Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7960 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbigniew / 2023-01-17 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    W środę zamówiłem paczkę która powinna być następnego dnia albo w piątek.do południa (tak dostarczali poprzednie zamówienia UPS i GLS) I czekam do dzisiaj a mamy wtorek a paczka dalej jest w doręczeniu.
    ZaletyBrak
    WadyCzas realizacji z doby zrobił się praktycznie tydzień
  • ~Anna / 2023-01-17 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług INPost zniszczona zawartość paczki, widoczne gołym okiem, a i tak została umieszczona w paczkomacie,
    ZaletyŻadnych
    WadyCzęsto odsyłają paczki opłacone nawet nie wkładają do paczkomatu
  • ~Kot / 2023-01-17 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystania z Kurierów tej firmy. Firma powinna sprawdzić ile paczek wraca za ich sprawą.
  • ~Inka / 2023-01-17 10:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy są beznadziejni. Kłamią że są dwie próby dostarczenia przesyłki-sprawdziłam to sama. Wogóle nie zależy im na dostarczeniu przesyłki w przeciwieństwie do innych firm.
  • ~BJ / 2023-01-17 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłana przez ze mnie paczka ugrzęzła w skrytce ze statusem "nadana w paczkomacie." Po długim i beznadziejnym procesie badania sprawy przez InPost dostałem maila od biura reklamacji, że to ja jestem winny, bo paczki nie nadałem. Nie dostałem zwrotu nawet za przesyłkę. Oszuści i złodzieje! Paczka warta 500 zł więc policja nie interweniuje.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta to jakaś żenada!
    Masówka w której jakość usługi się nie liczy!
  • ~Jacek / 2023-01-17 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie jak podpisujecie z tą firmą umowę. Okazało się że oni tylko rozwiązanie umowy przyjmują listownie a maile mają w D..... Naliczyli nam dodatkowo 3 faktury za nic gdyż paczek od momentu napisania rozwiązania już nie nadawaliśmy. Teraz mamy komornika a oni twierdzą że wysyłali do nas wezwania - żadne nie dotarło i zwalają winę na pocztę. Jak poprosiliśmy o skan nadania pisma z wezwaniem to cicho sza.
    Także uważajcie na tą bandę oszustów.
    A kurierzy zapomnijcie ostatnio jak odbierałem paczkę to kurier przy mnie zgniótł paczkę aby mu weszła w skrytkę jak zwróciłem mu uwagę to stał się agresywny i opryskliwy niestety pomylił adres.
    ZaletyNiech zamkną tą firmę
    WadyWszystkie od braku kontaktu z infolinią po oszustwo z umową
  • ~Karasu / 2023-01-16 23:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłka paczki była odkładana przez 3 dni. Była odebrana od pana co wysyłał 9 tego a wysłana 13.
    Potem akcja z kurierem - Poszedłem wziąć prysznic, telefon zadzwonił akurat jak się ubierałem stąd też nie mogłem odebrać. Dosłownie wyszedłem jak było gdzieś 1-2 min od przegapionego telefonu więc od razu oddzwoniłem bo dostałem z automatu SMS o przełożeniu paczki ( frustracja mega bo czekam 6 dni, żart ). Kurier odebrał, wytłumaczyłem że nie miałem jak odebrać telefonu a ten się od razu rozłączył a potem nie dało się dodzwonić 2-3 razy. Zadzwoniłem do oddziału Inpost zgłosić zaistniałą sytuację z czego oni że " nic nie możemy zrobić. Musi pan sam z kurierem się porozumieć " i akurat pod koniec tej rozmowy dzwoni kurier więc się rozłączyłem i oddzwoniłem. Co pada z jego strony? " Przełożone na drugi dzień, wszystko było zamknięte ", a to ciekawe akurat bo w domu były osoby które na 100% usłyszały by pukanie czy coś w tym stylu. Nie dość że kłamstwo bo kuriera nawet na podwórku nie było to specjalnie rozłączył pierwszą rozmowę by nie musieć wracać to na dodatek jego ton rozmowy i ogólnie powiało taką arogancją i opryskliwością że to hit. Powiedziałem że będę musiał to zgłosić bo tak się nie robi gdyż to szczyt bezczelności a ten na to " proszę bardzo " I się rozłączył. Sprawa została zgłoszona do inpost ale wątpię że cokolwiek z tym zrobią. Tak czy siak, sytuacja ta mi przypomniała dlaczego od 2-3 lat polegałem tylko na inpostowych paczkomatach bo tutaj akurat muszę przyznać. 2-3 dni, szybko, zawsze bez problemów ale kurierzy? oj oj oj, porażka kompletna. Tylko DPD. Ogólnie, nie polecam chyba że paczkomaty, to i owszem, korzystajcie do woli. ~ M
    ZaletyTylko i wyłącznie paczkomaty, reszta to kpina.
    Wady- Pierwszy kontakt z klientem na linii tel. jest z robotem, masakra.
    - Obsługa klienta to żart, brak powagi i same wytłumaczenia.
    - Bezczelność, Chamstwo i brak rzetelności ze strony kurierów.
  • ~JB / 2023-01-16 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po 2 tygodniach i zgubionej paczce. Pomimo dostawy kurierskiej przez 3 tygodnie w ogóle nie poczuli sie do winy i stać ich było tylko na zwrócenie kosztów wysyłki
    ZaletyBRAK
    WadyTotalne traktowanie klientów jak śmieci w przypadku problemów z dostawą
  • ~Monika / 2023-01-16 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał pp opłaconą przesyłkę. Nawet ni raczył zadzwonić. Dno...
    ZaletyBrak
    WadyTotalna ignorancja
  • ~Anonim / 2023-01-16 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie zobowiązuje się co do dnia dostarczenia przesyłki.. nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak przesyłki w terminie
  • ~współpracujący / 2023-01-16 09:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma Naciągacz. Po rozwiązaniu umowy i zakończeniu działalności firma wystawiła mi jeszcze 2 faktury żądając zapłaty. Dodatkowo nigdy faktura nie zgadzał się z wyciągiem za paczki. Kontakt z firmą- Żaden. Nie oddzwaniają, nie odpisują na emaile. Ta firma zasługuje tylko na kontrole NIK.
    Zaletybrak
    Wadybrak współpracy na każdej płaszczyźnie,brak kontaktu,
  • ~Darek / 2023-01-15 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma mija się z prawdą podając informację i pobierając dodatkową opłatę za usługę, dostawa w weekend, jest to ściema bo dostarczają tylko w soboty a weekend to sobota i niedziela, moja paczka leży w oddziale od 2:07 w nocy z piątku na sobotę i jestem w strefie którą obsługują w sobotę. Dzwoniłem w sobotę trzy razy na infolinię ale osoby tam pracujące przekazują tylko informacje które można samemu sobie znaleźć na stronie, żadna osoba nie pofatygował się aby zadzwonić do oddziału i się dowiedzieć co się dzieje. Olewają klienta bo mają ich za dużo.
  • ~Monika / 2023-01-15 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przestalam nawet korzystac. Zlozenie reklamacji graniczy z cudem by cokolwiek uznano. Doreczenie chyba nigdy w czasie nie przyszlo ... zgodnie z ich regulaminem maja na to 14 dni to nic ze kupujesz u kogos by na drugi dzien bylo, oplacasz . Oni maja 14 dni. taka polityka. Kurier dramar, pretensje ze do niego nie zadzwonilam jak cos chcialam. on ma jutro wolne i tyle a dzis byl gdzies indzien. problem w tym ze ja za paczke zaplacilam i dostalam info ze dzis bedzie u mnie. No nic.... beznadziejna firma
    Zaletybrak!
    Wadyzbyt wiele by opisac
  • ~Carlos Ipliński / 2023-01-14 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    w kwestii reklamacji firma robi "pod górę". reklamacja uszkodzenia sprzętu była zgłaszana 3 KROTNIE !!!! wraz z załączaniem zdjęć i opisem , a za każdym razem dziwnym trafem zgłoszenia ginęły w bazie danych. ubezpieczenie jest tylko na papierze bo nie obejmuje nadanych paczek . katastrofa
  • ~Marcin / 2023-01-14 13:30
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeśli w paczce jest rzecz trudna do uszkodzenia, a paczka jest niewielka i nieciężka to firma raczej daje radę (co najwyżej trzeba było odebrać w innym paczkomacie zastępczym - to też może irytować, jeśli się notorycznie powtarza). Unikam zamawiania przez tą firmę (i jeszcze jedną) rzeczy dużych, łamliwych, kosztownych, bo już miałem reklamacje np. z powodu połamanego AGD. Bywało, że paczka nie mieściło się w paczkomacie-choć niby miała się mieścić. Paczka była pocięta, zalana czy wgnieciona. Dobrze jeśli nadawca solidnie opatuli , owinie paczkę - wtedy raczej InPost da radę. Niemal nie zamawiam przez tą firmę przed Świętami Bożego Narodzenia - chyba, że ktoś lubi szukanie paczkomatów gdzieś na innych osiedlach, ja już trochę się nazwiedzałem i w końcu listopada/grudniu odpuszczam tą firmę. Najczęściej problemy wynikające z dostawy nie zgłasza się , bo co to da, kto się przyzna , że to on a nie sprzedawca/odbiorca zawinił i gra nie warta świeczki? Raz wcisnęli paczkę tak mocno do małej skrzynki, że ledwo wyjąłem z paczkomatu. Inym razem trzeba było sposobu, by wyjąć. Raz wrzucili na najwyższą półkę na tył tak, że ledwo dosięgnąłem, choć jakiś niski nie jestem. Poza tym np. dzisiaj otrzymałem sms-a, że mogę odebrać paczkę z paczkomatu innego niż wskazany przeze mnie, a jeśli nie to paczka wróci do nadawcy (brak wzmianki o paczkomacie zastępczym, terminie, po którym będzie w moim paczkomacie itp.), czyli jakość powoli idzie w dół. Coraz większa konkurencja w tym przypadku skutkuje coraz większym kołchozem, a nie poprawą. Ale patrząc na ogół firm tej branży, to firma wypada średnio i do nieproblemowych zwykłych przesyłek poza okresem świątecznym można ją brać. Plus za czasem bardzo szybką dostawę oraz za niektórych ogarniętych pracowników, którzy ratują trudne sytuacje. To dzięki głównie tym plusom, bliskości mojego paczkomatu oraz słabości innych, gorszych firm korzystam z usług tej firmy.
    Zaletynajczęściej szybka dostawa, niektórzy pracownicy znają się na pracy i potrafią być elastyczni
    Wadykonieczność korzystania z nie wskazanych paczkomatów zwłaszcza przed Świętami Bożego Narodzenia, problemy z paczkami z łamliwym, kosztownym, gabarytowym/ciężkim towarem
  • ~Darek / 2023-01-14 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsza firma na rynku, brak szacunku, empatii i zrozumienia. Pracują tam chyba tylko bezmózgowcy. Nie wysyłajcie przesyłek tą firemka, to może padnie w piz...
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~Kkarolina / 2023-01-13 22:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, paczka za ponad 400 zł została uszkodzona przez kuriera (zalana jakimś płynem). Kurier dostarczył paczkę i uceikł, zadzwoniłam do Niego i poprosiłam o podejście i spisanie protokołu szkody to powiedział, że mam złożyć reklamację to wystarczy, a On nie bedzie się wracać już z parkingu. Po kolejnej próźbie powortu i spsiania protokołu rozłączył się. Oczywiście rklamacja odrzucona.
    ZaletyBrak
    WadyCzęsto uszkodzone paczki, bra kompetentnych pracowników (kurierzy jak i osoby biurowe), odrzucanie wszystkich możliwych reklamacji
  • ~Mikołaj / 2023-01-13 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz inpost to jakaś tragedia. Nie otrzymałem na maila żadnej wiadomości o przesyłce, żadnej informacji na telefon.. nie wiedziałem kiedy przyjdzie przesyłka. Nie znałem numeru przesyłki by ją śledzić. Dopiero jak napisalemdo sprzedającego to wysłał mi numer przesyłki... moim zdaniem zawinił inpost nie wysyłając numeru przesyłki... a gdy ją sam postarałem się o numer to już było za późno i paczka wracała już do nadawcy. Napisałem do inpostu o zaistniałej sytuacji..I dostałem odpowiedź że nie muszą wysyłać wiadomości o przesyłce, nie muszą wysyłać SMS z numerem przesyłki I kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy... to skąd ja miałem wiedzieć kiedy przyjdzie paczka....jak dla mnie ten przewoźnik to porażka... nie polecam.
  • ~inposlizg / 2023-01-13 12:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety, z jakością obsługi klienta w Inpost jest coraz gorzej. Widać firma nie radzi sobie z intensywnym rozwojem. Postawili na ilość, kosztem jakości. Pora przenieść się do innych firm kurierskich.
  • ~Iwona / 2023-01-13 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który miał odebrać paczkę, nie zastał mnie w domu, twierdząc że teraz to ja muszę go szukać po okolicach i dostarczyc paczkę osobiście.

    Mimo że go poinformowałam że ma obowiązek podjąć drugą próbę odbioru przesyłki, stwierdził że mylę odbiór paczki z nadawaniem paczki. Kurier twierdził że tylko może podjąć jedną próbę odbioru.

    W momencie gdy zgłosiłam tą sytuację do jego przełożonego to wtedy zaczął się tłumaczyć że w miał na myśli jeden dzień roboczy. I następnego dnia roboczego by tą paczkę odebrał. Co oczywiście jest pozbawione logiki bo kazał mi wsiąść w samochód i jemu dostarczyć osobiście, twierdzac gdzie się w okolicy niedaleko i on nie będzie wracał.

    Ale stwierdził że za 20 minut jak wrócę z pracy to będzie w innym miejscu więc mam na bieżąco dzwonić i się dowiadywać gdzie on jest i przyjechać do niego z paczką. CYRK !

    Zgłoszona została skarga na kuriera.

    Wadynieuprzejmi kurierzy

    Klient życzliwy do kuriera, a on mimo wszystko pretensjonalny.

    Kurierzy nie znają swoich obowiązków między innymi że mają obowiązek podjąć drugą próbę odbioru przesyłki.

    Kurierzy rzucają paczkami w samochodzie przez co bardzo często są niszczone, a reklamacje są odrzucane.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12357
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7960
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7589
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4047
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4413
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905