Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8078 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mar / 2023-01-18 18:03
    Ocena: 1.33 / 5
    5 razy wydawane do doreczenia, opóźnienia w dostawie,
  • ~Alina / 2023-01-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszym błędem w moim życiu było podpisać umowę na abonament z Inpost...
    Przesyłki są zawszę jak psu z gardła wyjęte, czas realizacji 3 dni robocze - to normalka. Nigdy (!!!) nigdy nie można na nich liczyć. Niestety odradzam od korzystania z usług tej firmy.
    Zaletyzero
  • ~Artur / 2023-01-18 15:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesyłka dostarczona na nie ten adres przez kuriera InPost ale firma twierdzi że wszystko ok mimo zgłaszanej reklamacji. Normalnie tragedia omijajcie z daleka .Nabijanie klientów w balona.Nie polecam nikomu
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~Beata / 2023-01-18 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieodpowiedzialni i nierzetelni nic sobie nie robią że składanych reklamacji ,wysyłają tylko po kilka formułek wyklepanych pod siebie czyli jednym słowem mają mnie gdzieś, przez te ich regułki a nie dialog jestem już 60zl.w plecy
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak zainteresowania klientem
  • ~Ewelina / 2023-01-18 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od miesiąca nie została mi dostarczona.
    Zaginęła.
    Nikt nic nie wiem.
    WadyNie polecam.
  • ~Darecki / 2023-01-18 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka widnieje w systemie jako dostarczona i od miesiąca brak kontaktu z inpostem.
    Tandeciarze nie pociągnęli nikogo do odpowiedzialności a zawartość nie była tania.
    ZaletyBrak to chyba logiczne
    WadyKurierzy potrafią zostawić paczkę dwa bloki obok u ludzi, których nie znam
  • ~Sara / 2023-01-18 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ,omijać szerokim łukiem paczka nie dotarł ,brak kontaktu z strony InPostu
  • ~Malgosia / 2023-01-18 10:26
    Ocena: 3.33 / 5
    A ja mam taką oto sytuację...etykieta została wygenerowana, tyle, że nie przyklejona na paczkę. Paczka została umieszczona w paczkomacie i zaraz po jej zamknięciu i zauważeniu, że została omyłkowo wsadzona z kodem do innego nadawcy, DOKONAŁAM ZGŁOSZENIA NA INFOLINII, IŻ OMYŁKOWO WSADZIŁAM PACZKĘ. Skrytka do której wsadziłam paczkę została zablokowana przez Panią z infolinii i tyle ją widziałam...Po pierwszej reklamacji udają wariata i odpowiadają mi, że proces nadawczy przesyłki nie został rozpoczęty!!! Niby jak mogło się to stać skoro zawartość została zablokowana w skrytce przez Panią z infolinii.
    Czekam na rozpatrzenie z Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, ale czytając opinie o firmie InPost myślę, że i tak nic z tego nie będzie.
    Do czasu rozpatrzenia odwołania wstrzymałam się z korzystania z usług InPosta, choć jeśli chodzi o koszty nadania przez nich paczki są najtańsi...ale jak widać przekłada się to niestety na jakość obsługi klienta.
  • ~Adam / 2023-01-18 10:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Reklamacje to porażka - Inpost zawsze zrzuca winę na sprzedawcę, nawet jeśli paczka była idealnie zapakowana i została uszkodzona przez firmę Inpost to firma twierdzi, że paczka była błędnie zapakowana i widocznie nie wytrzymała zrzucenia z wysokości bądź przejechania samochodem. W dziale reklamacji pracuje PATOLOGIA
  • ~Blebleble / 2023-01-18 09:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Ktoś w sortowni pomylił miejscowości i paczka trafiła w zupełnie inny rejon przez co zamiast 3 dni czekałam 1,5 tygodnia i oczywiście na infolinii usłyszałam że to mój problem jak nie będzie mnie w domu. Oczywiście po tak długim czasie spędzonym w magazynach opakowanie paczki było w opłakanym stanie.
  • ~Ewa / 2023-01-17 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś było dobrze ale to już minęło ostatnio w krótkim czasie dwie uszkodzone przesyłki. Pierwsza dostałam zwrot od Vindet. Druga to prywatna jeżeli reklamacja złożona przez osobę wysyłającą nie będzie uwzględniona to będę ponad 200 zł w stracie. Paczka bardzo dobrze zabezpieczona nawet styropianem. Co trzeba robić żeby uszkodzić taką przesyłkę nie mieści mi się to w głowie. Ten sam produkt wysłany z innej firmy i podobnie zabezpieczony dotarł beż uszkodzeń to o czymś świadczy.
  • ~Piotr / 2023-01-17 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    InPost Częstochowa DNO I MUŁ. KURIERZY NIE PEŁNO SPRYTNI . JAK CALA TA FIREMKA INPOST OSZUSCI I ZLODZIEJE.
    ZaletyZłodzieje i Oszusci
    WadyZłodzieje i Oszusci
  • ~Cederon / 2023-01-17 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    nie zwróciki 2 miesiące pieniędzy za zniszczoną paczkę za ponad 300 zł, dno!!!
  • ~Meg / 2023-01-17 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze są problemy z tą firmą kurierską. Paczki zostawione 10 km od adresu docelowego bo kurierowi rzekomo nie opłaca się przyjechać specjalnie z jedną paczką.
    Kurier nawet nie podejmuje próby doręczenia paczki, po nieodebranym jednym telefonie, mimo że pod wskazanym adresem od dwóch dni ktoś czeka na paczkę 24h na dobę.
    Kurier odiera telefony, zapewnia że będzie kolejno przed południem, po 15, po 17. Ostatecznie wogole nie dociera w tym dniu.
    Myślę że firma ma duży problem z kontrolą swoich pracowników.
  • ~Zbigniew / 2023-01-17 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W środę zamówiłem paczkę która powinna być następnego dnia albo w piątek.do południa (tak dostarczali poprzednie zamówienia UPS i GLS) I czekam do dzisiaj a mamy wtorek a paczka dalej jest w doręczeniu.
    ZaletyBrak
    WadyCzas realizacji z doby zrobił się praktycznie tydzień
  • ~Anna / 2023-01-17 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług INPost zniszczona zawartość paczki, widoczne gołym okiem, a i tak została umieszczona w paczkomacie,
    ZaletyŻadnych
    WadyCzęsto odsyłają paczki opłacone nawet nie wkładają do paczkomatu
  • ~Kot / 2023-01-17 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z Kurierów tej firmy. Firma powinna sprawdzić ile paczek wraca za ich sprawą.
  • ~Inka / 2023-01-17 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy są beznadziejni. Kłamią że są dwie próby dostarczenia przesyłki-sprawdziłam to sama. Wogóle nie zależy im na dostarczeniu przesyłki w przeciwieństwie do innych firm.
  • ~BJ / 2023-01-17 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłana przez ze mnie paczka ugrzęzła w skrytce ze statusem "nadana w paczkomacie." Po długim i beznadziejnym procesie badania sprawy przez InPost dostałem maila od biura reklamacji, że to ja jestem winny, bo paczki nie nadałem. Nie dostałem zwrotu nawet za przesyłkę. Oszuści i złodzieje! Paczka warta 500 zł więc policja nie interweniuje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta to jakaś żenada!
    Masówka w której jakość usługi się nie liczy!
  • ~Jacek / 2023-01-17 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie jak podpisujecie z tą firmą umowę. Okazało się że oni tylko rozwiązanie umowy przyjmują listownie a maile mają w D..... Naliczyli nam dodatkowo 3 faktury za nic gdyż paczek od momentu napisania rozwiązania już nie nadawaliśmy. Teraz mamy komornika a oni twierdzą że wysyłali do nas wezwania - żadne nie dotarło i zwalają winę na pocztę. Jak poprosiliśmy o skan nadania pisma z wezwaniem to cicho sza.
    Także uważajcie na tą bandę oszustów.
    A kurierzy zapomnijcie ostatnio jak odbierałem paczkę to kurier przy mnie zgniótł paczkę aby mu weszła w skrytkę jak zwróciłem mu uwagę to stał się agresywny i opryskliwy niestety pomylił adres.
    ZaletyNiech zamkną tą firmę
    WadyWszystkie od braku kontaktu z infolinią po oszustwo z umową
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12679
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7719
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4117
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066