Wysyłka paczki była odkładana przez 3 dni. Była odebrana od pana co wysyłał 9 tego a wysłana 13.
Potem akcja z kurierem - Poszedłem wziąć prysznic, telefon zadzwonił akurat jak się ubierałem stąd też nie mogłem odebrać. Dosłownie wyszedłem jak było gdzieś 1-2 min od przegapionego telefonu więc od razu oddzwoniłem bo dostałem z automatu SMS o przełożeniu paczki ( frustracja mega bo czekam 6 dni, żart ). Kurier odebrał, wytłumaczyłem że nie miałem jak odebrać telefonu a ten się od razu rozłączył a potem nie dało się dodzwonić 2-3 razy. Zadzwoniłem do oddziału Inpost zgłosić zaistniałą sytuację z czego oni że " nic nie możemy zrobić. Musi pan sam z kurierem się porozumieć " i akurat pod koniec tej rozmowy dzwoni kurier więc się rozłączyłem i oddzwoniłem. Co pada z jego strony? " Przełożone na drugi dzień, wszystko było zamknięte ", a to ciekawe akurat bo w domu były osoby które na 100% usłyszały by pukanie czy coś w tym stylu. Nie dość że kłamstwo bo kuriera nawet na podwórku nie było to specjalnie rozłączył pierwszą rozmowę by nie musieć wracać to na dodatek jego ton rozmowy i ogólnie powiało taką arogancją i opryskliwością że to hit. Powiedziałem że będę musiał to zgłosić bo tak się nie robi gdyż to szczyt bezczelności a ten na to " proszę bardzo " I się rozłączył. Sprawa została zgłoszona do inpost ale wątpię że cokolwiek z tym zrobią. Tak czy siak, sytuacja ta mi przypomniała dlaczego od 2-3 lat polegałem tylko na inpostowych paczkomatach bo tutaj akurat muszę przyznać. 2-3 dni, szybko, zawsze bez problemów ale kurierzy? oj oj oj, porażka kompletna. Tylko DPD. Ogólnie, nie polecam chyba że paczkomaty, to i owszem, korzystajcie do woli. ~ M ZaletyTylko i wyłącznie paczkomaty, reszta to kpina.
Wady- Pierwszy kontakt z klientem na linii tel. jest z robotem, masakra.
- Obsługa klienta to żart, brak powagi i same wytłumaczenia.
- Bezczelność, Chamstwo i brak rzetelności ze strony kurierów.