Moja opinia jest zróżnicowana bo jak cenię tą firmę za szybkość rzetelność i cenę to miałem też przykre doświadczenie. Zamówiłem dwie pary pantofli w firmie Answer które według mnie były zapakowane źle bo w opakowanie foliowe które zostało rozerwane w miejscu otwierania takich opakowań. Moja reklamacja w firmie inpost została oddalona ze względu na brak widocznych uszkodzeń. W wyniku to ja zostałem stratny bo jedna z par przesyłanych pantofli zginęła. Firma Answer potwierdziła w magazynie że obie pary zostały zapakowane i wysłane. Co się stało nie wiem ale ta sprawa nie została rozwiązana przez żadną z tych firm a ja straciłem 46 zł. Daję złą opinię tylko dlatego że zostałem pozostawiony z moją stratą tak jakbym to ja był winien.ZaletyCena , szybkość, rzetelność.
WadyRozpatrywanie reklamacji tylko na korzyść firmy, jak jest się czego przyczepić to się to wykorzystuje.