Paczka dotarła po tygodniu, została uszkodzona i doszła niekompletna ,została pomniejszona o produkty dużej wartości w złotych
ZaletyNie ma
WadyCzuję się bardzo oszukany i bezradny
~Mirek / 2023-03-13 13:04
Ocena: 2.00 / 5
Paczka miała dotrzeć 10.03.2023. Dotarła 13.03.2023. Teraz nie mam możliwości odebrania i będe płacił za każde przedłużenie odbioru nie z mojej winy. Można naciągnąć klienta na kase. Przetrzymać paczke w oddziale i problem z głowy.
ZaletyŻadnych
WadyTerminowość dostaw
~Darek / 2023-03-13 10:51
Ocena: 1.00 / 5
Inpost zniszczył paczkę i nie chce zwrucić mi pieniędzy nie ma możliwość zgłoszenia że paczka została uszkodzona tylko brak lub inny przedmiot. Pobierają pienią ze na ubezpieczenia i się śmieją z nas naiwnych ludzi kturzy im płacą obarczają winą sprzedającego przy czym paczka została zgnieciona. Banda oszustów nie polecam lepiej skorzystać z innych przewoźników przyjadą paczkę odbiorą i nie stwarzają problemu.
ZaletyBrak
WadyNie kompetentną obsługa w dziale reklamacji brak kontaktu.
~Xx72 / 2023-03-12 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Zero poszanowania paczek. Reklamacje są odrzucane.
WadyNie szanują paczek,
Zniszczenia paczek,
~Klient / 2023-03-11 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mułu. Brak opcji zmiany dostawy z kuriera na paczkomat. Co konsultant na infolinii to inna wersja rozwiązania problemu. Finalnie paczka i tak wraca do nadawcy, bo konsultanci nie mogą nic zmienić w systemie. Kurier nie odbiera telefonu, nie oddzwania. Reklamacja złożona. Otwórzcie w końcu oddziały zamknięte przez pandemię, żeby można było osobiście odebrać paczkę!!!!!!!!
~Arczi / 2023-03-10 22:03
Ocena: 1.67 / 5
Zniszczyli przesyłkę i nie oddali pieniedzy próbują zgonić że na sprzedającego ze źle paczka była zabezpieczona,tylko że nikt nie będzie pakował w metalowe skrzynię przesyłki.
WadyCwaniacy
~Kk / 2023-03-10 10:08
Ocena: 5.00 / 5
In Post Polecam najlepsi zawsze na czas ……………….
ZaletyPolecam
~Ruda / 2023-03-09 16:44
Ocena: 1.33 / 5
Zero intencji rozwiązania problemu dla klienta. Zero prob kontaktu ze strony kuriera. Mailowo otrzymuje jedna informacje o próbie dostarczenia paczki i w tej samej minucie że były dwie i paczka wraca do nadawcy. Czat z obsługą klienta odsyła do nadawcy paczki a nie swoich usług dodatkowo pani na infolinii uparcie twierdzi że u niej się wszystko zgadza. Trzeba czekać na odpowiedź po kilka minut, telefonicznie kiedyś zostałam przetrzymana 10 minut w ciszy na słuchawce!!!!
~Suka nr 1 / 2023-03-09 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia !!!!! Czekam na paczkę od paru dni jak juz jest to piszą ze brak zaksiegowanej wplaty jak juz oplacilam kolejny raz dostalam kod po dniu czekania ale kur*a kod nie dziala a oni znowu każą czekać !!!!!!!!!! Co to za poje**na firma !!!!
ZaletyBrak !!!’
WadyWszystkie jakie możliwe
~Magdalena / 2023-03-09 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetencja firmy kurierskiej gubienie pączek przeciąganie terminu dostawy brak kontaktu z kurierem. Bardzo nie polecam
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja
~Mm / 2023-03-09 08:30
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma upadła na psy .
Zniszczyli zawartość paczki.
Reklamacji nie uznali bo niby źle zabezpieczona.
Żenada. Paczka była opisana że zawiera szło ale co tam kurierzy mają to głęboko w d...pie.
~neotrynity / 2023-03-08 22:17
Ocena: 1.00 / 5
Ta "firma" upadła na dno już dawno.Paczka drugi dzień leży w magazynie i czeka na last train to London
Zalety;)
Wadylista jest długa, szkoda mi czasu
~WW / 2023-03-08 17:48
Ocena: 2.33 / 5
Ta firma to jakaś farsa. Kontakt zerowy, infolinia do dupy.
Zaletycena
Wadykontakt, punkty obsługi w których nic nie można - widmo
~Wk.... / 2023-03-08 16:10
Ocena: 1.00 / 5
Paczka w oddziale leży od 36 godzin. Nie ma kto dostarczyć do paczkomatu. Infolinia? Robot. A jak już połączy się z człowiekiem to ni nie mogę. Powtarza frazesy, kurier pracuje do późna. Czat na żenującym poziomie. Ja nic nie mogę. Przełożony z info nie rozmawia z klientami. samemu w oddziale nie odbierzesz bo nie wydadzą. Na dodatek nie znają form grzecznościowych. Przerwana rozmowę bez udzielenie informcji.
Zaletybrak
~Nikola / 2023-03-08 13:50
Ocena: 2.33 / 5
Kurier zachowuje się chamsko , rzuca paczkami , nie dostarczył paczki którą miał dostarczyć wczoraj lecz nikogo nie była w domu dzisiaj się nie pojawił zwrócił paczkę do innej osoby i nawet nie odbiera telefonu ode mnie gdy dzwonię. Nie polecam tego kuriera
~Agnieszka / 2023-03-08 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie dostarczona na czas, złożona reklamacja nie przyniosła oczekiwanego rezultatu. Obsługa klienta na miernym poziomie. Jestem bardzo zawiedziona poziomem pracy.
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu
~Olga / 2023-03-08 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed tą firmą! Totalny brak profesjonalizmu, szacunku do klienta. Przez ponad tydzień czekałam na informacje o mojej paczce nadanej z zagranicy. Dopiero gdy sama zadzwoniłam, poinformowano mnie łaskawie, że paczka została uszkodzona i zalana i leży w magazynie.
Przetrwała drogę z Mołdawii, z Warszawy a w Toruniu poległa. Wstyd. InPost- jeden z gorszych kurierów.
~Robert / 2023-03-07 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Coraz drożej, a standard dno!!! Panowie kurierzy zjeżdżają się po kilka aut i urządzają pogawędki zamiast dostarczać paczki! A na infolinii ta sama śpiewka: Kurier ma 2 dni robocze na dostarczenie przesyłki wydanej do odbioru. Przesyłka wydana do doręczenia i 2 dni do dostarczenia, ale stoją w 4 auta i palą papieroski!
~Bozydar / 2023-03-07 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Czekam na kod paczkomatu kozienice. Negatywny. Jak układanie skończy, ale odrazu zawiadominie kodu. Zawsze późno godziny