strona 81 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »
-
~Bogusław / 2023-04-03 19:13
Przesyłka wróciła do nadawcy ponad 2000km czekałem miesiąc żeby kurier z inpostu zniweczył dostawę!!!!! Nie daliście mi nawet cienia nadzieji na odbiór,obsługa na infolinii beznadzieja jakbym sobie rozmawiał z robotem bez uczuć albo z botem. Adres jak i dane się zgadzały ,kurier nawet telefonu nie zostawił ani żadnej informacji w drzwiach lub skrzynce nie mówiąc o wykonaniu telefonu.Z daleka będę omijał i nigdy nie polecę nikomu usług kurierskich waszej firmy. -
-
~Wojtek / 2023-04-03 16:57
Pomyliłem numer bloku z numerem mieszkania i nie można mi dostarczyć przesyłki i nic nie można zrobić a reszta danych się zgadza nr.telefonu mail imię nazwisko jakieś debilstwo i kururier też jeździ codziennie w okolicy i się nie domyślił przedtem jakoś inaczej było teraz się dorobili i w dopiero mają a obsługa klienta do wyjebania -
~Xyz / 2023-04-03 08:38
Dwukrotnie składałam reklamację.Nie uważają na przesyłki mimo naklejonych znaczków proszę o ostrożność. Przesyłki dostarczają ze znacznym opóźnieniem, a na reklamację zawsze potrafią odpisać tak aby jej nie uznać. Nie polecam!!!! ZaletyBrakWadySame -
~Magdalena / 2023-04-03 01:07
Jak dla mnie banda oszustów i złodzieji ktoś odebrał moja suszarkę do włosów są kamery nie uznali reklamacji.Imna paczkę że zwrotu zwrócili cała pocięta kurtka skórzana w
Z paczki na śmietnik się tylko nadawała szczerze lepsze DPD ani razu nie miałam problemu tu już kilkukrotnie nie polecamZaletyBrakWadySame -
~Aga / 2023-04-02 23:14
Kpina kpina i jeszcze raz kpina !!! Dział reklamacji wymyśla głupoty , nie zna się na prawie konsumenckim , jeśli komuś zaginie paczka z winy InPostu nie odzyska pieniędzy !!!! Żenada w porównaniu z innymi przewoźnikami , dział reklamacji brak kompetencji, ZaletyBrskWadyDział reklamacji spychologia -
~Poszkodowana / 2023-04-02 13:03
Bardzo zła obsługa reklamcykna. Porażka szukanie zgubionej paczki 5 dni roboczych, zwrot kosztów zagubionej paczki kolejne 30 dni. Mało tego pi kilkakrotnym kontakcie z działem reklamacji nikt nie zarejestrował zgłoszenia,oszukują ze potwierdzenie zgłoszenia reklamacji przyjdzie na maila niestety nic nigdy nie przyszło. Nie szanują klienta w momencie problemu gubią paczki i mają to w nosie. ZaletyŻadneWadyObsługa reklamacyjna na bardzo niskim poziomie -
~Niezadowolony / 2023-04-01 18:27
Kolejna paczka z opóźnieniem i bardzo niekompetentna obsługa klienta. Konsultant kłamie w żywe oczy lub odmawia odpowiedzi na pytania. Omijać szerokim łukiem -
~Kam / 2023-04-01 12:55
Bardzo zła firma . Paczki nigdy nie dochodzą na czas , nagle się gdzieś gubią firma bardzo nie kompetentna nie polecam korzystania z usług tej firmy ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
-
~Adrian / 2023-04-01 11:47
Komuna, po upływie czasu do odbioru z paczkomatu brak możliwości odbioru osobiście z magazynu. -
~ewulab / 2023-04-01 10:03
Paczka wydana do doręczenia w dniu 30 marca w godzinach porannych do dziś nie dotarła do paczkomatu choć deklarowany czas dostawy to 24 godziny. Infolinia poza przyjęciem zgłoszenia nie jest w stanie w żaden sposób pomóc a paczki jak nie było tak nie ma. -
~Coli / 2023-04-01 01:28
Zawartość paczki uszkodzona, odmowa reklamacji , nie polecam firmy oszuści!!! ZaletyBrakWadyHamstwo infolinia to sciem, -
~Ola / 2023-03-31 20:38
Po raz kolejny nie dociera do mnie przesyłka. Adres po kodzie pocztowym 84-242 zostaje skierowana na Jeżynową ulice w Lublinie i żeby było śmiesznie dzieje się to po raz kolejny. Jest to niedopuszczalne żeby się takie rzeczy działu co za bezmyślność i głupota gdzie jest Kochanowo woj. Pomorskie a gdzie Lublin. Ktoś nie zna geografii. Przesyłka miała być dzisiaj 31 marca i do godz 21 nie dotarła . ZaletyŻadnychWadyPo raz kolejny myli się kurier -
~tomeke / 2023-03-31 17:09
Chłopaki dobrze robią. Bardzo na plus zaskoczył mnie sam sposób dostawy. Kurier grzeczny, komunikatywny i co ciekawe towarzyszyło mu dwóch (wnioskuję po ubiorze) przedstawicieli wyższego szczebla (program kontroli jakości czy coś). Również grzeczni.
Polecam każdemu, na pewno wrócę.
PS. Nawet czapeczkę dostałem. -
~Anna / 2023-03-31 14:44
Oszuści wysyłają paczki których się nie zamawia nie polecam sprawdzajcie paczki od firmy inpost!!! -
~XO / 2023-03-31 13:46
Po raz kolejny w tej firmie jest jakiś wyciek danych. Podobno mamy RODO, a w tej firmie ono NIE ISTNIEJE. Każdy może sobie zamówić paczkę na dane klienta (czy to numer telefonu czy tez mail) i oni nic z tym nie robią. Panie na infolinii razem z tym botem to jedna wielka beznadzieja - rozumiem, ze macie wyuczone formułki do powtarzania, ale do cholery reagujcie.
Z początku byłam bardzo zadowolona z usług pod katem mojego zamawiania - teraz? Nie wiem. -
~Bella / 2023-03-30 23:50
Totalne dno - działają ZAWSZE po swohemu REKLAMQCJE PODWÓJNIE POBRANYCH KWOT ZA POVRANIA są przeciaganw ponad regulaminowe i przepisowe 30 dni!! Skandaliczne praktyki, poniżej krytyki - za błedy ich pseudoaplikacji nikomu nie chce się odpowiadać!! Nie bójcie się pozywać ich za NIEPRZESTRZEGANIE PRAWEM USTALONYCH TERMINÓW!! Inposciaki istniejecie dzięki Klientom-szanujcie uch!! Ostrzegam wszystkich - NIE OPŁACAJCIE PACZEK POBRANIOWYCH PRZEZ APLIKACJĘ Inposta - skadują was podwójnie i będziecie się prosić miesiącami o zwrot!!! Wstydu nie macie, Inpost, żenada! -
-
~Izabela / 2023-03-30 20:18
Nie polecam tej firmy banda złodziei. Paczka 08.03 uszkodzona ewidentnie przez kuriera. Nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności mimo że jest kamerą przy paczkomacie i łatwo przecież sprawdzić, że rzucił nią i rozwalił zawartość paczki. Nie polecam, wręcz odradzam ZaletyŻadneWadyNie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności mimo uszkodzenia paczki -
~Gilbert43 / 2023-03-30 14:53
Złodziejska firma , zagubiła przesyłkę i pod długim przeszło 3 miesięcznym oczekiwaniu udało mi się odzyskać z ledwością koszty towaru a o zwrocie kosztów transportu można zapomnieć ZaletybrakWadyFirma żeruje po prostu na swoich klientach -
~PAULA / 2023-03-30 13:21
ZAMÓWIŁAM PRZESYŁKĘ ZE SKLEPU MEDIA EXPERT, O WARTOŚCI 2000 ZŁ. W DNIU DOSTAWY OTZRYMAŁAM SMS "PACZKA POD DRZWIAMI", KURIER NAWET NIE ZADZWONIŁ NA DZWONEK, KIEDY POSZŁAM POD DRZWI PACZKI NIE BYŁO. ZADZWONIŁAM DO KRIERA OKAZAŁO SIĘ, ŻE PACZKA JEST W KOMPLETNIE INNEJ MIEJSCOWOŚCI. USŁYSZAŁAM "ZAWSZE TAK ROBIĘ I NIKT NIE WIDZI PROBLEMU". JESTEM ZAŻENOWANA, TAKIE PODEJŚCIE JEST KARYGODNE. WadyDOSTWCA -
~Łukasz / 2023-03-30 12:09
Witam zamówiłem przesyłkę na niewielka kwotę 170 zł przesyłka po odebraniu ze skrytki i otworzeniu opakowania okazała się uszkodzona pisałem reklamacje odwoływałem się i co !
Dostałem odpowiedz ze moja przesyłka była źle wypełniona w środku choć posiadała liczne przekładki oraz Była wypełniona foliami zabezpieczającymi. Dlatego Pytam !? od czego i do czego służy to ubezpiecznie przesyłki w cenie na kwotę 5000 zł ???
Bardzo długo korzystam z przesyłek InPost
Paczkomat-Paczkomat i nigdy a nigdy mi się nie zdążyło abym otrzymał uszkodzony towar a jest to cały czas jeden asortyment to samo opakowanie nadmienię ze sprzęt który zamawiam w oryginalnym opakowaniu nie jest oryginalnie zabezpieczony w środku żadnymi foliami czy dodatkowymi wypełniaczami i zawsze wszystko dochodziło w całości w tej sytuacji otrzymałem towar nie pełno wartościowy nadmienię Jeszcze ze opakowanie zewnętrzne było wgniecione gdzie przy reklamacji to uwzględniłem a i tak po dwóch odwołaniach dostałem odmowę rozpatrzenia mojej sprawy jako negatywna
Źle zabezpieczony towar w środku.
Jestem bardzo rozczarowany taka decyzja gdyż zostałem z czymś czego nie mogę używać korzystać.ZaletySzybka wysyłkaWadyInPost patrzy ma wszystko na jakość podejście z klientami czy gdy nawet zaginie przesyłka ale jak już się coś uszkodzi to maja klienta widocznie gdzieś !! Przykre ale prawdziwe
strona 81 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- nastepna »