Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inteligo opinie

Ocena na podstawie 137 opinii

2.19 / 5

  • Prostota obsługi
    2.38
  • Oferta
    2.20
  • Obsługa klienta
    2.08

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zygmunt / 2022-11-23 10:38
    Ocena: 4.67 / 5
    W INTELIGO rachunek mam od 35 lat.
    Nigdy nie miałem problemów. Bank bardzo przyjazny.
    Obsługa jest super prosta i szybka.
    Można założyć więcej rachunków.
    Szybko wykonać przelewy krajowe i zagraniczne.
    Nie miałem problemów z płatnościa gotówką i wykonywania przelewów za granicą.
    Zmiany danych osobowych, czy zmiany limitów na karcie robi się przez platformę banku.
    Polecam i proponuje zapoznać się z obsługą platformy INTELIGO , a będziecie bardzo zadowoleni.
    ZaletySame plusy. Najlepszy bank z obsługą przez internet
    WadyBrak. Nigdy nie miałem problemu.
  • ~Wojciech / 2022-11-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    A można dać pół gwiazdki? Korzystałem wiele lat, obecnie Inteligo jest jak moloch, co ma w d... potrzeby klientów. Nie dość, że nie ma konta walutowego i PKOBP rżnie klienta na spreadzie, to blokują karty i przelewy z powodu widzi mi się to embargo to przelewy do banku nieprzyjaznego jedynej słusznej racji stanu. I zostałem z zablokowaną kartą bez możliwości dodzwonienia się na infolinię, ponieważ nie obsługuje niesłusznej zagranicy. Proszę troszeczkę to żartem traktować, ale czarę przepełniło umówienie się na wypłatę pieniędzy i zablokowanie mi z tego powodu karty. Czas zabrać swoją firmę z dala od tego bagna. Na koniec pani z infolinii powiedziała że parokrotnie dzwonili do mnie i nie odbierałem, szkoda że godziny jej pracy oscylowały tak koło 2 w nocy zagranicą.
    ZaletyBrak
    WadyDinozaur
  • ~Basia / 2022-11-13 18:07
    Ocena: 4.00 / 5
    W sumie jestem zadowolona z obsługi. Moja sprawa została załatwiona w ciągu 2 dni. Nie zmienia to faktu, że dzwoniąc na infolinię trzeba było swoje odczekać i wpisać po drodze parę haseł dostepu. Telefon odebrała babeczka, która była dla mnie miła, wysłuchała w czym problem. Sprawę przekazano dalej i po 2 dniach wszystko działało jak należy. A i dzwoniłam w sobotę wieczorem, więc w weekendy też pracują.
  • ~jek56 / 2022-10-08 21:52
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinia inna niż większość . Pozytyw od 8 lat. prosty jasny intuicyjny interfejs . Możliwość otwarcia kilku rachunków. Bezpośredni dostęp do obligacji sp (obecnie nie bardzo do skorzystania) . Stabilność pod każdym względem , oprocentowań nie liczę bo to domena nbp. Wszystko załatwia się przez internet , rzadkie placówki , nigdy z tym nie było problemu . Ostatni bank z potwierdzaniem ze zdrapkami, świetne dla dla tradycjonalistów . Kontakt z obsługa telefoniczną czasem 15 - 30 min. do przeżycia, dziewczyny profesjonalne . Jestem bardzo zadowolony po kolorowym i smarkatersko-dziecinnym m banku . Prośba do prezesów , nie zmieniajcie niczego, a przynajmniej nie za wiele. oceniam jako świetny dla stabilnych , średnich klientów.
    Zaletystabilność , świetny interfejs, nienachalność , internetowy , niezawodny, bezkosztowy .
    Wadyraczej nie nie widzę , może życzenie - konto walutowe ?
  • ~Katarzyna / 2022-10-02 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    wisze kolejne poł h wciagu dnia na fonie zeby odblokowac konto. To jakis zart???? Jest pozny wieczor niedziela. Gdzie sa pracow nicy?? Ponoc czynne 24 h w kazdy dzien tygodnia!!! Likwiduje konto! Mam dosc
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~kwk / 2022-09-16 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    nie można z www zlikwidować lokaty - tylko mozna przez telefon - ale ustawienie hasła czy próba zalogowania się w serwisie telefonicznym nie jest możliwa z powodu kilkusekundowych czasów ustawionych na IVR, na wprowadzenie konta i hasła. Masakra.
  • ~Marcelina / 2022-08-22 11:41
    Ocena: 4.33 / 5
    Jedynie na co można narzekać to długi okres oczekiwania na odbiór telefonu, z drugiej strony. Reklamacja która złożyłam o zniknięciu pieniędzy z konta, została zaakceptowana i już po kilku dniach pieniądze wróciły.
    ZaletyJest ich sporo
    WadyDługi okres oczekiwania na odbiór telefonu.
  • ~R7270 / 2022-08-19 17:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank rodem z PRL, bardzo utrudniony kontakt, trzeba kontrolować prowadzone przez nich konto ponieważ znikają środki z konta beż dyspozycji klienta
    ZaletyBrak zalet :-(
    WadyInteligo z PKO BP to jeszcze PRL a już XXI wiek
  • ~Paweł / 2022-08-19 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia to fikcja nie można się dodzwonić nikt nie odbiera masakra
  • ~qqr / 2022-08-10 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na konsultanta jest absurdem. Jest to kilkanaście minut, przy czym do załatwienia ostatniej sprawy potrzebowałem trzech kolejnych telefonów.
  • ~MrTtrs / 2022-08-01 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolini można wisieć godzinami i tak nikt nie odbiera. Na listy nie odpowiadają, a ostatni list z potwierdzeniem odbioru wrócił do mnie.
    Wadytragiczna obsługa klienta...
  • ~ela / 2022-08-01 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra z tą infolinią, Do NFZ dodzwoniłam się szybciej. Od godziny nikt nie odbiera. To nie jest normalne w nowoczesnym banku
    Zaletybrak
    Wadyokropna infolinia
  • ~max / 2022-08-01 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    kkkkk...aaaa nikt nie odbiera od 30min tylko melodyjka leci. obsługa klienta zero a chcę tylko zaaktualizować numer dowodu osobistego.
    Zaletybrak
    Wadynikt nie odbiera
  • ~Krystian / 2022-07-30 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby zmienić numer telefonu do autoryzacji trzeba im wysyłać listy pocztą. Bank zatrzymał się w 19 wieku - odradzam z całego serca.
    Zaletybrak
    WadyWczesny PRL
  • ~tasior / 2022-07-05 15:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Zacofany technologicznie bank. Jeśli oni mają potrzebę kontaktu, to robią to wyłącznie przez internet/telefonicznie, w drugą stronę wyłącznie papierowo. Nie potrafią wysłać maila na Gmaila, a konsultanci za każdym razem z wielkim zaskoczeniem udają, że taka sytuacja nigdy wcześniej nie miała miejsca. Oczywiście sprawdzenie logów ich własnego serwera pocztowego również ich przerasta.
    ZaletyJest opcja rezygnacji z ich uslug
  • ~Janusz / 2022-06-27 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
    ZaletyŻart ?
    WadyDramat ! Zamknąć konto firmowe graniczy z cudem. Robią same problemy co chwilę. Proponuję omijać szerokim łukiem bo melisy zabraknie... Ten twór doprowadził mnie do nerwicy...
  • ~Krzysztof / 2022-06-23 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamykają konta nie informując o tym. Firma Inteligo to żart! omijajacie szerokim łukiem. Dramat po całej lini, śmieszni są.
    Zaletyżadnych
    WadyWszytsko co złe - opóźnieni w rozwou debile
  • ~Rico / 2022-06-21 18:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze odradzam zakładanie jakichkolwiek kont w tym banku.

    Serwis www - tragiczny, strona wygląda jak w latach 90-tych
    Oprocentowanie - w innych bankach rachunki oszczędnościowe są na 2%, tu mamy całe 0,01%
    Lokaty - gorzej być już nie może, w innych bankach 5-7%, tutaj mamy 0,5%
    Obsługa klienta - infolinia jakieś 30 do 60 minut czekania, na maile odpisują w ciągu 24-48 h

    ZaletyRachunek bez wychodzenia z domu
    WadyWszystko jest wadą, ten bank to pomyłka
  • ~Halina / 2022-06-12 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad godzinę czekałam na połączenie z konsultantem poprzez nr infolinii i nikt nie odbiera. I to w dodatku w późnych godzinach wieczornych w niedzielę, gdzie nie sadzę by telefony się urywały. Automat prosi o oczekiwanie i ta idiotyczna muzyczka. Nie wiem po co infolinia, skoro nikt nie odbiera.
  • ~magda / 2022-06-03 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 tygodni próbuję uzyskac dostęp do konta dziecka, które przeszło z formy junior. Wykonałam już KILKANAŚCIE telefonów, KAŻDY z konsultantów mówi co innego. KAŻDY. Ludzie z łapanki. Zero kompetencji. Dostępujeszcze nie mamy. Jedni mówią, ze mamy czekać na telefon, drudzy że mamy dzwonić. Masakra. Oczywiście nikt nie dzwonił do nas. NIE POLECAM szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynie ma żadnej pozytywnej rzeczy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1512
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901