Wadysame.szkoda czasu na wymienianie
strona 92 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~helmut / 2023-01-18 22:23
firma dno .udziały ma arsen lupin? czekam już 3 tygodnie.zapomnijcie o reklamacji -
-
~Beata / 2023-01-18 21:57
Kurier ukradł zawartość paczki koperta była pusta . Po prostu Złodzieje . Brak słów -
~Tomasz / 2023-01-18 21:35
Nie polecam instalacji aplikacji brak informacji o dostarczaniu paczki do paczkomatu jeżeli semi się nie sprawdzi to brak informacji -
~Elli / 2023-01-18 20:55
Paczka przekierowana na tymczasowy punkt odbioru.Z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogłam jej stamtąd odebrać. Po 1 dniu miała być umieszczona w paczkomacie...do teraz nie dotarła. Czekam prawie tydzień....jakaś porażka. -
~Roxi / 2023-01-18 19:10
Jestem nie zadowolona z dostawy przesyłki do paczkomatu ponieważ po otwarciu skrytki okazało się że koperta jest pusta i była uszkodzona . Nie polecam ... -
~Xxx / 2023-01-18 18:11
Kurierzy nie dostarczają paczek na dany termin bo im się nie chce. Twierdzą że się nie wyrabiają. ZaletyBrakWadyKurierzy nie dostarczają paczek na dany termin bo im się nie chce. Twierdzą że się nie wyrabiają. -
~Mar / 2023-01-18 18:03
5 razy wydawane do doreczenia, opóźnienia w dostawie, -
~Alina / 2023-01-18 15:42
Najgorszym błędem w moim życiu było podpisać umowę na abonament z Inpost...
Przesyłki są zawszę jak psu z gardła wyjęte, czas realizacji 3 dni robocze - to normalka. Nigdy (!!!) nigdy nie można na nich liczyć. Niestety odradzam od korzystania z usług tej firmy.Zaletyzero -
-
~Artur / 2023-01-18 15:23
Przesyłka dostarczona na nie ten adres przez kuriera InPost ale firma twierdzi że wszystko ok mimo zgłaszanej reklamacji. Normalnie tragedia omijajcie z daleka .Nabijanie klientów w balona.Nie polecam nikomu WadyBrak szacunku do klienta -
~Beata / 2023-01-18 14:59
Nieodpowiedzialni i nierzetelni nic sobie nie robią że składanych reklamacji ,wysyłają tylko po kilka formułek wyklepanych pod siebie czyli jednym słowem mają mnie gdzieś, przez te ich regułki a nie dialog jestem już 60zl.w plecy ZaletyŻadnychWadyBrak zainteresowania klientem -
~Ewelina / 2023-01-18 14:14
Paczka od miesiąca nie została mi dostarczona.
Zaginęła.
Nikt nic nie wiem.WadyNie polecam. -
~Darecki / 2023-01-18 14:04
Paczka widnieje w systemie jako dostarczona i od miesiąca brak kontaktu z inpostem.
Tandeciarze nie pociągnęli nikogo do odpowiedzialności a zawartość nie była tania.ZaletyBrak to chyba logiczneWadyKurierzy potrafią zostawić paczkę dwa bloki obok u ludzi, których nie znam -
~Sara / 2023-01-18 12:04
Nie polecam ,omijać szerokim łukiem paczka nie dotarł ,brak kontaktu z strony InPostu -
~Malgosia / 2023-01-18 10:26
A ja mam taką oto sytuację...etykieta została wygenerowana, tyle, że nie przyklejona na paczkę. Paczka została umieszczona w paczkomacie i zaraz po jej zamknięciu i zauważeniu, że została omyłkowo wsadzona z kodem do innego nadawcy, DOKONAŁAM ZGŁOSZENIA NA INFOLINII, IŻ OMYŁKOWO WSADZIŁAM PACZKĘ. Skrytka do której wsadziłam paczkę została zablokowana przez Panią z infolinii i tyle ją widziałam...Po pierwszej reklamacji udają wariata i odpowiadają mi, że proces nadawczy przesyłki nie został rozpoczęty!!! Niby jak mogło się to stać skoro zawartość została zablokowana w skrytce przez Panią z infolinii.
Czekam na rozpatrzenie z Sekcji Odwołań w Dziale Reklamacji, ale czytając opinie o firmie InPost myślę, że i tak nic z tego nie będzie.
Do czasu rozpatrzenia odwołania wstrzymałam się z korzystania z usług InPosta, choć jeśli chodzi o koszty nadania przez nich paczki są najtańsi...ale jak widać przekłada się to niestety na jakość obsługi klienta.
-
~Adam / 2023-01-18 10:16
Reklamacje to porażka - Inpost zawsze zrzuca winę na sprzedawcę, nawet jeśli paczka była idealnie zapakowana i została uszkodzona przez firmę Inpost to firma twierdzi, że paczka była błędnie zapakowana i widocznie nie wytrzymała zrzucenia z wysokości bądź przejechania samochodem. W dziale reklamacji pracuje PATOLOGIA -
~Blebleble / 2023-01-18 09:04
Ktoś w sortowni pomylił miejscowości i paczka trafiła w zupełnie inny rejon przez co zamiast 3 dni czekałam 1,5 tygodnia i oczywiście na infolinii usłyszałam że to mój problem jak nie będzie mnie w domu. Oczywiście po tak długim czasie spędzonym w magazynach opakowanie paczki było w opłakanym stanie. -
-
~Ewa / 2023-01-17 21:50
Kiedyś było dobrze ale to już minęło ostatnio w krótkim czasie dwie uszkodzone przesyłki. Pierwsza dostałam zwrot od Vindet. Druga to prywatna jeżeli reklamacja złożona przez osobę wysyłającą nie będzie uwzględniona to będę ponad 200 zł w stracie. Paczka bardzo dobrze zabezpieczona nawet styropianem. Co trzeba robić żeby uszkodzić taką przesyłkę nie mieści mi się to w głowie. Ten sam produkt wysłany z innej firmy i podobnie zabezpieczony dotarł beż uszkodzeń to o czymś świadczy. -
~Piotr / 2023-01-17 21:08
InPost Częstochowa DNO I MUŁ. KURIERZY NIE PEŁNO SPRYTNI . JAK CALA TA FIREMKA INPOST OSZUSCI I ZLODZIEJE. ZaletyZłodzieje i OszusciWadyZłodzieje i Oszusci -
~Cederon / 2023-01-17 20:55
nie zwróciki 2 miesiące pieniędzy za zniszczoną paczkę za ponad 300 zł, dno!!! -
~Meg / 2023-01-17 17:50
Zawsze są problemy z tą firmą kurierską. Paczki zostawione 10 km od adresu docelowego bo kurierowi rzekomo nie opłaca się przyjechać specjalnie z jedną paczką.
Kurier nawet nie podejmuje próby doręczenia paczki, po nieodebranym jednym telefonie, mimo że pod wskazanym adresem od dwóch dni ktoś czeka na paczkę 24h na dobę.
Kurier odiera telefony, zapewnia że będzie kolejno przed południem, po 15, po 17. Ostatecznie wogole nie dociera w tym dniu.
Myślę że firma ma duży problem z kontrolą swoich pracowników.
strona 92 z 398
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »