Witam
Nie płac Itace. Nie daj się naciągać na pieniądze.
Opis ze strony Itaka.pl
„
czterogwiazdkowy, zbudowany w 2007 r., odnowiony w 2014 r., 300 pokoi, 1 budynek, 2 piętra, winda, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i lokalna, dostępne foteliki dla dzieci, restauracja tematyczna – à la carte, 3 bary, w tym bar w lobby, bar na plaży; kantor”
No to jest bar na plaży czy go nie ma ???
Itaka twierdzi że umowa nie gwarantuje baru na plaży.
Zostaje sąd który ten opis rozstrzygnie.
ZaletyPiękny wypoczynek w katalogu i opisie
WadyItaka - zapłaciłeś nam to my mamy twoje pieniądze i co nam zrobisz?
~Liduniaw / 2022-10-21 14:57
Ocena: 4.67 / 5
Wycieczka bardzo udana ,dobrze zorganizowana ,hotele dobre ,jedzenie również dobre.
Nie ma się do czego przyczepić.Przewodnicy z dużą wiedzą o Andaluzji, a tu wyszczególnię naszą panią Magdalenę .
Pogoda od 10 .10 była rewelacyjna .
Widoki z autokaru przepiękne jak i wszystko co zobaczyliśmy podczas ośmiodniowego zwiedzania.
Byłam już z Itaką na wycieczce, a ta jest drugą i nie ostatnią ,
ZaletyOgólnie bardzo zadowoleni z mężem i będę polecać znajomym.
WadyNie ma się do czego przyczepić pomimo moich opuchniętych nóg .
~Joanna / 2022-10-20 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz z ITAKA i ostatni. ITAKA to oszuści i najgorsze krętacze. NIGDY WIĘCEJ. Dziadostwo i przepłacanie pieniędzy. Wycieczka wykupiona do hotelu 5* all inclusive.
Przed wycieczką częste zmiany (okres trwania wycieczki z 11 na 8”, zmiana linii lotniczych, zmiana godziny przylotu do Egiptu na bardzo późną). Godzina przylotu miała być na 19:05 po zmianie i opóźnieniach wylądowaliśmy o godzinie 2:00 w nocy, w hotelu o 3:30. W hotelu po przybyciu nie dostaliśmy posiłku, który nam przysługiwał. Odwoływaliśmy się, że to tak jakby nie było doby hotelowej. Itaka na odwołanie napisała, że biorąc udział w wycieczce zaakceptowaliśmy warunki (tak jakbyśmy mieli stamtąd wrócić bo się nie zgadzamy). Po przylocie okazało się, że z mężem mamy dwa łóżka pojedyncze (dodam że to była nasza podróż poślubna i w biurze zapewniali nas że będzie małżeńskie :D) drugi dzień do południa czas zajęło załatwianie pokoju małżeńskiego i przenoszenie .. Napisaliśmy do ITAKI, ale jedyną odpowiedzią było że zaakceptowaliśmy warunki uczestnictwa, a takie mają że mogą dokonywać zmian. Lataliśmy często z innego biura podróży – wycieczki bez większych uwag.
Zaletybrak, ta sama wycieczka była w innym biurze bez zmian w tańszej cenie. Uczestnicy zadowoleni
Wadywszystko
~Jakub / 2022-10-20 09:55
Ocena: 1.67 / 5
Zacznę od tego że tuż po wylądowaniu na KOS kobieta przy Nas dowiedziała się od rezydenta że zmieniono jej hotel :) na jaki dowie się jak dojedzie :) natomiast co do naszej przygody. Grecja - Kos sam hotel fajny chociaż na dwa pool bar działał jeden więc po drinki do naszego basenu trzeba było chodzić dość daleko. Snack bar nie było co zjeść. Ale generalnie jedzenie ok i czysto, panie sprzątały codziennie.
Na spotkaniu organizacyjnym kupiliśmy wycieczkę "Dookoła Kos" za blisko 100€ za dwie osoby. Wycieczka była za kilka dni, niestety gdzieś Nam się zapodziała kartka ze spotkania, albo zgubiliśmy albo Panie nam sprzątnęły niechcący. Tak czy owak nie widzieliśmy w tym problemu, dzień przed wycieczką napisałem do rezydenta na whatsupie prośbę o przypomnienie godziny startu wycieczki. Niestety olał temat zarówno na whatsupie jak i SMS oraz nie odbierał cały wieczór telefonu. Nad ranem napisał z łaską tylko " 8.45" o 8.43 na whatsupie. Oczywiście poprosiliśmy o zwrot pieniędzy za zakupioną wycieczkę. I tu jak się drodzy czytający domyślacie zaczeły się problemy. Na dniach będe udawał się do Rzecznika Praw Konsumenta jeśli to nie pomoże wejdziemy na drogę sądową. Tak jak napisałem w reklamacji do Itaki, hasło : "Polskie biuro podróży" powinno się potraktować właśnie jako przestrogę a nie atut.
Zalety-zapłaciłeś to się ciesz że w ogóle przyjechałeś
Wady-brak kontaktu z rezydentem
-nie chcą oddać należnych pieniędzy
-przy zgłaszaniu reklamacji już jesteś natrętem
~Robert / 2022-10-19 20:42
Ocena: 5.00 / 5
Byliśmy z biura ITAKA na wyspie Kos w okresie 11-18.10.2022r. w hotelu Roselands. Hotel 3-gwiazdkowy, ale wszystko było bez zastrzeżeń. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, pościel wymieniona po trzech dniach. Obsługa hotelu bardzo mila i uprzejma. Wyżywienie, jak na hotel 3-gwiazdkowy, całkiem przyzwoite. Opieka ze strony rezydentów na wysokim poziomie, od przylotu począwszy, aż do momentu odlotu (tutaj świetnie sprawdził się pan Michał). Często korzystamy z ofert tego biura (do tej pory zawsze decydowaliśmy się na hotele 5-gwiazdkowe, ten wyjazd był pierwszym do hotelu o niższej klasie) i zawsze jesteśmy zadowoleni. Tym razem chcielibyśmy wyróżnić panią Monikę (prywatnie żonę pana Michała). Była naszym przewodnikiem podczas wycieczki objazdowej po wyspie Kos. Jej zasób wiedzy, sposób przekazu, poczucie humoru oraz życzliwość w znacznym stopniu przyczyniły się do uatrakcyjnienia tej wycieczki.
Zaletyuprzejmość i profesjonalizm rezydentów
Wadybrak
~Slawek / 2022-10-19 03:22
Ocena: 1.67 / 5
To mialy byc wakacje ktore przyniosa mi , mojej niepelnosprawnej zonie i corce ktora pracuje w sadownictwie upragniony odpoczynek .
Itaka traktoje klienta w ten sposob : zaplaciles frajerzyno to sie ciesz ze doleciales do Grecji i nie marudz.
ZaletyRezydenci na Rodos - dno , wyuczone frazesy brak checi realnej pomocy
WadyNawet nie zachowuja chodzby pozorow i wala z ludzmi w bambuko ile sie da juz na etapie przyjecia reklamacji to droga przez meke
~Alicja / 2022-10-13 11:14
Ocena: 5.00 / 5
Byliśmy na Krecie w hotelu Solimar Turquize od 28.09-05.10. Pobyt udany: pokoje czyste, obsługa perfekcyjna, jedzenie bardzo dobre, plaża, basem, pogoda świetna, wycieczki fakultatywne atrakcyjne, dobrze zorganizowane.
ZaletyPerfekcyjna, profesjonalna przewodniczka po mieście Chania p. Natalia Nakonieczna- posiadająca dużą wiedzę o zwiedzanych miejscach, czuliśmy się bezpiecznie, super zaopiekowani.
~Jolanda / 2022-10-11 09:13
Ocena: 2.67 / 5
Autokar kiepski.Mało miejsca na nogi. Kierowcy nie liczą się z pasażerami. W autokarze zimno i cały czas włączony jest zimny nawiew. Szczególnie w Polsce dawało się to odczuć. Jedzenie mało urozmaicone. Pilotka p. Maria jest oczytana i ma dużą wiedzę, ale nie potrzebnie określa się politycznie.
Osobiście z Itaką na wyjazd już się nie piszę.
Była to wycieczka Włochy klasyczne, która odbywała się w pażdzierniku.
Mój trzeci kontakt z Itaką i trzeci raz porażka. Koszmar. Tym razem poleciałam do hotelu Corallium Dunamar by LopesanItaka na Gran Canarii i… Na miejscu okazało się, że Itaka sprzedała mi pokój który nie istnieje. Miał być confort i dodatkowo dopłaciłam 1100zł za widok na ogród bo liczyłam na ciszę i spokój. Po przylocie okazało się że hotel hotel w ogóle pokoi confort nie posiada a widok na ogród (nawiasem mówiąc w pakiecie z ogromnym wieczornym hałasem dochodzącym z deptaku) mają tylko pokoje De Lux. Bez tłumaczeń zameldowano mnie w pokoju standard z widokiem na ulicę. Reklamowałam. Rezydentka zaleciła bym dopłaciła do De Lux, napisała reklamację a ona następnego dnia potwierdzi, że opisana sytuacja miała miejsce i Itaka z pewnością zwróci mi pieniądze za dopłatę do nieistniejącego komfortu i widoku. Wszystko przez tel. Nie przyjechała. Następnego dnia zamiast tak jak obiecała potwierdzić na piśmie moją wersję napisała na mojej reklamacji, że zostanie rozpatrzona w Opolu. Gdy wieczorem próbowałam z nią rozmawiać stwierdziła, że ma inne obwiązki i musi zakończyć rozmowę. Itaka w Opolu też mnie zbywała twierdząc że musi przez miesiąc sprawdzać czy taki pokój istnie czy nie. Oczywiście już po moim powrocie bo kontakt z rezydentką lub hotelem to zbyt mało informacji. Na szczęcie, jak się okazało potem, gdy zorientowałam się co się dzieje, zaczęłam wymianę zdań z rezydentką prowadzić przez wkatsappa. Nadmienię, że dopłata od standardu do De Lux to połowa ceny jaką Itaka pobrała za samą dopłatę za widok. Po powrocie otrzymałam od Itaki informację, że otrzymałam od nich to za co zapłaciłam a pokoje zmieniłam z własnej inicjatywy. Odpisałam dołączając korespondencję z rezydentką wtedy łaskawie zgodzono mi przyznać voucher w kwocie 1100zł na kolejne wakacje. Poszłam do prawniczki. Odpisałyśmy, że po tym wszystkim z Itaką już nigdzie nie pojadę więc taka forma jest absurdem. Po pół roku wymieniania pism i szalejącej inflacji w końcu przelano mi 1100 zł na konto z dopiskiem że jak mi to nie odpowiada mogę iść do sądu. O dopłacie do pokoju nikt już nie wspomniał.
W sumie słono zapłaciłam za wakacje a miałam kilka dni wiszenia na tel. nerwów i hałasu. Itaka nadal sprzedaje nieistniejące pokoje na swojej stronie a przecież niewiedzą zasłonić się już nie może.
~Natm / 2022-10-10 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie otrzymaliśmy w hotelu pokoju na czas, mimo że nasz lot był przełożony na kolejny dzień to pokoju dla nas nie było. Czekaliśmy na rezydentkę, hotelarz nakłamał jej, że nie chcieliśmy pokoju na parterze, więc czekamy. Próbowała z nim chwilę porozmawiać, ale za wiele nie zrobiła, bo stwierdziła, że zgłosimy reklamację, którą ona potwierdzi. Po zgłoszeniu reklamacji czekaliśmy na odpowiedź, bez skutku, po podwójnym upomnieniu otrzymaliśmy informację negatywną. Jestem pewna, że nikt w tej kwestii nawet nic nie zrobił. Jak trzeba sprzedać ofertę to super, jak już coś jest nie tak to kontaktu brak.
~Małgorzata / 2022-10-07 15:38
Ocena: 3.33 / 5
Bardzo dobrej jakości było to, na co wpływu nie ma Itaka i rezydentka.
ZaletySuper hotel, jedzenie. Przesympatyczna obsługa w hotelu
WadyRezydentka - ocena 0, biuro nie robi nic, aby chociaż trochę dostosować przyloty/ odloty do doby hotelowej albo dać możliwość niewielkiej dopłaty za parę godzin, np. do kolacji. 100 dolarów to zdecydowanie za dużo.
~Naciągnięty przez Itaka / 2022-10-06 22:45
Ocena: 1.67 / 5
Witam
Jeśli chcesz dodać post na fanpage Itaki to możesz ale tylko pozytywny. Negatywne usuwają a jak znów dodajesz to cię blokują i oczywiście wszystko usuwają.
Oferta zawierała bar na plaży. Baru nie było wiec złożyłem reklamacje.
Odpowiedz Itaki oferta nie gwarantuje baru na plaży.
ZaletySuper imprezy turystyczne ale tylko w opisach na stronach Itaka.pl w rzeczywistości dostaniesz tylko cześć tego co w opisie
WadyOdrzucają wszystkie reklamacje nawet tak oczywiste jak stracone pół dnia na konieczną przeprowadzkę ( dane wg tabeli Frankfurckiej)
~Stefania / 2022-09-28 19:50
Ocena: 4.00 / 5
W miesiącu wrześniu wybrałam się na wymarzone wczasy z Itaki na Kretę. Przy zawieraniu umowy All inclusive miało być wszystko zapewnione. Zgodnie z zawartą ofertą wylot w dniu 11,09. o godz. 3:20 na miejscu o godz. 6:00. W tym dniu mieliśmy po przyjeździe do hotelu mieć zapewnione już śniadanie w ramach pakietu. Nic podobnego, w hotelu trzeba było zapłacić za śniadanie. Pokoje przyznane Polakom najgorsze ( nad kuchnia, z uchodzącymi z niej zapachami, oleju, smażonych ryb, a do późnych godzin nocnych odgłosy, rzucanych sztućców, wtaczanych beczek. Możliwość zamiany pokoju żadna, jedynie za opłatą 90 euro a w bungalowach stały puste po koje. Tu nie można było liczyć nawet na pomoc Pani rezydent. Zarówno w Opolu jak i na miejscu zapewniano nas, że All inclusive kończy się w dniu 18.09 w chwili wyjazdu z hotelu czyli o godz.19.tej. Niestety o godz. 11 tej zamknięto dla nas posiłki, napoje i tylko za opłatą 20 euro można było przebywać na terenie restauracji. Oczekiwanie grupy na pomoc Pani rezydent nie przyniosło efektu nawet nie pojawiła się w hotelu .A my czuliśmy się jak złodzieje, których głośno wypraszano z restauracji.
żadnej pomocy ze strony rezydentów . Jak można tak okłamywać klientów. Na takie wczasy oszczędza się długo a potem
martw się sam. Słyszałam już wiele złych opinii o Itace, ale myślałam, że mnie to nie spotka.
ZaletySzybko i grzecznie zawierane w biurach podróży umowy.
WadyInne ustalenia w chwili zawierania umowy, a rzeczywistość na miejscu inna. Brak jakiejkolwiek pomocy ze strony pracujących tam w imieniu Itaki rezydentek. Może trzeba nad tym trochę popracować.
~Kararzyna / 2022-09-28 16:13
Ocena: 3.67 / 5
17-24.09 objazdowa wycieczka po Lombardii i Wenecji Eugenejskiej.
Początek piękny a im dalej tym znacznie gorzej . Pilot p. Maja robiła co mogła . Hotel w Mediolanie to jakieś 50 km od Mediolanu. Hotel na Lido to raczej hostel . Sytuacje ratowała hotelowa restauracja gdzie mogliśmy zjeść coś naprawdę włoskiego za nasze euro. Przeżyliśmy jednak super tydzień może dlatego że grupa była świetna! Zmodyfikować należałoby program tej wycieczki. Może zamiast 2 dni wypoczynku na Lido jeden a jeden w przepięknej Veronie?
Warto to zmodyfikować. Pilot p. Maja na 6
ZaletyPilot
WadyJedzenie hotele na Lido
~joanna / 2022-09-28 12:21
Ocena: 2.33 / 5
nie polecam biura w ogóle zdarzyła nam się przykra sytuacja z personelem hotelu żadnych przeprosin ze strony Biura wszystko zwalili na hotel pilnujcie dzieci bo na biuro nie ma co liczyć żenada
Zaletyżadnych
Wadybrak wsparcia biura
~MacD / 2022-09-26 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Porażka biuro podróży ich zaangazaowanie siw kończy wraz ze sprzedażą wycieczki wiec na pewno już niw skorzystamy . Rezydentka Milena nie pomocna bardzo opryskliwa zero pomocy jak była problem z syna plecakiem to był nas pierwszy taki wyjazd . Nie kupujcie tez wycieczek z animatorami to jest dno aż się śmiać chciało i płakać jednoczenie . Nie polecam w momencie rekacji zero zrozumienia i zaangażowania biuro ma wywalone na pomoc
ZaletyBrak
WadyDrogo
Opryskliwosc
Dno z atrakcji animatorów
Brak pomocy
Okropni rezydenci
Fakultatywne wycieczki bez obiadu
~Aneta / 2022-09-21 21:54
Ocena: 2.33 / 5
Dobry hotel z bardzo miłą obsluga, jednak fatalna organizacja godzin przelotu bez brania pod uwagę czasu trwania doby hotelowej. Z dwójką dzieci, w tym 2 letnoa córeczką zostaliśmy zostawieni sami sobie na blisko 17 godzin, gdyż tyle minęło od wymeldowania z pokoju fo wylotu. Jesteśmy zniesmaczeni i bardzo rozczariwani, bo biuro podróży uważa że wszystko zorganizowali tak jak trzeba...
~Adrian / 2022-09-20 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Wałek - na swojej stronie filtrują opinie. Zostawiają tylko te dobre lub dobre. Reszty nie publikuja. Sprawę zgłosiłem do uokik
ZaletyBrak
WadyTragedia
~Wiktoria S. / 2022-09-19 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Zakynthos (Grecja) z Itaką…wszystko by było świetnie, bo hotel i pogoda piękne. Kupiłam na spotkaniu z bardzo profesjonalną i miłą rezydentką Itaki, dzień po przylocie, wycieczkę objazdową po wyspie. Niestety to nie ona (pani Kamila) z nami (ze mną i koleżanką-równie oburzoną) pojechała. Trafiłyśmy najgorzej jak to możliwe. Na punkcie widokowym, z którego można rzucić okiem na słynną Zatokę Wraku, spędziliśmy w koszmarnym upale 3 godziny! Mimo próśb, by już darować sobie ten tandetny punkt programu, pilotka z Itaki nie reagowała. Pani Magdalena była nieprzyjemna, obcesowa i wyższościowa. Traktowała wszystkich lekceważąco, pogardliwie, co chwilę znikała w klimatyzowanym autokarze, czego zabroniła turystom! Traktowała nas jakbyśmy wszyscy byli jej podwładnymi. Rozbawiona trajkotała co chwilę przez telefon ignorując prośby turystów, którzy cierpieli w upale-bez dostępu do wody i toalety. Jeżdżę po świecie i różnych spotyka się przewodników-takiej jak ta osoba nie spotkałam nigdy wcześniej. Po powrocie do hotelu chciałam złożyć skargę na pilotkę i wtedy okazało się, że jest to…szefowa tamtejszego oddziału Itaki! Więc skargi żadnej złożyć nie mogłam…Polecam-choć pewnie nikt z Itaki tego nie weźmie do serca-pozbyć się tak nieempatycznego pracownika. Bo naprawdę wszyscy pozostali i po przylocie, i podczas wylotu byli przesympatyczni. W hotelu również. Poza tą panią, po której ogromny niesmak pozostał do dziś i skłonił mnie do napisania tej opinii!!!
~gosia / 2022-09-18 20:10
Ocena: 2.00 / 5
hotel w Albanii basami, porażka, bieda, bieda aż piszczy.. jedzenie ... jak w obozie jakimś , owoców brak, napoi, ludzie narzekali na brak masła... a rezydent.. następny nierozgarnięty i cham kuty bity..... nie mazna pisac nazwiska.. az mnie korci... taki wysoki..... zaplacilam 3 tys.. (termin 10.09.do 18 .09.2022 warszawa- nie warte... oszukujecie ludzi.... nawet to ze 8 dni a tak naprawde jest 7