Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8034 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Shami / 2023-01-26 19:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo późne godziny dostaw do paczkomatu
    Oraz do domu brak konttu z kurierem nie odpisuje i nie odbiera człowiek siedzi cały dzień w domu bo czeka na paczkę a kurier sobie przyjerdza o 20 z paczką
    WadyPóźna dostawa paczki do punktu
  • ~Mmmmmm / 2023-01-26 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem w szoku kurier arogancki i chamski więcej nie zamówię nic przez inpost szkoda tylko nerwów
  • ~Przedsiębiorca / 2023-01-26 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam chwilę, więc opiszę moje doświadczenia z firmą Inpost. Każdy kto chcę podjąć z tą firmą współpracę powinien się poważnie zastanowić czy warto. Ja Was zapewniam że warto!!!!!. Pod warunkiem że:
    -1 Szukacie firmy która Was okłamie przy podpisaniu umowy. (tutaj polecam usługi pana łukasza leszczyńskiego. pisownia z małej litery celowa) Nikt Wam tyle nie da ile ten pan Wam obieca.
    -2 Chcecie mieć zero wsparcia? Proszę bardzo to firma dla Was.
    -3 Reklamację zawsze będą rozpatrywane na Waszą niekorzyść. Takie firma ma wytyczne, żeby (wiem ponieważ powiedziała mi to osoba która tam pracuje) odrzucać wszystko co się da, a jak ktoś będzie chciał drążyć temat dalej to się zobaczy. Tutaj cytuję prywatną rozmowę z pracownikiem firmy.
    -Co tam nie przyjęli Ci reklamacji za uszkodzoną paczkę?
    -No nie.
    -A to z winy naszej firmy?
    -Tak kurier mi zalał paczkę.
    -I co?
    -Napisali że paczka jest uszkodzona i zadali pytanie co z dalej, czy wysyłać do klienta, czy odesłać do mnie.
    Odpowiedziałem że jeżeli towar jest w środku ok to można wysłać do klienta. Ja go poinformuję że paczka jest uszkodzona z zewnątrz i i będzie ok. Pan odpowiedział że nie ma możliwości sprawdzenia wnętrza paczki.
    Zdecydowałem więc że paczka ma wrócić do mnie, żeby nie wysłać do klienta towaru który może być uszkodzony.
    - No i dostałeś odp że po przeprowadzeniu rozmowy z kurierem stwierdzono że towar nie został uszkodzony i że reklamacja się nie należy?
    - Tak ale dlaczego skoro kilka dni wcześniej mi piszą że nie można zweryfikować zawartości pod względem uszkodzeń?
    - To normalne, tak robią wszystkim. Skargę na odmowę musisz wysłać wraz z całą dokumentacją, pocztą na podany adres.
    Myślisz że komuś się chcę za kilka złotych za wysyłkę które stracili, tworzyć dokumentację i biegać po poczcie żeby na własny koszt wysyłać skargę?
    -No chyba nie
    -No właśnie, dlatego takie mamy wytyczne. Rzadko się zdarza żeby ktoś składał skargę. A najlepsze że mamy premie za wyniki. Gówniane grosze, ale zawsze hahahaha.
    Mam to dostępne w nagraniach i mailach, gdyby ktoś chciał mi zarzucić kłamstwo.
    Wiem że moja firma jest mała i nie mam żadnych szans żeby startować z taką firmą ja inpost bo i tak nie mam szans.
    I to jest w tym wszystkim przykre, że My właściciele małych firm się staramy, robimy wszytko żeby klient był zadowolony a karpo nas dyma i gówno możemy.




  • ~Monika / 2023-01-26 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina że nie można dodzwonić się i porozmawiać bezpośrednio z konsultantem po tym jak okazało się że paczka zamówiona na Allegro została zapakowana w za duży karton... cały czas ten beznadziejny automat !!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak możliwości rozmowy z konsultantem !!!!!
  • ~Anna / 2023-01-26 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmowa ze słabo mówiącym po polsku konsultantem trwala ponad 8 minut. Chciałam tylko zgłosić awarię paczkomatu. Po 8 minutach dowiedziałam się, że już ktoś to zgłosił...miałam dostać SMS z informacją o naprawieniu usterki, ale mija kolejny dzień i nic. Naprawdę nie ma bardziej rozgarniętych ludzi do pracy na infolinii?
  • ~Poszkodowany / 2023-01-26 10:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja opinia jest zróżnicowana bo jak cenię tą firmę za szybkość rzetelność i cenę to miałem też przykre doświadczenie. Zamówiłem dwie pary pantofli w firmie Answer które według mnie były zapakowane źle bo w opakowanie foliowe które zostało rozerwane w miejscu otwierania takich opakowań. Moja reklamacja w firmie inpost została oddalona ze względu na brak widocznych uszkodzeń. W wyniku to ja zostałem stratny bo jedna z par przesyłanych pantofli zginęła. Firma Answer potwierdziła w magazynie że obie pary zostały zapakowane i wysłane. Co się stało nie wiem ale ta sprawa nie została rozwiązana przez żadną z tych firm a ja straciłem 46 zł. Daję złą opinię tylko dlatego że zostałem pozostawiony z moją stratą tak jakbym to ja był winien.
    ZaletyCena , szybkość, rzetelność.
    WadyRozpatrywanie reklamacji tylko na korzyść firmy, jak jest się czego przyczepić to się to wykorzystuje.
  • ~Ela / 2023-01-26 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier by bardzo nie uprzejmy jak powiedział że przesyłka miała być 0 15.00 że ludzie w tak wcześnie rano pracują
    ZaletyNic nie ma żadnych zalet
    WadyKurier był wręcz arogancki
  • ~ciastko / 2023-01-26 09:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Prędkość dostaw jest zdumiewająca. Zamówione wczoraj o 13, dostawa dziś o 9 do paczkomatu.
    ZaletyCzas dostawy,
    paczkomaty
  • ~Zadowolona klientka / 2023-01-25 23:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziś dostarczono mi kolejne dwie przesyłki. Jedna dotarła po dwóch dniach, druga po kilkunastu godzinach, pomimo że wysłana wieczorem z innego miasta. Nie zliczę ile zamówionych artykułów doręczyła mi firma InPost. Nigdy nie było opóźnienia, a raz pan kurier przyjechał po 19, bo prosiłam, że bardzo zależy mi na tej paczce. Zawsze odbierają moje połączenie, są mili i uśmiechnięci. Każdą przesyłkę płacę gotówką przy odbiorze.
  • ~Luiza / 2023-01-25 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia, paczka nie dostarczona, opis w śledzeniu przesyłki, że błędny adres odbiorcy, natomiast na etykiecie i w systemie adres jest ewidentnie prawidłowy. Nikt nie próbował wogóle paczki dostarczyć, więc brak podstaw do takiego opisu. Chabot informuje, że paczka wraca, tylko nie wiadomo do kogo i dlaczego. Na infolinii ignorują mnie twierdząc, że nie udzielą mi żadnych informacji odnośnie wysłanej przeze mnie przesyłki, o tym co się z nią dzieje decyduje dany oddział, ale konsultanci nie mają kontaktu do oddziałów. Wogóle brak informacji, brak pomocy, bardziej dezinformacja i lekceważenie. Odradzam zdecydowanie korzystanie z usług In Post.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monika / 2023-01-25 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta Firma to kpina totalna. Kurier wogole nie przynosi paczki tylko wpisuje ze błędny adres. Co to ma być??? Nie chce się wychodzić z samochodu to trzeba było inna pracę wybrać.No oczywiście nr do kuriera podany, ale dodzwonić się to graniczy z cudem...
  • ~Gosia / 2023-01-25 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpiny! Przy wkladaniu przesyłki do paczkomatu pomylilam skrytki i wlozylam inna paczke. Odrazu zglosilam na infolinie, przesylka miala do mnie wrócić , zapewniano mnie o zwrocie paczki. Paczka niestety nie wrocila a reklamacje odrzucone…. Jakim prawem odrzucone? Zgloszenie nagrane na infolini. Banda oszustów!
  • ~Piotr / 2023-01-25 13:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Rano 7 paczek w jednej skrytce.
    Popoludniu kolejne 7 paczek każda w osobnej skrytce. Wiec stoje i wbijam te kody by sie paczkomat otworzył..a kolejka za mną szura.
    Czy naprawde musicie przyjmowac do roboty ćwierć inteligentów ktorzy olewają wszystko a potem w tv mowi sie ze paczkomaty pełne bo klienci paczek nie odbierają!
  • ~Mieczysław Karłowicz / 2023-01-25 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W multiskrytce miały być 2przesylki, a była 1, reklamacja odrzucona, nagrania z kamer nie chcą pokazać... Jak to nazwać??? ZŁODZIE...?
  • ~almond / 2023-01-24 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bylo kuriera a mimo to podal godzine w ktorej byl
  • ~Tutos / 2023-01-24 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kurier przywozi paczki do paczkomatu o godzinie 22-giej. Kto normalny o tej porze czeka na przesyłkę? Skandal. Paczka wydana do doręczenia o godzinie 7:45 a w paczkomacie 15 godzin później. I tak za każdym razem.
  • ~Joannap / 2023-01-24 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka przekierowana z paczkomatu do punktu odbioru, który dostępny jest do 17. Śmieszne.
    Po to zamawiam do paczkomatu żebym mogła odebrać w dogodnym dla mnie czasie, do 17 to ja pracuję.
    ZaletyBrak
    WadyPrzekierowana
  • ~Kotek32 / 2023-01-24 18:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka otworzona w paczkomacie,karton caly porwany poprostu tragedia,jak mam taką paczkę przyjmować...
  • ~Ewelina / 2023-01-24 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki na podany adres. Uznał, że mnie nie ma, bo nie odebrałam telefonu. Automatycznie wystawił awizo. Bardzo nie podoba mi się że kurier nie przynosi przesyłki pod same drzwi, tylko oczekuje, że klient wyjdzie na parking. Tak jest za każdym razem w naszej okolicy. Nie po to płaci się za taki rodzaj przesyłki. Bardzo nie polecam.
    WadyBrak dostarczenia przesyłki pod same drzwi
  • ~AGA / 2023-01-24 17:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka została podczas transportu zniszczona, oczywiście reklamacja nie uwzględniona.
    ZaletyBrak
    WadyNie biorą odpowiedzialności za paczki, za zniszczenia powstałe z ich winy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12596
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4652
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004