Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7960 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2022-12-27 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez jakiś czas było zajebiście ale teraz to już gorzej od Poczty Polskiej paczka wysłana 20 do dzisiaj nie jest dostarczona do paczkomatu
  • ~Rafal / 2022-12-27 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie potrafi czytać i nie potrafi obsługiwać telefonu i nie potrafi dojść pod wzkazany adres no normalka i pretensje że nikt nie odebrał paczki.
    Zalety-_-
    WadyNauka telefonu.nauka czytania.
  • ~Monika / 2022-12-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka odebrana od nadawcy 20.12 a do paczkomatu do odbiorcy nie trafiła do dnia dzisiejszego. Na infolini można się dowiedzieć tylko tyle że paczka jest w sortowni i trzeba czekać
  • ~Paweł Z / 2022-12-27 12:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Paczka wysłana 19.12 (poniedziałek). Na stronie internetowej informacja o gwarancji dostarczenia dla paczek wysłanych do 22.12!!. Jest 27.12 i dalej paczka jest w dostarczeniu. NIE POLECAM!!!!
    Zaletyszybkie nadanie w paczkomacie
    Wadyczas dostarczenia TRAGEDIA
  • ~Edyta / 2022-12-27 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie Polecam! Paczka zamówiona 13go grudnia - prezent dla dziecka, który nie dotarł do tej pory! Gwarancja dostarczenia na święta wszystkich paczek nadanych przed 22 grudnia to jedna wielka ściema!
  • ~lulesia / 2022-12-27 11:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
    Zamówiłam dziecku prezent na święta za pobraniem. (Nigdy nie wybieram tej opcji zakupu, ale niestety w sklepie była tylko możliwość za pobraniem lub blik).Kurier zadzwonił, że ma paczkę do dostarczenia..niestety byłam w pracy. Prosiłam o późniejsze dostarczenie. Pan zgodził się i powiedział, żebym dzwoniła. Dzwoniłam do kuriera tego dnia 3 razy i nie odebrał. Następnego dnia rano dzwoniłam ponownie i następnie napisałam do pana smsa, że będę w domku dop. po 16 i nikogo nie będzie wcześniej i żeby zostawił paczkę u fryzjera (w mojej klatce), który przekaże kwotę pobrania. Oczywiście zero odzewu. Dzwoniłam jeszcze kilka razy, ale bezskutecznie. Dnia 21 grudnia czekałam jak piesek w domu na ponowne doręczenie cały czas śledząc aplikację InPost. Kurier nie dotarł !! Napisałam ponownie smsa, że dzwoniłam do Pana już z 5 razy i czekałam na doręczenie ..a tu wskakuje w aplikacji kolejna próba doręczenia... jak w ogóle jej nie było!!! Liczyłam na kolejny dzień... dzwoniłam znów bezskutecznie a na aplikacji widoczne było już "zwrot do nadawcy". Zadzwoniłam oburzona na infolinię, żeby jeszcze mieć możliwość odbioru paczki. Niestety usłyszałam, że paczka jest już w centrum InPost w GW i nie ma możliwości jej odbioru.
    Otrzymałam jeszcze telefon 24 grudnia i pani na siłę wciskała mi, że próby doręczeń były.... bo kurierzy mają GPS i ona widzi, ze kurier był pod wskazanym adresem :-))))))))) kurtyna !!!!
    Żenada całą parą !!!!
    Ps. Unikam wulgaryzmów tylko dlatego, że nie zamierzam zniżyć się do poziomu jakim reprezentują tą firmę tacy właśnie nieuczciwi kurierzy.
    Zaletyjedynie cena
    Wadynieuczciwi kurierzy
  • ~Kociewianka / 2022-12-27 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę, chociaż nie wiem czy ktokolwiek to czyta i wyciąga wnioski!!!.Ludzie nie chcą wysyłać paczek za pobraniem, bo wracają i ponoszą koszty, a okazuje się, że to kurier przyjeżdża sobie o różnych porach nie informując wcześniej. Dzwoni kiedy jest już pod drzwiami lub wcale nie wykonuje połączenia. Jest bezczelny opryskliwy, straszy zabraniem paczki do sortowni, chociaż jestem w domu i czekam na przesyłkę. Na wielu forach skamlą jak to im szefowie pensji nie wypłacają i pewnie duzi chłopcy swoje flustracje zamiast na szefie to na klientach wyładowują bo w rozmowie z pracodawcą wysłowić się logicznie nie potrafi. Ten sam facet który mówi, że nie ma czasu bo mu się spieszy, potem widziany jest przez moją koleżankę jak oddaje się błogiej spokojnej rozmowie i na to jak widać czasu mu nie szkoda.Po raz kolejny zostałam potraktowana w ten sposób i dziękuje za współpracę, idę do konkurencji skoro wam In Post nie zależy na zadowolonym kliencie. WOJEWÓDZTWO POMORSKIE POWIAT STAROGARDZKI!!!.
    ZaletyZero
    WadyPraca Magisterska nie starczyłaby żeby opisać
  • ~Kasia / 2022-12-27 10:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczka opóźniona, dwa dni od wczesnego poranka w oddziale i leży bezczynnie. Czas oczekiwania na infolinii 40 minut. Jestem wściekła. Zależało mi czasie, interweniowałam. Zostałam totalnie olana. Nie polecam.
  • ~Ghost / 2022-12-27 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Paczka idzie donie prawie drugi tydzień gdzie po 2 dniach była gotowa do doręczenia
    Dla pewności zamówiłem też u konkurencji DHL tutaj byłem miło zaskoczony czas wynosił 2 dni Robocze
    WadyCzas realizacji
    Obsługa konsumenta
  • ~Ewa / 2022-12-26 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,

    Składam skargę na:
    1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
    2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych odbytych 8.12.2022 r.
    3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów.

    Kalendarium wydarzeń:

    8.12.2022 r. - o godzinie ok. 7.45 - umieściłam paczkę w paczkomacie
    8.12.2022 r. - o godzinie ok. 8.15 - zadzwoniłam na infolinię z informacją, że pomyliłam etykietę - stałam pod paczkomatem, a w boksie siedziała moja paczka, gdyby Państwo mieli prawidłowe procedury, weryfikacja nastąpiłaby przez telefon (tak jak to robią banki, wszelkie urzędy, firmy i usługodawcy), paczkę odebrałabym w ciągu 10 minut i mogłabym przykleić poprawną etykietę, wysłać ponownie i byłoby dawno po sprawie. W pierwszej rozmowie telefonicznej zostałam poinformowana, że mam wysłać e-mail "o zawrócenie paczki".
    8.12.2022. r - o godzinie ok. 8.50 - zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię, rozmawiałam z inną osobą i potwierdzałam procedurę - usłyszałam, że mam wysłać e-mail i podany mi został adres.
    8.12.2022 r. - o godz. 8.53 - wysłałam e-mail o zawrócenie paczki, podając wszelkie dane weryfikacyjne, i jeszcze wtedy ufałam, że ta sprawa za chwile się zakończy.
    8.12.2022 r. - o godzinie 12.20 - otrzymałam od Państwa odpowiedź, że źle wysłałam e-mail, bo musi być wysłany z "adresu przypisanego do paczki" - w żadnej z dwóch rozmów telefonicznych nie została o tym poinformowana, o tym fakcie napisałam do Państwa o godzinie 13.49. Oczywiście kolejny e-mail o zawrócenie paczki został wysłany z adresu
    9.12.2022 - o godzinie 12.04 - otrzymałam e-mail z kodem weryfikacyjnym i informacją, że Państwo nie mogą zagwarantować, że nie doręczą paczki pod wadliwy adres - czyli brak sprawnej i prawidłowej komunikacji w firmie poskutkował tym, że paczka została wyjęta z paczkomatu mimo zgłoszenia, że otrzymała wadliwą etykietę - brawo! Oczywiście potwierdziliśmy kod weryfikacyjny.
    W międzyczasie rozmawiałam z Państwa biurem telefonicznie i usłyszałam, że paczka została umieszczona w paczkomacie w Warszawie!!!!
    Osoba, do której została wadliwie nadana, została poinformowana, żeby jej nie odbierać i nie odebrała,
    9.12.2022 - o godzinie 18.30 - otrzymałam wiadomość, że paczka "powinna zostać zwrócona w ciągu kilku dni roboczych".

    Dzisiaj jest 26.12.2022 r.
    A tu jest informacja z Państwa strony, że pracowali Państwo również weekendy: https://inpost.pl/aktualnosci-inpost-dostarcza-radosc-na-swieta-gwarancja-dostawy-dla-przesylek-nadanych-do-22
    i gwarantowali Państwo dostawę.

    W rozmowach i korespondencjach ze mną brali udział sami specjaliści ds. obsługi klienta, a skuteczność żadna.
    ZaletyNiestety, jestem bardzo rozczarowana
    Wady1) wadliwie działające Państwa procedury i brak prawidłowej komunikacji w Państwa firmie
    2) nierzetelną informację podczas dwóch rozmów telefonicznych.
    3) niezrealizowanie zwrotu paczki i nie dotrzymanie terminów.
  • ~Grażyna / 2022-12-26 14:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zachwycona obsługą!

    Przez swoje roztargnienie nie zdążyłam na czas odebrać swojej paczki z paczkomatu, nie skorzystałam też z możliwości przedłużenia czasu odbioru i paczka powędrowała z powrotem do oddziału.

    Jakież było moje zdumienie, że jeszcze w dniu wigilii moglam ją odebrać z paczkomatu rezerwowego (nie wróciła do nadawcy).

    Mimo mojego błędu inpost stanął na wysokości zadania. Jestem bardzo miło zaskoczona, dziękuję bardzo.
    ZaletyBardzo wygodny odbiór i nadanie
  • ~Anna / 2022-12-26 09:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z gwarancją dostawy - nie dotarła na czas… po telefonicznej interwencji- zapewnili, ze będzie dostarczona- nie dotarła! W efekcie Święta bez prezentu! Kontakt z kurierem właściwie niemożliwy- jedynie przez infolinię… sama chciałam po tą paczkę pojechać- żeby zdążyć- tez niemożliwe … bo przecież dostarczą….
    ZaletyZaletą InPostu są paczkomaty
    WadyDostawy kurierem kuleją, trudny kontakt
  • ~Krzysztof / 2022-12-26 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Stron zagwarantowałała że paczka przyjedzie do świąt natomiast paczka nie dotarła od miesiąca i przez takie coś moje 5 letnie dzieci przestały wierzyć w mikołaja
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~ewelina / 2022-12-25 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka od 16 grudnia jest w inpost, jak została przyjęta w inpost tak stoi w miejscu nawet nie węzła z magazynu wiec nie jest jeszcze w drodze. Przewidywany czas dostawy 28 grudnia, a podejrzewam ze zima się skończy i dopiero przyjdzie mi płaszcz. Ta firma kurierska to porażka.
  • ~Klaudia / 2022-12-25 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od września nie dotarła, bo paczka zagubiona i do tej pory reklamacja nierozwiązana. Także jestem stratna zawartość plus przesyłkę... Miał ktoś kiedyś taki problem z Inpost?
  • ~Jarosław Sikora / 2022-12-25 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, upierają się że dostarczyli paczkę która nigdy nie dotarła.
    ZaletyBrak
    WadyTo że w ogóle istnieje
  • ~Kamila / 2022-12-25 12:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Widzę, że nie jestem jedyna ! Przykre , gwarancja dostawy a tu ? Cisza , nikt nie odbiera telefonu ,mają w poważaniu klienta , kontaktują się przez SMS a jak człowiek dzwoni to nagle nikt nie odbiera. Moja paczka z jedzeniem została zniszczona przez was ! I co dalej przyślecie mi rozmrożone pierogi i stary chleb po świętach?! Możecie sobie to zjeść sami.. oczywiście już nie skorzystaw z waszych usług, będę omijać szerokim łukiem..jeszcze bezczelnie kłamiecie, że macie kontakt z nadawcą heh
  • ~Paula / 2022-12-24 15:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia nie dostarczaja paczek na czas czekam 5 dni na paczke
  • ~Klient / 2022-12-24 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Właścicielowi tej oszukanczej firmy i wszystkim pracownikom życzę takich świat jakie będą mieli wszyscy w tym mój syn ktorzy nie otrzymali przesyłek pod choinke Oszuści reklamowali się ze nadana paczka przed 22.12 dojdzie Moja paczka jest od 21.12 wydana do doręczenia i jesr gdzies lecz nie wiadomo gdzie Pamietajcie oszuści Karna zawsze wraca Nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug

    ZaletyBrak
    WadyPełno Żałosna firma
  • ~Maja / 2022-12-24 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka umieszczona w paczkomacie do 22.12. przed godz 14, miała dotrzeć do odbiorcy do wigilii. Kurierzy mieli jeździć do 14 w wigilię. Paczka w magazynie.... To była paczka do szpitala. Telefonicznie miało być na czas, a jest rozczarowanie i nerwy w wigilię.
    Przykro mi ze względu na osobę, która czekała na paczkę. Nie dało się wysłać wcześniej, ale zgodnie z zapewnieniami powinna być już w rękach odbiorcy. Jest od rana w magazynie w mieście, w którym jest szpital. :(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7960
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905