Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7960 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwona / 2023-01-12 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczona została walizka korzystając z usługi przesyłki kurierskiej. Koszt takiej walizki to 300zl.

    Mimo zdjęć zapakowanej i porządnie zabezpieczonej (folia bibelkowa kartonami i strechem) paczki i zdjęć uszkodzonej pękniętej walizki po odbiorze, wysłania zdjec dowodowych do działu reklamacje, ta została odrzucona, w treści z powodu brak zdjęć i materiałów dowodowych. Ręce opadają .. czy ktoś tam pracujący potrafi otworzyć załącznik w mailu?

    Infolina nie posiada działu reklamacje. Można się kontaktować tylko mailowo. Na rozpatrzenie czeka się 30 dni.
    WadyBrak możliwości kontaktu telefonicznego w temacie reklamacji i uszkodzonej paczki.

    Odrzucona reklamacja, uzasadnienie jest kłamstwem. Dowody zdjęciowe były przeslane.

    Stracone zaufanie.
  • ~Monia / 2023-01-12 23:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo sprawna obsługa, wznowienie zwrotu przez brak odpowiednio dużej skrytki. Pani mnie natychmiast zlokalizowała (a bardzo mi się spieszyło) i wznowiła kod, mogłam ponownie dodać pudło:)
    Zaletyczas, miła obsługa
  • ~Inpost poprawcie się / 2023-01-12 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłam paczki z inpostem, 1 paczka nadana OK, 2-a pczka - skanuję naklejkę - paczkomat otwiera skrytkę -> wkładam paczkę i zamykam drzwiczki i widzę informację na wyświetlaczu -> zamknij skrytkę.
    Problem jest, że skrytka jest już zamknięta, ale jest dostępna opcja -> owtórz skrytkę więc próbuję użyć jej a tutaj znów informacja żebym włożył paczkę i zamknoł skrytkę. Pytanie jest jak można zamknąć już zamkniętą skrytkę a opcja otwarcia nie działa. Jest też informacja by zadzwonić w razie problemów.
    Biorę i dzwonię do inpostu czekam chwile i zgłasza się militki pan konsultant. Mówię w czym problem a on prosi o numer paczki więc mu mówię, że jest zamknięta w paczkomacie a ja chcę tylko wiedzieć jaki jest jej status, czy ich system uznał, że paczka została nadana czy nie. Podaje mu numer telefonu i nazwę firmy (bo wysyłałem jako firma zamówienie do klienta) on ponoć widzi wszystko ale dalej pyta się o numer paczki więc mu mówię, że dziś zostały zamówione, opłacone i nadane w paczkomacie tylko 2 paczki około 10 minut temu i chcę wiedzieć czy są widziane przez system, że są nadane w paczkomacie. Facet zamiast powiedzieć, że dwie ostatnie paczki są widoczne lub nie mówi znów, że potrzebuje numeru przesyłki. Ja mu tumaczę, że nie mogę mu podać bo paczka jest w paczkomacie. I to cała pomoć z gościa strony pomimo, że to nie była moja wina tylko paczkomatu.
    Po powrocie do domu widzę status 1 paczka nadana a druga nie, dzwonię jeszcze raz, znów czekam z 10 minut i miła pani się zgłasza, tłumaczę jeszcze raz jaki jest problem i podaję numer paczki. Pani z inpostu przyjmuje zgłoszenie, pyta się co było w paczce i jakiego koloru jest paczka i mówi, że poinformuje obsługę paczkomatu. Po 3 dniach widzę, że paczka w końcu poszła.
    Ja dzwoniądz do inpostu nie prosiłem o dane adresata czy np: zmianę adresu dostawy, ja tylko chciałem znać status przesyłki bo był ewidentnie problem z paczkomatem.
    Inne przykłady z paczkami kurierskimi to zmiażdzona paczka, zagubione paczki, opóźnienia, często zwroty bo ponoć były próby doręczenia choć klienci czekali na kuriera i się zaklinali, że nikogo nie było. Jeden wielki syf.
    Niestety poczta polska (pocztex) jest o wiele gorszy.
    Można by było używać GLS lub DHL ale jest droższy więc tak musi zostać. Ale uczucie nieuczciwości, oszukaństwa, kradzieży pieniędzy (opłata za zwrot do nadawcy) i chamstwa pozostaje.

    Zaletymało
    Wadypoczucie oszukania przez nadawcę i odbiorcę
  • ~Inpost poprawcie się / 2023-01-12 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłam paczki z inpostem, 1 paczka nadana OK, 2-a pczka - skanuję naklejkę - paczkomat otwiera skrytkę -> wkładam paczkę i zamykam drzwiczki i widzę informację na wyświetlaczu -> zamknij skrytkę.
    Problem jest, że skrytka jest już zamknięta, ale jest dostępna opcja -> owtórz skrytkę więc próbuję użyć jej a tutaj znów informacja żebym włożył paczkę i zamknoł skrytkę. Pytanie jest jak można zamknąć już zamkniętą skrytkę a opcja otwarcia nie działa. Jest też informacja by zadzwonić w razie problemów.
    Biorę i dzwonię do inpostu czekam chwile i zgłasza się militki pan konsultant. Mówię w czym problem a on prosi o numer paczki więc mu mówię, że jest zamknięta w paczkomacie a ja chcę tylko wiedzieć jaki jest jej status, czy ich system uznał, że paczka została nadana czy nie. Podaje mu numer telefonu i nazwę firmy (bo wysyłałem jako firma zamówienie do klienta) on ponoć widzi wszystko ale dalej pyta się o numer paczki więc mu mówię, że dziś zostały zamówione, opłacone i nadane w paczkomacie tylko 2 paczki około 10 minut temu i chcę wiedzieć czy są widziane przez system, że są nadane w paczkomacie. Facet zamiast powiedzieć, że dwie ostatnie paczki są widoczne lub nie mówi znów, że potrzebuje numeru przesyłki. Ja mu tumaczę, że nie mogę mu podać bo paczka jest w paczkomacie. I to cała pomoć z gościa strony pomimo, że to nie była moja wina tylko paczkomatu.
    Po powrocie do domu widzę status 1 paczka nadana a druga nie, dzwonię jeszcze raz, znów czekam z 10 minut i miła pani się zgłasza, tłumaczę jeszcze raz jaki jest problem i podaję numer paczki. Pani z inpostu przyjmuje zgłoszenie, pyta się co było w paczce i jakiego koloru jest paczka i mówi, że poinformuje obsługę paczkomatu. Po 3 dniach widzę, że paczka w końcu poszła.
    Ja dzwoniądz do inpostu nie prosiłem o dane adresata czy np: zmianę adresu dostawy, ja tylko chciałem znać status przesyłki bo był ewidentnie problem z paczkomatem.
    Inne przykłady z paczkami kurierskimi to zmiażdzona paczka, zagubione paczki, opóźnienia, często zwroty bo ponoć były próby doręczenia choć klienci czekali na kuriera i się zaklinali, że nikogo nie było. Jeden wielki syf.
    Niestety poczta polska (pocztex) jest o wiele gorszy.
    Można by było używać GLS lub DHL ale jest droższy więc tak musi zostać. Ale uczucie nieuczciwości, oszukaństwa, kradzieży pieniędzy (opłata za zwrot do nadawcy) i chamstwa pozostaje.

    Zaletymało
    Wadypoczucie oszukania przez nadawcę i odbiorcę
  • ~Kate / 2023-01-12 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed świętami zamówiłam towar w Media Expert za ponad 800 zł, niestety paczka została ukradziona w Inpoście. Do tej pory nie odzyskałam pieniędzy. Druga sytuacja z dziś, kurier pominął mój dom i nie odebrał paczki, dzwonił kiedy jechałam samochodem i nie mogłam odebrać, oddzwoniłąm od razu z domu po kilku minutach, nigdy nie trafiłam na tak chamskiego kuriera. Nigdy więcej nie zamówię żadnej usługi w tej firmie.
  • ~Weronika / 2023-01-12 13:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nieodpowiedzialni kurierzy, nie dostarczają paczki w odpowiednim miejscu, nie polecam tej firmy pod względem kurierów z zamówieniami do domów.
    ZaletyPaczkomaty tylko i wyłącznie
    WadyDostawa do domu
  • ~Tasman / 2023-01-12 13:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier nieodpowiedzialny zostawił przesyłkę pod drzwiami i nawet nie sprawdził czy ktoś jest a powinien bo pisałem w uwaga że ma być po 15:30 a w innych godzinach prosiłem o tel był o 13:20
  • ~Joanna / 2023-01-12 09:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla mnie najlepszea firma kurierska. Kurierzy uprzejmi (Mazury Wilkasy) paczki dostarczane ekspresowo i bez żadnych problemów. Bardzo dużo wysyłam i zamawiam więc często korzystam. Nigdy nie miałam problemów, gdy dostarczyć paczkę ma inpost.
    ZaletySzybka realizacja, dobry kontakt, kulturalni i sympatyczni kurierzy
    WadyNie ma na dzień dzisiejszy
  • ~Piotr / 2023-01-11 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką można mieć do czynienia!!!pięć razy pod rząd moja paczka dotarła z dużym opóźnieniem a dlatego że głąby na sortowni wysłali w inny rejon paczki szły na dobrą ulicę ale w innych miastach!!!!problem zgłaszany za każdym razem i oni tylko mogą przeprosić i zgłosić problem do centrali i każą cierpliwie czekać....I co ?dzis 6 paczka i h*UJ znów gdzieś w polsce niestety nie wszyscy sprzedawcy mają wybór firmy kurierskiej
    ZaletyBRAK!!!!
    WadySAME WADY
  • ~Anna / 2023-01-11 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Proba dostarczenia rzekomo dwa razy , w rzeczywistosci nie bylo zadnej. Nie polecam. Najgorsza mozliwa firma kurierska.
    WadyNie dostarczaja paczek
  • ~Rozczarowana / 2023-01-11 16:59
    Ocena: 3.67 / 5
    Dziś ledwo co udało mi się wyciągnąć paczkę ze skrytki. Pudełko było załamane żeby je tam mógł kurier wcisnąć ale już z wyjęciem był duży kłopot,a do tego wszystkiego jeszcze to była górna skrytka i przy moim 166cm wzrostu naprawdę się namęczyłam. To był albo bardzo złośliwy kurier albo bez deka rozumu.
    ZaletyWygodny odbiór zakupów
    WadyNieodpowiedzialny i głupi kurier który psuje opinie całej firmie.
  • ~Robo / 2023-01-11 16:21
    Ocena: 2.00 / 5
    To miały być szybkie zakupy. 11 dni już czekam na zakupiony towar w Inpost Fresh. Gdy napisałem do obsługi klienta, to jedyną pomoc jaką otrzymałem, to numer telefonu i email do sklepu, w którym ma być realizowane zamówienie i sprawę mam załatwić sobie sam
    ZaletyPaczkomat
    WadyZła pomoc obsługi klienta
  • ~Bolek / 2023-01-11 13:09
    Ocena: 1.67 / 5
    wczesniej problem bo świeta,teraz chyba jeszcze leczą kaca po Sylwestrze ze paczki leżą gdzieś po oddziałach,po sortowniach po kilka dni,w tej firmie już zdecydowanie siegneli dna z dostawami
    WadyTerminy dostaw są nie do przyjecia,paczki leżą gdzis po drodze
  • ~Radek / 2023-01-11 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłać u kuriera blikiem lub kartą. Straciłem czac oczekując na pana kuriera , pan nie wziął terminala . Dostarczę następnego dnia i kolejny dzień w plecy . Nie tak to powinno wyglądać.
  • ~Sara / 2023-01-11 10:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat!!!!!!!! Kurier kłamca!!!!!!!!
    Nie wywiązuje się z obowiązków
    Dramat!!!!!!
    Nie polecam.
    Przestrzegam!!!!!!!
    WadyNie dostarcza przesyłek
  • ~Mati / 2023-01-11 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie Polecam,nie rozumiem czemu sklepy proponują tą firmę Kurierską.W tamtym roku podpadli mi cztery razy.Kurierzy z Tarnowa śmierdzące lenie to jeszcze pretensje mają.Dzwonią do mnie odbieram telefon ciągle się rozłączają.Koszmar.Mówię będę w domu czekam powiedziałem gdzie mój adres,który blok nie przyjechał,a następne dwa dni stwierdził że nikogo nie ma w domu.A ja z rodziną byłem cały czas,po prostu (Banda Buraków) albo raz jak chciałem zapłacić za produkt to nie ma jak wydać i nie chciał mi dać produktu,oni wiecznie mają problemy.Raz jeszcze państwu Nie polecam INpostu buraki i tyle.Pozdrawiam z Tarnowa
    ZaletyŻadne
    WadyNie Polecam
  • ~mk79 / 2023-01-11 02:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nadana w poniedziałek w paczkomacie została odebrana we wtorek i ciągle czeka na dalszą podróż. Jestem rozczarowany.
    WadyTerminowość
  • ~Dominika / 2023-01-10 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Konowały oszukują że byli z przesyłką drugi dzień z rzędu rzekomo byli niby dzwonili a ja żadnych nieodebranych połączeń od nich nie mam pod domem też kuriera nie było oszuści nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady nie polecam najgorsza firma dostawcza jaka może być
  • ~Allegrowicz / 2023-01-10 16:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamawiam okolo 30-40 produktow miesiecznie. Rzadko zdarzaja sie jakies niespodzianki. Jak dla mnie i w porownaniu do np. Pocztexu - jestem zadowolony.
    ZaletySzybko, Dobra Obsługa
  • ~Ewa / 2023-01-10 16:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak to możliwe rano np 7.00 paczka wydana do doręczenia, jest 18.00 i nadal nie jest gotowa do odbioru. Co ci kierowcy robią???? a może jest ich za mało i się nie wyrabiają. Wtedy trzeba zatrudnić dodatkowych . Tracicie w opinii publicznej , ale widać macie to gdzieś
    WadyCoraz późniejsze dostawy do paczkomatu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7960
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2395
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4414
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905