Bardzo zła obsługa reklamcykna. Porażka szukanie zgubionej paczki 5 dni roboczych, zwrot kosztów zagubionej paczki kolejne 30 dni. Mało tego pi kilkakrotnym kontakcie z działem reklamacji nikt nie zarejestrował zgłoszenia,oszukują ze potwierdzenie zgłoszenia reklamacji przyjdzie na maila niestety nic nigdy nie przyszło. Nie szanują klienta w momencie problemu gubią paczki i mają to w nosie.
ZaletyŻadne
WadyObsługa reklamacyjna na bardzo niskim poziomie
~Niezadowolony / 2023-04-01 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Kolejna paczka z opóźnieniem i bardzo niekompetentna obsługa klienta. Konsultant kłamie w żywe oczy lub odmawia odpowiedzi na pytania. Omijać szerokim łukiem
~Kam / 2023-04-01 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zła firma . Paczki nigdy nie dochodzą na czas , nagle się gdzieś gubią firma bardzo nie kompetentna nie polecam korzystania z usług tej firmy
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
~Adrian / 2023-04-01 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Komuna, po upływie czasu do odbioru z paczkomatu brak możliwości odbioru osobiście z magazynu.
~ewulab / 2023-04-01 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Paczka wydana do doręczenia w dniu 30 marca w godzinach porannych do dziś nie dotarła do paczkomatu choć deklarowany czas dostawy to 24 godziny. Infolinia poza przyjęciem zgłoszenia nie jest w stanie w żaden sposób pomóc a paczki jak nie było tak nie ma.
~Coli / 2023-04-01 01:28
Ocena: 1.00 / 5
Zawartość paczki uszkodzona, odmowa reklamacji , nie polecam firmy oszuści!!!
ZaletyBrak
WadyHamstwo infolinia to sciem,
~Ola / 2023-03-31 20:38
Ocena: 1.33 / 5
Po raz kolejny nie dociera do mnie przesyłka. Adres po kodzie pocztowym 84-242 zostaje skierowana na Jeżynową ulice w Lublinie i żeby było śmiesznie dzieje się to po raz kolejny. Jest to niedopuszczalne żeby się takie rzeczy działu co za bezmyślność i głupota gdzie jest Kochanowo woj. Pomorskie a gdzie Lublin. Ktoś nie zna geografii. Przesyłka miała być dzisiaj 31 marca i do godz 21 nie dotarła .
ZaletyŻadnych
WadyPo raz kolejny myli się kurier
~tomeke / 2023-03-31 17:09
Ocena: 5.00 / 5
Chłopaki dobrze robią. Bardzo na plus zaskoczył mnie sam sposób dostawy. Kurier grzeczny, komunikatywny i co ciekawe towarzyszyło mu dwóch (wnioskuję po ubiorze) przedstawicieli wyższego szczebla (program kontroli jakości czy coś). Również grzeczni.
Polecam każdemu, na pewno wrócę.
PS. Nawet czapeczkę dostałem.
~Anna / 2023-03-31 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści wysyłają paczki których się nie zamawia nie polecam sprawdzajcie paczki od firmy inpost!!!
~XO / 2023-03-31 13:46
Ocena: 3.33 / 5
Po raz kolejny w tej firmie jest jakiś wyciek danych. Podobno mamy RODO, a w tej firmie ono NIE ISTNIEJE. Każdy może sobie zamówić paczkę na dane klienta (czy to numer telefonu czy tez mail) i oni nic z tym nie robią. Panie na infolinii razem z tym botem to jedna wielka beznadzieja - rozumiem, ze macie wyuczone formułki do powtarzania, ale do cholery reagujcie.
Z początku byłam bardzo zadowolona z usług pod katem mojego zamawiania - teraz? Nie wiem.
~Bella / 2023-03-30 23:50
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno - działają ZAWSZE po swohemu REKLAMQCJE PODWÓJNIE POBRANYCH KWOT ZA POVRANIA są przeciaganw ponad regulaminowe i przepisowe 30 dni!! Skandaliczne praktyki, poniżej krytyki - za błedy ich pseudoaplikacji nikomu nie chce się odpowiadać!! Nie bójcie się pozywać ich za NIEPRZESTRZEGANIE PRAWEM USTALONYCH TERMINÓW!! Inposciaki istniejecie dzięki Klientom-szanujcie uch!! Ostrzegam wszystkich - NIE OPŁACAJCIE PACZEK POBRANIOWYCH PRZEZ APLIKACJĘ Inposta - skadują was podwójnie i będziecie się prosić miesiącami o zwrot!!! Wstydu nie macie, Inpost, żenada!
~Izabela / 2023-03-30 20:18
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tej firmy banda złodziei. Paczka 08.03 uszkodzona ewidentnie przez kuriera. Nie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności mimo że jest kamerą przy paczkomacie i łatwo przecież sprawdzić, że rzucił nią i rozwalił zawartość paczki. Nie polecam, wręcz odradzam
ZaletyŻadne
WadyNie poczuwają się do żadnej odpowiedzialności mimo uszkodzenia paczki
~Gilbert43 / 2023-03-30 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejska firma , zagubiła przesyłkę i pod długim przeszło 3 miesięcznym oczekiwaniu udało mi się odzyskać z ledwością koszty towaru a o zwrocie kosztów transportu można zapomnieć
Zaletybrak
WadyFirma żeruje po prostu na swoich klientach
~PAULA / 2023-03-30 13:21
Ocena: 2.33 / 5
ZAMÓWIŁAM PRZESYŁKĘ ZE SKLEPU MEDIA EXPERT, O WARTOŚCI 2000 ZŁ. W DNIU DOSTAWY OTZRYMAŁAM SMS "PACZKA POD DRZWIAMI", KURIER NAWET NIE ZADZWONIŁ NA DZWONEK, KIEDY POSZŁAM POD DRZWI PACZKI NIE BYŁO. ZADZWONIŁAM DO KRIERA OKAZAŁO SIĘ, ŻE PACZKA JEST W KOMPLETNIE INNEJ MIEJSCOWOŚCI. USŁYSZAŁAM "ZAWSZE TAK ROBIĘ I NIKT NIE WIDZI PROBLEMU". JESTEM ZAŻENOWANA, TAKIE PODEJŚCIE JEST KARYGODNE.
WadyDOSTWCA
~Łukasz / 2023-03-30 12:09
Ocena: 3.67 / 5
Witam zamówiłem przesyłkę na niewielka kwotę 170 zł przesyłka po odebraniu ze skrytki i otworzeniu opakowania okazała się uszkodzona pisałem reklamacje odwoływałem się i co !
Dostałem odpowiedz ze moja przesyłka była źle wypełniona w środku choć posiadała liczne przekładki oraz Była wypełniona foliami zabezpieczającymi. Dlatego Pytam !? od czego i do czego służy to ubezpiecznie przesyłki w cenie na kwotę 5000 zł ???
Bardzo długo korzystam z przesyłek InPost
Paczkomat-Paczkomat i nigdy a nigdy mi się nie zdążyło abym otrzymał uszkodzony towar a jest to cały czas jeden asortyment to samo opakowanie nadmienię ze sprzęt który zamawiam w oryginalnym opakowaniu nie jest oryginalnie zabezpieczony w środku żadnymi foliami czy dodatkowymi wypełniaczami i zawsze wszystko dochodziło w całości w tej sytuacji otrzymałem towar nie pełno wartościowy nadmienię Jeszcze ze opakowanie zewnętrzne było wgniecione gdzie przy reklamacji to uwzględniłem a i tak po dwóch odwołaniach dostałem odmowę rozpatrzenia mojej sprawy jako negatywna
Źle zabezpieczony towar w środku.
Jestem bardzo rozczarowany taka decyzja gdyż zostałem z czymś czego nie mogę używać korzystać.
ZaletySzybka wysyłka
WadyInPost patrzy ma wszystko na jakość podejście z klientami czy gdy nawet zaginie przesyłka ale jak już się coś uszkodzi to maja klienta widocznie gdzieś !! Przykre ale prawdziwe
~Mateusz / 2023-03-30 08:28
Ocena: 1.33 / 5
Niekompetencja konsultanci, każdy na to samo pytanie odpowiada inaczej. Brak rozwiązań dla klienta tylko utarte korpo zasady. To już wole Pocztę Polska niż ten badziew
~Ewa / 2023-03-30 07:00
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo zmudna procedura reklamacji, dlugotrwala, bezskuteczna. Zero odpowiedzialnosci kogokolwiek za cokolwiek. I co krok bezsensowne regulki typu " bardzo nam przykro.." "wyrazamy zal z powodu..." zamiast po prostu zalatwic temat. Nie polecam uslug kurierskich tej firmy.
ZaletyChwilowo brak
WadyCzas, skutecznosc, obsluga
~Iwona / 2023-03-29 15:42
Ocena: 1.67 / 5
Kurier tragedia paczka nie dostarczona brak kontaktu ze strony kuriera podjeżdża pod dom zawraca i odznacza że nie zastał nikogo w domu
Reklamacja przyjęta zero przejęcia wina klienta bo nie było go w domu i nie odbierał telefonu bzdura totalna ale opinie klientów nie ważne
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko tragedia nigdy więcej
~Firma / 2023-03-29 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Paczkę uszkodzono w sortowni
Wyglądała jakby usiadł na niej słoń
Reklamacji nie uznali
Mało tego musiałem zapłacić za zwrot paczki
~Zdenerwowana / 2023-03-29 09:24
Ocena: 3.00 / 5
Nie pierwszy raz korzystam z paczkomatu In Post w Poznaniu na Piątkowie i często zdarza się, że małe przesyłki są umieszczane w dużej skrytce u góry zupełnie z tył, także trudno je tam dosiegnąć i wydobyć. To samo jest z dużymi i ciężkimi paczkami. Sama dostawa szybka, ale umieszczanie w paczkomacie beznadziejne.
Zaletyczas dostawy
Wadyumieszczanie przesyłek byle jak, niezależnie od ich wielkości i wagi