Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 7 z 7
  • ~mario / 2011-09-03 09:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisałem już wcześniej o cyrku z zakładaniem konta. Nadal twierdzę, że ochrona w momencie logowania jest zła. Teraz kolejne rozczarowanie - Bankomaty bez granic... Usługa - niby bajer - ale chyba w przekonaniu banku, bo teraz oferta w tym zakresie jest spora. Ale dobra. Zapłaciłem 4 PLN za ten bajer i pojechałem w świat. Korzystałem głównie z innych kart i kont, ale w Montenego/Czarnogórze wybrałem z bankomatu 50 Euro, bo taka waluta tam obowiązuje. Dostałem natychmiast od Inteligo informację sms, że obciążenie wynosi 208.60 PLN, co dało w przeliczeniu 4,172 PLN za 1 Euro. Kurs tego dnia oscylował pomiędzy 4.14 - 4.17, a więc było OK. Wczoraj dostałem wyciąg za miesiąc i tam - ta sama transakcja - obciąża moje konta w kwocie 212.75 PLN, a to już daje przelicznik 4,255 PLN za 1 Euro. Przelicznik wariacki, bo do takiej wartości Euro zbliżyło się tylko raz w tym miesiącu i to zdecydowanie przez moją wypłatą (ok 15 dni wcześniej). Analizując to na spokojnie, bo żył z tego powodu nie będę sobie podcinał, jest to kolejna ściema w usłudze. Co z bankomatów za darmo, jak na przeliczniku ustawiają takie widełki, że w niejednym banku opłacało by się ponieść opłatę za wybranie kasy z obcego bankomatu i wyszło by w sumie na to samo. Oczywiście opłatę 4 PLN pobrano ode mnie również. W całej tej sytuacji denerwuje mnie to, że PKO BP robi z nas idiotów. Klienci dobrze wiedzą, że nic nie ma za darmo, ale nikt nie lubi jak się ukrywa przed nim informacje, a potem rżnie głupa, że wszystko jest OK...
    ZaletyW tym układzie nie widzą żadnych, bo każdą kartą wybrać mogę kasę...
    WadyNotoryczne wtopy. Niewiele jest takim, jakim miało być...
    2-3 miesiące
  • ~mario / 2011-08-03 13:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam z kilku banków. Miałem m.in. kredytówkę w Millenium, były tam jakieś zgrzyty, ale generalnie OK. Coś mnie podkusiło, żeby ja zamknąć i otworzyć konto w Inteligo. Bankomaty bez granic, możliwość powiązania kredytówki i karty debetowej, możliwość korzystania z dwóch operatorów kart (master i visa) w ramach jednego konta, to były argumenty które były dla mnie istotne i zadecydowały.
    Zamówiłem, odpaliłem, przelałem na konto 3500 i tu się zaczęły schody. W momencie odpalenia konta pańcia poinformowała mnie, że jest możliwość wnioskowania o kartę kredytową. Generalnie nie interesował mnie jakiś wypasiony limit bo główne konto i kredytówkę mam w innym banku, ale jak proponują - to i niech tam... Oczywiście wniosek poprzez internet. Łyknęli moje pełne dane, pełne dane żony, a po wstępnej weryfikacji zaproponowali limit powyżej 10.000 (mnie pasił ponad połowę mniejszy i taki odhaczyłem). Następnego dnia informacja sms, że odmowa - bez uzasadnienia, bez żadnej informacji czy jakieś dane pomyliłem itp. Dodam, że nie mam żadnych obciążeń, czy zaległości, a historię moją mogą sobie weryfikować dziesiątki lat w tył. Dodam, że oboje wykazaliśmy dochody wyższe kilka razy niż średnia krajowa i NIE, BO NIE...
    Biorąc powyższe pod uwagę uważam, że wyłudzili celowo moje i żony dane i prawdą pewnie jest, że głównym dochodem banku jest łapanie frajerówm na błędach i pobieranie od nich opłat, prowizji i kar.
    Czekam jeszcze kilka dni na odpowiedź, ale nie spodziewam się kokosów więc znikam z tego banku (muszę jeszcze doczytać, ale mam chyba 14 dni na wypowiedzenie - wg infolinii).

    Z tego co zauważyłem, nie mam debetu (w sumie kij z nim), a konto chyba nieoprocentowane.
    Infolinia mało kompetentna i "sprawiająca wrażenie" - może celowo - niedoinformowanej. Zasugerowali mi ofertę, która - jak się akazało - nie może być zrealizowana (chociaż nie wiem czemu). Broń boże nie zlecajcie przelewania poborów na to konto, dopóki sie nie zorientujecie, jak to wszystko hula (z kontekstu rozmów wynikało, że to by ich ucieszyło, ale nic w zamian). Nie chce mi się pisać o szczegółach, ale w ciągu 48 godzin chyba z 5-6 razy korespondowałem pisemnie i drugie tyle łączyłem się z infolinią. Robią straszną łaskę, a to przecież oni na nas zarabiają, a nie my na nich...
    ZaletyOkazało się, że praktycznie żadnych bonusów - z tych których oczekiwałem - i strach pomyśleć, jak będą działać te, które niby mam...
    WadyInfolinia mało kompetentna i "sprawiająca wrażenie" niedoinformowanej. Sugerowanie oferty, która - jak się okazało - już na wejściu nie mogła być zrealizowana. Nieodparte uczucie na wejściu, że człowiek wdepnął w g...
    Rozczarowałem się w ciągu 24 godzin
  • ~teretoto / 2010-09-13 03:55
    Ocena: 3.33 / 5
    Konto inteligo to konto w 99% internetowe. Jeżeli mieszkasz za granicą. Jest to jak najlepsze rozwiązanie, gdyż wszelkie formalności załatwisz przez Internet. Ale ma to także swoje wady.
    Jeżeli zgubisz kartę bankomatową a nie masz nikogo zaufanego do którego możesz przelać pieniądze z konta to umrzesz z głodu, gdyż trudni żyć przez 14 dni bez grosza przy duszy. Nie ma możliwości wypłacenia pieniędzy z konta w oddziale jakiegokolwiek banku. Można jedynie wpłacać bez prowizyjnie w bankach PKO BP.
    Plusem w banku jest bardzo duża oferta różnorakich rozwiązań technicznych. Choćby możliwość wysyłania za darmo faksu, e maila z potwierdzeniem płatności. Łatwość w otrzymaniu kredytu do 10 tyś zł (nie wymagane oświadczenie o dochodach) bank opiera się na historii rachunku.
    Łatwa obsługa strony internetowej. Bezpieczeństwo gwarantuje karta z kodami jednorazowymi.
    Bezpłatność tego konta jest dość naciągana. Aby konto było bezpłatne saldo na rachunku musi wynosić zawsze powyżej 99 zł Podobnie jest z kartą do konta. Tu musimy wykonać transakcje bezgotówkowe za min. 100 zł. Tak więc konto nie jest bezpłatne. Gdyż bank czerpie korzyści finansowe z tych operacji. Konto jest nieoprocentowane w chwili obecnej. Więc jest to na zasadzie, albo sam wypracujesz dla nas zysk a my to nazwiemy Za darmo albo zapłacisz a wtedy zwał jak zwał.
    Bank nie udziela kredytów hipotecznych. Także nie udostępnia dokumentacji w języku angielskim dla zagranicznych pracodawców, choć na infolinii powiedziano mi, że bank respektuje zagraniczne dochody.
    Nie ma też żadnych ułatwień dla rodaków pracujących w UK, co mnie dziwi, gdyż Interligo to odnoga PKOBP a PKOBP uruchomiło bezpłatne przelewy z Natwest.
    Ogromnym minusem jest to, że nic nie dostajemy gratis za transakcje kartą, jak to ma miejsce w większości banków. Nie dostaniemy zwrotu 1% od wykonanych transakcji, ani nie pozbieramy punktów za transakcje które potem będziemy mogli wymienić na nagrody.
    Nie ma harmonogramu spłaty kredytu. Kredyty spłacone wcześniej nie skutkują zmniejszeniem się odsetek.
    Uwaga na debet w koncie. Większość banków proponuje jeden kredyt odnawialny nazywany często debetem. I Polacy się nauczyli, że debet to wszystko. NIE. Debet to kredyt który musi być spłacony do zera w danym miesiącu. Jeżeli się spóźnisz, zeżrą cie odsetki i kary jakie Interligo na ciebie nałoży. Kredyt odnawialny to kredyt którego nie musisz spłacać w ciągu miesiąca. Interligo proponuje te dwa kredyty. Dlatego ważne by wiedzieć z jakiego się chce skorzystać.
    Przeniesienie konta z innego banku do Inteligo. Większość banków idzie swoim klientom na rękę i z automatu przyznaje np. kredyt odnawialny jaki klient miał w poprzednim banku. W przypadku Inteligo będziemy musieli zacząć wszystko od nowa. To też nie opłaca się przenosić konta, tylko po prostu zamknąć stare i otworzyć nowe. Mniej załatwiania i biurokracji.
    Jak wspomniałem na samym początku, Inteligo jest dobrym bankiem dla mieszkających za granicą. Jednak wiedzieć należy, że konta nie otworzymy będąc za granicą. Inteligo ma w wykazie miast Lublin, Lębork, Lądek Zdrój ale nie Londyn
    W ocenie ogólnej daje bankowi 5/5 za szatę graficzną i innowacyjne rozwiązania. 3/5 za opłaty.
    ZaletyWszystko przez internet, fajna szata graficzna, wiele ciekawych rozwiązań
    WadyOpłaty których niby nie ma ale są, Brak fizycznego kontaktu z bankiem. brak możliwości wypłaty pieniędzy inną drogą niż bankomat. Brak wpłatomatów
    2 lata
  • ~mm / 2010-08-26 12:40
    Ocena: 4.67 / 5
    od wielu lat

    polecam
    4 lata
  • ~darek / 2010-08-13 15:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam ten bank i bardzo miła obsługa klienta zawsze pomogą
  • ~antykleryk / 2010-02-20 01:47
    Ocena: 1.67 / 5
    zdzierają dosłownie za wszystko! Płatne przelewy,płatna karta,płatne konto,płatne SMSy.Przechodzę do innego banku!
    Zaletydarmowe połączenia z bankiem
    Wadyżydki zdzierają dosłownie za wszystko!
    5 lat
  • ~Tomek1018 / 2009-09-06 16:54
    Ocena: 4.67 / 5
    Posiadam konto Inteligo już od roku. Jestem z niego bardzo zadowolony. Jest praktycznie niezawodne. Nigdy nie miałem problemu z logowaniem. System weryfikacji za pomocą jednorazowych zdrapek jest moim zdaniem bezpieczny i najbardziej praktyczny. Konto jest bardzo funkcjonalne. Zlecenia stałe, polecenie zapłaty, system płacę z inteligo działa bez problemów. Obsługa telefoniczna szybka i profesjonalna. Na uwagę zasługuje możliwość bezpłatnego otwarcia konta oszczędnościowego w ramach jednego rachunku oraz możliwość eksportu historii transakcji w plikach CSV do Exela lub programów do planowania budżetu domowego. Z pomocą konta bezproblemowo można kupować jednostki uczestnictwa w funduszach PKO CS i ubezpieczeń w PZU. Konto może być powiązane z rachunkiem inwestycyjnym w DM PKO, jednakże jest to tylko podgląd i żeby zakupić akcje należy wejść na stronę internetową domu maklerskiego. Podobna funkcjonalność, a nawet moim zdaniem nieco lepsza od konta IPKO w tym samym banku , dostęp do bardzo dużej liczby bezprowizyjnych bankomatow PKO, również w mniejszych miejscowościach, 0 zł za prowadzenie konta i nieporównywalnie mniejsze opłaty (0,99 zł.za przelew) niż w tradycyjnym banku sprawiają że obecnie nie widzę na rynku wyraźnie lepszej oferty. Są też drobne wady: możliwość usunięcia aktywnej karty kodów to konieczność zamówienia nowej i brak możliwości realizacji transakcji nawet za pośrednictwem konsultanta. Przysłanie nowej na adres inny niż zamieszkania kosztuje 20 zł. Brak dostępu do karty bankomatowej lub jej uszkodzenie powoduje że nie wyjmiemy własnych pieniędzy nawet w kilku z kilku tysięcy oddziałów PKO. Pomimo tego jestem bardzo zadowolony z konta Inteligo
    ZaletyŁatwość obsługi, niezawodność, bezpieczeństwo, duża liczba bankomatów,usługa płacę z inteligo, mini Inteligo przez komórkę. Możliwość samodzielnego określania limitów transakcyjnych. Konto oszczędnościowe w ramach rachunku.Doładowanie telefonów na kartę.
    Wadyprowizja 0,99 zł za przelew to za dużo jak na bank internetowy, brak pełnej synchronizacji z rachunkiem inwestycyjnym. Wysokie opłaty w przypadku przedwczesnego wycofania środków z rachunku oszczędnościowego
    1 rok
  • ~Niedyk / 2009-08-16 12:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Inteligo to bank żerujący na zaufaniu. Rok temu wziąłem na remont mieszkania 6000 kredytu na 10 rat. Spłaciłem co do grosza nawet przed terminem i o nim zapomniałem. Po dwóch miesiącach bank zabrał mi z konta 90 zł za odnowienie kredytu, którego nie chciałem i nie było mnie na niego w tej chwili stać bo straciłem dodatkowe źródło dochodu. Na nic zdały się moje prośby i groźby bank uznał, że z kredytu korzystać nie muszę, ale 90 zł i rosnące odsetki spłacić muszę. Uważam, że to zwykłe złodziejstwo i na pewno przeniosę się do innego banku, a wszystkich naiwnych ostrzegam, jeśli trafi im się okazja żeby Cię złupić to zrobią to bez skrupułów choćbyś był Bogu ducha winny.
    ZaletyŻadnych ekstra, których by nie miały inne banki
    WadyWykorzystywanie zaufania, żeby Cię złupić.
    5 lat za darmo
  • ~solid / 2009-04-05 20:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Szybkie operacje mimo braku biur, jest OK
  • ~Mania / 2008-12-12 11:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Oferta Inteligo jest raczej słaba - dla mnie niedopuszczalna jest opłata za przelewy do innych banków a co dopiero w takiej wysokości jak tutaj (1 zł za przelew);
    po za tym oprocentowanie RORu - za 4 lata bank naliczył mi 0,78 zł odsetek - co prawda nie trzymam tam jakichś wielkich kwot ale jest to śmiech na sali;
    z obsługi klienta nie korzystam - staram się unikać
    za to bardzo podoba mi się interfejs - praca w koncie jest bardzo prosta
    Zaletyintuicyjny interfejs
    Wadypłatne przelewy
    4 lata
  • ~bb / 2008-12-01 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ZABRALI MI BEZPODSTAWNIE DEBET, PRZY OKAZJI Wprowadzajac mnie w błąd, Drogo ja cholera!! przechodzę do ALiora :)
    Zaletysmsy wysyłane po każdej transakcji
    Wadykoszty i inne
    4 lata
  • ~lukk / 2008-05-08 14:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Po prostu doskonałe!

    Z niecierpliwością czekam na Inteligo jako operatora sieci GSM..... Ich oferta będzie z pewnością równie atrakcyjna jak oferta Banku... (....)
    Zaletydużo
    Wadynie dopatrzyłem się
    5 lat
  • Amrod / 2008-05-05 12:48
    Ocena: 4.67 / 5
    Konto w Inteligo założyłem w 2001 roku. Skorzystałem chyba z wszystkich produktów: debet, kredyt, fundusze, zakup ubezpieczenia. Mogę powiedzieć, że to po prostu dobry bank.

    W pewnym okresie były problemy z funkcjonowaniem ich systemu. Zostałem raz czy dwa na stacji benzynowej z pełnym bakiem i bez możliwości zapłaty za paliwo, ale już od dawna takie sytuacje się nie pojawiają.

    System bardzo przyjazny, prosty w obsłudze. Kartę kodów jednorazowych chętnie zamieniłbym na kody SMSowe, ale w sumie nie sa ona bardzo przeszkadzające. Trzeba po prostu pamiętać o jeszcze jednym kawałku plastiku.

    Niezrozumiałe są dla mnie pewne ograniczenia dla rachunku zawierającego kredyt odnawialny, na przykład nie da się dla niego ustawić zleceń stałych itp. Każde przelanie środków z/na niego wymaga podania kodu z listy haseł jednorazowych.
    Zalety+ prosta obsługa
    + całkiem niskie koszty, choć są tańsi
    + szeroki zakres usług (zadłużenie, inwestycja, ubezpieczenie, doładowanie telefonu)
    Wady- fundusze wyłącznie z PKO TFI
    - karta kodów zamiast haseł smsowych
    Konto do 2001 roku
  • ~lidkad1 / 2008-03-20 11:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Jest to moje pierwsze konto internetowe.Korzystam z niego od 2004 r i jestem z niego bardzo zadowolona, prosty w obsłudze,tani,dostępne pieniązki we wszystkich bankomatach bezpłatnie . Może są lepsze ale mnie ten bardzo pasuje, polecam.
strona 7 z 7
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901