wypadku
TO JEST NOCLEG? A zapłacone od dnia poprzedniego
2. Powrót o 11 czyli wyjazd z hotelu kole 7....
Czyli w zasadzie 6 dni pobytu w cenie 8. To chyba powinno być powiedziane przy sprzedaży oferty.
Wykupiłam w styczniu... Jestem bardzo rozczarowana
Gdy chciałam dokupić jeden dzień to policzyli po cenie obecnej czyli za 1 dobę ponad 2 tysiące więcej wyszło. Nie opłaca się....
ZaletyZniżki na dzieckoWadyGodziny wylotów drastycznie skracające pobyt -
~Iza / 2022-04-27 13:41
Nie dziwię się, że są liderami na rynku, bo w porównaniu do innych biur, z którymi miałam okazję wyjeżdżać są bardzo rzetelni i zależy im na kliencie i jego zadowoleniu. To od razu się czuje i widać po ilości zadowolonych klientów. -
~Malwina / 2022-04-27 13:34
Planuję z nimi spędzić już kolejne wakacje, bo zawsze byłam zadowolona z podróży z Itaką. Mają bardzo miłą i rzeczową obsługę, dobre ceny i potrafią świetnie organizować wszystko. Szczerze polecam. -
~Paula / 2022-04-27 13:08
Miałam okazję niedawno być z nimi na Last Minute. Jestem miło zaskoczona jak to wszystko profesjonalnie i sprawnie przebiegało, takie podróżowanie to przyjemność. -
~Wiktor / 2022-04-27 13:07
Każda podróż z nimi jest udana. Dobra organizacja, atrakcyjne ceny i ciekawe wycieczki. -
~Sonia / 2022-04-27 13:06
Bardzo profesjonalna firma, która ma duże doświadczenie w tym co robi i widać to między innymi w tym, że nie zawodzą i mają wszystko dopięte na ostatni guzik. -
-
~Ania / 2022-04-27 12:44
Naszą podróż poślubną zaplanowaliśmy z Itaką i to był dobry wybór. Są niezawodni i zadbali o każdy szczegół i my już nie musieliśmy się o to martwić. To była wspaniała przygoda, której nigdy nie zapomnimy. -
~Kamila / 2022-04-27 12:24
Jestem bardzo zadowolona z wycieczki z nimi. To był mój pierwszy wyjazd za granicę, a oni wszystko świetnie zorganizowali i nie musiałam się niczym stresować. Polecam! -
~Karol / 2022-04-27 12:12
Zawsze mają obsługę na najwyższym poziomie, nawet w razie problemu nie zostawiają nigdy klienta samego i pomagają w każdej sprawie. Widać, że zależy im na naszym zadowoleniu i udaje im się to od kilku lat, bo już nie jeździmy z żadnym innym biurem na wakacje. -
~Jacek / 2022-04-27 11:36
Pani z biura była bardzo uprzejma i pomocna. Dzięki niej wybraliśmy świetną wycieczkę, podczas której spaliśmy w bardzo dobrych warunkach i dużo zwiedziliśmy. Cała rodzina była bardzo zadowolona, więc możemy szczerze polecić. -
~Agnieszka / 2022-04-27 10:48
Niezawodne biuro podróży. Zawsze pamiętają o wszystkim i dbają o klienta w każdy możliwy sposób. Widać ich wieloletnie doświadczenie podczas organizacji wycieczek, bo mają wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach, przez co nigdy nie spotkały nas żadne problemy. -
~Kasia / 2022-04-27 10:09
Workation z Itaką to dla mnie najlepsze rozwiązanie jakie może istnieć. Pracuję zdalnie, więc mogę dzięki temu w zasadzie wyjeżdżać kiedy chce i rzeczywiście na miejscu czekały na mnie idealne warunki do pracy i mogłam się skupić i wykonać swoje obowiązki, a wieczorem cieszyć się zwiedzaniem. -
~Bartek / 2022-04-27 09:20
Od lat wyjeżdżam tylko z tym biurem. Nigdy nie zawodzą i nawet podczas najbardziej skomplikowanej sytuacji potrafią pomóc swoim klientom, którzy widać, że są dla nich priorytetem. -
~Anita / 2022-04-27 08:58
Właśnie wróciłam z Hiszpanii i jestem zachwycona wycieczką. Od początku wszystko przebiegało sprawnie i tak jak zapowiedziano. Hotel całkowicie spełniał nasze oczekiwania i wyglądał jak na zdjęciach. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno następnym razem skorzystamy z usług Itaki. -
-
~Sisi / 2022-04-26 09:45
Wykupiłam wycieczkę 7-14 mają .Wczoraj dopatrzyłam się że wylot z Grecji mam 15 maj . Dzwonię do biura i pytam co się dzieje że moja wycieczka trwa do 14 a oni no będzie pani sobie musiała jedną dobę opłacić w hotelu na miejscu .Masakra jakaś ja mam dopłacać a oni nawet nie raczyli poinformować o takiej sytuacji .dziś tam jadę ZaletyMasakraWadyCała gama -
~Marek / 2022-04-21 12:11
Zwróćcie uwagę jak obecnie ITAKA kombinuje wyjazdy do Turcji już nie pseudo 8 dni a 7 dni. Więc po tylu latach pa pa Itako!!! -
~Jaroslaw / 2022-04-18 19:06
Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
Szanowni Państwo,
W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
Obsługa Itaki okrada gości wymuszając na nich wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwaZaletyŻadnych zaletWadyCała masa wad -
~Krzysztof / 2022-04-15 15:35
Proszę uważać przy płatnościach.
Zarezerwalalem bilety za które zapłaciłem 1750zl, po 3 dniach od rezerwacji otrzymałem telefon że nie ma biletów na ten termin i tyle, pomijając fakt że kupiłem bilety w innym biurze za podwójna cenę to jeszce problemy ze zwrotem środków na konto. Brak kompetentnych osób w obsłudze i ciągła komplikacja prostej sprawy.
strona 22 z 53
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »