Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 7959 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.85
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiesław Dudek / 2023-04-06 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pań Rafał Brzoska właściciel InPost miliarder kreuje się na wielkiego darczyńcę Ukrainy a Polaków okrada tak morzna twierdzić ponieważ niech wam coś zginie ,lub zostanie zniszczone to InPost wam tego nie zwróci, tylko złodziej ma czas na reklamację 30 dni,a warunki są taki że trzeba udowodnić i dostarczyć oświadczenie że towar sprzedający wysłał,a który sprzedający chce pisać oświadczenie że towar wysłał,ja udowodniłem że kurier InPost zniszczył mój zakupiony towar to jest pilarkę do drzewa i co ano nic InPost potrzebuje żeby chińczyk wysłał oświadczenie że pilarka wysłał ,zrobiłem zdjęcia połamanej pilarki i wysłałem do InPost a oni swoje nie będę robił z siebie wariata i pisał do Chin i tak się zostaję miliarderem zero odpowiedzialności ,niech InPost zacznie ubezpieczać samochody i nie płacić odszkodowań a Pan Brzoska będzie miał więcej kasy i szpanował darczyńcę.
  • ~Marti / 2023-04-06 12:21
    Ocena: 3.67 / 5
    Niestety po raz kolejny musialam zmagac sie z paczka na samej gorze!
    Nie kazdy jest wysoki a rzucaja te paczki tak daleko jest ciezko wyjac.
    Aktualnie jestem w ciazy i dwa razy trudniej jest w takim stanie wyjac paczke !
    ZaletySzybka dostawa
    WadyWrzucanie paczki byle jak
  • ~Lesio / 2023-04-05 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziady zagubili paczkę i trudno odzyskać odszkodowanie bo absurdalne załączniki zrządają dosyłać. Sprawa trafią na sprawę cywilną.
    ZaletyBrak
  • ~Borysek / 2023-04-05 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie na czas dostawa albo po 22.00. Dziadowska firma i nie idzie reklamacji skladac ...nie ma z kim gadać...tragedia
  • ~Magdalena / 2023-04-05 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze g.... Z jakim się spotkałam. Robią co chcą kiedy chcą, infolinia kłamie, każdy mówi co innego byle by zamydlić oczy.
    ZaletyŻadnych
    WadyKażda z możliwych....
  • ~Damiann / 2023-04-05 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomaty byly/są zadowalajace, ale kurier bezposredni dramat!

    W dni doreczenia nikt sie nie pojawil na adresie, nastepny dzien spedzilem na infoliniach miala byc ponowna proba doreczenia nie nastała

    Nie przekieruja na paczkomat
    Nie moge udac sie do kierowcy po paczke
    Nie udam sie do oddzialu bo jest niedostepny do petentow
    Dostaje nr do kuriera ktorego w pierwszy dzien dostawy jak i dzisiaj (2 dni pozniej) obdzwaniam i nic! Na infolini zacieta plyta i zero konkretow. Podaja nr do kuriera z ktorym nie ma ZADNEGO kontaktu. Dzwonie dzisiaj juz od 5 godzin i nic.
    ZaletyBrak
    WadyZmarnowany czas, frustracja, brak konkretów, zerowy kontakt z kurierem, nieudolna infolinia, bałagan
  • ~TO / 2023-04-05 13:14
    Ocena: 3.50 / 5
    Przy 2 dniowej dostawie 2 dni opóźnienia 100% opóźnienia przy często praktykowanym magazynowaniu na obrzeżach miast (Gdansk - dojazd samochodem ). Przy wysiłkach uszkodzone automaty i info ze najbliższy za 10km , ale opłata wniesiona i trzeba jechać (Mikoszewo ). Allegro , Orlen , Pocztex dużo szybsze .
    WadyDuże opóźnienia 100%
  • ~Bez przesyłki / 2023-04-05 08:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma zupełnie nie potrafi lub nie chce rozwiązywać problematycznych spraw np. w przypadku zagubienia przesyłki. Konsultanci tylko rejestrują zgłoszenie, ale w niczymnie pomagają. Na prośbę o kontakt z kurierem aby przeszukał paczkomat i poszukał paczki - odpowiada nie ma możliwości kontaktu. Na prośbę o kontakt z działem reklamacji znowu odpowiedź - nie ma możliwości kontaktu. Można tylko wypełniać kolejne formularze reklamacyjne, na które po wielu dniach dostaje się jakąś ogólnikową odpowiedź bez znaczenia. Kiedyś po kilku dniach zgłaszania zaginiecia przesyłki udało mi się zdobyć telefon do kuriera i okazało się, że on w ogóle nie wiedział, że ma szukać paczki w paczkomacie! Ten cały dział reklamacji i obsługi klienta to jakaś wielka prowizorka a w przypadku zagubienia paczki niech się klient martwi.
    Zaletydopóki nie ma problemów z przesyłkami dochodzą szybko
    WadyFirma nie przyjmuje, że ich paczkomaty czy kurierzy mogą sprawiać problemy. Konsultanci nie mają możliwości pomocy, powtarzają tylko jak katyrynki procedury. W przypadku zaginięcia przesyłki - strata po stronie nadawcy.
  • ~Damian / 2023-04-04 18:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystalem z paczkomatow. Normalnie, w czas. Bez zwloki po wydaniu do doreczenia.

    Pierwszy raz wzialem kuriera bezposrednio. Dramat. Pierw czlowiek w ogole sie nie pojawil na adresie dodajac ze "niedoreczona". Dzwonilem godzinami (udostepniony nr do kuriera), bez skutku. Po co? Przesylka do szpitala, konkretny oddzial, wszystkie info bylo podane. Wiszenie na infolini, ponowna proba kolejnego dnia. Paczka po nieudanym doreczeniu jest w takim razie na miejscu.

    Caly kolejny dzien odswiezanie aplikacji/maila, zeby dogadac sprawe i dostac przesylke. 8-10-12-15-18-20, kilka telefonow. Zerowe informacje. Odklepana formulka. Dlaczego paczka ktora od dnia poprzedniego jest na miejscu nie jest przez caly kolejny dzien wydana do doreczenia? Przedemna kolejny, trzeci dzien nerwowosci i uzerania sie. Pierwszy i ostatni raz wzialem cos innego niz paczkomat. A na infolini odklepane formulki. Nie ma info od oddzialu, do oddzialu nie moge podjechac i wziac paczki, nie moge udac sie do kuriera i odebrac paczki. Paczka niewydana wiec nie mam do jakiego kuriera sie odezwac. Do oddzialu (info co z paczkaz czy i kiedy bedzie doreczona) tez sie nie dodzwonisz, bo zamkniete dla petentow. Infolinia? Te same ogolnikowe spiewki.

    Zero info, ogaru, związane ręce i czekanie teraz az to wroci do nadawcy, nadawca zwroci srodki, ponowne zamowienie, dostawa, czas, dni a to wszystko przez burdel inpostu.
    ZaletyBrak
    WadyCzas, bałagan, brak informacji, brak elastyczności, ogólnikowe odpowiedzi, brak dojechania do adresu, brak komunikacji
  • ~Kamila / 2023-04-04 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma żadnej gwiazdki. Ten punkt kurierski nie zasługuje na żadną. Czas na zmianę kurierów. Osobie odbierającej zależy na czasie . Osoby na infolin bezradne odsyłają be żadnych konkretnych informacji. Wybierajcie innych dostawców.nr. Kuriera jakby miał ten sam wybiera inny. +32495687187 ignorancja . Na. Zapytanie o dane kurierskie nie chciał oddać paczki. Wybierajcie innego. Są osoby które szanują pracę.
    ZaletyŻadne . Porażka. Nr . Telefonu kuriera
    WadyWszystko. Żadnych pozytywnych opinii
  • ~Zocha / 2023-04-04 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie odbiera telefonów. Odwozi paczkę do punktu głównego. Twierdzi że nikogo nie ma w domu i czeka 20 minut . Ale w domu są osoby które czekają na aprzesylke. Jeśli macie innego kuriera nie wybierajcie tej firmy. Ignorancja i brak odpowiedzi po wielokrotnych próbach dodzwonienia się do kuriera. Tragedia.
    ZaletyŻadne.
  • ~makaron45 / 2023-04-04 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie odbiera telefonu, paczka nie zostala do tej pory dostarczona serdecznie nie pozdrawiam
  • ~Konrad reiner / 2023-04-04 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzni. Ukraiński, chamski kurier na pytanie o orientacyjny czas dostawy drugiej przesyłki złośliwie odpowiada, że nie wie i, że to ja ma czekać. Tak więc po co jest podawany nr w informacji, - nie wiem. Infolinia beznadziejna, brak możliwości przekierowania przesyłki do paczkomatu. I post inwestuje w technologie, ale obsługa jest na zanujaco niskim poziomie.
    ZaletyZero
    WadyBrak elastycznego wykorzystania paczkomatow gdy okazuje się, że nie można odebrać przesyłki od kuriera
  • ~Grzegorz / 2023-04-03 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia…,pracownik dokonał bezpodstawnie odmowy przyjęcia przesyłki,w rozmowie na infolinii uznano błąd z ich strony,a mimo to nie zwrócono mi kosztów przesyłki,nawet po odwołaniu…Nigdy więcej InPost
  • ~Bogusław / 2023-04-03 19:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka wróciła do nadawcy ponad 2000km czekałem miesiąc żeby kurier z inpostu zniweczył dostawę!!!!! Nie daliście mi nawet cienia nadzieji na odbiór,obsługa na infolinii beznadzieja jakbym sobie rozmawiał z robotem bez uczuć albo z botem. Adres jak i dane się zgadzały ,kurier nawet telefonu nie zostawił ani żadnej informacji w drzwiach lub skrzynce nie mówiąc o wykonaniu telefonu.Z daleka będę omijał i nigdy nie polecę nikomu usług kurierskich waszej firmy.
  • ~Wojtek / 2023-04-03 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomyliłem numer bloku z numerem mieszkania i nie można mi dostarczyć przesyłki i nic nie można zrobić a reszta danych się zgadza nr.telefonu mail imię nazwisko jakieś debilstwo i kururier też jeździ codziennie w okolicy i się nie domyślił przedtem jakoś inaczej było teraz się dorobili i w dopiero mają a obsługa klienta do wyjebania
  • ~Xyz / 2023-04-03 08:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Dwukrotnie składałam reklamację.Nie uważają na przesyłki mimo naklejonych znaczków proszę o ostrożność. Przesyłki dostarczają ze znacznym opóźnieniem, a na reklamację zawsze potrafią odpisać tak aby jej nie uznać. Nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Magdalena / 2023-04-03 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie banda oszustów i złodzieji ktoś odebrał moja suszarkę do włosów są kamery nie uznali reklamacji.Imna paczkę że zwrotu zwrócili cała pocięta kurtka skórzana w
    Z paczki na śmietnik się tylko nadawała szczerze lepsze DPD ani razu nie miałam problemu tu już kilkukrotnie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Aga / 2023-04-02 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina kpina i jeszcze raz kpina !!! Dział reklamacji wymyśla głupoty , nie zna się na prawie konsumenckim , jeśli komuś zaginie paczka z winy InPostu nie odzyska pieniędzy !!!! Żenada w porównaniu z innymi przewoźnikami , dział reklamacji brak kompetencji,
    ZaletyBrsk
    WadyDział reklamacji spychologia
  • ~Poszkodowana / 2023-04-02 13:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo zła obsługa reklamcykna. Porażka szukanie zgubionej paczki 5 dni roboczych, zwrot kosztów zagubionej paczki kolejne 30 dni. Mało tego pi kilkakrotnym kontakcie z działem reklamacji nikt nie zarejestrował zgłoszenia,oszukują ze potwierdzenie zgłoszenia reklamacji przyjdzie na maila niestety nic nigdy nie przyszło. Nie szanują klienta w momencie problemu gubią paczki i mają to w nosie.
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa reklamacyjna na bardzo niskim poziomie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.51, ilość opinii: 12356
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7959
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7588
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4085
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4045
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4412
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2905