Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ITAKA opinie

Ocena na podstawie 1041 opinii

2.46 / 5

  • Oferta
    2.78
  • Obsługa klienta
    2.23
  • Cena/Jakość
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BA / 2022-09-18 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypadek w hotelu Itaka z powodu wadliwego wyposażenia hotelu, pakiet rozszerzony kupiony w Itaka, ubezpieczyciel Ergo ubezpieczenia podróży

    Wypadek spowodował złamanie kręgosłupa, a Ergo (i Itaka) brak jakiegokolwiek wsparcia, poszkodowana ze złamanym kręgosłupem zamiast natychmiastowej organizacji transportu medycznego do polski na operacje, była trzymana na łóżku w pokoju hotelem! Przez prawie 3tygodnie!!! Skandal! W dodatku Ergo uznało ze osoba towarzysząca nie jest potrzebna! Ergo narażało poszkodowana na porażenie nerwów i niedowłady kończyn.
    Oceniajcie Ergo po rozwiązaniu szkody a nie po tym jak pięknie potrafi sprzedaż prowadzić.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~kaśka / 2022-09-17 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , nie polecam tego biura. wysłali nas do innego hotelu, nie do tego który nam zaoferowali i zainkasowali pieniądze. odrzucili reklamacje twierdząc że nie widzą żadnych uchybień.
  • ~Hanna / 2022-09-15 23:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Byłam na wycieczce orient Extra wycieczka bardzo dobrze zorganizowana.Dużo zwiedziliśmy dowiedziałam się dużo ciekawych rzeczy o Turcji głównie dzięki naszemu perfekcyjnie przygotowanemu pilotowi Volga Kaya mógłby trochę wolniej chodzić ale na mój PESEL nic nie poradzę Kierowca super pozdrawiam .Jestem na taaak
  • ~mumus77 / 2022-09-14 12:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Właśnie wróciliśmy z wakacji z Egiptu hotel Sataya Resort Marsa Alam. Hotel bardzo fajny jak chcesz to można do wszystkiego się przyczepić ale nam się podobało.
    Jedynie co ma Ale do obsługi samolotu lecieliśmy liniami Ukraińskimi dramat, rozumiem że może coś braknąć ale żeby nie było nic nawet kanapki do zjedzenia to lekka przesada zostały tylko dwie zupy na gorąco.
    A o perfumach to nie wspomnę żadnych z listy nie było a lista była spora Pani stewardessa przyniosłam mi jakieś nie z listy których nigdy nazwy na oczy nie widziałam .
    Firma Itaka powinna zwrócić uwagę na przewozników których zatrudnia bo ja już z ta linią nie chce latać.
    ZaletyHotel duży bardzo ładny dużo basenów jedzenie bardzo dobre
    WadySłaba rafa
  • ~Anna / 2022-09-13 09:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Całkowity brak zainteresowania ze strony rezydenta i Itaki . Kontakt z rezydentem ograniczony krótkie info na lotnisku w autokarze , następnie spotkanie w hotelu na zdawane pytania rezydentka odpowiada zdawkowo w ogóle jak mogę pytać ma jeszcze inne hotele do objazdu , mamy rodzić sobie sami a nie zwracać jej głowę. Dzień wyjazdu zbiórka rozpisana na 1 w nocy . O godzinie 1,45 po dziesięciu telefonach rezydentka łaskawie odbiera telefon zaskoczona że nie mamy transferu na lotnisko . Próbuje coś tłumaczyć ale sama nie wie co powiedzieć . W podobnej sytuacji okazuje się że są też goście z innego hotelu Azure położonego niedaleko nas tam sytuacja tragiczniejsza jest tam też nie mające jeszcze roku dziecko o nich również Itaka zapomniała . Mijają kolejne minuty 2 w nocy rezydenta nie wie co robić informuje nas tylko że jak nie odprawimy się do 4,20 to nie odlecimy , obsługa hotelu uczynna proponuje nam zamówienie taxi . 2,15 zamawiamy taxi czas dojazdu na lotnisko to 1,5 godziny . 2.17 Rezydenta dzwoni że załatwiła busa będzie o 2,30 . Podjechał bus 2,30 jednak okazuje się że nie jedziemy prosto na lotnisko musimy zabrać jeszcze zapomnianych gości z drugiego hotelu Azuri . Podjazd pod Azuri bus przepełniony matka z małym dzieckiem na kolanach siada na miejscu obok kierowcy o pasach nie może być mowy , czasu coraz mniej a samolot nie będzie czekał . Bus pędzi jak szalony 4,00 jesteśmy u celu lotnisko , nerwowo wyciągamy walizki oczywiście nie może być mowy że czeka na nas rezydent na lotnisku . Ostatnie chwile i zdążyliśmy odprawić się na samolot . Dziękujemy Ci Itako za całkowity brak zainteresowani swoimi turystami , dziękujemy za to że na samej końcówce zafundowaliście nam wysoki poziom adrenaliny , stresów i nerwów . Jak można zapomnieć o swoich turystach
    ZaletyWszystko poza Itaka
    WadyItaka
  • ~Małgorzata / 2022-09-13 04:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka to dramat, nie warto płacić za organizację wycieczki bo Itaka nie synchronizuje pobytu w hotelu i wylotu samolotem. Opieka rezydenta żadna,na pomóc też nie można liczyć, obsługa arogancja. 8 godzin w hotelowym holu z małymi dziećmi w oczekiwaniu na transfer na lotnisko. Hotel zupełnie inny niż w ofercie, hotel stary, zaniedbany, baseny brudne w pokojach rybactwo. Jedno wielkie oszustwo i naciągane klientów. To były pierwsze i ostatnie wakacje z tym biurem
  • ~NIEZADOWOLONY KLIENT / 2022-09-10 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Upragnione wakacje Gran Canaria - last minute - pracownik infolinii wprowadzający w błąd, rezydentka Izabela Mikina oraz druga rezydentka Anta Mchalak nie potrafiąca i nie chcąca niczego sprostować - ostentacyjna odpowiedź - trzeba czytać umowy - hotel Abora Interclub Atlantic - spędowisko - ukierunkowane na czysty zysk bez zaangażowania, talerze, szklanki brudne - tak jak i wózki do przewozu żywności, wyżywienie - all inclusive :-) non stop to samo z tzw. worka - bez polotu i poczucia smaku, w hotelu usytuowanie Polaków w bungalow, a innych Gości w pokojach w innych budynkach, w toaletach brudno, w łazienkach pod prysznicami pleśń, na obiekcie unoszący się zapach kanalizacji, głośno. Open bar 24 h - praktycznie nie istnieje - napoje - wino, piwo z dystrybutora o wątpliwej konsystencji,kawa z automatu bez smaku - brak możliwości kawy z expresu - nie posiadają, za wszystko dodatkowe opłaty łącznie z korzystaniem z basenu dla dorosłych o czym nie ma informacji - dopiero na miejscu przy zakwaterowaniu, tak jak i brak informacji o konieczności maseczek w autobusach czy taxi oraz pobieraniu kaucji na recepcji. Rezydentka praktycznie ukierunkowana tylko na sprzedaż dodatkowych wycieczek, zresztą pojawiła się na drugi dzień tylko po to aby te wycieczki sprzedać. Biuro podróży na infolinii nie potrafiący niczego załatwić - odsyła gościa na recepcję bo ponoć nie może się dodzwonić. Dla ITAKI liczy się tylko zapłać - i ..... DNO, BYLEJAKOŚĆ
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kompetencji pracowników, brak podstawowych informacji - brak dokładnego przekazu do klienta, nikt za nic nie bierze odpowiedzialności. Rozmowy nagrywane - ale nic nie znaczące - po prośbie odsłuchania wymagań klienta - bez odzewu - zapłaciłeś - byłeś - to co chcesz. Życzę pracowniom biura ITAKA aby w przyszłości również byli tak potraktowani -ale sądząc po ich zaangażowaniu - to pewnie im wszystko jedno - gdzie są, co jedzą i jak wykonują swoją pracę, byle do przodu - jakoś to będzie - byle do jutra - byle jak i byle gdzie.Gość przyjedzie to odjedzie - następny proszę...
  • ~Arkadiusz / 2022-09-09 22:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem na Malcie. Przeleciałem w nocy i kierowca nie wiedział gdzie mnie zawieść i o 2 w nocy z pretensjami człowiek na infolinii poinformował mnie, że co on może poradzić. Poddziadziałem, że wybrałem ITAKĘ aby mieć zapewniony transport i hotel. A teraz okazuje się, że nic nie mam. Koniec końców dojechałem do hotelu o 4 rano.
    Pobyt z 4 dni został skrócony do 2 dni.
    Miałem problem z powrotem do Polski pomimo wielu kontaktów z ITAKĄ, że mam niemiłe wakacje od samego początku.
    Uważam, że pieniądze straciłem, a na własną rękę miał bym o połowę taniej wycieczkę. Napisałem do ITAKI reklamacje, dostałem odpowiedź, że mogę przy kolejnym wyjeździe dostać bon na 150 zł. Pytanie do osoby czytającej, ile kosztuje rekompensata za zepsute wakacje.
    ZaletyW punkcie pracownicy znają walory turystyczne dla danego rejonu świata
    Wady- problem z kontaktem (z dodzwonieniem się, informacjami uzyskanymi prze pracowników - sprzeczne informacje)
    - brak opieki nad klientem po wykupieniu wycieczki
  • ~Michał / 2022-09-08 11:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam biura Itaka w 100%, na pomoc rezydenta nie można liczyć ale to już standard. Skrócili nam pobyt, odmawiają wypłaty odszkodowania, wysyłając w kółko tą samą głupią odpowiedź. Brak szacunku dla klienta.
  • ~Daniel / 2022-09-07 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobyt na wakacjach w Tunezji to HORROR.
    Pierwszy i ostatni raz z tym biurem
  • ~agnieszka / 2022-09-07 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem świeżo po wakacjach, a więc moja opinia jest przesłana na gorąco. Hotel, który Itaka proponuje jako 5* w Turcji, nie wiem czy powinien mieć chociażby 3*. Smród, bród i jeden wielki syf. Byłam wielokrotnie w Turcji i takim czymś się nie spotkałam, a zapłaciliśmy za niego ponad 4 tys od osoby/tydzień. Opieka rezydenta niejakiej Pani Kalisty ograniczyła się do wciśnięcia ludziom wycieczek, btw na które potem narzekali, część z nich nie odzyskała pieniędzy i została oszukana. Kiedy miałam problem, nie odebrała nawet raz telefonu !! Pomogli mi rezydenci z konkurencyjnego biura!
    Wisienką na torcie jednak był nasz wyjazd , pokój musieliśmy zdać o godzinie 12:00 w poludnie w niedziele,a wylot był dopiero w poniedziałek o 5:00 rano!!! Tydzień przed wylotem pisałam do Itaki, gdzie zapewniono mnie,ze pokój będzie dostępny do samego wyjazdu, na miejscu okazało się inaczej, mimo tego , że miałam całą e-mailowa korespondencje, Pani z która pisałam przed wyjazdem stwierdziła - ze popelninła błąd -LITERÓWKE. Bylismy z dwojka małych dzieci bez pokoju do poznych goddzin nocnych, dzieci spaly w lobby na kanapie. Niestety nie można było przedłuzc doby hotelowej,poniewaz podobno bylo pelne oblozenie.
    SKANDAL !!
    NIGDY WIECEJ ITAKI
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~Gość 2 / 2022-09-05 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Itaka zeszła na psy.
    Wycieczka do Paryża to był horror.
    NIGDY WIECEJ WAKACJI Z ITAKA
    SZKODA CZASU I PIENIEDZY
    ZaletyKierowcy i ich anielska cierpliwosc
    WadyMnóstwo
  • ~Paulina / 2022-09-03 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już od samego początku informacje uzyskane w biurze podróżny znacznie różniły się od rzeczywistości, do Poznania przyjechał po nas nieoznakowany autobus bez klimatyzacji oraz z ciasnymi siedzeniami natomiast w biurze podróży zapewniano nas że mamy oczekiwać na autobus bezpośrednio od ITAKI (z napisem ITAKA) po przez prawie udałoby mi się nie uczestniczyć w tym Horrorze jaki mnie czekał. Kolejno ów autobus zawiózł nas do Opola gdzie czekał na nas kolejny autokar w złym stanie technicznym, po przez co już drugiego dnia wycieczki spędziliśmy ponad 3h na autostradzie czekając na kolejny autokar, autokarów zastępczych było jeszcze kolejno 3,dodam że do dnia dzisiejszego biuro nie przeprosiło za zaistniałą sytuacje. Kolejno okazało się że koszt wycieczek obowiązkowych WZRÓSŁ a ich harmonogram uległ transformacji bez wskazania powodu. Harmonogram uległ zmianie tak iż całe dnie zamiast zwiedzać spędzaliśmy w autokarze, jeśli już udało nam się gdzieś dojechać to brak czasu pozwalał tylko na powierzchowną realizacje zwiedzania. Kolejnym niedorzecznym aspektem był Fakt iż wycieczka do Chorwacji okazała się również wycieczką do BOŚNI I CHERCEGOWINY o czym NIKT NIE POINFORMOWAŁ NAS- BYŁO WIĘC TO ZAGRANIE WBREW NASZEJ WOLI I UPRZEDMIOTOWIENIE NAS. UBESPIECZENIE DODATKOWO WYKUPOWANE PRZEZ NAS OBOWIĄZYWAŁO W KRAJACH UNI EUROPEJSKIEJ.
    Hotele, a przede wszystkim hotele w BOŚNI I CHERCEGOWINIE do której nie wykupowaliśmy wycieczki były w tak niskim standardzie że do końca życia nie zapomnę traum jaką przeszłam y oraz zapachu, smrodu wydobywającego się z łazienki.
    Najgorszemu wrogowi nie życzę takiego obozu przetrwania jaki zgotowła mi Itaka
    ZaletyBRAK
    WadyCałe wczasy to istny horror oraz chaos.
  • ~Diana / 2022-09-02 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia o zamawiane wczasy z Itaki .Przy kupnie wycieczki wszystko ah eh przez sprzedawcę wycieczki .Zero rezydenta na miejscu po przyjeździe do hotelu człowiek zdany sam na siebie .jeśli nie znasz języka to ciężko samemu się zameldować ,nikt na ciebie nie czeka my tak mieliśmy 29 sierpnia na Fuertaventura ,zero zainteresowania ze już jestesmy czy może nam w czymś pomoc przy zameldowaniu bo wszystko w każdym języku tylko nie polskim .Itaka nie dba o to gdzie przebywają ich klienci i w jakich warunkach wszystko jest tylko dla Niemców i innych obcokrajowcow
  • ~Andrzej / 2022-09-01 13:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Wycieczka objazdowa "Małe jest piękne". Duży plus i podziękowania dla pilota pani Kasi za profesjonalizm i dużą kulturę osobistą jak i dla miejscowej rezydentki i przewodników za pasję i wiedzę o zwiedzanych miejscach.
    WadyJedyny zgrzyt to zmiana miejsca noclegów: miał być jeden hotel a było codziennie nocowanie w innym hotelu.
  • ~Jadzia / 2022-09-01 10:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta wycieczka do Chorwacji to tragedia.
    Nigdy więcej ITAKA.
    Pilot gbur, nastawiony na wyzysk.
    Wycieczka miala calkiem inny przebieg niz byl ustalony.
    Dużo jeżdzenia zbędnego autokarem .
    Opłata na miejscu wyższa niż zapowiedziana.
    Taniutkie hotele, bez klimy z fatalnymi łazienkami. Jedzenie monotonne. Często woda do picia zamiast soków. Autokar stary, którysię zepsuł na trasie. Mało czasu na zwiedzanie. Wszystko ciągle w biegu. Cały czas w autokarze. Te wakacje bardziej wymęczyły niż dały odpoczynek.
    ZaletyWidoki, klimat...
    WadyCała reszta....
  • ~Martyna / 2022-08-31 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wycieczka nazywa się "Pocztówka znad Gardy". Chociaż widoki są piękne na tą chwilą pojawiały się same problemy. Zaczęło się od samej podróży. Jechaliśmy z Torunia do Poznania gdzie mieliśmy przesiadkę do autokaru. Stamtąd droga prowadziła przez Wrocław do Opola, w którym była kolejna przesiadka. Autokar miał zesputą klimatyzację, do tego ciasne siedzenia. W Opolu przesiadlismy się do innego autokaru. Siedzenia były jeszcze bliżej siebie, ciaśniejsze, ale za to działała klimatyzacja. Przewodniczka w trakcie jazdy poinformowała o zmianie harmonogramu wycieczki bez podania konkretnego powodu. W autokarze odbyła się zbiórka pieniędzy na atrakcje, która wynosiła więcej niż było podane na stronie internetowej. Opłata była obowiązkowa. Grubsze pieniądze mieliśmy schowane w walizce dlatego o 7 rano na stacji benzynowej musieliśmy wyciągać pieniądze w deszczu. Po przyjeździe do hotelu okazało się że nie wszystkie pokoje są gotowe. Niektórzy z podróżujących dostali pokoje od razu, inni czekali nawet ponad godzinę aż pokoje zostaną uprzątnięte. Pani przewodniczka Bianka nie potrafiła nam pomóc z tą sytuacją. Zamiast rozmawiać z obsługą hotelu usiadła z boku i czekała na rozwój sytuacji. Z żadną sprawą nie potrafiła pomóc. Mówiła że pierwszy raz wycieczka zdecydowała się na ten hotel. Jest to dokładnie hotel po Weroną i nazywa się Antares. W hotelu na holu stały brudem naczynia, w przejściu rozrzucone papierosy. O godzinie 15 hotel nadal nie był uprzątnięty. W pokoju brudna podłoga, w łazience wyłamane drzwi od kabiny prysznicowej, stojąca woda w toalecie oraz czarne zacieki. Ściany i meble obdrapane. Najgorsze było jedzenie. Pani z obsługi nie pozwoliła zabrać jednego jabłka na górę. Rozumiem że nie można wynosić jedzenia ale jest to tylko jabłko... Pani zamiast grzecznie poprosić o odłożenie zaczęła krzyczeć po włosku. Nie można było z nią porozmawiać, ponieważ nie chciała rozmawiać po angielsku. Zamiast tego wolała wziąć jalblko i wyrzucić je do śmieci. Do posiłków każdy napój jest dodatkowo płatny. Szklanka wody kosztuje 4 euro. Dodatkowo obsługa odmawia podania przegotowanej wody do lekarstwa. Mogą podać za to wodę która kosztuje 4 euro. Z hotelowych atrakcji nie można korzystać. Spa nie działa, jedynie basen. Wszędzie jest daleko. Zdecydowanie odradzam. Nigdy wcześniej nie byłam w tak brudnym hotelu.
  • ~Wieś / 2022-08-30 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołanie wycieczki na Dominikanę z powodu braku uczestników wumahanych.
    ZaletyBrak
  • ~Agnieszka / 2022-08-30 17:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejka w nocy do recepcji, hotel ponoc po remoncie 4* - nie wiem, gdzie ten remont, wszystko stare, wystrój pokoi a zwłaszcza POWOLNE 2 WINDY na tak duży hotel z 7 piętrami. Kierowca Grek odmówił 2x wyjścia ciężkiej walizy z łuku autobusu BEZ REZYDENTA.Doplata za pokoj z widokiem na morze, a vis a vis balkonu stara aparatura klimatyzacyjna na dachu skrzydła = HUK I JAZGOT. Rezydenta to nie obeszło, byłam odsyłana 3x przez Greków, walka zamiast odpoczynku. Klimą w pokoju: stary aparat beż ikon bo wytarły się ze starości. Recepcjonisci grzeczni lecz z łaska. Jak w ulu na stołówce- jedzenie bylo juz zimne po dojściu do stołu wśród wirującego tłumu, halas, szukanie krzeseł. Polowanie na leżaki od 6.30-7.Nikt z obsługi nie egzekwuje obostrzeń ze pusty leżak z ręcznikiem po x czasie zostanie udostępniony komus innemu. Róbcie dokumentację video plus foto, bo tego zażądała Itaka, gdy reklamowałam huk i nieprzespana całą 1 noc plus stratę czasu na zmianę pokoju.
    ZaletyCzysto
    WadyHuk starej aparatury klimą, stary hotel, wolne stare windy, lakonicznie uprzej. mą obsługa = z łaska, nieuprzejma i niepomocna rezydentka, a
  • ~Anna / 2022-08-29 20:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Właśnie zakończyliśmy wakacje w Turcji z Itaką. Były to napewno nasze ostatnie wakacje z tym biurem. Hotel pięciogwiazdkowy okazał się porażką nie wartą tych pieniędzy. W ofercie biuro chwaliło się 8 dniami. W zasadzie w umówię było 7 chodź aplikacja pokazywała 8. Problem polegał na tym ze nikt nie poinformował nas ze dobę kończymy dzień wcześniej niż wylatujemy. Do 23:00 aż do nie miłej sytuacji w recepcji rezydentka nie pofatygowała się by nas uprzedzić. A potem już nie odbierała wiadomości obsłudze kazała wezwać policję . Zapłacenie za przedłużenie doby nie było dla nas problemem choć to koszt 160 euro. I tak byśmy to zrobili. Biuro zablokowało mi możliwość wystawienia opinii w aplikacji. Jestem bardzo rozczarowana takim potraktowaniem klienta który pare lat latał z biurem na wakacje po całym świecie za nie małe pieniądze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1041
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 929
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 531
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Rego-Bis
Ocena: 2.82, ilość opinii: 50
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 36
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4482
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4416
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3885
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929