Firma ma w swoim dorobku dwie marki własne - automatPaczkomat i kurierCham.
W dziale obsługi natomiast na ukończeniu są intensywne prace nad nicniemogeKonsultantem.
ZaletyMiało być dobrze
WadyWyszło po polsku, jak zawsze
~Czytelnik / 2023-03-23 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Firma gubi przesyłki moja trafiła do kogoś innego została otwarta potrzymał ja ktos dwa dni po czym oddał kurierowi i została dostarczona mi bez pudełek bez niczego, po złożeniu reklamacji cały czas odpisują że moja wina i mam skontaktować się z nadawca bo nie przyjąłem przesyłki. Haha jak mam przyjść coś co zaginęlo a potem dotarło porozdzierane, firma In Post nie ma szacunku dla klientów są chamscy obłudni i tyle i nikt nie ponosi za nic winy.
Omijajcie ich szerokim łukiem i nie korzystac z ich usług i kradzieży sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta
ZaletyŻadne
WadyOszuści i tyle
~Patrycja / 2023-03-23 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska!
Po raz kolejny kontaktowałam się, aby wyjaśnić sytuacje dotycząca płatności...
wczoraj Pani zapewniała mnie, ze kurier będzie miał terminal, abym mogła zapłacić karta... Niestety dzisiaj kurier znowu nie miał terminala (wczorajsza wiadomość z numeru 502 130 906 :"W dniu jutrzejrzym kurier zostanie wyposażony w terminal.") a pani nie odbiera telefonu. Zamawiam za pobraniem- płace za to dodatkowe pieniądze i chciałabym mieć możliwość płatności karta "zapłać u kuriera BLIKIEM lub kartą"- treść smsa z InPostu, czyli z treści smsa wynika, ze można płacić karta...
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości płatności karta
Smsy od kuriera, ze próbował doręczyć mimo ze nawet nie był
Brak szacunku
Oszukują
Nie odbierają telefonów
~enriqe113 / 2023-03-22 23:32
Ocena: 2.00 / 5
To teraz trochę prawdy odnośnie InPost. W dniu 3 lutego firma zagubiła moją przesyłkę.Owa firma to mi nakazała zająć się sprawą tak jak to ja zgubiłbym przesyłkę. Firma miała wszystkie dane kontaktowe, -nadawcy, odbiorcy,screeny oraz formularz reklamacyjny Ale oczywiście oni się tym nie zajmą. Wspomnę że nikt nie przeprosił. 30 dni rozpatrywali sprawę. 30 dnia czyli ostatniego otrzymałem odpowiedź - wspomnę że znałem termin rozpatrzenia. I dlatego zmieszczono się w czasie. Mi przypadło kontaktować się ze sprzedawcą, prosić o oświadczenie a od czego jest wasz dział reklamacji? Zapytam jeszcze raz-kto zgubił przesyłkę ? Ja czy wy? Przejdźmy dalej . Odpowiedź działu reklamacji- zwrot wartości przedmiotu. A gdzie jest zadośćuczynienie ? Przypominam ponownie że to wy zgubilscie paczkę. Dalej - czas na zwrot 30dni ????????. Domyślam się że zwrot nastąpi 30 dnia Podsumujmy- InPost zgubił paczkę 3 lutego, do 20 marca rozpatrywał sprawę, zwrotu mogę się spodziewać 20 kwietnia. Wspaniała z Was firma, naprawdę gratuluję i dziękuję za profesjonalizm i przeprosiny. Żenada- przestrzegam wszystkich.
~Mirek / 2023-03-22 14:04
Ocena: 1.33 / 5
Najbardziej dziadowska firma kurierska. Dlatego już nie korzystam z ich usług.
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~Kasia / 2023-03-22 12:55
Ocena: 2.00 / 5
Witam niestety kurierzy InPost są dramatyczni w swojej pracy
Nie odbierają telefonu albo nawet nie przychodzą do mieszkania by przynieść paczkę ani nawet nie skontaktują się z odbiorcą paczki
Przykro mi i więcej nie skorzystam z usług firmy InPost
ZaletyŻadnych
WadyNie odbieranie połączeń
~jolinek / 2023-03-22 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Firma dramatyczna jeśli chodzi o obsługę. Jest mi słabo jak widzę, że przesyłka jest możliwa tylko Inpostem.
Przekierowanie paczki na paczkomaty, które nie istnieją w najbliższej okolicy, ja mieszkam pod Krakowem, wybór paczkomatów Wejherowo
Zgłoszenie problemu na obsłudze klienta trwa ok 30 minut!!! głównie siedzę i czekam jak ktoś wstuka zgłoszenie, jak pytam co mam robić to mam być cierpliwa..
MASAKRA obsługowa nie polecam zdecydowani
~JamesBoink / 2023-03-22 11:47
Ocena: 5.00 / 5
W skrócie: Najlepszy dostawca w Polsce. Wysyłki docierają zawsze na następny dzień, ceny naprawdę spoko, nigdy nie miałem problemu z jakością/stanem otrzymanego lub wysłanego towaru.
~Elli / 2023-03-21 21:16
Ocena: 2.33 / 5
Beznadziejna firma. Moja paczka wysłana na dane mojej mamy, bo ja nie mieszkam w Polsce. W dzień dostawy moja mama czekała na kuriera, którego nie było a podczas sprawdzania czasu dostawy wyświetlała się wiadomość, że paczka dostarczona. Zadzwoniłam na infolinię, wyjaśniłam sytuację, odpowiedziałam na pytania po czym usłyszałam, że nie mogą mi pomóc ponieważ paczka nie jest moja. Idioci!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Svetlana / 2023-03-21 19:10
Ocena: 1.00 / 5
nie zdążyłam odpowiedz na domofon i otwórz drzwi, gdy kurier poszedł, nie zadzwonił na telefon, nie wypisał SMS-a... W rezultacie SMS przyszedł po kilku godzinach, że sama muszę odebrać paczkę w punkcie... W aplikacji pisze ze przesyłka odebrana, poszla do działu i dla mnie nic nie było...
Pytanie, za co płacę za dostawę kurierem?
~Krzysztof / 2023-03-21 17:06
Ocena: 2.33 / 5
Firma tragedia kurierzy oszukują nie dostarczają przesyłek.Wpisuja informacje o nieobecności zmawiajacego naciągają na dodatkowe koszty dostawy. Nigdy więcej szerokim łukiem omijam.Co mnie podkusiło nie wiem ale teraz zaluje
ZaletyNiema
WadyWszystkie
~Peyo / 2023-03-21 09:28
Ocena: 3.00 / 5
W Zabrzu jakiś Ukrainiec który rozwozi paczki, na złość wrzuca paczki do skrytek na samej górze do samego końca skrytki, skąd ja mając 180 cm wzrostu mam problem ją wyciągnąć, a co dopiero niższe osoby, dziś trafiło na moją żonę która ma 160 cm wzrostu i musiała się prosić obcych ludzi o pomoc, ochroniarz parkingu obok którego jest paczkomat pomógł i mówi że to już nie pierwszy raz, ostatnio nawet ten Ukrainiec z jakimś kolegą nie wkładał tylko wrzucał paczki z samochodu do otwartych skrytek z odległości jakiś 2 metrów! Ochroniarz jak wyszedł i im zwrócił uwagę to dopiero przestali tak robić. ŻENADA!
~Pani od bransoletki medycznej / 2023-03-17 20:40
Ocena: 1.00 / 5
Gubią małe paczki i nie odpowiadaja za nie.Dzwoni się wysyłają ponaglenia i nic z tym nie robią nie umiał znalesc małej rzeczy już więcej nie skorzystam z ich usług.
ZaletyNie ma
WadyCała masa
~Елена / 2023-03-17 20:13
Ocena: 1.00 / 5
W ogóle koszmar. Dlaczego tekst jest potwornie zniekształcony podczas publikowania opinię?
~Елена / 2023-03-17 20:09
Ocena: 1.67 / 5
Смс о доставке посылки не прислали, потому что я перед этим активировала приложение. Откуда я должна была знать, что теперь нужно отслеживать доставку в аппликации, а не по смс?На инфолинии сказали, что эта информация была выслана на мейл. Я проверила ящик - нет никакой информации. Смс нет, на почте нет. Увидела, что товар меня ждёт, только зайдя в свой кабинет на сайте продаж. Не успела забрать, за 20 минут до этого все поехало к продавцу. Просто огромное спасибо ин-посту за своевременное информирование ????
ZaletyТеперь уже и не знаю
WadyБезответственность и ложь консультантов о высылке уведомлений.
~wezuwiusz3 / 2023-03-17 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką kiedy kolwiek przyszło mi współpracować.Paczki nie dostarczane na czas,kurierzy traktują przesyłki jak kartofle.Tą firmę powinni zaorać, bo to wstyd i hańba a nie firma kurierska.
ZaletyBrak!!!!!
Wady Nie terminowość dostaw,niszczenie powierzonego towaru,Brak jakiej kolwiek odpowiedzialności ze strony Inpost za zniszczenie towaru.Żucanie przez kurierów paczkami Każda reklamacja odrzucana z automatu,przepełniona infolinia,ale tu akurat nie ma się czemu dziwić.Za to można pogadać z robotem.Śmiech i żenada.
~Beta / 2023-03-17 11:10
Ocena: 2.00 / 5
Najchętniej to żadnej gwiazdki bymn nie dała ,jedynie za szybkość wysyłki.Jeśli chodzi o nowe paczkomaty są one do niczego, Anulowało mi wysylke ,dzwoniłam na 8nfolinie ,to najpierw trzeba z robotem rozmawiać by połączyć się z konsultantem, dramat ,poprostu dramat,do dnia dzisiejszego nie mam żadnej odpowiedzi, a olx już wyslke anulował i klient otrzyma pieniądze i towaru a ha ako sprzedajacy nic.
Porażka z paczkomatami jest
ZaletyZadnych
WadyMało miejsca by wypisać wady począwszy od paczkomatow, kończąc na konsultantach
~Ewa / 2023-03-17 09:40
Ocena: 1.67 / 5
Mam wrażenie że InPost nie jest zainteresowany rozmową z klientem. Nie ma żadnego numeru telefonicznego pod którym można wyjaśnić cokolwiek z człowiekiem. Prośba o pisanie bez błędów też jest nie na miejscu ponieważ klientami inpostu są ludzie z różnych środowisk.
~Aleksander / 2023-03-16 18:59
Ocena: 3.00 / 5
Brak obsługi klienta. Póki wszystko działa to ok, ale jak jest jakiś problem to na infolinii tylko automatyczna sekretarka, z którą nie da się nic ustalić. Szczerze odraszam!
WadyBrak obsługi klineta
~nick / 2023-03-16 14:07
Ocena: 2.33 / 5
Coś się zmieniło z procedurą. Wczoraj info sms o dwóch przesyłkach, 1sms o 12.00 2sms, o 23.00. Dzisiaj o 13 przesyłek już nie ma tylko sms o tym, że zostały zwrócone. Na stronie inpost widzę info jednak bez zmian 48h na odebranie. Zaglądam na historię paczek na stronie i o dziwo jest przekłamanie, że w statusie do odebrania przez 2 dni. Ja byłem jeszcze dwa dni temu po trzecią paczkę o 22 i jeżeli byłyby razem spakowane do skrytki, to bym odebrał.
14h na odebranie jednej paczki i 24h na odebranie drugiej (w tym 8h snu w nocy) to trochę za mało. Pilnujcie się, bo wam przepadnie kasa i czas na odkręcanie sprawy z nadawcą.