ZaletyBrak
strona 93 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »
-
~Nick / 2023-02-03 17:28
Masakra, gubią paczkę i maja wszystko w dupie , zero kontaktu, nie maja nawet telefonu , tylko maile, nie polecam i będę unikał kiedy tylko się da. -
-
~Stefania / 2023-02-03 15:47
21 wiek a firma nie ma telefonów. Oddział zgubił paczkę i nie można się do nich dodzwonić, nie używają telefonów. Niesamowite. Można gubić przesyłki klientów i tak nikt o nie się nie upomni. Zero kontaktu z oddziałami, w odpowiedzi tylko zadawkowe maile typu "nie mamy pańskiej paczki do widzenia". Ogólna infolinia Inpost nieprzydatna, kłamią że paczka jest w trakcie doręczenia pomimo że oddział pisze w międzyczasie że zagineła. Zaletynie ma !WadyFirma nie korzysta z telefonów. Nie ma możliwości dodzwonienia się do oddziału który zgubił paczkę. Ogólna infolinia kłamie i mija się z prawdą byleby nie wyszło na to że paczkę zgubili z własnej winy. -
~Krystian / 2023-02-03 12:07
Paczka nie dosyć, że nie dotarła do klienta, wróciła do mnie to wysłana rzecz wróciła kompletnie rozwalona, nie nadaje się do użytkowania. Złodzieje, żeby jak najszybciej takie firmy bankrutowaly ZaletyNie ma zaletWadyNic u was nie działa dobrze -
~Iwona / 2023-02-03 11:23
Paczka zaginęła InPost nie uznał reklamacji a paczka nie dostarczona a opłata pobrana Zrobili wszystko żeby nie zapłacić odszkodowania nie polecam -
~Blipp / 2023-02-03 11:19
Paczka w oddziale zamiast wydać do doreczenia w piątek lepiej żeby poleżała sobie weekend w InPost gdzie można ją wydać wcześniej w sumie to od nadania wychodzi 5 dni a nie dzień nadania + 2 dni Porażka Zaletypaulinaizowa@gmail.comWadypaulinaizowa@gmail.com -
~JK / 2023-02-02 23:42
Towar zakupiony w Aliexpress, paczka przychodzi z chin juz po niecałych dwóch tygodniach super, informacja że paczka umieszczona w paczkomacie laduje w spam, w aplikacji brak info, sms tez nie ma, za to że wraca do nadawcy ju z trafia na e-mail normalnie bez spamu, ciekawe.... co się dzieje dalej dla tych co nie wiedza paczka pakowana i nadawana droga morska z powrotem do chin zeby moc nadac z powrotem do polski w ramach reklamacji, absurd totalny, numer z aliexpress do tzw dostawcy centrum logistycznego pod numerem (+4822) 548 15 06 nic, po 20 połaczen dziennie nic, czkać pozostaje na przekroczenie terminu dostawy czyli 30 dni poźniej otwieramy spór kolejne 10 dni oby, żeby już po 0 dniach odzyskać kase i zamówić powtórnie. i teraz tak byle nie przez Inpost wszystko inne tylko nie Inpost, powinni usunac opcje inpostu na Aliexpress . Poniżej wszelkiej krytyki Zaletyszybko dotarła paczka, 2 tygodnie przed planowanym przybyciem, w takim razie powinna 2 tygodnie byc w paczkomacie skoro info o umieszczniu w paczkomacie trafia only spam ;)WadyBrak informacji o paczce w paczkomacie, aplikacja raz działa raz nie info trafia do spamu, brak sms, brak możliwości odbioru paczki z centrum po terminie odbioru, odsyłanie paczek po 48h z powrotem do chin bzdura totalna absurd dno etc...., -
~Ewa / 2023-02-02 22:04
Umieszczanie towaru w paczkomacie w sposób uniemożliwiający odebranie. Paczka rzucona do samego końca, w najwyższym schowku. Pomimo wielokrotnego dzwonienia na infolinię nie uwzględniono reklamacji i paczka nie została dostarczona w tym samym dniu. Jest to wina kuriera i paczka powinna być dostarczona w tym samym dniu. W SMS nie było informacji, że do paczkomatu trzeba chodzić z drabiną. -
~mm / 2023-02-02 15:41
porażka,porażka,porażka,porażka,porażka,
porażka
porażka -
-
~Slawek / 2023-02-02 10:28
Dokonany zakup na allegro 2tyg temu do dziś nie doszło do mnie .Wielokrotne interwencje poprzez telefony i reklamacje ,nie mają pojęcia gdzie ta paczka jest.Ciagle czekać ale na co ,to już nie pierwszy raz ta sama historia ,sprzedający i allegro powinno przestać korzystać z ich usług. -
~Benislaw / 2023-02-01 21:48
Niska jakość obsługi reklamacji. Teraz nawet ich nie zgłaszam, bo z założenia wszystkie reklamacje są odrzucane. Biedni niewinni. Zawsze złe pakowanie. Tym czasem nie da się żadnej paczki zabezpieczyć przed nimi. Zawsze zniszczą. Nie zdarzyło się, żeby opakowanie nie było uszkodzone. ZaletyBlisko paczkomatWadyMam wrażenie, że celowo rzucają przesyłkami, żeby zniszczyć -
~Lili / 2023-02-01 21:36
Kurier ..........nie potrafi włożyć paczkiiii do skrzynki !!!@!-towar wraca do nadawcy!!!!!-Vo się dzieję???-jeszcze rok temu,pół roku temu-było wszystko super.Czy to Pokacy pracują w inpost-czy inne nacje???-Jeśli tak '/to Gps--powie jak dojechać!!!!!@!!!.....z Wami -
~Lili / 2023-02-01 21:31
Bez używania agresywnego jezyka-.uje!!!!.EB..e,niedouczone......... WadyBrak preGosjonalizmu, empatiiiì,brak wogole dostarczonych paczek,porozrywane-Szkoda nerwów -
~pyrek / 2023-02-01 20:34
Tam pracuja sami złodzieje i idjoci paczka zmiarzdzona nie ma zwrotu za zniszczenia .Pani Rutkowska wybitny idjota nie wiem kto takich ludzi przyjmuje do pracy tylko debile porazka ruszam do sądu i do telewizji. ZaletyidjociWadypracuja same debile -
~Jeda / 2023-02-01 18:16
Paczka opłacona rzucona pod drzwi nikt nie zadzwonił ani dzwonkiem ani nr tel. Nawet nie raczono złapać za kłamie czy drzwi otwarte domownicy byli w domu dziadek widział przez okno że podjechał in post i odjechał Dodam że paczka z zawartością nie małych pieniędzy jestem zasmucona faktem ze place i podaje nr tel i nie macie szacunku do człowieka czyli klienta. -
~Zawiedziony / 2023-01-31 21:36
Dzień dobry, jeśli któż zamierza przewieźć jakieś toporne wręcz nie zniszczalne rzeczy to jak najbardziej
Coś bardziej delikatnego odradzam!! -
~Zawiedziony / 2023-01-31 21:36
Dzień dobry, jeśli któż zamierza przewieźć jakieś toporne wręcz nie zniszczalne rzeczy to jak najbardziej
Coś bardziej delikatnego odradzam!! -
-
~tenia / 2023-01-31 21:14
Kurier IN POST przywiózł mi paczkę 3 stycznia b.r. Chciałam zapłacić kartą, niemożliwe było pomimo kilkakrotnie wybieranego poprawnego PINU. zapłaciłam gotówką, nie dostałam żadnego pokwitowania. otworzyłam przesyłkę przysłany towar nie odpowiadał zamówionemu ani kolor, ani jakość, ani wygląd. dzwonię na infolinie INPOST 3 stycznia b.r. ok.16 godz.o zablokowanie środków 139 zł dla sprzedawcy. reklamację przyjęto tego samego dnia. w ciągu m-ca miałam otrzymać decyzję. pisałam 2 krotnie ponaglenie na arkuszu zgłoszeniowym IN POST bez odzewu. Mam wrażenie ze jest to niesolidna firma. Wczoraj wysłałam pismo do IN POST w tej sprawie ponownie.
Na forum wyczytałam że sprzedający to oszust, setki oszukanych osób.
Dlatego nie mam zaufania do firmy INPOST do której zgłosiłam reklamację o zablokowanie środkow do złodzieja, który oszukuje ludzi i przesyła rzecz niezgodną z zamówieniem ktora nie wiem czy warta jest 20 zł. a pobiera 139 zł. Mało tego podane adresy mejlowe dostawcy i kontakty tel. pomimo wysyłanych mejli i próby kontaktu tel. są bez echa. Czy INPOST wspołpracuje z takimi oszustami i współuczestniczy w przestępstwie ? Dlatego oczekuję konkretnych działań od INPOST, o ile nie otrzymam zwrotu środków zablokowanych gdzie zgłaszałam w dniu 3 stycznia b. r. w kwocie 139 zł.sprawę przekazuję organom ścigania -
~Monika / 2023-01-31 18:44
Obsługa dramat kurier miał dla mnie przesyłkę płatna przy odbiorze nawet z samochodu nie wyszedł siedział i czekał jak kobieta po 60 do niego podejdzie z kasa już tyle razy zamawialam przez inny firmy i było ok INPOST nie polecam -
~Witold / 2023-01-31 17:43
Kurier za każdym razem od 1 roku nie dostarcza przesyłki za każdym razem podaje "adresat nieobecny ". Pod tym adresem jest biuro i cały czas jest ktoś obecny. Obsługa reklamacji poziom -0.Jakość usług -0. Nie korzystać z ich usług, nie polecam, list ekonomiczny nadany na Poczcie Polskiej dojdzie szybciej.
WadyWszystko jest wadliwe przesyłki nie są dostarczane, -
~asik / 2023-01-31 17:29
Paczka wysłana 25.01 jeździ z kurierem 3 dzień i wraca do oddziału. Kurier nie potrafi włożyć jej do skrytki porażka. Obsługa Klienta poniżej krytyki. Reklamacja śmiech na sali mają Klienta totalnie gdzieś.
Zaletybrak
strona 93 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »