Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8034 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2023-03-01 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to w ogóle za g*wno.... tragedia... już drugi raz czekam na paczkę... nie potrafią dzwonić na telefon, nie potrafią zostawić paczki u sąsiada... tragedia...
    W d*pie mają to czy otrzymasz swoją paczkę... byleby kasę skasować i czesc... a Ty się martw człowieku


    Z całego serca NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak...
    WadyWszystko
    Brak kontaktu telefonicznego
    W d*pie mają Twoja paczkę...
  • ~Człowiek88888888888 / 2023-03-01 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje dwie paczki zostały zwrócone do nadawcy ponieważ żekomo nie ma mnie w domu. Jagorasza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.Postaram się nigdy nie korzystać z waszych usług i postaram się aby moi bliscy i znajomi nigdy nie korzystali z waszych usług.NIE POLECAM FIRMY KURJERSKIEJ INPOS!!!!
  • ~Januss / 2023-03-01 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Podany numer nie odpowiada, mimo wysłanych wiadomości, wielu prób połączenia.
    Najlepsze, że paczka została wydana do dostarczenia dzień wcześniej, kurier się nie skontaktował, paczki nie dostarczył i przez noc miał ją u siebie.
    Następnego dnia nadal nie wiadomo co się dziej z paczką?
    Biuro obsługi klienta to porażka. Trzymajcie się z daleka od nich.
    ZaletyBrak
    WadyWybór ich jako dostawcę
  • ~Gosia / 2023-03-01 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości odbioru w późniejszym terminie. Nie można umówić się na odbiór w innym dniu w razie nieobecności.
  • ~Neo Trynity / 2023-03-01 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Może tak nauczyć kurierów odbierania telefonów ?
    Zaletyzalety ? dobre ... sam pojechałem po odbiór paczki.
    WadyZa mało miejsca
  • ~Klient / 2023-03-01 15:11
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję kurierowi za profesjonalne podejście.bardzo dobre podejście do klienta
    ZaletyBardzo dobre podejście do klienta.dziekuje kurierowi który dzisiaj postarał dostarczyć mi paczkę pomimo mojej nieobecności w domu.ustalilam miejsce odebrania kurier bez problemu dostarczył.dziekuje
    WadyBrak
  • ~maciej jot / 2023-03-01 14:23
    Ocena: 3.33 / 5
    paczka tylko o 9 cio cyfrowym kodzie, nie została dzisiaj nadana z powodu.... no właśnie, nawet w infolini nie wiedzieli co grane. Jak ja mam popatrzeć teraz w oczy klientowi?
    infolinia osiagalna po 2 godzinnym oczekiwaniu, tak działa prezna polska firma
    Zaletybrak
    Wadywszystkie mozliwe a najgorsza ze klient który ich uczymuje jest w głebokiej d...ie
  • ~Sylwia / 2023-03-01 12:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj nie działała aplikacja całe popołudnie i całą noc .Słabo...Dzisiaj ceny mocno w górę.Dlaczego nie ma blika..Wg mnie wyłudzanie danych . Adres .nr.karty kod CV . Po co mi faktura na osobę prywatną?? Zamiast ulepszyć ..pogorszenie..szkoda czasu.Jakis czas temu na paczkę nakleilam karteczke" Bardzo proszę nie rzucać..Dziękuję .. narysowałam uśmiech. Serduszka...Moja karteczka zaklejona firmowa...
    ZaletySzybciej niż poczta
    Wady towar jednak jest rzucany,nie dojeżdża niekiedy pelnowartosciowy
  • ~Joseph / 2023-03-01 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Okłamują klientów, że paczkomaty są zajęte , a otwierają się normalnie przy nadaniu paczki. Płaci się za dostarczenie przesyłki , a oni mają klienta gdzieś . Nie polecam kłamią jak tylko mogą , chyba ,że tylko w Tarnowie.
    ZaletyŻadne
    WadyJakie tylko są.
  • ~C / 2023-03-01 12:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier InPost jest nieprzyjemny, jakby za karę przyjechał
    WadyObsługa jest nieprzyjemna w obyciu
  • ~poszkodowany klient / 2023-03-01 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    W środę została nadana paczka. W piątek rano kurier InPost zadzwonił do odbiorcy, ale ten nie mógł odebrać. Kurier napisał SMS: "Kurier proszę o kontakt". Odbiorca odpisał SMS: "Witam. W jakich godzinach będzie Pan w moim rejonie?". Bez żadnej odpowiedzi. Dopiero w poniedziałek rano kurier zadzwonił do odbiorcy, ale ten też nie mógł odebrać, więc napisał tę samą wiadomość SMS, co poprzednio, z prośbą o kontakt. Odbiorca mu odpisał: "Jak Pan będzie w mojej okolicy, to proszę o kontakt". I znów to samo: wiadomości, telefonów, ani żadnego innego kontaktu od kuriera znowu nie było. Przyszedł wtorek, a kurier się nie odzywał, więc odbiorca sprawdził pozycję paczki w aplikacji. I tu okazało się, że po dwóch nieudanych próbach doręczenia, bez żadnej informacji, ani ostrzeżenia, paczka została odesłana do nadawcy, na jego koszt! Kiedyś w takich przypadkach, przesyłki zostawiano w punktach obsługi, gdzie adresat mógł odebrać je osobiście. Niestety, od pandemii te punkty zostały zlikwidowane i nie wróciły.
    Adresat dzwonił na obydwa numery do konsultanta, podane na stronie InPost, ale te odbiera tylko automat, który po podaniu numeru przesyłki informuje o jej statusie. Zgłosił więc reklamację przez formularz internetowy, lecz Biuro Obsługi Klienta odpisało mu tak: "Uprzejmie informuję, że zgodnie z danymi w systemie kurier podął dwukrotną, nieudaną próbę doręczenia przesyłki do Odbiorcy. Paczka została zawrócona do Nadawcy. Na tym etapie proponuję kontakt z Nadawcą w celu ewentualnej ponownej wysyłki paczki. Kwestie kosztów ponownego nadania paczki należy uzgodnić bezpośrednio z Nadawcą.
    Zgodnie z informacją w systemie przesyłka została już zwrócona do Nadawcy.
    W celu ustalenia dalszych działań, proszę o kontakt z Nadawcą."
    Więc nikt nie dotarł do sedna problemu, przez który przesyłka nie doszła do odbiorcy: kurier nie odpowiadał na wiadomości SMS, pomimo, że otrzymywał odpowiedzi na te, które sam wysłał!
    W wyniku niekompetencji kuriera InPost - odbiorca, nie chcąc rezygnować z towaru - musiał zapłacić 3 razy za przesyłkę (w obydwie strony i z powrotem!) i długo czekać, aż wreszcie dotrze do niego.
    Wniosek: Unikać przesyłek kurierskich i zamawiać do paczkomatu, gdy tylko się da!
  • ~Daniel / 2023-03-01 09:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma. Kurierzy bezczelni nie polecam. Szkoda nerwów stres i nigdzie nie pomogą . Nie ma z kim rozmawiać . Mam nadzieję że rynek załatwi sprawę i ta forma zniknie na zawsze. Tymczasem ostrzegam firmy współpracujące z nimi pewnie nie ja jeden o tym jak olewają klient.
    Nie kupuje jak kurier z InPost.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe największy to podejście i kłamstwa kurierów. Bezczelność
  • ~Oleksandr / 2023-02-28 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka numer 520123013083542000283856 Zamówiłem paczkę z Chin, zwrócili, chociaż zmieniłem adres dostawy w aplikacji, czekam i czekam, ale patrzę na status, a status to już „Zwrot do nadawcy”
    ZaletyPaczka została skradziona
    WadyPaczka została skradziona
  • ~Britta1 / 2023-02-28 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał z przesyłką,choć czekałam pod drzwiami od rana,po czym dostałam informację,że nie dostarczono bo rzekomo nie było mnie w domu. Kontakt z kurierem żaden,nie odbiera tel. Zrobiono zwrot do nadawcy,reklamację moją oraz nadawcy zignorowano.Nie polecam żadnych usług tej firmy, lekceważą klienta i biorą pieniądze za niedostarczenie przesyłki. Czuję się oszukana. W mojej opinii najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia
  • ~Aga / 2023-02-28 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja mam taką sytuację, przesyłka została skierowana do sklepu z powodu braku miejsca w paczkomacie, sklep czynny do 18-tej,nie odebrałam,potem przekierowana do pierwotnego paczkomatu. Z racji wyjazdu przedłużyłam za opłatą pobyt paczki w skrytce. Ide odebrać i nie mogę - skrytka uszkodzona. Dzwonię na infolinię,kurier ma przełożyć do sprawnej skrytki,po południu informacja że nie odebrana przesyłka i wraca do nadawcy. Do tej pory cisza, już drugi dzień a tu ani paczki w paczkomacie,ani nie wraca do nadawcy.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia w dostarczeniu
  • ~Kamil / 2023-02-27 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie są dotrzymywane terminy dostaw a kultura kuriera zostawia wiele do życzenia
  • ~Jarek / 2023-02-27 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zginęła a o zwrocie kosztów mogę zapomnieć
  • ~Animowa osoba / 2023-02-27 14:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry ja dzisiaj miałam taką sytuację że dostałam powiadomienie od in spot że nie zastał mnie kurier w domu a jestem cały dzień w domu zadzwoniłam do kuriera a kurier że z takiej a takiej miejscowości miałem dalej to pani że może jutro będę w okolicach podłość nie zna granic jak z tej miejscowości znów nie jest tak daleko to prezent i zależało mi na czasie ale niestety nigdy nie miałam problemów z tą firmą in spot a do dziś masakra jakaś ????????????
    ZaletyNie mam zalet
    WadyNie dotarła na dzisiaj choć miała dojść ze niby mnie nie ma w domu jak bylam i że nie przyjedzie bo trochę dalej mieszkam że spacjalnie nie będzie jechał ????????????
  • ~Hanna / 2023-02-27 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny otrzymuję informacje sms że przy odbiorze mogę zapłacić blikiem lub kartą a kurier się tłumaczy że nie ma terminala więc płatność tylko gotówką lub blikiem...nie płacę blikiem...a gotówkę jestem zmuszona pożyczyć od pracowników aby móc odebrać paczkę z art.do podologii bo mam zabiegi..masakra..
  • ~M / 2023-02-27 10:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam, nigdy się nie zawiodłam. Paczki docierają zawsze o czasie i w bardzo dobrym stanie.
    ZaletySzybko i sprawnie, zawsze o czasie, kurier dzwoni, dużo paczkomatów, kurierzy mili
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12597
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8034
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7683
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4103
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2425
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4654
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3950
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004