Nie polecam. Cena nie adekwatna do jakości obsługi. Jestem w Golem w hotelu Besani. W ofercie jest to hotel 4 gwiazdkowy, w rzeczywistości zasługuje na 3 lub 2 gwiazdki, pokoje skromne, jedzenie również, leżaki przy morzu zarezerwowane dla osób z poza hotelu. W opisie hotel cichy, w rzeczywistości muzyka gra codziennie do 12 lub 1 w nocy. Sprzedają wycieczki w najdroższych cenach, z najniższą jakością. Nie wybiorę tego biura w przyszłości.
ZaletyHotel blisko plaży, miła obsługa
WadyWarunki w hotelu i posiłki nieadekwatne do ceny.
~Grażyna / 2022-07-24 14:11
Ocena: 1.33 / 5
Itaka to już nie jest biuro podróży z którym warto wybrać się na zwiedzanie. Od 30 lat podróżuję z różnymi biurami podróży ale na tak źle zorganizowanej wycieczce jak „Paryż i Prowansja” nie byłam. Generalnie słaby standard hoteli. W hotelu „Ibis” w Paryżu, w pokojach 2- i 3-osobowych był tylko 1 ręcznik dla wszystkich osób zakwaterowanych tam przez 3 dni. W hotelu „Robinson” koło Awinionu standard siermiężnego schroniska z łóżkami piętrowymi, brudem, zagrzybiałymi ścianami i fetorem, a w kuchni hotelowej brudna podłoga i walające się resztki jedzenia. Odmowa wszystkich uczestników wycieczki pozostania w tym hotelu skutkowała, po wielu przeprowadzonych rozmowach telefonicznych z Itaką, przeniesieniem nas o godzinie 2 w nocy do innego hotelu. Na całej trasie nie zatrudniono miejscowych przewodników, mimo, że na ten cel wręczyliśmy pilotce pieniądze w części dewizowej. Pani pilot, osoba nieprzygotowana, niekompetentna i bezradna jedynie udawała przewodnika, ale wiedzy żadnej nie posiadała (wcześniej pilotowała wycieczki po Włoszech). Pilotka, mimo naszych nalegań, nie rozliczyła dewizowej części imprezy, oświadczając, że pieniądze których nie zużyła na nasze potrzeby misi zwrócić do Biura Itaki.
Podsumowując, nigdy więcej nie skorzystam z usług Itaki.
ZaletyFrancja - piękny kraj
Wadycała organizacja (a raczej jej brak) ze strony Itaki
~ULA / 2022-07-22 14:45
Ocena: 4.33 / 5
BYŁAM W 07-2022 R. NA WYCIECZCIE W CZECHACH-TO SE NE VRATI, PANIE HAVRANEK.
PROGRAM WYCIECZKI BARDZO CIEKAWY I TO TYLE W MOIM ODCZUCIU.
GRUPA UCZESTNIKÓW LICZYŁA 42 OSOBY, CO BYŁO BARDZO UTRUDNIONE SZCZEGÓLNIE PRZY ZWIEDZANIU ZAMKÓW I PAŁACÓW.
MOŻNA BYŁO TYLKO PRZEJŚĆ PRZEZ POSZCZEGÓLNE SALE I KOMNATY.
AUTOKAR CIASNY , BRUDNY, NIE SPRZĄTANY PRZEZ CAŁY OKRES WYCIECZKI.
HOTELE, MOŻNA WYTRZYMAĆ, POSIŁKI TEŻ.
PILOT owszem z dużą wiedzą , ALE INFORMACJE PRZEKAZYWANE CHAOTYCZNIE.
OSTATNIEGO DNIA PODCZAS ZWIEDZANIA OŁOMUŃCA GANIANIE PO GALERII ORAZ BRAK CZASU NA ZAKUPY.
PROSIŁAM O WEJŚCIE NA TEREN SKLEPU SPOŻYWCZEGO, GDY BYŁO JESZCZE 30 MINUT CZASU DO ZBIÓRKI CAŁEJ GRUPY
PILOT MI ODMÓWIŁ. PIERWSZY RAZ BYŁAM NA WYCIECZCE, GDZIE NIE ZROBIŁAM ZAKUPÓW I KORONY PRZYWIOZŁAM DO POLSKI.
ZaletyPROGRAM WYCIECZKI
WadyOGÓLNA ORGANIZACJA CAŁEJ WYCIECZKI
~Jacek / 2022-07-22 09:39
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. Obecnie jestem w hotelu w Egipcie oferowano i prezentowano
jako 5 gwiazdkowy na miejscu wewnątrz restauracji brak naczyń i sztućców. Sztućce nie wymieniane, obsługa nie reaguje. Pomimo niepełnego obłożenia braki miejsc w restauracji podczas posiłków. Bardziej przypomina to stołówkę. Rezydentka Itaki nie chce przyjąć reklamacji twierdzi że Jej to nie obchodzi bym pisał sobie reklamację. Itaka wprowadza w błąd co do tego co sprzedaje. NIE POLECAM.
ZaletyBRAK
WadyNie ma pomocy ze strony ITAKA.
~Niezadowoleni / 2022-07-21 16:46
Ocena: 2.33 / 5
Oszuści i złodzieje. Szanowny rezydent na Fuertaventurze Pan Dominik nie wiem jak może sobie spojrzeć w oczy po sprzedaży wycieczek!!! W programie wycieczki degustacja serów, fabryka aloesow itd itp a wycieczka PORAŻKA każdy uczestnik niezadowolony. Muzeum sera i degustacja w rzeczywistości- trzy ekrany w pokoju z prezentacją multimedialną i sery ze styropianu na wystawie. Nie mówiąc o tym że rezydent nie wspomniał o zmianie programu wycieczki, dowiedzieliśmy się siedząc już w autokarze. WSTYD!!! Druga sprawa, „piekna plaża” w ofercie miała być w odległości 800m od hotelu, a dymaliśmy na jakąkolwiek piaszczystą plaże 2 km. Podróż poślubna życia.
ZaletyŁadny basen w hotelu
WadyWszystko!!!
~rozawiatrów / 2022-07-20 20:22
Ocena: 1.67 / 5
Hotel oszustwo i nic sie nie zgadzało, na 3 dzień postanowiliśmy poszukac plaży 2.6 km! Rezydentka kłamczucha nazmyślała byle kupic wycieczki , Hotel R2 nie nadający sie do tygodniowego zamieszkania , basen jak sadzawka . Cena kompletnie nie adekwatna do warunków
Zaletypogoda
Wadyhotel, położenie , rezydent ....
~ROBERT / 2022-07-18 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Wyjechaliśmy z rodziną do Zanzibaru do Kiwengwa Beach Resort.
pierwszy szok przeżyliśmy po przylocie i dotarciu do Resortu zostaliśmy okradzeni przez obsługę lotniska.
Obsługa hotelu bardzo sympatyczna nic nie jest w stanie zrobić.
Rezydent biura Itaka okazał się wyjątkowo niekompetentny. Po przyjeździe do hotelu następnego dnia oskarżył nas o wyłudzanie odszkodowania od hotelu i biura.
Pokoje standardowe koszmar, zgniłe zapleśniałe powietrze lecące z klimatyzacji, jedzenie również jakiś koszmar. 1 * dla hotelu i tak przesada.
Wadyhotel nie spełnia jakichkolwiek standardów, przetwórnia naiwnych klientów myślących, że będzie to hotel 4*
~Tomasz / 2022-07-15 19:44
Ocena: 2.33 / 5
Hotel Esperides Beach na Rodos - totalny balagan przy przydziale pokojow. Pokoj przydzielony z przeciekajaca umywalka i prysznicem i nieposprzatany, jednym slowem lazienka nie do uzytku przez pierwszy dzien pobytu, dopoki hydraulik nie naprawil wszystkich usterek. Klamliwe wytlumaczenia w recepcji, ze ktos tam mieszkal przed naszym przyjazdem. Chyba wariat. Centrum Obslugi Klienta Itaki zupelnie nie reaguje na zadania zadoscuczynienia za pierwszy dzien pobytu. Po wplynieciu oplaty, wydaja sie umywac rece od wszystkiego. Odmawiaja rowniez opublikowania mojej recenzji, widocznie cenzura przepuszcza tylko oceny na 5 i 6. Wstyd!
ZaletyWyzywienie, plaza
WadyPOKOJ
~dorota / 2022-07-15 09:09
Ocena: 5.00 / 5
Byliśmy z Itaką na Orient Ekspress w Turcji. Bardzo polecamy. Wspaniała przewodniczka Pani Ola - profesjonalistka
oraz kierowca który był niezawodny i miły.
Dziękujemy za wspaniałą przygodę, ciekawie i świetnie zorganizowaną wycieczkę oraz wypoczynek.
ZaletySame zalety.
WadyBrak.
~Kalina / 2022-07-13 23:39
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona po ostatnim urlopie na Madagaskarze. Leciałam bezpośrednio Dreamlinerem, co znacząco ułatwiło mi podróż i było bardzo komfortowe. Hotel świetny, na wysokim poziomie. Cudowna obsługa w biurze podróży!
~Sabina / 2022-07-13 23:07
Ocena: 5.00 / 5
Uwielbiam to biuro podróży za profesjonalne podejście do Klienta. Sama w tym roku skorzystałam z oferty Last Minute na Maderę, hotel VidaMar Resort Madeira (FNCVIDA). Przegenialne miejsce! Z tego co wiem, Itaka ma wyłączność na rynku polskim właśnie w tym hotelu.
~Jerzy / 2022-07-13 22:58
Ocena: 5.00 / 5
Co roku wybieramy Itakę, wiemy, że zawsze trafimy z wakacjami. Wszystko profesjonalnie przygotowane: transport z i do hotelu, bagaż rejestrowany w cenie, ubezpieczenie Itaką Simple. Ich usługi na bardzo wysokim poziomie.
~Amelia / 2022-07-13 18:36
Ocena: 5.00 / 5
Właśnie wróciłam z na niesamowitej podróży poślubnej na Malediwach, lecieliśmy bezpośrednio Dreamlinerem. Jestem absolutnie zachwycona organizacją i całym wypadem, widać, że Itaka ma w tym doświadczenie. Cudowne wspomnienia!
~Witold / 2022-07-13 18:31
Ocena: 5.00 / 5
Dawno nie byłem tak zadowolony z wakacji i to wszystko dzięki Itace. Całkowicie słuszny jest, posiadany przez nich tytuł lidera wśród touroperatorów, który na pewno wiąże się z ich 33-letnim doświadczeniem.
ZaletyWspaniały hotel, ciekawe i świetnie zorganizowane wycieczki, udany wypoczynek.
~Rafal / 2022-07-11 12:35
Ocena: 3.33 / 5
Albania z Itaką. Jeden przykład....wycieczka do Vlory. Jeszcze w autokarze żona zasłabła i musieliśmy zawrócić taxi. Przewodnik na pomógł i wezwał transport. Kosztowało nas to ok 250zl, więc nie ma tragedii. Prawie 120km,ale po pytaniu o zwrot pieniędzy za wycieczkę, na której notabene nie byliśmy, Pani rezydent odpowiedziała, że nie ma takiej możliwości. Jednym słowem.. Zapłaciliśmy, nie skorzystaliśmy, a Itaka ma to w nosie. I tym małym szczególikiem właśnie itaka straciła dwóch klientów i może jeszcze kilku. Mamy przecież znajomych.
~Niezadowlonony klient / 2022-07-10 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Niestety w tym roku ITAKA zafundowała mi duże rozczarowanie. Zostałem zakwaterowany w pokoju niezgodnym z wykupioną ofertą (dostaliśmy pokój bez balkonu, miał być balkon/taras), jednak jeszcze bardziej oburzający był sposób potraktowania mojej reklamacji. W skrócie biuro "nie dopatrzyło się okoliczności uzasadniających przyznanie rekompensaty". Czyli podsumowując: wykupuję pokój z balkonem, dostaję pokój bez balkonu, a według ITAKI wszystko jest OK i reklamacja jest odrzucona. Nigdy więcej z ITAKĄ.
WadyPokój w oczywisty sposób niezgodny z ofertą. Odrzucanie wydawało by się oczywistych reklamacji.
~Krzysiek / 2022-07-10 19:10
Ocena: 4.33 / 5
Wyjazd z Itaką super. Byłem na Orient Express w Turcji. Bardzo polecam,,!!
ZaletySame zalety
WadyBrak
~Malgorzata / 2022-07-08 16:57
Ocena: 1.00 / 5
10.07.2022 miałam lecieć do Tunezji wycieczkę wykupam już marcu 5 dni przed wylotem dostałam informację o zmianie godzin lotu a 4 dni że hotel się nie otworzył i zmiana hotelu ale tylko jedna propozycje na druga dopłata 1200zl lub zwrot pieniędzy. Czy w Tunezji hotele otwierają się dopiero w lipcu? Były 4 miesiące aby poinformować i ewentualnie szukać czegoś innego ale po co czekać do końca może się zdecyduje na coś droższego
Kpina i żenada nie polecam.
~Henryk / 2022-07-08 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Do "Martin": Zgodnie z "Ogólnymi warunkami uczestnictwa w imprezach turystycznych i usługach turystycznych organizowanych przez biuro podróży Itaka oraz wyjazdach" w rozdziale "V.ROZPOCZĘCIE IMPREZY I DONA HOTELOWA", jest napisane: "Biuro Podróży informuje Podróżnego, że data wylotu jest dniem rozpoczęcia, a data powrotu dniem zakończenia imprezy. Pierwszy i ostatni dzień imprezy samolotowej przewidziany jest na transport, a nie na rzeczywisty wypoczynek.". W związku z tym uczestnik takiej imprezy powinien się znaleźć w hotelu przeznaczenia w pierwszym dniu jej rozpoczęcia do godziny 24.00. Doba hotelowa jest zupełnie innym pojęciem niż dzień i nie mogą być porównywane i kropka. Dzień w zasadzie rozpoczyna się ze wschodem słońca i kończy z zachodem słońca ale dla ułatwienia przyjęto, że rozpoczyna się po godzinie 24.00 a kończy po upływie dwudziesty czterech godzin. Doba hotelowa to inne pojęcie i inny przedział czasowy, w różnych hotelach może się nieco różnić. Reasumując, piszesz reklamację z konkretnym żądaniem zadośćuczynienia finansowego i jeśli odpowiedź jest negatywna lub niezadowalająca to możesz bez dalszej dyskusji z biurem podróży wystąpić z pozwem do sądu. W końcu to są ich "Warunki uczestnictwa ..." z których się nie wywiązali a umowę podpisałeś z biurem podróży, nie z liniami lotniczymi. W moim przypadku nie potrzebna była już interwencja w sądzie. Życzę powodzenia.
ZaletyMoże skorzystam w przyszłości ale powinniśmy się szanować bo inaczej będziemy się gniewać.
WadyKażdy powinien przestrzegać prawa a zwłaszcza warunków przez siebie ustanowionych.
~Martin / 2022-07-08 14:39
Ocena: 4.00 / 5
Jestem po pobycie w Turcji w hotelu Trendy palm Beach,sam pobyt super ,oprócz tego że pani z Itaki z Wałbrzycha nie wspomniała o tym że oprócz głównego hotelu są mniejsze budynki i tam nas ulokowano ,a za pokój z widokiem na morze zażyczyli sobie na miejscu ,koło 100 euro,minusem było to że uciekły nam 2 dni na wyloty i 3 krotnie zmieniana godzina,25 powinniśmy tam w zasadzie być już w hotelu,a byliśmy 26 o 4 rano i wyjazd z hotelu też był przed 6 rano, ogólnie było fajnie ,nie polecam biura Itaki w Wałbrzychu,gdzie pani na siłę chce sprzedać wycieczkę,a jak się nie jest zdecydowanym ,to mówi że promocja ostatni dzień .