Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7959 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2023-03-03 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    TĄ FIRMĄ powinien się zająć rzecznik praw konsumenta.Już drugi raz w ciągu trzech miesięcy nie dostałam przesyłki,żadnej informacji,że przesyłka dotarła 8 została odesłana,za pierwszym zaginęła.Reklamacja przy pierwszej była jakimś koszmarem,a i tak nie zwröcili za koszty przesyłki tylko za towar.Nie polecam!
    ZaletyZadnych
    WadyKogo oni 5am zatrudniają!
  • ~Anna / 2023-03-03 17:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Standal,2 paczki w paczkomacie według podanego adresu,a 1 paczkę włożono do paczkomatu oddalonego ponad 6 km,na peryferiach miasta,koszt dojazdu taxi 56zl. Nie po to zamawiam na konkretny paczkomat,żeby ktoś wrzucał paczkę gdzie mu pasuje. Jestem po operacji kolana a drugie do operacji,zostałam przez impost narażona na koszty przewyzszajace zawartość paczki.
  • ~J J / 2023-03-03 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    KURIER W SZCZECINIE BEZCZELNIE NIE DORĘCZYŁ PRZESYŁKI. Byliśmy w domu, zapukał i uciekł. Odradzam.
  • ~Paweł / 2023-03-03 13:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem do paczkomatu, a musiałem odebrać na jakimś zadupiu w jakimś sklepie. Zrozumiałbym jakby to była jakaś awaria, ale nie. Pani w sklepie poinformowała mnie że od 1 marca paczkomat jest nieczynny i jest do likwidacji (paczkę zamówiłem 2 marca) i nadal można zamawiać na ten paczkomat. Mają w poważaniu klientów, żadnej najmniejszej informacji... Już nie pierwszy raz popisali się
  • ~Tomasz / 2023-03-03 11:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj, miała zostać doręczona do mnie przesyłka, oczywiście kurier raz do mnie zadzwonił, ale nie mogłem odebrać bo jestem w pracy, i ja oddzwaniam i on mi mówi, że nie zostawił paczki bo wystraszył się psa????????????. Takich mają pracowników.
  • ~Rafał / 2023-03-03 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczyli Paczki Kurier wpisał że dostarczył choć nikogo nie było w domu. Reklamacja trwa ponad 30 dni nic sobie nie robią odpisują że działaja zgodnie z jamimiś regu;aminami dosyłając że nadawca nie kontaktuje się w celu uzupełnienia zrzeczenia się ubezpieczenia Sprawe muszę zgłosić na Policję. Mają gdzieś Klienta.
    WadyOszukli mnie że otrzymałem Kurier i InPost działają przeciw Klientowi sprawaa musi trafić na POlicje.
  • ~Fotovideo / 2023-03-02 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsza opcja dostawy zakupów dokonanych w internecie.Inpost to jest po prostu ignorant nie dbający zupełnie o jakość wykonywanych usług.Przesyłki są niszczone oraz ich zawartość.Wciskane są na siłę do skrytek w paczkomacie do których się nie mieszczą.Przesyłki także są przekierowywane do innych punktów np.kssięgarni z których trudno je odebrać,ze względu na duży bałagan.Kontak z infolinią nic nie wnosi.Żenada.
  • ~Bulion74 / 2023-03-02 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymyślają, że jest inny kod pocztowy adresu, pomimo tego, że we wszystkich dokumentach, nawet w google jest jasno napisany ten jeden. Pomimo tego, że jest jeden jedyny taki adres we Wrocławiu, kod pocztowy jest tak ważny (sarkastycznie), że bez kontaktu do nas Inpost stwierdził, że cofnie paczke do nadawcy.:)
    ZaletyCo?
    WadyTak.
  • ~Natalia / 2023-03-02 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczywiście jak zwykle problem z dostawa. Chinczyki maja mniejszy problem z dostawa w porównaniu do was
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Wkurzona / 2023-03-01 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to w ogóle za g*wno.... tragedia... już drugi raz czekam na paczkę... nie potrafią dzwonić na telefon, nie potrafią zostawić paczki u sąsiada... tragedia...
    W d*pie mają to czy otrzymasz swoją paczkę... byleby kasę skasować i czesc... a Ty się martw człowieku


    Z całego serca NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak...
    WadyWszystko
    Brak kontaktu telefonicznego
    W d*pie mają Twoja paczkę...
  • ~Człowiek88888888888 / 2023-03-01 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje dwie paczki zostały zwrócone do nadawcy ponieważ żekomo nie ma mnie w domu. Jagorasza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.Postaram się nigdy nie korzystać z waszych usług i postaram się aby moi bliscy i znajomi nigdy nie korzystali z waszych usług.NIE POLECAM FIRMY KURJERSKIEJ INPOS!!!!
  • ~Januss / 2023-03-01 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem. Podany numer nie odpowiada, mimo wysłanych wiadomości, wielu prób połączenia.
    Najlepsze, że paczka została wydana do dostarczenia dzień wcześniej, kurier się nie skontaktował, paczki nie dostarczył i przez noc miał ją u siebie.
    Następnego dnia nadal nie wiadomo co się dziej z paczką?
    Biuro obsługi klienta to porażka. Trzymajcie się z daleka od nich.
    ZaletyBrak
    WadyWybór ich jako dostawcę
  • ~Gosia / 2023-03-01 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości odbioru w późniejszym terminie. Nie można umówić się na odbiór w innym dniu w razie nieobecności.
  • ~Neo Trynity / 2023-03-01 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Może tak nauczyć kurierów odbierania telefonów ?
    Zaletyzalety ? dobre ... sam pojechałem po odbiór paczki.
    WadyZa mało miejsca
  • ~Klient / 2023-03-01 15:11
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję kurierowi za profesjonalne podejście.bardzo dobre podejście do klienta
    ZaletyBardzo dobre podejście do klienta.dziekuje kurierowi który dzisiaj postarał dostarczyć mi paczkę pomimo mojej nieobecności w domu.ustalilam miejsce odebrania kurier bez problemu dostarczył.dziekuje
    WadyBrak
  • ~maciej jot / 2023-03-01 14:23
    Ocena: 3.33 / 5
    paczka tylko o 9 cio cyfrowym kodzie, nie została dzisiaj nadana z powodu.... no właśnie, nawet w infolini nie wiedzieli co grane. Jak ja mam popatrzeć teraz w oczy klientowi?
    infolinia osiagalna po 2 godzinnym oczekiwaniu, tak działa prezna polska firma
    Zaletybrak
    Wadywszystkie mozliwe a najgorsza ze klient który ich uczymuje jest w głebokiej d...ie
  • ~Sylwia / 2023-03-01 12:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Wczoraj nie działała aplikacja całe popołudnie i całą noc .Słabo...Dzisiaj ceny mocno w górę.Dlaczego nie ma blika..Wg mnie wyłudzanie danych . Adres .nr.karty kod CV . Po co mi faktura na osobę prywatną?? Zamiast ulepszyć ..pogorszenie..szkoda czasu.Jakis czas temu na paczkę nakleilam karteczke" Bardzo proszę nie rzucać..Dziękuję .. narysowałam uśmiech. Serduszka...Moja karteczka zaklejona firmowa...
    ZaletySzybciej niż poczta
    Wady towar jednak jest rzucany,nie dojeżdża niekiedy pelnowartosciowy
  • ~Joseph / 2023-03-01 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Okłamują klientów, że paczkomaty są zajęte , a otwierają się normalnie przy nadaniu paczki. Płaci się za dostarczenie przesyłki , a oni mają klienta gdzieś . Nie polecam kłamią jak tylko mogą , chyba ,że tylko w Tarnowie.
    ZaletyŻadne
    WadyJakie tylko są.
  • ~C / 2023-03-01 12:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier InPost jest nieprzyjemny, jakby za karę przyjechał
    WadyObsługa jest nieprzyjemna w obyciu
  • ~poszkodowany klient / 2023-03-01 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    W środę została nadana paczka. W piątek rano kurier InPost zadzwonił do odbiorcy, ale ten nie mógł odebrać. Kurier napisał SMS: "Kurier proszę o kontakt". Odbiorca odpisał SMS: "Witam. W jakich godzinach będzie Pan w moim rejonie?". Bez żadnej odpowiedzi. Dopiero w poniedziałek rano kurier zadzwonił do odbiorcy, ale ten też nie mógł odebrać, więc napisał tę samą wiadomość SMS, co poprzednio, z prośbą o kontakt. Odbiorca mu odpisał: "Jak Pan będzie w mojej okolicy, to proszę o kontakt". I znów to samo: wiadomości, telefonów, ani żadnego innego kontaktu od kuriera znowu nie było. Przyszedł wtorek, a kurier się nie odzywał, więc odbiorca sprawdził pozycję paczki w aplikacji. I tu okazało się, że po dwóch nieudanych próbach doręczenia, bez żadnej informacji, ani ostrzeżenia, paczka została odesłana do nadawcy, na jego koszt! Kiedyś w takich przypadkach, przesyłki zostawiano w punktach obsługi, gdzie adresat mógł odebrać je osobiście. Niestety, od pandemii te punkty zostały zlikwidowane i nie wróciły.
    Adresat dzwonił na obydwa numery do konsultanta, podane na stronie InPost, ale te odbiera tylko automat, który po podaniu numeru przesyłki informuje o jej statusie. Zgłosił więc reklamację przez formularz internetowy, lecz Biuro Obsługi Klienta odpisało mu tak: "Uprzejmie informuję, że zgodnie z danymi w systemie kurier podął dwukrotną, nieudaną próbę doręczenia przesyłki do Odbiorcy. Paczka została zawrócona do Nadawcy. Na tym etapie proponuję kontakt z Nadawcą w celu ewentualnej ponownej wysyłki paczki. Kwestie kosztów ponownego nadania paczki należy uzgodnić bezpośrednio z Nadawcą.
    Zgodnie z informacją w systemie przesyłka została już zwrócona do Nadawcy.
    W celu ustalenia dalszych działań, proszę o kontakt z Nadawcą."
    Więc nikt nie dotarł do sedna problemu, przez który przesyłka nie doszła do odbiorcy: kurier nie odpowiadał na wiadomości SMS, pomimo, że otrzymywał odpowiedzi na te, które sam wysłał!
    W wyniku niekompetencji kuriera InPost - odbiorca, nie chcąc rezygnować z towaru - musiał zapłacić 3 razy za przesyłkę (w obydwie strony i z powrotem!) i długo czekać, aż wreszcie dotrze do niego.
    Wniosek: Unikać przesyłek kurierskich i zamawiać do paczkomatu, gdy tylko się da!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12356
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7959
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7588
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4045
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905