Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7959 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2023-02-17 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    O ile z usługi paczkomatów zawsze byłam zadowolona, kurierem jestem rozczarowana i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Byłam cały dzień w domu, a kurier wysłał wiadomość, że nie dostarczył paczki, ponieważ nikogo nie było pod wskazanym adresem. Sprawa została zgłoszona, paczka miała dotrzeć dnia następnego po godz. 16, jednak kurier nie dotrzymał umówionej godziny i przyjechał o 14, kiedy nikogo nie było. Znowu sprawa została zgłoszona, obiecywano, że paczka dostrzec następnego dnia, a okazało się, że paczkę zwrócono do nadawcy. Kurier odrzucał ode mnie połączenia, Infolinia ani trochę nie pomocna. Same problemy, NIE POLECAM!
    Wady- brak kontaktu z kurierem
    - SMS o niedostarczeniu paczki z powodu nieobecności pod wskazanym adresem, mimo, że byłam cały dzień w domu
    - Infolinia niepomocna, pisano zgłoszenia, do których się nie stosowano
    - odesłanie paczki do nadawcy, mimo ustaleń, że ma być próba dostarczenia
  • ~Ola / 2023-02-17 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    O ile z usługi paczkomatów zawsze byłam zadowolona, kurierem jestem rozczarowana i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Byłam cały dzień w domu, a kurier wysłał wiadomość, że nie dostarczył paczki, ponieważ nikogo nie było pod wskazanym adresem. Sprawa została zgłoszona, paczka miała dotrzeć dnia następnego po godz. 16, jednak kurier nie dotrzymał umówionej godziny i przyjechał o 14, kiedy nikogo nie było. Znowu sprawa została zgłoszona, obiecywano, że paczka dostrzec następnego dnia, a okazało się, że paczkę zwrócono do nadawcy. Kurier odrzucał ode mnie połączenia, Infolinia ani trochę nie pomocna. Same problemy, NIE POLECAM!
    Zalety- brak kontaktu z kurierem
    - SMS o niedostarczeniu paczki z powodu nieobecności pod wskazanym adresem, mimo, że byłam cały dzień w domu
    - Infolinia niepomocna, pisano zgłoszenia, do których się nie stosowano
    - odesłanie paczki do nadawcy, mimo ustaleń, że ma być próba dostarczenia
  • ~Pablo78 / 2023-02-17 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier przyjeżdża sobie o której uważa pomimo że była znaczona godzina od której ktoś będzie... jeszcze jakby zadzwonił to by było dobrze ale po co... porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Karolina / 2023-02-17 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzucił paczkę pod drzwi nawet nie raczył zadzwonić na dzwonek . Po sprawdzeniu przesyłki okazało się że towar który zamówiłam jest cały popękany . Dział reklamacji to jakaś tragedia .
  • ~RC28 / 2023-02-17 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurierzy inpost zawsze na czas.Paczkomaty działają w moim przypadku bezproblemowo a dość często z nich korzystam.Oby firma funkcjonowała tak dalej a będę nadal mega zadowolony z usług tej firmy.Z paczkami nie miałem nigdy problemu nigdy nie dotarły uszkodzone itp.
    ZaletyCzas dostawy, ogólna jakość usług
  • ~Wiola / 2023-02-17 02:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z usług inpost od lat, praktycznie co kilka dni i jeszcze nigdy nie zawiedli. Nie znam lepszej firmy kurierskiej.
    ZaletyBardzo szybka przesyłka, dużo paczkomatów dostępnych 24/7, możliwość wysyłania bez druku etykiety
    WadyStrasznie drogie przedłużenie odbioru
  • ~Małgorzata / 2023-02-16 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 miesięcy czekam za protokołem szkody i do tej pory nie mam!!! Dramat! Nawet nie odpisują na e-maila !!! W protokole szkody 2 razy podawałam numer przesyłki a twierdzą że nie mają!!!! Bałagan masakra!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKurier, infolinia, Katarzyna P i jej kierownik działu
  • ~Marek / 2023-02-16 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzucił paczkę pod dom a ja byłam za oknem nawet nie zadzwonił! Kpina! Nie polecam! Paczka uszkodzona a infolinia bezczelna!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKurier i infolinia
  • ~A / 2023-02-16 19:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Brud w paczkomatach.Za każdym razem pudełko lub folia są okropnie brudne.
  • ~Rozczarowany / 2023-02-16 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odbierał telefonu. Pomimo wielokrotnych prób dodzwonienia się. Reklamacja bezczelna arogancką i niepomocna.
    ZaletyBrak
    WadyOdesłana przesyłka
  • ~Kubaf / 2023-02-16 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Mój ojczym się zwolnił po czym drugi miesiąc nie zostały mu wypłacone pieniądze. Główna firma wypłacała jego przełożonemu a on mu nie wypłacił po czym zadzwonił do firmy a ci powiedzieli że nic z tym nie mogą zrobić
  • ~Alicja / 2023-02-16 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko zależy od kuriera.Mi kurier przydzielony do odbioru paczki trafił się beznadziejny.Paczkę zamiast odebrać 8-ego to odebrał 10-ego lutego.W dniu odebrania paczki dostałam w końcu nr kuriera i mogłam zadzwonić i się zapytać czy łaskawie dotrze do mnie-kurier powiedział ze postara się …Kurier 19-20 lat to pewnie za karę musi biedny pracować .Dzwoniąc na infolinie dostawałam rozbieżne informacje odnośnie nieodebrania paczki przez kuriera…
  • ~Marian / 2023-02-16 11:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Opozniona i zniszczona przesylka,zalosne nie polecam inposta postu post
  • ~Bela / 2023-02-16 11:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Paczka dotarła uszkodzona i niekompletna .Firma naprawiła szkody !!JSuper!!!
    ZaletySzybka dostawa
    WadyUszkodzone paczka nie powinny trafiać do paczkomatu.
  • ~zachwycony / 2023-02-16 11:12
    Ocena: 5.00 / 5
    paczka z Węgier dostarczona w niecałe 3 dni. jak zawsze najlepsi. kłaniam się
    Zaletywszystkie
    Wadyżadne
  • ~Patka / 2023-02-16 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    In post to jakaś kpina !
    Fatalna obsługa klienta.
    Wysłana paczka z Vinted,buty Nike o wartości 300 zl nie dotarły do kupującego.
    Od 2 lat nie mam butów ani pieniędzy
    Korespondencja wszystko przedstawiane,olali temat.
    Czuje się oszukana????
  • ~Krzysztof / 2023-02-16 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś kpina , i brak kompetencji w końcu za to place i wymagam
  • ~Beata / 2023-02-15 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie otrzymałam negatywnie rozpatrzoną reklamację, po tym jak otrzymałam skaner z rozbitą szybą, który był zapakowany w torbę z folią bąbelkową i w paczce kartonowej, z wielkim "Nie rzucać!", bo przesyłka była źle zabezpieczona. Jeśli więc komuś przyjdzie do głowy przesyłać InPostem coś, z czym należy się w miarę ostrożnie obchodzić, to najlepiej w jakimś pancernym opakowaniu z toną styropianu
    ZaletySzybkość
    WadyKupujący musi się liczyć z ryzykiem, że jeśli zakupiony przedmiot zostanie uszkodzony w transporcie, to zostanie bez pieniędzy i zakupu, szczególnie jeśli portal zakupowy też stosuje iluzoryczną "ochronę kupującego".
  • ~ARK / 2023-02-15 10:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Przesyłka wylądowała w paczkomacie. Po kilku dniach kupujący dzwoni kiedy nadam! Sprawdzam status a tu faktycznie tylko "zakup opłacony". No i zaczyna się jazda!!! Infolinia to jakaś kpina bo można pogadać z automatem. Wycieczka do placówki impostu... a tam słyszę że nie mają biura i mam se kuriera łapać to mi skrytkę otworzy!!! Po trzech dniach upolowałem kuriera a temu oczy wyszły z orbit jak usłyszał że może mi pacz-komat otworzyć. Był miły i zapisał sobie wszystkie dane obiecując przy okazji że zgłosi to do pań z biura (tego co podobno nie istnieje) Nawet nr tel se zapisał żeby mnie w razie co poinformować kiedy skrytka będzie sprawdzona. Miała być sprawdzona w ciągu max 3 dni. No i cisza... :( Złożyłem reklamację na stronie impostu a na drugi dzień na czacie impostu przedstawiłem sytuację. Zgadnijcie jaki był efekt.
    Reklamacja odrzucona!!! Za mało danych!!! Odsyłają do allegro.
    Wniosek: Jak coś złego się stanie z waszą przesyłką to można zapomnieć o tym temacie. Reklamacje nie istnieją i to nie dotyczy tylko impostu
  • ~Jan / 2023-02-15 09:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam .Większosć opinii negatywnych. InPost to firma ignorująca klienta. W moim przypadku zgineła przesyłka z tak zwanej multiskrytki, odebrałem jedną paczkę , drugiej nie było.Mimo monitoringu (kamera przy paczkomacie). Powinno widać ile paczek wyciągam ze skrytki. To samo dotyczy kuriera, który to umieszczał . Odpowiedź ze strony InPost: "Informujemy, że w procesie doręczenia przesyłki nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości.Przesyłka została umieszczona w maszynie Paczkomat przez kuriera. Do odbioru przesyłki został wykorzystany sześciocyfrowy kod odbioru. Ponadto Operator informował o umieszczeniu większej ilości przesyłek do jednej skrytki w powiadonieniu e-mail lub SMS o treści: tym razem w jednej skrytce znajdziesz więcej paczek. Nie odnajduje się zatem podstaw do uznania reklamacji za zasadną."
    Moja strata.Nie polecam tego dostawcy przesyłek.
    ZaletyBRAK
    WadyIgnorancja klijenta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12356
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7959
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7588
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4045
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905