Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Heniek / 2022-04-30 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W „Ogólnych warunkach uczestnictwa w imprezach turystycznych i usługach turystycznych organizowanych przez biuro podróży Itaka oraz wyjazdach” jest taki rozdział: „V. ROZPOCZĘCIE IMPREZY, PRZELOT I DOBA HOTELOWA”- który mówi, że „… Pierwszy i ostatni dzień imprezy samolotowej przewidziany jest na transport, a nie na rzeczywisty wypoczynek.” Z tego zapisu korzysta biuro podróży odpowiadając odmownie na reklamacje w sprawie zmiany na niekorzystne godzin wakacyjnych wylotów i powrotów. Ostatecznie w ten sposób biuro podróży ma do tego prawo. Ale skoro tak, to wystarczy aby uczestnik imprezy samolotowej takiego biura nie dotarł do miejsca docelowego (nie tylko na lotnisko w kraju przeznaczenia) a do hotelu w którym ma być zakwaterowany – do godziny 24.00 pierwszego dnia imprezy i wtedy to klient ma prawo złożyć reklamację i żądać zadośćuczynienia z powodu niedotrzymania przez biuro podróży warunków umowy. Należy zaznaczyć, że pojęcie dzień i doba hotelowa to odrębne zagadnienia. Otóż dzień to: „czas między wschodem a zachodem Słońca” (dla uproszczenia przyjęto, że dzień trwa 24 godziny – od 00.01 do godziny 24.00 w nocy tego samego dnia) a doba hotelowa to termin od chwili zameldowania do wymeldowania gościa hotelowego. Oba te pojęcia i terminy nie są zamienne. Ponadto jeśli wykupiona impreza trwa 8 dni w tym 7 noclegów a jej uczestnik nie dociera do hotelu do godzinie 24.00 to biuro podróży nie wywiązuje się z kolejnego punktu umowy ponieważ mamy o jeden nocleg mniej. Na stronie Itaki w zakładce FAQ w temacie: „W jaki sposób liczone są dni prezentowane na stronie?” istnieje zapis: „W przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów, a w przypadku 2-tygodniowych - 14 noclegów.”. Reklamację w takim przypadku należy złożyć po powrocie z imprezy i poczekać na odpowiedź do maksymalnie ustawowych 30 dni. W reklamacji należy wskazać konkretne żądania odszkodowawcze, w tym ewentualną wysokość zadośćuczynienia finansowego. W przypadku braku odpowiedzi w ustawowym terminie najlepiej złożyć pozew do sądu. Możliwie zbierać jak najwięcej dowodów.
  • ~Gorki / 2022-04-28 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    zenada hotele 2 dni okazuje sie ze 20 godzin na odpowiedz itaka odpisuje pierwszy i ostatni dzien jest na transport wiec jak ktos chce kupic cokolwiek z itaki na dwa dni to niech stuknie sie w glowe
  • ~Natalia / 2022-04-27 17:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferty są korzystne, jednak uważam że sprzedawanie wyjazdu 8dniowego to Kpina z Klienta gdy
    1. Wylot godzina 21 więc godzina przylotu do kraju docelowego to 1 w nocy czyli w hotelu ok 3 a w pokojach kole 4 i to w najlepszym wypadku
    TO JEST NOCLEG? A zapłacone od dnia poprzedniego
    2. Powrót o 11 czyli wyjazd z hotelu kole 7....
    Czyli w zasadzie 6 dni pobytu w cenie 8. To chyba powinno być powiedziane przy sprzedaży oferty.
    Wykupiłam w styczniu... Jestem bardzo rozczarowana
    Gdy chciałam dokupić jeden dzień to policzyli po cenie obecnej czyli za 1 dobę ponad 2 tysiące więcej wyszło. Nie opłaca się....


    ZaletyZniżki na dziecko
    WadyGodziny wylotów drastycznie skracające pobyt
  • ~Iza / 2022-04-27 13:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie dziwię się, że są liderami na rynku, bo w porównaniu do innych biur, z którymi miałam okazję wyjeżdżać są bardzo rzetelni i zależy im na kliencie i jego zadowoleniu. To od razu się czuje i widać po ilości zadowolonych klientów.
  • ~Malwina / 2022-04-27 13:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Planuję z nimi spędzić już kolejne wakacje, bo zawsze byłam zadowolona z podróży z Itaką. Mają bardzo miłą i rzeczową obsługę, dobre ceny i potrafią świetnie organizować wszystko. Szczerze polecam.
  • ~Paula / 2022-04-27 13:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam okazję niedawno być z nimi na Last Minute. Jestem miło zaskoczona jak to wszystko profesjonalnie i sprawnie przebiegało, takie podróżowanie to przyjemność.
  • ~Wiktor / 2022-04-27 13:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Każda podróż z nimi jest udana. Dobra organizacja, atrakcyjne ceny i ciekawe wycieczki.
  • ~Sonia / 2022-04-27 13:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo profesjonalna firma, która ma duże doświadczenie w tym co robi i widać to między innymi w tym, że nie zawodzą i mają wszystko dopięte na ostatni guzik.
  • ~Ania / 2022-04-27 12:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Naszą podróż poślubną zaplanowaliśmy z Itaką i to był dobry wybór. Są niezawodni i zadbali o każdy szczegół i my już nie musieliśmy się o to martwić. To była wspaniała przygoda, której nigdy nie zapomnimy.
  • ~Kamila / 2022-04-27 12:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z wycieczki z nimi. To był mój pierwszy wyjazd za granicę, a oni wszystko świetnie zorganizowali i nie musiałam się niczym stresować. Polecam!
  • ~Karol / 2022-04-27 12:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze mają obsługę na najwyższym poziomie, nawet w razie problemu nie zostawiają nigdy klienta samego i pomagają w każdej sprawie. Widać, że zależy im na naszym zadowoleniu i udaje im się to od kilku lat, bo już nie jeździmy z żadnym innym biurem na wakacje.
  • ~Jacek / 2022-04-27 11:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani z biura była bardzo uprzejma i pomocna. Dzięki niej wybraliśmy świetną wycieczkę, podczas której spaliśmy w bardzo dobrych warunkach i dużo zwiedziliśmy. Cała rodzina była bardzo zadowolona, więc możemy szczerze polecić.
  • ~Agnieszka / 2022-04-27 10:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Niezawodne biuro podróży. Zawsze pamiętają o wszystkim i dbają o klienta w każdy możliwy sposób. Widać ich wieloletnie doświadczenie podczas organizacji wycieczek, bo mają wszystko dopracowane w najmniejszych szczegółach, przez co nigdy nie spotkały nas żadne problemy.
  • ~Kasia / 2022-04-27 10:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Workation z Itaką to dla mnie najlepsze rozwiązanie jakie może istnieć. Pracuję zdalnie, więc mogę dzięki temu w zasadzie wyjeżdżać kiedy chce i rzeczywiście na miejscu czekały na mnie idealne warunki do pracy i mogłam się skupić i wykonać swoje obowiązki, a wieczorem cieszyć się zwiedzaniem.
  • ~Bartek / 2022-04-27 09:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat wyjeżdżam tylko z tym biurem. Nigdy nie zawodzą i nawet podczas najbardziej skomplikowanej sytuacji potrafią pomóc swoim klientom, którzy widać, że są dla nich priorytetem.
  • ~Anita / 2022-04-27 08:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie wróciłam z Hiszpanii i jestem zachwycona wycieczką. Od początku wszystko przebiegało sprawnie i tak jak zapowiedziano. Hotel całkowicie spełniał nasze oczekiwania i wyglądał jak na zdjęciach. Jesteśmy bardzo zadowoleni i na pewno następnym razem skorzystamy z usług Itaki.
  • ~Sisi / 2022-04-26 09:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Wykupiłam wycieczkę 7-14 mają .Wczoraj dopatrzyłam się że wylot z Grecji mam 15 maj . Dzwonię do biura i pytam co się dzieje że moja wycieczka trwa do 14 a oni no będzie pani sobie musiała jedną dobę opłacić w hotelu na miejscu .Masakra jakaś ja mam dopłacać a oni nawet nie raczyli poinformować o takiej sytuacji .dziś tam jadę
    ZaletyMasakra
    WadyCała gama
  • ~Marek / 2022-04-21 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zwróćcie uwagę jak obecnie ITAKA kombinuje wyjazdy do Turcji już nie pseudo 8 dni a 7 dni. Więc po tylu latach pa pa Itako!!!
  • ~Jaroslaw / 2022-04-18 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dokładnie dwóch latach ruszyły wreszcie loty z Polski do Taby na Synaju w Egipcie.
    Nasz lot z Katowic do Taba international airport był pierwszym.
    Z lotniska do resortów jedzie się od 40 minut do godziny.
    Uwaga jednak na biuro podróży Itaka.
    Szanowni Państwo,
    W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
    Personel i zespół Egipcjan jest na medal.
    Obsługa Itaki okrada gości wymuszając na nich wykupywanie wycieczek fakultatywnych w złodziejskich cenach, jest to jedyna szansa, by wyjść za bramę hotelu.
    Nasza redakcja ma dziesiątki imion i nazwisk pokrzywdzonych.
    Sami wróciliśmy właśnie z tego ,,więzienia' w Tabie.
    Prosimy o szybką odpowiedź i interwencję.
    Itaka co tydzień wysyła do Taby do tego miejsca setki nic nie podejrzewających Turystów.
    To kryminogenne sprzeczne z prawem działania.
    Setki pokrzywdzonych przez Itakę ludzi czekają na sprawiedliwość. Zamykają ludzi w hotelu! W Tabie! Byliśmy z naszą kamerą. Wszystko to prawda. Rezydent i Itaka oszukują i zamykają ludzi jak w więzieniu!
    Egipcjanie są fair i bardzo pomagają jak tylko potrafią.
    Winna jest Itaka i jej perfidne kłamstwa
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCała masa wad
  • ~Krzysztof / 2022-04-15 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać przy płatnościach.
    Zarezerwalalem bilety za które zapłaciłem 1750zl, po 3 dniach od rezerwacji otrzymałem telefon że nie ma biletów na ten termin i tyle, pomijając fakt że kupiłem bilety w innym biurze za podwójna cenę to jeszce problemy ze zwrotem środków na konto. Brak kompetentnych osób w obsłudze i ciągła komplikacja prostej sprawy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 36
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929